Mieszkańcy osiedla Topolowego protestują przeciwko planom budowy parkingu pod ich blokami - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 9.648 km/h Wilgotność: 74 %
Clouds
Wiatr: 10.368 km/h Wilgotność: 72 %
Clear
11°
Wiatr: 7.092 km/h Wilgotność: 71 %
Clear
Wiatr: 9.036 km/h Wilgotność: 66 %
Clouds
12°
Wiatr: 11.16 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 14.148 km/h Wilgotność: 79 %
Jakość powietrza
8 %
Nowy Targ
20 %
Zakopane
8 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 10 | 20 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
09.04.2013, 21:06 | czytano: 7671

Mieszkańcy osiedla Topolowego protestują przeciwko planom budowy parkingu pod ich blokami

NOWY TARG. Mieszkańcy bloków nr 4, 5 i 6 na os. Topolowym skierowali do burmistrza miasta oraz przewodniczącego Rady protest przeciwko budowie parkingu wzdłuż bloków przy ich osiedlu. Pismo podpisało 38 rodzin. O wsparcie będą prosić także parlamentarzystów.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Przypomnijmy - radni zgodzili się na to, by tereny po zachodniej stronie os. Topolowego zostały wydzierżawione. Zwrócili się o to przedstawiciele spółki zarządzającej pobliską galerią handlową, którzy chcą w tym miejscu zbudować parking. Zarządca Buy&Fly chciałby, aby na tym terenie powstało 56 miejsc parkingowych.

Rada Miasta zgodziła się na dzierżawę, ale postanowiono, że odbędzie się przetarg otwarty. Pisaliśmy o tym w artykule "Plany budowy parkingu przy os. Topolowym".

W proteście wystosowanym do władz miasta mieszkańcy napisali: "Galeria handlowa Buy&Fly posiada na terenie swojego obiektu parkingi, które nie są użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem. Na jednym z nich funkcjonują stanowiska przystankowe dla busów, a na drugim znajduje się myjnia samochodowa, z których właściciel galerii czerpie zyski. Przywrócenie tym miejscom właściwej roli – parkingu, spowoduje, że powstanie podobna ilość miejsc do parkowania, jaka jest ujęta w planach budowy nowego parkingu.

Osiedle Topolowe to miejsce, gdzie trawników praktycznie nie ma, drzew też już niewiele zostało, a jedyna zielona przestrzeń, jaka pozostała ma być przeznaczona na parking. A co z ludźmi? Dlaczego nikt się z nami nie liczy? To osiedle to jedno z najstarszych w Nowym Targu, gdzie większość osób to ludzie starsi, którzy chcą godnie przeżyć starość w ciszy i spokoju, a nie wśród spalin i tłoczących się pod naszymi oknami samochodów. Dla wielu z nich jedyną radością jest ten zielony teren za blokiem, w którym rosną sadzone ich rękami 50-letnie drzewa. Parking i zwiększony ruch znacznie pogłębią tworzące się w obrębie galerii korki, a wycięcie drzew, które stanowią naturalną izolację przed hałasem, sprawi, że nasze życie stanie się bardzo uciążliwe. Nie przekonują nas argumenty, że tylko 40 % zieleni zostanie zlikwidowane - to przecież bardzo dużo i absolutnie się na to nie godzimy!

Oburza nas fakt i jesteśmy rozgoryczeni, że władze lokalne pozwalają na bogacenie się jednych kosztem drugich – tych biedniejszych i mniej wpływowych".

opr.s/ zdj. Michał Adamowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
115KM07:53, 17 maja 2013
Takie "hektary" zieleni prawie w centrum, to dzisiaj za duży luksus. Na zieloną trawkę proszę chodzić nad Dunajec. Aha...tam owce za...śmiecają odchodami, to niech burmistrz przynajmniej te owce przegoni...
marekef12:30, 12 kwietnia 2013
możecie mi skoczyć!
mieszkaniec12:24, 12 kwietnia 2013
ludzie nowotarskie drogi są tak fantastyczne , że pękaja z dumy podobnie jak nasi bezRadni. Więcej asfaltu więcej, więcej...........!!!
krolowa małp09:51, 12 kwietnia 2013
a nie ma jakis przepisów, norm, ktore ustalają ograniczenia np. takich ze na osiedlu mieszkaniowym nie moze powstac parking publiczny generujacy straszny halas i zanieczyszczenia?
