Paweł Liszka: "Nie zawarłem z żadnym komitetem porozumienia" - podhale24.pl
Wtorek, 23 kwietnia
Imieniny: Jerzego, Wojciecha, Adalberta
Rabka Zdrój
Clouds
10°
Wiatr: 9.792 km/h Wilgotność: 45 %
Clouds
10°
Wiatr: 11.592 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
10°
Wiatr: 11.34 km/h Wilgotność: 45 %
Clouds
11°
Wiatr: 12.924 km/h Wilgotność: 45 %
Clouds
10°
Wiatr: 11.556 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
Wiatr: 5.688 km/h Wilgotność: 48 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
22 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
21.11.2014, 17:29 | czytano: 5931

Paweł Liszka: "Nie zawarłem z żadnym komitetem porozumienia"

NOWY TARG. Pojawiły się informacje, że podpisana została dziś umowa koalicyjna pomiędzy PWS, a PiS. W ten sposób Paweł Liszka miałby udzielić swojego poparcia startującemu w drugiej turze wyborów na burmistrza - Markowi Fryźlewiczowi. - Dementuję pogłoski, że istnieje jakieś porozumienie pomiędzy mną, a Podhalańską Wspólnotą Samorządową - ucina Paweł Liszka.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Po pierwszej turze wyborów, do drugiego starcia pomiędzy Grzegorzem Watychą, a Markiem Fryźlewiczem dojdzie 30 listopada. Trzeci wynik uzyskał Paweł Liszka z KW PiS. Uczestnicy i obserwatorzy lokalnej sceny politycznej czekają na to, komu obecny przewodniczący Rady Miasta "poda rękę". Od kilku godzin docierają do nas informacje, że stosowne porozumienie zostało już zawarte. Paweł Liszka temu zaprzecza.

- Zaproszono mnie na rozmowy zarówno w sztabie Grzegorza Watychy, jak i Marka Fryźlewicza. Nie udzieliłem żadnemu komitetowi poparcia. Oba Komitety traktuję jednakowo poważnie. Najważniejsze jest dla mnie to, by realizowany był program, który przedstawiłem wyborcom, i na który oni oddali swój głos. Program to dla mnie podstawa. Będę współpracował z każdym, kto będzie działał dla dobra miasta. Powtarzam - nie zawarłem z żadnym komitetem porozumienia - mówi w rozmowie z Podhale24.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Oczekujący stabilizacji20:53, 24 listopada 2014
Porozumienie?!! Takich jaj nie spodziewałem się!!! Ale gratuluję!!!
POPIS PeWueSu dobiegł kresu20:51, 24 listopada 2014
A może porozumieli się w Watykanie
Jak jedli razem śniadanie
S PISek20:47, 24 listopada 2014
Do Lucek
Kogo jeszcze ośmieszycie Marszałka.Senatora,....
w beznadziejnej WALCE
może potem do nich też będziecie mieli pretensje
jak do Pawlikowskiej ,Trutego, Swałtka przez których prawdopodobnie Fryżlewicz przegra
Pierwsze złamane obietnice wyborcze 2014r20:36, 24 listopada 2014
CYTAT z LISZKI- "Program obejmuje zadania dla Samorządu,które gwarantują
rozwój a nie staganację.
Wierzę że
ZMIANA NA STANOWISKU BURMISTRZA
i nowa Rada Miasta wprowadzą ŚWIEŻOŚĆ
i otworzą Nowy Targ na
NOWE MOŻLIWOŚCI"
Z WYRAZAMI SZACUNKU ?
PAWEŁ LISZKA?

PWS brzytwy się chwyta ?
prawdziwy ja20:17, 24 listopada 2014
do lucek:
i jeszcze jedno-za stołek vice-burmistrza jest zdolny do całkowitej zmiany swojego zdania
prawdziwy ja20:14, 24 listopada 2014
do lucek
ale powiedział też, że nie współpracuje z fryzlewiczem i że się od niego odcina i że czas na zmiany i nowość w Nowym Targu, czyli to co mówił podczas kampanii było kłamstwem i z tego wychodzi ,że oszukał swoich wyborców
lucek20:07, 24 listopada 2014
do S PISek.. Nie zawarł kiedy z nim rozmawiano a było to 21 listopada. dziś 24 listopada porozumieli się. Powiedział wyraźnie, że będzie współpracował z tymi, którzy będą też realizowali jego program
Zdradzeni wyborcy19:57, 24 listopada 2014
W imienu 1796 głosujacych informuję
że ponieważ zostaliśmy oszukani
BĘDZIEMY GŁOSOWAC NA WATYCHĘ
oko19:55, 24 listopada 2014
Kłamca ! Oszust !. Wstyd !
Uwierz19:05, 24 listopada 2014
News - mama też jest za Fryźlewiczem.
POPIS PeWueSu19:05, 24 listopada 2014
Nowy Targ
Nowy Burmistrz
Nowe Możliwości

Nowy Handel Wyborcami ?
Nowy Marek Fryżlewicz ?
Nowy Vce Burmistrz z wypłatą...?
S PISek18:12, 24 listopada 2014
Panie Pawle oświadczył Pan, że nie zawarł zadnego porozumienia z obecnym burmistrzem. Proszę odnieść się do oświadczenia Pana Fryźlewicza w dzisiejszej debacie w tp24. Jeżeli to prawda to pościągaj pan wszystkie lustra w domu ale jak Pan spojrzy w oczy ludziom, którzy zaufali Liszce to naprawdę nie wiem
ABeW17:54, 24 listopada 2014
Czy handel stanowiskami to nie jest rodzaj korupcji
RÓŻNICE PROGRAMOWE - POPIS PeWueSu17:51, 24 listopada 2014
NOWY TARG-handel wyborcami -niewolnictwo jest zabronione
jesteśmy ludżmi wolnymi

NOWY BURMISTRZ =Marek Fryżlewicz ? to kłamstwo to stary
burmistrz

NOWE MOŻLIWOŚCI-tylko dla Pwełka- zarobek ok 200 tyś na rok
po vice burmistrzu
zdradzony17:32, 24 listopada 2014
Pawle jak mogłeś.................................
NEWS17:31, 24 listopada 2014
Czy ja mogę wejść do kabiny Pawła Liszki i zobaczyć na kogo zagłosuje
Deklarował że nie poprze żadnego z kandydatów
a tu
Jemu już nie wierzę chyba że znowu coś przekręcił Fryżlewicz
Parcie na stanowisko v-ce burmistrza dyskredytuje go jako człowieka
któremu uwierzyłem
Fe nieładnie
Kto tak kłamie
Zaraz sie poskarżę mamie
Yogi16:53, 24 listopada 2014
No to Liszka pokazał jak jego słowa warte jest. Fryźlewicz podał do wiadomości, że Liszka wice będzie i popiera Fryźlewicza.
drakula14:25, 24 listopada 2014
Watycha daje szanse na zniamy? O tak - bedzie na pewno gorzej..
Miasto zostanie rozszarpane przez wygłodniałe sępy.....
Aga10:25, 24 listopada 2014
do zanyor

Czytalam twoje opinie i szkoda twojego wysilku na tlumaczenie temu*** bo i tak pojemnosc mozgu tam mala a jeszcze wypelniona tylko zawiscia. Zero obiektywizmu..smiem podejrzewaz ze oczekuje na stolek i dlatego tak sie udziela. Dziwi mnie ta zwisc i slepota ,ale szkoda sobie szczepic piora dla takiego "leminga"
marycha09:39, 24 listopada 2014
MARo INO INnI to człowiek wyzwolony który uwielbia konopie indyjskie.
dołek07:48, 24 listopada 2014
@...
zworniki puściły i obywatel się zes..., buahahaha, większych idiotyzmów nie czytałem już dawno.
Oleg06:30, 24 listopada 2014
Liszka jak poprze Fryźlewicza to pokaże, że hasło zmian i mówienie o stagnacji za czasów MF, były tylko na czas I tury. Ja mu uwierzyłem, ale teraz nie poprę obecnej władzy. Watycha daje szanse zmiany.
zenyor00:50, 24 listopada 2014
@ ... Pożyjemy zobaczymy, co twój guru zdziała. Bo na razie ma idiotyczne pomysły przenoszenia kotłowni i puszczania rur po mieście, żeby się ludzie do niej podłączyli. Tylko jego inżynierek doradca od siedmiu boleści nie powiedział jak to zrobić i za ile. Przydałaby się w tym mieście debata z prawdziwego zdarzenia, bo wykazałaby niekompetencje Watychy. Wizjonerzy od siedmiu boleści. Głupi narodzie , że dajesz się karmić takim stekiem bzdur. Mamy niezły ubaw z tych waszych wizji, które przejdą do historii miasta jak sławetne kupowanie żwiru spod rynku(Apostoła)- nadwornego grajka czy grafomańskie popisy pseudo-poetów. Tanie kabareciki zawsze głupców przyciągały.
...23:44, 23 listopada 2014
zenyor, nie spinaj się tak bo ci żyłka piękne :D lemingu. Plan POwiadasz...no cóż kto ten plan zatwierdza,czy tak z d@?y się bierze jak twoja wazelina wyborcza? To samo dotyczy budowy kościołów czy może pan " ja nic nie wiem co się e moim mieście dzieje" Marek F. o tym też nie wiedział i nie miał wpływu ( jak nie wiedział o tym że mu w mieście drogę będą remontować dwa miesiące) . Płyty w rynku granitowe...trwałe...i jednego jarmarku nie przetrzymały i z tej trwałości popękały,lemingu. Fryźlewicz dołożył starań....taaa to by się zgadzało jak by robił to w jednej kadencji...on swoje"osiągnięcia" tworzy przez 18 lat..i przez tyle lat targowica jest tam gdzie jest(bo przecież fajnie mieć dwa dni w tygodniu pełny parking pod domem) zapomnij że jeśli stałoby się nieszczęście i kolejne 4 lata grzałby stołek to ,że targowica zmieni lokalizację. Mówisz że nie może nic zrobić,a lata udawało mu się zablokować kupno przez prywatnego inwestora ziemi razem z hotelem i przez tyle lat mieliśmy piękna ruinę widoczna z każdej strony. Udalo mu się zablokować powstanie największego Aquaparku w Polsce...ale przecież nic nie może :D Idź lepiej lemingu faktycznie mózgu sobie poszukaj...
tragiczny grafoman z gitarą23:01, 23 listopada 2014
MARo INO INnI: ciasteczka czy krówki zaszkodziły?
Rh+22:58, 23 listopada 2014
Widzę, że watahę spuszczono z łańcuchów i wylazła na żer: krwi, krwi, krwi.
Proponuję udać się do stacji krwiodawstwa i zrobić dobry uczynek lub postawić sobie pijawki na skroniach. Babcia mówiła, że pomagało.
prostownik22:36, 23 listopada 2014
@DO KOZŁÓW, odezwa jakaś marna czy może homilia czarnoksiężnika?

O widzę, że kolega dzisiaj wsłuchał się w słowo Boże. Ale nic z niego nie zrozumiał bo za uchem syczało ssssssssssss. Jeszcze byłoby wspaniale gdyby swoją nikczemność nie łączyć z Chrystusem ani nie stawiał się po stronie owiec bo w twoim wydaniu to raczej wilk w owczej skórze. A już niebiańsko by było, gdyby zamiast lać tę nienawiść pomagać potrzebującym. Przecież już niebawem zostanie kolega radnym i nie jest ważne komu duszę zaprzedał. Ważny jest zwykły mieszkaniec a nie wydmuchana elyta, która zechciała zawłaszczyć sobie Nowy Targ. Wataha rozumiem. Pamiętaj to nie bufonada! To służba, służba i jeszcze raz służba.
MARo INO INnI22:25, 23 listopada 2014
OD WŁADZY
Nie placz kiedy odejdę
Wyrzuty będą przy tobie
Nie placz kiedy odejdę
Zostawię ci tą melodię

O władzy która przypomni
Niepowtarzalne te chwile
Kiedy despotyzm i buta
Były w Mieście jedyne

Chociaż bedę daleko
Nie teraz dla ciebie diadem
Więc zanuć nasza melodię
I nie płacz kiedy odejdę
LISZKA NIECH POPRZE FRYŻLEWICZA22:15, 23 listopada 2014
ufam, że Liszka nie poprze i nie zawrze paktu z Watychą, reprezentyjącym interesy rozdziny R. itd, liczę na to że poprze Fryźlewicza, pomimo że się odcinał i walczył o głosy dla siebie, jest to znacznie lepsze wyjście, szczególnie gdy tem obieca realizację prgramu Liszki, Tak dla FRYŹlEWICZA!
stenia21:07, 23 listopada 2014
Pawle, poczytaj i pomyśl co mogło by Cię spotkać w tej szalonej grupie baloniarzy i obłudników od kandydata .A nie wiedzą, że obłuda czasem przyrasta do twarzy na stałe.
Ciekawski20:37, 23 listopada 2014
wtf....co , znaczy, leming ???
greg20:22, 23 listopada 2014
Idę o zakład , że jak Watycha będzie burmistrzem, Andrzej Rajski bardzo szybko będzie miał piękną drogę do swojego domu powyżej szpitala. Jeszcze w tej kadencji.
kilka słów do Tarnowskiego20:15, 23 listopada 2014
Tarnowski promując Watychę powiedział:

"Wystawienie Pana Liszki i części swoich radnych do wyborów z listy PIS-u, a wcześniej utworzenie w mieście nowego koła Platformy Obywatelskiej, na czele której stanął jego zastępca Pan Eugeniusz Zajączkowski, to nic innego jak chytrze zaplanowana kampania, której celem jest osłabienie opozycji, a zwłaszcza jej kandydata na burmistrza, Pana Watychy. "- okazało się , że kłamał. Jest Pan kłamcą Panie Tarnowski. Rozpowszechniał Pan wyssane z palca informacje. To wy prowadzicie chytrze zaplanowaną kampanię , o czym świadczą powyższe Pana słowa .Liszka ugrywał głosy dla siebie i nie był żadnym farbowanym lisem jak potem poszła dzięki panu plotka w świat. Po trupach do celu. A teraz obstawiam :

Watycha -burmistrz
Andrzej Rajski -zastępca
Tarnowski- przewodniczący RM
Jacenty Rajski wiceprzewodniczący RM
Gabriel Samolej II wiceprzewodniczący RM ( on spełnił tą funkcję dla was, jaką rzekomo miał spełnić Liszka dla PWS-u)- to będzie nagroda.
Acha, Pan Zajączkowski już dawno nie jest przewodniczącym PO. Jakieś stare informacje ma Pan.
Ciekawski19:43, 23 listopada 2014
wtf....co , to jest, leming/!
Igor19:15, 23 listopada 2014
Przechodzeń: masz problem z uśmiechniętymi 20 letnimi dziewczynami?
Współczuje..
HAHA18:46, 23 listopada 2014
Pierwsza, dobra nowina, którą Grzegorz zapowiedział. PARKING POD URZĘDEM DLA PETENTÓW!!!! panie Mareczku świety..... jak się chce to się da. wszyscy sie w miescie cieszą, że sie wszyscy pójdziecie paść i Zajaczkowski, i Kolasa i pan, panie Mareczku kochany i Ozorowski i Pawlik.... co do Jagły to nie wiadomo. I będzie jeden zastępca..... INZYNIER.... a nie dochtór. Strasznie kłamią ci od maziorza i puszczaja ploty.... bo to tchórz na tchórzu
Rotkiw.18:07, 23 listopada 2014
NEWS.
Dałem na msze św. aby MF przegrał - zgodzili się ze mną.
Rotkiw.
DO KOZŁÓW17:44, 23 listopada 2014
dość krzywd od obecnej władzy
są tak długo że nawet nie wiedzą że żle robią
w otoczeniu doradców i klakierów mających własne partykularne
interesy zatraca się obiektywizm
coście uczynili temu najmniejszemu
mnieście uczynili
nawet nieświadomie
psyhol17:04, 23 listopada 2014
A ja się pytam kim po wyborach będzie P.LISZKA.jaką funkcję będzie pełnił po przegranych wyborach.???
zenyor15:50, 23 listopada 2014
do ... A ty wiesz lemingu co to jest plan zagospodarowanie przestrzennego? Jeżeli w takim planie , lemingu ,jest wydzielone miejsce pod sklepy wielkopowierzchniowe i jeżeli jakaś firma ma tam, lub wykupi sobie tam działkę to burmistrz tak jak w przypadku Biedronek NIE MÓŻE ZABRONIĆ WYBUDOWANIA IM TAM SWOICH SKLEPÓW. Nie wolno mu tego zabronić, bo przegra w każdym sądzie. Przeczytaj sobie w googlach. Pokaż mi taką uchwałę Rady Miasta Nowy Targ, gdzie klepnięto finansowanie budowy kościoła przez miasto. I znowu -lemingu- bo to chyba twoje ulubione słowo. Beton to ty masz w mózgu, bo to co jest na rynku to płyty granitowe, z tego kamienia zbudowana jest część Tatr, trwały i estetyczny. Nie nagrzewa się tak jak asfalt i nie cuchnie i znowu- lemingu ! Targowica już dawno mogła być po drugiej stronie al.1000 lecia pod lotniskiem ale ludzie co mieli tam nieużytki nie mogli się dogadać między sobą, a inni chcieli od inwestora niebotyczne ceny za 1m2 i dlatego nie doszło do jej powstania- lemingu! Niedawno zawiązała się spółka która w rejonie policji buduje targowicę i Fryźlewicz dołożył wielkich starań aby im to umożliwić- lemingu! Twój Grześ przyjdzie na gotowe. Będzie miał wyremontowane prawie wszystkie drogi, skanalizowane miasto, zaopatrzone w zdrową wodę, rozwinięte pod względem handlowym, z nowymi parkami etc,etc . Żyć nie umierać. Lemingu !
onuckazlewejnogi14:40, 23 listopada 2014
Czy Liszka czytał dzisiaj w kościele?
Teraitu14:40, 23 listopada 2014
Odezwały się klepace grzesiowi ,myślałem że robią to tylko w godzinach pracy.Pazury zdarte do krwi ale muszą ujdać.A w kościele byli ? Teraz będzie chwila ciszy bo mają spotkanie balonowe ups..panelowe.
wtf14:16, 23 listopada 2014
12.5 procent, polska języka, trudna języka lemingu?
...14:15, 23 listopada 2014
Aga,z przyjemnością ci odstąpię to wiadro, raz do przemycia łez po porażce Fryźlewicza,dwa będziesz miała gdzie wkładać te bajki o "cudownych" 18 letnich dokonaniach Matka F. :D
A wiadomości mam jak najbardziej oparte na faktach, co jest oczywiście do sprawdzenia - wujek Google się kłania.
no cóż14:09, 23 listopada 2014
Przechodzień,plakietkę na czole sobie przyklej ;)
Przechodzień13:15, 23 listopada 2014
Mam już dosyć nagabywania mnie co chwilę na ulicy. Wczoraj rolkarze Watychy zaczepili mnie trzy razy. Na Krzywej i na rynku, próbując mi wlepić ulotkę. Są natrętni jak muchy. Jak mówię nie, to znaczy nie i proszę mnie nie dręczyć. Nie życzę sobie
nie chcemy go znać12:45, 23 listopada 2014
GŁOSUJEMY NA G.Watychę , bo Fryzlewicza żeśmy już się nażarli. Mamy go wszyscy dość. Narobil dużo szkody , a niektórym ludziom to bardzo dużo idywidualnie .
Lex12:33, 23 listopada 2014
Jeśli Watycha wygra to w jego okręgu są ponowne wybory na Radnego. Nie wchodzi Batkiewicz z automatu.
12.5 procent12:25, 23 listopada 2014
Po co zadawac sobie pytanie co zrobi Paweł? Jak wszystkie pisioki pomaci potem powie ze to nie on ze to slowa wyjęte z kontekstu stanie do zdjęcia z Markiem potem powie ze Annia kazała otrzepie sierć jak po deszczu iPolacy nic się nie stalo cala pislandia.cale szczęście ze to tylko około 1/8 społeczeństwa
Marzyciel, o dobrej przyszłości11:33, 23 listopada 2014
Nasze miasto, i tak piękne pozostanie. Bez względu na to, kto będzie u władzy. Tylko może się okazać, że na tym pięknym placu, pozostaniemy my, starzy ludzie!
Oczekujący11:28, 23 listopada 2014
Już, nie mogę doczekać się poniedziałku. Będę, będziemy wiedzieć w jakiej atmosferze musimy funkcjonować, przez następne 4 lata, co najmniej !!!
credo10:58, 23 listopada 2014
Cieszę się ,że Krzywa się przewietrzy smród nepotyzmu i kolesiostwa uleci trzymam kciuki za Watychę
oczekijący zmian10:55, 23 listopada 2014
Nowy Targ, Nowy Burmistrz, Nowe Możliowści - to teraz został już tylko Grzegorz Watycha - do urn Wyborcy czas na zmainy
Wyborca10:38, 23 listopada 2014
Jeżeli dojdzie do zmiany pokoleniowej na stanowisku burmistrza, to również na stołkach kierowniczych zasiądą ci urzędnicy, którzy bez zmiany władzy nie mają szans na awans chociaż są lepiej wykształceni, przygotowani i bardziej otwarci na mieszkańców. Stara kadra będzie musiała zwolnić stołki młodszym kolegom. Dlatego rozsiewane są plotki, że Watycha wszystkich pozwalnia a nauczycielom każe pracować za darmo. Jakim człowiekiem trzeba być, aby do takich podłych chwytów się odwoływać. Powinszować autorowi takiej kampanii.
co z Markiem Batkiewiczem10:14, 23 listopada 2014
...drugim na liście wyborczej na radnych zaraz po Grzegorzu Watysze? Wchodzi do Rady automatycznie w przypadku wygranej Watychy w dogrywce?
negocjacje trwają09:47, 23 listopada 2014
Do Mara i innych, czytajcie ze zrozumieniem, przecież Liszka nie powiedział, że nie rozmawia z oboma komitetami. Wskazał, że oba złożyły propozycje i trwają rozmowy. więc nie wiem czemu się dziwicie, że się spotkał z MF i Hodorowiczem, to normalne jak się chce rozmawiać. Wygra ten kto będzie chciał realizować jego program w większym stopniu.
Stop Watycha, lepszy Fryźlewicz!09:43, 23 listopada 2014
Ja chciałbym aby jednak poparł Fryźleiwcza, jeżeli ten zadeklaruje realizację jego programu, przynajmniej bedzie realizowany program dla miasta.
MF już jest długo burmistrzem i nie ma presji realizowania własnych interesów. Niestety wydaje mi się, że Watycha chcąc nie chcąc będzie musiał robić to co obiecał za finansowanie kampani swoim klakierom i "przedsiębiorcom" co za pewne na dobe wyjdzie tylko watasze Watychy.
Aga09:42, 23 listopada 2014
Aga do ***
Lapie i kumama ale nadal twierdze ze wiedzy to ty nie masz i powtarzasz tylko zaslyszane slogany. Brak ci podstawowej kultury w debacie ---bo to ze krzykniesz i uzyjesz niecenzuralnych slow troszke zakamuflowanych to i tak widac jakim jestes czlowiekiem. Nie bede tracic energii na spieranie sie z toba bo pojemnosc twoja mala wiec po co strzepic jezyk. Pozdrawiam i polecam jeszcze wieksze wiadro zimnej wody.
zagłosuje na tego kto będzie realizował program Li09:26, 23 listopada 2014
Dla każdego ważne jest aby realizowany był jego program, więc myślę, że Paweł Liszka poprze tego kandydata, który zadeklaruje realizacje programu wyborczego.
Piotr08:08, 23 listopada 2014
Pawle znam Cię i dziwię się, że zamiast zachować się rozsądnie i stać się liderem dawnego środowiska MF, to Ty robisz to co robisz. Nie popierając burmistrza masz szansę stać się liderem a tak to stracisz ogromnie dużo. Ja i wielu co uwierzyło w Twoje deklaracje odejścia od linii obecnej władzy, teraz jak zrobisz oficjalnie to co się mówi,to na pewno nie pójdziemy za Tobą. Nie oddam głosu na Fryźlewicz, choćbyś mnie osobiście przekonywał. Wolę zmianę a nie stagnację - znasz te słowa skądś?
blisko UM08:00, 23 listopada 2014
Pod urzędem miasta wczoraj Liszka w otoczeniu ludzi burmistrza stał. Tak łądni ubrani byli. Czyżby jakieś fotki były czy może jakaś okazja? Burmistrz też ma teraz hasło "nowe możliwości" coś zbliżone do tego z plakatu Liszki. Panowie nie róbcie sobie z nas mieszkańców żartów. Każdy widzi co się dzieje. Liszka szedł z postulatem zmiany burmistrza i odcinał się od Fryźlewicza. a teraz...
Mara22:52, 22 listopada 2014
To jest ciekawe że już widziano Liszkę na pewnym spotkaniu z m.in. Fryźlewiczem, Hodorowiczem, Lasykiem. A tak się od MF odcinał. Więc nie wiem czemu Liszka kłamie i kręci .
wyborca zdecydowany22:51, 22 listopada 2014
Chcecie zmian głosujcie na Watychę. Chcecie marazmu,konfliktów, przepychanek głos oddajcie na Fryźlewicza. Liszka Paweł już odciął się kilka razy od Fryźlewicza. Takie deklaracje składał więc wiadomo,że nie będzie popierał "starego" burmistrza. Hasło Pawła Liszki brzmiało:"Nowy Targ,Nowy Burmistrz, Nowe Możliwości". Chcę nowych możliwości, chcę nowego burmistrza dla Nowego Targu.
...22:28, 22 listopada 2014
Aga - wiesz co to dotacja jest? Myślisz że to straszny wysiłek dla miasta się o nie postarać? Jaja sobie robisz? Mówisz ze te prywaciarze w Białce,Bukowinie...owszem ale kto im to umożliwia i nie rzuca kłód pod nogi -władza. Jak byś nie wiedziała to burmistrz decyduje czy wspierać budowę Aquaparku czy kolejnej Biedronki, i zamiast największego Aquaparku w Polsce mamy w Uj Biedronek. Ile było problemów przez burmistrza żeby ktoś w końcu coś zrobił z " hotelem" ile jest problemów żeby tam powstało w końcu kino z prawdziwego zdarzenia - ty bladego pojęcia nie masz co i gdzie torpeduje burmistrz. Powtarzam NAJWYŻSZE lokalowe w Polsce i prawie najwyższa cena wody, nie zrobienie nic żeby tu młodych ludzi zatrzymać - ponad 6 tyś ludzi wyjechało. Dla własnych interesów zatrzymanie targowicy na starym miejscu -łapiesz?
rufus22:12, 22 listopada 2014
@pomyśl, skończ z tą demagogią bo twój brak wiedzy dyskwalifikuje cię z prowadzenia tutaj dyskusji. Zamknij pudełeczko z wazeliną i weź głęboki oddech. 1,2,3. .. Może ty wskażesz te dobre rzeczy jakie doświadczyliśmy od Watychy, Tarnowskiego i Rajskich? Wal śmiało. Wreszcie może usłyszę jakiś jeden konkret o tych panach. Wiem, wiem, że od tego jest burmistrz ale od tego jest także rada. Nie jest od demolowania wszystkiego tylko dlatego, że nie może ktoś pogodzić się z przegraną w wyborach. Tak oto wylazły najgorsze cechy małych ludzi, dla których ważne jest tylko ich ego a nie nasze dobro czy rozwój miasta. Otwórz oczy szeroko a w tej grupie również zauważysz pana Watychę. Może się mylę? Nie, nie mylę się potrząc na wyborcze obietnice i opowieści dziwnej treści. Nie da się cały czas udawać. Jak ktoś kocha ludzi i chce im pomóc to wcale nie potrzebuje wyborów lub fotela burmistrza. Obłuda. Ludzie strzeżcie się obłudników.
...22:11, 22 listopada 2014
stenia,a ty co,kocyk czy inna poduszka jesteś że wiesz kto czyim mentorem jest? Tak budowa,kanalizacji,remont dróg itp to OBOWIĄZEK miasta a co za tym idzie -burmistrza którym przez 18 lat był Fryźlewicz.
fred21:50, 22 listopada 2014
Paweł trzymaj się i trzymaj się z dala od watahy oszołomów.
Krzy.K21:44, 22 listopada 2014
Macieju ,przestańcież już nas dręczyć tymi składankami mało ambitnymi.Poziom żenujący,może powiedz to prozą,będzie łatwiej.K
Jonik21:36, 22 listopada 2014
Watycha jeddnoznacznie powiedział ze Jachymiak i Tarnowski nie będa wice. Powiedział, że wiece musi mieć inżyniera tytuł. Więc skończcie z miasta z tymi bzdurami.
Miko21:18, 22 listopada 2014
Hmmm zobaczycie wkrótce jak słowny jest Liszka i jego słowa o braku poparcia..zobaczycie.
Witek20:54, 22 listopada 2014
Liszka nie popiera bo czeka kto da więcej. Chętnie zostałby wice ale w banku a dużo zarabia. Więc może znowu przewodniczący rady?
Watycha to Jachymiak i Tarnowski więc pewnie Liszka czeka na to który z nich odda mu swoje miejsce.
LIBERTYN20:49, 22 listopada 2014
A, czy są, tu na tym portalu, osoby pamiętające, kartki na mięso i cukier?
Gocha20:44, 22 listopada 2014
Wszystko w rękach wyborców ! A, czy urzędnicy śpią spokojnie?!
STAŚ20:41, 22 listopada 2014
Dobrze by było, gdyby ktoś z piszących, postarał się o przedstawienie konkretów. Chodzi mi o to, który z kandydatów da coś od siebie dla miasta. I, który będzie rządził umiejętnie. Ludzie niezdecydowani tego oczekują?!!
Mnich51820:28, 22 listopada 2014
Nadszedł koniec ery Fryźlewicza więc Liszka poważnie musi się zastanowić kogo obecnie opłaca mu się poprzeć - jeśli poprze Watychę; zdradzi i ogra tym samym swojego dotychczasowego przyjaciela - sam zostanie w radzie i uratuje tym samym swój tyłek podczas gdy Marek straci całą władzę.
Spryciarz, a co.20:20, 22 listopada 2014
Panie Pawle, obiecuje że jak zagłosuje pan na jednego (słusznego)
z kandydatów to ten drugi się o tym nie dowie :)
eqewrt20:14, 22 listopada 2014
Nikt z urzędników no przyszłych na super stanowiska w powiecie i w mieście nie mówi o integracji osób niepełnosprawnychi ich problemach w tym mieście , tego nie wiadać !!! Brak programu bo niema tego problemu tych osób .Znowu powstanie pewnie jakaś przepychanka i przeplatanka w redukcji etatów .... .
Fryźlewicz STOP!20:11, 22 listopada 2014
@stach - ja też zagłosuję za Fryźlewiczem, tak żeby odszedł :) już czas.
Rozsądek podpowiada Fryźlewicz!18:45, 22 listopada 2014
Za Watychą stoją watachy chciwych przedsiębiorców, którzy na pewno oczekują realizacji swoich a nie miejskich interesów, dlatego swój głos oddam na Fryźlewicza, który jednak robi wiele dla miasta ma doświadczenie i odpowiednie kotakty pomagające na różnych szczeblach administracji coś załatwić.
stenia18:36, 22 listopada 2014
do najmądrzejszego z trzema kropkami ...
Piszesz "Budowa-remont kanalizacji to OBOWIĄZEK a nie osiągnięcie" ooo to bardzo ciekawy watek. No i zadam koledze pytanie dlaczego mentor Grzesia, pan Tarnowski z tego obowiązku się nie wywiązał w PPK zostawiając cały bajzel z niedokończonymi programami i najwyższymi cenami na Podhalu? Geniusz taki jak ty, tylko od gadania a w życiu bulba.
12318:34, 22 listopada 2014
stach a Fryźlewicz jest "królem" urzędasów z przyspawanym do tyłka stołkiem
fred18:21, 22 listopada 2014
Paweł trzymaj się i trzymaj się z dala od watahy oszołomów.
Myślę18:17, 22 listopada 2014
Pomyśl mój drogi czy zabrania ci ktoś głosować na Watychę? Nie ... głosuj,głosuj ,przecież nikt ci nie zabrania,tylko publicznie nie płacz.
maciej d. z. Podhale.18:00, 22 listopada 2014
Wybieram Watychę !
Młody, sprawny i z doświadczeniem.
Pan Burmistrz MF po tylu trudach i 18-tu latach urzędowania winien mieć mniej odpowiedzialną pracę.
Pan P. Liszka też się w Nowej Radzie Miasta przyda - młody, energiczny i z Watychą w koalicji.
Panie Liszka, podejmij Pan decyzje i przystąp do KWW Nasze Miasta.
To obywatelska propozycja i to:


Czekamy tam na pańskie stanowisko,
Bo PIS i Pan jest programem blisko.
Wspólnie budujcie miasto dla ludzi,
Nowy Targ nam znowu się z letargu obudzi.

Pozdrawiam
maciej d. z. Podhale.
Aga17:55, 22 listopada 2014
Aga do ***
Wlasnie potrafisz tylko obrazac i zawisc zalewa ci oczy i rozum. To jest wlasnie twoj poziom . Piszesz o dotacjach unijnych ale wlasnie kto je sciagnal do Nowego Targu ..TY? Rynek to tylko wylany beton?? Lepsze byly krzaki ,kaluze i zalatwiajacy sie w krzakach menele? Miasteczko zle , Piszesz o Bialce i Bukowinie a czyz to nie zawiazane spolki zrobily w tych miejscowosciach raj turystyczny czy wladze? Czy jest to prywatna wlasnosc ? Wiec zakladaj spolki i zamiast swoja energie wylewac na obrazanie innych skieruj w kierunku ciezkiej prazy. Zrob cos, wykaz sie . Przejedz sie do innych miast gdzie zrobiono o wiele mniej , bo wiekszosc ludzi ktorzy przyjezdzaja do nas chwala ze tyle sie zrobilo. No i jakos na tym wylanym betonie inni kontkandydaci robili sobie spotkania i im to nie przeszkadzalo. nadal polecam ale tym razem duzy kubel zimnej wody.
Tlenu17:26, 22 listopada 2014
...Przecież tak nie myślisz bul,bul,bul.
To minie17:22, 22 listopada 2014
O czym świadczy nadmierne używanie znaków interpunkcyjnych w tym wielokropka? Kto zgadnie? Spokojnie,to zaraz minie ,proszę oddychać głęboko.
stach17:06, 22 listopada 2014
Ja też głosuję za Fryźlewiczem. Watycha zmieniał prace jak rękawiczki, jest zwykłym urzędsem z powiatu
Sukcesów17:03, 22 listopada 2014
Paweł,myślę że mogę mówić do Ciebie po imieniu bo spotkaliśmy się w szkole .Wybieraj w zgodzie z własnym sumieniem .Wybieraj ludzi którzy mogą Ci coś zaoferować.Wystrzegaj się oszołomów którzy tylko marzą o stanowiskach.Zasiadałeś w radzie więc wiesz na kogo postawić.
bz16:50, 22 listopada 2014
To tylko ci się wydajje.
tak tak, wisisz mi kasę16:32, 22 listopada 2014
z..ty głosujesz na M.F bo po kolesiowemu mogłeś filmować uroczystości miejskie....ale to już się na szczęście skończy.
pomyśl16:30, 22 listopada 2014
Kompromis a nie pomyślałeś że nie chodzi o to co zrobił złego dla Nowego Targu, tylko o to że nie zrobił nic dobrego? Zatrzymał miasto w rozwoju wykonując tylko inwestycje dofinansowywane i przykleił się superglu do stołka na 18lat? Dlatego na pewno zagłosuję na Watychę - może coś ruszy w tych 4latach, jeśli nie to będą następne wybory, a z Fryźlewiczem mam pewność że nie zmieni się nic....
...16:16, 22 listopada 2014
AGA...lemingu ... o czym ty mówisz? Bo bladego pojęcia chyba nie masz...WSZYSTKIE wymienione przez ciebie rzeczy powstały tylko i wyłącznie za sprawą DOTACJI UE...gdyby nie one z żadną z tych rzeczy Marek F. nawet by nie wystartował... Basen? Wiesz że ten basen powstawał 20lat - czy nie jesteś tego świadoma? Plan jego budowy był już przy budowaniu szkoły nr 11 ...więc sobie oblicz i gdyby nie "fala" do dzisiaj by nie powstał. Remont płyty rynku...beton to i szympans wylać potrafi- dotacja UE..dodaj do tego remont WC na rynku i ich zamurowanie :) Miasteczko komunikacyjne - chyba jego likwidacja , bo to nie jest już miasteczko komunikacyjne i gdyby nie mieszkańcy byłby kolejny betonowy plac bez drzew- dotacja UE...itd itp....Dodaj jeszcze do osiągnięć 18lat - emigrację ponad 6tyś mieszkańców NT za pracą...likwidacja praktycznie handlu w centrum...wybudowanie niepłacących podatków kilku biedronek oraz 4ech kościołów.... Budowa-remont kanalizacji to OBOWIĄZEK a nie osiągnięcie,teraz sobie zadaj pytanie ile czasu to trwało. Tak - to 18lat nicości , układów, usadzania kolesiów bez wiedzy i kompetencji na stanowiskach (Kubowicz, Ścisłowicz itp...) , 18lat zatrzymania w rozwoju NT - patrz Białka, Bukowina....18lat odwlekania przeniesienia slamsów zwanych targowicą...decyzja o budowie cmentarza dosłownie w ostatniej chwili - już miejsc brakuje na obecnym. Olewanie młodzieży i sportu , podnoszenie cen za wynajęcie sal gimnastycznych, brak wsparcia dla np Mistrzyń Polski w unihokeju - dziewczyny musiały "wyżebrać " u ludzi pieniądze na wyjazd na mistrzostwa....najwyższe "lokalowe" w Polsce....i prawie najwyższa cena za wodę.... wymieniać dalej?
karol16:13, 22 listopada 2014
Ja glosuje na /.../

Jeden z kandydatów nosi nazwisko Fryźlewicz, drugi - Watycha. Skróty i przekręcanie nazwisk może być odebrane jako obraźliwe. Moderator.
zb13:44, 22 listopada 2014
Ja glosuje za MF a ile lat aspirant grzal fotele w biurach'pewnie 10 albo wiecej.Fajny facet ale to urzednik a nie gospodarz'.
Miescon od 169313:23, 22 listopada 2014
Teraz prawda wyjdzie na wierzch.
Słuchamy panie Liszka, czekamy na poparcie Maziorza w ostatniej chwili
i będzie to pański ostatni ruch polityczny na wieki.
kk11:20, 22 listopada 2014
@ pliszka - zgadzam sie na 100% - jest taki nijaki -ani to ani sio.
Mieszkaniec zwracający uwagę na język debaty polit11:16, 22 listopada 2014
Wyrażam swoje niezadowolenie z powodu języka debaty politycznej w Nowy Targu. Szkoda, że prowadzący język nienawiści dostali się do Rady Miejskiej i tworzą w niej większość. To też powód mojego głosowania w drugiej turze na pana Marka St. Fryźlewicza. Wolę Jego niż "plecy" kontrkandydata, które mieszają od lat...
Kompromis11:05, 22 listopada 2014
A co takiego złego ten Fryźlewicz zrobił dla naszego miasta.Kazdy narzeka mowi że jest zle.Co prawda ma kilku urzednikow do wymiany ale poza tym jeśli chodzi o rozwoj miasta to NiE można sie przyczepić.Wystarczy popatrzec na inne miasta takie jak NT i zobaczymy, że nie jest OK.Osobiscie to jeśli chodzi o pana Liszke to widział bym go w urzedzie z Fryzlewicza bo tworzyli by dobry zespoł po warunkiem że zrealuzuja wspólnie projekt budowy stacji narciarskiej w Gazdach.Wtedy macie moj głos.Młodość i doświadczenie.Tego się należy trzymać.Co do Watychy to znam ludzi ktorzy go popieraja.Panie Boże chroń Nowy Targ !!!
AGA11:04, 22 listopada 2014
Do ***
Czlowieku o jakiej 18 letniej nicosci mowiszz : kanalizacja na odcinku od Kowanca do Gazdy, most na Balezowym, kladka na Dunacu, sciezki rowerowe, remont plyty rynku, remont parku, basen, nowy stadion pilkarski, remnt hali Gorce, miasteczko komunikacyjne na blokach , place zabaw mosstek na Kowancu w strone zadzialu, kanalizacja Buflaku, wspofinansowanie remontu powiatowej drogi Waksmundzkiej i Kowanca, itd
i wedlug ciebie jest NICOSC. Napij sie zimnej wody czlowieku.
pliszka10:17, 22 listopada 2014
Liszka jest śliski
ale macie problem!09:33, 22 listopada 2014
Nie popieram żadnego ale wybiorę "mniejsze zło" .
Dlaczego Watycha?
Ponieważ osiemnaście lat na stołku to jest stanowczo za długo!
sąsiad09:25, 22 listopada 2014
Pawle, dlaczego robisz ze swoich wyborców ludzi niemądrych? Głosowali na Ciebie bo chcą zmian i NIE CHCĄ obecnego burmistrza. A ty zachowujesz się jak ta dz@#? PSL która poprze tego kto.... Więcej szacunku dla ludzi którzy Tobie zaufali.
@ciekawy09:24, 22 listopada 2014
Co to znaczy nie błysnął? Mnie akurat przekonał. Dobry pomysł z budownictwem komunalnym i przynajmniej jakaś nadzieja na mieszkanie, bo do tej pory na mieszkanie czekało się latami, a na bryksach jakoś dziwnie były przydzielane...
uu09:21, 22 listopada 2014
ktoś tu napisał ,ze MF przegra prez Liszkę Pawlikowską i inn. Myslisz się gościu - MF przegra przez swój wredny charakter - zamykanie się z kolesiami w gabinecie, lekceważenie ludzi, niegospodarność. Przypomnę, żeby wazeliniarzom MF humor poprawić. 4 lata temu MF w I turze wygrał, ale na ogonie miał Tarnowskiego, który w II przegrał z Markiem tylko 300ma głosami. Teraz Grzesiu ma ponad 1500 głosów i obawiam się, że nawet ogromne wpływy MF na Frańciszkańskiej 3 nic tu nie pomogą. Oby.... licho nigdy nie spi
z sali08:55, 22 listopada 2014
Nagle zaczęli śpiewać peany do Liszki. Na sesjach Liszka był głównym wrogiem opozycji.
Jonek07:37, 22 listopada 2014
Antek a co nie da się? W powiecie dogadywali sie ponad podzialami, wiec i tu mozna. Koniec z tym co bylo za tej ekipy. Pora wspolpracowac a nie szukać tylko zwarcia
potiomkin07:29, 22 listopada 2014
ciekawe czy będzie Liszka jutro tzn w niedziele czytał w kościele i służył do mszy no chyba ze dopiero jak za 4 lata będzie startował znowu na burmistrza
myd02:31, 22 listopada 2014
Nam nie potrzeba geriatrii na fotelu burmistrza tylko kogoś młodego z energią i pomysłami. Którego celem jako burmistrza nie będzie wygranie kolejnej kadencji lecz działanie dla rozwoju miasta. Bo upiększanie na kredyt to nie jest rozwój lecz stagnacja tylko ładniej opakowana.
Antek02:02, 22 listopada 2014
do Pasterz PPP
'Poprze pan Grzegorza Watychę to radni jego ugrupowania pozwolą Panu bez perturbacji egzystować w radzie'" --- he,he, he. a jak nie poprze to co? W radzie trzeba pracować a nie egzystować. No to ładne jaja się szykują, a Watycha mówi, że będzie współpracował ze wszystkimi, to ma być podobno taka rada ponad podziałami. Już to widzę
troch.ę faktów zamiast mitów01:53, 22 listopada 2014
@ do Henryk. Stek idiotyzmów.. Weź posmaruj sobie wazeliną jeszcze ..., żebyś się wepchał.
3 Jak Grzesiek wygra wybory to będzie realizował Liszki program- uwaga wyborcy Watychy, bo was ma zamiar oszukać.
4. Tylko Grzesiek gwarantuje Radę bez podziałów-bądź pewny, że nie pozwolą mu na to przede wszystkim Jacenty Rajski, Andrzej Rajski i Tarnowski. Na debacie Jacenty Rajski nie mógł się nawet publicznie powstrzymać przed nazwaniem radnych pro-burmistrzowskich .klakierami- był doradcą Watychy. Podział w radzie zaczął się od czasów Jelonka, to radni opozycji nie przychodzili na wszelkie zaproszenia nawet z okazji połamania się opłatkiem. Fryźlewicz zmuszał do głosowania? Jak? Przystawiał pistolet do czoła?
5. Fryźlewicz grał w kampanii nie uczciwie? A co on takiego robił Liszce? Atakował go słownie, obrażał go mówił nieprawdę, zrywał mu plakaty? Jeżeli już coś to komitet Liszki zachował się nie fair, bo złamał ciszę wyborczą podstawiając pod lokal wyborczy w czasie ciszy wyborczej samochód z jego plakatami.
Na stronach miasta są zdjęcia z Panem Liszką z otwarcia SAG, Małego Parku, Ronda na Kolejowej,. Owszem nie ma plakatów wyborczych pana Liszki, ale nie ma też Fryźlewicza i innych kandydatów. Nie ma plakatów PiS, PO , PSL, ani żadnej partii.
Odnośnie żłobków to pan Liszka źle przygotował tą uchwłę i uwaliło ją RIO. Nie posłuchał doświadczonych kolegów, którzy go przed tym ostrzegali. Nawet niektórzy z opozycji się z nim nie zgadzali.Ale takie kłopoty związane z nieznajomością przepisów, ustaw, miał również pan Glonek. Sęk w tym, że ani jeden,ani drugi nie słuchali rad mądrzejszych.
Na schody główne na cmentarz pieniądze się znalazły- były nawet przetargi na wykonanie ale nie wyłoniono wykonawcy. Schody na cmentarz od Skotnicy będą realizowane z budżetu obywatelskiego jak wiele inicjatyw obywatelskich. PWS rozsiewa informacje, że Liszka będzie wice burmistrzem /? To ludzie Watychy rozsiewali informacje , że Liszka to farbowany lis Fryźlewicza, że Fryźlewicz go wystawił, żeby odebrać głosy Watysze. Cofnij się kilka stron wstecz i poczytaj. Faktem jest, że Paweł Liszka zachował się bardzo nie fair wobec kolegów z PWS. Podobnie jak Pawlikowska, Truty , Swałtek . To dzięki nim Fryźlewicz prawdopodobnie przegra i myślę, że nie żaden stary układ jak to nazwałeś, im nie przebaczy, ale ponad trzy tysiące nowotarżan, którzy zagłosowali na Marka Fryźlewicza. W oczach tych ludzi Liszka, Pawlikowska, Truty, Swałtek są spaleni.
Pupa ci się wy=K00:54, 22 listopada 2014
K...pina
Ale trafiłeś
Skąd wiedziałeś że jestem milicjantem?
I ubekiem
Wiem
jak ci przywaliłem pałą za chu..ligaństwo
To gały ci się wybałuszyły
i wtedy mnie dostrzegłeś
Ale naprawdę żal mi ciebie
bo po trzydziestym życie ci da
po życi
Ali00:17, 22 listopada 2014
Nicnierobienie od lat raczej nie jest ci obce .
Lokos00:17, 22 listopada 2014
Paweł Liszka najlepiej niech zostanie przy swoim stanowisku i nawet cichaczem nie popiera nikogo bo jego wyborcy wiedzą, że szedł z hasłem zmian i teraz wiadomo która opcja reprezentuje zmiany w Urzedzie Miasta.
PasterzPPP00:11, 22 listopada 2014
Panie Liszka zastanów się Pan.
Marek jest skończony. Nawet jak tfu wygra w drugiej turze i tak nic Panu nie załatwi.
Poprze pan Grzegorza Watychę to radni jego ugrupowania pozwolą Panu bez perturbacji egzystować w radzie, może wypracujecie wspólnie jakieś projekty. Jak nie to się nawet do Pana nie odezwą bo nie muszą!
no cóż00:10, 22 listopada 2014
ciekawy, jak Watycha nie błysnął to Marek F. w ogóle nie istniał...
www00:06, 22 listopada 2014
miasteczko komunikacyjne...sprawdzonych w czym? Nic nie robieniu ?
kpina23:51, 21 listopada 2014
do Henryk - większego stegu bzdur to dawno nie czytałem, ty chyba skończyłeś jakąś wyższą szkołę dla milicjantów i ubeków za komuny ale nie chadzałeś na zajęcia z psychologii. Ani ty, ani twój Grześ Pawłowi do pięt nie dorastają i chociażbyś stanął na gałach będziesz tylko śmieszny. Nowy nędzny układ nie da ci nic więcej od obietnic ... i krówkę na trudne chwile jak ci będzie smutno, gdy nic nie da się znów zrobić. Ta ekipa mając większość w radzie nie była w stanie przecież zaproponować niczego poza kłótniami a teraz chce rządzić.
z bloków, nie z Kowańca :)23:29, 21 listopada 2014
@obiektywny - Jurek też po blokach chodził i jak to się skończyło?
Henryk22:41, 21 listopada 2014
Ma Pan klasę Panie Pawle
Oczywiste jest że
1/Żadnego Pana wyborcę nie zmusi Pan do głosowania na kogoś
2/Nie ma partyjnej "solidarności"- za komuny zmuszano nas do..
3/Jak Grzesiek wygra będzie realizował Pana program /oświadczył to
wczoraj/ Jego jest bardzo podobny
4/Tylko Grzesiek gwarantuje Radę bez podziałów a zatem szacunek dla Pana i radnych PIS ,Fryżlewicz nieraz zmuszał Pana do głosowania wbrew sumieniu i logice- chyba nie chce Pan powtórki z podziału Rady
5/To Fryżlewicz grał z Panem w kampani nie fer
Jagła w końcówce na żadnym odbiorze nie dopuścił Pana do głosu
i jak tylko się dało to Pana ośmieszali-a to miał Pan głupi pomysł z ośrodkiem w Gorcach a to że Pan nie widzi PRODUKTU w Ścieżce wokół Tatr a to że jest Pan marzycielem i wizjonerem /dla mnie to zaleta/
6/Na Pana zdjęcia i informacje o Panu i PIS było "embargo" na oficjalniej stronie miasta finansowanej z naszych podatków - tak Pana doceniali jako Przewodniczącego Rady Miasta Nowego Targu
7/Pana incjatywę uchwałodawczą o żłobkach wielokrotnie ośmieszono
Ci co to zrobili po trupach udowodnili ...sam nie wiem co
8/Na schody na cmentarz nie znalazły się pieniądze a nagle od Skotnicy tak
9/To PWS rozsiewa tą niedorzeczną informację że przyjął Pan
ofertę na vice burmistrza w zamian za "poparcie" - jeden głos na wagę złota? to by było głupie i nieetyczne i niegodne Pana
10/Jest szanasa w drugiej turze mieć większy klub PIS o Fryżlewicza ' "bombowego"
11/Mściwy stary układ nie wybaczy Panu -wystartowania w wyborach
TO PEWNE
12/Nie musi Pan nic podpisywać -logika ,serce , rozum i dobro Nowego Targu przemówi do wyborców
starszy22:13, 21 listopada 2014
Drogi wyborco,ty byś był dobrym kaowcem we wczesnej komunie ,ale teraz ludzi na tą nutę nie złapiesz.
ciekawy22:09, 21 listopada 2014
dzisiaj w radio była transmitowana debata między kandydatami ( w której Watycha nie błysnął) ciekawe czy po tej debacie P. Liszce bliżej fo Fryźlewicza czy Watychy ?
PS. Panie Moderatorze ...

Znakomicie. Dziękuję. M.
wafel22:07, 21 listopada 2014
Panie Pawle Liszka. Rozumiem dylemat. Ale decyzję trzeba podjąć.
miasteczko komunikacyjne21:56, 21 listopada 2014
Do portiera: panu Pawłowi zależy na rozwoju swojego miasta i dlatego nie poprze Grzesia. Wie że byłyby to głosy stracone i bliżej mu do ludzi sprawdzonych ,którzy mogą się pochwalić dokonaniami z których korzystają mieszkańcy.Wymieniać ich chyba nie trzeba
Madziar21:53, 21 listopada 2014
Jeżeli nie Liszka to Fryźlewicz. Musi być równowaga bo inaczej Watycha będzie rządził i miastem i powiatem i to bez żadnej kontroli.
...21:50, 21 listopada 2014
Aga...ty tak od urodzenia, czy nabyłaś? Lepsze "gruszki na wierzbie" niż 18letnia nicość....
Szuser21:29, 21 listopada 2014
Do benedeka

Takiego bełkotu dawno nie czytałem ,cytat:
"...Jako patriota nie będę głosował na PO u wyklutego z niego Watychę i ochrzczonego przez senatora PO Fryźlewicza obaj kandydaci tacy Jak nasza Polska ...." No to jesteś patriota czy nie? A może ty narąbany jak stodoła?To wybory samorządowe, Josef z Barzin nie kandidat je.
???21:23, 21 listopada 2014
tak zle i tak niedobrze - i poco mu to było ..
Pa Pis21:21, 21 listopada 2014
Czyli Paweł Liszka odcina się zupełnie od Fryźlewicza. Bak wdzięczności za karierę jaką zrobił dzięki niemu. Trzeba było jasno powiedzieć i to dawno, że rządy Fryźlewicza były i są źle oceniane przez byłego przewodniczącego rady. No cóż takimi ludźmi otaczał się Fryźlewicz. Teraz się odpłacają. Sypie się sztuczna koalicja, sypią się dawne układy. Widać, że trzeba dla miasta, dla nas mieszkańców nowego powiewu. Głosuję na Watychę i już
aaa21:20, 21 listopada 2014
Liszka jest na tyle Liszką, że poprze tego który mu więcej obieca. A jak nikogo głośno nie poprze to znaczy, że będzie /.../ kto wygra co zresztą sam powiedział w tym wywiadzie, to dla niego jest bardzo wygodne bo jak poprze Fryźlewicza a ten nie wygra to podpadnie nowemu burmistrzowi i to zadziała również w drugą stronę. I taki miał być burmistrzem!? Teraz powinniście ludzie zobaczyć jaki jest naprawdę Liszka!!!

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Wyborca21:08, 21 listopada 2014
Do Promyka.
Tak się składa, że wszyscy ze sztabu GW mają pracę. I chociaż niektórzy bardzo by się przydali miastu, to nie wiem czy znajdą się tacy, co porzucą to, co osiągnęli. Oceniasz według siebie to zakładasz, że wszyscy są interesowni. A co Ty na to, że dla niektórych "spłatą długu z kampanii" będą szafki w szkołach, inwestycje w edukację, miejsca pracy itp. Tak po prostu, dla wszystkich. Nie strasz ludzi zwolnieniami, bo czasy władzy opartej na strachu się skończą.
tutesy , ale nie swój21:03, 21 listopada 2014
Głosujemy na ludzi młodszych nie schorowanych , nie zmęczonych władzą , którzy mogą wnieść coś nowego w formie i w treści, którzy mają inne spojrzenie na miasto i jego problemy. Marek jest już człowiekiem do "bulu "sprawdzonym i który się już spalił i wypalil. Jest bardzo zmeczony , zestresowany . Stres czasem zabija . Dajmy mu odpocząć.Nie łudzmy się ,że jeszcze coś może zrobić. Chyba tylko wiekszy bałagan i dług .
WYBORCA20:47, 21 listopada 2014
EJ, WYBORCY, JEST WYBÓR NIE DUŻY. /.../

Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
ciekawy20:44, 21 listopada 2014
tak z innej beczki :/.../

Kolejny raz proponuję "ciekawemu" zainteresować się naszym regulaminem. M.
obiektywny20:42, 21 listopada 2014
Marek zastosował metodę na wnuczka i chodzi z Rajskim po blokach i agitują. Kto wie czy Pan Liszka nie jest z nimi w kooperatywie.
fakt20:38, 21 listopada 2014
Połowa tego co się mówi na Mieście - to ploty.
obywatel nt20:33, 21 listopada 2014
proponuje sie wycofac z polityki jak sa trudnosci z decyzjami i spokoj a nie byc choragiewka gdzie zawieje tam poleci
portier20:22, 21 listopada 2014
Morał z tego taki że panu Liszce wcale nie zależy na naszym mieście tylko na stołku burmistrza którego nie zdobył.Gdyby chciał rozwoju miasta poparłby Watyche.
gwardzista20:00, 21 listopada 2014
do maciej d. z. Podhale.
czytam "sugeruje stanąć za większością" czyli zostać w domu bo tam została większość. A tak na marginesie, piękne bzdety pan prawisz tylko ciekaw jestem jak to było w pana przypadku za komuny? Hmmm? Tam to była większość ...
Garborek19:55, 21 listopada 2014
ja bede napewno na wyborach ale kogo popre to tajemnica
qweertya19:43, 21 listopada 2014
Karierowicze tylko kasa!!
awer19:42, 21 listopada 2014
Młody człowiek , za dużo obiecuje albo nic w zamian.
ptaszek19:38, 21 listopada 2014
Ciekawe, rozmawiałem dziś z osobą, która nie dostała się dorady miasta z listy PWS i powiedziała mi ta osoba że umowa jest już zawarta. Po co w takim razie rozsiewają takie ploty???
Promyk19:25, 21 listopada 2014
Zwolnienia będą nieuchronne bo sztab gdzieś trzeba upchnąć a walczą jak diabeł o duszę . Co se kto wywalczy to jego,podobno tylko nikt nie chce stanowiska komendanta straży miejskiej ale dlaczego ? Promocja teraz będzie wzorowana na powiatowej bo podobno ta się sprawdziła.
znajomy19:17, 21 listopada 2014
Mówił o zmianach cały czas. Paweł wypominał stagnację burmistrzowi. I teraz co niby mam głosować na tego Fryźlewicza, od którego się odcinałeś? Powiedz wyraźnie, że popierasz kogoś albo nikogo. Ja na pewno poprę Watychę, bo chcę wreszcie nowej jakości w mieście.
lojalność19:15, 21 listopada 2014
Paweł Liszka 8 lat był w PWS i zawsze traktowano go tam poważnie i szanowano. Mam nadzieję, że postąpi elegancko wobec swoich kolegów, którzy wybrali go na przewodniczącego RM
derr19:15, 21 listopada 2014
PWS liczy na pana Liszkę.
stefan19:05, 21 listopada 2014
Program-czyli dla Pana Liszka kto więcej zaoferuje (i taki ktoś chciał być burmistrzem)
koza18:52, 21 listopada 2014
Pan LISZKAdawno to ustalił uwazam ze panFryzlewicz niema dozywocia na stanowisku burmistrza czas na zmiane 18 lat wystarczy
wyborca P. Liszki18:50, 21 listopada 2014
Panie Liszka oddałem na Pana głos ! Dlaczego się Pan odcina od elektoratu który nie wie na kogo głosować? Po co te gierki? Proszę jasno i konkretnie - Fryzlewicz czy Watycha ?
Aga18:42, 21 listopada 2014
Pan Liszka ma dobry program i jedyna szansa aby chociaz troche tego zrealizowac to trzeba poprzec Fryzlewicza.
Ja pojde glosowac na Fryzlewicza i licze ze pan tez go poprze a glosowalam na pana i teraz nie wyobrazam sobie glosowac na Watyche ktory obiecuje gruszki na wierzbie. Zredukuje urzednikow dla oszczednosci ale po to zeby obsadzic swoich.
osioł18:37, 21 listopada 2014
to ile trzeba zatrudnic synow i corek w społkach zaleznych np MZK zeby miec wiekszosc radnych czy [wyborcypodatnicy]to uniosa na plecach czyt podniesionych opłatach i podatkach
jano18:31, 21 listopada 2014
Na Watyche nowy człowiek nowe mozliwosci :) a Panowie Liszka i Fryzlewicz to do sprzatania miasta :)
baba17:49, 21 listopada 2014
Panie Liszka czekamy na pana krok!!! Na kogo mamy głosować?
Mieszkaniec NT17:47, 21 listopada 2014
trutu trutu a kto podsunoł pomysł Panu MF chodzenia po mieszkaniach i błagać o głosy, niech przyjdzie do mnie to zobaczy na czym życie polega:)
benedek17:45, 21 listopada 2014
Zdrowy rozsadek mówi nie ma Na Kogo głosować!
Jako patriota nie będę głosował na PO u wyklutego z niego Watychę i ochrzczonego przez senatora PO Fryźlewicza obaj kandydaci tacy Jak nasza Polska i ciesze że że Nowy Targ będzie nadal Wiochą która nie potrafi uszanować wielkich Patriotów bo mając takich radnych na nic się nie zanosi .
Zorientowany17:45, 21 listopada 2014
Fryzlewicz obieca PL stołek vice gdy ten przekaże - poprzejwgo kandydaturę. Na razie Liszka robi dobra minę i nikogo nie popiera ale stołek kusi. Fryźlewicz wszystko obieca każdemu w akcie desperacji, taki to typ.
maciej d. z. Podhale.17:42, 21 listopada 2014
Uważam: Jak tak Pan twierdzi - panie Liszka, to pewnie Pan kręci. Takie sprawy podejmuje się zwykle po 24 godzinach od "przegranej". Jak Sz. Pan nie wie, to sugeruje stanąć za większością. Rodzice mnie uczyli, żebym pamiętał zawsze w życiu, aby stał po właściwej stronie.
Co Sz. Pan sam zrobi w nowej Radzie Miasta, bez większości ?
Już przecie Pan widzi i czuje, że większość ma Watycha.
Nie pozwól Pan sobie by zostać samemu na "okręcie" ?
Pozdrawiam, życząc sukcesu w życiu politycznym i gospodarczym dla miasta Nowy Targ.
maciej d. z. Podhale.
hej17:39, 21 listopada 2014
Zakałapućkał sie facet - lisek farbowany
...17:38, 21 listopada 2014
Czyli wiadomo, że bliżej mu do Marka skoro opozycji nie popiera. Przyjmuje neutralną pozycję by nikt niczego nie zarzucał ale każdy widzi jak jest.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas