Radni zainteresowani osobami zatrudnionymi na basenie - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Jabłonka
Clouds
11°
Wiatr: 15.12 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
12°
Wiatr: 16.272 km/h Wilgotność: 63 %
Clouds
14°
Wiatr: 12.42 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
13°
Wiatr: 12.996 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
15°
Wiatr: 17.712 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
12°
Wiatr: 16.632 km/h Wilgotność: 73 %
Jakość powietrza
10 %
Nowy Targ
16 %
Zakopane
24 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
07.04.2014, 20:49 | czytano: 11772

Radni zainteresowani osobami zatrudnionymi na basenie

NOWY TARG. - Na miejskiej pływalni zatrudnionych jest 14 osób. 11 jest Nowego Targu, pozostałe z Szaflar, Białego Dunajca i Zakopanego - wymienia Bartosz Ścisłowicz. I dodaje: - Pozostałe usługi, czyli sprzątanie i ratownictwo to usługi zewnętrzne, więc nie są to pracownicy zatrudnieni.

Pytanie o osoby zatrudnione na basenie padło podczas sesji. Jedna z radnych chciała wiedzieć dokładnie ile osób pracuje, skąd pochodzą i na jakich stanowiskach są zatrudnione.

- Pięć osób zatrudnionych jest przy sprzedaży biletów, sześć na stanowisku konserwatora. Trzy pozostałe osoby pełnią stanowiska w ramach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji. To ja, główny księgowy i samodzielny referent wykonujący zadania sekretariatu i kadr - w sumie 14 osób - wyjaśniał dyrektor MCSiR.

Dopytywany, dyr. Ścisłowicz dodał, że sześciu ratowników i siedem osób sprzątających obiekt - pochodzi z Nowego Targu.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Pinokio22:20, 13 kwietnia 2014
Pani Ewa zadała zaczepne pytanie, czyżby ktoś z jej grona nie załąpał się na posadkę
Nowotarżanin z wyboru20:02, 12 kwietnia 2014
@Nowotarżanin od urodzenia
Po pierwsze: widzisz jak ładnie widać kto kłamie. ;-) Proszę bardzo: 9 kwietnia (w środę - środek tygodnia!) dałbyś się pokroić, że tego czytnika NIE MA WCALE, a teraz twierdzisz, że się o niego wcześniej (przed 9 kwietnia - na początku ubiegłego tygodnia!) pytałeś "kiedy się pojawił"?? Kpisz sobie chyba nazywając kogokolwiek kłamcą. ;-)
Po drugie (kto mieczem wojuje) czytaj ze zrozumieniem: buty zdejmujesz ZA kasą a nie PRZY. ;-)
Nie widzę żadnego rozsądnego powodu, by nie ułatwić w ten sposób sprzątania firmie. W końcu zależy mi by był porządek a nie by panie ustawicznie jechały między klientami cały czas na szmacie. Zastanów się dokładnie co przmawia przez ciebie kiedy piszesz że "mają sprzątać!"
Po trzecie: co do wniosków- jest tak jak pisałem: wszystko jest dla ciebie proste, dopóki nie wiesz o czym piszesz.
Po czwarte: Dlatego polecałem sprawdzenie, czy konieczny był konkurs, Skoro nie ma jego wyników to nie był potrzebny na stanowiska techników, konserwatorów, bileterów. No ale sprawdzić ci się oczywiście nie chciało... cóż..."Ten typ tak ma" chciałoby się rzec. Natomiast wyniki konkursów na stanowiska urzędnicze są zamieszczone nawet na stronie UM w dziale urzad->oferty pracy-> archiwum (np jest info o wyborze księgowego czy Pełnomocnika Burmistrza ds. organizacji i zarządzania miejskimi obiektami sportowymi) Trochę więcej chęci i inteligencji.
PS: chętnie znów miałbym 14-15 lat i pochodziłbym do gimnazjum (nigdy nie miałem okazji) także dziękuje za życzenia w tej kwestii.
Prośba: nie kończ dyskusji, strzel sobie po raz kolejny w kolano i napisz, że na stronach UM nie ma tych informacji albo coś równie dowcipnego jak to o czym wspomniałem na początku tej wypowiedzi...
Nowotarżanin od urodzenia13:36, 12 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru - nie nie było - raz byłem na początku tygodnia i czytników nie było, dwa zapytany pracownik potwierdził że nie było i są OD NIEDAWNA, ty użyłeś słów "są od dawna"(dawno-od dłuższego czasu/def.) co nie jest prawdą.
" Zastanów się, gdzie to wszystko zostanie potem rozniesione gdzie za każdym razem widzę ludzi wychodzących i wracających do kabin przebieralni. Wysil wyobraźnię." od tego jest firma sprzątająca żeby SPRZĄTAĆ a nie pilnować czy ktoś buty przebrał - NIGDZIE na szanującym się obiekcie w Polsce nie zdejmujesz butów przy kasie.
"A na marginesie wnioski wyciągnięte przez obsługę i zarządzających basenem prawdopodobnie nie pochodzą z komentarzy na P24 tylko wewnętrznej ewaluacji popartej protokołem." - mylisz się i to grubo.
" Co do składania CV - sprawdź dokładnie kiedy obowiązuje i co to jest konkurs, potem przejdź się do UM i sprawdź dokumentację."-warunki TEGO konkursu są dostępne na internecie i nie zostały spełnione przez UM-przypominam że do dnia dzisiejszego NIE MA informacji o wynikach konkursu a basen już działa dwa miesiące.
"Godzina na tablicy? Mam wodoodporny zegarek" - po tym twoim wpisie kończę z tobą dyskusję bo z "gimbusami" nie rozmawiam....
Nowotarżanin z wyboru02:01, 12 kwietnia 2014
Był, bo sam z ciekawości zatrzymywałem sobie nim czas mimo, że kolejki nie było. Ty twierdziłeś, że WCALE takiego czytnika nie ma i oczywiście nie masz sobie nic do zarzucenia. Typowe. ;-) Nie mam pojęcia co ma do tego partia rządząca, ale przypuszczam ,że tak samo jak zrzędzisz na basen tak i jesteś znawcą i specjalista od polityki. Jak 99% rodaków - "specjalistów i znawców tematu". ;-)
Przy suszarkach chcesz wstawiać krzesła do przebierania butów z brudem z chodników? Zastanów się, gdzie to wszystko zostanie potem rozniesione gdzie za każdym razem widzę ludzi wychodzących i wracających do kabin przebieralni. Wysil wyobraźnię.
Godzina na tablicy? Mam wodoodporny zegarek - na nim odpalam timer na 70 minut i wiem dokładnie ile mi czasu zostało. Nie potrzebuję do niczego tablicy. Poza tym są czytniki na ścianach - można podejść i sprawdzić. A na marginesie wnioski wyciągnięte przez obsługę i zarządzających basenem prawdopodobnie nie pochodzą z komentarzy na P24 tylko wewnętrznej ewaluacji popartej protokołem. Chyba zdajesz sobie z tego sprawę, że godzin pracy nie zmienia się ot tak bo ktoś coś w komentarzu napisał... No chyba że... to gratuluję wyobrażenia. Jest takie powiedzenie: "wszystko jest proste dopóki nie wiesz o czym mówisz". Pasuje do ciebie idealnie. Czy zmiana godzin jest istotna? Tu faktycznie nie ma znaczenia zdanie ani moje ani twoje, tylko twarde fakty: idź o 7 rano i sprawdź jak to wygląda. Polecam! ;-) Jasne, że dwóch zrzędów narobi więcej czarnego PR'u niż 20 zadowolonych dobrego. Taka siła marudzenia. Co do składania CV - sprawdź dokładnie kiedy obowiązuje i co to jest konkurs, potem przejdź się do UM i sprawdź dokumentację. A potem wróć i i odśpiewaj swoje teorie spiskowe, którymi cię nakarmili radni. Też, nawiasem mówiąc, mający dostęp do tej dokumentacji. No ale po co ja przeglądać jak można tak po "polskiemu" niby niczego nie sugerując poudawać głupiego prawda? Potem taki Nowotarżanin od urodzenia ma pożywkę i kwitną teorie spiskowe. ;-) Polecam lekturę ustawy o pracownikach samorządowych, szczególnie art. 13 i 14. No kto jak kto, ale radni to powinni korzystać ze swoich praw. Pozdrawiam i mniej nerwów życzę! ;-)
Nowotarżanin od urodzenia19:18, 11 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru, /.../
Po raz kolejny powtarzam - kłamiesz czytników na początku zeszłego tygodnia nie było.
Wpieraniem czy coś robiłem czy nie przypominasz polityków partii rządzącej - daruj sobie.
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM - nikt nie twierdzi że buty należy zmieniać w kabinach - wystarczy stołki(miejsce do przebierania butów) przenieść tam gdzie są suszarki.
Skoro zmieniono godziny to było i jest zainteresowanie- twoje zdanie jest mało ważne.
W przeciwieństwie do ciebie , osoby odpowiedzialne za basen potrafią czytać ze zrozumieniem i czytają P24 i komentarze klientów basenu - wyciągają wnioski i zmieniają to co wymieniłem w poprzednim poście.
Co do tablicy - wychodzi po raz kolejny twój problem z czytaniem, nie potrafisz dostrzec na tej tablicy wyświetlanej GODZINY - ludzie chcieli dobrze widoczny zegar i teraz jest on widoczny.
Co ma CV do tego kto jest zatrudniony hmm...po raz kolejny "błysnąłeś "...Temat artykułu jest o tym że Radni są zainteresowani tym faktem - łapiesz już? Więc skoro był konkurs...wpłynęły CV i "wybrano" z "tych" CV pracowników to tych CV Radni znajdą odpowiedzi na swoje pytanie - jasne to dla ciebie? Więc kończ już te swoje wywody i pisz na temat artykułu...
Nowotarżanin z wyboru17:29, 11 kwietnia 2014
Słaby ze mnie człowiek , na głupotę wrażliwy wiec jednak odpiszę, a moderacja zadecyduje czy puścić, czy też nie. Na basenie jestem 2-3 razy w tygodniu i czytnik jest znacznie dłużej niż od zeszłego tygodnia, a z pewnością był już w marcu. To jedno.
Dwa - oczywista jest wspomniana pomyłka, i potraktuj ją w ramach anegdoty. Sensu to i tak nie zmienia że samo to że byłeś gdzieś, gdzie jest nawet 300 pływalni i tak nie sprawi, że masz jakiekolwiek pojęcie jak pływalnia miałaby funkcjonować skoro nie byłeś na żadnej.
Trzy - to jasne, że wszyscy narzekający chcieliby buciki zmieniać w kabinach - teraz dodaj do tego osoby wchodzące z drugiej strony do kabin w mokrych kąpielówkach/strojach kąpielowych i masz .. syf i brud, a nie przebieralnię. To jak jest teraz jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż czekanie aż personel sprzątający po każdym jaśnie wielmożnym kliencie błoto z podłogi pozbiera. Cztery: jest różnica między stwierdzeniami: : "a czemu to basen nie od siódmej, albo... no np. piątej lepiej, a najlepiej całą dobę"... albo "czemu to gumowiaki muszę przy kasie zmieniać? "(no upokarzające normalnie he he he :-) czy też: "wyświetlajcie coś na tablicy bo mie się nudzi.." a sugestią by filtrowanie wody było intensywniejsze. Pierwsze to narzekanie - drugie to wskazówka co trzeba zmienić. Jeżeli uznajemy, że coś mogłoby działać lepiej to taka wskazówkę przekazujemy odpowiednim osobom, które mogą coś zmienić. Jeżeli chcemy jednak dać jedynie upust swojej płytkiej frustracji - to fochamy się jak to jest nam źle bo... (tu wstaw cokolwiek dotyczącego basenu co burzy twoje widzimisię). Jeżeli nie rozumiesz różnicy - zmarnowałem swój czas.
Co do tablicy - nie wiem jak reszta ale ja nawet na nią nie patrzę, ręcznik mam w szafce a nie na wieszakach, bo wycieram się w czystej, niezabłoconej przebieralni, a jeżeli zostanę parę minut dłużej to sobie za to dopłacam. Zresztą nie widziałem jeszcze kolejki na nowotarskim basenie, w której trzeba byłoby spędzić więcej niż te dodane za darmo jako margines błędu 10 minut (a zdarzało się, że byłem i dwa razy dziennie). Rano mam tyle zajęć, że nawet basen czynny od 6 mnie nie urządzałby więc i ten mankament jest dla mnie mało znaczący.
Zajrzyj o 7 rano na basen - przekonasz się ile to osób tak wali drzwiami i oknami do "popływania przed pracą" ;-)
I dalej:
Co mają CV do tego kto jest zatrudniony? Od kiedy to złożenie CV gwarantuje jakąkolwiek nawet rozmowę w sprawie pracy? Jaśnie państwo poskładali CV poczuli się jakby robotę mieli w kieszeni. No co za rozczarowanie... :-)
Nowotarżanin od urodzenia13:16, 11 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru , z każdym następny postem pogrążasz się jeszcze bardziej...I nie było by z tym problemu gdybyś po prostu nie kłamał.
Kłamstwem jest twoje wpieranie że czytnik jest "od dłuższego czasu" - prawdą jest że na początku zeszłego tygodnia jeszcze go nie było(co potwierdzi każdy pracownik basenu), a jeśli dla ciebie tydzień to "dłuższy czas" to gratuluję "poczucia czasu".
Kolejny raz udowadniasz że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem cyt."Tobie samo przebywanie w mieście gdzie jest 20 pływalni..."
podczas gdy ja napisałem cyt." w mieście gdzie było ok 15 pływalni a z jednego końca miasta na drugi było ok 20km" ilość z długością ci się myli....A to czy byłem na wszystkich obiektach czy na połowie nie jest i nie będzie twoją sprawą - sypiesz cyferkami i to ma świadczyć że jesteś "wykładnikiem" który wie jak to jest w większym mieście - nie nie jesteś.
Kolejne twoje kłamstwo cyt."Buty nie są żadnym problemem odkąd cywilizacja zna ... klapki" - podaj przykład JEDNEGO wpisu w którym ktoś narzeka na to że buty trzeba przebrać...Obrazkami się tutaj nie da więc może z dużej litery żebyś załapał - CHODZI O MIEJSCE W KTÓRYM TRZEBA PRZEBRAĆ BUTY tj koło kasy - dotarło?
Niech dotrze do ciebie że gdyby nie właśnie Ci "narzekający"(sam też narzekasz na czystość wody) to do dzisiaj nie byłoby tego czytnika, nie byłoby wieszaków(na hali basenowej i pod prysznicem) , tablica byłaby dalej bezczynna, a "Pływalnia Miejska" byłaby czynna od 8mej a nie od 7mej.
Jak sama nazwa wskazuje "Pływalnia Miejska" jest obiektem Miejskim/Mieszkańców i Ci mają prawo wymagać usunięcia niedociągnięć i wytykania błędów .
Co do tematu artykułu, Panowie Radni, w UM są wszystkie CV osób które starały się o pracę - wystarczy przejrzeć i porównać z tym kto pracuje i tyle.
Nowotarżanin z wyboru22:38, 10 kwietnia 2014
Radnym niektórym najwidoczniej sukces basenu się nie spodobał i szukają dziury w całym. I zawsze znajdą klakierów takich jak na przykład:
@Nowotarżanin od urodzenia - do żalenia jesteś tutaj ty jak mi się wydaje. ;-) I- nie, mylisz się, czytnik nie zamontowano "ostatnio" tylko jest od dłuższego czasu. Rozruch był właśnie po to by tacy narzekacze jak ty nie mieli pożywki. Dałeś plamę, teraz czas byś się z tym pogodził. Nie ma tu nic do rzeczy umiejętność czytania tylko twoja chora, urażona ambicja. W ocenie pracy pływalni miejskiej ma dość duże znaczenie gdzie i kiedy bywałem i jakie, mając do dyspozycji, pływalnie odwiedzałem. Mam porównanie. W Nowym Targu źle nie jest. I tyle. Tobie samo przebywanie w mieście gdzie jest 20 pływalni nic nie dało bo jak przypuszczam nie odwiedziłeś żadnej - tak jak i na nowotarskiej nie bywasz by znać aktualna sytuację. Buty nie są żadnym problemem odkąd cywilizacja zna ... klapki. ;-). Polecam. ;-) Proszę skończ z tymi prymitywnymi osobistymi wycieczkami. Tylko wywołują uśmiech politowania. "Dotarło"?

Zadziwiające, ze mój poprzedni komentarz jest " nie na temat " a już takiego Nowotarżanina od urodzenia całkiem w temacie choć nie wiem w którym miejscu.Ale OK.

Żeby nie było że jestem bezkrytyczny wobec działania tego obiektu: jedynym istotnym zastrzeżeniem, które się pojawiło wśród komentarzy jest intensywność filtrowania wody. Przydałoby się tu coś poprawić szanowny Panie Dyrektorze i Obsługo basenu.
Proszę uprzejmie moderację o puszczenie tego wpisu - obiecuje, że jest to mój ostatni w tej sprawie. Nie odczuwam potrzeby licytowania się na to ile było basenów (których jak Nowotarżanin od urodzenia na oczy nie widziałem) w miastach, które zdarzyło mi się odwiedzić. ;-)

Temat artykułu nie dotyczy ani butów, ani czasu spędzonego w wodzie. Ja tylko proszę o stosowani się do zasad.
Moderator.
Nowotarżanin od urodzenia13:14, 10 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru, ty się chwalisz czy żalisz? Czytanie ze zrozumieniem cię przerasta? Napisane jest jak byk jak było do niedawna i na szczęście dyrekcja wyciąga wnioski, przyjmuje krytykę i naprawia niedociągnięcia - dotarło? Dobra rada - naucz się czytać ze zrozumieniem.
I jakie znaczenie w ocenie pracy(i tego kto pracuje i dlaczego) "Pływalni Miejskiej" ma to gdzie mieszkałeś? Ja sporą część swojego życia mieszkałem w mieście gdzie było ok 15 pływalni a z jednego końca miasta na drugi było ok 20km i co z tego?
A wracając do "Pływalni Miejskiej" w NT to sprawa przebierania butów - do rozwiązania - tak jak jest być nie może.
Nowotarżanin z wyboru19:25, 9 kwietnia 2014
/.../

Komentarz nie na temat.
mirek16:06, 9 kwietnia 2014
Ale co to za po......e zasady. Czytnik powinien być przy wejściu na basen .A nie na ladzie . Komu to ma ułatwić życie ? A zdejmowanie butów po kupieniu biletów to ewenement na skale polski. Więcej tam nie pójdę. A uprzejmość pracowników pozostawia wiele do życzenia.

Przypominam o temacie artykułu. Moderator.
Nowotarżanin z wyboru15:42, 9 kwietnia 2014
@Nowotarżanin od urodzenia - ha ha ha dobre... lepiej powiedz, że to, jak wygląda korzystanie z basenu znasz najwyżej ze słyszenia. ;-) W czasie rozruchu pływalni stwierdzono, że kolejka powoduje nieuzasadnione naliczanie opłat i zamontowano czytnik dla klientów by można było czas zatrzymać po opuszczeniu przebieralni...
Nadal masz jakieś dobre rady dla mnie? ;-))))

Na marginesie: przeprowadziłem się tu ponad 10 lat temu z miasta lekko licząc 7 razy bardziej ludnego niż NT (jest tam pięć pływalni, plus jeden obiekt odkryty). Zrobiłem to, bo uwielbiam prowincję i prowincjonalizm. I sam chciałem zostać prowincjuszem. Jednak to narzekanie na nowe inicjatywy w NT, to nie przejaw prowincjonalizmu a zapyziałości. I ta zapyziałośc panicznie boi się nowego, nowych zwyczajów, możliwości itp. A ponieważ w swoim strachu bywa bezsilna, to próbuje zdeprecjonować to co jej zagraża narzekaniem. Często jak widać po przykładzie - bezpodstawnym. Pamiętajmy - prowincjonalizm to nie zacofanie i zapyziałość. Pozdrawiam!
Nowotarżanin od urodzenia14:44, 9 kwietnia 2014
szuwarek to chyba od niedawna, dotychczas jedyny czytnik który wł/wył czas był koło monitora kasjerki.
szuwarek13:39, 9 kwietnia 2014
Do Nowotarżanin od urodzenia
nie masz racji - czytnik jest przymocowany do lady - dostępny dla klientów pływalni - i każdy, nawet dziecko ma możliwość wyłączenia czasu, nie czekając aż zrobi to obsługa - wystarczy, że przyłożysz do niego czipa - a później możesz stać w kolejce do rozliczenia, aż przyjdzie Twoja kolej
Nowotarżanin od urodzenia13:09, 9 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru, zmień okulistę...Czas zatrzymuje się czytnikiem przy wyjściu - ale robi to KASJERKA a nie ty przechodząc przez bramkę - a co za tym idzie musisz czekać w kolejce aż wszystkich obsłuży.
CZYTAMY13:06, 9 kwietnia 2014
BASEN SUPER JEST- masz problem z czytaniem? Nikt tutaj nie napisał że basen "nie jest super" tyle tylko żeby pozostał super potrzebuje odpowiedniego zarządzania-jeśli tego nie rozumiesz to wróć do gimnazjum...
BASEN SUPER JEST08:26, 9 kwietnia 2014
Basen jest super, super, super :) Malkontentów nigdy nic nie zadowoli.
Nowotarżanin z wyboru20:56, 8 kwietnia 2014
@Nowotarżanin od urodzenia - sam się ogarnij. Czas się zatrzymuje czytnikiem przy wyjściu. Gratulacje "chłopcze" za ogarnięcie. ;-)
STAŚ19:36, 8 kwietnia 2014
Do radykalny Benek......Uważasz, waść, że gdy przyjdzie gość z doktorem przed nazwiskiem, to ten gość będzie miał kwalifikacje jak tralala ?!!Lepsze od tego, który ma maturę?!!
...19:07, 8 kwietnia 2014
Mariusz z Rynku ,frajerów szukasz? 7tyś to jest kwota zasiłku dla bezrobotnego w Norwegii który zarabiał wcześniej najniższą krajową czyli na zł 11tyś .
@ mariusz17:54, 8 kwietnia 2014
Chłopie ,my nie mamy obowiazku utrzymywać całe to korytowe stado. W mieście tylko urzędasy i emeryci . A ci pierwsi w naszych kieszeniach od rana do nocy. I coraz więcej ich przybywa i coraz bardziej pazerni na kase. Po jaką cholere nam stołki dyrektorskie za ciężkie pieniądze ,skoro większoś zatrudnionych to firmy zewnętrzne? Tak dyrektorować to Ferdek Kiepski też potrafi. A co do Norwegii to ponoć najwięcej polaków pracuje w sortowni śmieci.Zawsze na nich czekają wolne etaty. Ale to nie mój kraj i nie moje pieniądze.Kumasz.
Sprawiedliwa17:49, 8 kwietnia 2014
Do Mariusza z Norwegii. Jakiego oczekujesz wykształcenia od sprzedających bilety?,czy konserwatora? sprzątaczek? pogieło Was z tymi magistrami. Czy to nie ludzie ? czy oni nie chcą jeść, mieszkać, poprostu żyć? Czemu większość nie razi kumoterstowo, czemu nikt nic z tym nie robi?
Pani Jaga17:43, 8 kwietnia 2014
Radni powinni się zapytać ,dlaczego na basenie pracują ludzie przyjezdni a w Nowym Targu bezrobocie wynosi ponad 15%. Dlaczego dostają pracę ludzie z Zakopanego i okolic? Przyjejachali za P. Scisłowiczem?w Zakopanem łatwiej znaleźć pracę to chociażby z tego powodu ,że jest tam mnóstwo turystów do obsłużenia. W NT nie ma zakładów produkcyjnych, turystyka pożal się Boże, jak miasto wybudowało basen to niech mają pracę nasi bezrobotni a nie kolesie!!
Mariusz z Rynku17:13, 8 kwietnia 2014
Jak wam tak strasznie źle to zapraszam do mnie do Norwegii. Dam płacę na dzień dobry te 7-10 tyś zł na PLN. Ale jest jeden warunek: trzeba mieć wykształcenie i umiejętności... I nie wmawiajcie mi, że trzeba mieć u mnie znajomości.. Bo sam papier nie poparty doświadczeniem w tym kraju nie przejdzie..
ojtam,ojtam17:03, 8 kwietnia 2014
Spoko ,kisiel. Wróble ćwierkają że zmiany się szykują. Jeszcze wtopa z barem i wystarczy.
OMG16:12, 8 kwietnia 2014
@robi tak od urodzenia masz czy nabyłeś?
Dyrektor zatrudniający pracowników jest świadomy o odpowiedzialny za to kogo zatrudnił, zatrudniając firmę zewnętrzną o pracowniku i jego kwalifikacjach nie wie nic = spycha odpowiedzialność na firmę zewnętrzną - jasne?
Zatrudniając firmę zewnętrzną wydaje więcej pieniędzy niż gdyby na te same stanowiska zatrudnił swoich pracowników( początkowy koszt jest mniejszy jednak po 2-3latach na samym sprzątaniu wychodzi 30tyś więcej rocznie niż jak by sam zatrudnił) - dotarło?
Nowotarżanin od urodzenia16:07, 8 kwietnia 2014
Nowotarżanin z wyboru,chłopcze ogarnij się. O tym kiedy wychodzę z basenu(czas mierzony) powinien decydować klient a nie kolejka do kasy, tym bardziej że jest jedna , dla kupujących i oddających zegarki - myślenie nie boli, wysil się czasem.
...16:03, 8 kwietnia 2014
kanatka, zjedz snikersa...
taka prawda16:00, 8 kwietnia 2014
radykalny Benek ,ty masz problemy z przyswajaniem tekstu pisanego... To tak żebyś zrozumiał - żadna z osób która złożyła papiery nie była na rozmowie kwalifikacyjnej i żadna z tych osób pracy nie dostała - do dnia dzisiejszego nie ma żadnej informacji na stronie Urzędu o wynikach rekrutacji na stanowiska kasjer - konserwator . Dotarło?
wtf15:57, 8 kwietnia 2014
Radni powinni zapytać dlaczego NIKT z osób , które złożyły podania nie dostał pracy i nawet nie był na rozmowie kwalifikacyjnej. Dlaczego na 5 stanowisk kasjera jest tylko JEDEN mężczyzna(to podpada pod kodeks pracy). I proponuję zwrócić uwagę "blondynie" sprzątającej, że jest OD SPRZĄTANIA a nie jak to ona beszczelnie stwierdziła do kasjerki "patrzę czy buty zmieniają..." -babo jesteś tam od sprzątania!!! Zdejmowanie butów przy kasie to jakaś totalna porażka - NIGDZIE w Polsce tak nie ma.... A sprawą liczenia czasu powinna się zająć jakaś instytucja nadzorująca pracę basenu...Na normalnie zarządzanym basenie kupuję bilet , dostaję zegarek-przechodzę przez bramki i dopiero wtedy naliczany jest czas, to samo w drugą stronę - przechodzę przez bramki i czas SIĘ ZATRZYMUJE a nie jak w "Pływalni Miejskiej" stojąc w kolejce do oddania zegarka liczą sobie czas...porażka. Z kolejnych dziwnych rzeczy to temperatura wody a bajki wyświetlane na tablicy - nie wiem komu chcecie wciskać kity że woda w basenie głównym ma 26stopni(sami podawaliście że jest utrzymywana w przedziale 22-23stopnie) a szczerze to jeszcze nie była cieplejsza niż 21stopni...
@ piana barana15:49, 8 kwietnia 2014
Dyrektor powinien dać zatrudnienie i odprowadzić zyski do kasy miasta. ZYSKI odprowadzić! Obiekt powinien być rentowny. Skoro spółce jasiek i józek opłaci się zatrudnić ratowników i sprzątaczki to dlaczego nie opłaci się panu wiadomemu? Hum? Dlaczego ma zarobić Józek,nie miasto???
Bolo15:01, 8 kwietnia 2014
co ma wspólnego basen miejski z geotermią??!!!! I jak już to niech popatrzą jak funkcjonują baseny po za Targiem. Byłem raz i więcej już nie zamierzam.
@robi14:27, 8 kwietnia 2014
Jaką odpowiedzialność się spycha? Co Ty człowieku piszesz? Odpowiedzialności za to co się dzieje/zdarzy na obiekcie nikt nie zdejmuje z szefa tylko dlatego że coś robi nie etatowy pracownik, ale gość na umowę.

Człecze ochłoń. Może po południu godzinka na basenie Ci posłuży.

piszesz: " Po co w takim razie szumne stanowisko dyrekrtora ,skoro prace i odpowiedzialność spycha się na innych".
Acha, czyli dyrektor powinien być księgowym, ratownikiem, bileterem, sprzątaczem, chemikiem od składu wody itd? Nie czujesz głupoty w tym co piszesz?

i dalej" Zarobek też wędruje na zewnątrz."
a miałby wędrować do wewnątrz? To znaczy - gdzie? Do kieszeni dyrektora-omnibusa?
Aleś mnie rozbawił :))))))))))))
@@ robi14:05, 8 kwietnia 2014
Ha ha ha. Po co w takim razie szumne stanowisko dyrekrtora ,skoro prace i odpowiedzialność spycha się na innych. Zarobek też wędruje na zewnątrz.
abc13:42, 8 kwietnia 2014
A po co komu informacja skąd pochodzą zatrudnione na basenie osoby???
A basen ogólnie super - jedna uwaga, dlaczego jest nakaz ściągania i ubierania butów na krzesełkach w korytarzu. Przecież do tego powinna służyć przebieralnia, przez którą jest wejście do szatni.
do @robi13:39, 8 kwietnia 2014
Widać, że pojęcie masz o pracy z pozycji ciepłej posadki na państwowym.
Ludzie zakładają działalność gospodarczą, dają innym zatrudnienie i szukają zleceń by móc pracować i płacić pracownikom.

Zamiast pisać głupoty - weź się do roboty, bo te wasze urzędnicze przerwy na kawkę to trwają do 15.oo. A potem upominanie się o trzynastki, czternastki i inne dziwaczne wymysły socjalne. Guzik wiecie o ludzie o zarządzaniu i piszecie takie głupoty, że strach czytać.
robi13:00, 8 kwietnia 2014
Te zlecenia firmom zewnętrznym świadczą o niudolności zarządzania obiektem. po prostu się niechce.
Nowotarżanin z wyboru12:55, 8 kwietnia 2014
@PARAGON NIE BRAMKA - totalny absurd to twój komentarz. Nikomu nie przeszkadza to, że czas liczy się od kasy bo zawsze jest dodatkowe 10 minut ale jak zwykle znajdzie się jakiś maruda. Ja wolę te 70 minut mieć w cenie godziny bo i tak nie robię sobie pogaduch przy wejściu, niż 60 minut liczone od bramki. Kalkulacja jest prosta i zdecydowanie korzystniejsza dla klienta.
szuwarek12:46, 8 kwietnia 2014
do ceper
nie siej zamętu - co ma piernik do wiatraka ???
Promyk słońca kermita żaby11:22, 8 kwietnia 2014
Jak kto pracuje Pan W. z wydziału finansowego Urzędu Miasta bo nie mógł pracować z żoną (stanowisko kierownicze) trochę z pamiętnych ogrodow. PWS i etc itp. itd lista jest znajoma jak w tym programie Twoja twarz wygląda znajomo :)
ceper11:20, 8 kwietnia 2014
Basen piękny,woda super.Nie marudżcie bo miasto zbudowało piękny obiekt.Chodzę często i na pewno jest ok.Obsługa bardzo miła.Szanowni państwo sprawdżcie ceny na basenach geotermalnych i porównajcie.Przestaniecie wtedy narzekać.
kanatka11:15, 8 kwietnia 2014
No to teraz trzeba będzie basen zrównać z ziemią, apracowników wyslać do biura pracy. Na miejscu basenu zasadzić kwiaty, ale wcześniej zrobić referendum jakiego koloru kwiaty posadzić czerwone czy może zółte.
Jak znam nowotarżanów, to wszelkie starania w jakiejkolwiek dziedzinie nie są wstanie 'zaspokoić ich apetytów "
Wstydźcie się, albo wyjdźcie z tego "parszywego miasta" Od razu powietrze zrobi się czyściejsze.
baca10:29, 8 kwietnia 2014
ciekawe co robi na basenie prywatna szkoła pływania pana Ścisłowicza ? A w regulaminie pisze że uczyć pływania mogą tylko osoby zatrudnione przez miasto.
mateusz09:56, 8 kwietnia 2014
A kto go zapyta co z barem na basenie? Przeg był na 1 kwietnia .Mamy połowę i ajenta nie widać. Znów bezprzetargowo odda kumochą ,albo żonie radnego ? Oczywiście po kosztach ,bo nikt się nie zgłosił , A dlaczego się nie zgłosił? BO chciał za podnajm 6 tyś!!! A dlaczego 6 tyś? Bo wiedział że nikt tego za taką kwotę nie weźnie. A to otwiera nowe mozliwości!!!!
ZARZENOWANY09:44, 8 kwietnia 2014
RATOWNICY?? - KTO W OGÓLE MÓGŁ UŻYĆ TEGO SŁOWA - TO JEST ZALEDWIE FATALNA IMITACJA RATOWNIKA. BYŁEM W NIEDZIELE I SAM WYCIĄGAŁEM Z WODY CHŁOPAKA Z NIECKI KOŁO ZJEŻDŻALNI BO PANOWIE BYLI ZAJĘCI SWOIMI SPRAWAMI - NAWET NIE ZAUWAŻYLI CO SIĘ DZIAŁO. PRZEZ CAŁY MÓJ POBYT ANI JEDEN Z NICH ANI RAZU NAWET NIE OBSZEDŁ OBIEKTU ŻEBY ZOBACZYC CZY WSZYSTKO JEST OK (A BYŁO ICH TRZECH) TYLKO SIEDZIELI SOBIE PRZY OKNACH I DYSKUTOWALI - PEWNIE O BEZPIECZEŃSTWIE
/09:22, 8 kwietnia 2014
PS. Władek, teraz tam Kubowicz robi za stróża a resztę pozwalniali.
Mia09:11, 8 kwietnia 2014
ratownicy pracują po 15 godzin!!!!!!!! To jakas masakra...dopytywalam sie kiedys kolegi. Pozatym mają śmieciowe umowy.. miasto zwaliło ciężar co do zatrudnienia zewnetrznej firmie zatrudniajacej ratowników i wogóle nie sprawdza czy sa traktowani wlasciwie( mowa o umowach oczywiscie). Wiadomo ze praca jest fajna i na miejscu....ale na godziwych warunkach z ubezpieczeniem konkretnym :/ Wstyd dla urzedu miasta za takie zachowanie.
Złota Rybka08:59, 8 kwietnia 2014
Basek super.
Prośba do obsługi - zadbajcie o większą czystość wody w dużym basenie.
<>08:53, 8 kwietnia 2014
Władku - ja ci odpowiem... na remont poszły by jakieś grosze, a tu budowa za miliny więc chłopcy mieli ogromny budżet. Tak jest z tymi IO w Krakowie. Krakowianie tego nie chcą ale nasi urzędnicy jak najbardziej. Wydali już prawie 20 milionów. Za te pieniadze nie powstała jakś droga, nie wyremontowano np. Gorc w NT. Poszły na rozkurz. Samo logo kosztowało 80 tys..... mówi ci to coś, o co w tym wszyskim chodzi?
PARAGON NIE BRAMKA08:43, 8 kwietnia 2014
A ja pytam dlaczego czas wykupiony na basenie biegnie od chwili WYDANIA PARAGONU Z KASY FISKALNEJ A NIE OD CHWILI PRZEKROCZENIE BRAMKI I PRZYŁOŻENIA ZEGARKA NA CZYTNIKU????????????????????????????????
Skoro w punkcie 12 regulaminu, który WISI NA BASENIE napisano inaczej.
Nowotarski basen jest jedynym jaki znam, w którym czas nie liczy sie od przekroczenia bramki, tylko od chwili wydania paragonu.
Pracownicy tłumaczą że to ze względu na "KRADZIEŻ ZEGARKÓW" i doliczają dodatkowo 10 minut do czasu. TOTALNY ABSURD!
Jeśli kupisz bilet na basen i obok kasy spotkasz znajomych, NIE GADAJ Z NIMI BO TWÓJ CZAS BIEGNIE MIMO ŻE NIE PRZEKROCZYŁEŚ BRAMKI
GRATULUJĘ POMYSŁOWOŚCI NASZEJ WŁADZY - JAK ZWYKLE PRZEBILIŚMY WSZYSTKIE INNE PŁYWALNIE NA TERENIE POLSKI INNOWACJA W ZAKRESIE TROSKI O BASENOWE ZEGARKI> SZKODA ŻE NASZE WŁADZE NIE DBAJĄ TAK O NASZE KIESZENIE JAK O BASENOWE ZEGARKI. Pytam jeszcze - po co kupili bramki skoro właściwie są zbędne.
szuwarek07:57, 8 kwietnia 2014
Powinno zostać zadane inne pytanie - jak się bilansuje basen - koszty -przychody - ile miesięcznie miasto dopłaca czy też nie do pływalni. Myślę, że to nie takie trudne do wyliczenia.
Władek07:56, 8 kwietnia 2014
Hala Gorce - działa tylko stołówka - duża sala ,
pozostałe obiekty ; hotel / remont kapitalny/ , domki / remont kapitalny/ , mała sala / tenis stołowy/ ZAMKNIETE.
Pracownicy hotelu, pralni , konserwatorzy , ZWOLNIEMI.
Domki hotelowe ; ilości 4 - to ruina _ brak kasy na remont i wizji remontu - jest koncepcja zamiany tych domków na szatnie dla remontowanych boisk.?????
Mam pytanie ; dlaczego jest prowadzony jednocześnie remont boiska piłkarskiego / ul. Ludżmierska/ i obiektów sportowych KS Gorce.?
Z informacji z KS Gorce ; po remoncie będą w sezonie letnim jedynie wykorzystane korty tenisowe z odpłatnością c.o. 70 pln/godzina bez oświetlenia /jest montowane/ a pozostałe boiska będą świeciły pustką.
Hotel 60 osobowy zapewniał obłożenie dla "małej sali" tenis stołowy + domki hotelowe .
Panowie radni i inni , powołajcie Dyrektora KS Gorce, który będzie "zawodowcem z hotelarstwa i rekreacji" a nie osobę która była zawodowym sportowcem .???
I może co najwyżej "zachowawczo" wiedzieć jak magazynować i przechowywać sprzęt sportowy .
nowotarżanka07:15, 8 kwietnia 2014
do max
szkółka już jest, ale ka zwykle wszystko odbyło się po cichu, nie było żadnego ogłoszenia o naborze, rodzice przekazywali sobie tą tajną wiadomość z ust do ust - żenada. Ale to są trenerzy pana dyrektora. Inne szkółki ponoć wstępu nie mają, no poza jedną - uprzywilejowaną. Taki mamy kraj - wszędzie są równi i równiejsi!
ObserwatorI06:09, 8 kwietnia 2014
ci z zewnętrznej i wewnętrznej obsługujący to nie na "śmieciówkach" zatrudnieni? bo to ,że na pełnych etatach i umowach o pracę, są łącznie ze sprzątającymi to nie uwierzę.
wodnik00:19, 8 kwietnia 2014
A kiedy i na jakich zasadach będą przyjmowani trenerzy, instruktorzy pływania, fitnessu i aqua fitnessu??? Czy nie aby pan Lach to już w monopol dostał, po starej znajomości, co? Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli się mylę. Jedno wiem: gdzie konkurencja tam lepsze usługi, a gdzie monopol tam wiadomo... Patrzmy na rączki, bo gdyby ktoś miał ubrudzone to odpowiednie służby pomogą je umyć...
ziom :)23:51, 7 kwietnia 2014
@radykalny Benek - zapomniałeś jeszcze o językach.
Basen spoko, obsługa miła i pomocna więc skończcie już ... bez sensu. Szkółki też już ruszyły, krok po kroku wszystko zostaje ogarnięte.
Przydałby się jeszcze zegar pływacki ale do tego też kiedyś dojrzeją. Sporo ludzi pływa i o to w tym wszystkim chodzi, miejsce godne polecenia. Odwiedzają nas nawet emerytowani :) pływacy z Zakopanego.
radykalny Benek23:06, 7 kwietnia 2014
@biedok

Ogłoszenia wisiały bardzo długi okres czasu na stronie Urzędu Miasta.
Główny księgowy ( z tego co pamiętam ) został wyłoniony dopiero za drugim podejściem.

Praca zawsze się znajdzie, ale wymaga kwalifikacji większych niż szkoła średnia + matura. Do nauki, a nie do narzekania.
Nowotarżanin z wyboru22:24, 7 kwietnia 2014
Basen jest super, obsługa uprzejma - chodzę często i nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam!
max22:20, 7 kwietnia 2014
A kiedy wreszcie ruszą nauki pływania, jakieś szkółki czy coś w tym stylu? Kiedy nie trzeba będzie z tym tematem jeździć do Zakopanego?
biedok22:16, 7 kwietnia 2014
hmm słyszał ktoś wogole o rekrutacji do pracy na ten basen?
Adam B.22:03, 7 kwietnia 2014
JA się pytam o coś innego:

1. dlaczego MCSiR rozwala część hotelową hali Gorce budując stadion i boiska? Jaki to ma sens? Może trzeba wyremontować pokoje by nadal organizować zgrupowania i zarabiać na noclegach a potem boiska które i tak nie były nigdy tam wykorzystywane?

2. Co MCSiR ma zamiar zrobić z lodowiskiem? To podstawowy obiekt sportowy w mieście a nadal nie jest pod zarządzaniem tej instytucji. Czy są plany zrobienia z hali wielofunkcyjnego obiektu nie tylko do hokeja ale sportów halowych, wystaw, koncertów?

Jestem ciekaw czy szef MCSiR albo burmistrz odpowiedzą.
kolarz22:00, 7 kwietnia 2014
to chyba zbyteczne taki wywiad - ktoś jest szefem basenu więc dobiera sobie ludzi według swojego rozeznania bo to szef jest rozliczany i odpowiedzialny za funkcjonowanie obiektu - tak ja to widze
pisowiec21:54, 7 kwietnia 2014
to mi wyglada na jakas afere basenowa o grubym podlozu korupcyjnym
krakowski nowotarżanin21:24, 7 kwietnia 2014
ja piernicze ale śledztwo... a jakby byli z Krakowa czy Warszawy to nie mogliby pracować? Ciekawe czy tym radnym bedzie tak do śmiechu jak im dzieciom ktoś w Krakowie czy za granicą powie 'nie damy pracy bo nie miejscowy a ze wsi- Nowy Targ'. Żałosne
22221:22, 7 kwietnia 2014
tu się liczą tylko znajomości
publikator21:11, 7 kwietnia 2014
siedem osób do sprzątania?? no to szybko będzie syf...
ede21:09, 7 kwietnia 2014
bo ludzie zdolni ale bez znajomości nie maja szans na normalne zatrudnienie w tym mieście. Wybiorą swoim bratanków a potem sie nie starają i urzedy i inne miejsca pracy wyglądaja jak wyglądaja że siedza zazwyczaj ( oczywiscie sa wyjątki ) ludzie którzy sa wogole nieodpowiedzialni i bez motywacj do pracy bo wiedzą że u szefa plecy mają
Wojtek21:02, 7 kwietnia 2014
Ludzie, ale się pastwicie. Ciągle coś wyszukujecie i nękacie siebie i innych bez potrzeby. Poszerzcie swój horyzont o dobrą lekturę,a nie grzebcie jak przedszkolaki.
do @osioł20:57, 7 kwietnia 2014
żal Ci?
Każdy szef ma prawo dobierać sobie pracowników.
osioł20:51, 7 kwietnia 2014
sami swoi
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas