aktualności

Oświadczenie części radnych powiatowych: "wykluczenie stacji o charakterze religijnym w procesie koncesyjnym godzi w prawa katolików"

21.02.2012 21:30 / czytano: 1608 / powrót

NOWY TARG. "Radni z Klubu Związek Podhalan oraz Prawo i Sprawiedliwość wyrażają stanowczy sprzeciw wobec nie przyznania katolickiej Telewizji Trwam miejsca na cyfrowym multipleksie" - oświadczenie w tej sprawie wysłali m. in. do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Metropolity Krakowskiego i podhalańskich parlamentarzystów.

Oto treść przesłanego naszej Redakcji oświadczenia, w sprawie nie przyznania Telewizji Trwam miejsca na przygotowanym multipleksie cyfrowym:

"Radni z Klubu Związek Podhalan oraz Prawo i Sprawiedliwość wyrażają stanowczy sprzeciw wobec nie przyznania katolickiej Telewizji Trwam miejsca na cyfrowym multipleksie, uprawniającym do nadawania programów w technologii cyfrowej. Wykluczenie stacji o charakterze religijnym w procesie koncesyjnym godzi w prawa katolików. Godzi w licznych odbiorców w tym wiele osób chorych i samotnych dla których Telewizja Trwam stanowi wiarygodne źródło informacji z życia kościoła, regionu i kraju. Oczekujemy od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji działań w duchu zasad demokracji, pluralizmu, poszanowania dobra wspólnego to jest zmiany decyzji i włączenia Telewizji Trwam do systemu telewizji cyfrowej".

Pismo tej treści przesłano także do Jana Dworaka przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, ojca dr Tadeusza Rydzyka dyrektora Radia Maryja, Ks. Kardynała Stanisława Dziwisza Metropolity Krakowskiego, Macieja Motora-Greloka prezesa Związku Podhalan w Polsce, parlamentarzystów: Anny Paluch, Edwarda Siarki , Andrzeja Guta-Mostowego, Stanisława Hodorowicza

Oświadczenie podpisał przewodniczący Klubu Związek Podhalan oraz Prawo i Sprawiedliwość Władysław Tylka.

opr. s/

Reklama

zobacz także

komentarze

14:43, 24 lutego 2012gads
moderator mnie nie pusci, pozdrawiam go. ale ja ciagle pytam: gdzie sa kosze?

A ja ciągle powtarzam: co to ma do tematu artykułu? Moderator.
ps. Też pozdrawiam.

19:15, 23 lutego 2012Ceper
TV Trwam ma swoich zwolenników -1,5 miljona podpisów to wytarczy.
Każdy powinien mieć prawo wyboru stacji TV. Dlaczego się jej boją? odpowiedź jest prosta - prawda w oczy kole. Być może inni też się przyłączą.( tak jak za komuny - kto chciał usłyszeć inne wiadomości niż rządowe to słuchał Wolnej Europy )

17:29, 23 lutego 2012Miśko
O. Rydzyk ma Maybach'a i bardzo dużo pieniędzy, a teraz przy nadawaniu koncesji nagle stał się biedakiem. Kto się tak się boi moherów???

13:24, 23 lutego 2012swiadoma
daja swiadectwo,zeby tak we wszystkim

12:22, 23 lutego 2012cykor
dla uzupełnienia. W świetle przepisów KRS fundacja LUX VERITATIS jest prywatną własnością o.Tadeusza Rydzyka i zakonnika Jana Króla. Może to trudne do zrozumienia, ale w świetle zapisów w urzędowych rejestrach w przypadku braku zapłaty przez Lux Veritatis, wierzyciele, nie mają możliwości egzekucji nawet wówczas gdyby uzyskali tytuły wykonawcze do Lux Veritatis, bo to co jest z ruchomości możliwe do spieniężenia stanowi prywatną własność o. Tadeusza Rydzyka i Jana Król, którzy nie zaciągają długów na swoje imię i nazwisko. A więc egzekucja bezskuteczna z braku majątku w stosunku do Lux Veritatis.

12:09, 23 lutego 2012wrrr
niedouczonym nieśmiało przypomnę, że tradycyjną i najstarszą polską wiarą jest wiara w światowida

12:07, 23 lutego 2012cykor
do antyPOwiec : czy miałeś na myśli mycki (też bez antenki) w kolorach purpury i fioletu?????

12:04, 23 lutego 2012cykor
cytat - wypowiedź biskupa Pieronka :

"Bp Pieronek przekonywał, że stanowisko Tv Trwam nie jest stanowiskiem Kościoła. ? Tv Trwam jest przecież oparta o Lux Veritatis, fundację raczej prywatną, bo gdyby ktoś zaglądnął do podpisów składanych przy założeniu spółki, to tam jest podpis dwóch panów. Katolicka telewizja to musiałaby być telewizja, która jest oficjalną telewizją Kościoła. Nie ma takiej w Polsce "

i po sprawie

11:49, 23 lutego 2012suchy
NIE dla państwa wyznaniowego!Nasi radni chcieliby w Polsce zrobić drugi Watykan,z przewodnią rolą partii(PiS) i kościoła a co z wyznawcami innych religii i tradycji(może trzeba wskrzesić inkwizycję).Dla osób wierzących najlepszym rozwiązaniem byłaby RELIGIA TV przez którą ludzie poznają tradycję i kulturę swoją ale też innych religii co w przyszłości zaowocuje większą tolerancją i spadkiem ksenofobii.

10:37, 23 lutego 2012kumoter
antyPOwiec, nie pisz bzdur. 45 lat PRL-u prezentowało się znacznie lepiej niż 23 lata demokracji. W to bagno pchnął Was Wojtyła z Reganem obiecując "gruszki na wierzbie". Dodam jeszcze: Polacy będzie wam tak dobrze, że dobrze Wam tak.

09:41, 23 lutego 2012optymista
Na szczęście potencjalnych widzów telewizji trwam i radia rydzykowego jest coraz mniej.Starsi ludzie powoli odchodzą a młodych ludzi polowania na czarownice, sianie nienawiści, dzielenie polaków mało obchodzi i tak trzymać.Za dziesięt lat problem z tv trawm sam sie rozwiąże bo nie będzie miał kto tego oglądać.

08:39, 23 lutego 2012gazda
Podpisuję się pod tym co napisał ,, antyPOwiec ,, i ,,zuza,,
Należy dodać , że TV TRWAM została pokrzywdzona przez KRRiT . Wystarczy zapoznać się z treścią odwołania przez Fundację, a dla tych co nie mają argumentów w dyskusji pozosaje tylko hamskie obrażanie drugiej strony.

08:36, 23 lutego 2012Wojtek B
"antyPOwiec
zdzichnt !

A te bereciki bez antenki ( mycki ) nie przeszkadzają Ci ? szkoda . To właśnie te mycki chcą zniszczyć Polski Katolicki Głos Prawdy !!!"

oj przeszkadzają, przeszkadzają - wszędzie ich pełno - szczególnie tych co chodzą w kolorach purpury i fioletu

08:25, 23 lutego 2012jadwisia
j,esli o cos chodzi to chodzi o kase.trza potrzasnac kabza,zp.prezes i reszta i to bedzie konkretna pomoc a nie mydlic jak to slychac bo radio imedia trabia ze to o dutki chodzi

07:06, 23 lutego 2012detox
''antyPełowcze'' - '' Ty stoisz tam gdzie stało ZOMO'' - Ty masz rację a miliony Polaków - katolikow chodzących do kościoła się myli? To jak to jest? Wytłumacz>

23:19, 22 lutego 2012antyPOwiec
Inwigilacja zamiast wolności mediów.

Czy jako Polacy zatraciliśmy zupełnie instynkt samozachowawczy i pozwolimy doprowadzić Polskę do ruiny gospodarczej, finansowej i moralnej? Czy Polacy są aż tak zmanipulowani i przesiąknięci sowietyzacją, że boją się publicznie głosić swoje poglądy w obawie przed nagonką środowisk POstkomuny? Nazywanie faszystami ludzi z polskimi flagami upamiętniających rocznicę odzyskania niepodległości i rzucanie w nich kamieniami przez dresiarzy z tolerancyjnej i pełnej miłości frakcji partii rządzącej. Mobilizacja zwyrodnialców, do akcji przeciwko "agresywnie" modlącym się pod krzyżem na Krakowskim Przedmieściu, skopany Jan Kluzik zmarł po trzech tygodniach z połamanymi żebrami. Akcji, z przypalaniem papierosami, sikaniem na znicze, wypinaniem gołych tyłków na klęczących ludzi. I to przy pełnej aprobacie "tolerancyjnych" mediów. Lawina pozwów sądowych przeciwko Gazecie Polskiej ze strony adwokatów Michnika (Szechtera) w celu finansowego zniszczenia tej gazety. Czy jeszcze dziesięć lat temu byłoby to możliwe? Czy dzisiaj jest przyzwolenie społeczne i usprawiedliwienie dla niegodnych zachowań, zwykłego chamstwa, publicznych kłamstw, publicznych wyzwisk kierowanych do osób o innych poglądach w celu ich zniszczenia, akceptacji cwaniactwa, jawnego złodziejstwa i bezkarnej korupcji? Czy brakuje nam siły i zdecydowania do głośnego protestu gdy widzimy zło? To efekt wieloletniego, medialnego zatruwania umysłów, zakłamywania historii i manipulacji dokonywanych przez bezwzględnych fachowców rodem z głębokiego PRLu, przenoszących swoje sprawdzone metody na usługi "mędrcom" z pierwszych stron gazet. Kiedyś, za komuny byliśmy bardziej odporni na język mediów i władzy, który czasem bardziej śmieszył niż przerażał, chociaż wiele ofiar terroru aparatu władzy ludowej zostało ciężko doświadczonych. Z łatwością czytaliśmy pomiędzy wierszami oficjalnych komunikatów, dostrzegaliśmy każdy fałsz i zakłamanie. Niestety młodsze pokolenia nie mają tej odporności, nie mają doświadczenia i co najgorsze nie znają podstawowych faktów historycznych i wiedzy, by z nich wyciągać prawidłowe wnioski, by w lot rozpoznać hipokryzję, język manipulacji lub propagandową farsę. Fortuny koncernów medialnych wyrosłe przy cichej aprobacie sprawującego władzę ustawodawczą Sejmu, tworzącego sprzyjające korupcji prawo i nierychliwego aparatu sprawiedliwości, którego nigdy nie objęła lustracja, są jak za dawnych czasów tubą propagandową zatruwającą umysły dziennikarską papką na zamówienie Salonu POstkomuny. Ujawniane co jakiś czas afery są jedynie okruchami z przepychanek i ciosów pomiędzy największymi graczami. Likwidacja wolności słowa poprzez niszczenie środowisk niezależnych, niszczenie prasy regionalnej, niedopuszczenie do powstania regionalnych rozgłośni radiowych i telewizyjnych spowodowały, że mamy raptem jedno niezależne radio z zakłamanym przez pozostałe media wizerunkiem. Totalna inwigilacja widoczna dzisiaj, przez POstkomunistyczne służby rozrośnięte jak nigdy dotąd, pozbawia Polaków podstawowego dostępu do wiarygodnej informacji przez co stajemy się społeczeństwem sterowanym, manipulowanym i bezkarnie okłamywanym przez rządzących.

23:11, 22 lutego 2012antyPOwiec
zdzichnt !

A te bereciki bez antenki ( mycki ) nie przeszkadzają Ci ? szkoda . To właśnie te mycki chcą zniszczyć Polski Katolicki Głos Prawdy !!!

21:36, 22 lutego 2012cykor
do xxv - trafiłeś w sedno.
Przecież tv trwam jest na satelicie - kablówkach - więc w czym problem?????

20:50, 22 lutego 2012widz
A dlaczego TV Trwam ma być uprzywilejowane. Duzo lepsza jest np. Religia TV gdzie są audycje różnych religii - nie tylko rzymsko-katolickich co byłoby sprawiedliwe.
Ale ani jedna ani druga nie spełniła wymogów więc o co szum? Pomine też oglądalnośc tej TV.
Poza tym nasi radni zajmują sie nie tym czym trzeba. Parkingiem szpitalnym, jakoś się nie zajmą! Na szczęscie wybory już niedługo. Mam nadzieje że ludzie do tego czasu zmądrzeją i wymienią "starą" ekipe.

20:15, 22 lutego 2012Heniu
1. Fundacja Lux Veritatis PÓKI CO nie otrzymała koncesji, sprawa nie jest jeszcze przesądzona, a cały szum w tej sprawie ma spowodować jedynie nacisk społeczny.
2. LV nie jest jedynym podmiotem, który otrzymał odmowę, ale jakoś mało się o tym mówi
3. Zgadzam się, że sprawa powinna być trochę szerzej i jaśniej wyłożona, bo póki co obie strony niepotrzebnie wprowadzają zamęt
4. Tv Trwam ma trochę za uszami, jak do tej pory ciągle nie przeprosiła fundacji WOŚP za film o Przystanku Woodstock (abstrahując od słuszności wyroku sądu - ten jest PRAWOMOCNY a Fundacja ma status nadawcy społecznego, co trochę nie koreluje z łamaniem praworządności)

Piszecie tutaj o niesprawiedliwości, że katolicka stacja i powinna w tym kraju mieć pełne poparcie itd itd... Co z pieniędzmi ze zbiórki dla Stoczni? Przepraszam Was bardzo, ale nie wydaje mi się, aby podmiot mający za nic przepisy polskiego prawa, mógł strzelać fochy.

Stacje katolickie w naszym kraju i tak są mocno uprzywilejowane, jeśli Państwo tego nie wiedzą, to radzę zaznajomić się z rozporządzeniami KRRiT.

20:11, 22 lutego 2012wrrr
tv nadające porno przyczyniaja się do wzrostu populacji, bo zachęcają do współżycia oglądających a tym samym działają dla dobra narodu, niestety TV Trwam wprost przeciwnie

19:09, 22 lutego 2012
zamiast rydzyka tv religia

a ją chce discavery muszę pismo wysłać albo pogadam z palikotem.

18:25, 22 lutego 2012hej
W "tv trwam" to jest złe, ze pod płaszczykiem telewizji katolickiej rozprzestrzenia podział i niezgodę wśród ludzi. Nie uznaje demokratycznie wybranych władz, jest nieobiektywna i złośliwa. Niestety często też bywa, że zapraszani tam goście zieją jadem na przeciwników politycznych przy prowokacji prowadzących program. Smutne to jest. I to bardzo. To nie jest wzór chrześcijaństwa.
Dużo bardziej godna uwagi jest telewizja "religia.tv", która to wydaje się właśnie taką jak powinny być katolickie media. Ale niestety ludzie wolą "tv trwam" bo są żądni sensacji i nie mogą żyć bez polityki, tak jak i większość księży nie może powiedzieć kazania bez wstawek politycznych.

17:19, 22 lutego 2012Do Zuzy
Popieram Twoją wypowiedź , dlaczego w katolickim kraju katolicy nie moga miec swojej telewizji ? Na multipleksie są kanały które od godzin wieczornych serwują soft porno i dla nich znalazło się miejsce.

16:35, 22 lutego 2012dobra rada i od dziada
Mnie się wydaje ,że tu nie chodzi o TV Trwam , ale do tych wszystkich przeciwników. Otóż jest to powolne łamanie i gaszenie wolności słowa. Dziś tv Trwam , jutro internet , a pojutrze kłódka na zęby i część. Jak ktoś nie czuje co się świeci to niech się zastanowi zanim coś głupiego napisze. Każdy ma pilot w ręce i zrobi z nim co chce. Róbta co chceta , abyście nie narzekali potem.To dotyczy i To dotyczy i J.Flisaka. Nie jesteś śmieszny, raczej żałosny.

15:23, 22 lutego 2012należy pamiętać
...dla przeciwników TV Trwam , rada - dzisiaj jeszcze można w kościołach,posypać głowę popiołem.....

15:16, 22 lutego 2012J.Flisak
CZYM TO NASI 'RADNI' SIĘ ZAJMUJĄ?
RÓWNIE NIEODZOWNI JAK RADIO RYDZYKOWE.
Byle pod prąd. Żadnej samodzielnej sensownej inicjatywy.
ALE kto ich wybrał?. Czy będziecie otym pamiętać za 3 lata.

15:11, 22 lutego 2012zuza
wszystkim niedoinformowanym,radzę lepiej zapoznać się z tematem,zanim zabiorą głos w tej sprawie.Otóż fundacja LUX VERITATIS spełniła WSZYSTKIE konieczne warunki by starać sie o miejsce na cyfrowym multiplexie,mało tego wszystkim piszącym o rzekomo skapych finansach fundacji uświadamiam,że fundacja wygenerowała zysk 10 mln zł czym niestety nie mogą sie pochwalić przynajmniej dwie jednostki,które ową koncesję otrzymały,a które do tej pory nie nadają jeszcze swoich programów pomimo iz KRR iTV postawiła wszystkim warunek uruchomienia koncesji do 2 miesięcy.Przynajmniej 2 z ubiegajacych sie spółek nie spełniły też warunków finansowych wymaganych przez KRR iTV. Na szczeście srawą juz zajęła sie NIK ,ponieważ uzasadnienie odmowy przyznania miejsca na multiplexie delikatnie mówiąc mija się z prawdą.A poza tym w dobie DEMOKRACJI na którą tu wszyscy się powołują,dlaczego ludziom,którzy chcą oglądać tę telewizję odmawiać tej możliwości?Przecież nikt nikogo nie zmusza do oglądania TV Trwam,tak jak nikt nie zmusza mnie czy kogokolwiek do oglądania TVN-u.Fakt - golizny i mordobicia w tej telewizji nie uświadczysz a to przecież dziś warunek konieczny aby telewizja miała publikę a np.film w kinie był kasowy.Więc nie myślcie rodacy tylko o sobie,pomyślcie też o tych dla których ta telewizja ma wartość a wy po prostu zmieńcie sobie kanał i już po sprawie.

15:05, 22 lutego 2012zasługują na więcej
Za tę wspaniałą postawę obywatela-katolika,niech niebiosa ześlą dla radnych wiele łask,w tym w niedalekiej przyszłości zaszczyt zarządzania powiatem.

13:49, 22 lutego 2012radnybezradny
Do xxv. Jesteś nie uświadomiony , albo nie douczony , a zabierasz głos.Za multipleks płaca ci co już tam są. TO TVN, POLSAT i im podobne kolesiowskie stacje, ci najbogatsi. Takie biedne stacje katolickie mają to za darmo , z socjalu. Zakoduj.Raz na zawsze.

12:52, 22 lutego 2012telewidz
za darmo nic darmo niema juz nic ...
jak to onegdaj spiewała Trojanowska Iza
jest demokracja i skoro niezależna KRRiTv uznała że NIE to znaczy NIE
skoro niespełniaja warunków jakie wymaga sie od innych to niech spełni i bedzie OK.
odmowy dla jaj nie zrobili...powód musiał byc
a TV Trwam ma tyle wspólnego z obiektywizmem z duchem zasad demokracji, pluralizmu, poszanowania dobra wspólnego co piernik do wiatraka...

12:18, 22 lutego 2012cykor
Przede wszystkim Lux Veritatis nie jest fundacją transparentną i wiarygodną. Wszystko w temacie.

12:06, 22 lutego 2012On
zająć się MDKiem i dziećmi bo to jest dramat. Ojciec Tadeusz sobie poradzi.

11:50, 22 lutego 2012Artur
TV Trwam nie spełniła wymogów stawianych przed nadawcą, który starał się o koncesję na cyfrowym multipleksie (w tym przypadku finansowych). Czy to takie trudne do zrozumienia? Ale by wszyscy lamentowali, jakby taki np. TVN dostał koncesję mimo nie spełnienia wymogów. Równi i równiejsi?

11:04, 22 lutego 2012A.
Tak, a gdybym była muzułmanką albo żydówką i istniał by taki kanał/radio tematyczne to czy też mogłabym walczyć o "swoje prawa"?
Koniec z głupotami w tym zawładniętym chaosem państwie.

09:51, 22 lutego 2012waks
mam pytanie:czyje interesy polityczne reprezentuje ks.Rydzyk,szkoda że razem z PiSem wykorzystują wiarę i Boga do swoich interesów

09:41, 22 lutego 2012uwlonić słowo
Telewizja Trwam i Związek Podhalan są tak samo zakłamane, stąd wzajemne wsparcie
Jak Trwam dostanie już tą koncesję, na pewno nada niejeden program o złym wicestaroście i wspaniałych radnych ZP; nakręci go Józef Słowik,a w rolach głównych wystąpią Fryźlewicz, Tylka, Hamerski, Paluchowa i inni
Katolicy od razy poczują się lepiej
I niech żyje wolność słowa!

09:27, 22 lutego 2012zadowolony
Nie było lepszej wiadomości niż to że nie przyznano telewizji trwam miejsca w pasmie cyfrowym.Wielkie brawa dla KRTV

08:40, 22 lutego 2012Tomek
"Telewizja Trwam stanowi wiarygodne źródło informacji z życia kościoła, regionu i kraju." - o ile inne stacje komercyjne nie uważam, za wybitnie szczere, to ten cytat rozbawił mnie do łez.

08:20, 22 lutego 2012zdzichnt
A te bereciki z antenką to nie są przystosowane do odbioru tej stacji?

08:11, 22 lutego 2012okoń
Księża mają prawo do prowadzenia działąlności gospodarczej. Niech więć dyrektor Rydzyk zajmie sie robieniem interesów, a odpowiednie służby niech zajmą się lobbującymi radnymi.

08:10, 22 lutego 2012bolo
Co to kurna znaczy '' prawa katolików''?

07:59, 22 lutego 2012pewien pan
widzę że dj rydzyk ma niestety mocne poparcie ma dość kasy żeby się opłacić ale woli uruchomić rzesze swoich wyznawców a i politykom przyda się poparcie

07:32, 22 lutego 2012xyz
Oto, czym radni sie zajmują - 'czy wyszli przed szereg , czy to kompetencje rady' ......... a ja jeszcze raz powtarzam S Z P I T A L - to jest wasz O B O W I A Z E K. Nie po to was wybieralismy, żebyście się P I E R D O L A M I - zajmowali. Boicie się apelować w sprawie szpitala, brudu, skndalicznego parkingu i oblodzonymi wejściami, tchórze? Latwiej jakiś nic nie znaczący papierek podpisać niż narażać się Jachymiakowi? Wstydzilibyście się. Nie zasługujecie na szacunek.

07:27, 22 lutego 2012Zrzuta na tv Trwam
Dają świadectwo własnej głupoty. Ale przemawiają do nielicznych widzów tej stronniczej telewizjii - patrz pierwszy komentarz. TV Trwam ma za mały udział w rynku, żeby ją cyfryzować. Poza tym koszty cyfryzacji przekraczają możliwości tej stacji, to kto ma płacić za ten chłam? Podatnicy? Przecież nikt tej telewizji nie likwiduje. Będzie nadal dostępna analogowo. O co ten szum? Oczywiście PiS walczy o swój żelazny elektorat: otumanionych, dewotki i pasibrzuchów. Ale żeby politycy takimi bzdetami się zajmowali to po prostu wstyd! Opluwacie Owsiaka, ale może zamiast od państwa pieniądze wyciągać, to weźmiecie się za jaką zbiórkę kasy i sami coś zrobicie darmozjady.

07:26, 22 lutego 2012at
a co Rydzyk myśli że wszystko będzie miał za darmo głupie ludzie noście im jeszcze więcej na tace

01:28, 22 lutego 2012yogi
a dlaczego rydzykowi pomagać ściągać haracz z emerytów? przypomnijcie sobie: utwór "Genesis - Jesus He knows me" w USA już dawno nauczyli się robić kasę na wiernych a działacze tylko sobie PR nabijają. jak nie Krakowskie Przedmieście to Trwam na multipleksie...

23:14, 21 lutego 2012czyżby zazdrość
Wyborca !!!-nie pleć głupstw,że radni ZP wyszli przed szereg,że to powinna zrobić Rada Powiatu(powinna ale nie zrobiła),że takie stanowisko jest przygotowane na najbliższą sesję ???.Mogę Ci skanować i przesłać porządek obrad najbliższej sesji i zobaczysz! Nie wprowadzaj ludzi w bład !

22:49, 21 lutego 2012wyborca
Staś burczymucha to Potyraniec i nawet palcem nie kiwnie w sprawia TV Trwam

22:47, 21 lutego 2012wyborca
Panowie radni z ZP wyszliście przed szereg, A tak sie nie robi bo to powinna zrobić Rada Powiatu. Takie stanowisko jest przygotowane na najbliższa sesję.

22:43, 21 lutego 2012?
Czy to jest rola radnych powiatowych? Dlaczego nie wyrażą oburzenia syfem w szpitalu - znaczy brudem i tym, że zdziera się z nas pieniądze jak za woły na szpitalnym parkingu? Więcej niż w Zakopanem. Najprościej jest pisać protesty, apele - oto działalność i praca na rzecz mieszkańców

22:38, 21 lutego 2012znajoma
Mam nadzieję, przez szcunek, dla podpisujących,
że to jakiieś nieporozumienie medialne?

22:35, 21 lutego 2012Stasiu D.
Ciekawe po co napisali do mądrego Stasia burczymuchy z Kurii? Chyba tylko Faber chciał się podlizac.

22:22, 21 lutego 2012wierzacy ale normalny
niech ktos napisze Dlaczego nie przyznano koncesji.jakie bylo uzasadnienie
odmowy?moze bylo zasadne i wlasciwe.Trwam znam jako stronnicza stacje
dla koscielnych dewotek.tradycja,wiara i tolerancja sa tylko przykrywka dla dzialan takich stacji TV i ojcow Rydzykow.

22:04, 21 lutego 2012himera
a może by takie samo oświadczenie w sprawie MDKu

22:04, 21 lutego 2012xxv
Za koncesje trzeba płacić, dość darmochy

22:01, 21 lutego 2012dają świadectwo
Klub na który można liczyć !Nie pierwszy raz dają świadectwo właściwej postawy.Tradycja,wiara,tolerancja - to są wartości bezcenne,żeby nie powiedzieć wieczne.

dodaj komentarz

regulamin

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd.
Usuwane będą też komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).
reklama
reklama

najczęściej czytane

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Współpraca