POPIERAM PROTEST mieszkańców osiedla topolowego!!!!
nowotarzanka09:44, 12 kwietnia 2013
bardzo dobeze nie pozwolcie by zrobili kolejny parking i to zaraz pod blokami gdzie ludzie mieszkaja ciagle tylko drzewa sa wycinane i wylewany jest beton szkoda gadac to najglupszy pomysl by robic w tym miejscu parking dajcie spokuj!!!! i nie dopusccie do tego
Tutek06:39, 12 kwietnia 2013
Miasto i społeczeństwo dużo lepiej by wyszło gdyby zrobiono parking zamiast Topolowego.
władek23:12, 11 kwietnia 2013
uuu jacy obrońcy przyrody się znaleźli nie wierze własnym oczom, ciekawe kto robi ten smog nad miastem .... tak tak największe dziadostwo wydobywa się z prywatnych kominów.popieram nowotarżanina . I jakby ktoś coś mówił tez niestety mamy na blokach pod oknami parkingi. Takie życie nie podoba się trzeba się przeprowadzić na bezludną wyspę. Mi się nie podoba chciałbym się przeprowadzić gdzieś za miasto ale nie mam kasy. Niestety jak ktoś napisał to jest koszt mieszkania w mieście. Zamiast się cieszyć że znalazł się jakiś inwestor chce coś zrobić to tylko krytyka. Nie przepadam za ta galeria może byłem w niej raz ale napewno jakoś prace daje ludziom. A wy tylko narzekać i narzekać
BOBO14:20, 11 kwietnia 2013
Lobby samochodowe zwłaszcza tych którzy w danym miejscu nie mieszkają a tylko przyjeżdżają ma u Burmistrza fory, bo mozna cos zarobić, nie trzeba grabic liści, nie trzeba kosić trawy - same zyski.Ktops pytał co jest jeszcze do wycięcia, troche jest. W pierwszej kolejności - drzewa i drzewka na tzw miasteczku komunikacyjnym. Dlaczego Burmistrz nie konsultuje to z mieszkańcami wokół terenów gdzie coś planuje? przecież to ma być dla zainteresowanych ludzi, a nie dla niego. Niech tylko ruszy jedno drzewo na owym "miasteczku" to pozna gniew ludu z bloków. Dość.
miki13:03, 11 kwietnia 2013
gdyby nie usuwanie drzew mielibyśmy o wiele zdrowsze powietrze a tak po co komu to?nie trujemy tylko siebie ale przede wszystkim nasze dzieci.dzieki drzewom nie musimy wdychac tego smrodu ktory powstaje z naszej winy a tak niestety sami sie trujemy pozbawiajac miasta drzew i godzac sie na to by wciaz je wycinano i zamieniano je na asfalt.szkoda ze wazniejszy jest pieniadz niz zdrowie czlowieka dla naszej elity.
kicia12:47, 11 kwietnia 2013
zawsze myslalam ze miasto a raczej ci ktorzy tym miastem zarzadzaja sa po to by dbac o dobro mieszkancow i o przyrode.tu niestety jest inaczej.tu wazniejsze sa interesy.gdzie sie nie ogladnac to tylko parkingi i wciaz jeszcze malo a moze nie malo ale komus niezla kaska wplynie do kieszeni i napewno nie bedzie to kieszen mieszkancow.bo jak widac dla mieszkancow wazniejsze jest srodowisko a nie pieniadze.mielismy miec piekny park i fajny rynek a co powstalo?jakies uliczki ala park i jedna wielka plyta.szkoda ze ten nowy targ zamiast piekniec staje sie coraz straszniejszy.
...02:03, 11 kwietnia 2013
do xyz
Największy truciciel miejski to piece w domach gdzie pali się gumiaki i inny syf! Popatrz tylko co leci z komina ciepłowni a co potrafi z prywatnego domu
sono22:59, 10 kwietnia 2013
krysiu nie każdego stać na mieszkanie poza miastem jak zapewne ciebie.jak tak nie lubisz zieleni to mieszkaj sobie blisko takich spalin i twoje dzieci niech tez wdychają to świństwo ale pózniej nie narzekajcie ze wam coś dolega.zieleń nie intruz wiec nie trzeba jej likwidować.ona nie szkodzi wręcz przeciwnie.
do nowotarzanin22:44, 10 kwietnia 2013
czlowieku jak tak lubisz halas i smrod to niech pod twoimi oknami takie jaja sie dzieja!!na pewno tam nie mieszkasz wiec nie decyduj.chcesz parkingu to pod swoim domem sobie zrob.pozwol zeby decydowali ci ktorzy tam mieszkaja i za utrzymanie tej zieleni placa.
FARADAY22:26, 10 kwietnia 2013
w mie.scie o najwiekszym zanieczyszczeniu powietrza wycina sie drzewa,niszczy zielen - a mieszkancom Topolowego zabiera dla prywatnego biznesu ten skrawek zieleni ! A kto pozwolil na demolke gotowego parkingu z tylu banku i urzedu celnego ? kto pozwolil na oddanie go prywatnym wlascicielom ktorzy pobudowali monstra siegajace w głąb byłego parkingu ? W miescie o takim zanieczyszczeniu powietrza cenny jest ka zdy skrawek zieleni -jakim prawem chcecie go odebrac mieszkancom Topolowego - żeby zaspokoic pomysły prywaciarza który nie wykorzystuje tego terenu ktory juz ma ? pytanie proste- kto wziął w łape ???
Krysia22:18, 10 kwietnia 2013
ludziska nie narzekajcie, jak wam nie pasuje mieszkanie w mieście to trzeba przeprowadzić się na wieś, tam bedziecie mieć przestrzeń. No cóż nie dogodzi wszystkim, ostatnio na blokach koło Spółdzielczego Domu Kultury wybudowano duzy parking kosztem zieleni, ludzie bardzo psioczyli na prezesa a teraz sami pseudo krzykacze tam parkują
xyz21:46, 10 kwietnia 2013
Ludzie do czego zdaża nasze miasto-gdzie wydział Ochrony Srodowiska? Najpierw wycinali drzewa bo wrony kraczą i paskudzą, teraz tzw"rewitalizacja rynku i parku -tam tez paskudza wrony i drzewa trzeba wyciąć, topole koło Policji tez bo paskudza wrony albo spadaja gałezie na głowy spacerowiczów/ a kto ich tam widział?/
> Teraz niszczyć zieleniec koło Topolowego- kolejny absurd.
> A najwiekszy truciciel miejski- KOTŁOWNIA na Szaflarskiej tez pozbawiona osłony drzew. CHCECIE NASZ USMIERCIĆ W TYM ZADYMIONYM MIESCIE?
> Kiedy ostatnio i ile drzew nasadzono w miescie i na osiedlach??? jakoś nie widzę a sadzonki po ok.3 zł mozna kupić w nadlesnictwie
zolzo20:38, 10 kwietnia 2013
Niech to wszystko tną w chol.....
nowotarżanin20:28, 10 kwietnia 2013
...Jak się czyta to całe bredzenie o "parkingu pod oknami " to się słabo robi...a w całym mieście auta na ulicach to nie stoją pod oknami? każdy staje, gdzie może, brama nie brama, trawnik, przejście-bo nie ma gdzie!!!Niech powstanie ten parking i następnych dziesięć!!! byle były bezpłatne !!!Im więcej parkingów tym lepsza jazda po ulicach !!!
do P19:39, 10 kwietnia 2013
tam bardzo czesto przebywaja dzieci i osoby starsze.troche tej zieleni zostalo to trzeba ja zniszczyc?w kazdym miejscu przesiaduje jakis lump nie tylko tam.a tez nie codziennie.przyjemny i spokojny teren warto zamienic na asfalt smrod i halas?chyba nie
P19:15, 10 kwietnia 2013
Co za różnica, tam i tak były są i będą duże korki, to samo centrum miasta. A na tym niby "parku" to przesiadują za krzakami same lokalne lumpy. Właściciel pseudogalerii niech wywali busy i będzie cała masa miejsc do parkowania. Miasto niech zrobi drogę od dworca do Krzywej i też będą dodatkowo miejsca z usprawnieniem komunikacji.
jkl18:57, 10 kwietnia 2013
Nie bedzie gdzie piwa pic;p
Pijak vel kieliszek18:45, 10 kwietnia 2013
Klara - ty chyba z domu nie wychodzisz może tylko do sklepu i z powrotem bo w Nowym Targu a dokładnie w MOK -miejski ośrodek kultury na Alejach 1000 Lecia jest KINO oraz SALA Widowiskowa ze sceną idź i wejdź do środka spytaj się to pokażą ci -- Kino -- oraz foteliki dosiedzenia
do Klara18:42, 10 kwietnia 2013
Jaki pas skrócili koło sp 5 , a jaki chcą zabrać na Topolowym , może wpierw się zorientuj , zamiast brednie pisać, żenada
gocha18:40, 10 kwietnia 2013
Czy wyobrażacie sobie jakie korki tam będą? MASAKRA ,już teraz jest to wkurzające. Czy radni są ślepi?


Przecież przed MOK -em po 16 jest puściutko, bo tam parkują pracownicy banku, moku, urzędu , galerii. Do kina nie chodzi się rano!!!!!
do suski18:32, 10 kwietnia 2013
Ludzie nie przyszli na sesję, bo wszystko się cichcem odbywa, wiedzą tylko ci, co maja wiedzieć!!!!!
do klara18:26, 10 kwietnia 2013
kino to pomysl wlasciciela hotelu.jak jeszcze nie zauwazylas gdzie sie nie ogladniesz to tylko parkingi.lubisz halas i wdychac smrod to pozwol by pod twoimi oknami wybudowali parking.ciekawe czy byloby ci przyjemnie?nowy targ sie rozwija w ilosci miejsc parkingowych i w ilosci asfaltu.
do Suski18:11, 10 kwietnia 2013
Suski pisze: "Skoro są mieszkańcy zainteresowani "parkiem" a nie parkingiem to czemu nie przyszli na sesję i nie zgłosili uwag. Widocznie to zainteresowanie nie jest takie wielekie jak piszecie."

Odpowiem - wystąpienie przedstawiciela spółki było typową wrzutką, nie było jej w planach sesji - skąd ludzie mieli wiedzieć, że radni cichcem to tak zechcą załatwić?
Poza tym sesje są w środku dni, a ludzie pracują. Maja brać wolne i na wszelki wypadek zawsze chodzić na sesje?
Nie miej pretensji do mieszkańców Topolowego, bo sam nie jesteś bezpieczny i kiedyś możesz zostać tak załatwiony przez radnych i urzędników. Popatrz po okolicy w której mieszkasz - to co jest tam do zepsucia - zepsute zostanie. Kwestia czasu.
mieszkanka NT17:52, 10 kwietnia 2013
dziś decyzja wyciąć drzewa przy topolowym, jutro może przy kopernika albo jeszcze w jakimś innym miejscu .... w rynku tylko już nie wytną bo już niema co ..... ludzie co się dzieje w Naszym Mieście ,dlaczego my mieszkańcy na to się zgadzamy .Kogo myśmy wybrali na burmistrza.Czemu wszystko w tym mieście jest tylko Miasta .A my mieszkańcy kim jesteśmy .Moim skromnym zdaniem po tej ilości drzew co wycieli nie powinno się już ruszyć ani jednego ,bo przecież drzewo nie rośnie tak szybko jak trawnik.Nie pozwólmy im na to.Bo jeszcze trochę wytną wszystko na wsadzaja betonu i nawet nie będzie gdzie posadzić nowych.
rozczarowana17:17, 10 kwietnia 2013
na tym osiedlu mieszkaja nie tylko osoby starsze ale rowniez rodziny z dziecmi ktore czesto tam spaceruja oraz osoby z psami.miasto juz chyba wystarczajaco duzo zieleni zniszczylo wiec chyba pora zakonczyc rujnowania tej przyrody.niedlugo nie bedzie gdzie wyjsc i czym oddychac bo beda tylko chodniki ulice parkingi spaliny i halas.kiedy miasto zacznie dbac o dobro mieszkancow a nie o dobro swojej kieszeni.
wkurzony16:44, 10 kwietnia 2013
Bardzo dobrze jeszcze byłoby przyjść na sesje rady miasta i zaprotestować przeciwko burmistrzowi , bo radni teraz to w większości radni burmistrza.
ekolog16:37, 10 kwietnia 2013
rada dla mieszkańców topolowego - jak nie chcecie tam parkingu to znajdzcie w trawie jakiegoś żuczka na wymarciu lub innego pasikonika dajcie znać ekologom a oni się przywiąża do drzew i zrobią resztę tylko nie przedobrzcie bo jeszce was usuną żeby stworzyć przestrzeń pasikonikowi
ggg16:37, 10 kwietnia 2013
Pewnie- ludzi z Topolowego łatwo wykiwać, kto się z nimi liczy?
......16:28, 10 kwietnia 2013
Do Tyt.

Parking ma być płatny. Nie darmowy!!!!!!!!!!!!
xxxx16:24, 10 kwietnia 2013
Co za idiotyczny pomysl?:(czy ktoś sie nad tym zastanowił:( bo czarni bracia nie będą mieć ternu rekreacyjnego ale z drugiej strony bedzie pope do zarobków
Jasio15:50, 10 kwietnia 2013
Argumenty mieszkańców są jak najbardziej słuszne. A nawiasem, czy któryś z radnych bezradnych mieszka we wspomnianych blokach.
klara15:25, 10 kwietnia 2013
to niestety jak się chce mieszkać w centrum miasta to tak jest. Koło Szk. P nr 5 zrobili taki parking i skrócili pas zieleni i nic wielkiego się nie stało. No niestety jak miasto chce się rozwijać muszą powstawać parkingi. Rozumiem krytykę Burmistrza, ale w tym przypadku rozumiem jego działania. Raz piszecie, że chcecie mieć kino a kino musi mieć parking ... no niestety nie można zjeść ciastka i mieć ciastka
Prowda15:13, 10 kwietnia 2013
to jest wina ludzi, że wszędzie potrzeba parkingów. na nogach nie prtzejdzie 2 kilometrów tylko musi tyłek wozić samochodem i jeszcze jakby mógł to wjechałby do drzwi, żeby się nie nachodzić. Zobaczcie tą kulturę parkowania - widac ja wszędzie. Ale skoro komuś się nie chce chodzić tylko musi jeździć samochodem to parking jest potrzebny.
Suski15:08, 10 kwietnia 2013
Skoro są mieszkańcy zainteresowani "parkiem" a nie parkingiem to czemu nie przyszli na sesję i nie zgłosili uwag. Widocznie to zainteresowanie nie jest takie wielekie jak piszecie.
Fryc14:56, 10 kwietnia 2013
Z boku MOK-u parking cały czas prawie pusty, niech zniosą opłaty i już jest miejsce parkingowe. Na Alejach od banku pko sa do urzędu celnego już przejść się nie da bo cały chodnik zastawiony autami, jeżdzą po pasach ale policji czy straży tam jeszcze nie widziałem. No ale ostatni skrawek zieleni trzeba zniszczyć.
PasterzPPP14:11, 10 kwietnia 2013
Dawno mówiłem wywalić busy stamtąd i spod moku zrobić jeden zorganizowany parking dla nich. Ale nikt mnie nie słuchał. A chce tylko władzy absolutnej na 3-4 lata.
zako11:12, 10 kwietnia 2013
Zróbcie z tego czegoś prawdziwą galerię a nie parę sklepów i myjnię z przystaniem busów. Śmiech na sali cała ta Baj end flaj. Wywalcie busy to już będzie miejsce na samochody a z tyłu dobudujcie to kino i kilka porządnych sklepów odzieżowych. Chyba że wolicie by klienci jeździli wam do Krakowa na zakupy.
wyborcz maziorza.11:06, 10 kwietnia 2013
Ludzie ściągamy ekologów ,oficjalne protesty tak nie może być , że oni się nie liczą z głosami wyborców,ewentualnie chodźmy do Proboszcza i w tedy odstąpią.
......:)10:32, 10 kwietnia 2013
Parkingi budują, żeby wierni mogli do kościółka mieć bliżej.. :P
~p10:15, 10 kwietnia 2013
W pełni popieram mieszkańców Topolowego! Z rynku znikła zieleń, to teraz dalsza inwazja pseudo burmistrza! Żebyście tylko to wszystko pamiętali na następnych wyborach
goska09:27, 10 kwietnia 2013
kilkanascie lat temu widxialam folder z planem rozbudowy hotelu (pewnie na tej podstawie wydanol zezwolenia budowlane) i byl na nich ogromny parking i nawet szklana winda zewnetrzna ale nie na Topolowym tylko na dzialce z drugiej strony hotelu. Tam gdzie teraz ma przejazd. Nich wlasiciel zamknie dachem przejazd (ten do myjni) i juz ma parking a nawet moze go nadbudowac i ma pietrowy. JAK W OGOLE OTRZYMAL ZEZWOLENIE NA GALERIE, SKORO NIE ZAPEWNIL MIEJSC PARKINGOWYCH DLA KLIENTOW? I jeszcze jedno; czy ktos pytal mieszkancow Topolowego wczesniej o zdanie, czy Rada zadecydowala a teraz bedzie wojenka?
juhas09:19, 10 kwietnia 2013
Ktoś tu dobrze napisał, że po stronie galerii miejsca jest dość, tylko, że pan właściciel chce na parkingach zarabiać. Tam, gdzie jest myjnia nie można nawet na 5 minut auta zostawić, bo się myjacy drą, a miejsca jest dość. Z drugiej strony busy tylko podjeżdżają. Jest jeszcze parking przy MOKu nie w pełni wykorzystany - cały środek dużego placu pusty. Najlepiej drzewa wyciąć a plac wybrukować - to najlepiej Fryźlewiczowi wychodzi... gorzej z tworzeniem miejsc pracy. W rynku Fyźlewicz zrobił takie parkingi, że zgrażają bezpieczeństwu, a przecież to najwybitniejszy znawca parkingów w tej części Europy.
kolarz09:03, 10 kwietnia 2013
jak to można ludziom pod okna wepchnąć taki pasztet ? gdyby to było osiedle elyt to by im kwiaty sadzili aże wiekszość mieszkańców to normalni ludzie to można ich zgnoić słownie lub właśnie w tali sposób a po drógie w centrum miasta taki parking ? a gdzie ekologia ? a gdzie rozwiązanie wieczych korków w tym rejonie ? ludzie nie dajcie sobie wcisnąć tego muchomora
miotonik08:43, 10 kwietnia 2013
wystarczy betonowa pustynia na środku miasta,zostawcie jak najwięcej zieleni bo będą was panowie włodarze przeklinać,czasami zastanawiam się,co w tych garniturach siedzi,jeszcze człowiek,czy już małpa
fun08:36, 10 kwietnia 2013
topolowe pany :-)))
waw08:34, 10 kwietnia 2013
Właściciel dobrze kombinuje, jemu nie chodzi tylko o galerię jak ruszy HOTEL potrzebne są miejsca parkingowe,a co się stało z planami casyna które miało być w hotelu.
Kieliszek08:09, 10 kwietnia 2013
Burmistrz parking i tak zrobi nawet jak będą protesty Słowaków już prawie nie ma parkingi na jarmarku puste dochdu żadnego z nich nie ma zwłaszcza prywatny parking Marka Fryźlewicza przy chaupie to na nowym natychmiast zatrudni w pierwszej kolejności swoją żonę i syna a po skończonej kadencji Burmistrza siebie jako główny parkingowy później swoje wnuki i wnuki wnuków oraz teściów i dziadków swoich i tak dalej sami swoi
j5307:00, 10 kwietnia 2013
Co za idiotyczny pomysl?:(czy ktoś sie nad tym zastanowił:(
Obserwator06:52, 10 kwietnia 2013
Widać,że panuFM jedynie co dobrze wychodzi to wycinka drzew w Nowym Targu.Wszędzie w Polsce drzewa sadzi się a w Nowym Targu wycina i dziwią sie później,że powietrze jest jakie jest,że mieszkańców ubywa.Obawiam się,że pustynia umysłowa towarzyszy naszym włodarzom...
Biedronka05:28, 10 kwietnia 2013
I bardzo dobrze unas to tylko same parkingi robia to juz jakies zboczenie jest
auu00:11, 10 kwietnia 2013
co w tym zlego ,niech buduja. Na pewno się przyda
Pw23:26, 9 kwietnia 2013
popieram. żle sie dzieje
Bilguun Ariunbaatar22:56, 9 kwietnia 2013
Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłem przeciwko jakiejś inwestycji w mieście ale tym razem podpisuję się rękami i nogami pod tym co napisano w liście do władz.
zieleń22:53, 9 kwietnia 2013
Bardzo dobrze. Nowotarżanie obudźcie się. Burmistrz jest waszym przedstawicielem, radni są waszymi przedstawicielami i muszą się liczyć z mieszkańcami. Jeżeli nie to won !.
złosnik22:43, 9 kwietnia 2013
to niech mieszkańcy sobie wykupia ten zieleniec i problem bedzie z glowy
Maniek15322:37, 9 kwietnia 2013
Sciagnijcie ekologów i odwołujcie sie od decyzji, skarzcie uchwały Rady tego zacofanego miasta.Zyskacie 2 lata.Beda wybory a wtedy podziekujecie wlodarzowi N.T za wspolprace!!!
andrusas22:15, 9 kwietnia 2013
popieram protest mieszkańców Topolowego ,parking pod oknami to jakieś nieporozumienie ,jak szukał wyborców ,to chciał nam wejść do tyłka (prośby w skrzynkach pocztowych ) teraz Fryźlewicz zapomniał biedak.Pozdrawiam myślących.
Tyt.22:04, 9 kwietnia 2013
Parkingi przy galerii są jedynymi darmowymi parkingami w Nowym Targu. Co więcej, wybuduje je prywatny inwestor za swoje pieniądze. Może warto również i dobre strony zobaczyć. Drzewa da się ładnie wkomponowć w parking.
CD-rom21:54, 9 kwietnia 2013
"Jestem za, a nawet i przeciw"
spacerownik21:53, 9 kwietnia 2013
jeździjcie po mieście na rowerach albo chodźcie pieszo a nie narzekajcie że dużo parkingów, a gdzie to żelastwo z silnikiem postawić?
DABLIUUU21:48, 9 kwietnia 2013
Co tubylcy maja do gadania? To nasza ziemia Polska ziemia!
przeciw21:45, 9 kwietnia 2013
bardzo przekonywujące są argumenty mieszkańców przeciw budowaniu parkingu w rejonie Oś.Topolowego.
ppnt21:41, 9 kwietnia 2013
zawsze Wam źle
mieszkaniec21:37, 9 kwietnia 2013
Tylko niszczyć, i iść na rękę swoim to dewiza burmistrza.Gość popierał burmistrza w wyborach to teraz trzeba być przychylnym i zniszczyć kawałek zieleni nie licząć się ze zdaniem mieszkańców.Oby następne wybory wykurzyły ta ekipę nieudaczników.Zapamiętamy to my wyborcy.
emeryt21:33, 9 kwietnia 2013
Popieram protest mieszkańców Topolowego!
Nasz burmistrz przechodzi samego siebie. On kocha swój parking na podwórku żony, ale to nie znaczy, że wszyscy w N.T. kochają przed swoimi oknami parkingi.
baciok@21:32, 9 kwietnia 2013
Jak to jest że robi się parking pod prywatny biznes. UKŁAD ZAMKNIĘTY w Nowym Targu.
xyz21:16, 9 kwietnia 2013
" Nowy Targ Miastem Tysiąca Parkingów" - gotowe hasło dla Jagły. Co tam lody
fox21:15, 9 kwietnia 2013
popieram ten apel - maziorz nic innego nie robi tylko wycina drzewa pod parkingi w myśl ...."parking mój widzę ogrooooooomny"
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas