Nowotarscy przedsiębiorcy i kupcy będą w sobotę protestować na "zakopiance" przeciwko budowie nowych sklepów wielkopowierzchniowych - podhale24.pl
Czwartek, 25 kwietnia
Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry
Czarny Dunajec
Snow
Wiatr: 5.472 km/h Wilgotność: 99 %
Clouds
Wiatr: 5.256 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
Wiatr: 6.624 km/h Wilgotność: 100 %
Rain
Wiatr: 5.868 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
Wiatr: 5.328 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
-0°
Wiatr: 5.184 km/h Wilgotność: 99 %
Jakość powietrza
10 %
Nowy Targ
70 %
Zakopane
18 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 35 | 70 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 9 | 18 %
10.06.2014, 20:02 | czytano: 13973

Nowotarscy przedsiębiorcy i kupcy będą w sobotę protestować na "zakopiance" przeciwko budowie nowych sklepów wielkopowierzchniowych

NOWY TARG. Stowarzyszenie Centrum, które skupia nowotarskich przedsiębiorców i handlowców, organizuje w sobotę na "zakopiance" protest przeciwko budowie kolejnych sklepów wielkopowierzchniowych na terenie miasta oraz powiatu. Powstanie kolejnych, zdaniem kupców, doprowadzi do bankructwa parę tysięcy obywateli miasta.

Protest ma związek z ostatnimi informacjami o planach budowy największego na Podhalu centrum handlowego, które do końca przyszłego roku ma powstać przy "zakopiance" na granicy Nowego Targu i Szaflar.

W odpowiedzi nowotarscy handlowcy i przedsiębiorcy organizują w najbliższą sobotę protest. Najpierw spotkają się pod Ratuszem Miejskim w Nowym Targu, a następnie będą protestować przechodząc przez pasy na przejściu dla pieszych koło Skalnego Dworku.

Protest organizuje powstałe w 2010 roku stowarzyszenie Centrum. Zasiadający w jego władzach Zbigniew Steskal, Grzegorz Zwińczak, Michał Borzęcki, Henryk Siwak i Barbara Kolusz, zaangażowali się wówczas w lobbing na rzecz budowy podziemnego parkingu w Rynku. Inwestycja nie zyskała jednak wówczas poparcia władz miasta.

A oto pełna treść protestu, który otrzymaliśmy od stowarzyszenia Centrum:

PROTEST

DOTYCZY HANDLOWCÓW, EKSPEDIENTÓW SKLEPOWYCH, PUNKTÓW USŁUGOWYCH, HANDLOWCÓW NA PLACU TARGOWYM ORAZ WŁAŚCICIELI LOKALI

Informujemy mieszkańców Nowego Targu i okolic, że w sobotę 14 czerwca 2014r. o godzinie 14.00 jest zbiórka przy Ratuszu Miejskim w Rynku, a następnie o godzinie 15.00 przy restauracji „Skalny Dworek”, przy „Zakopiance” odbędzie się rozpoczęcie protestu (blokada Zakopianki na pasach) odnośnie budowy sklepów wielkopowierzchniowych na terenie miasta oraz powiatu nowotarskiego.

Drodzy Państwo sytuacja jest bardzo poważna. Słyszy się głosy, że mają powstać kolejne „galerie”! Nowy Targ jako jedno z nielicznych miast w Polsce słynie z dużej ilości sklepów, punktów usługowych oraz olbrzymiej targowicy, drobnego handlu, straganów, itp. Już w tej chwili w 35-cio tysięcznym mieście jest stanowczo za dużo hipermarketów, a planuje się kolejne - jeszcze większe! Fakt ten jest niepokojący i z pewnością doprowadzi do bankructwa parę tysięcy obywateli naszego miasta. Utrata pracy, wynajmu to pewny scenariusz dla upadających już placówek handlowo-usługowych.
Dbajmy o swoje interesy, stanowczo zaprotestujmy przeciw złej polityce naszego miasta, które musi zadbać o interesy swoich wyborców. Śladem innych małych polskich miast możemy tego dokonać przy pełnym zaangażowaniu i desperacji oraz pomocy, i zrozumieniu władz Miasta Nowego Targu.

PRZYPOMINAMY O SOBOTNIM SPOTKANIU I PROSIMY O OBECNOŚĆ WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH.

oprac. r/

Weź udział w sondzie na ten temat - obok >>>
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
agh19:55, 15 czerwca 2014
chcieliśmy demokracji, Europy i wolnego rynku to to mamy!Panowie prywaciarze! u was praca jak marzenie: godziwe zarobki, 40 godzinny tydzień pracy, urlopy, opieki i wysokie składki do zus:)Zadbajcie bardziej o klienta to Was nie opuści i wtedy galerie splajtuja takie sa prawa wolnego rynku
Smiechu warte16:11, 15 czerwca 2014
praca na godnych warunkach?! HA HA HA
te godne warunki to umowa śmieciowa i 5zł za godzinę
olkka19:14, 14 czerwca 2014
Sieciówki, kino, praca na godnych warunkach. Jak dla mnie super, nie mogę się doczekać aż galeria wystartuje. Te protesty to jakiś absurd.
krzyś22:29, 13 czerwca 2014
do pana OKOH: poczytaj pan w słowniku co znaczy słowo plajta i zastanów sie kogo bronisz, jestem za porządnym kinem i galerią na miarę Krakowa
Rob16:27, 13 czerwca 2014
Prawda jest taka, że mieli do tej pory jak pączki w maśle. A mieszkańcy musieli się tłuc do Krakowa, albo kupować rzeczy gorszej jakości. Bo nie oszukujmy się, ale ubrania albo produkty spożywcze są w dużych sklepach lepszej jakości i można kupić więcej rzeczy niż chleb, masło i pomidory. Wygoda, niższe ceny, miejsca pracy. Moim zdaniem Nowy Targ na tej inwestycji wygrywa.
GÓRAL15:12, 13 czerwca 2014
SKOŃCZY SIĘ WAM MONOPOL NA WASZĄ WYŁĄCZNOŚĆ HANDLOWĄ . MOŻE TAK BYŚCIE ZAPYTALI TYCH NAJUBOŻSZYCH NOWOTARŻAN .ZAN I INNYCH GÓRALI , DLACZEGO WY MACIE PRAWO WINDOWAĆ CENY . LUDZI ZATRUDNIACIE NA ŚMIECIÓWKI , BYLE PORTFEL SIĘ NIE ZAMYKAŁ.IM WIĘCEJ GALERII TYM BĘDZIE TANIEJ PO PRZYKŁADOWEGO KOWALSKIEGO . WAM MOŻE SPADNĄ TROCHĘ BRZUCHY , BO ZACZNIECIE SZUKAĆ PRACOWNIKA . MOŻE TAK SAMI SIĘ ZATRUDNIJCIE ZA TE MARNE 1200 ZŁ JESTEM ZDECYDOWANIE ZA WYBUDOWANIE NIE JEDNEGO , CZY DWÓCH SUPERMARKETÓW ALE NAWET DZIESIĘSIU . POTRAFICIE TYLKO ŻĄDZIĆ I NARZEKAĆ , BO SPADNIE LISTEK NA NIEDZWIEDZIA . CZAS SIĘ OBUDZIĆ I SPOJRZEĆ NA TYCH CO NIE MOGĄ ZWIĄŻAĆ KONIEC Z KOŃCEM OD PIERWSZEGO DO TRZYDZIESTEGO KIEDY NA WSZYSTKO BRAKUJE - TO WASZA ZASŁUGA ŻE JEST TAKA BIEDA W POLSCE. TO WY KAPITALIŚCI XVII WIEKU / DOROBBKOWICZE / TRZYMACIE MONOPOL NA HANDEL I USŁUGI. NAJCHĘTNIEJ TYCH WSZYSTKICH BOGACZY WYSŁAŁBYM WAS NA BEZLUDNĄ WYSPĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
????14:53, 13 czerwca 2014
może by tak CBA sprawdziła skad poprzedni właściciel miał kase na zakup działek które teraz sprzedał hipermarketowi ?
ss09:54, 13 czerwca 2014
Przedsiębiorcy raczej do tego nic nie beda mieć, ale handlarze i owszem.
Misiek09:52, 13 czerwca 2014
Jak budowaliście supermarkety to wam nie przeszkadzało, że małe sklepiki upadną. To niech wybudują duże centrum przynajmniej , bedzie ono na obrzeżach a nie w centrum i nie będzie korków.
romsan09:50, 13 czerwca 2014
Przecież to Starostwo daje pozwolenie na budowę. A pan Michał Borzęcki jest radnym powiatowym, więc niech coś zadziała.
BB09:10, 13 czerwca 2014
Co to za absurd! Tak to jest, jak tylko się myśli o własnym zysku, a nie o tysiącach ludzi, dla których taka galeria będzie dużym udogodnieniem! Boją się konkurencji, a całe miasto ma przez nich cierpieć! Jestem za powstaniem centrum handlowego!
Kadrowa z hipermarketu08:23, 13 czerwca 2014
Może w tym Centrum zatrudnić naszych Burmistrzów na menadżerów
wtedy kupcy mogą spać spokojnie.Przy ich umiejętnościach w działaniu
piasku by brakło na pustyni.
Lansujmy hasło :BURMISTRZ NA BIZNESMENA
KAJA17:21, 12 czerwca 2014
Zanim gruby schudnie to chudy zdechnie. Nic panom Steskalom się nie stanie jak im pare stów z portwela wyjedzie.
KAJA17:19, 12 czerwca 2014
Zanim gruby schudnie to chudy zdechnie. Nic panom Steskalom się nie stanie jak im pare stów z portwela wyjedzie.
Protest Kupców16:05, 12 czerwca 2014
Na koncerty jest miejsce w parku i na lotnisku rynek jak nazwa wskazuje jest do handlu a bez parkingu nie ma handlu .

"Geniusze" z urzędu o tym wiedzą i na prośbę galerii parking ograniczyli wrzucając z kasy miasta rocznie blisko 1mln zł .
To teraz skrobią gdzie się da strefy ,śmieci , psy i woda ,ścieki itp.

Ale go przywrócą niedługo za działanie na szkodę miasta grozi odpowiedzialność karna . I zwrot kasy do UE jak będą musieli oddać za wykorzystanie niezgodnie z celem . Poprosimy komisarzy europejskich o zweryfikowanie tego oszustwa .
Parking musi być większy w Rynku !!! i płatny tylko mało .
moon14:27, 12 czerwca 2014
A w dzisiejszej lokalnej prasie jest wypowiedź p. Zwinaczaka, który w imieniu swoim i kupców żąda powiększenia parkingu na rynku i to jeszcze żeby był BEZPŁATNY !!! A jakim to prawem Pan Zwinczak chce decydować o losach nowo wybudowanego Rynku? A dlaczego parking miałby być bezpłatny? Dla niego i innych kupców? Rynek jest własnością wszystkich obywateli, tego miasta a nie tylko kilku kupców, którzy tam maja sklepy. A może trzeba wyburzyć fontannę, wyrzucić kwietniki, ławeczki itd, żeby zrobić darmowy parking dla klientów P. Zwinczaka i innych ?. A może zrezygnujemy z organizowania koncertów i innych imprez na rzecz kupców z Rynku? Pan Zwinczak musi zrozumieć, że nie jest pępkiem świata i dostrzec także świat poza końcem swojego nosa. A ile osób zatrudnia P. Zwinczak, żeby mieć takie żądania? Skąd ta liczba KILKUSET osób z rynku, które miałyby stracić pracę ? Nie czarujmy się też, bo jarmark nie ucierpi, bo towar sprzedawany tam, a w markowych sklepach diametralnie się różni. Ci co kupowali na targowicy dalej tam będą kupować , a ci co jeżdżą do krakowskich galerii jarmark omijają i będą omijać.
mailowy król12:16, 12 czerwca 2014
Skończy się monopol rodzin nowotarskich na handel i windowanie cen
linz11:18, 12 czerwca 2014
Do MAJKA nie przesadzaj jak rządził Franc Jozef to nie było tak źle
Protest09:54, 12 czerwca 2014
Przeczytajcie dzisiejszą Gazetę Krakowską i Tygodnik Podhalański,
tam podają najnowsze fakty jakie są możliwości .
PROTEST MUSI BYĆ !!!
RaZor22:33, 11 czerwca 2014
Niech wybuduja Galerie jak w Manchesterze Trafford Centre.
MAJKA22:26, 11 czerwca 2014
DOSTANIEMY W KOŚĆ ,RZĄDY ZACZNĄ SIĘ JAK POD ZABORAMI GDY RZĄDZIĆ BĘDZIE HISZPANIA, NIEMCY I INNE
baciok@20:40, 11 czerwca 2014
Do asdef Maniek to Marian, Dla przyjaciół Maniek. Oj dał popalić TŻ, rodzinie S i innym. Zgadzam się z Don Pedro. Skończy się ustawka przez 4 rodziny.
do ~?19:58, 11 czerwca 2014
Tyś jest cały jak lid - lidl-a buduja w zakopcu, w nt NIE! Materialy prasowe spolki sie klaniaja
Don Pedro18:04, 11 czerwca 2014
Jestem za dużym centrum handlowym, bo jest dzięki temu nadzieja na sklepy z prawdziwego zdarzenia, a nie takie popierdówy jak do tej pory w pseudo centrach z chińską szmira na półkach.
Co do panów przedsiębiorców, to pewnie obawiają się tego, że w Nowym Targu stracą monopol na robienie interesów. Nie wiem dlaczego wydaje im się, że w Nowym Targu interesy ma robić tylko cztery rodziny, które praktycznie władają całym centrum miasta.
Aha i jeszcze to obłudne pieprzenie o bankructwie "paru tysięcy obywateli miasta"... chyba, że mają tak liczne rodziny.
Szaflarzan18:00, 11 czerwca 2014
Bardzo dużo ludzi jest za budową nowego centrum handlowego ja też popieram .Nie możecie zablokować tej budowy, nie macie prawnych podstaw do tego...
?17:33, 11 czerwca 2014
koło castoramy budują lidla, a koło nowego mostu Rajski. po co ta cała strefa parkingowa, skoro handel przenióśł się na obrzeża? chyba po to by dać zarobic jakiejs firmie ze świata, nieprawdaż?
janer17:07, 11 czerwca 2014
a teraz sprawdzian dla policji, dawno pałek nie używali, pora je odkurzyć.
asdf15:42, 11 czerwca 2014
@okoh i inni

Nikt tym panom nie zazdrości i zapewniam Cię, że oni nie upadną. Najwyżej będą zarabiać kilka tysięcy mniej. A nawet jeśli ktoś upadnie to też nikogo nie wzruszy bo bankructwo oznacza tylko, że pojawiła się inna, bardziej efektowna firma.
Jeśli uważasz, że dobrze mówi się na etacie to zapraszamy protestujących nowotarskich przedsiębiorców na etaty o ile im ktoś je da... chyba, że zatrudni ich na tzw. "śmieciówce" co jest teraz popularne.
Naprawdę nikt im nie każe prowadzić nieopłacalnych czy nawet i opłacalnych inwestycji jeśli chcą mogą się zatrudnić u kogoś.

Lepiej powiedz mi jakim prawem ubodzy mają być jeszcze ubożsi płacąc za towary drożej?
W kapitalizmie nie chodzi o to by producent/handlarz zarobił jak najwięcej, ale o to by klient kupił jak najtaniej! Pracownik nie pracuje po to by producent/handlarz zarobił jak najwięcej, ale po to by on zarobił jak najwięcej!
Dopóki tego w tym kraju przedsiębiorcy i całość społeczeństwa nie zrozumie, dopóty będziemy w przysłowiowej d****.
Monika15:38, 11 czerwca 2014
Jestem za powstaniem centrum!!!
asdf15:09, 11 czerwca 2014
Kto to jest ten cały Maniek? xD
Alina15:05, 11 czerwca 2014
W Zakopanem planuje się otwarcie 4 dużych obiektów w najbliższym czasie (2 lata).

-Już wiadomo że na ulicy Zborowskiego w nowo "wyremontowanym' a tak naprawdę zbudowanym budynku Pana G-M w piwnicy będzie kolejna drogieria/kosmetyczny a na górze hotel.

- Budynek na przeciwko Sabały (wykupionego również przez G-M) zostanie zburzony i na jego miejscu powstanie kolejne ogromne
centrum handlowe o wysokości 12 metrów !.

- Wielkie CH ma budować też Sonik za Kinem Sokół (tam tez oczywiście ma być kino sieciowe).

- A na deser Lidl naprzeciw Granitu i Grosu ! (choć ten może popali biedronkom które opanowały nasz teren i złamie ich monopol). Lidl ma też przygotowane działki pod budowę w NT.

A nie zapominajmy też o budynku pewnego radnego na dole Krupówek, który dzięki zmianie przepisów mógł być postawiony nad rzeką (dosłownie- pod kawałkiem budynku płynie rzeka)...

Kiedyś się szczyciliśmy, że górale nie wpuszczają CH na swój teren... teraz widać, że jest inaczej.

Wiem że rozwój jest konieczny ale prace straci ponad 1000 osób i nie tylko dlatego że będą mieć niekonkurencyjne ceny, lub tak jak piszecie są leniwi... dlatego że już nikt do nich nie przyjdzie lub nie przyjedzie (przecież miejsc w rynku mamy jak na lekarstwo a w CH miejsc jest setki).
Ci "duzi" to sobie poradzą w tyłek dostaną mali przedsiębiorcy i kilkuosobowe działalności gospodarcze.
dal14:47, 11 czerwca 2014
MIESZKAŃCY CHCĄ ABY MIASTO SIĘ ROZWIJAŁO, CHCEMY NOWEJ GALERII!!! jak drobni handlarze mają takie dobre towary to niech pogadają z właścicielami nowej galerii, napewno znajdzie się dla nich miejsce...
q14:44, 11 czerwca 2014
lepiej protestować i tkwić w maraźmie, zamiast iść do przodu i uczciwie zmierzyć się z konkurencją pewnie....
a14:39, 11 czerwca 2014
koniec z monopolem!!! i bardzo dobrze ze ma być nowa galeria,szykują się nowie miejsca pracy i nowe perspektywy dla młodych bezrobotnych!!!
normalny14:31, 11 czerwca 2014
Masę turystów będzie tam robić zakupy. To przy okazji lobbujcie za autobusem do centrum NT w czasie otwarcia galerii co 30 minut np linia 4 i zapraszajcie na rynek, do kawiarenek, pubów. Pokażcie turystom.że szlaki w Gorcach nie są tylko z Rabki ale też NT, pokażcie im że mogą tu skorzystać z komunikacji miejskiej, usiąść na kawoe na rynku, pojechać do galerii na zakupy czy kina a w czwartek czy sobotę na jarmark (o ile.przestanie przypominać bangladeszu). Od tego są rynki w miastach a nie handlu dziadowskimi ciuchami za cenę markowych
Piotr K14:24, 11 czerwca 2014
A ile to sklepów padło-zbankrutowało przez wybudowanie w mieście 4 biedronek.Rynek zbytu jest ogromny starczy miejsca i na galerię i kupców
jestem za!14:19, 11 czerwca 2014
@okoh, tak, u małego sklepikarza kupię ciuchy z Zary, Stradivariusa, H&M itp. U małego sklepikarza kupię sobie rzeczy Quechua które zą połowę tańsze niż rzeczy sportowe w sklepach w NT. Mały przedsiębiorca zrobi kilkusalowe kino gdzie idą nowości jak i filmy niszowe. Galeria to żadna konkurencja dla sklepikarzy w NT bo oni mają badziew którego i tak nikt nie chce. W weekendy po galeriavh w Krakowie co drugie auto to SK, KNT i KTT. Teraz przynajmniej nie będzie trzeba jeździć do Krakowa! Niech budują!
n-nt14:03, 11 czerwca 2014
Typowa mentalność polska zawiść zazdrość i niech sąsiadowi wszystkie" krowy zdechną" ,żeby mu było źle a najlepiej ,żeby gorzej jak mnie!!!Taka galeria to utrata miejsc pracy padną małe masarnie,piekarnie ,cukiernie zakłady produkujące np. znicze na lokalny rynek nie mówię o targowicy gdzie parcę ma kilkuset handlarzy stracą właściciele działek na których jest targowica.Jakie miejsca pracy wam da galeria na dwa -trzy miesiące i zwolnienia i znów przyjęcia -raczej casting bo osoba po trzydziestce czy czterdziestce nie znajdzie pracy a straci ja na rynku lokalnym.Czemu casting bo sprzedawczyni musi być młoda zgrabna a nie daj boże ,żeby zaszła w ciąże lub chciała urlopu albo pokazała sie na jej czole zmarszczka to wtedy wynocha z pracy.W mieście nie padną interesy bonzów ale właśnie padną małe sklepy zakłady produkcyjne ,rzemieślnicze mały handel i wszystko co się z nim wiąże.Ucierpią na tym wszyscy a zyska tylko garstka zakupoholików najczęściej na etacie urzędniczym.
baciok@13:52, 11 czerwca 2014
Panowie Kupcy Nowotarscy czasy komuny się skończyły. Niestety to już nie wrati że z dwoch małych lokali zyło się jak panisko. Trzeba biznesy niestety zmieniać jak coś nie wypali. Chociaż w wielu sprawch nie zgadzam się z Burmistrzem to tu prośba. Panie Burmistrzu niech Pan przyspiesza z procedurami dla tych inwestorów. Mali konsumenci czekają.
magiel13:45, 11 czerwca 2014
Bardzo dobrze niech powstaja duze sklepy przynajmniej bedzie gdzie na zakupy jechac.A protestowac oszolomy gdzie indziej a nie na drodze ruch wstrzymywac.
7713:26, 11 czerwca 2014
Ludzie. Czasy się zmieniły, a wy dalej tkwicie w PRL-u. Do kogo te pretensje? Dziś jest wolny rynek. Handel wyjechał na obrzeża, bo wygodniej jest dojechać, zaparkować i kupić wszystko pod jednym dachem. Miasto musiało wydzielić strefy gospodarcze, przecież nie można było tego zrobić w zapchanym centrum. Właściciele gruntów w tych strefach sprzedali ziemię komu chcieli. Ich prawo i nikogo o zgodę nie musieli pytać , tak jak ten inwestor ,co wybuduje galerię nie musiał pytać o zgodę ani żadnego burmistrza czy wójta . Nie mogli więc oni w żaden sposób mu zabronić. Panowie Zwinczak, Borzęcki, Siwak, Kolusz, Steskal i inni przedsiębiorcy, mogliście to wy do spółki wykupić te grunty i wybudować sobie wspólnie jakieś centrum handlowe . Ale wy chcecie w rynku i to jeszcze , żeby wam dano darmowe parkingi, a wy będziecie zarabiać. Handel na Rynku już dawno się skończył z nadejściem nowych czasów, tylko wyście tego nie zauważyli i nie jest to wina parkingów, stref, tylko świat zmierza w innym kierunku. A może trzeba być bardziej elastycznym i się przebranżowić? Może zamiast handlu pralkami, grabiami, rowerami lepiej otworzyć elegancki sklepi z dobrą markową odzieżą, pub, kawiarenkę, bilard czy kręgielnie . Niech wam za przykład będzie galeria Plama, która pęka w szwach od klientów mimo , że nie jest w samym sercu Rynku.
barbara13:23, 11 czerwca 2014
jestem za galeria. w koncu jakies konkretne porzadne sklepy i ubrania a nie łachy jak po nowotarskich bazarach lub chinska tandetna bielizna! kazdy ma wybor. przeciez jesli ktos ubiera sie w sieciowkach to jedzie tak czy siak do krakowa czy innego wiekszego miasta a nie wybiera "nowotarskich" sklepow. czego boja sie sklepikarze? ze wyjdzie na jaw jaka maja beznadziejna jakos ubran?
ceperka13:03, 11 czerwca 2014
Panowie protestujcie jak najglosniej ! By nie bylo zadnego duzego centrum handlowego!!!To nadal beda przyjezdzac mieszkancy Podhala do Krakowa na zakupy w sobote i niedziele [nawet do 21].,,,,Jesli powstanie centrum to ceny beda inne no i w sobote i niedziele trzeba bedzie pracowac jak centrum handlowe Panowie Wlasciciele.... my bedziemy miec prace ,a tu pustka.....
miejski12:49, 11 czerwca 2014
I dobrze, nie będzie trzeba jeździć na zakupy czy do kina do Krakowa. Skończy się monopol tych kilku "drobnych" kupców. Chcieliście wolny rynek to sobie musicie na nim poradzić walcząc uczciwie o klienta a nie zakazami! Mnie nie interesuje skąd jest ten "biedny uciśniony galeriami kupiec" czytaj milionej lecz chcę mieć tanio i duży wybór np. w aklepach odzieżowych! Mieć bezproblenowe zwroty, gwarancje itp!
bont12:27, 11 czerwca 2014
A ja czekam na nową galerię, w końcu to Nowy Targ, więc czas na nowe inwestycje
okoh12:21, 11 czerwca 2014
Niektórzy nie mają chyba pojęcia o czym mówią "a wybudujcie centrum bo bedą sklepy itp" albo"ze protestują znani biznesmani itp" ludzie pomyślcie ile jest małych sklepików, małych zakładów nie tylko bogatszych nowotarżan które będą narażone na plajtę z powodu powstawania takich molochów. Przez niektóre komentarze przemawia zazdrość że ktoś ma swój interes i się mu powiodło a Wy siedzicie na etacie albo i nie, zamiast coś robić i samemu się rozwijać i dojść do czegoś w życiu. Dobrze się mówi że ten ma to tamten tamto a nikt nie chce wziąć ryzyka na siebie i otworzyć swojej działalności nawet małej. No ale cóż lepiej krzyczeć że chce się zarabiać kokosy na typowym stanowisku.
Przyjazdny12:16, 11 czerwca 2014
Szkoda że nie protestujecie przeciwko płatnej strefie parkowania ... ona głównie spowoduje to że ludzie jeżdżą po dużych sklepach gdzie parkingi są bezpłatne ...
iglopulo12:16, 11 czerwca 2014
dobre ciuchy i miejsca pracy - jestem na tak :)
digi podhale12:11, 11 czerwca 2014
a gdzie byliście jak jarzyniaki stawiali pod nazwą BIEDRONKA i nareszcie powstanie konkretna galeria handlowa a nie jakieś śmieszne bazary gdzie ceny dwa lub trzy razy większe a po drugie przecież co drugi amator handlu na targowicy zaopatruje się w marketach więc w czym problem
Galeria ma byc i będzie !12:05, 11 czerwca 2014
Do obserwator - popieram w 100%
Wszyscy tzw nowotarscy biznesmeni z rynku juz nachapali się i jeszcze im mało , powybudowywali domy i pałace a teraz trzeba to utrzymywac . Załozyli smieszne ,, stowarzyszenie " dla siebie i nie pytają o zdanie nas czyli kupujących . Patrzą tylko siebie i zeby im było lepiej a może czas w koncu na zmiany .... nie chcemy juz kupowac w rynku gdzie niedosyc ze trzeba płacic za parking to graniczy z cudem zeby go wogóle znaleśc ,,,,
Chcmy zmian !!! Nowej Galerii !!!
Jesli trzeba będzie to sam osobiscie pozbieram podpisy kto jest ,, za ' a z tego co się orientuje to wszyscy z którymi rozmawiałem chcą tej GALERII !!!!!!
Zadne smieszne ,, stowazyszenie " na czele z Panem Zwincz....m tu nie pomoże !!!!
budujcie12:04, 11 czerwca 2014
Budujcie galerie!!!! Nie trzeba będzie jeździć do Krakowa, żeby kupić coś fajnego, za dobrą cenę
kiril11:15, 11 czerwca 2014
do w w w:
a co jest w tych sklepach sam badziew a ceny wysokie jeżeli powstanie galeria i sklepy będą jak w krakowie to czemu nie przynajmniej coś porządnego będzie można kupić
góral III11:10, 11 czerwca 2014
jestem za galerią , a tych co będą blokować zakopiankę powinna się policja zająć.
xyz11:04, 11 czerwca 2014
nareszcie będzie galeria z prawdziwego zdarzenia , nareszcie,na to mieszkańcy czekają, taka prawda, a większość na pewno.
Wiktor11:04, 11 czerwca 2014
Mam nadzieję, że w/w akcja to żart!!!
marek11:00, 11 czerwca 2014
do roboty przedsiębiorcy do roboty a nie narzekać, a kto wam broni wybudować galerię , kto , pytam kto? szpanujecie willami , to teraz pora na galerię
modnisia10:57, 11 czerwca 2014
Ale w tych sklepach koło rynku to nie ma żywcem co kupić!! same straganowe łachy w wysokich cenach!! Zero promocji, przecen. Jak zrobią galerią to już prędzej będzie można kupić coś uczciwego, np na promocji która często jest w sieciówkach....
janek10:56, 11 czerwca 2014
precz z tymi przedsiębiorcami, droga wolna wyjeżdżajcie sobie za granicę jak wam tu nie odpowiada, wstyd na cała Europę i nie tylko przynosicie regionowi
student10:54, 11 czerwca 2014
Ja mam jechać na egzamin to znowu Szwagropol puście :)
pol10:52, 11 czerwca 2014
tych panów tzw przedsiębiorców trzeba wysłać do psychiatry, panowie opamiętajcie się ,nie kompromitujcie ,przynosicie wstyd Podhalu,miałem lepsze zdanie o was ,, chyba latka swoje robią , pora na emeryturę
kaj10:39, 11 czerwca 2014
nie popieram protestu, niech powstanie nowa galeria, ludzie bedą mieć pracę, kazdy dojedzie, zaparkuje.Sklepy otwarte do wieczora, co dzisiaj jest najwazniejsze.
joana10:37, 11 czerwca 2014
Ciszę się niezmiernie że coś takiego powstanie w końcu nie będę musiała jeździć do Krakowa na zakupy .Robie to 3 razy w roku ale niestety tam bardziej się opłaca zrobić zakupy niż w Nowym Targu u nas ceny na odzież są chore i niestety nie ma prawa zwrotu jak ci coś nie pasuje .W końcu będziemy mieć kino z prawdziwego zdarzenia i będę miała okazje zrobić zakupy po 17 :00 .A nasza szlachta Nowotarska protest robi bo nie będzie miał kto od nich lokali wynajmować .Może się im ukróci i już nie będą takich bossów rżnąć . Ciekawe czy oni się ubierają w Nowym Targu bo jakoś po nich tego nie widać .W końcu się ludziom na Podhalu oczy otworzą że można się świetnie ubrać za nie dużą kasę
korsten10:36, 11 czerwca 2014
Czytając te komentarze to dokładnie widać jacy my jesteśmy - co tam galeria, ludzie cieszą się, że innym w tym mieście będzie gorzej. Najważniejsze jest aby dać popalić tym lokalnym biznesmenom z Nowego Targu - to widać najbardziej cieszy wszystkich komentujących. Wszystkim się wydaje, że co przyjedzie nowy z poza NT i co wszyscy nagle zaczną lepiej zarabiać HAHAHA. Wydaje wam się, że w tych nowych sklepach będą lepsze pensje, a co to dobry wujek otwiera. Otóż nic się nie zmieni, pensje będą tak samo niskie, bo niby dla czego miały by być większe - tamci nowi właściciele tak samo będą chcieli zarobić więcej, czemu mieli by się niby dzielić ze sprzedawcami. Różnica będzie jedna nie zarobią lokalni kupcy tylko wielkie korporacje, które te pieniądze wytransferują poza Nowy Targ, czyli w mieście pozostaną sami sprzedawcy i nawet już nie będzie lokalnych przedsiębiorców bo Ci jak zbankrutują to też zostaną sprzedawcami. Czyli mówiąc wprost całe społeczeństwo zubożeje. Ale to super przecież bo jak sąsiad jest biedny to najlepiej, nie ważne, że firmy, właściciele sklepów sieciowych będą mieli lepiej - bo to już tak w oczy nie kole. To jest straszne ta nasza polska zawiść... masakra.
gregu10:17, 11 czerwca 2014
Tak ale nikt nie mówi że praca u naszych drobnych przedsiębiorców to marna płaca i 28 dni pracy w miesiącu
Bolo10:06, 11 czerwca 2014
Następny protest powinni zorganizować pracownicy tych firm i żądać podwyżek!
wtf10:02, 11 czerwca 2014
nowotarżanin...ty taki yntelygentny od urodzenia jesteś czy nabyłeś..? Galeria - nowe miejsca pracy...? Taa... a bierzesz pod uwagę ile małych sklepów i firm się zamknie - co za tym idzie, ile osób straci pracę??? Gwarantuje Ci że na jedno miejsce pracy w Galerii straci pracę przynajmniej 2 osoby w NT....Chcesz miejsca pracy, to trzeba stawiać ZAKŁADY PRODUKCYJNE a nie galerie handlowe.
obiektywny10:02, 11 czerwca 2014
ktoś pisał o zakladach produkcyjnych... ok ale mysle że to miasto ma duzo wiekszy potencjał handlowy niż produkcyjny.
kaska10:01, 11 czerwca 2014
Czy z SZACUNKU DLA SWOICH EWENTUALNYCH KLIENTOW, panowie mogliby podac jak dlugo maja zamiar lazic po zakopiance?
adelajda10:01, 11 czerwca 2014
Castorama też płacze a jak wykupują tereny w miastach by blokować konkurencję to jest git.
kaska09:59, 11 czerwca 2014
Panowie biznesmeni: czasy sie zmieniaja, ludzie sie zmieniaja tylko wy chcece pozostawic status quo. Zamiast deptac po zakopiance - co nikogo nie obchodzi - lepiej zrobic zrzute i wynajac specjaliste, ktory wam podpowie, jak rowinac/zmienic wasz biznes, zeby hulal przez nastepne lata.
obiektywny09:59, 11 czerwca 2014
obniżcie ceny a nie protestujcie. Miastem rządzi kilka przedsiębiorców i chcą mieć miasto na wyłączność. Nie będę przytaczać nazwisk ale każdy wie o jakie chodzi!
Nasze miasto ma potencjał które winniśmy wykorzystać, tym bardziej że coraz więcej ludzi jest totalnie bez pracy i perspektyw.
renata09:57, 11 czerwca 2014
a niech sobie protestują, ale niech nie urudniają życia innym blokując drogi, ja jestem totalnie obojętna na ich protesty, ale jak utknę przez nich w samochodzie to już na pewno będę zdecydowanie przeciw
niecytaty09:49, 11 czerwca 2014
Wygląda na to, że jak właściciel Skalnego Dworku się postara i blokada zakopianki będzie za restauracją w stronę Zakopanego to ma szansę na interes życia - tysiące ludzi tkwiących w korku chcących skorzystać z toalety, napić się i zjeść coś. A na parkingu można zorganizować turniej rycerski blokujący kontra blokowani. To się nazywa PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, czyli zyskowne wykorzystanie okazji rynkowych :)
A tak poważnie - spojrzenie na sprawy handlu w Nowym Targu można mieć rożne, bo rożne interesy maja kupujący i sprzedający, ale bez wątpienia blokowanie zakopianki w proteście przeciwko pozwoleniom na budowanie sklepów wielkopowierzchniowych w Nowym Targu jako żywo i przypomina zastrzelenie bociania, za to, że pogryzł nas pies.
Biedronka09:45, 11 czerwca 2014
I bardzo dobrze wkoncu będą normalne sklepy przynajmniej niektórym panom sie urwie bo sa tak biedni ze nawet niektórzy nie płaca podatków ale chalpy stawia ze hej
Mądry09:43, 11 czerwca 2014
Swojego rynku trzeba Bronić przed obcym kapitałem !!!
Teraz jest wojna ekonomiczna a centa handlowe są główną bronią .
Chcecie zaprzepaścić to o co wasi dziadowie walczyli .
To jest przesada Rajcy osłabili Rynek Nowego Targu przez likwidacje parkingów czym uniemożliwili konkurencje z centrami !!! Za kilka srebrników sprzedają swoich . Interes obcych i swój ponad wszystko . Niestety głupcy żądzą .
jestem za galerią09:11, 11 czerwca 2014
Ja się już nie mogę doczekać nowej galerii. Od lat pracuję na etacie, dostaję 1 500 zł zł rękę i musi mi wystarczyć. Handlowcy zarabiają po kilka tysięcy to teraz trzęsą dupami. Dawno powinni ten dziki jarmak zlikwidować.
Rotkiw09:03, 11 czerwca 2014
Tu na Podhalu zaczyna się jak u Arabów. Nic nikt nie produkuje, nie ma dużych zakładów itd. Ale za to rośnie handel i Podhalańscy "niewolnicy" idą na głodowe zarobki, by komuś kasę robić. Obudź się Polski.
Jestem przeciw targowicy a N.T w tym miejscu co jest i wszelkim nowym "Molochom Handlowym". Emeryt.
A gdzie jest nasz Kongregacja Kupiecka z jej członkami ?
Rotkiw.
Mądry08:57, 11 czerwca 2014
Wielkie Galerie Handlowe to wymysł Uni Europejskiej finansowane z ich banków i ubezpieczeń społecznych aby rozebrać ten Kraj zabrać tożsamość narodową i poprzez wysokie czynsze pracować na emerytury Niemców itp . a zus walczy o przetrwanie .
Ludzie Obudźcie się robią z nas DDR tam zostały same dziatki i nic nie warte domy i kamienice . Głupcy dostaniecie za swoje jak nie będziecie razem i solidarnie walczyć o tożsamość szczególnie górale .
edmund08:53, 11 czerwca 2014
Co Wy chcecie, mamy kapitalizm, ten upragniony kapitalizm, gdzie bogaty staje się jeszcze bogatszy a biedny nie może podnieść się z ziemi.
kolarz08:49, 11 czerwca 2014
przecież jest demokracja i wolny rynek - a gdzie byłi górale aby zjednoczyć siły i kapitał aby wybudować własne centrum dawniej ? nie bo u nas każdy sobie rzepke skrobie i ceny absurdalne a pracownika za nic -dlatego bardzo dobrze że na obrzeżach powstanie takie centrum
Miescanka08:48, 11 czerwca 2014
Konkurencja i wolny rynek to dla klientów tylko korzyść. W N Targu tylko ciucholandy a sklepów z markową odzieżą jak na lekarstwo. Kto jeszcze kupuje w tych sklepikach z lat 80-tych z bazarowym - chińskim towarem przywożonym spod Łodzi ??????? Ja osobiście się cieszę z tego projektu, jest to korzyść dla każdego klienta..., POPIERAM!!!!!!!!!!!!!!
Wyrocznia08:45, 11 czerwca 2014
Te nowotarżanin, a może jakbyś tak zaczął myśleć to byś doszedł do wniosku, że nowe miejsca pracy w handlu, a zwłaszcza w supermarketach to utrata zysku u mniejszych, a co za tym idzie utrata miejsc pracy. Supermarkety to dobra sprawa jeśli ludzie, którzy stracą pracę na ich rzecz przekwalifikują się i znajdą pracę w innej branży, najlepiej produkcyjnej, bo produkcja najbardziej napędza gospodarkę. Wiadomo, że duże sklepy obsługuje mniejsza ilość ludzi niż by to miało miejsce w kilkudziesięciu drobnych sklepikach i tych ludzi, którzy stracą pracę na rzecz większego sklepu trzeba czymś zająć. Najlepiej żeby to były polskie supermarkety z polskimi produktami. Zacznijcie ludzie myśleć, ciężko pracować, wspierać rodzimy przemysł i mądrze głosować w wyborach, a na efekty długo nie trzeba będzie czekać.
Mądry08:44, 11 czerwca 2014
W nowym Targu te wszystkie Galeriane sklepy już są !!!, Jeśli będą razy dwa to wzrosną tylko koszty lub całoś wyląduje w jedneym największym centrum . A to posprząta miasto z drobnego handlu .
Ale szkodniki z miasta nie myślą , kłody pod nogi tylko swoim .
PROTESTUJCIE BARDZIEJ DOTKLIWIE !!!
Sędzia08:36, 11 czerwca 2014
Wyciągi w Białce centrum w Szaflarach to już teraz nawet wysikać się nikt nie przyjedzie !!!
Dzieje się odwrotnie niż idioci planowali ale głupcy wiedzą co
czynią . Kadencja się kończy to trzeba coś przytulić a od swojego się boją .
klient08:30, 11 czerwca 2014
POPIERAM - budowę nowych centrów handlowych, to szansa dla miasta, korzyści dla klientów. Uważam, ze przez to nikt nie zbankrutuje, a na pewno już nie straci pracy tyle osób, kpina jak ktoś tak twierdzi. A panowie powinni zająć się polepszaniem swojej konkurencyjności a nie protestować przeciw wolnemu rynkowi, który im się pozwolił dorobić. Żenada Panowie. A reklamami Pana Zwinczaka powinien ktoś się zająć, w pasach drogowych, na ścieżce rowerowej, na chodniku ( przy poczcie)!! Ma zgodę władz miasta albo zarządcy dróg? Jeśli tak, to dlaczego miejsca reklamowe są udostępniane bez przetargu albo publicznych ofert? To sprawa do nagłośnienia!
Chłopak z Miasta08:27, 11 czerwca 2014
Ceny w galeriach są najwyższe bo jeden metr najmu kosztuje 50 euro .
Podatki jadą za granice i miasto gówno z tego ma .
Julcia08:25, 11 czerwca 2014
Mali sklepikarze doili nas latami. Nie pamiętacie, jakie ceny w sklepikach były jeszcze kilkanaście lat temu? Dopiero dyskonty i wielkie sklepy z niższymi cenami spowodowały spadek cen u osiedlowych małych sprzedawców.
Już widzę, jak każdy z Was ratując drobnego przedsiębiorcę kupi u niego towar 10-20% droższy, niż w dyskoncie lub hipermarkecie. Okazyjnie masełko może i tak, ale większe zakupy to już oszczędności się robią.
Tak więc ci nasi biznesmeni niezłą Wam robią wodę w mózgach.
Mądry08:22, 11 czerwca 2014
W nowym Targu te wszystkie Galeriane sklepy już są !!!, Jeśli będą razy dwa to wzrosną tylko koszty lub całoś wyląduje w jedneym największym centrum . A to posprząta miasto z drobnego handlu .
Ale szkodniki z miasta nie myślą , kłody pod nogi tylko swoim .
PROTESTUJCIE BARDZIEJ DOTKLIWIE !!!
nowotarzanin08:21, 11 czerwca 2014
Z tak pieknego miasta zrobią betonową pustynie :-/
klientka08:16, 11 czerwca 2014
pogieło Was ????? wszyscy się cieszą z tego pomysłu na nowe centrum a Wy liczycie na co ? ludzie są zachwyceni...
xyz08:07, 11 czerwca 2014
Bardzo dobrze że powstają supermarkety, a nie sklepiki w których są produkty bez cen a cenę wylicza na wygląd klienta sklepikarze to już przeszłość.
góral08:01, 11 czerwca 2014
Same bidulki w tym stowarzyszeniu :) I bardzo dobrze, otwierać jak najwięcej sklepów, centrów itd. itp.
magi08:01, 11 czerwca 2014
ja również jestem za powstaniem tego centrum...to może zmusi do obniżenia naprawdę wywindowanych cen!!! No i kino nareszcie bo aż wstyd żeby w takim mieście nie było porządnego kina!! To co jest to dramat wstyd tam iść!! :( przykre ale prawdziwe!! Zatem niech budują czym prędzej!! :)
obserwator07:36, 11 czerwca 2014
napisałem komentarz jako pierwszy z mieszanymi uczuciami ale jak widać się nie myliłem pozostałe komentarze pokazują jakie są oczekiwania mieszkańców dla zainteresowanych informacja w tamtym terenie planowane są aż TRZY CENTRA HANDLOWE u Mańka,pan Tomasz Ż koło orlenu i jeszcze jedna koło Mc Donalda i co wy na to
jeszcze obywatel Nowego Targu07:35, 11 czerwca 2014
nasz burmistrz będzie miał podobne epitafium jak król Kazimierz Wielki - ZASTAŁ MIASTO MUROWANE / dobrze prosperujące rodzinne zakłady rzemieslnicze , handel /- A ZOSTAWIŁ DREWNIANE - brak pracy , upadajacy handel rodzinny - / niech się władza zastanowi - wpuszczając sklepy wielkopowierzchniowe do tak małego miasta stwarza kilkadziesiąt miejsc pracy - niekoniecznie dla nowotarżan - a likwiduje nowotarskie firmy - bo po plajtach handlowców przyjdzie kolej na nowotarskie piekarnie , masarnie - i firmy remontowo -budowlane które wsspólpracowały z małymi sklepami
heavy metal z NT07:26, 11 czerwca 2014
nie paru tysięcy bo masy juz dawno zbankrutowały , to my klijenci zrobimy protest za hypermarketami bo chcemy kupować taniej, nasi biznesmeni niech lepiej płacą to ludzie będą kupować droższe i lepsze towary.a sprzedawcy ze sklepików znajdą prace w marketach
Antek07:16, 11 czerwca 2014
Bardzo dobrze - konkurencja jest dobra - nie obchodzi mnie los jakiegoś dorobczyka - ja chcę kupować najtaniej i mieć wybór !!! Mam nadzieję że Lidla otworzą - decathlon itp. TAK DLA GALERII !!!!
Helena07:15, 11 czerwca 2014
Z tego co wiem, to w Nowym Targu nie ma jeszcze żadnego HIPERMARKETU !!! :). A to co jest to tylko supermarkety :)
Chce isc do kina07:14, 11 czerwca 2014
To może Pan Steskal zamknie jeden ze swoich marketow ? Jemu nikt nie bronił budować. W galerii też ktoś będzie musiał pracować i może nawet na lepszych warunkach niż u cukra albo steskala :p
PRAWO DO WOLNOŚCI HANDLU07:12, 11 czerwca 2014
Chcemy sklepów wielkopowierzchniowy. A ci marni biznezmeni to niech sobie narzekają i tak będzie ta galeria. I właśnie tam będę jeździć i robić zakupy i mniej płacić a nie paść brzuchy pseudo bizenezmenom.
budić się z letrargu igłosować glowami nie nogami07:10, 11 czerwca 2014
WYBORY < WYBORY < WYBORY>
wreny-chora ale zdrowa07:07, 11 czerwca 2014
Od kilku lat ostrzegałem na łamach tego portalu ,że burmistrz i Rada doprowadzi do bankrustwa małe sklepy poprzez rozwój wielkogabarytowych galerii. Nikt nie słuchał , a tego frajera wybierano co wybory. Dziś gdy prawdopodobnie jemu sie konczy , jeszcze zostawi po sobie smród i nowa najwiekszą galerię handlową . protest jest zle kierowany. Protestowac to pod magistratem , przepędzic Stratega , rzecznika PRP , bo już skrzeczy o galerii na swoim POrtalu, doradców burmistrza maziorza , a nie na zakopiance. Zle skierowany ten protest. I jeszcze pod sklepem piekarza Trzcinskiego radnego bezradnego , bo to ich POmysły realizuje maziorz MF.Ale ten tam pierwszy będzie miał POwierzchnie handlowa i to po promocyjnej cenie.!!
kobieta06:35, 11 czerwca 2014
do RABIANKI widziałam niezłe ciuchy w Mediolanie oryginałki prosto od projektantów. Kraków jest nie modny wszyscy sprzedają to samo. Ciebie pewno zadowala nazwa "mam ciuchy z Krakowa Z galerii".trochę brzmi prosto nie wydaje się Tobie.
PSYHOL06:30, 11 czerwca 2014
BUDUJCIE JAK NAJWIĘCEJ HIPER MARKETÓW GALERI ITD.NIECH . NIECH ROSNĄ I TYCH NOWOTARSKICH BIZNESMENÓW WRESZCIIE POŁOŻĄ NA ŁOPATKI BY SIĘ PRZEKONALI CO ZNACZY WYZYSK W BIAŁY DZIEN CO ZNACZY WYKORZYSTYWANIE CZŁOWIEKA CO ZNACZY BIEDA TYCH LUDZI .ONI TEGO NIE WIDZĄ BO OBRASTAJĄ W TAKIE FORTUNY ŻE NALEŻY SIĘ IM JEDYNIE POTĘPIENIE I CAŁKOWITY UPADEK .PRECZ Z NIMI DO KAMIENIOŁOMU A NIE NA ULICĘ
OLA Z CUKIERNI06:25, 11 czerwca 2014
JAKA ZAWIŚĆ.LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ.Będzie nowa galeria ale nie będzie kto miał kupować ,piekarz nie da Ci pracy,rzeźnik też,a Wojas przeniesie produkcje do Ekwadoru zostaniemy bez pieniędzy.SZANUJMY ICH ŻE PŁACĄ PODATKI I DAJĄ PRACE ZA KTÓRĄ PŁACĄ NAPRAWDĘ LEPIEJ JAK SIECIÓWKI.
Bolo06:24, 11 czerwca 2014
Produkty oferowane w sklepach wokół rynku,bez przesady ,drogie i tandetne to raz a dwa to takich upustów cenowych jak w marketach,nie ma.Jest wolnorynkowa gospodarka a po za tym Nowy Targ jest za prawicą i konia z rzędem temu kto zna program i zasady rządzące partiami i programem prawicowym ,jakie są jej założenia...a może jeden z drugim jak pójdzie głosować to na dobranoc poczytałby co nieco gdyż w dobie smartfonów ,komputerów tabletów,nie jest to wiedza tajemna...
młody06:24, 11 czerwca 2014
Miasto powinno się rozwijać. Rozwój nie polega na tym że pani ma sklepik z ciuszkami na wagę. Mam nadzieję że protesty na nic się zdadzą. Podpisuję się rękami i nogami za tym żeby nowa galeria powstała - odbierze jedynie klientów niejakiemu cukrowi.
KLIENT06:16, 11 czerwca 2014
Niskie ceny to większy szajs /nie może jeść karmy dla zwierząt,ubierać radioaktywnej odzieży,używać samochodów z papieru,/Popieram stowarzyszenie jestem za zakazem budowy następnej pachnącej śmieciarni IDĘ ZA RÓG PO CIEPŁE BUŁECZKI ,NIEDŁUGO ICH NIE BĘDZIE.
am06:15, 11 czerwca 2014
Grunt pod nogami się pali Panom Władcom posiadających markety,pracowałam u takiego jednego co ludżmi orał za 5 zł na godzinę po 10,12 godz.na dobę.Nie wierzę że będzie lepiej dla wszystkich prac.handlu ale popieram nową inwestycję,przybędzie stanowisk pracy a i obecnym właścicielom sklepów niech naleje się do dupy.Za dobrze im.Jestem może złośliwa ale swoje przeszłam.
troG02:34, 11 czerwca 2014
Jeszce jedno pamiętajmy, że zakopianką w sobotę będą podróżować Bogu ducha winni ludzie, często z małymi dziećmi, napoje chłodzące i symboliczne przekąski rozdane strudzonym podróżnym, zdecydowanie ocieplą wizerunek protestujących nowotarżan w oczach całej Polski... Nie bawmy się w Leppera i spółkę i pokażmy światu, że nawet protesty mogą być przeprowadzone z klasą.
troG02:24, 11 czerwca 2014
Te "potencjalne" miejsca pracy w galerii, to złudna korzyść dla lokalnej społeczności, tak naprawdę wielkie sieci handlowe, skutecznie drenują nasze portfele nie dając nic w zamian. Zbytnie nasycenie tak małego miasteczka hipermarketami, zabije większość lokalnych przedsiębiorstw i osłabi Nowy Targ ekonomicznie. Ale w wydaniu "dum(m/r?)nego maziorza" to nic nowego, niedawno rozpieprzał kuśnierkę dającą zatrudnienie tysiącom osób z okolic NT. A ciemna masa, w tym i wielu sklepikarzy cieszyła się, że tak dokuczył "kułakom" jednak gdy po latach okazało się, ze sami na tym stracili poszli po rozum do głowy... Jeszcze bardziej zmądrzeli gdy "dumny maziorz"zezwolił na otwarcie placówek kilku wielkich sieci handlowych, kolejnym alertem było zaklepanie strefy płatnego parkowania w centrum NT i okolicach, a teraz po latach głosowania na Fryźlewicza, budząc się z ręka w nocniku, zamierzacie protestować ?
Doskonale ! czas skończyć z polityka zamkniętych ust. Lepiej Późno niż wcale.
ppp01:45, 11 czerwca 2014
Jedni stracą parę groszy a inni znajdą prace dzięki takiej inwestycji. Wolny rynek :)
zwykły mieszkaniec00:54, 11 czerwca 2014
Zdecydowana większość mieszkańców jest za powstawaniem galerii bo to oznacza niższe ceny nowe miejsca pracy. Problem ma jedynie garstka biznesmenów którzy trochę zbiednieją . Jakim prawem przez tych kilku niezadowolonych ma cierpieć cała społeczność ? My chcemy mieć dobre kino duże tanie sklepy niech supermarkety walczą ze sobą cenami promocjami bo jest to z korzyścią dla nas .
renata1205@wp.pl00:39, 11 czerwca 2014
Ludzie czemu jestesvie przeciwni galerii ?
Tamte to tylko są z nazwy galeriami i nic w nich nie ma !
Sprzydało by się miejsce w ktorym mozna kupić wszystko a nie ze jeden sklep jest gdzieś a drugi na drugim końcu nt .
Pozatym nowa galeria oznacza ze wiecej ludzi ściągniemy do ntprzez co moze więcej sklepów dużych powstac co jest rowne z nowymi miejsca pracy !
Za czym idzie ze powinno troszke zmniejszyc się bezrobocie . Pomyślcie pierwsze zanim cos spieprzycie.

Ludzi
nowotarżanin00:23, 11 czerwca 2014
W wielu komentarzach wychodzi cała polskość...Oczywiście większości na rękę stworzenie kolejnego molochu jaki będzie ta galeria.Tylko takim podejściem "swojemu nie dam zarobić,wolę dać kasę obcemu" to daleko nie zajedziemy...Mentalność Polaków niestety jest jaka jest,obcy kapitał wyssie z naszych "patriotów" ostatnią złotówkę i wtedy obudzimy się z ręką w nocniku.Myślicie,że kolejna galeria jest żyłą złota???Buhahahaha kto Was uczył ekonomii??? Kto będzie kupować w tych sklepach skoro jest uch tak dużo?Ejj Polacy,Polacy nie wstyd Wam,że marszałek Otto von Bismarck przewidział taką sytuację??? "Dać Polakom rządzić"...Ech...
baciok@23:43, 10 czerwca 2014
Przepraszam Panie Aminie. Jest
popieram23:42, 10 czerwca 2014
śmieszne,a jak nowotarscy przedsiębiorcy budują w ościennych miastach w których też jest lokalny biznes to sie juz tym nie przejmują bo troche wiecej maja kasy,a tak trafił swój na swego.
IPK23:38, 10 czerwca 2014
...i w sumie dobrze , Ja się pod niczym nie podpiszę , bo niby dlaczego!!! Dlatego że panią i panom zasiadającym w komisji parę "groszy" ubędzie Dlaczego nie można na Podhalu utrzymać cen na poziomie tylko jak przychodzi sezon to co poniektórzy patrzą żeby się "nachapać" ???
baciok@23:36, 10 czerwca 2014
Panie Aminie gdzie mój komentarz? Czyzby cenzura?
nowotarżanin23:34, 10 czerwca 2014
Prawda taka że nasi biznesmeni Nowotarscy dbaja tylko o swoje siedzenia ja mam nadzieję że powstanie ta galeria dzięki niej powstanie bardzo dużo miejsc pracy i coś będzie fajnego w tym mieście skoro ma to być największy obiekt na podhalu to bardzo dużo ludzi będzie tu jeździć i miasto zarobi a za to można dalej rozwijać miasto np. ścieżkami rowerowymi itp.
Panowie przedsiębiorcy nie róbcie sobie obciachu i siedzcie w domu bo ten obiekt i tak powstanie a miasto i jego mieszkańcy tylko na tym zyskają.
Pozdrawiam.
rabianka23:08, 10 czerwca 2014
Ja się właśnie cieszę że powstania galeria. Nie będę musiała jeździć do Krakowa aby kupić modny ciuch. W nowotarskich butikach to same buble i czasami niemiła obsługa, która czatuje przy przymierzalni.
kobrest23:06, 10 czerwca 2014
Nie jestem handlowcem, nie pracuję w handlu, raczej w usługach, ale w pełni popieram ten protest i chętnie sam bym do niego dołączył. Jak można być tak ślepym na to co się dzieje i zezwalać na tego typu praktyki. Centra handlowe są prawie wszędzie na świecie, ale tylko w Polsce pozwolono na niekontrolowany rozrost tego typu inwestycji zaburzając naturalną równowagę pomiędzy tego typu obiektami a małym, drobnym handlem. Jak małe lokalne przedsiębiorstwa, nie sieciowe, dysponujące ograniczonymi funduszami ma konkurować ze zagranicznymi koncernami mającymi nieograniczone finansowanie. Duże sieci mogą sobie pozwolić na długotrwałe obniżanie cen tylko po to aby na początku wykończyć tych małych przedsiębiorców, którzy nie mają takich możliwości aby z nimi w ten sposób konkurować. Mali muszą zarabiać, aby się utrzymać i nie zbankrutować.
Czy nie wystarczy już w Nowym Targu Galerii, marketów, sklepów wielkopowierzchniowych.
Nasi włodarze miejscy powinni przede wszystkim dbać o lokalnych przedsiębiorców, ale z tego co się widzi, w ogólne starają się nie widzieć problemu. Nie rozumiem, dlaczego tylko i wyłącznie ułatwienia daje się nowo powstającym przedsiębiorstwom. Dlaczego można ufundować parkingi bez problemu przy Galerii Buy&Fly, dlaczego miasto tak za tym lobbuje aby te miejsca powstały, a z drugiej strony innym przedsiębiorcom w centrum funduje się strefę płatnego parkowania. Ponadto oddając operowanie tej strefy innej nie lokalnej firmie, która lwią część zysków przejmie. Dla czego chce się na zakopiance zbudować rondo, nie bacząc na to jakie to spowoduje korki, gdzie wszędzie w innych miejscach na tej samej zakopiance próbuje się tą drogę udrażniać, choćby kawałek dalej jest wiadukt nad alejami, a też mogłoby być kolejne rondo, w myślenicach też zrobiono wiadukt.. Ale najważniejsze dlaczego w ogóle od razu próbuje się iść na rękę inwestorom, a podobnych ułatwień nie tworzy się dla lokalnych firm. Dlaczego miasto zapomniało o lokalnej przedsiębiorczości. Czy perspektywa z za biurka urzędniczego, bezpiecznej pracy, stałej pensji, bez problemowego życia, jest tak wypaczona, że stwierdzili, że tą bardzo liczbą rzeszę prywatnej inicjatywy z miasta Nowy Targ nie muszą się przejmować. Przypominam Nowy Targ to miasto z setkami lat tradycji kupieckiej, ta tradycja może zostać zamordowana w przeciągu zaledwie kilku lat... przez nieuczciwą konkurencję ze strony obiektów wielkopowierzchniowych. Jeśli tak się stanie to na kartach historii właśnie te władze, ci radni i ci urzędnicy będą za to odpowiedzialni. I to oni pewnie pozostaną jedynymi klientami tych galerii ze stałą i pewną pensją będzie ich jeszcze na to stać, w przeciwieństwie do całej reszty która zbankrutuje. Wzywam opamiętajcie się. Weźcie się do roboty i zatrzymajcie to.
klijent22:56, 10 czerwca 2014
już się skończyły dobre czasy co dla niektórych i pora zabrać się do pracy! A taki hipermarket nie odbiera tysięcy miejsc pracy, co najwyżej zarobek co nie których najgłośniej krzyczących. A to że miasto jest na dnie to też nie wina super, hiper itd.. tylko krótkowzroczności rządzących. Mnie i paru tysiącom klientów tych sklepów wcale nie przeszkadza że powstanie jeszcze jeden.
w w w22:46, 10 czerwca 2014
totalne kretynstwo budować kolejna galerię.. to może tylko oznaczać upadek tych mniejszych galeri i sklepów.. i co z tego że powstaną nowe miejsca pracy jak inni ja stracą.. porażka !
ss22:40, 10 czerwca 2014
Żądam na terenie Nowego Targu Lidla, Kauflandu, Auchen, Aldi i jakiejś GALERII, a na rynku i w jego okolicach niech będą lody i kilka knajp, może wtedy zamkną ze dwie biadranki !
góral22:34, 10 czerwca 2014
prawo rynku niech każdy robi co chce !!!
Franek22:21, 10 czerwca 2014
Częściowo mają rację bo co stanie się z pracownikami tych dużych sklepów jak przestaną jeździć do nas na zakupy Słowacy. Nie można rozwijać miasta tylko na handlu trzeba coś produkować albo iść w turystykę. Z drugiej strony to ciekawejak są traktowani i ile zarabiają pracownicy u pana Steskala, Żarneckiego czy Bożęckiego i czy przestrzegane są ich prawa pracownicze. Taki duży supermarket przynajmniej łatwiej kontrolować
gienek22:16, 10 czerwca 2014
Jestem z Wami, pod warunkiem, że likwidacji ulegną już istniejące wielkie markety w miście
.22:11, 10 czerwca 2014
A mnie te argumenty nowotarskich kupców nie przekonują. Odkąd pamiętam, to w ich podejściu do klienta nic się nie zmieniło. Sklepy otwarte od 9-tej do 17-tej. W sobotę jeszcze krócej, o niedzieli nie wspomnę. Jeżeli ja sam pracuje u innego prywaciarza (sorry przedsiębiorcy), to kiedy mam iść na zakupy? A jak bym sobie wymyślił jakiś towar z nieco wyższej półki, to niestety tylko na zamówienie, a ja nie chcę czekać. I ostatnia myśl. Ci, którzy jeżdżą do galerii w Krakowie i tak nie chodzą do naszych sklepikarzy. Więc zamiast jeździć gdzieś po Polsce, zostaną w Nowym Targu. Co więcej, przyjadą do nas ludzie z okolicznych miejscowości! A przy okazji, to ileż tych miejsc pracy oferują teraz nasi kochani sklepikarze?
grzesiek20@interia.pl22:08, 10 czerwca 2014
bendzi sie działo . nasza włądz niech dalej gdyba !!!
Sędzia22:02, 10 czerwca 2014
W nowej galerii 600 miejsc parkingowych a w rynku ograniczono do 40 wszystko zgodnie z planem , swoi w rynku załatwieni na amen . Macie świętą racje blokujcie i głośno PROTESTUJCIE !!!
Oni chcą was sprzedać jak Judasz za kilka srebrników !!!
Tak po polsku aby sąsiad nie miał lepiej . Już teraz potrzebna będzie rewitalizacja rynku . Jeśli już nie jest za późno . W normalnych miastach , Miasto i rajcy bronią swoich kupców pytają o zdanie i opinie , tylko nie w Nowym Targu . To jest skrajny kretynizm .
Kupcy głośno i solidarnie PROTESTUJCIE I BLOKUJCIE !!!
Oburzona22:01, 10 czerwca 2014
Nie róbcie z miasta skansenu! Jak długo jeszcze nowotarżanie będą musieli jeździć na zakupy do Krakowa ryzykując życiem na Zakopiance, której rozbudowa też jest oprotestowywana przez światłych mieszkańców Podhala! Dlatego wszyscy młodzi stąd uciekają - wąska grupa pilnuje swoich biznesów, nie pozwalając na rozwój miasta. Jestem wstrząśnięta pomysłem protestu!!! Wszyscy znajomi, z którymi rozmawiam na temat budowy galerii wyrażają zadowolenie, że wreszcie w naszym mieście powstanie prawdziwa galeria z sieciowymi sklepami (a nie kolejna ciucharnia), kino z prawdziwego zdarzenia i że miasto rozwija się. Mam nadzieję, że ta inwestycja dojdzie do skutku, a te żałosne protesty nie zrobią na nikim wrażenia.
młoda gniewna21:50, 10 czerwca 2014
hehe..poszli! pakować sklepowe półeczki! a kto was wspiera się pytam??? lokalni mieszkańcy??? figa z makiem!
Chłopak z Miasta21:44, 10 czerwca 2014
Nowotarżanie zostaliście załatwieni po kolei , najpierw zniszczono Rynek aby ułatwić galerią rozwój , potem wyznaczono w planie zagospodarowania w mieście kilkanaście miejsc na centra wielkopowierzchniowe teraz strefy dokończą dzieła , pozostaje wyjazd z kraju za chlebem , albo Walczcie o swoje oni o Wasze poparcie walczyli a potem zdradzili !!! Brawo protest trzeba solidarnie poprzeć !!!
PasterzPPP21:37, 10 czerwca 2014
Steskal, Zwińczak, Borzęcki jeszcze Tomka Ż brakuje. Sami drobni przedsiębiorcy.
john21:36, 10 czerwca 2014
Popieram w 100%
NOWY TARG201421:35, 10 czerwca 2014
ok rozumiem i zgadzam sie z Wami poniewaz wiem czym grozi taka siec haldolowa na Podhalu tym bardziej w Nowym Targu, z tego co widac centrum handlowe i tak bedzie dlatego uwazam ze protest musi byc odczuwalny dla władzy miasta a nie na ludziach na drogach ktorzy nie sa winni niczego i przez co moga miec Oni problemy w pracy itp z powodu korkow na zakopiance.
Protest musi byc przed urzedem miasta itp by Oni to odczuli na Sobie.
Powodzenia i popieram protes ale tylko odczuwalny dla UM NOWY TARG i Gminy.
Nowotarżanin z dziada-pradziada21:27, 10 czerwca 2014
Nie popieram tego protestu.
Mam dość zakorkowanego miasta w każdy niemal dzień. Do czego to podobne, aby ulicą Ludźmierską jechać z miasta i do miasta ok 30 minut. Centra handlowe powinny być poza miastem, tak jak w cywilizowanych krajach.
Zdziercy21:20, 10 czerwca 2014
Tyle lat miejscy sklepikarze paśli się na zmowie cenowej zdzierając z mieszkańców miasta i okolic ile tylko się dało. Dość tego! Pałami przegonić z przejścia dla pieszych i niech stoją za ladą a nie dowalać marży tak aby sprzedawczyni odpalić 1000 zł i samemu latać na wakacje cały rok.
Protest Kupców21:19, 10 czerwca 2014
Zakopane też zapraszamy , bo także będziecie mieli problem przez wielką galerie w Nowym Targu
34521:13, 10 czerwca 2014
Po przeczytaniu tego protestu nawet mój koń parsknął śmiechem. Oto grupa osób, która korzystała przez ostatnie 25 lat z dobrodziejstw wolnego rynku, nagle pragnie interwencji władzy publicznej w obronie własnych interesów. Świat zatem stanął na głowie. Najbardziej efektywne narzędzia wolnorynkowe mamy zamienić na socjalistyczne sterowanie. Tylko jak? W postaci limitów, zakazów czy może ingerencji skarbowej? To wcale nie jest taka prosta sprawa a problem tkwi w tym, że ów interes zawsze powinien leżeć po stronie konsumenta, który ma zagwarantowane prawa konstytucyjne wyboru towaru czy usługi. Nie potrzeba tutaj ani urzędnika, ani obrońców ludu. Dlatego najprostszym gwarantem niech pozostanie konkurencyjność a nie monopol. Panowie, ocknijcie się bo z tym myśleniem sami obcinacie sobie dłoń a procesów globalizacji i tak nie zatrzymacie chodząc zakopianką przez najbliższy rok.
BUDUJCIE GALERIĘ21:12, 10 czerwca 2014
TE NOWE HIPERMARKETY NIE SĄ DLA TEGO '35 TYSIĘCZNEGO MIASTA' A DLA LUDZI JEŻDŻĄCYCH DO ZAKOPANEGO, DLA SŁOWAKÓW, DLA CAŁEGO REGIONU!!! DEWELOPERZY NIE SŁUCHAJCIE ZAŚCIANKA!!! BUDUJCIE NAM GALERIĘ!!!
Stasek21:04, 10 czerwca 2014
Im więcej tym mniejsze ceny !!!!, po drugie wole lepsze kino niż to nasze zabytkowe co ledwo jeszcze działa !!
ktt potega podhala21:03, 10 czerwca 2014
jestem za by powstawały kolejne centra handlowe a blokade da sie objechac przez miasto
G&G21:02, 10 czerwca 2014
prawdziwi kupcy o 14 w sobotę jeszcze są w pracy, albo właśnie dopiero ją skończyli, więc nie są w stanie być o tej godzinie w umówionym miejscu...
anarchista20:52, 10 czerwca 2014
Dobrze że przedsiębiorcy martwią się o obywateli ale może by tak zaczęli porządki od siebie i przestali oszukiwać własnych pracowników, Urząd Skarbowy i ZUS. Tak za swoje praktyki powinni odpowiedzieć przed sądem ale niestety korupcja w Nowym Targu kwitnie na całego bo są obywatele równi i równiejsi. i jest Pan .......
bezrobotny20:48, 10 czerwca 2014
Ale te "galerie" zatrudnią kilkaset osób wiec dla bezrobotnych jest to jakaś nadzieja oraz szansa na prace. Wyżej wymienieni zatrudniają na pewno mniej osób....
osioł20:45, 10 czerwca 2014
pwinni optymalizowac podatki jak duze firmy czyli filia firmy za granica
Wolowaty ze Skrzypnego20:44, 10 czerwca 2014
Jak zobaczymy korek,jadąc od Krakowa to skręcamy na "ślimaku" w prawo,wjeżdżamy w Aleje Tysiąclecia,mijamy pierwsze światła,dla pewności mijamy drugie i na trzecich skręcamy w prawo.Jesteśmy na Szaflarskiej która doprowadzi nas znowu do dwupasmówki w kierunku Zakopanego.
stojący w korkach20:41, 10 czerwca 2014
Tak olbrzymia targowica - handel na ulicach blokowanie całego miasta.!!!!!!Jestem za budową nowych sklepów wielkopowierzchniowych.
Mieszkaniec ul. Nadwodniej w Mieście20:40, 10 czerwca 2014
popieram- święte słowa- kolejna galeria i to takich gabarytów całkowicie zniszczy miasto, zniszczy jego mieszkańców- kupcy i prywatni właściciele będą skazani na bankructwo!!!! Spójrzmy prawdzie w oczy i dajmy się omamić Burmistrzom i innym osobom, które dążą do budowy tej galerii!!!! Duchowo jestem z Wami drodzy Kupcy i Handlarze, wspieram Was słowem i modlitwą!!!!
kupiec20:37, 10 czerwca 2014
Kupcy golodupcy ciekawem co pan Steskal zrobi z mln rocznego dochodu w.g zeznania pod.za czym glupki bedzie protestować jak sam w nowej galerii handlowej otworzy bar lub jadlodajnie z super niezjadalnym wręcz wstrętnym jedzeniem szczególnie w poniedziałek po weselach gdzie sanepid?
xxx20:36, 10 czerwca 2014
no i poprzewracało się w du...
na obrzeżach jak najbardziej budować, a wy ceny obniżyć a nie protestować!!!
jak się nie podoba to roboty za takie pensje jak sami dziś płacicie to wtedy życie normalnych ludzi zobaczycie.
Brawo ?20:36, 10 czerwca 2014
Nie markety, a zakłady produkcyjne, rozwiążą sytuację w mieście. Chodzi o bezrobocie!!!!
Popierający20:33, 10 czerwca 2014
Gratulacje w Jedności i Solidarności siła .
szczepan1125@interia.pl20:23, 10 czerwca 2014
" Dbajmy o SWOJE interesy" - oto słowa nowotarskich biznesmenów dziedziczących interesy z ojca na syna i uważających, że wystarczy im nazwisko aby ludzie to im kieszeń nabijali i uważali się za szlachtę nowotarską której głos liczy się bardziej niż przeciętnego szaraka ,a teraz czują , że będzie grząsko pod ICH nogami bo nie sprostają konkurencji .
Ja chcę dbać o SWÓJ interes i możliwość kupowania jak najtańszych produktów (tej samej jakości jak w ich sklepach)
PS
może ktoś pracujący u nich, napisze czy praca i płaca jaką oferują jest zadowalająca
wieśniok20:22, 10 czerwca 2014
Stowarzyszenie Centrum, -toż to jak mafia.
To oni decydują jakie grosze zarabiają pracownicy w Nowym Targu- 1300zł na rękę (na czarno troche więcej) za niewolniczą prace zdecydowanie NIE.
baciok@20:21, 10 czerwca 2014
Panowie i Paie jaja sobie chyba chcecie robić. Trzeba było myslec wczesniej. Do tej pory łupiliście nas niemiłosiernie. Jedyny porządny kupiec w Nowym Targu To Pan Rajski. Tam robię zakupy z przyjemnością.
MANIEK was zrobił w balona.Jestem za powstaniem tego Centrum.
Bilguun Ariunbaatar20:14, 10 czerwca 2014
Puknijcie się w czoło...
obserwator20:10, 10 czerwca 2014
Ze też nikt nie protestuje jak p,Zwinczak wszedzie rozłożył imitacje rowerów o dziwo w pobliżu centrów handlowych wtedy mu nie przeszkadza co do tych którzy są oburzeni a są osobami które wynajmują innym przedsiębiorcom lokale to może trzeba obniżyć czynsze po prostu koniec monopolu brać się k...a do roboty a nie myśleć że karty rozdane
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas