"Nie" dla Strefy Płatnego Parkowania. Nowotarżanie złożyli obywatelski projekt uchwały - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Jabłonka
Snow
Wiatr: 14.364 km/h Wilgotność: 81 %
Rain
Wiatr: 15.516 km/h Wilgotność: 88 %
Rain
Wiatr: 12.024 km/h Wilgotność: 76 %
Rain
Wiatr: 13.68 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
Wiatr: 8.532 km/h Wilgotność: 63 %
Rain
Wiatr: 10.332 km/h Wilgotność: 87 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
12 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
16.06.2014, 20:09 | czytano: 5023

"Nie" dla Strefy Płatnego Parkowania. Nowotarżanie złożyli obywatelski projekt uchwały

NOWY TARG. Po południu w Biurze Rady Miasta złożone zostały listy z podpisami 1536 mieszkańców, którzy poparli przygotowany projekt uchwały w sprawie odstąpienia od wprowadzenia w Nowym Targu Strefy Płatnego Parkowania i uchylenia styczniowej uchwały o SPP. Jako swojego przedstawiciela mieszkańcy wskazali Grzegorza Luberdę.

Kilka dni temu radny Grzegorz Watycha skierował do burmistrza Marka Fryźlewicza interpelację z wnioskiem o wycofanie się z planów wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta. Ogłoszony przez Urząd Miasta przetarg dotyczący wyboru administratora strefy nie został jeszcze rozstrzygnięty. W odpowiedzi burmistrz stwierdził, iż wycofanie się ze SPP jest niemożliwe.

- Swoją interpelację oparłem o głosy mieszkańców, którzy w tych dniach coraz częściej wyrażali swoje niezadowolenie z zapowiedzi utworzenia w Nowym Targu SPP. Przekonali mnie do swoich racji. Okazało się, że tych głosów jest coraz więcej. Zostałem też poproszony o zredagowanie projektu uchwały. Jest to jednak inicjatywa obywatelska - podkreśla radny Watycha.

W tym roku mieszkańcy już kilka razy wyrażali swoją opinię poprzez zbieranie podpisów pod petycjami. Raz nawet przygotowano projekt uchwały odnośnie modernizacji Miasteczka Komunikacyjnego, ale ten pierwszy przypadek inicjatywy obywatelskiej został odrzucony z powodu błędów merytorycznych. Tym razem projekt przygotowano starannie.

Nie wiadomo jednak, czy zostanie on poddany pod obrady, bowiem program poniedziałkowej sesji został już zatwierdzony. By zmienić porządek obrad potrzebna jest bezwzględna większość głosów radnych, a tylu zwolenników ta uchwała nie ma w Radzie Miasta. Cała nadzieja w przewodniczącym Rady, który ma prawo jednoosobowo zgłosić ten punkt do porządku obrad.

Jutro kilku radnych ma spotkać się z przewodniczącym Pawłem Liszką, by przekonać go do wzięcia pod uwagę głosu ponad 1500 mieszkańców.

Dla przypomnienia - zgodnie z uchwałą sprzed roku mieszkańcy otrzymali prawo do inicjatywy uchwałodawczej. W statucie zapisano, że projekt taki musi mieć poparcie co najmniej 500 osób. Teraz zebrano trzy razy więcej, a jak mówi radny Watycha - jutro mają spłynąć kolejne listy z podpisami mieszkańców.

Jeśli przewodniczący Rady Miasta nie dopatrzy się błędów w projekcie i pozwoli na zaprezentowanie woli mieszkańców podczas sesji, sprawę referować ma w imieniu nowotarżan radny Grzegorz Luberda, jeden z trzech radnych, który od początku był przeciwny tworzeniu w mieście SPP.

W projekcie uchwały zapisano, że jest to "inicjatywa uchwałodawcza grupy Mieszkańców Nowego Targu posiadających czynne prawo wyborcze i wpisanych do stałego rejestru wyborców w sprawie: odstąpienia od wprowadzenia w Nowym Targu Strefy Płatnego Parkowania i uchylenia poprzedniej uchwały".

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Donek15:33, 24 czerwca 2014
@watycha--cha,cha,cha, a nie załapałeś, że duży parking poza centrum, to chodziło mi o na prawdę duży parking. No i pod lodowiskiem to przecież centrum. No i wtedy jak ktoś ma pieniądze na parkingi płatne to niech płaci, ale ci co nie mają, to by stali gdzieś niedaleko centrum, ale poza płatną strefą legalnie. Zobacz sobie jak to wygląda pod szpitalem nowotarskim. Płatny parking luźny, a obok wszystko rozjeżdżone.
nonono do NT15:19, 24 czerwca 2014
NT nie rozśmieszaj mnie! Będzie można zaparkować? A niby jakim cudem strefa coś zmieni? Wykupię abonament, bo dojeżdżam do pracy, ale i tak nie będę mieć gdzie stanąć, bo inni też dojeżdżają z poza Nowego Targu, ale zaczynają wcześniej pracę niż ja i zanim przyjadę to i tak będzie wszystko zajęte. Kto mi niby zagwarantuje, że będę mieć miejsce i gdzie je znajdę? Jak był ruch tak będzie! Strefa moim zdaniem ruchu nie zmniejszy, no chyba, ze wszyscy zaczną N. Targ omijać szerokim łukiem, to wtedy, ani pracy, ani zarobku dla normalnych szaraków jak ja. A podpisów byłoby pewnie duuuużo więcej, gdyby mogły się podpisywać osoby niezameldowane w N. Targu.
?08:29, 18 czerwca 2014
Niezły dil - sprzedać miastu pewnie kilkaset parkomatow, a potem jeszcze trzepać na nich kasę. Czy ktoś nas poinformował o tym na czym ten dil ma polegać? Ile miasto z tego mieć będzie a ile ta *firma*, która pokryła już całe Gorlice tym badziewiem? Czy ktoś nam przedsawił wyliczynia?

Ja nie zamierzam kupować kota w worze
12300:02, 18 czerwca 2014
zgadzam się z ":)" aktualnie jeżeli ktoś chce płacić to znajdzie parking na ogrodowej, harcerskiej, rynku czy przy lodowisku ... gdzie szczególnie tłoku nie widać :)
M5323:10, 17 czerwca 2014

z tą listą to już lepiej poczekaj bo w październiku 2014 możemy pozbyć się tych co tak rządzą Nowym Targiem przez ostatnie prawie 18 lat -tylko trzeba iść na wybory .
:)20:18, 17 czerwca 2014
nie rozumiem tych co mówią ze nie ma gdzie zaparkować!!!

jak chcą płacić to niech od razu jadą na parking płatny a nie biadolą że całe miasto muszą objechać i że nie mają gdzie zaparkować,

prawda jest taka, że na parkingach płatnych w centrum, miejsc wolnych jest tak dużo ze śmiało mogą tam zostawić swoje auto
watycha--cha,cha,cha19:03, 17 czerwca 2014
@ Donek . Przecież jest spory parking bardzo blisko centrum ,przed halą Lodową. Strefy są konieczne i aż się dziwię, że kupcy tego nie potrafią zrozumieć-( przecież one zwiększą rotację, a tym samym będzie większy przepływ klientów przez Rynek ), a radny Watycha chce promować niechlujstwo i bajzel, bo powystawiane po ulicach skrzynki, stare krzesła, kubły, blokujące miejsca parkingowe to bangladesz. Pan Watycha zapomina, że żyjemy w XXI w, a nie w średniowieczu, kiedy fekalia wylewano przez okna. To krótkowzroczność i brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za przyszłość tego miasta, to brak odwagi przeciwstawienia się nierozsądnym głosom grupie mieszkańców, którzy mają w tym interes, żeby stref nie było. To lenistwo wysokiego kalibru i działanie na szkodę miasta, bo Pan Watycha nie chce nawet się pofatygować i wytłumaczyć ludziom, aby przekonać ich do konieczności zorganizowania tych stref, bo najłatwiej jest iść po najmniejszej linii oporu i dla pozyskania sobie głosów u wyborców poprzeć nawet ich nierozsądne żądania. Przecież do tej pory uważał, że strefy są koniecznością- skoro są koniecznością to trzeba je realizować. Mógł rozmawiać z mieszkańcami jak był na to czas- nikt mu nie bronił. Mógł robić własne sondaże, chodzić po ulicach i pytać ich o zdanie, a nie teraz rozwalać wszystko, kiedy procedury poszły w ruch.
miastowa18:45, 17 czerwca 2014
Gdzie można złożyć podpis przeciw wymysłom strefowym?

Panowie rajcy, a może by tak pogłówkować troszkę? Za co bierzecie niemałe pieniądze z miejskiej kasy? Jeśli płatne parkingi, to w całym mieście bez wyłączania blokowisk. Jak wszyscy, to wszyscy także wy, urzędnicy miejscy ...A jak nie, to ja przed własnym domem ( w miejscu, co go moi dziadkowie odstąpili na chodnik i drogę) zacznę pobierać stosowne opłaty! Dość tego chamstwa będzie.
Miasto ma zapewne kilka miejsc na parkingi wielopoziomowe? W innych miastach się sprawdzają.
BACA17:48, 17 czerwca 2014
strefa płatnego parkowania to KONIECZNOŚĆ sprawdza się to rozwiązanie niemal w każdym normalnie funkcjonującym mieście dlatego dlatego nikt nie powinien brać pod uwagę zdanie grupy egoistów i pieniaczy nawet gdy ich jest 1500 bo dalej są mniejszością .MAM DOŚĆ CIĄGŁEGO SZUKANIA MIEJSCA PARKINGOWEGO!!!!!!!
Baba Jaga17:41, 17 czerwca 2014
Oczywiście Burmistrz zrobi jak zechce, przypominam,że za inną niż planowano modernizacją "miasteczka" powstała druga uchwała, merytorycznie przygotowana, z podpisami i cisza nikt nic nie wie. To po co Miasto Nowy Targ wprowadziło do statutu instytucję uchwały obywatelskiej,żeby się wykazać jakiego to mamy cywilizowanego i demokratycznego burmistrza? NAJSMUTNIEJSZE jest to,że i tak będziecie na niego głosować. NIESTETY
ikar16:51, 17 czerwca 2014
Watycha blokuje postęp na tym zadupiu. Może jeszcze wprowadzi gaszenie światła po 22 h.
mental terror16:19, 17 czerwca 2014
Niech pierwsze zapewnią przepływ samochodem pod Urzędem Miejskim, po urzędnicy zajmuja parking od 7 do 15, tam wprowadźcie pierwsze strefe, a potem po równo w całym mieście, bo pod blokami tez bieda zaparkować!!!!!
cd15:40, 17 czerwca 2014
Czy osoby starsze tj po 70 i więcej też mają płacić przez internet???
...15:32, 17 czerwca 2014
aaa...łosiu...czy strefa ma być tylko pod urzędami czy w prawie POŁOWIE miasta??? Wiec się zastanów co bredzisz...
Donek15:12, 17 czerwca 2014
Do mmm między innymi:
Tu masz tekst uchwały: http://www.nowytarg.pl/dok/2013-spp_projekt_uchwa%C5%82y.pdf
Mi się wydaje, że największy problem w tym, że nie ma gdzie, żywcem zostawić samochodu poza centrum i poza planowaną SPP. Na osiedlach ciasno, pod sklepami stoją skrzynki, rowery, czy krzesła, żeby właściciele mieli gdzie stać, komuś pod domem - średnio. Najpierw powinien powstać jakiś spory parking poza centrum, ale też nie bardzo od niego oddalony, a później ewentualnie strefa. Jak ktoś do pracy dojeżdża za jakieś marne pieniądze, a czasem samochód to konieczność, bo nie każdy ma przystanek busa pod domem, to ja nie wiem gdzie się podzieje w tym NT.
G&G14:09, 17 czerwca 2014
SPP to dobry pomysł!
X14:09, 17 czerwca 2014
Jak wnioskuję, zgodnie z logiką, to burmistrz zapewni sprzątanie chodników, które częściowo staną się miejscami parkingowymi? Burmistrz już dawno przestał się liczyć z mieszkańcami i czas, aby go usunąć ze stanowiska (chociaż nie rozumiem, dlaczego to nie stało się już lata temu).
do mmm12:24, 17 czerwca 2014
Mamy XXI wiek płacić rachunki można internetowymi przelewami...
mmm11:20, 17 czerwca 2014
Jeżeli już zostanie wprowadzona SPP, czy okres 45 min będzie bezpłatny - aby spokojnie zapłacić u kasie UM za śmieci, czy na Długiej za wodę lub ubezpieczenie w PZU ????
Skoro Starostwo daje taką możliwość klientom - to gdzie jest Urząd Miasta ? czy przewidział taką opcję w projekcie SPP czy też swoich petentów ma w wielkim poważaniu - chcecie coś załatwić to płaćcie, albo w ogóle do nas nie przychodźcie....
aaa11:03, 17 czerwca 2014
JESTEM ZA STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA, wreszcie pracownicy UM, PZU i innych firm zastanowią się na zostawianiem swoich samochodów na minimum 8 godzin - gdy pociągnie ich po kieszeni. Tak każdy będzie mógł zaparkować i załatwić swoje sprawy. A mieszkańcy NT nareszcie (m.in. dla zdrowia) do centrum przyjdą na swoich nogach.
Dlaczego w okolicy Urzędów nie ma miejsc do zaparkowania rowerów - jest lato i nie jeden z nas podjechał by rowem, ale gdzie go zostawić???
NIE dla platnego parkowania !!!10:33, 17 czerwca 2014
nie dla platnego parkowania !!!!!!!!!!!!!!

dosc zlodziejstwa i ukrytych podatkow !!!!!!!!!!!

popieram wniosek o odstapieniu i uniewaznienia uchwaly !!!!!!!!!1111
kazek10:33, 17 czerwca 2014
Radny Watycha zapomina że w mieście jest 34 tyś mieszkańców ,którzy chcą parkometrów.
niewiasta z miasta10:23, 17 czerwca 2014
Dlaczego ma nie być strefy parkowania? W całym kraju się sprawdza .W Gorlicach też byli pełni wątpliwości ,a teraz są bardzo zadowoleni.
Pablo10:18, 17 czerwca 2014
Strefa płatnego parkowania ma być w Nowym Targu i koniec . Nie bedę jeździł 15 minut wokół rynku żeby znaleźć wolne miejsce do zaparkowania bo potrzebuję wejść na 10 minut do banku który jest właśnie w rynku a samochody urzędników i kupców stoja zaparkowane od 7:00 rano i okupują najlepsze miejsca. Chcę zapłacić 2 zł i od razu mieć wolne miejsce do zaparkowania. Jeszcze mnie wkurzają właściciele sklepików którzy stawiają sobie przed sklepem jakiś przedmiot aby blokować miejsce parkingowe niby dla dostawcy i stawiają a to wiaderko, a to kartonik, a to skrzynkę po owocach, rower też widziałem. Strefa płatnego parkowania powinna to wszytko zakończyć. Patrzę na to z tymi miejscami parkingowymi to mi sie przypomina taki obrazek z wakacji jak to byłem na wakacjach za granicą i o 6 rano tylko polacy wychodzili rano na papieroska od razu ręczniki kładli na wolnych leżakach jak najbliżej baseniku i od razu na śniadanie chciciaż stłówka otwarta dopiero od 8:00. Taka już widać nasza polska mentalność psa ogrodnika. A niemcy przychodzili nad basenik o 9:00 i mogli sie położyć na kocykach na trawce.
rex10:13, 17 czerwca 2014
Jestem za tak za STREFĄ .Dlaczego garstka ludzi blokuje nam dostęp do cywilizacji.
12310:11, 17 czerwca 2014
tak dla strefy !...zmień lekarza..ten cie oszukuje.
pol10:11, 17 czerwca 2014
już nie mogę czytać tych wypocin , strefa tak i koniec/ rowery , pieszo ,komunikacja /
Piotrek09:59, 17 czerwca 2014
widzę że w urzedzie zaczeli prace :)
waw09:30, 17 czerwca 2014
Strefa tak!!!!!!! może drugą listę trzeba.
Maturzysta 1409:04, 17 czerwca 2014
polityka państwa polskiego polega na skubaniu obywatela gdzie się tylko da , i byle jak najwięcej , a w zamian nic , bez grubego portfela polaku nie wychodż z domu bo zginiesz marnie .Ja dziękuję ,ale wybieram Anglię (połowa moich kumpli i koleżanek zresztą też)
tak dla strefy !08:36, 17 czerwca 2014
tak dla strefy!
sama przyjeżdżam do pracy samochodem, parkuję na cały dzień blokując miejsca postojowe dla moich potencjalnych klientów ...!!!!
dlaczego? bo tak mi wygodnie, bo się nie płaci... gdy będę musiała zapłacić abonament to zastanowię się gdzie zaparkować....
należało by tylko przewidzieć dodatkowe miejsca postojowe na obrzeżach strefy w dużo niższych cenach
Głos ze wsi08:30, 17 czerwca 2014
A ja jestem jak najbardziej za strefą płatnego parkowania, ponieważ sam znam z widzenia z 15osób które pracują w sklepach , kancelariach , urzędach i blokują swoimi autami miejsca postojowe w najbliższej okolicy rynku na cały dzień. A tak napewno zrobiło by się lużniej i byłoby więcej kupujących w centrum miasta.
*08:29, 17 czerwca 2014
Przesadzacie i to bardzo z tą niemożliwością zaprkowania. Mnie się jeszcze nie zdarzyło, bym musiał za parking płacić ( w NT jak za woły). Może nie można odwołać przetargu, bo ustalenia zbyt daleko zaszły?*:-)*

ktos tu dobrze napisał, że jeśli sprawa nie znjdzie się w porządku obrad, to następne listy za odwołaniem burmistrza. Ale jest git, że ludzie się organizują i widać, że Marek Stanisław Rura Fryźlewicz nie ma najmniejszych szans w wyborach. Chłopcy - przyjaciele Mareczka - wasze wygodne życie kończy się na jesieni, a Maruś zacznie chodzić z torbą i zbierać opłaty na swoim prywatnym parkingu co to go tak umiłował, że chciał, by całe miasto się stało parkingiem. PARKING ON WIDZIAŁ OGROMNY
Mieszkaniec Ogrodowej :-)08:29, 17 czerwca 2014
Loco - dokładnie. Nie dla parkowania samochodów osób pracujących w rejonie Rynku. Oni nie wiedzą, że sami sobie szkodzą???
Poza tym, jak będę musiał wykupić abonament na parkowanie, to specjalnie auto będzie stało przed domem, aby maksymalnie opłatę wykorzystać, jak już ją mam. To nie jest rozwiązanie.
Poza tym, jaka część opłata "wpadnie" do kasy UM, a jaka do operatora SPP??
Ktoś to obliczył??
NT08:02, 17 czerwca 2014
Tylko nie to!!Tyle lat czekałem na tą strefę i czuję że się oddala.Komu ona przeszkadza?Będzie można wreszcie zaparkować a nie jeździć w kółko tam i z powrotem!Dzisiaj zaparkować nawet dalej od centrum to gehenna.Dlatego 1500 osób nie może przesądzić o uchylenie tej strefy!!!
portier06:50, 17 czerwca 2014
Jezeli te głosy pujdą na marne to następna lista będzie o odwołanie z funkcjj burmistrza Nowego Targu.
Loco06:47, 17 czerwca 2014
Ok, ale jesli nie strefa to jakieś inne rozwiazanie trzeba przyjąć. Nie moze byc tak ze ktoś przyjeżdża do pracy o 5:30 i parkuje bez przerwy w atrakcyjnym miejscu 50 m od Rynku do 16:00. Znam takich co mieszkają do kilometra od miejsca pracy, ale musza przyjechać i miejsce na ulicy zajmować przez cały dzien bo przyjść na nóżkach to dla nich za duże wyzwanie. Tacy ludzie też dobiją handel w okolicy, bo uniemożliwiają parkowanie potencjalnym klientom. Podobnie mieszkańcy, zamiast zaparkować w garażu, stoją czasem nawet dwoma lub więcej samochodami na ulicy całymi dniami. A ja jako klient po co mam jeździć w kółko po ulicach przy Rynku żeby znaleźc miejsce do zaparkowania skoro pod byle biedronką znajdę je bez trudu? Prawda jest taka ze jakieś rozwiązanie problemu parkowania jest konieczne. Moim zdaniem strefa powinna być, ale pierwsze pol godziny za darmo, chcesz stać dłużej kupujesz w parkomacie bilet 1 zeta za godzinę i wszystko. Ale władze NT jak zwykle musza sie nachapać. Taki zwyczaj w tym miescie ze kazdy kto moze zdziera ile wlezie - za wodę płaci sie jak za ropę, podatki od nieruchomosci prawie najwyższe możliwe, opłaty parkingowe wyższe niż w Zakopanem i Krakowie. Nie rozumiem.
Punisher06:10, 17 czerwca 2014
Marysia miała rację, komuna wróciła, psy szczekaja , a w mediach cisza , ktoś organizuje jakiś więc przeciwko tej mafii? Dość zamordyzmu! A strefka parkowania, eh ,jak brakuje pieniazkow w kasie to niech MF wyśle skarbnika do belki. Nic się nie stało, lemingi , nic się nie stało..........kradniemy dalej.......
nie młody00:55, 17 czerwca 2014
Co to znaczy? - cytat burmistrza -" wycofanie się ze SPP jest niemożliwe".
Kto to taki zabrania, co jest tego powodem, co się takiego stało, że nie możliwe, czy głos tylu ludzi się nie liczy ? Odkąd żyję i moi ojcowie przed wojną było możliwe, a teraz staje się nie możliwe ? Jeśli ktoś staje na przeszkodzie, to usunąć takiego drania, co nie liczy się z opinią tylu mieszkańców.
Czy jest tu koś taki, żeby to wytłumaczył ?
gość00:46, 17 czerwca 2014
zapisy u radnych i na fb
moon00:26, 17 czerwca 2014
Największa głupota- to nie wprowadzenie stref płatnego parkowania. Samochodów ciągle przybywa. Za rok , dwa sami będziecie o nie prosić. Strefy wymuszają rotację, a tym samym zwiększają się szanse na zaparkowanie samochodu najbliżej centrum na czas załatwienia spraw w rynku. Przydałoby się wam więcej zdrowego rozsądku, bo sama zawiść jest złym doradcą. Na złość mamie odmrozicie sobie uszy, Nie trzeba być uczonym, żeby pojąć tak prosty mechanizm, ale widać wielu z was to przerasta.
kk23:57, 16 czerwca 2014
I ...Panie i Panowie...ma być wielki bałagan na ulicach? bo mieszkańcom Nowego Targu kilometra nie chce sie podejść do Rynku? Ja jestem za ...strefą parkowania. jednynie to można wprowadzic 1-wsze 20 min bezpłatnie. Trzeba sobie powiedzieć prawdę...lenistwo Nowotarżan.!!!!!!!!!!!!
ar23:55, 16 czerwca 2014
a ja jestem za uchwaleniem strefy!
bo mam nadzieję, że wtedy wszyscy ci mieszkańcy centrum miasta, którzy tarasują miejsca parkingowe starymi wiadrami po farbach, kubłami, rozklekotanymi taboretami, zdezelowanymi rowerami czy jeszcze innymi dziwnymi przedmiotami niecodziennego lub codziennego użytku będą zmuszeni je usunąć!
nie raz i nie dwa zmuszona jestem ze trzy razy w kółko objechać całą okolicę, by móc gdzieś, gdziekolwiek się zatrzymać!
skoro stać mnie na samochód i wlewanie do niego paliwa, a do tego przyjeżdżam na zakupy czy na lody, to dołożę te kilka złotych za to, by mieć gdzie zaparkować!
Mam nadzieję, że strefa ukróci te denerwujące zwyczaje nowotarskich 'wiaderkowiczów'...
swój22:48, 16 czerwca 2014
Gdzie można się wpisać na listę???
Maciek & Jacek22:42, 16 czerwca 2014
Dostajemy recepty na tabletki do komentarza. W wolnym czasie piszemy wiersze.
nowotarżanin22:41, 16 czerwca 2014
Oby wszystkim żyło się lepiej!! Panie władco!
Dabliuuu22:39, 16 czerwca 2014
Dawno mowilem o referendum ! O liscie malo kto wiedzial wiec zapraszam do podpisywania-tez sie stawie:)
bratek22:38, 16 czerwca 2014
Przewodniczący RM to jedna sprawa. Nawet jeśli przychyli się do argumentów kilku radnych i wprowadzi ten punkt do porządku obrad, to większość radnych z koalicji burmistrza - odrzuci projekt. Wszak burmistrz jest przeciwko wycofaniu się ze strefy.

Zobaczymy czy radni koalicyjni bardziej się boją burmistrza czy wyborców...
Pani Stonoga22:33, 16 czerwca 2014
Panie Liszka, zlekceważy Pan głos 1500 mieszkańców ?
Włóczykij22:31, 16 czerwca 2014
Myślę, że strefa płatnego parkowania w New Targ to kiepski pomysł. Gdyż wiele osób przyjeżdża do NT samochodami z okolicznych miejscowości i myślę, że jest ich bardzo dużo. Gdzie maja zostawiać samochody na obrzeżach miasta? Gdzie jest parking "Park and Go"? W jaki inny sposób mieszkańcy mają dotrzeć do NT w soboty i w niedziele?
sarkazm22:20, 16 czerwca 2014
No to kiepsko będzie panie Liszka jak Pan nie pozwoli ludziom zabrać głosu. Raz się wam udało spuścić mieszkańców po brzytwie i odrzucić ich projekt. Drugi raz - to będzie już czytelny sygnał, że macie ludzi w nosie. A wybory tuż tuż...
xyz22:20, 16 czerwca 2014
Wprowadzenie tych durnych stref dobije do reszty handel w centrum. Ja z cała pewnością nie bedę sobie zawracał głowy jakimiś parkomatami, bloczkami, szukaniem odpowiednich monet tylko od razu pojadę tam gdzie parking jest za darmo bez żadnych ograniczeń i są ubikacje. Tak panie Rura. Tam gdzie są ubikacje.

Obywatele, obudźcie się, bo wszyscy nas w ci... robią. Ta strefa to ukryty nowy podatek. Trzeba sie zmobilizować i wywalić Rurę, bo to ani gospodarz ani polityk tylko obłudny świętoszek. Najwyższy czas, zeby zniszczyć im sieć, którą sobie pletli już 20 lat
modliszka22:08, 16 czerwca 2014
ja jestem za, będzie łatwiej zaparkować.
strefowy21:23, 16 czerwca 2014
Kiedy w końcu ten nieudacznik Marek Rura odejdzie na zasluzona emeryturę wraz ze swoim dworem, juz sie nie moge doczekać.
STAŚ21:13, 16 czerwca 2014
I , o co tu chodzi ?!!
NT20:58, 16 czerwca 2014
Jestem ZA wycofaniem się z SPP, jest za duża, i za droga w strefie B, w której powinno być max 1 zł/h, co spowodowałoby brak parkujących cały dzień, ale nie zniechęciło całkowicie innych "nabywców" usług i towarów sklepów/banków w strefie. Oczywiście za pewne powiedzą, że to nie opłacalne, ale przykład Nowego Sącza pokazuje, że się da w strefie B po 1zł.
Łukasz20:45, 16 czerwca 2014
na co komu ta strefa?? gdzie sie można jeszcze podpisać??
Jacek20:42, 16 czerwca 2014
uchylić tą strefę, na co komu jest potrzebna!!
...20:27, 16 czerwca 2014
Brawo !!! Tylko boję się że wzorem rudego MF POwie że on żadnych głosów mieszkańców nie widział....i że i tak zrobi co chce....
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas