Watycha i Fryźlewicz w drugiej turze - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Zakopane
Clouds
Wiatr: 11.664 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 11.448 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
Wiatr: 13.572 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
Wiatr: 13.752 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 11.916 km/h Wilgotność: 61 %
Clouds
Wiatr: 8.1 km/h Wilgotność: 71 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
36 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 18 | 36 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
17.11.2014, 11:15 | czytano: 22867

Watycha i Fryźlewicz w drugiej turze

To już pewne: Grzegorz Watycha i Marek Fryźlewicz zmierzą się w drugiej turze wyborów na burmistrza Nowego Targu.

Watycha wygrał głosowanie w Nowym Targu, ale nie zdobył wymaganej połowy głosów do zwycięstwa w pierwszej turze - uzyskał według nieoficjalnych wciąż danych ponad 45% poparcia. Marek Fryźlewicz otrzymał nieco ponad 31% głosów, ale zdecydowanie pokonał trzeciego z kolei Pawła Liszkę (niecałe 15%) i to on zmierzy się Grzegorzem Watychą w drugiej turze.

WATYCHA Grzegorz Tomasz Komitet Wyborczy Wyborców Ruch Obywatelski Nasze Miasto 5731
FRYŹLEWICZ Marek Stanisław Komitet Wyborczy Podhalańska Wspólnota Samorządowa 3917
LISZKA Paweł Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość 1797
BAKALARZ Jolanta Maria Komitet Wyborczy Wyborców Na Rzecz Lepszej Przyszlości Nowego Targu 607
SAMOLEJ Gabriel Marian Komitet Wyborczy Wyborców Nowotarskie Fair Play 327
RAPACKI Norbert Roman Koalicyjny Komitet Wyborczy SLD Lewica Razem 126

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
faraday15:13, 26 listopada 2014
usmiechnij sie ! fraszki Byka uświetnia odejscie ... tryka.
3o-rego listopada przy urnach wyborczych
oddzielimy kozła od owczego stada.

zadbaj z Razem o lepsze jutro w Naszym Mieście-
gwarantem tego jest Grzegorz Watycha

Chodzi Marek po domach- czyzby zostal świadkiem Jehowy ?
Gwarantem tego
Absolwent10:34, 26 listopada 2014
Kamil czyli jeden z urzędników Pana Fryźlewicza napisał " to Spotkałem się z takim głupim tekstem że trzeba dać szansę innemu.Debilne to bardzo .Wy ludziska chcecie zmian w Nowym Targu czy na stołkach ?? Bo oprócz Fryźlewicza nikt wcześniej nic nie zmienił.Te całe wybory to walka o ciepłą posadkę.Wy na pewno kasy z tego nie dostaniecie " Wie o czym pisze wszak ma ciepłą posadkę, bo jak inaczej wiedziałby,że ciepła.O to chodzi, żeby niektórym zrobiło się zimno pod siedzeniem!
Aktywność gosodarcza09:37, 25 listopada 2014
To dobry pomysł żeby MF został przedsiebiorcą
wtedy zobaczy jak to jest
Lena08:17, 25 listopada 2014
głos najrozsądniejszy - to już nie komunizm, żeby praca była rozdawana, trzeba wyciągnąć po nią rękę. Chyba nie oczekujesz od Burmistrza, że zostanie przedsiębiorcą i zacznie zatrudniać ludzi? Będąc świeżo po maturze z zerowym doświadczeniem w 2 dni poszukiwań w naszym mieście zdobyłam 3 oferty pracy (od razu uprzedzam złośliwe komentarze, normalnej przyzwoitej pracy) tak że mogłam wybierać, co dopiero teraz po studiach, tragedii nie ma i nie będzie, jeśli sami o to zadbamy. Część społeczeństwa zaczyna szukanie pracy od stwierdzenia "nic nie ma, porażka, poddaję się". Pozdrawiam
głos najrozsądniejszy19:11, 24 listopada 2014
Nie chcemy IGRZYSK
Chcemy CHLEBA i PRACY
baju-baju17:28, 24 listopada 2014
do anty-lewak
Chetnie porozmawiam z Tobą o intelekcie,chcesz,to Ci prześlę skan certyfikatu z Mensy,mam 148 IQ ,a Ty ,chyba poniżej 100...przeczytaj i postaraj się zrozumieć co napisałam...a tym którzy sugerują,że jestem urzędasem proponuję wiadro wody na rozgrzane główki,sztabowców G.W. widzę,że się przegrzewają....aha i nie jestem urzędasem,pracuję jako Przedstawiciel w miedzynarodowym koncernie ,jezdzę dużo po Polsce,parkuję w centrach miast i miasteczek i naprawdę mam porównanie,jak rozwijają się inni. U nas naprawdę nie jest źle,zwłaszcza ,ze nie wprowadzono SPP,za którym pierwotnie głosowal Grzegorz W. Tak?
Antek16:27, 24 listopada 2014
Do Lena : oni mają na to przyzwolenie guru ,w ten sposób rozładowują swoje emocje.Konkretów żadnych,ewentualnie pieśni i grafomańskie wypociny.Tylko Marek Fryźlewicz na burmistrza naszego miasta.
głos rozsądku15:56, 24 listopada 2014
Tak mi się wydaje, że to najeżdżanie, napluwanie w twarz burmistrza MF jest nie na miejscu. Proste pytanie: Czego wy ludzie chcecie?
Czy ta metamorfoza miasta nie wystarczyła?

Chcecie "Igrzysk", bo w mieście się nic nie dzieje? A zadaj sobie pytanie ile razy skorzystałeś z licznych propozycji rozrywki w mieście? Dlaczego narzekamy?

Okazuje się, że polityka wieloletnia przynosi owoce stąd będę głosował na MF.
Lena22:37, 23 listopada 2014
Bo razem możemy więcej - czyżby sam Pan Watycha lub któryś z jego przyjaciół odpowiedział tak żałosnym atakiem personalnym? Śmieszni, bezmyślni fanatycy - elektorat Pana Grzegorza. Zagłosuję u siebie, dzięki za utwierdzenie mnie w wyborze.
MF CO MASZ W PAPIERACH ŻLE21:07, 23 listopada 2014
W radiu Kraków to Fryżlewicz mówił że znowu nic się nie da
a Spółka Miejska żeby funkcjonować nie może się rozwijać
bo ma dochód i spadną ceny /wiadomo Zajączkowski /.../ -skąd to wiedzą??/
Fryżlewicz jeszcze w czerwcu po absolutorium wywróżył Luberdzie .Tarnowskiemu i Watysze sukces wyborczy mówiąc
że powinni zostać radnymi bo" mało wiedzą" a jak chcą się do czegoś przyczepić to on im podpowie co i gdzie MAJA W PAPIERACH ŻLE
Może taraz przed ponownym głosowaniem pan Marek złoży samokrytykę-bo jak powiedział
"najwazniejsze są oceny tych co tworzą samorząd :mieszkańców
Jeden werdykt już jest
Max19:01, 23 listopada 2014
Dla mnie kandydat Watycha jest nie do przyjęcia,sluchałem debaty w radiu Kraków,noooo i co wyszło? że pan Grzegorz bzdury plecie i tyle,rzuca haslami bez sprawdzenia faktów-np. o ciepłowni .Słyszalem też że był w jakiejś dziwnej spółce od kanalizacji,którą w Krościenku przeklinają,a u nas chcieli wkręcić miasto też w jakieś g. ,na szczęście nie wyszło no bio byśmy dopiero ścieki i wodę mieli drogie
Bo razem możemy więcej17:59, 23 listopada 2014
Lena głosuj u siebie czyli ruskojęzycznym kraju
w Nowym Targu 30-11 nawet Fryżlewicz będzie głosował na Watychę
Lena12:09, 23 listopada 2014
Głosowałabym na Watychę (ba, nawet głosowałam na niego w pierwszej turze), ale ta żałosna agitacja, prymitywne wierszyki i tym podobne pierdoły skutecznie odstręczają mnie od tego. Jednak Fryźlewicz jest bardziej godnym kandydatem, powściągliwość w kampanii wyborczej oraz realizacja inwestycji w ostatnich latach przemawiają za nim.
Jolka17:33, 22 listopada 2014
Macieju d. z.myślę że wydadzą ci te wierszowanki drukiem.Będzie kolejna uroczystość,niestety bez orderów.
kamilla hernsdorf00:23, 22 listopada 2014
ale jestescie zjadliwi i pelni nienawisci,a co Wam takiego ten Fryzlewicz zrobil? mieszkam w niemczech od 10 lat,przyjezdzam raz w roku do nt i naprawde widac ogromne zmiany,przetrzyjcie oczy!!!!!w niemczech tez jest problem z bezrobociem,u nas pod hamburgiem nic sie nie dzieje,od kilku lat nawt awki nowej nie zrobil burgermeister,takze docencie co macie!!!!!
ponownie00:22, 21 listopada 2014
To co z tymi planszami,słyszał ktoś coś na ten temat?
Fotografia to moja pasja22:50, 20 listopada 2014
Nie wie ktoś ,dlaczego znikają w mieście duże plansze z podobizną kandydata na burmistrza G.W. Chyba nie rezygnuje z kandydowania,może zmieniają miejsce.
Kamil20:15, 20 listopada 2014
Do Ciebie Diana
Masz racje w tym co mówisz te całe wybory to śmiechu warte .Moim zdaniem jeżeli burmistrz obecny się sprawdził a tak jest .Bo dużo się zmieniło w NT to powinien zostać.Spotkałem się z takim głupim tekstem że trzeba dać szansę innemu.Debilne to bardzo .Wy ludziska chcecie zmian w Nowym Targu czy na stołkach ?? Bo oprócz Fryźlewicza nikt wcześniej nic nie zmienił.Te całe wybory to walka o ciepłą posadkę.Wy na pewno kasy z tego nie dostaniecie .Pomyślcie trochę głosowaliście na prezydenta zmienił coś buhaha nic może to że niedługo Wam dojdą podatki dodatkowe.A tu jeżeli ktoś zaczoł zmieniać cokolwiek Wy go chcecie wywalić .Głupota ma różne oblicza....
Nie chce mi się pracować19:54, 20 listopada 2014
Ja na przykład tego Bobo nie rozumiem jak to ci szef pozwala pisać te wy pociny w pracy . No nie wierzę ,o niczym nie wie ? O jaki ty sprytny jesteś .
Władek I11:06, 19 listopada 2014
"Wspólnie możemy więcej".
Zgadzam się z tym hasłem wyborczym obecnego burmistrza M.F.
Dlatego 30.11.2014 potwierdzimy to hasło i wspólnie usuniemy go
z przyrośniętego już fotela....To samo dotyczy jego najbliższych doradców .Niech sobie szukają w mieście pracy!- niech poczują, coto jest
wolny rynek i konkurencja!.
W drugiej turze zdecydowana większość mieszkańców zagłosuje
na WATYCHĘ.
Idzie NOWE....!
maciej d. z. Podhale.09:46, 19 listopada 2014
Pojechać po nazwach - jak po hokejowej "Bandzie"...

Mieli Hasła i wszyscy mieli marzenia:

Opcja I - wygrana:

Nasze Miasto - kochane,
Ruch Obywatelski - jeszcze bardziej.
Hasła i nazwy wzbudzające zaufanie,
Widać kto w mieście dostał "Lanie".

Opcja II - przegrana:

Zmienimy Nowy Targ - frazesy,
Wspólnie Możemy Więcej - mrzonka Mareczka i doradców.
Hasła z kosmosu i mirażu,
Fryźlewicz z doradcami wyleciał na wirażu.

Cd.
Opcja I:

Watycha, mądry, spokojny, otwarty,
Dlatego wybrany.
Bo godny,
Nie skory na żarty.

Opcja II:

Fryźlewicz, butny, "oddany wszystkim" ,
Pewny wygrania.
Przez Naczelnika Promocji, Rzecznika Prasowego,
Rzucony na kolana.

- i dalej:

Wybory pokazały,
I pierwsza tura - ku swej chwały.
Kto Podhale zdobywa,
Kto z kretesem przegrywa.

Fryźlewicz kontra Watycha,
Wygrywa ten drugi, co lekko oddycha.
Burmistrz Mareczek, już jak jego "pycha",
Do wygranej na Urząd, w zaciszu tylko wzdycha.

Wygra ten lepszy,
Co ma mocne notowania.
A stary Burmistrz,
Nic nie ma już do gadania.

Trza się z wynikiem pogodzić,
Z Urzędu trza odchodzić.
Zabrakło na Marka o jeden "głos",
Wyborcy wygrali, Markowi wytarli "Nos".

Duża część mieszkańców, latami czekało,
By w Nowym Targu, to właśnie się stało.
I doczekano tej ważnej chwili,
Ciesząc się z faktu, że mu dołożyli.

Pozdrawiam
maciej d. z. Podhale.
Bobo09:02, 19 listopada 2014
Pisanie co Grzesiu zrobił przez ostatnie 4 lata do miasta jest po prostu głupie. Pracował w starostwie nie dysponował naszymi podatkami w Mieście tylko Burmistrz, w Radzie nie miał szans na żaden pomysł, bo tak podzielona była rada. Po co burmistrz kupił sobie za pracę trzech radnych? żeby mieć większość i forsować jedynie słuszne czyli swoje pomysły. Ile razy można wam to pisać, czego nie rozumiecie?
nowotarżanka od zawsze08:11, 19 listopada 2014
Panie Grzegorzu, Panie Burmistrzu Grzegorzu, mamy nadzieję, że dla Pana sprawy mieszkańców wszystkich ulic w mieście będą jednakowo ważne. Tego oczekujemy od Pana w niedalekiej już (wierzę) przyszłości.
m....a16:02, 18 listopada 2014
dlaczego oddam głos na Watychę?........Bo mam już dosyć nie ekonomicznych decyzji obecnego burmistrza a raczej jego doradców np. za duże pieniadze wyremontowane szalety miejskie zeby je nastepnie podczas rewitalizacji miasta zrównać z ziemią.Niwa od lat domaga się porzadnej kanalizacji,niestety na prózno,Burmistrzowi nie przeszkadza jego nos tam nie siega.Fryźlewicz jest nie gospodarny,marnuje pieniadze miasta. czas to zmienić ,władza już się wystarczająco wzbogaciła .
znany trener12:23, 18 listopada 2014
Panie Marku - do widzenia.
Pozostaną wspomnienia - różne wspomnienia ...
Pan JAGŁA - zarozumiały cynik .
Nie zna się ani na sporcie , ani promocji .
Do widzenia z funkcji naczelnika.
Burmistrz przegraną - w dużej mierze jemu zawdzięcza
Głosujmy na WATYCHĘ !!!
ciocia grzesia09:29, 18 listopada 2014
wstyd jeszcze raz wstyd obrazac ludzi juz byl taki ktory wysmiewal sie z mocherowych beretow obrazacie nie tylko BURMISTRZA ale i tych ktorzy go popieraja obelgami sie nie zalatwi rozkwitu miasta normalni mieszkancy znaja tych ktorzy robia propagande przeciwko P. FRYZLEWICZOW lepiej by zrobili pracujac uczciwie a nie w godzinach pracy wypisywali bzdury iukladali pozal sie Boze wierszyki.
STARSZA NOWOTARZANKA08:51, 18 listopada 2014
Moja rada - / A jestem juz stara / - Marek Fryzlewicz nie powinien przystepowac do drugiej tury - powinien uchylic czola w styrone swojego kntr kandydata Grzegorza Watychy, pogratulowac wygranej i zrezygnowac z drugiej tury wyborow. Oszczedzilby sobie i swojej rodzinie wstydu.Bo podwojna przegrana - do rady miasta i na burmistrza to wielki wstyd.
młoda czytelniczka23:13, 17 listopada 2014
TEN SIĘ CIESZY KTO SIĘ CIESZY OSTATNI
kasiek23:05, 17 listopada 2014
Panie Edi, jakie znaczenie maja 4 lata w kontekscie 18 ???? Trzebaa sie otworzyc na swiezosc, a nie byc cale zycie sceptycznym. Pan Grzegorz ma ogromne szanse na zostanie burmistrzem!
Oczekujący22:40, 17 listopada 2014
A ktoś ty? Kreatywny? Tak bardzo wstyd , że nie potrafisz się podpisać prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Nowa władza, nowi doradcy zajmują stanowiska. Oto nasze motto. Mam nadzieję, że wcześniej ci, którzy dziś krytykują osiągnęli sukces. Jaki? Proszę o odpowiedź.
www22:20, 17 listopada 2014
edi,a co zbił Marek F.przez te 18 lat? A ile naobiecywał i ile zrobił? Basenem się chwali? Budowa basenu była przewidziana w czasach budowy szkoły 11 prawie 20 lat temu...faktycznie sukces wybudować basen po tylu latach...a reszta to kasa z UE, bez niej Marek F. nie zrobił NIC!
edi21:49, 17 listopada 2014
ciekawa jestem czy też tak będziecie za Watycha ,jak nie spełni tego co wam naobiecywał ,potem już nie będzie odwrotu ,jak zostanie burmistrzem ,to pójdę i te obietnice co mi obiecał przypomnę .............................................oj górale ,górale skaczecie z kwiatka na kwiatek żeby to się nie obróciło przeciw wam..................................................
mwm21:09, 17 listopada 2014
Diana ty to jesteś chyba chora, pokaż mi taką miejscowość która dostała pieniądze i je nie wykorzystała. Popatrz na Szczawnicę, Czarny Dunajec, Rabkę, popatrz na Białkę i co nic tam się nie robi. W Nowym Targu w porównaniu z nimi to się nic nie zrobiło.
Felix21:07, 17 listopada 2014
Ludzie . Obywatele.Towarzysze. Gorolei gorolki, cepry i pozostali - apelujemy - jeśli chcecie zmian - to nie wypisujcie jadowitych tez tylko mobilizujcie siebie i innych i do DO URN! DO URN do drugiej tury. Bo teraz los jest w waszych rękach. Może czas zmienić klany. Może chociaż będzie inaczej.
DO URN - TOWARZYSZE - DO URN!!!!!!!!
Wojciech20:50, 17 listopada 2014
Mieszkańcy skoro burmistrz obecny nie zostaje radnym i przegrywa 100 głosami w wyborach do Rady to czy nadal daje to gwarancje bycia burmistrzem?
Ksal20:48, 17 listopada 2014
Tylko Watycha da nowy oddech temu miastu a nie tylko modernizacja, stagnacja. Oby mieszkańcy miasta znów dopisali ze swoim poparciem.
Kisio20:42, 17 listopada 2014
Watycha pokazał że można pokonać burmistrza, który już tyle lat rządzi i najwyższy czas konczyć jego erę. Nie pozostaje nic jak postawić kropkę nad i, aby zmiana wreszcie się dokonała. W Radzie już większość ludzie od Watychy mają zdecydowaną.
Oda do reelekcji20:20, 17 listopada 2014
Władzo chciwości moja
Ty jesteś jak zdrowie
Ile Cię trzeba cenić
Ten tylko się dowie
Kto Cię stracił

Bo Fryżlewicz nasz Pan Marek
Chciał mieć lichtarz ma ogarek

Kto zbyt długo żąda władzy
Ten upapla się w jej sadzy
szarak ktory chce uczciwie pracowac20:18, 17 listopada 2014
Pracuje w UM, ale glosuje na Watyche. Dosc traktowania pracownikow na lepszych i gorszych (znajomi i rodzina kontra szaraki nie z ukladu do robory za 1500), dosc zastraszania, pomiatania,wyzywania.
koniec i kropka20:12, 17 listopada 2014
Pan Truty zasłużył sobie na szacunek, ale wystarczy już jego zasiadania w radzie miasta. Pan Luberda był i będzie znacznie lepszym radnym.
STAŚ20:01, 17 listopada 2014
Czy może mi ktoś napisać, jacy radni będą nas reprezentowali w radzie miasta ?!!

---
kliknij - tutaj.
Moderator
Willy19:58, 17 listopada 2014
Wreszcie coś ma szansę się zmienić w NT, cieszę się z czerwonej kartki dla Fryźlewicza i oczekuję jeszcze dwóch: dla Jachymiaka i Wierzby
BRAWO19:57, 17 listopada 2014
Żona moja, jak kobieta, lubi zmiany. Dlatego, cieszy się, że może wygrać pt Watycha. A co ja, w tym wypadku , mogę ??!!!
Oczekujący19:50, 17 listopada 2014
Gdy wygra Watycha, drżyjcie dyrektorzy !
pipi19:45, 17 listopada 2014
II tura to będzie kolejne efektowne upokorzenie Fryźlewicza. Najpierw dostał w I turze a był pewny. Potem dostał w Radzie Miasta i nie będzie nawet radnym. I niby teraz ma być burmistrzem???
Yorik19:43, 17 listopada 2014
Wyborcy pozostałych kandydatów powinni poprzeć Watychę. Chceiliście coś zmieniać w mieście to dokończcie dzieła i zmieńcie burmistrza. Taka szansa już się nie zdarzy.
Monaz19:41, 17 listopada 2014
Oj nerwy są po stronie Fryźlewicza i jego ekipy. Jakieś wymyślone informacje, półprawdy i wpieranie, że to Watycha jest agresywny. Panowie wiem, ze macie malutko radnych. Polegliście na każdym froncie. Wasz burmistrz NIE DOSTAŁ się nawet do Rady. Z czym do ludzi..???
hih19:33, 17 listopada 2014
ilu radnych wprowadził do Rady Miasta p. Watycha a ilu p. Fryźlewicz?
no właśnie - jeden ma 11 drugi 3.
to najlepszy prognostyk poparcie jakie ma Nasze Miasto wśród nowotarżan. I wiadomo dlaczego sztabowcy MSF tak się miotają...
Marysia19:33, 17 listopada 2014
Głosowałam na Liszkę. Teraz oddam głos na Watychę, choćby nawet Liszka poparł Fryżlewicza. Jestem za zmianą obecnego burmistrza. Teraz dodatkowo w Radzie zdecydowaną większość ma komitete Watychy. Mogą pokazać to co obiecali. Dlatego dam im szansę. Liszka niech pomaga albo konstruktywnie recenzuje.
Karol19:30, 17 listopada 2014
do m - jasne że Twój wpis to nic innego jak tekst pisany przez sztabowców Fryźlewicza. Nikt kto głosował w I turze na Watychę nie wycofa się z tego, więc nie próbuj tu wciskać ludziom kitu.
Got19:28, 17 listopada 2014
Dajcie szansu panu Grzegorzowi. Z gory wiadomo ze Z Panem Markiem nic lepszego niz jest juz nie bedzie. Taka sama strategia. Pan Watycha moze inaczej spojrzy, ale napewno gorzej niz jest nie bedzie. Wybor jest prosty- zaryzykowac za zmiana, albo nie robic nic i czekac az z Nowego Targu stanie sie juz kompletne zad***e.
huuh19:20, 17 listopada 2014
Do m.
Owszem zrobił.. przez ostatnie 4 lata.. jak wygrał tylko 300 głosami i się przestraszył...
Tylko Watycha!! Dać szanse komuś nowemu!
do @m19:09, 17 listopada 2014
Ty myślisz, że wszyscy ludzie to kretyni? Nie stać cię na lepszą prowokację?
cytat: "W pierwszej turze oddałam głos na pana Watychę" -

no i co się zmieniło lebiodo pachnąca? dalej na niego glosuj. Ale wiemy, że to nieprawda. Piszesz te bzdury, bo chcesz żeby pojawiło się przekonanie, że w II turze ludzie już nie poprą pana Watychy. Chcesz ludzi zniechęcić do pójścia do wyborów. Brzydzę się takimi jak ty.
Brzydzę się całego twojego środowiska. Jesteście ohydni. Trzeba umieć z godnością przegrywać. Życzę tego.
jagna19:08, 17 listopada 2014
ale dobrodzieje ze sie im chce tak drugich obrazac nie podpisujac sie
zoska19:00, 17 listopada 2014
Tylko pan Watycha ;) a Ci co chcą sie zes... za Fryzlewiczem ,to na bank urzędasy z ratusza;) zmienią sie panie sekretarki ,naczelnicy, i mam nadzieje ze fofografów ubędzie
m.18:58, 17 listopada 2014
A ja nie wiem na kogo głosować. W pierwszej turze oddałam głos na pana Watychę, ale teraz chyba zagłosuję na pana Fryźlewicza. Nie mówcie że on nic przez te lata nie zrobił, bo to bzdury są.
Tacy niektórzy mocni w słowach, a niech się każdy weźmie do pracy
Diana18:48, 17 listopada 2014
JESZCZE SIE TAKI NIE URODZIŁ BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ,,,stare przysłowie ale sie sprawdza zawsze i wszedzie,,,nie rozumie dlaczego ludzie tak sie zloszcza na obecnego burmistrza,,,,?? wiele zrobił dla naszego miasta trzeba przyznac,,,ktos powie dostał dotacje,,,ale inne miasta tez dostały dotacje i jakos nic nie widac u nas sa zmiany i to na lepsze,,,teraz to tylko stworzyc wiele miejsc pracy i bedzie ten Nowy Targ miastem przyszłosci,,,
a czy ktos nowy jak p,Watycha da gwarancje ze cos dla miasta zrobi,,??nie jestem przekonana..
y-k18:42, 17 listopada 2014
A ja się pytam kiedy będzie kanalizacja na Niwie? Może jakiś Jaśnie Pan na pewno nie MF to w końcu załatwi 21 wiek a szamba płyną droga w porze deszczowej jak Dunajec!!!!!
Wyborca Liszki z Niwy18:35, 17 listopada 2014
Do wyborcy Fryźlewicza z Niwy: Weź się chłopie w garść, bo jakby nie Tadek to sr*** do wiadra a nie do kibla. Dzięki niemu mamy kanalizację, szkołę, światło na Krakowskiej i Niwie, mostki, drogę, chodniki na Krakowskiej - teraz robią, niebawem plac dla dzieci koło szkoły, mosz czystą wodę w kranie, którą badał, tańsze śmieci i wodę, które wywalczył na sesji. A Ty co zrobiłeś dla Niwy i tego społeczeństwa, a co piękny Grzesiu? Podaj mi choć jeden przykład. Grzesiu będzie przez następne 4 lata w stołek pierział i brał pieniądze, nasze pieniądze.
Wot18:29, 17 listopada 2014
Nic tu nie pomoże agitacja na Pana Marka poprzez oczernianie Watychy. Ludzie chcą zmian I tura to pokazała. Tak sie martwicie o Fryzlewicza? To dajcie mu odpoczac, fotel Burmistrza nie jest dziedziczny i nie nalezy sie poprzez zasiedzenie. Pan Marek nie prowadzil kampanii wyborczej bo moze ma juz dosyc Was krwiopijcy i jego klakierzy. Dajcie mu odejsc. I nie bojcie sie zmian bo jesli nie damy szansy innemu Nowy Targ zawsze pozostanie miastem na trasie do Zakopanego. Ps. Na drugi raz niech kazdy z Was powalczy o fotel. Przeciez tacy madrzy i z pomyslami jestescie. Wiekszosc zdecydowala i trzeba to szanowac a nie pisac bzdety
powinno tak być18:28, 17 listopada 2014
Nie martwię sie Jachymiak przegral idzie do swjej pracy Tarnowski wygrał świetny przewodniczący rady a wickow Grzegorz dobierze ze zwycieskich kandydatów przewaga w radzie ogromna.
115KM - na Marka18:06, 17 listopada 2014
Ja też nie wierzę w duże zagospodarowanie Gorców jako atrakcję narciarską, czy turystyczną bo i z kim tu konkurować - z Białką, która nie odda już klientów. Teren też trudny, bo w okolicach parku przyrody. Ale naprawdę obawiam się "akcji odwetowych" w mieście - takich w imię własnych tylko ambicji Watychy, jego sztabu i sponsorów. Zwykłym mieszkańcom tego NIE POTRZEBA, więc głosuję na Fryźlewicza, jako mniejsze zło.
ANTY-LEWAK17:58, 17 listopada 2014
Na nic już wasze jęki - poplecznicy M.F. Prawda jest taka że ruszyła już machina zmian i wasze próby trzymania sie pazurami koryta nic nie dadzą. Tego sie już nie zatrzyma. A zwolenników Pana Watychy proszę żeby się nie wyluzowali i działali jeszcze kolejne dwa tygodnie przekonując wahających sie do oddania słusznego głosu. Beton którym był skuty Nowy Targ pęka wystarczy jeszcze trochę podkuć i runie. Powodzenia
wtf17:53, 17 listopada 2014
woda...a co , liczysz głosy?
ANTY-LEWAK17:53, 17 listopada 2014
@baju baju
Niestety nie mogę nazwać Ciebie kierując sie kluczem Twojego intelektu i myslenia logicznego (bo mnie wywali moderator). Lecz opowiadasz farmazony jak mało który - o kłamczuchu - a co robił Twoj milusiński Mareczek przez całe kadencje? Nie kłamał przez te 18 lat? Gdzie te jego działania wzgledem hali lodowej, gdzie targowica którą obiecał. Pan M.F. nas okłamał i to jest fakt z którym nie ma dyskusji. Natomiast Watycha dopóki nie będzie rządził dopóty nie przekonamy sie jaki jest. Narazie jest ok.
Ja17:52, 17 listopada 2014
A czy nowy burmistrz sprawi, że w tym mieście będę miał czym oddychać, pieski nie będą "robiły" po chodnikach, na ulicach zrobi się bezpieczniej, miasto nie będzie zakorkowane, szara strefa nie będzie odbierać klientów uczciwie prowadzącym działalność gospodarczą, zrobi się czysto i pojawią się prawdziwi turyści a nie tylko zakupowi wycieczkowicze, światła będą nie tylko koło kościoła, pojawi się ktoś kto pomoże małym firmą i rozpoczynającym działalność gospodarczą? dzieci w szkołach będą traktowane przez nauczycieli sprawiedliwie i na równi z rówieśnikami "ustawionych"rodziców, nauczyciele przestaną się spóźniać zaczną szanować czas innych? czy ktoś pomoże najmłodszym rozwijać ich prawdziwe talenty ? Pytań jest wiele ale chyba nie ma kogo zapytać
woda17:49, 17 listopada 2014
I tak wygra Marek...na całe szczęście!!!!
Witek17:48, 17 listopada 2014
Watycha to Tarnowski i Jachymiak w komplecie. Stąd takie ostre parcie na to rzekomo "zadłużone" miasto.
Zobaczcie kto wspiera Watyche to będziecie mieli obraz tego jak będzie. Dużo inwestują bo chcą dużo zyskać. Robią to tylko dla kasy. Jak parking przy Szpitalu.
mieczysław17:44, 17 listopada 2014
Ale jadu wychodzi z was. Katolicy!
adolf17:41, 17 listopada 2014
Kolega w robocie struty siedział bo mu Marek prace załatwił. Cały dzień sie nie odzywał. Szkoda chłopa ale może zostanie.
hehe17:37, 17 listopada 2014
zyga...miasto w doskonałej kondycji finansowej??? Babo ...nie wiem co bierzesz , ale to strasznie kopie...albo zmień , albo zmień lekarza...
...17:33, 17 listopada 2014
baju baju...kolejny urzędas ***....to jest wasz koniec - idź posprzątać biurko.
Yeti17:32, 17 listopada 2014
A widzę, że się boicie Watychy :) ciekawe kto i czemu tak jedzie po nim
hej17:31, 17 listopada 2014
niech lepiej maziorz sam odejdzie i nie naraza siebie i swojej rodziny na łomot jaki mu spuścimy w II turze. nie wybrali go nawet na radnego, to czego sie spodziewa? cudu?

a wy wazelino i lubrykacjo maziorza nie straszcie tak Grzesiem, bo Grzesiu rozmawiał z mieszkańcami i przekonał ich do siebie.

panie burmistrzu, odejdź pan wreszcie i nie zawracaj nam pan więcej głowy. wystarczy te 18 lat
rob17:29, 17 listopada 2014
Liszka to czlowiek Fryzlewicza Podstawiony do wyborow aby zabrac glosy innym Teraz 15/ glosow Mareczek dostanie od jego wyborcow I kto wygra wybory??? mistrzowskie zagranie nowotarskiej kliki !!!!
www17:28, 17 listopada 2014
piątek tygodnia poczatek :-)...sorry lemingu , a Tarnowski to pionek...nie liczy się i nigdy już liczyć się nie będzie. Więc "straszenie" Tarnowskim to tak jak straszenie przez Rudego PiSem....
niezdecydowana17:27, 17 listopada 2014
baju baku - piszesz z pozycji tego co to przy korytku już jest i dlatego tak się boisz?
niezdecydowana17:26, 17 listopada 2014
wiesz @jula - jeśli tylko ci nowi będą lepsi od obecnych fajtłap - to niech zmienia, gorąco proszę. Do wymiany jest kilku naczelników, którzy krzywdę swoim zachowaniem i tzw. pracą robili wizerunkowi burmistrza.
Skoro nie potrafił tego dostrzec pan Fryźlewicz to wielka szkoda.
wtf17:26, 17 listopada 2014
jula...oj stołeczek zaczyna palić.... hahah....kończycie się "dzieci układu"
omg17:25, 17 listopada 2014
Mateusz S...przez 18lat to w miarę wyszkolony *** tyle by zrobił co Marek F. a i pewnie nie wysłałby na emigrację 6tyś mieszkańców...
wtf17:23, 17 listopada 2014
moderatorku /.../

W jednym się zgadzamy - nie powinno się ludzi obrażać. A grożeniem mi, raczej mnie Pan rozbawił, niż przestraszył.
Na dalszą dyskusję zapraszam: moderator@podhale24.pl
zyga17:20, 17 listopada 2014
do wyrocznia. Ciekawe, dlaczego do tych długów, tak zażarcie śpieszył się Watycha z Liszką. Nie przeraża ich ta sytuacja????? Nie , bo Watycha jeżeli obejmie rządy to zastaje miasto w znakomitej formie finansowej i inwestycyjnej. Nic tylko się teraz podpiąć do cycka i spijać mleczko. Ale przekonacie się , jak Watycha wpędzi nas z Tarnowskim w kłopoty jak dojdą do władzy. /.../
baju baju17:17, 17 listopada 2014
Jest taka bajka o Grzesiu kłamczuchu,znacie ją? polecam,dla tych co wierzą w bajki tego pana,które wciska wyborcom....aż żal ,że tylu naiwnych mamy w mieście. Naszym mieście naprawdę-a nie tym Nasze Miasto,ktorzy chcą się do korytka dostać...
Roman17:16, 17 listopada 2014
Oby wygrał Marek!
jula17:14, 17 listopada 2014
no tak,widzę ze grono naiwnych,wierzacych w bajki wataszki jest całkiem spore....taaaa...kolejka na Turbacz i co jeszcze??? a słyszał on może o Naturze 2000? mó kumpel architekt tw.że nie ma szans na takie cudo w Parku Gorczańskim,także wierzcie wyborcy dalej w wizję Grzesia,rozwój turystyki pod tytułem: dla każdego przyjezdnego kijek na drogę i w Gorce tak?-a za 2 tygodnie zacznie się upychanie swoich ,nowych ludzi po stanowiskach.....zamienił stryjek siekierke na kijek będzie he heeee
Mateusz S.16:50, 17 listopada 2014
Rozumiem, że piszący komentarze oczekują, że po wszystkim (a może już teraz?) Watycha ich wynagrodzi, ale nie możecie mówić że Fryźlewicz jest taki zły, bo to kłamstwo.
Ma swoje wady, jak każdy. Ale dużo zrobił. Miasto skoczyło do przodu i to jest fakt.
Wiele osób kładło mu kłody pod nogi, ale dał rade
Ile kontroli nasłali na niego Watychowicze z fali i przecież każda wypadła dobrze.
A Watycha co zrobił? Płatny parkin przy szpitalu i to samo chciał zrobić w mieście. Czym innym może się pochwalić?
do klakierów Watyczy16:49, 17 listopada 2014
Na czym opieracie przypuszczenia, że Pan Watycha będzie robił czystkę, marzycie o nowym układzie? Zamienił stryjek....
Rozdarty nie na żarty16:37, 17 listopada 2014
Czy pan Watycha powoła na wiceburmistrzów (lub jakiekolwiek inne stanowisko w magistracie) pp. Jachymiaka i Tarnowskiego? Teraz, kiedy wchodzi do walki o ostateczne zwycięstwo, to dla części wyborców może być uzasadnienie oddania lub nie oddania na niego swojego głosu. Proszę o deklarację, że tak zrobi lub, że tak nie zrobi - WPROST, JEDNOZNACZNIE i BEZ ŚCIEMNIANIA.
tutejsy , ale nie swój16:16, 17 listopada 2014
Wreszcie się wyłoży ta klika maziorza. wszyscy mieli już dość tego bałaganu , kumoterstwa i kolesiostwa i realizacji dyrektyw z długiej. Wreszcie skończy się etat doradcy, stratega i jeszcze kilku bliskich lizusów maziorza. Umarł król , niech żyje król !!!
Wyżyllak16:16, 17 listopada 2014
p. Watycha nie ma konkretnego programu i za duży karierowicz trochę - tzw. zawód szef. Natomiast p. Fryźlewicz otoczył się betonem nie do przebicia i właściwie ciężko jest ocenić czy wszystkie nowe przybytki w mieście to wyłącznie jego zasługa. Ostateczny bilans jest ciężki ale chyba lepiej jest postawić na stary ale przynajmniej sprawdzony beton, niż na nowy, bo w przypadku p. Watychy - nie wiadomo czego się można spodziewać.
zdzichnt16:11, 17 listopada 2014
A chłopaki z seminarium będą na drugiej turze?
sinko15:37, 17 listopada 2014
Wyborcy Liszki, Bakalarz i Samoleja popierali swoich kandydatów, bo byli za zmianami w mieście. Teraz w II turze poparcie Watychy daje nam wszystkim tą upragnioną zmianę wizji i działania naszego Miasta.
yoshimitsu15:32, 17 listopada 2014
Wchodze z ciekawosci na strone Nowego Targu, a tam burmistrz Fryzlewicz trzyma dyplom z homologacja basenu - data - 13ego listopada. Panie Marku jest Pan zalosny... z czego sie pan cieszysz? Kiedy dyplom z kanalizacja na Niwie Pan potrzyma i zapozuje do zdjecia? Chyba ze juz bylo takie pozowanie, ale to chyba tylko po stronie radnych i szkoly. Tym gorszym mieszkancom wysyla Pan nalot strazy miejskiej i domaga sie kwitow i Bog wie jeszcze czego....Wstyd, Hanba, Obluda!!!! Chyba tylko rodzina i kolesie ktorym Pan cos zalatwil glosuja jeszcze na Pana....
Mnich51815:17, 17 listopada 2014
Zastanawia mnie jak wielkim szokiem jest dla człowieka nagłe pozbawienie go władzy, kiedy rządził przez 18 lat...
wtf15:15, 17 listopada 2014
przerażony perspektywą...pionek to /.../

Proszę nie obrażać innych komentatorów. Moderator.
...15:13, 17 listopada 2014
neutral...przez 18lat...ty se jaja robisz czy lemingioza całkiem ci łeb wyprała? Po prawie 20latach powstał w końcu basen - k@#$a to ma być sukces??? A reszta panie to DOTACJE ,DOTACJE , KREDYTY... Ponad 6tyś ludzi emigrowało z NT za pracą...a tu...markety...biedronki...kościoły....
piątek tygodnia poczatek :-)15:08, 17 listopada 2014
Przecież to jest jasne, ze jak wygra Watycha to władza tak naprawdę będzie w rekach Tarnowskiego... Sam Tarnowski nie wygralby ze względu na osobiste wtopy to postanowili posterowac z "drugiego rzędu" ;-)
radny za 4 lata za 8 lat burmistrz14:55, 17 listopada 2014
Przestańcie pisać żenujące komentarze że "Mareczek" to lub tamto zrobił za 18 lat kadencji Burmistrza i 2 lata kadencji radnego reasumując 20 lat zarządzania miastem ....Można by było zastać całe miasto drewniane a pozostawić murowane nawet dzięki pomocom z funduszy środków unijnych ,... co pozostawia po sobie Obecny Burmistrz kolosalne długi zasypane miejskie szalety,smród brud i ubóstwo rozejrzyjcie się dookoła wszędzie układy i kolesiostwo we wszystkich jednostkach podlegających miastu tj.szkoły obiekty sportowe wszędzie klakierzy MF w Urzędzie Miasta 75% pracowników z poza terenu Naszego Miasta dlaczego ?... bez odpowiednich kompetencji na dane stanowisko żenujące konkursy dla sztuki zmiana nazwiska z panieńskiego na "po mężu" ...Panie Marku DOSYĆ TEGO !! czara goryczy się przepełniła ... o nieruchomościach i planach zagospodarowania przestrzennego nie będę pisał bo tu nie przystoi toż samo tematami związanymi z traktowaniem podwładnego -bliźniego swego w odpowiednim czasie zajmie się odpowiedni Organ Państwowy a Na pewno przed wszystkim Bóg na sądzie ostatecznym .. Niech Pan Zje Sobie ten sławetny Sernik od Pana Żony Doroty Otwierając Słynną Kopertę okaże ostatni gest honoru i odjedzie ....
kreatywny14:55, 17 listopada 2014
Naczelniku Jagla papapapapapapapa ;)))))
darmozjady!14:54, 17 listopada 2014
oby rozpadło się to TOWARZYSTWO WZAJEMNEJ ADORACJI
Wyrocznia14:50, 17 listopada 2014
Neutral nie zapominaj, że burmistrz Marek Fryźlewicz narobił dodatkowo długów.
Pinio14:34, 17 listopada 2014
Paweł - gratuluje wyniku! to twoje 1sze wybory więc nie ma się co załamywać! Młody chłop jesteś więc oprócz wiedzy i inteligencji potrzebujesz jeszcze nieco doświadczenia... Uważaj z jakimi ludźmi się "bratasz" a będzie dobrze...
Pinio14:30, 17 listopada 2014
Jedyne co mnie niepokoi to towarzystwo Pana W. i jego przeszłość - skakał ze "stołka na stołek" jak poparzony (poświęciłem całe 10 minut na przeczytanie jego broszurki wyborczej...) Nie wiem kto to jest i chyba nie zagłosuję - Pana Marka znam ale trochę stracił w moich oczach - niestety zbudował sobie niezły "dwór" i myślę że czas na zmiany... Chociaż nie wiadomo czy te zmiany wyjdą miastu na lepsze :)
szczur14:28, 17 listopada 2014
Na Grelu pewien właściciel sklepu /.../

Opisuje Pan przestępstwo. Proszę je zgłosić Policji. Moderator.
koza14:21, 17 listopada 2014
do gorala szkoda ze niewidziałes *** burmistrza typu lapsa i siaskiewicz chodzacych po Nowym i Marfianej gorze i krzykiem wymuszali obietnice oddania glosu na Mareczka

Ludzie to nie psy. Moderator.
PiotrK.14:20, 17 listopada 2014
Ciekawe czy tego roku przy okazji wyborów odwiedzą nas jakieś znaczne ilości kleryków.
MAMA14:15, 17 listopada 2014
Ci, co w wyborach kandydowali,
chcieli zapewne Marka obalić.
Może nie wszystko im się udało,
bo naszych głosów mieli za mało.

Lecz druga tura teraz pokaże,
kto w Nowym Targu jest GOSPODARZEM.
Wszyscy powiedzmy to Maziorzowi,
Ze zaufaliśmy GRZEGORZOWI.
ja14:14, 17 listopada 2014
nie cieszmy się za wcześnie ze zwycięstwa Watychy bo fryźlewicz może ... sami wiecie mochery i te sprawy a tak w ogóle to jak by miał honor to już by dawno zrezygnował
zulugula14:10, 17 listopada 2014
Zamieszkałam w NT w czasie, kiedy p. Fryźlewicz był p.o.. Jak tak patrzę na to wszystko, to myślę sobie, że to miasto nadal nie ma Gospodarza tylko "pełniącego obowiązki". Chętnie zwolnię pana z bycia burmistrzem z obowiązku. Potrzebujemy burmistrza z zaangażowaniem! A park, ścieżki rowerowe i most na Kowaniec ... przez dwadzieścia parę lat? Cóż, SZKODA, ŻE RÓWNAMY DO NAJSŁABSZYCH!
Proszę, dajmy szansę P. Grzegorzowi. Ma Pan głos mój i mojej rodziny.I ufam, że Pan nas nie zawiedzie!
z.w.14:10, 17 listopada 2014
Już mi się teraz lepiej oddycha,
bo niemal pewne jest,
Burmistrzem będzie Grzegorz WATYCHA!
WATYCHA jest the best!
Kolega14:05, 17 listopada 2014
Pan Fryźlewicz jeszcze dziś powinien pozbyć się swojego głównego stratega, mimo lotnego intelektu jest nieskuteczny, doprowadził do jego przegranej.
GC14:02, 17 listopada 2014
Nowotarżanie nie pozwólcie aby w miescie i gminie rzadzili ludzie z poza miasta. Pchają sie ze wszystkin stron po władzę a ziemi niema kto uprawiać.
ANTY-LEWAK13:57, 17 listopada 2014
@nani
Gierek też dużo zrobił, puknij sie w czoło. Gdyby zrobił to co zrobił i nie zadłużył miasta na taką skalę. Za darmo roznosiłbym jego ulotki. Na kredyt każdy może budować. Napisz może za kogo stawki za wodę skoczyły do poziomu najwyższego w kraju a podatków nie podniosą bo wiekszych już nie może być. Nie mówiąc już o rozrosnietej (13-sto osobowej) straży miejskiej i tworzeniu coraz to nowych etatów.
ppp13:56, 17 listopada 2014
Tyle przykrych słów, a może czas zabrać się uczciwie do pracy. Burmistrz Marek zrobił bardzo dużo dla miasta i powinniśmy być z tego dumni. Bez względu na wynik ostateczny wyborów...
Zawsze będą jacyś przeciwnicy, ale po co tyle nienawiści...
Konkretny13:56, 17 listopada 2014
Niektórym widzę się pięknie nudzi w pracy. Ale żeby pisać aż 5 takich samych komentarzy jeden pod drugim... Z drugiej strony, szef ma teraz gorsze rzeczy na głowie, mianowicie przeglądanie portalu pracuj.pl - inspektor zootechnik. Tylko Watycha
Tu13:53, 17 listopada 2014
Grzegorz Watycha naszym burmistrzem! Nowy Targ nareszcie pójdzie do przodu! Super wiadomość!
Władek13:47, 17 listopada 2014
Jakie Panie Mareczku kochany .....
Kadencja M. Fryżlewicza była o 8 lat za długa.

Stosował tylko taktykę , układów , cichych umów , rozdawał stanowiska równym sobie nieudaczniką .

Urzędnicy , którzy należycie wykonują swoją pracę nie muszą się bać o zatrudnienie .!
Przechodziłem rano pod UM Nowy Targ , znany samochód Burmistrza już nie był zaparkowany / nie obecny/ na zastrzeżonym parkingu , widocznie zainteresowany pojechał do Kurii o pomoc lub do Urzędu Marszałkowskiego szukać posady .

Te znane nam zagrywki w głosowaniu M.Fyżlewicza przez 18 lat - znamy
i nie pomogą przwieżieni Klerycy czy inni na głosowanie w Nowym Targu .

Przegra II turę - tragicznie wysoko .!!!!!!
zz13:41, 17 listopada 2014
do Moderator:
Najpopularniejsze wyrazy bliskoznaczne do wyrazu ujadanie to: wycie, obszczekiwanie, szkalowanie, lżenie, szczekanie, obmawianie, poszczekiwanie,
pozdrawiam

Czyli jest wybór określeń bez pogardliwych odniesień do psów. M.
do neutral13:36, 17 listopada 2014
ty też byś zrobił za pieniądze miasta lub Unii!!!!!!!!
olok13:27, 17 listopada 2014
Co niby sie dzialo na tablicach? Zrywany na maxa Watycha
Madziar13:27, 17 listopada 2014
@zz
kampania Watychy to kilkanaście albo nawet kilkadziesiąt tysięcy :babeczki, banery, samochody, plakaty i grono "wiernych" fanów. Jak myślisz skąd na to pieniądze? Z kieszeni skoro nie ma bo ma przecież 5 dzieci, które kosztuja?
Zawsze jest coś za coś. No to gdzie ich da skoro pracowników w UM jest niezbędne minimum? Nowych da? Zwolni jednych a da drugich.
Zuza13:27, 17 listopada 2014
Moi drodzy argument ze M Fryzlewicz zrobil wiele dla miasta np. Park czy rynek jest marnym argumentem. Nawet jezeli owca zadzila by miastem tez by to samo zrobila. Wszystkie wsie i miasteczka dostaly dotacje Unijne wlasnie w tym celu, wystarczy pojezdzic po Polsce i zobaczyc podobne inwestycje. Ciekawe jakie jest ich zadluzenie?
brawo13:11, 17 listopada 2014
to polecą głowy ze stołków
WWWwww13:07, 17 listopada 2014
Panie Przyszły Burmistrzu Grzegorzu. Mam nadzieję, że nie sprzeniewierzy Pan naszego zaufania, naszych nadziei na lepsze jutro, naszej radości z wygranej czy Pańskich obietnic. Mam nadzieję, że nie zakwitnie czystka w UM /nie wszyscy tam to "Ludzie Prezydenta"/, nie pojawi się nepotyzm i kolesiostwo, że nie będzie Pan głuchy na potrzeby mieszkańców NT, że nie będzie Pan mściwy tylko dlatego, że ktoś jest innej wiary, także politycznej, że czyjaś żona, ciocia lub babcia /nawet ta w moherowym bereciku/ jest z kimś, z kim Panu nie po drodze. Good luck !
zw12:52, 17 listopada 2014
Dinozaury wyginęły, czasy Marka też minęły>
zz12:49, 17 listopada 2014
Już zaczyna się *** urzędników. Ludzie, jeżeli pracujecie sumiennie i dobrze to nie sądzę żeby Was nowy burmistrz pozwalniał. Watycha to nie Fryźlewicz który obsadza stołki tylko swoimi ( basen, hala Gorce itp.)

Ludzie to nie psy. M.
petent12:47, 17 listopada 2014
Bylem dzisiaj rano w Urzedzie Miasta z wizyta. Jakby ktos umarl. Haha.
neutral12:47, 17 listopada 2014
drodzy wyborcy jeszcze naleję się wam z tyłka do głowy ......a propo pan Marek dużo zrobił dobrego park ścieżki rowerowe most na Kowaniec ...i tp jeszcze zatęsknicie za starym klimatem
z boku12:44, 17 listopada 2014
Panie Watycha mam nadzieję że jak Pan wygra to nie urośnie Panu nos od kłamstw i niespełnionych obietnic bo wtedy byłby z Pana niezły pinokio
przerażony perspektywą12:36, 17 listopada 2014
popatrzcie na zdjęcia reklamowe Pana Watychy. Kto go popiera? I wszystko jasne !!!!!! Kto ma obklejone auta jego podobizną? No, to już wiemy kto będzie rządził nami, jak wygra ten pionek
nani12:35, 17 listopada 2014
Zrobił Marek Fryzlewicz dla Nowego Targu tyle dobrego jak nikt inny przed nim! Rządz nam nadal panie Marku! Jestesmy z Panem!
tylko swoi !12:34, 17 listopada 2014
Powodzenia Panie Marku ! Lepszy swój wrog niz jakis obcy !!!!!!!! Powodzenia !!!!!!!! Tylko Marek Fryźlewicz !
mm12:34, 17 listopada 2014
Watycha to *** i cala jego ekipa. A tak naprawde to nie ma takiego kandydata jak bym chciała
Kono12:19, 17 listopada 2014
Pan Marek stoi na krawędzi świata, który jest.. który jest i będzie, toczyć się będzie, toczyć się będzie..
marta w.12:13, 17 listopada 2014
No, to maziorz ma 2 tygodnie, żeby się spakować i pościerać kurze. Przyjemnej pracy!
zg12:06, 17 listopada 2014
Mam nadzieję, że pan Liszka pójdzie po rozum do głowy i poprosi swoich wyborców żeby oddali głos na Watychę. Głosy oddane na Fryźlewicza będą zmarnowane bo i tak nie wszyscy wyborcy Liszki by oddali głos na MF. Poza tym Fryźlewicza nawet nie będzie w radzie, więc na pewno milej się będzie współpracowało z ludźmi których się poparło.
kikti12:05, 17 listopada 2014
dość już p.Fryzlewicza czas dać szanse innym
BKL12:04, 17 listopada 2014
tak jak Grzesiu obiecałem ja i moich około 800 znajomych z mocnego nowotarskiego środowiska zagłosowało na Ciebie, teraz II tura i tych głosów będziesz miał 2x więcej...podobało mi się jak ostatnio plewiłeś ogródek pod baner w domu:)
xyz12:01, 17 listopada 2014
Fryźlewicz zachowałby resztki przyzwoitości, gdyby wycofał sie z drugiej tury. Załóżmy, że wygra... to jak sobie wyobraża rzadzenie z 4 swoimi radnymi na przeciwko 12 radnych z Naszego Miasta - inteligentnych gości, których nie da sie przekupić? Bez Zajaczkowskiego? Panie Mareczku kochany... nie da pan rady.

Zrównał pan z ziemią czynne szalety, wyrzucił pan w błoto ładnych parę naszych milionów, więc po co narażać miasto na kolejne niepotrzebne wydatki?
Radek W.11:59, 17 listopada 2014
Marek Fryźlewicz na burmistrza!!!!!!!!!!!!!!!! tylko Marek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wyborca Watychy11:58, 17 listopada 2014
do wyborcy Fryźlewicza - ja koleżko głosowałem na Watychę jestem z Niwy - Tadek zrobił dużo dla naszego osiedla a czas pokaże co zrobi teraz ...................... no przecież nie Grześ.
roberto11:55, 17 listopada 2014
Piotruś dziennikarz i doradca biegał po miesicie i rozpowiadał, że nie mają z kim przegrać. Oj Piotruś, zostały Ci maratony lub hodowla piesków
mega11:55, 17 listopada 2014
ciekawe na kogo odda swoje głosy Liszka-strasznie się zarzekał że nic nie łączy go z Fryźlewiczem, że to nie jego człowiek-dobrze że ludzie mu nie uwierzyli- bo to spóła z Fryziem.
hahaha11:55, 17 listopada 2014
Do gwerty liszka może oddać tylko 1 glos na fryzie nawet jego żona go nie posłucha
do Górala11:54, 17 listopada 2014
A widziałeś dwa busy w rynku w sobotę oblepione od stóp do głów Liszką? Stały rano, a potem jakimś dziwnym sposobem zjawiły się na Evry...... ale tym juz sie zajęła policja
Maciek K.11:52, 17 listopada 2014
@Beda_zmiany:
Agitowac czyli zrywać plakaty, puszczać plotki i pisać kłamstwa w komentarzach podając się za pracowników urzędu miasta?
To tak Watycha chce wygrać? Nie chodzi o uczciwość a o władzę?
Do Górala11:52, 17 listopada 2014
Szkoda że nie widziałeś jaką kampanię wyborcza prowadził Fryźlewicz! co wieczór przypinając swoje plakaty na tablice wyborcze, nie pozostawiając wolnego miejsca! tym samym zakrywając wszytskich tam obecnych!
Mieszkaniec ul. św. Anny11:49, 17 listopada 2014
Czekają nas nerwowe 14 dni do II tury. Ja spędzę je w piwnicy, bo nie wytrzymam tych emocji, oplakatowanego miasta, jeżdżących samochodów z których głośników płyną słodkie obietnice.
qwerty11:47, 17 listopada 2014
ciekawe czy liszka poprze fryźlewicza :) czy rączka myje rączkę :)
przemo11:46, 17 listopada 2014
Oby wygral P. Fryzlewicz a nie p.watycha... Znam go osobiscie i nie zycze wam nowotarzanom by zostal waszym przedstawicielem miasta..... /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
swoj11:46, 17 listopada 2014
panie fryzlewicz po co nam 2 tura pogratulować i odejść jeśli jest honor zostnie to panu zapamiętanie brawo Grzesiu trzymamy kciuki za ciebie dasz rade i nie zapomnij o hokeju bo to sw nowotarska sprawa
marek11:37, 17 listopada 2014
a czy będzie debata ??
andrusas11:31, 17 listopada 2014
Brawo wyborcy kończą się rządy p.Marka swoje zarobił.pozdrawiam
Beda_zmiany11:31, 17 listopada 2014
Wyborcy Watychy - agitować ile się da. Niech każdy pozyska przynajniej jedną osobę - to uda sie cos zmienic w tym miescie (przynajmniej personalnie burmistrza - czy miasto też - to sie okaże). Teraz w komentarzach zaczna sie odzywać Ci którym wraz z odejsciem Marka będzie sie palił grunt pod nogami, będzie ich dosc dużo. Dlatego ważne jest by Watychowcy też aktywnie ripostowali. Pozdrawiam
wyborca Fryźlewicza z Niwy11:27, 17 listopada 2014
Jak się Tadziu czujesz. Napluli ci niwianie w twarz, co ? Słusznie. Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie.
Góral11:21, 17 listopada 2014
Watycha prowadzi bardzo nie ładną kampanie, kto w piątek wieczorem szedł przez miasto ten widział co się działo przy tablicach ogłoszeń.
Dlaczego Panie Grzegorzu nie chce Pan wygrać uczciwie?
wyborca11:20, 17 listopada 2014
no to bedzie miazga w II turze Mareczku.... Kończ Waść wstydu oszczędź !!!!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas