Jaka nazwa dla basenu? - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Szczawnica
Clear
Wiatr: 14.724 km/h Wilgotność: 39 %
Clear
Wiatr: 17.604 km/h Wilgotność: 40 %
Clear
13°
Wiatr: 10.188 km/h Wilgotność: 35 %
Clouds
12°
Wiatr: 13.212 km/h Wilgotność: 36 %
Clear
12°
Wiatr: 18.216 km/h Wilgotność: 52 %
Clear
11°
Wiatr: 15.012 km/h Wilgotność: 44 %
Jakość powietrza
40 %
Nowy Targ
14 %
Zakopane
8 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 20 | 40 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
28.04.2014, 10:22 | czytano: 7796

Jaka nazwa dla basenu?

NOWY TARG. Burmistrz Marek Fryźlewicz uważa, że ewentualną decyzję o nadaniu nazwy nowo otwartej krytej pływalni, powinni podjąć radni.

zdj. Studio-T
zdj. Studio-T
Radny Grzegorz Watycha zaproponował, by na cześć stowarzyszenia, która zainicjowało budowę basenu przy Placu Evry i przyczyniło się do jego powstania, dać nazwę "Fala". - Tej propozycji nie chciałbym komentować, w swoim czasie dam do niej swoją opinię. Każdy radny może zgłosić taką propozycję i to rada powinna temat przedyskutować i zdecydować, czy dać nazwę i jaką - powiedział Marek Fryźlewicz.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
nowotarzanin15:21, 2 maja 2014
Kłócicie się o szkółkę,a nie wiem czy wiecie,że jest całkowity zakaz nauki pływania.Nie ważne czy przjdziecie z córką,synem czy kimś z rodziny.Ostatnio zostałem poinformowany,że pan dyrektor nakazał informowania ludzi,że łamią w ten sposób regulamin.Czyli monopol całkowity
.....717:28, 1 maja 2014
Do .... Jesteś wyjątkowym chamem
mała20:35, 30 kwietnia 2014
A może żródlisko?- To musi być góralska nazwa!!!!W końcu jesteśmy na Podhalu.
LUDZIE! Bez złośliwości. Podejdżcie do tego NORMALNIE.
...17:56, 30 kwietnia 2014
Po prostu Basen Miejski i tyle... Chyba że Miłościwie nam Panującego, Jaśnie oświeconego proboszcza, władcy Podhala, Spisza i Orawy, jego Magnificencji zootchnika i parkingowego Marka F.
ALKO13:36, 30 kwietnia 2014
Ja mam kilka:
"Jezioro Maziorok"
Będzie prawie jak w Hajdúszoboszló no i ceny będzie można wywindować.
"Mayor TIDE Bejsen"
To będzie tak po amarykańsku, burmistrz i opozycja będą zadowoleni.
"PoPisany Basen"
Trzy w jednym.Uczczone partie polityczne oraz upamiętnienie aktu wandalizmu z jakim mieliśmy w ostatnim czasie doczynienia.
......12:00, 30 kwietnia 2014
pływalnia i tyle żeby nie nazwać tego "cudu" - SADZAWKĄ !!!!!!!!
tuptuś22:13, 29 kwietnia 2014
basen o nazwie JOANNA! tak jest!
Pani Joanna Iskrzyńska Steg ma pełne prawo powiedzieć, że dzięki jej niesamowitemu zaangażowaniu i determinacji ten obiekt powstał. Gratuluję Pani zapału, tak rzadko spotykanego wśród dzisiejszego społeczeństwa.

Pokazała Pani klasę i w imieniu mieszkańców Nowego Tagu serdecznie Pani dziękujemy!
janek20:58, 29 kwietnia 2014
a moze zapytac firm ktore poplynely przy budowie tego basenu.
Z13:44, 29 kwietnia 2014
radni niech sie wezmą do roboty a zajmowac sie PIERDOŁAMI
Nowotarżanin z wyboru13:21, 29 kwietnia 2014
A co za różnica? Inaczej pływa się gdy nazwa brzmi "fala" inaczej "basen miejski"? Bzdety.
jxc11:54, 29 kwietnia 2014
'' bystry potok'' pozdrawiam
...10:28, 29 kwietnia 2014
moool....chlopczyk z etacikiem sie odezwal....
moool10:16, 29 kwietnia 2014
A może basen im " KLEPNIĘTYCH KOMENTATORÓW I HEJTERÓW" ?? Wszyscy będziecie docenieni.
lerszek08:28, 29 kwietnia 2014
Dajcie sobie siana z tymi nazwami.Po prostu miejska pływalnie i tyle.
hej!07:28, 29 kwietnia 2014
z tego co wiem to wandale już go nazwały ;)
Maryś04:47, 29 kwietnia 2014
Zgodnie z tradycją polskiego patriotycznego nazewnictwa basen powinien otrzymać nazwę np. : Im. Bohaterów poległych w zamachu smoleńskim".
gość00:52, 29 kwietnia 2014
a nazwa jest potrzebna choćby po to żeby ludzie w NT mieli o czym gadać i tu pisać, a nie spać i czekać na kolejną kadencję wszystkowiedzącego
Felps00:35, 29 kwietnia 2014
Może Podhalańska Sadzawka ;)
ZC ZFG00:04, 29 kwietnia 2014
BASEN MIEJSKI
swoj223:55, 28 kwietnia 2014
Treaz po tych malunkach,to najlepiej pasuje "OBIEKT DLA WANDALI"
do ojciec23:35, 28 kwietnia 2014
jak chcesz nauczyc dziecko plywac to zapisz go na indywidualne nauki plywania bo w takich szkolkach jak sa u nas na basenie to ono sie plywac nie nauczy mój syn chodzi wlasnie na takie nauki i jest bardzo zadowolony ja rowniez wiem ze instruktor poswieca mu swoj caly czas ma jedno dziecko do nauczenia a nie 12 nie bede sie wypowiadac jak wygladaja takie nauki w szkolkach ale wiem ze moje dziecko w szkolce plywac sie nie nauczylo i w ogóle nie chcial do tej szkolki chodzic dlatego zdecydowalismy o indywidualnych lekcjach i jest bardzo zadowolony i efekty tez widac...
§§§23:20, 28 kwietnia 2014
Tylko ..... RURA
fala22:24, 28 kwietnia 2014
Nazwy - Fal , Delfoin ., Szuwarek juz istnieja. Dobra nazwa , co oddaje wszystko i potomnym uzmysłowi ile bylo problemów z jego budową i kto te konflikty powodował , to najlepiej nazwać basen nazwą , która nikogo nie poruszy ::: BEŁKOT
wrogpubliczny21:39, 28 kwietnia 2014
Proponuje basen im.Milki Poctorki
cierpliwy21:17, 28 kwietnia 2014
@W sprawie szkółek - niedługo wybory, problem sam się rozwiąże.
maja20:54, 28 kwietnia 2014
A ja proponuję nazwę Delfin
lol20:25, 28 kwietnia 2014
Pływalnia miejska wystarczy, albo basen miejski i zamknijcie się już wreszcie. Fala wzbudza złe emocje, więc nie powinien się ten basen tak nazywać
baśśśka20:20, 28 kwietnia 2014
Ja proponuję na cześć innej wspólnoty stworzyć skrótowiec od słów
Pływać, Wspinać, Siłować który będzie nazwą

powtórzę za innym internautą wynagrodzenia nie chcę
albo żurek20:07, 28 kwietnia 2014
Niech zostanie "Szuwarek"
jyrs19:46, 28 kwietnia 2014
Proponuję - BAGNO MARKA
Pijak19:10, 28 kwietnia 2014
Jakaś nazwa basenu ? ile forsy płacą w Złotówkach a ile w Euro za wymyślenie jakiejś głupiej nazwy ? i po co przecież jest tylko jeden basen a nie dziesięć widać że komuś odbiła palma i ma potężne zawroty głowy = Wybory jesienne tegoroczne na burmistrza oraz radnych miasta Nowego Targu już na półmetku =
W sprawie szkółek18:33, 28 kwietnia 2014
Jeżeli ktoś chce uczyć dzieci grupowo pływać to nie ma żadnego problemu. Normalnie wszyscy kupują bilety wstępu i na tym sprawa się kończy. Jeżeli zostaniecie wyproszeni z pływalni to proszę wezwać policję i niech zrobią notatkę służbowa z miejsca zdarzenia że została wam odmówiona usługa (odmowa świadczenia usługi) i potem do Sądu. Podobnie zrobił instruktor na stoku któremu nie sprzedano karnetu bo jakaś tam szkoła miała niby wyłączność. Nie ma takiego prawa!
kolarz18:26, 28 kwietnia 2014
sala kojarzy się ze znęcaniem w wojsku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SZAROTKA --- gdyby przeszło zgłosze się po tantiemy
Viktor18:16, 28 kwietnia 2014
Podoba mi się "Basen maziorza", ale może "Basem III-go Wieku"
Viktor
Mikrus18:07, 28 kwietnia 2014
Co za "ekspert" opracowywał tą reklamę która stoi na ulicy jak wjeżdża się do NT od Krakowa po przekątnej do kawiarni Dudek ? Fajnie miasto Nowy Targ reklama basenu ok , po czym doczepiono oddzielne banery/tablice z narysowanymi rowerzystą, narciarzem i turystą. Jak widzę tą reklamę to tak myślę na basenie mogę realnie popływać a turystą bądź narciarzem zostanę tylko na komputerze ? gryzie się to !!!!!!! Nie wiem czy Bartosz Zegar Ścisłowicz to opracował ? dla mnie kompletna porażka
STAŚb18:02, 28 kwietnia 2014
Ciekawe, co na to, radni ? Jak zagłosują ? Co wymyślą ? Ilu za, a ilu przeciw,a kto się wylizał ?!!! Ciekawe, żeby rada miasta takimi rzeczami się zajmowała ?! To tylko we....w Nowym Targu!!!
Obserwator17:52, 28 kwietnia 2014
Patrzę i się dziwię... w "normalnym" kraju takiego burmistrza dawno by wywieźli na taczkach a nie wybierali na kolejną kadencję...
Basen zawsze był i będzie jednym z najbardziej przydatnych obiektów sportowych dla wszystkich ludzie. Zdrowy sobie popływa, chory będzie miał rehabilitację, dzieci się oswajają z wodą, uczą pływać, eliminują wady postawy, których w naszym społeczeństwie coraz więcej etc...
W Nowym Targu po wielkich bojach w końcu powstał basen i co...? Słyszę, że kalkuluje się zyski z basenu dla miasta, że tylko jedna szkółka pływacka dopuszczona do nauki pływania, że najważniejsza nazwa.... Ludzie, mamy XXI wiek, nie dajcie się mamić!!!!
To jest Wasz basen, nie prywatny obiekt sportowy burmistrza, rządzić się może na swoim podwórku...
Wg mnie nikomu konkurencja jeszcze nie zaszkodziła... dlaczego tylko jeden człowiek ma monopol na szkółkę pływacką,,, kto to wymyślił?... Zawsze tam gdzie jest konkurencja zyskują klienci, w tym przypadku zyskają dzieci i ich rodzice...
Nawet telekomunikacja ma obowiązek dzierżawić swoje linie dla innych sieci a co dopiero taki obiekt jak basen, dla mnie to podejrzane...
Pozdrawiam
fala17:47, 28 kwietnia 2014
http:/...

Basen (aquapark) FALA
JUŻ ISTNIEJE O TAKIEJ NAZWIE.

Więc proponuje nie kłócić się o coś co i tak nie przejdzie.

Proszę nie wklejać linków. Moderator.
OJEJU17:24, 28 kwietnia 2014
Basen im. Króla Świętego Marka Fryźlewicza, co by nigdy ze stołka nie zleciał i królował nam aż do śmierci!
hehehehe...16:41, 28 kwietnia 2014
No tak, mamy tyle obiektów sportowych, że konieczna jest nazwa, żeby nie pomylić z innym... Nazwa powinna być! Nazwa jest bardzo ważna dla jedynego w NT. Przynajmniej będzie się o co kłócić...
siostra basen16:34, 28 kwietnia 2014
Basen prezeski Joanny. Ha, ha, ha, Ale wymyślacie
Goral z Polski16:20, 28 kwietnia 2014
zycze By Nowy Targ miał wkoncu Burmistrza z Sercem i Rozumem poniewaz obeczny burmistrz sam nie wie co juz robi co mowi i jak sie zachowuje skandal. nazwe pływalni wymysla? no tak wybory ida znow trzeba kłamac obiecywac itp a pozniej jak zawsze ma gdzies Swoje hasła i obiecanki.
Radni tak samo graja dwulicowo i dlatego mieszkacy Nowego Targu podziekujcie Burmistrzowi i Radnym zanim jeszcze jest szansa by Nowy Targ jakos odzył, pływalnia niech ma nazwe normalna a nie polityczna wyborcza Burmistrza i Radnych.
Hala Lodowa mogła byc dla Nowego Targu bardzo dobra wizytówka i szansa na rozwój sportu od Hokeja az to unihokeja itp no ale na co jak Burmistrz woli Budowac hale na Niwie gdzie słów juz niema lub koscioły.
załosne jest Burmistrza i Radnych kierowaniem tak pieknego miasta jeszcze po jeszcze troche a Nowy Targ bedzie miastem dla Wsi.
również matka14:56, 28 kwietnia 2014
Zarówno "ojciec" jak i "matka" mają 100% racji. Każdy powinien mieć możliwość wyboru takiej szkółki, każdy wg swojego uznania - a nie jak "pan nasz" wybrał to już koniec. To są nasze pieniądze i każdy ma prawo decydować jak je wydaje a nie być ograniczony przez burmistrza i jego świtę.
Popieram działania zmierzające do wolnej konkurencji bo wtedy my rodzice, dzieci i wszyscy na tym korzystają.
Do wszystkich Szkółek Pływackich: Walczcie o swoje, popieramy was.
zz14:55, 28 kwietnia 2014
lodowisko mamy kilkadziesiąt lat i nie doczekało się nazwy. A tu proszę, pod publiczkę bo wybory idą.
fan14:52, 28 kwietnia 2014
Popieram Obiektywnego! Basen powinien nosić imię JOANNA, bo tylko dzięki zaangażowaniu i determinacji Prezeski Fali Joanny, możemy się teraz pluskać!
matka14:17, 28 kwietnia 2014
zgadzam się z ojcem w 100%
to są jakieś jaja, żeby panował monopol na naukę pływania. Moje dzieci od 3 lat są wożone na szkółkę, którą uważam za bardzo dobrą i co? teraz nagle mam je przenieść do innych trenerów namaszczonych przez burmistrza bo burmistrz mi tak każe??? to jest żenada, żeby rodzice nie mieli możliwości wyboru komu chcą płacić za naukę pływania swoich dzieci! w jakim my mieście żyjemy - jedyne słuszne rozwiązania dyktowane przez burmistrza? wybór jest taki że korzystasz z baseny na warunkach podyktowanych przez władze, albo w ogóle - myślałam, że takie czasy już minęły, ale w Nowym Targu czas się najwidoczniej zatrzymał
haha14:13, 28 kwietnia 2014
popieram @niecytatego - to jest najfajniejsza nazwa .... no i ten pomnik! Koniecznie! Jakimś sportowcom mamy robić a Marek Stanisław Rura Fryźlewicz to co? To pies?
Prowadzący działalność14:12, 28 kwietnia 2014
Do ojciec i matka-pływak-w czym problem instruktor kupuje dla siebie bilet za który trzeba mu zwrócić lub nie,dziecko kupuje bilet, instruktorowi 50zł za naukę i po problemie i do pracy basen czynny od 8 rano do 21
realista13:15, 28 kwietnia 2014
nie no faktycznie, ciężka praca w tym urzędzie....drogi dziurawe, krawężniki metrowe, kupa bezrobotnych a oni nad nazwą dla basenu pracują....
Zbynio12:36, 28 kwietnia 2014
Fala - Byłem na fali i było fajnie - super nazwa. Jestem za!
Jedyna możliwa, bo fala zainicjowała cały proces tej inwestycji i po co tu jeszcze głosować?
Burmistrz nie chce fali, ale to jest nazwa dla mieszkańców, a nie burmistrza. M.F. po ostatnich ekscesach na rurze, chyba nie zostanie miłośnikiem basenu, więc niech się w nazwę nie wtrąca.
Basen wybrańców to jest to!12:34, 28 kwietnia 2014
@pływak - To nie normalne aby blokować dostęp do publicznego basenu konkurencyjnym szkółkom które wożą swoich wychowanków po okolicznych basenach, tylko dlatego że ktoś ma taki kaprys. Może nazwijmy obiekt "Basen wybrańców"
haha12:04, 28 kwietnia 2014
Tylko FALA. Pana burmistrza pewnie by w takim przypadku jasna krew zalała
matka11:59, 28 kwietnia 2014
oczywiście że "ojciec" ma rację, ja również nie rozumiem dlaczego mojego dziecka nie może uczyć instruktor, którego ja wybiorę. Instruktor płaci bilet wstępu, dziecko płaci bilet, więc dlaczego nie może uczyć mojego dziecka? NA wciągach (prywatnych!) też są szkoły, ale nikt nikomu nie broni, żeby uczył . Musi tylko zapłacić sobie za wyciąg.
Matka- pływak11:59, 28 kwietnia 2014
Popieram w 100%- ojca. Jestem w podobnej sytuacji. Co to ma być za monopol na 1 szkółke pływacką??komunizm powraca??/ i mało mnie interesuje że to miastowo- basenowa szkółka czyli niby państwowa. Chodzi o jakość tej nauki!!!!!!!Z całym szacunkiem dla panów instruktorów basenowych: "Czy się stoi czy się leży dniówka się należy". Jak można 12 małych dzieci uczyć pływać angażując w to 1 basenowego instruktora???Żenada!!!!!!!!! I dlaczego Ci wszyscy instruktorzy to koledzy pana dyrektora??Chcę mieć możlwość wyboru gdzie uczyć dziecko pływać. Nawet szkołę podstawową mogę wybrać prywatną, a szkółki na basenie nie??? Ludzie czas najwyższy na zmianę władz miasta, bo to co wyprawiają to już przesada.
ja11:56, 28 kwietnia 2014
basen maziorza i wszystko w temacie
kaska11:54, 28 kwietnia 2014
Oczywicie, ze basen powinien się nazywać Fala. To jej inicjatywie miasto zawdziecza basen i nalezy to uznac. Mysle, ze burmistrz i radni nie beda az tak malostkowi, zeby temu przeczyc. Nie bojmy sie oddac sprawiedliwosci Fali. Najlepiej zebrac propozycje i pozwolic ludziom glosowac np. na portalu podhale.24.
niecytaty11:54, 28 kwietnia 2014
Zgadzam się z burmistrzem - tylko radni mogą podjąć odpowiednią uchwałę. Ja proponuję: "Miejsko-Wiejska Pływania i Zjeżdżalnia Rurowa im. Jego Magnificencji, z Bożej Łaski Króla Podhala, Spisza i Orawy, Pana Burmistrza na Włościach Nowotarskich, która Powstała Wyłącznie Dzięki Osobistemu Zaangażowaniu, Pracy i Trudowi Swojego p.t Patrona, a nie z powodu Jakiejś Głupkowatej Społecznej Inicjatywy Stowarzyszenia Fala"
Jestem przekonany, że większość radnych obecnej kadencji zgodzi się ze mną, że powinniśmy uhonorować chociaż jedno z licznych osiągnięć szefa naszego magistratu.
No i oczywiście pomnik słynnego "Zjazd Rurą" na parkingu przed głównym wejściem. Obowiązkowo.
instruktor11:45, 28 kwietnia 2014
Basen to kolejna kolebka układów i układzików burmistrza Fryźlewicza i jego namaszczonego derektora Ścisłowicza.
Tu wszystko w tym mieście oplecione jest pajęczyną Fryźlewicza i wielu na tej pajęczynie żyje.
Przerwać tę sieć może tylko pozbawienie Fryźlewicza władzy w nadchodzących wyborach.
oko11:42, 28 kwietnia 2014
Spider- maź może ?
OBIEKTYWNY11:38, 28 kwietnia 2014
Tak naprawdę cenne są w naszym życiu działania które pozostawiają po nas trwały ślad .Jeżeli są to dzieła pozwalające służyć innym -to już naprawdę chwała twórcy.Dodatkowo,gdy wykonywane są społecznie.
Gdyby nie działania Fali -nie byłoby basenu -wie to każdy obywatel Nowego Targu. Myślę ,że upamiętnienie tych działań - nadając nazwę FALA basenowi to naturalny - ludzki odruch wdzięczności.
Gdyby przyjrzeć się tym działaniom bliżej -JOANNA - to też byłby trafiony wybór .
wodnik11:35, 28 kwietnia 2014
Fala jest ok. Rzeczywiście skandalem jest, że jedna marna zresztą szkółka ma monopol na prowadzenie nauki pływania. Ale co kto naskacze burmistrzowi, czy dyrektorowi basenu. Już się poukładali ze swoimi i tyle.
oddaje organy po śmierci z wyłącz11:34, 28 kwietnia 2014
Witam

Radny G.W niech najpierw pomyśli.

Aquapark FALA już w Polsce o takiej nazwie jest

wpisać w google i wszystko jasne.
do pływak11:27, 28 kwietnia 2014
A co komu (pływak) przeszkadza, żeby "kilkunastu rodziców wybrało jakąś tam szkółkę" ? Rodzice będą zadowoleni, dzieci będą umiały pływać a miasto będzie miało pieniądze z dzierżawy toru i opłaty za wejście na basen...
olejarz11:25, 28 kwietnia 2014
MAZIARNIA!!!:)nie oczekuję wynagrodzenia w przypadku wyboru tej nazwy:)
pływak11:20, 28 kwietnia 2014
@ ojciec. Idąc twoim tokiem myślenia jest takie prawdopodobieństwo, że kilkunastu rodziców wybierze sobie jakąś tam szkółkę, bo każdemu coś nie będzie pasowało.Nie przesadzajcie. Naucz sam dziecko pływać i się nie wymądrzaj i nie szukaj dziury w całym.
Maria11:04, 28 kwietnia 2014
Chyba nie radni a mieszkańcy, gdyż radni się zmienią a mieszkańcy pozostaną.
koza11:01, 28 kwietnia 2014
FALA najlepsza nazwa i z tradycją
Ojciec10:58, 28 kwietnia 2014
Może nazwijmy ten basen "własność prywatna burmistrza"? Ja chciałem posłać dziecko do szkółki pływackiej i dowiedziałam się, że nie mam żadnego wybory tylko dziecko za odpowiednią oczywiście odpłatnością musi uczęszczać do szkółki, która została wybrana przez p. burmistrza. Ja jako rodzic nie mogę sam wybrać odpowiedniej szkółki, która uważam za dobrą.
Gdy zacząłem się interesować tematem okazało się, że owszem jest kilka szkółek pływackich, które chciałyby wydzierżawić tor na określony czas ale na to im nie pozwala p. M. Fryźlewicz. On wybrał jedna szkółkę i tylko ona ma prowadzić zajęcia. Gdy zapytałem o forme prowadzenia zajęć np. ile dzieci jest w jednej grupie okazało się, że w jednej grupie (poczatkującej dla dzieci najmłodszych tj. ok 4 lata) tych dzieci ma być 12 i jeden nauczyciel. Dla mnie to zakrawa na kpinę a nie naukę pływania dla małego dziecka, które dopiero zaczyna swoja przygodę z wodą.
Dlaczego nasz szanowny burmistrz ogranicza dostęp do sportu swoimi decyzjami? Dlaczego płacąc za naukę pływania ja nie mam możliwości wybrać wg własnego uznania tej szkółki, która jest najbardziej wg mnie odpowiednia i najlepsza. Dlaczego ogranicza się mieszkańcom - czytaj podatnikom za których pieniądze został wybudowany basen, możliwość wyboru? Dlaczego tylko jedna ????? szkółka pływacka ????
SZKODA KASY10:47, 28 kwietnia 2014
po co komu nazwa jak basen jest jeden i każdy będzie mówił BASEN
basen10:34, 28 kwietnia 2014
dobra nazwa bylby poprostu basen
Imię basenu MAREK FRYŹLEWICZ !10:33, 28 kwietnia 2014
Pływalnia Miejska oczywiście imieniem największego inwestora na Podhalu i mistrza w pływaniu nowym stylem "na pająka" MARKA FRYŹLEWICZA !
Burmistrz ma radnych w kieszeni, po przejściu na jego stronę zdrajców Batkiewicza i Kubowicza, spokojnie załatwi sobie korzystne głosowanie.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas