W poniedziałek oficjalne otwarcie kampanii wyborczej KWW Nasze Miasto i prezentacja kandydata na burmistrza - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 12.024 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
Wiatr: 11.628 km/h Wilgotność: 88 %
Clouds
Wiatr: 12.42 km/h Wilgotność: 73 %
Clouds
Wiatr: 12.528 km/h Wilgotność: 71 %
Clouds
Wiatr: 8.784 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 8.1 km/h Wilgotność: 71 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
36 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 18 | 36 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
18.10.2014, 06:10 | czytano: 4596

W poniedziałek oficjalne otwarcie kampanii wyborczej KWW Nasze Miasto i prezentacja kandydata na burmistrza

NOWY TARG. Kolejny kandydat na burmistrza Nowego Targu - Grzegorz Watycha zaprezentuje się wyborcom w najbliższy poniedziałek.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
- Będzie to otwarcie kampanii wyborczej KWW Ruch Obywatelski Nasze Miasto połączone z prezentacją naszego kandydata na burmistrza - precyzuje pełnomocnik komitetu Piotr Burdyn.

Spotkanie rozpocznie się w siedzibie sztabu wyborczego, Rynek 2 o godzinie 16.30.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
zachwycona22:14, 20 października 2014
do Anna Popławska
Poszłam specjalnie na rynek zobaczyć ten nieszczęsny baner. I co? Boże jaki ten nasz Grzesiu kandydat na burmistrza ładny :) Ja chcę i tego sobie życzę, żeby wisiał cały okrągły rok! I koniec! A ty Anno - daj sobie spokój - wrzuć na luz bo ci żyłka .....nie
sklepikarz z centrum21:38, 20 października 2014
Pani *** niech pani poczyta nadrzędna ustawę o wyborach a potem dyskutuje obanerze naszego burmistrza GRZEGORZA WATYCHY
Kaja18:40, 20 października 2014
Do Pani Popławskiej
Baner jest w porządku to nie jest stały szyld ani reklama, budynek jest prywatny, nieużywany będzie wisiał około miesiąca. Wybory rządzą się swoimi prawami i podlegają władzy wykonawczej miasta tak mi się wydaje.
Karina16:23, 20 października 2014
telebom jest też obiektem reklamowym i skoro osoby z otoczenia MF twierdzą, ze niby Watycha łamie prawo to jak odnieść się do tego co niby robi burmistrz....także najpierw drodzy sztabowcy popatrzcie na działania swojej władzy a potem bierzcie się za innych
Andrzej Upławski15:45, 20 października 2014
A MNIE SIĘ BANER PODOBA
I GDZIEŚ MAM WYMYSŁ BURMISTRZA.
jak przyjedzie Straż Miejska go ściągać
to się oflaguje i do niego przykuje
i wszystko nagram jak w Szczecinku
papla.15:39, 20 października 2014
Popławska /.../

Na dole strony jest regulamin. Moderator.
druga baba14:18, 20 października 2014
Rzygać mi sie chce na wiele rzeczy - na tą wizytówkę na przecwko dworca, na targowicę, na te wszystkie badziewne reklamy, na odpustowa fontannę, na syf na wałach, na syf na sikorskiego...... ogólnie na nowotarski syf. Tobie przeszkadza porzedwyborczy baner, który bedzie może miesiac wisiał, reszta cie nei razi - polityczna estetko od siedmiu boleści
Maciej D.Z.14:11, 20 października 2014
Popieram na Burmistrza Pana Watychę - ekonomistę. On ma wszelkie zalety i mądrość i predyspozycje by pokierować mądrze naszym Miastem.
Trzeba zmian, a kandydatów mam dwóch - Grzesia mędrca od ekonomii zarządzania i Gabrysia - dynamicznego olimpijczyka, speca od sportu i organizacji w drużynie. Oboje są OK.
Ktoś z nich winien wygrać wybory, może w 2-ej turze.
Trzymam kciuki za obu Panów.
Pozdrawiam i życzę obu Panom sukcesu wyborczego.
Maciej D.Z.
Anna Popławska12:03, 20 października 2014
Do druga baba. Na razie to ty kłapiesz jadaczką i nie podajesz żadnych argumentów. Ja je podałam. Ponieważ sama nie masz argumentów to atakujesz wyzwiskami. Idź do rynku i zobacz ten ohydny baner na budynku sądu zasłaniający całe pięto i powiedz uczciwie, czy ładnie to wygląda. Szpeci,potwornie szpeci.; Nie chce ci się rzygać?
widzę drzazgę a nie widzę belki w oku11:47, 20 października 2014
Do Anna Popławska, a czy wiesz kobieto, że telebim postawiony przez Burmistrza na stałe na Rynku jest nielegalnie stojącym wielkopowierzchniowym urządzeniem reklamowym. Że ten telebim raz był a innym razem nie był wmalowany w dokumentacji złożonej w starostwie, kiedy UM starał się o pozwolenie na budowę przy rewitalizacji rynku. To Burmistrz raczej łamie przepisy a powinien dawać przykład działania zgodnie z nimi.
Ghg11:16, 20 października 2014
@druga baba
Czy Watycha może łamać jako radny przepisy które sam uchwalał?
I takiego chcecie burmistrza który tworzy przepisy, zmusza ludzi do ich przestrzegania ale sam tego nie robi?
Jak dla mnie to zwykła chęć dorwania się do władzy bije od komentujących na zlecenie Grzegorza Watycha.
druga baba09:51, 20 października 2014
Babo o nicku anna poplawska - zamilcz wreszcie, bo się rzygać chce.
Po pierwsze jestes urzędniczką-iem od mf, bo komu normalnemu chciałoby sie czytać durne przepisy wymyslone przez durnych ludzi
Po drugie - nie masz sklepu w centrum, bo całe centrum jest anty mf, a to za remont rynku, za probe objecia calego miasta strfą platnych parkingow
a po trzecie- za nasprowadzanie sklepow wielkopowierzchniowych.
Dzis w tzw. robocie juz nie bedziesz klepac. Gorszaś od przekupy, żadnych argumentow, tylko żeby kłapać jadaczką. /.../
Anna Popławska07:50, 20 października 2014
Zamieszczam link z Podhale 24. Już bardziej wiarygodnego źródła niektórzy chyba nie mają:http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/16468/Nowy_Targ_na_kamienicach_w_centrum_nie_moze_byc_wielkich_plakatow_i_reklam_Burmistrz_zapowiada_quotpouczeniequot_zainteresowanych.html. Nie mogę wyjść z pracy, ale chętnie poszłabym osobiście na dzisiejsze spotkanie z Panem Watychą , aby zapytać go o to.. A może ktoś z dziennikarzy o to zapyta. Może Pani Sabina Palka albo inny dziennikarz z Podhale 24 ? A może zrobi to Pan Jelonek zawsze obecny na wszelkich konferencjach?
Anna Popławska00:26, 20 października 2014
Dodam jeszcze , że budynek dawnego sądu przy ul. Harcerskiej 1 i rogu Rynku , jest wpisany do Gminnego Rejestru Zabytków. Baner powinien zniknąć.
Anna Popławska00:09, 20 października 2014
do Kamil student UJ, Dante, linek
Proszę: "PROGRAM OPIEKI NAD ZABYTKAMI - wer.08-2011 ... - Nowy Targ
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat
31 Sie 2011 ... centrum miasta. Wprowadzono zakaz lokalizacji reklam i szyldów na płaszczyźnie elewacji frontowej powyżej gzymsu nad pierwszą kondygnacją. " Proszę sobie wpisać w wyszukiwarkę UM
Anna Popławska23:22, 19 października 2014
Do Kamila -studenta UJ. Kochane dziecko, ucz się jeszcze długo, bo nie rozumiesz treści którą napisałam. Ja nie podpisuję się za kogoś ( nie podrabiam podpisu). Używam nicka i tyle w temacie.
Monika z Kolejowej21:37, 19 października 2014
koniec tej ekipy burmistrza to częste słowa na ulicach Nowego Targu. Trzeba wreszcie przestać po cichu gadać o tym i narzekać. Trzeba zagłosować w wyborach tak, aby ta władza Fryźlewicza odeszła jak najszybciej.
Antek21:25, 19 października 2014
16 XI idziemy na wybory i mówimy dosyć stagnacji i stawiamy na młodych ludzi, którzy idą do przodu i rozwijają miasto.
Ludwik21:23, 19 października 2014
Nie ma co - dosyć Fryźlewicza i jego całej ekipy z Jagłą, Rayskim, Ozorowskim i radnymi!
Van Dykis21:21, 19 października 2014
No widzę, że ze strony burmistrz idą mocne ciosy, patrząc na sztabowców piszących tutaj, czyli jest obawa o stanowisko. Macie rację mieszkańcy często wspominają, że już trzeba pozbyć się tej ekipy. Wydaje się z grono pozostałych 5 kandydatów, że tylko Watycha da jakość zmianie i jest dobrą osobą na burmistrza.
Kolejorz21:06, 19 października 2014
czy to jakas rodzina z tym Watychą z Urzędu?????!!! Czyli to samo? O NIE...A do tego jeszcze wejdzie M. Jachymiak? czemu sam on nie wystartuje na Burmistrza.

tak patrze na Grzesia to /.../

Przekroczenie granic krytyki. Moderator.
ANTYWIESZCZ NOWOTARSKI20:54, 19 października 2014
Kontrpoeto mój Ty drogi
Ja nie wezmę Cię za rogi
Choć podałeś mi dziś dane
Które z palca są wyssane

Jednak czas zakończyć spory
Bo zbliżają się wybory
Niech wygra kandydat lepszy
Nawet jeśli Grześ coś spieprzy

(szanowny Panie Moderatorze, proszę wybaczyć niecenzuralne słowo, niestety poezja tego wymagała)
Ghg20:42, 19 października 2014
Pani Anna na rację. Ale nikt z tym nic nie zrobi bo znowu będzie że władza ludzi prześladuje.
Bo tylko Fryźlewicz musi być przepisowy.
Bo jak chodzi o referendum to już nie trzeba.
Jak Watycha szpeci rynek też nie.
Mam gdzieś politykę. Prawo to prawo. Takie samo dla każdego.
Dlatego Watycha niech ściągnie baner i gra uczciwie skoro uczciwości sam wymaga.
Kamil- student UJ20:34, 19 października 2014
i jeszcze jedno do P. Anny. Nie do końca się może pani podpisywać jak chce, bo jak się Pani podpisze za kogoś i ktoś to znajdzie może podać do sądu...więc nie ma wolności w tym podpisywaniu i pisaniu czego się chce. Pani napisała dosyć poważne rzeczy, więc może być i tak, że może być reakcja. Pamiętajcie, że teraz anonimowość w necie już nie jest taka łatwa a choćby na tym portalu były już przeprosiny za to co się pisało, bo tak sąd zdecydował.
Kamil- student UJ20:31, 19 października 2014
odsyłanie do urzędu po przepis pokazuje, że osoba, która tak wielce atakuje Watychę po prostu wie, że nie ma przepisu takiego. To jest próba dyskredytacji starą metodą. Na szczęście osoby znające prawo pokazały już w komentarzach, że ta osoba nie ma racji. Mieszkańcy pamiętajcie, że jak ktoś coś mówi i nie wie dokłądnie skąd dany przepis, może Wam wmówić czarno na białym. Proponuję wyszukać choćby w wyszukiwarkach czy jest taki zakaz. Ja szukałem kilak razy i na żadnej stronie się nie pojawiła jakakolwiek wzmianka.
Legalis20:27, 19 października 2014
Anna Popławka znam się na prawie budowlanym i wszelkich pochodnych i to co piszesz to nieprawda. Nie jesteś w stanie podać przepisu i odsyłasz do urzędu by siać tylko zamęt. Ty oskarżasz więc Ty masz obowiązek podać przepis na jaki się powołujesz. To co zrobił Grzegorz Watycha jest zgodne z prawem.
Anna Popławska20:07, 19 października 2014
Mogę się podpisać, że jestem Napoleonem Bonaparte ,czy też Władymirem Putinem.Bo to jest mój nick . Tak jak Anna Popławska czy Hanna Upławska, jak ktoś napisał .Mogę się podpisać, jak tam sobie wydumam. Nie obrażam nikogo. Piszę , to co mi się nie podoba u innych i wolno mi. Nie obrażam ludzi wyzwiskami Rura, sitwa, klika itp. Proszę sobie iść sprawdzić do UM, tam powiedzą, że taki przepis jest. Wyszedł on chyba dwa lata temu, chodziło o to, żeby nie szpecić kamienic oklejaniem ich ponad miarę, zwłaszcza w centrum. Można sobie wykupić maszty, słupy ogłoszeniowe, banery nad drogą i tam się reklamować.
Hanna Upławska19:03, 19 października 2014
Pani Aniu a co z ty durnym i drogim telebimem powyżej I kondygnacji
zapewne nikt go nie zgasi na czas wyborów
bo wykupione są godziny dla starego burmistrza
coś się tu kupy nie trzyma
może strach o konkurencję po przekątnej
Ksiukus18:59, 19 października 2014
Stop dla stagnacji Fryźlewicza!!!!!
Jacek18:56, 19 października 2014
Watycha jest ok i trzeba dać mu szansę, Fryźlewicza już dawno powinno się odesłać z Urzędu.
Katatrzyna18:51, 19 października 2014
Pora Fryźlewicza już się skończyła. Liszka to przez 4 lata radny i przewodniczący z PWS od burmistrza. Ludzie mają dosyć tego co się dzieje. Nasze Miasto musi się obudzić i rozwijać!
KONTRPOETA18:50, 19 października 2014
jam poeta nam tu znany
Jam jest kotlet odgrzewany
Jam jak program życia mego
Taki jak Hammburabiego

Ząb za ząb
Oko za oko
Podawajmy dane
Spoko

193 163;08 złotych zgarnia Kolasa
z naszych podatków to piękna kasa

Z MPeC Zajączkowski za sunekurkę
33 171,81 zł pobiera pieniędzy furkę
188 022,55 złotych też
dostaje z budżetu na otarcie łez

Fryżlewiczowi wypłaciła miejska gmina
149 372,13 zł -lepsza Mu jagnięcina.

Jam jest kotlet chociaż świeŻy
Muszę Ci się jednak zwierzyć
W gardle stanę Ci Poeto
Przemądrzały melepeto

Nie ma zgody by z podatków
Rozpasane karmić stadko
Tu pożyczę puentę Twoją
Dla burmistrzów co nas doją

NIEPOTRZEBNA NAM TA KLIKA
NIECHAJ KAŻDY Z NICH JUŻ ZNIKA
Zbyszek w Niwy18:47, 19 października 2014
ta "Anna" to pewnie nić innego jak sztabowiec Fryźlewicz, który próbuje już brzytwy się chwytać bo każdy słyszy jak mieszkańcy na ulicach miasta mówią, że Fryźlewicza i Liszkę trzeba raz na zawsze odsunąć od władzy.
Julian z zagranicy18:44, 19 października 2014
Nowy Targ musi ruszyć do przodu!!!!!Zmieńcie wreszcie tego Fryżlewicza i jego radnych!
Kangurek18:41, 19 października 2014
Świetna ekipa i jedyna która może w mieście zmienić stagnację na rozwój, dobre korzystanie środków zewnętrznych, współpracę z innymi samorządami i wszelkimi instytucjami. To co teraz jest to szkoda gadać. Trzeba zmienić władze.
dante18:37, 19 października 2014
podszykowanie się pod kogos pani Anno jest przestępstwem. Oskarzanie kogoś o łamanie prawa kogos jest przestępstwem bez dowodów. Nie ma tekiego przepisu o którym pisze niby ta osoba. Niech komentujący sobie sami ocenią wiarygodność, skoro nie może powołać się na przepis i podać gdzie jest.

Przepraszam, że się wtrącę ale ten atak na komentatorkę wydaje się być trochę na wyrost. Podpisała się jak chciała. To jeszcze nie znaczy, że się pod kogoś podszywa. Jak dotąd - nie mam protestu przeciwko używaniu tego nazwiska.
Komentatorów proszę, by skupili się na treści wpisów, a nie szukaniu i piętnowaniu ich autorów. Jeśli ktoś się poczuł urażony cudzym wpisem niech zgłosi to do Redakcji, albo bezpośrednio Policji.
moderator@podhale24.pl
.
dante18:36, 19 października 2014
podszykowanie się pod kogos pani Anno jest przestępstwem. Oskarzanie kogoś o łamanie prawa kogos jest przestępstwem bez dowodów. Nie ma tekiego przepisu o którym pisze niby ta osoba. Niech komentujący sobie sami ocenią wiarygodność, skoro nie może powołać się na przepis i podać gdzie jest.
Prawnik18:33, 19 października 2014
to co pisze niby Anna Popławska to nieprawda bo nie ma takiej osoby ze sklepem i nie ma takiego przepisu!!!
gość16:58, 19 października 2014
nie ma takiej pani "Anny Popławskiej" która ma sklep w centrum, proszę przestać udawać bohatera, co różnica czy ktoś używa nicka czy wydumanego imienia i nazwiska
Anna Popławska16:12, 19 października 2014
Do Wicek. Uczepiłam się , bo ma przestrzegać prawa, jak ma ambicje być burmistrzem . Uczepiłam się ,bo ja musiałam dostosować do tego prawa, dlaczego Pan Watycha miałby nie dostosować się, uczepiłam się , bo ten plakat szpeci i wolę oglądać fasadę budynku niż fasadę pana Watychy.

Pani Anno - proszę o kontakt.
moderator@podhale24.pl
Bobo14:32, 19 października 2014
Do antywieszcza
Wierszyk jakiś skleciłeś ale ma być świeży a nie świerzy i ma być Grzegorz zapamętaj na kogo głosować dwa razy rz
wicek12:19, 19 października 2014
Droga pani Aniu, cożeś się pani uczepiła tych nieszczesnych plakatów. Czy dlatego, że pani kazali sciagnąć swoj? Zareczam panią, że są gorsze problemy w mieście - chocby te zasypane= czyli brak kibli w rynku. Długo by wymieniać, ale to jest jedna z pierwszych potrzeba każdej zyjącej istoty - wypróżnienie. Plakaty są nieważne
hej12:01, 19 października 2014
GNT - tobie się tylko tak wydaje, że komuny nie ma, bo tak piszą w gazetach i mówią w tv. Komuna nadal jest tylko ją nazywaja "demokracją". Najlepszy tego dowód miałeś przy referendum o zlikwidowaniu SM. Zebrano 3000 podpsow a 4 ...w z komisji zdecydowało, że nie było jakiegoś zawiadomienia i wszystko jest nieważne. Tak wygląda "wola ludu " w naszym mieście - tak wygląda ta twoja demokracja. PRECZ Z KOMUNĄ
Anna Popławska11:25, 19 października 2014
Do linek.Jest taki przepis ,bo mam sklep w centrum i musiałam ściągnąć szyld który wisiał nad pierwszym gzymsem. Wszyscy przedsiębiorcy w rynku zostali o tym powiadomieni i musieli się dostosować,żeby nie zapłacić kary. W poniedziałek osobiście pójdę do UM i zapytam, dlaczego baner Pana Watychy może wisieć nieprzepisowo. Jest jeszcze jeden ogromny plakat na Ul. Kolejowej,za jubilerem zasłaniający całe piętro kamienicy i mam nadzieję, że ktoś się tym zainteresuje w UM. Prawo ma być równe wobec wszystkich.
GNF11:23, 19 października 2014
Widać że Ci co krzyczą precz z komuna to są że sztabu Watychy. 25 lat komuny już nie ma a dzieci piszą takie głupoty na zamówienie.
Czy to są Wasze argumenty przeciwko innym kandydatom?
Może jednak podacie co osiągnął Wasz kandydat skoro przez 4 lata był radnym?
Anna Popławska11:11, 19 października 2014
Do : " Do Pani Ani Popławskiej. Proszę, mi pokazać, gdzie napisałam, że popieram Pana Liszkę? Otóż absolutnie nie zagłosuję na niego, a to , że ktoś spłaca kredyt nie jest niczym złym, ma źródło żeby go spłacić i to jest istotne. Znam takich , co szykują się na burmistrza i nie mają na tyle solidnego źródła utrzymania, żeby w ogóle dostać kredyt i mają długi niekoniecznie w banku. Moim kandydatem niezmiennie od lat jest Pan Fryźlewicz i nie wstydzę się tego. Niestety do tej pory nie stanął na jego drodze godny przeciwnik. Jeżeli kiedyś znajdzie się ktoś lepszy , to niewykluczone , że zagłosuję na niego
ANTYWIESZCZ NOWOTARSKI11:06, 19 października 2014
@Anty Anty wieszcz nowotarski

Kontrpoeto nam tu znany
Tyś jest kotlet odgrzewany
Tyś jak program Grzesia Twego
skopiowany od innego

Każdy mówi wielkie cuda
obiecuje że się uda
nie wymyśla nic nowego
To jest problem Grzesia Twego

wiersz przerobić jest Ci łatwo
nie wysilasz się zanadto
lecz wymyślić coś świerzego
do tego potrzeba kogoś mądrego.
otwórzcie oczy na oścież09:53, 19 października 2014
Grześ na burmistrza w I turze !!!

PRECZ Z KOMUNĄ - precz z farbowanymi lisami, precz z Bakałarzową, precz z LIszką. Najwyższy czas rozbić tą zabetonowaną od 20 lat klikę, to towarzystwo wzajemnej adoracji. Sitwa polega na tym, że w niej nie ważne są barwy partjne... ale kasa, kasa, kasa, kasa
Janek23:38, 18 października 2014
Co Wy z tymi marionetkami.. Marionetka jest tylko jedna w tych wyborach - Fryźlewicza, Watycha z Tarnowskim to współpracownicy i nikt się z tym nie kryje. Działali razem ile mogli w opozycji, mimo, że uzyskali większość w radzie, z tajemniczych (a w zasadzie wszystkim jasnych powodów) olali swoich wyborców i wzięli stronę Fryźlewicza. Przynajmniej nie ściemniają jak pan Liszka czy Bakalarzowa, że się jeden od drugiego odcina.

To jakby napisać, że Lewandowski jest marionetką Robbena, bo grają w jednej drużynie.
Janek23:10, 18 października 2014
Co Wy z tymi marionetkami.. Marionetka jest tylko jedna w tych wyborach - Fryźlewicza, Watycha z Tarnowskim to współpracownicy i nikt się z tym nie kryje. Działali razem ile mogli w opozycji, mimo, że uzyskali większość w radzie, z tajemniczych (a w zasadzie wszystkim jasnych powodów) olali swoich wyborców i wzięli stronę Fryźlewicza. Przynajmniej nie ściemniają jak pan Liszka czy Bakalarzowa, że się jeden od drugiego odcina.

To jakby napisać, że Lewandowski jest marionetką Robbena, bo grają w jednej drużynie.
Piotrek22:43, 18 października 2014
Grzesiu dasz radę !! :-) Trzymam kciuki
Polonista22:33, 18 października 2014
bez kredytów...po wpisie, widać jaki zaawansowany jesteś, Waść!!!
zanek22:09, 18 października 2014
Anty anty wieszczu- genialny tekst i jakże prawdziwy :):):):)
ANTYWIESZCZ NOWOTARSKI22:00, 18 października 2014
@bez kredytów:

Grzegorz Watycha kredytów brać nie musi
bo ze Starostwa każdy grosik dusi
rocznie dochodu ma ponad sto tysięcy
może co dzień zjadać udziec jagnięcy
iglopulo21:52, 18 października 2014
oskar- a co zrobił Liszka dla miasta? co ponad administrowani zrobił Fryźlewicz? Ile wniosków z UE przeszło mu od razu a ile dopiero po znalezieniu środków z rezerwy? Ile inwestycji zrobiono na nowo a ile jedynie zmodernizowano? no proszę panie z sztabu z opisać
iglopulo21:51, 18 października 2014
oskar- a co zrobił Liszka dla miasta? co ponad administrowani zrobił Fryźlewicz? Ile wniosków z UE przeszło mu od razu a ile dopiero po znalezieniu środków z rezerwy? Ile inwestycji zrobiono na nowo a ile jedynie zmodernizowano? no proszę panie z sztabu z opisać
Lux21:48, 18 października 2014
Anna Popławska proszę podać konkretnie gdzie jest przepis, bo jakoś nigdzie tego nie widać. Jak nie wie Pani gdzie to jest to proszę odwołać słowa!
linek21:47, 18 października 2014
Anna Popławska proszę podać konkretnie gdzie jest przepis, bo jakoś nigdzie tego nie widać. Jak nie wie Pani gdzie to jest to proszę odwołać słowa!
Janusz21:40, 18 października 2014
oskar51 a czym się może pochwalić MF przez tyle lat "rządzenia" w porównaniu z większością czołowych wójtów i burmistrzów w Małopolsce??? no czym konkretnie?
Anty Anty wieszcz nowotarski21:35, 18 października 2014
Nie popieram dzis Mareczka
bo już zgasła latareczka
on już w morzu pogubiony
w bucie władzy zatopiony

Bo Fryżlewicz chociaż znany
w politykę zamieszany
jest Burmistrzem i w Urzędzie
siedzi twardo jak na grzędzie

A nasz Jagła,Zajączkowski
siedzą razem jak te nioski
coś uradzą pod swą wodzą
tylko szkoda że wciąż szkodzą

Nie udawaj więc chochoła
wszystko juz o pomste woła
nie potrzebna nam ta klika
niechaj każdy z nich już znika
Do Pani Ani Popławskiej21:21, 18 października 2014
Szanowna pani Aniu P., a jak Pani uważa, czy tak zadłużonemu człowiekowi jak Pan Liszka - przeczytałem na stronie urzędu miasta oświadczenie majątkowe i to się potwierdza- wypada się ubiegać o fotel burmistrza? Niby wszystko jest zgodne z prawem, ale gdzie etyka, gdzie jakaś przyzwoitość burmistrza, żeby takiego Liszkę pchać na gospodarza miasta, które już jest totalnie zadłużone przez obecnego włodarza.
Toż to będzie Titanic! Tym się Pani nie przejmuje?
Tak21:18, 18 października 2014
Watycha to marionetka pana T.
Boji sie własnego cienia!!
Tylko prosze zeby nie był burmistrzem ...
bez kredytów20:22, 18 października 2014
Antywieszcz nowotarski STAS krakowski glupek miren jakas tam poplawska nie chodzicie na wybory ale idziemy wszystcy bo pan liszka musi spłacić do konca życia kredyty i wy wszystcy mu pomożecie a poco żyje na kredyt tylko GRZEGORZ WATYCHA
Anna Popławska20:16, 18 października 2014
Do Jest taki przepis. Przepis jest przepisem i komu jak komu, ale kandydatowi na burmistrza nie wypada go łamać.
gp20:04, 18 października 2014
Trzymamy kciuki panie Grzegorzu!!!
oskar5119:38, 18 października 2014
Panowie Watycha, Samolej, Rapacki - przestańcie traktować nas jak idiotów. Jakimi dokonaniami na rzecz miasta możecie się pochwalić. Zenada!!
Idzie hyr !!!19:00, 18 października 2014
Wiele rzeczy, obecny burmistrz, nie dokończył. Wniosek jest jeden, musi pełnić nadal funkcję!!!
STAŚ18:54, 18 października 2014
Powiem, tak ::miałem wizję - obecny burmistrz Nowego Targu, będzie burmistrzem do 2022 roku !!!
Jest taki przepis18:53, 18 października 2014
do * Anna Popławska*
Czyżby autorowi postu zostały już tylko takie argumenty ? Kto i gdzie wiesza swoje banery wyborcze ?
Jedno wiem na pewno - oprócz konkretnego przewietrzenia UM , będziemy potrzebować MĄDREGO człowieka , który zajmie się między innymi zmianą idiotycznych przepisów , jak choćby tego wspomnianego przez @ Anna Popławska.
ANTYWIESZCZ NOWOTARSKI18:53, 18 października 2014
Nie popieram dziś Grzegorza
chociaż świeci jak ta zorza
on już w morzu pogubiony
w bucie władzy zatopiony

Grześ Watycha chociaż znany
w politykę zaplątany
jest Skarbnikiem i w Starostwie
czuje się jak w swym domostwie

A w Starostwie jak w urzędzie
każdy siedzi jak na grzędzie
I Jachymiak i Tarnowski
siedzą razem jak te nioski

Coś uradzą pod swą wodzą
tylko szkoda że wciąż szkodzą
A to szpital, a to szkoła
wszystko już o pomstę woła!

Nie popieram więc Grzegorza
niech wychodzi on już z morza
Nie potrzebna nam ta klika
niechaj każdy z nich już zmyka!
pływak po 1917:47, 18 października 2014
Szanowna pani Aniu P. W Polsce niby jest prawo, niby są sądy, niby są uczciwe przetargi, niby pan burmistrz zatrudnia tylko potrzebnych i kompetentnych ludzi etc. etc. Tylko dlaczego na basenie idzie od miesięcy zdarty film o dokonaniach burmistrza, dlaczego pod pokrywka budżetu obywatelskiego pan burmistrz organizuje sobie darmowa kampanię, dlaczego zatrudnił w urzędzie gościa, który mu robi tę kampanię? To szanownej pani nie irytuje? Dziwni ci ludzie w Nowym Tragu.
WIESZCZ NOWOTARSKI16:52, 18 października 2014
Ja popieram Cię Grzegorzu
Nie pogubisz się w tym morzu
Kandydatów na burmistrza
Z butnej władzy będą zgliszcza
Kangurek16:28, 18 października 2014
Nikt nie ma szans wygrać ze stagnacją MF tylko Grzegorz Watycha!
linek16:04, 18 października 2014
Miren zobaczysz ile za chwile na Rybku bedzie MF...zobaczysz jak co roku bedzie wyskakiwać ze wszytskiego
Anna Popławska16:03, 18 października 2014
Panie Watycha jest Pan radnym i nie wie Pan , że NIE WOLNO wieszać reklam, banerów,powyżej I kondygnacji? Jest taki przepis, który Pan powinien znać. Jaki z Pana będzie burmistrz , skoro łamie Pan prawo w imię własnego interesu?? Ten pański baner wyborczy, co wisi na budynku "starego sądu" powinien zniknąć.
Guru15:30, 18 października 2014
Tylko Norbert Rapacki. Lewica powinna zgarnąć głosy dawnego PO czyli ludzi z naszego miasta. Porównajcie sobie listy PO sprzed czterech lat i to co teraz ma Watycha i ska.
wyborca Watychy15:03, 18 października 2014
do osoby pod nickiem nie wyborca
sprawdź lepiej oświadczenie majątkowe kantydata na burmistrza Pana Liszki, który zadłużony jest w banku na ok 600.000-700.000zł.
Ma 3 kredyty, w tym dwa we frankach szwajcarskich.
Miesięczne spłaty chyba dwukrotnie przekraczają średnią krajową.
No potrzeba nam takiego bankowca, to miasto na pewno pójdzie z torbami!
?14:02, 18 października 2014
Ej Dyzio, Dyzio - wprawdzie dziś sobota, ale chłopie cheba troszki za wcześnie zaczynasz.

A to było tak - zebrali się parę miesięcy nazad kto się miał zebrać, a to burmistrze a to stratedzy, a to prawnicy i adwokaci a to bizmesmeny, spece po piaru, graficy i takie te i zaczęli radzić, co by tu zrobić coby przy korycie ostać a żaden obcy w papiery nie zaglądał. Nie przy siwusze tylko szampanach, koniakach a przede wszystki whiski, bo to zamozne towarzystwo. No i uradzili tak-- mamy jednego, mocno już nieświeżego mietka, zdarty i zużty - - nikt na niego oprócz swoich nie zagłosuje a to za mało. To se wypuścimy paru takich innych, świeższych mietków to oni roz....ą głosy Watysze. Jak postanowili - tak zrobili.
Pozostaje tylko pytanie, czy ta grupa TW myśli że w mieście same mietki mieszkają? ( z całym szacunkiem dla imienia Mieczysław)
Nie wyborca13:38, 18 października 2014
Co to jest ???? Popatrzcie ludzie na oświadczenia majątkowe tych wszystkich "kandydatów" na radnych, jak można wybierać kogoś kto mając lat 40 niczego się nie dorobił poza starym samochodem i mieszkaniem wspólnym z małżonkiem. Czy ktoś kto nie potrafi zadbać o własną przyszłość będzie potrafił zarządzać miastem które dysponuje naszymi pieniędzmi z podatków i nie jest to 10 czy 20 tys. złotych a dziesiątki milionów zł. Chyba pierwsze będzie próbował podratować własny budżet. Wśród obecnych radnych i wśród nowych kandydatów są może 3 osoby które się nadają?.
Masakra?. z dala od tego co tu się dzieje?.
radykalny Benek12:57, 18 października 2014
Jedyna alternatywa!
Miren12:54, 18 października 2014
A kto dał mu zgodę na ten szpecący rynek plakat?
Rynek ma być wolny od politycznych banerów!
Precz z układem Jachymiak-Tarnowski-Watycha!
Karolcia12:43, 18 października 2014
do Dyzia
A idze ty idze piszesz coś a nie wiesz o co chodzi, wyskoczył z kapelusza bacy jakiś Rapacki komunista z SLD, a tam nawet Gabor nie startuje. Co miał zrobić Watycha jako radny skoro Burmistrz miał większość radnych i przegłosował wszystko co chciał. Dość polityki w samorządach. Liczy się tylko zadanie ważne społecznie bez względu kto go zgłasza.
albert12:26, 18 października 2014
a pan Fryźlewicz się cieszy.... Im więcej kandydatów, tym większe ma szanse na konytnuację burmistrzowania. Głosy na opozycję rozłożą się na kilku pretendentów, każdy dostanie kilka może kilkanaście procent, a burmistrzowi dostanie się to co zawsze i wygra. W jego interesie jest aby wystartowało jak najwięcej kandydatów. Nie zdziwiłbym się, gdyby niektórych sam zachęcił do startowania. Jedyna szansa aby cokolwiek się zmieniło w tym mieście to jeden opozycyjny kandydat.
Paweł l.11:58, 18 października 2014
@Dyzio: to co piszesz, podlega pod paragraf. Ogarnij się.
chichot historii11:56, 18 października 2014
Dyzio i Rapacki ... czy to śmiech na sali ha ha ha
Sąsiedzi11:31, 18 października 2014
Grzegorz Watycha NASZ NOWY BURMISTRZ! Trzymamy kciuki!
maciek09:59, 18 października 2014
Tylko palikociarnia mogła by tu coś zmienić i pogonić całe to świętobliwe towarzycho od ziewającego Lenia i 12 nierobów. Ale niestety nie widać ich list.
kumpel09:38, 18 października 2014
Grzesiu! W Tobie jedyna nadzieja na odzyskanie miasta dla nas, normalnych, goniacych za robota ludzi.
Dyzio09:26, 18 października 2014
Żaden urzędas Watycha, który jako radny się nie sprawdził. Pamiętajmy, że chciał zdjąć pieniądze dla Podhalańskiej Wyższej. Liczy się tylko Norbert Rapacki.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas