Nadal nie znamy nazwiska wiceburmistrza Nowego Targu. Burmistrz Watycha: "Wiem, że spowoduje to falę niezadowolenia i krytyki. Biorę ją na siebie" - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Jabłonka
Rain
Wiatr: 17.244 km/h Wilgotność: 75 %
Rain
Wiatr: 18.036 km/h Wilgotność: 86 %
Rain
Wiatr: 17.892 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
Wiatr: 17.856 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 10.584 km/h Wilgotność: 47 %
Clouds
Wiatr: 10.908 km/h Wilgotność: 80 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
12 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
08.12.2014, 15:54 | czytano: 13426

Nadal nie znamy nazwiska wiceburmistrza Nowego Targu. Burmistrz Watycha: "Wiem, że spowoduje to falę niezadowolenia i krytyki. Biorę ją na siebie"

NOWY TARG. Podczas zwołanej na dziś konferencji prasowej miało paść nazwisko najbliższego współpracownika nowego burmistrza. Tak się jednak nie stało. - Zdaję sobie sprawę, że wiele osób będzie zawiedzionych - powiedział Grzegorz Watycha.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Nazwisko nie padnie

- Kryteria jakie wymieniłem w kampanii mówiąc, że będzie to człowiek znający się na inwestycjach, inżynier i budowlaniec - wymagają od osób, do których się zwróciłem - przemyślenia. Poszukiwania skierowałem do fachowców, osób które pracują na wysokich stanowiskach. Ich zgoda oznacza dla nich spore zmiany, dlatego prosili o czas, a ja zgodziłem się im go dać. Wolę poczekać, niż obniżać kryteria i szukać w innym kręgu swojego zastępcy. Państwo czekacie na to nazwisko, ale ono dziś nie padnie. Wiem, że spowoduje to fale niezadowolenia i krytyki. Biorę ją na siebie - powiedział burmistrz podczas swojej pierwszej konferencji prasowej po wyborze na stanowisko.

Eugeniusz Zajączkowski i Jan Kolasa - na chorobowym

Na pytanie ilu przewiduje zastępców, nowy burmistrz uznał, że na już potrzebuje jednego. - Potrzebuję zastępcy do realizacji inwestycji. Przed nami takie wyzwania jak np. hala lodowa. Poprzedni wiceburmistrzowie jeszcze są, ale nie fizycznie, bo są na zwolnieniach lekarskich. Takie faktyczne przejęcia Urzędu nastąpiło w piątek. Dostałem klucze do gabinetu, rozmawiałem z Markiem Fryźlewiczem, który przekazał mi swoje opinie na temat tego, co jego zdaniem jest ważne. Teraz aktywnie zapoznaję się z obowiązkami. Trochę czasu trzeba, by poznać sposoby działania, ale i narzucić swoje myślenie i pogląd na to jak ma funkcjonować Urząd Miasta. Miasto to nie tylko Urząd, to też zakłady i spółki. Niezależnie od tego kto tu zasiada jako burmistrz, tam biegnie wszystko swoim trybem. Jak mówiłem, jestem po rozmowie z panem Fryźlewiczem, a z panem Zajączkowskim jestem umówiony "na telefon" - dodał.

Dopytywany o los byłych wiceburmistrzów, Grzegorz Watycha dodał: - Obaj panowie wiceburmistrzowie mają świadomość, że ich rola już się skończyła. Nasza współpraca też. Nie ma opcji, żeby któryś z nich był moim zastępcą.

"Będą zmiany, ale trzeba trochę czasu"

- Jestem przed spotkaniami i rozmowami indywidualnymi z urzędnikami i naczelnikami. Będą zmiany, ale trzeba trochę czasu. Jeszcze nie wiem, z której strony potrzebne będzie wsparcie. Już wiem, że sprawy reprezentacyjne zajmują sporo czasu. /.../ Dużych zmian w Urzędzie Miasta nie przewiduję, ale będą przemodelowania. Niektóre wydziały chcę mieć bezpośrednio sobie podległe. Liczę na to, że od samych naczelników usłyszę jakieś propozycje. Na razie zmian personalnych przed rozmowami z nimi nie przewiduję. To samo dotyczy spółek. Przykładowo Nowotarskiej Telewizji Kablowej. Tu jestem przed spotkaniem z drugim udziałowcem kablówki i rozmową "jak tę spółkę dalej widzimy". Inny przykład to spółka ciepłownicza /... /

Nowy burmistrz dodał, że potrzebuję stu dni na "wejście i rozpoznanie", a do pół roku "wszystko będzie już opanowane" i wprowadzone będą ewentualne zmiany.

"Chcę by rok był oszczędny"

Na pytanie o rzecznika prasowego, ewentualnie asystenta czy doradcę, powiedział: - Nie przewiduję zatrudnienia rzecznika prasowego i zapraszam do bezpośredniego kontaktu.

Dotychczasowy zwyczaj poniedziałkowych spotkań z mieszkańcami będzie podtrzymany, ale jak mówi Watycha - osoby chcące spotkać się z nim, będą mogły przez sekretariat umówić się na konkretny termin bez ograniczenia tylko do jednego dnia w tygodniu. Zamierza też wykorzystywać portale społecznościowe, bo jak stwierdził "sprawdziły się one w trakcie kampanii jako źródło informacji i sposób kontaktów z mieszkańcami".

Dziennikarze usłyszeli zapewnienie, że będzie im łatwiej zdobywać informację niż przez ostatnie lata - już bezpośrednio u naczelników i urzędników poszczególnych wydziałów.

- Nie chcę rozpoczynać pracy od tworzenia stanowisk. Stan osobowy w urzędzie jest dość spory. Może poszukam rezerw kadrowych i przesunięć między wydziałami. Chcę by ten przyszły rok był oszczędny. Musimy wygospodarować środki na spłatę zadłużenia - zaznaczył burmistrz.

Urlopy

Podczas konferencji towarzyszył burmistrzowi skarbnik Łukasz Dłubacz, który przypomniał podstawowe założenia przyszłorocznego budżetu. Obaj panowie przyznali, że nową pozycją w budżecie są kilkudziesięciotysięczne odprawy dla odchodzących burmistrzów, które nie były zaplanowane. Grzegorz Watycha zadeklarował, że sam będzie brał należny mu urlop, by w przyszłości nie doprowadzać do takich sytuacji.

Burmistrz Nowego Targu jest sekretarzem w powiecie nowotarskim. Na pytanie o swoją sytuację zawodową odpowiedział: - Zwróciłem się o urlop bezpłatny, ale czekam na opinię prawnika. Na razie jestem na urlopie wypoczynkowym. Jeśli będą jakieś przeszkody formalne w uzyskaniu bezpłatnego urlopu w starostwie, to dojdzie do rozwiązania tamtej mojej umowy o pracę - wyjaśniał.

Sabina Palka, zdj. Michał Adamowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Nowotarżanin z wyboru19:37, 16 grudnia 2014
I nadal nic i nic i nic....
wyborca10:19, 12 grudnia 2014
Panie Burmistrzu. Kłamie Pan? Ile to się można zastanawiać, żeby podjąć decyzję. Dzień, góra dwa,. Wasz kandydat na wice rozmyślił się , odmówił wam i teraz szukacie na gwałt nowego, stad ta zwłoka. Nie jest Pan wiarygodny. Mówi Pan o wielkich zmianach w urzędzie "urząd dla ludzi, nie odwrotnie", a nie umie Pan skompletować sobie załogi. Jest Pan chwiejny, mało stanowczy. Więcej Pan mówi, obiecuje, niż robi. Podobnie Pan postąpił ze strefami. Teraz oczywiście Pan wprowadzi strefy, bo przed wyborami nie były Panu wygodne.
osa21:59, 11 grudnia 2014
Burmistrzu ogłoś Vice i ogłoś kiedy nie będzie już Jagły w urzędzie. To psota i psuj.
Warto rozmawiać i wiedzieć10:19, 11 grudnia 2014
Jędrysko raczej nie, bo on jest mgr inż. ale mechanik anie nie budowlaniec. Przykleił się do tego fachu, a jak to u niego to gazdowanie wygląda wystarczy popatrzeć na skład na ul. Składowej. I to wystarczy za cały komentarz, ewentualnie informacji uzupełniających mogą udzielić np. jego kontrahenci.
nt01:50, 11 grudnia 2014
Panie Grzegorzu- tak mi się wydaje, że tym vice będzie, jak ktoś tu już napisał Leszek Jęd....o, tylko zapomniałeś dodać mag.inż budowlaniec. Dlaczego się tak boisz ogłosić ? - jest to bardzo w porządku facet. Czy twoje burmistrzowanie, będzie tak nie zdecydowane, pewne obaw, lęku i niezdecydowania? Grzesiek przełam ten stres i działaj zdecydowanie z podniesioną głową. Nie opowiadaj dyrdymał,czy komuś to będzie się podobać czy nie. To jest twój wybór i twój zastępca.Ludzie będą Cię oceniać po czynach. Życzę Ci powodzenia i udanej kadencji,abyś za 4 lata ponownie wybrali Cię nowotarżanie.
Bolo21:46, 10 grudnia 2014
do@ em który z tych "chorych" miał kiedykolwiek klasę? żaden!!!!
wtf19:26, 10 grudnia 2014
Do "jestem kretynem i modi o tym wie" masz rację, jesteś kretynem...
jestem kretynem i modi o tym wie16:57, 10 grudnia 2014
wtf jestes chorym czlowiekiem
Władek Wyborca13:11, 10 grudnia 2014
do sceptyka
proponuję napisać prośbę o zwolnienie za porozumieniem stron, bo frajerze jeden nie wytrzymasz zmian.
młodziak08:46, 10 grudnia 2014
@maciej d.z. Podhale, Macieju pleassssse podaj jakie zioło używasz i gdzie je można zakupić?
xxx06:32, 10 grudnia 2014
Jeżeli wice burmistrzem bedzie pan Tarnowski- to spoko.
sceptyk22:40, 9 grudnia 2014
Boję się pomyśleć, na jakie "problemy", natknie się w ciągu 4 kolejnych lat nasz burmistrz, skoro nie potrafi sobie poradzić z takimi d***relami...
Oj biedne to Miasto...
boki zrywać21:52, 9 grudnia 2014
hahaha ha ! vice-epidemia ! obydwaj vice nagle zachorowali? jednocześnie? hahaha oj panowie eks-vice burmistrzowie toż to choć honor trzeba mieć jeśli już nie uczciwość
kulawy21:44, 9 grudnia 2014
Niech czeka dalej. Może mu z nieba spadnie zastępca.
kozula20:53, 9 grudnia 2014
Do AD odwroc głowe i nie patrz jak ci wyglzd nieodpowiada
o.n.a.20:47, 9 grudnia 2014
Jak sama nazwa wskazuje tutejsy nie jestem twoim kolesiem,zonk dla ciebie,mogłabym być ewentualnie twoją kolesianką? Ale nie chcę nią być. A w Zakopanem są fajniejsi tutejsi.
wyborca watychy18:38, 9 grudnia 2014
Lesław J. - na Wiceburmistrza !
maciej d.z. Podhale17:32, 9 grudnia 2014
Patrzcie ludzie, szkoda gadki.

Od tego co się stało,
Dwoje się pochorowało.
W desperacje padli chorzy,
Zlitowali się doktorzy.

Naród patrzy, nie do wiary,
Trzeba dać im na ofiary.
Vice poszli do medyka,
I po forsę do skarbnika.

Trzeba zwołać skład komisji,
Ich zawrócić skąd se przyszli.
Teraz na L-4 wypoczywają,
Podhalanów w nosie mają.

Znak jest jasny jak w czytelni,
Dawni wice są bezszczelni.
Z Magistratu brać manatki,
Tak w ogóle, szkoda gadki.

Pozdrawiam
maciej d. z. Podhale,
...17:13, 9 grudnia 2014
Władek...chłopcze, vice burmistrz to funkcja którą się pełni a nie stanowisko-etat, tu nie musi być konkursu.
tutejsy , ale nie swój16:53, 9 grudnia 2014
@o.n.a: Dowcipniś z ciebie kolesiu poprzedniego burmistrza nieudacznika. Taki doping stosujesz , że hej. Takiś troskliwy o miasto ? Każdy dzień zatrudnienia tych pseudo doradców przez MF kosztował podatników krocie i to ci nie przeszkadzało , że te dwa nieroby brały tyle kasy? Zakopane nie jest żadnym wzorem dla naszego miasta i nic tu nie będzie jak w Zakopanem .Cieszy cię to ?
Władek15:38, 9 grudnia 2014
DO Respondentów.
Burmistrz Grzegorz Watycha nie powoła na V-ce Burmistrza żadnego z radnych i innych bez ogłoszenia "konkursu na stanowisko"
z podaniem w CV;
- wykształcenia
- osiągnięć zawodowych
- referencji , dyplomów i etc.
o.n.a.15:06, 9 grudnia 2014
To nie jest czas na szukanie panie Grzegorzu.W Zakopanem już komisje obsadzone.
do ??14:27, 9 grudnia 2014
Diabeł ubrał ornat i na mszę dzwoni
??13:51, 9 grudnia 2014
Wybraliśmy Grzegorza, by naszym miastem władał.
Więc dajcie trochę czasu, by wszystko poukładał.
Posprzątać musi trochę betonu w swym urzędzie,
A gdy porządki skończy, na pewno dobrze będzie.

Nie będą urzędnicy chodzili na L-4,
WATYCHA w mig wyleczy prostackie te maniery.
Wszak wszyscy urzędnicy z podatków naszych żyją,
Niech wezmą się do pracy, dziesięciu kaw nie piją!

Niech będą dla Petentów, niech dobrze się wyszkolą,
Bo od ich kompetencji petentów głowy bolą,
Bo siedzą w swych pokojach, czekając do piętnastej,
Miast czas ten wykorzystać na poczet nauki własnej.

Już czas, by w Magistracie przyjaźnie się zrobiło,
A nie tak, jak dotychczas za Fryźlewicza było.
Boczyły się na ludzi paniska pełne jadu,
Lecz teraz po tym wszystkim nie będzie ani śladu.

Bo będą się w urzędzie uśmiechać do petentów,
Pomocą zawsze służyć fachową, bez wykrętów.
Przepisy znać dokładnie, bo zwykły człek nie musi,
Nie będą już niechęci do ludzi w sobie dusić.

Lecz, by tak wreszcie było, jak byśmy wszyscy chcieli,
Pozwólmy BURMISTRZOWI, Magistrat ten wybielić.
Lecz na to trzeba czasu, decyzji słusznych kilka,
Bo nie da się od razu w owieczkę zmienić wilka.
he,he,he13:33, 9 grudnia 2014
Do Pol. Niech Watycha dziękuje Panu Bogu, że ma takiego Dłubacza, bo to bardzo mądry człowiek i świetny skarbnik. Coś mi się wydaje, że bez pomocy Zajączkowskiego się nie obejdzie. Podobno Włodek Zapiórkowski ostrzy sobie ząbki na wiceburmistrza, ma takie ł.adne nazwisko
girl2513:04, 9 grudnia 2014
a moze to wcale nie swiadczy o nim zle tylko wrecz przeciwnie? jesli faktycznie takich osob szuka to latwo nie bedzie a chyba lepiej miec kogos kompetentnego niz jakiegos laika ktory nie zna sie na niczym i bedzie tylko gorzej?
Zosia N12:53, 9 grudnia 2014
a może ZUS sprawdzi PANÓW na chorobowym czy naprawdę chorują czy my podatnicy na nich robimy????
olo11:53, 9 grudnia 2014
I bardzo mądrze bo co nagle to po diable. A co do niezadowolonych to - jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
@kuma11:19, 9 grudnia 2014
A pracownicy PCK których z nazwiska nie trzeba wymieniać to co robią?
hej11:12, 9 grudnia 2014
@ przewidujący - słusznie przewidujesz wybory za 4 lata, w Polsce zwykle co 4 sie odbywaja - odkrywco odkrytego
Prex10:47, 9 grudnia 2014
Ta sytuacja udowadnia, że umiejętność prowadzenia świetnej kampanii wyborczej nijak ma się do zarządzania sprawami miejskimi. Gdyby sztab wykazał się choć minimalnym przewidywaniem, to zapytaliby potencjalnych kandydatów kilka tygodni przed wyborami, ażeby całość przebiegła szybko i sprawnie.

Druga sprawa: dlaczego koniecznie ktoś z zewnątrz? Czy nie mamy żadnych Nowotarżan, którzy znają dobrze sprawy miejskie i chętnie zgodziliby się zostać wice? Może po prostu żaden z nich nie był wcześniej w sztabie i zawiść by na to nie pozwoliła..

Niech miejskie talenty dalej się marnują, a młodzi wyjeżdżają.
Miescon10:34, 9 grudnia 2014
Ej trochę luzu. Wiersze wyborcze są kapitalne. Zbiera to ktoś? Może by to wydał w jakimś tomiku poezji wyborczej - na pewno by się lepiej sprzedało niż jakieś inne wiersze o nie wiadomo czym.

Podziwiam fantazję :) A może jakś rap pieśń ktoś zrobi?
Goral z Polski10:12, 9 grudnia 2014
przeczytałem wszystkie opinie tutaj i moje zdanie jest takie ze niektorzy naprawde sami niewiedza co napisali po jak mozna piszac takie glupoty? chyba tylko Ci ktorzy niemaja co robic i nawet nie sa w temacie ale do powiedzenia maja zawsze najwiecej jednym slowem POWALENIE.
Dajcie na spokojnie pracowac Burmistrzowi co wy tak od razu ze przekrety itp ze juz afery robicie masakra ludzie spokojnie poczekajmy, widac ze Watycha wie co robi nic na sile z przemysleniem a Wy byscie juz chcieli Bóg wie co spokojnie :)
Watycha przynajmiej na spokojnie z przemysleniem i zastanowieniem działa i dobrze, nie ciezko jest decytowac a pozniej czytac ze zle itp ze juz uklady itp dlatego Pan Watycha na spokojnie robi to czego od niego oczekujemy dlatego poczekajmy.
Pan Watycha musi wiele zmienic w UM to pewne i by pracownicy byli dla mieszkancow by wszystko bylo jak byc powinno w Nowym Targu i w UM NOWY TARG.
Powodzenia Panie Watycha hej :)
lol10:03, 9 grudnia 2014
Do henia : żeby przegrać trzeba grać a ja tego nie robię. Zajęcie mam pożyteczne od lat,czego i tobie życzę,w wyborach nigdy nie startuję w przeciwieństwie do innych czyli parcia na szkło nie mam.Teksty czytam ze zrozumieniem czego i niektórym życzę.Nerwy cię ponoszą?
przewidujący09:56, 9 grudnia 2014
To nam niezlego zonka szykuje jak tak długo zwleka. no cóż za 4 lata KOLEJNE WYBORY!
Kuma09:34, 9 grudnia 2014
Grzegorz powinien zacząć od wglądu w sieci do komputerów tych najbardziej zaangażowanych pracowników bowiem siedzą i wypisują chamskie posty takie dyskredytujące nowego Burmistrza. Zaczęli kampanię wyborczą, ale jeśli im się zdaje,że wrócą do władzy to grubo się mylą, najwyżej wylecą z polityki i z urzędu już niedługo. Sami sobie zaczęli ścielić.
madmax09:04, 9 grudnia 2014
Odczepcie się od skarbnika do dobry chłop jak się go pozna !!!
klakierom stop08:36, 9 grudnia 2014
Do łon - miałeś biurko sprzątać a nie trollować. Kampania klakierze Marka rury się skończyła i wiesz co....przegraliście :D
na frytkach nie jeżdżę08:33, 9 grudnia 2014
tdi a ty to materac Watychy jesteś, że wiesz gdzie szuka zastępcy?
350KM08:31, 9 grudnia 2014
115KM, bo lepiej mieć własny parking, blokować przeniesienie targowicy i budowę drogi no i doić z tego tytułu przez 18lat kasę... :P
fuj07:31, 9 grudnia 2014
A ja radzę panu Watysze dobrze się przyjrzeć tym zwolnieniom. Jeden burmistrz w Polsce był ponad rok na zwolnieniu, a ci dwaj na 100% w łóżkach nie leżą. Pewnie zwolnienia są od tego samego lekarza i zapadli na ta sama chorobę. Niech ich ZUS prześwięci. Krętacze jak hofmany. Fuj
henio00:47, 9 grudnia 2014
@łoł i inni Tobie podobni - kiedy się pogodzicie z faktami? Przegraliście tę kadencję. Pogódźcie się z porażką. Trochę godności. Weźcie się do pracy to może powalczycie za 4 lata, a teraz zamiast jątrzyć - weźcie się za jakieś pożyteczne zajęcie.
łon00:02, 9 grudnia 2014
To Watycha dał ciała. Klapa na całej linii. Rządzić miastem to nie przelewki. Już widzę jak tą halę będziecie mieć zrobioną. Oczy wam z orbit wylecą. I te rury ciepłownicze podłączone do prywatnych domów.... to teraz będziemy mieć Grześka rurę , tak by wypadało..
tdi23:30, 8 grudnia 2014
Miałeś w Powiecie gości, którzy potrafią realizować inwestycję i przede wszystkim wiedzą jak pozyskać na to pieniądze, a ty szukasz wśród swojego zaplecza ( krzykliwego) politycznego.
Błyskawiczny23:19, 8 grudnia 2014
na pewno bedzie to Gabor ~~
Man Grafo23:12, 8 grudnia 2014
***= Zajączkowski
Sorry
115KM23:10, 8 grudnia 2014
Nie podoba mi się, że istnieje możliwość pozostawienia sobie takiego "d***chronu", jak urlop bezpłatny ze Starostwa. Odbieram to jako postawę asekurancką, a w kampanii wyglądało tak, jakby chciał życie poświęcić dla dobra miasta.
Do Skarbnik22:56, 8 grudnia 2014
No właśnie też nie widzę, żeby Dłubacz miał w oczach takie ognie i miłość jak do Mareczka
Róża22:44, 8 grudnia 2014
Gratulacje dla autora wiersza! nic dodać nic ująć, dawno nie czytałam tak trafnej poezji. jeszcze raz gratuluję, pozdrawiam i życzę dalszej tak udanej twórczości. No i zdrowia oczywiście.
omg22:41, 8 grudnia 2014
lol.../.../ Watycha jest na takim urlopie jaki mu PRZYSŁUGUJE,a nie doi kasę jak ekipa Madziora. Po jego wykorzystaniu może jak KAŻDY iść sobie na urlop bezpłatny i niech wam żal zadka nie ściska.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
em.22:37, 8 grudnia 2014
odchodzący w niebyt ludzie starego układu pokazują swoją "klasę".

Był taki kandydat, MOCNY. Taki mocny, że jak go ludzie wybrali to od razu zachorował...

I nie rozumiem tego najazdu na G.Watychę. Co nagle to po diable. A propo odpraw - wydaje mi się, że ktoś kumaty może je zredukować analizując skąd wzięły się 43 dni urlopu zamiast maksymalnych 26 i ew. spróbować wypłacić tylko za 26. Co do chorobowego "mocnego kandydata" i drugiego vice - zakład pracy opłaca tylko pierwsze 30 dni - można się zwrócić do ZUS o kontrolę. W dodatku byli vice bez perspektyw na pracę mogą chcieć ciągnąć to chorobowe dalej - w końcu taka kasa piechotą nie chodzi.
siostra rozsadek22:18, 8 grudnia 2014
Trudno skoro ma problem z v-ce niech narazie go nie powołuje. Co nagle to po diable i już. Żaden burmistrz do tej pory nie był budowlancem i jakoś urząd się nie zawalił to i teraz może nie być. Nie ma co łapanki urządzać
Kopyto22:02, 8 grudnia 2014
Widze, zę kolejne Zakopane nam sie kroi. Sport i sport... Hale i hale.
Z plebsu21:56, 8 grudnia 2014
do M...właśnie, czy warto o takich, w ogóle mówić i pisać?! Jestem za, dlatego , że ci ludzie robią sobie , z nas roboli , jaja!!
Man Gafo21:45, 8 grudnia 2014
Już nie jestem zniesmaczony
Tylko sługa uniżony
Przepowiadał mi wróżbita
Że z Watychą będzie kwita

Pewne były te przechwałki
Że *** na Marszałki
Jagła Jurek to Starości
PeWuS sam w Radzie gości

Na dodatek nasz Mareczek
W stu procentach ma stołeczek
Piękny cudny miał być świat
Po trzydziestym czar ich padł

Bo tu figa bo tu klops
Kłania się próżnemu MOPS
Bo ten naród nie jest głupi
Więcej szajki tej nie kupi

Czy ta wredna głupia masa
Wie że nam potrzebna kasa
Za odprawy i urlopy
Chorobowe wezmą chłopy

Kiedyś silny dziś już siny
Zachorował bez przyczyny
Piękny Janko zadufany
Mu L4 szybko damy

Do kompletu Marek chory
POPISały się doktory
Ja nie jestem tu znachorem
Wiem na co kolegium chore

Bo diagnoza jest tu prosta
Nawet prostak temu sprosta
WSZYSCY WIEDZĄ TO DOKTORZY
ŻE NA W Ł A D Z Ę ONI CHORZY

Poezja poezją, ale nazwiska są chronione. Proszę to uszanować i ich nie przekręcać. Moderator.
xyz21:42, 8 grudnia 2014
Znowu sie uruchomili klepace od maziorza. Maziorz niczego sensownego przez 18 lat nie zrobił, a taki klepac jedcen z drugim chcieliby, żeby Watycha teraz, natychmiast wszystko po nim ponaprawiał. Spoko panowie, bez nerwów...a jak nerwy trzepią to może strzelcie setę i idźcie spać.
Kiedyś zwolniona21:40, 8 grudnia 2014
i co mądrale, krytykanci? Dają przykład ludzie na najwyższych stanowiskach, jak pracować mamy!?! Proszę, naczelny szkoły nr 6, a dalej organista w pewnej parafii, roznosi opłatki w godzinach pracy, albo uczestniczy w pogrzebach lub śpiewa na mszach! Czy, aby to w porządku?!!
Donajcan21:35, 8 grudnia 2014
A w Zakopanem można było? Uczcie się od mądrzejszych ,czyli jednak dalej miasteczko przy drodze do Zakopca?
AD21:32, 8 grudnia 2014
Nowy Panie Burmistrzu, urzędowanie to nie to samo co spalenie kapelusza przed Urzędem. Pochrzaniliście te wybory w Nowym Targu - tyle Wam powiem
I o czym tu pisać?21:30, 8 grudnia 2014
Do swoje:bo i też nie ma o czym pisać,na wicka był czas ale wicka nie ma. Założenia na 2015-ma być oszczędnie,to już wiemy ,jak będzie ocenimy za jakiś czas. Co będziemy realizować? Ano to co zaczęła stara ekipa,cuda to tylko Erze.
AD21:28, 8 grudnia 2014
Wybraliście to macie. Teraz czekajcie na decyzje, a czas ucieka!!!!!!!!!!!!!!! Ten Wasz nowy burmistrz to już mi z wyglądu nie odpowiada.
swojak221:28, 8 grudnia 2014
Panowie- spokojnie. To że v-ce uciekli na chorobowe, to normalka, takie mamy standardy. Chodzi i to aby nowemu burmistrzowi nie ułatwiać na początku kadencji życia i trochę dać mu w tyłek. Trochę to nie fair . Natomiast nie mogę zgodzić się z opinią, aby zaraz na początku pozbyć się również i skarbnika, bo przecież ktoś kompetentny ze starego składu musi chociaż na pewien okres czasu pozostać, aby zapoznać nowe władze ze stanem finansów miasta i mechanizmami polityki finansowej. No a za pewien czas kiedy nowy burmistrz okrzepnie, to nic nie stoi na przeszkodzie aby i ze starym skarbnikiem się rozstać. Tak że tylko spokojnie - bez nerwowych ruchów.
Olik21:28, 8 grudnia 2014
jaki paraliż urzędu? wszystko działa dobrze. Jak dowiecie się o wiceburmistrzu i jego fachowości to będziecie piać z zachwytu. Dajcie sobie na wstrzymanie.
zyzak21:28, 8 grudnia 2014
Przecież już od jakiegoś czasu widomo co ma być z kablówką - ma być sprzedana któremuś z dużych operatorów jak UPC, Vectra albo Multimedia. Przy okjazji będzie kasa na odprawy.
Lepiej słuchać21:21, 8 grudnia 2014
A nie wiem czemu odnoszę takie wrażenie ,że świnię prędzej podłożą mu swoi.
201121:15, 8 grudnia 2014
Patrz 2014 jakąż to płytką pamięć,może wybiórczą mają co poniektórzy?
lol21:12, 8 grudnia 2014
Do omg trolu ty jeden ,nie obrażaj ludzi tylko czytaj melepeto co powiedział Grześ:na razie jestem na .....no na czym?
yyyyy21:09, 8 grudnia 2014
widac ze goscia przeroslo
Z nowego21:00, 8 grudnia 2014
Nikt nie chce na wiceburmistrza ? Bo tak naprawdę niewielu chce robić z siebie kretyna przez 4 lata nawet za 20 dychy, też bym nie chciał :)
Władzia20:49, 8 grudnia 2014
Nie rozumiem jak można wypłacić urlop zaległy wójtom i burmistrzom gdy dalej pracują na tych samych stanowiskach. Powinni wykorzystać urlopy na bieżąco. Czyżby te osoby nie obowiązywał kodeks pracy. Pytam się gdzie jest inspekcja pracy, dlaczego nie kontrolują urlopów na bieżąco.
piewca wyborczy20:44, 8 grudnia 2014
dajcie spokój już z tym Jachymiakiem ....jaki z niego inżynier???
omg20:39, 8 grudnia 2014
Do kodeks pracy...kolejny trollu, jeśli nie potrafisz odróżnić urlopu wypoczynkowego od URLOPU BEZPŁATNEGO , to wróć do kolorowanek...
M20:32, 8 grudnia 2014
Pani nowotarrzanko setki ludzi o takiej samej postawie społecznej żyje obok nas tyko o nich się nie mówi nie pisze, gdzieś pracują, kogoś oszukują i śmieją się z tych którzy akurat są w pracy a oni nie!
jarząbek trener drugiej klasy20:32, 8 grudnia 2014
Grzesiu zabierz się za to towarzystwo i większość naczelników zwolnij jak tylko nadarzy się okazja. To wszystko przy***y Mareczka i podłożą Ci świnię jak tylko odwrócisz głowę. I weź się za wyjaśnienie terenów pod nową targowicę którą w pośpiechu podpisał M.F tuż przed porażką. To ja mówiłem,Jarząbek,trener drugiej klasy... łubudubu łubudubu niech żyje nam burmistrz Nowego Targu ,nieeeech żyyyyjeee naaaaam!!!!!!
nie zaskoczony wyborca20:31, 8 grudnia 2014
no to nie źle Panie Watycha zakpił Pan w nas wyborców? szykować się na stanowisko nie mając ustalonych zastępców ???? był czas na rozmowy i ustalenia wstępne już w czasie kampani wyborczej a teraz co ?? paraliż urzędu funduje nam Pan na początek ? no bez jaj !!!! tydzień dwa to jakoś tam będzie ale mam wrażenie że po euforii zwycięskiej to nie ma tak naprawdę nikt teraz pojęcia jak to wszystko zorganizować i z kim?.
ALA20:26, 8 grudnia 2014
Do Grzesiek! popieram. Po latach pracy, w stresie, na odpowiedzialnych stanowiskach i w trudnym dla nich okresie też bym zachorował. Ale co innego setki obiboków, cwaniaków i oszustów na zwolnieniach lekarskich to na nich nasłać kontrole to się może inni przestraszą! to jedynie, bo moralności nie da się nauczyć. Albo się ją ma albo nie, a najgorsze że to się dziedziczy!
analogia20:24, 8 grudnia 2014
Z niedalekiej historii:

- Apel Jaruzelskiego o 100 dni, który zakończył się wprowadzeniem stanu wojennego i rozmontowaniem państwa
- Tu i teraz, niechlubny tygodnik stanu wojennego wychodzący w latach 1982-1986 wspierający rządy WRONy
swoje20:21, 8 grudnia 2014
Dlaczego na stronie U.M nie ma oficjalnie wiadomości o 1 konferencji nowego burmistrza
GRZESIEK20:16, 8 grudnia 2014
kochani komentatorzy! rozejrzyjcie się wokół siebie i posprawdzajcie i waszych kolegów i koleżanek idzie na fikcyjne chorobowe, zwłaszcza w okresach przedświątecznych! zawsze byłem tym oburzony, albo wolne na tzw. opieka nad dzieckiem( zdrowym) a dziecko w szkole. Natomiast mamusia w domu i myje okna, a państwo płaci! kochane mamusie zostawiajcie w tych dniach dzieci w domu może niech pomogą w porządkach? Co tam zwolnienia burmistrzów, to mamy we krwi i tak uczymy nasze dzieci, a ZUS w tym dopomaga nie sprawdza, a nauczyciele np.wf na zwolnieniach lekarskich pracują w szkółkach narciarskich, tego też nikt nie sprawdza!
Jan20:16, 8 grudnia 2014
Coś czuje ze zamienił stryjek siekierkę na kijek
nowa władza20:15, 8 grudnia 2014
Wyjątkowe kompetencje jak widzę posiada ten pan Watycha. Przecież przychodzi z administracji więc jakie sto dni i na co? Będzie jak z wickiem, czyli jutro, jutro, jutro a po jutrze jeszcze jutro. No jest to gawędziarz. Tak to jednak już jest, że krowa, która dużo ryczy mało mleka daje. A program jak się ma do obietnic przedwyborczych? Nijak. Jak cała reszta.
koza20:01, 8 grudnia 2014
pan burmistrz posinien oglosic, ktorzy lekarze wystawili im zwolnienia...wszak chyba przedstawili mu zwolnienia. jesli ma byc przejrzyscie to od teraz zaraz! co za bezczelnosc, co za styl! sloma z butow to za slabo powiedziane
Maciek20:00, 8 grudnia 2014
Pan Rajski i Zapiórkowski to jakie media reprezentują że tam byli?
Nowotarrzanka19:49, 8 grudnia 2014
Biedaki ,nagle zmogło ich choróbsko ,ciekawe który lekarz sie nad nimi ulitował .Skandal ze tacy ludzie rządzili Nowym Targiem.
Mama biednych19:49, 8 grudnia 2014
baciok@, brawo ! Pieniądze przeznaczyć na dożywianie głodnych dzieci!!!
omg19:32, 8 grudnia 2014
Do fan politycznej propagandy...po co siejesz ferment trollu? Czy Jachymiak jest inżynierem? NIE!!! Wiec nie będzie on vice burmistrzem, dotarło?
kodeks pracy19:29, 8 grudnia 2014
Co to za nonsensy. Będę brał urlop, nie będę brał urlopu. Po co to udawanie skoro w tej chwili wykorzystuje się prawo pod siebie i tylko pod siebie. W czym niby potrzebna jest opinia prawna? W krętactwie? To burmistrz czy sekretarz. Czegoś tutaj nie rozumiem. Urlop wypoczynkowy w jednym samorządzie i zatrudnienie w czasie urlopy wypoczynkowego w drugim samorządzie to jest dopiero wyrafinowanie. A feee kryształowa postać ...
STAŚ19:10, 8 grudnia 2014
Obok burmistrza kto zasiada?
fan politycznej propagandy19:09, 8 grudnia 2014
pewnie Jachymiak będzie wiceburmistrzem...
Pytanie19:07, 8 grudnia 2014
No i zaczął się pokaz kompetencji.. Czy będąc na urlopie bezpłatnym u jednego pracodawcy można wykonywać pracę zarobkową u drugiego??? Furtka jak widać musi zostać...otwarta.
Mama biednych18:48, 8 grudnia 2014
baciok@ - brawo!!! A, te pieniądze przeznaczyć na dożywianie, nie tylko moich, głodnych dzieci!!! Dziś jest dzień Niepokalanie Poczętej!!!
jajo18:40, 8 grudnia 2014
Pewnie Marek Fryźlewicz nie może obejść się bez koryta i doradził swoim w-ce iść na chorobowe, a wtedy nowy burmistrz powoła starego na w-ce. To dopiero byłyby jaja.....kwadratowe, hehehehe..........
Pinokio18:28, 8 grudnia 2014
kochane dzieci, dlaczego burmistrz w Nowym Targu ma coraz to dłuższy nos...
jolka18:27, 8 grudnia 2014
To że nowy burmistrz stara się dobrze dobrać swojego najbliższego współpracownika, to tylko się chwali. Pośpiech zupełnie nie wskazany. Ale te odprawy dla burmistrza i jego zastępców to jakiś skandal Może najpierw komisja rewizyjna sprawdzi ich pracę, popatrzy we wszystkie papierki... i wtedy te hojne odprawy ( nieuwzględnione w budżecie miasta) wypłaci. Czekam komu teraz będzie trzeba zabrać, żeby panów naszych władców wypłacić... A z tą chorobą to wstydu nie mają...
201418:21, 8 grudnia 2014
"Obaj panowie przyznali, że nową pozycją w budżecie są kilkudziesięciotysięczne odprawy dla odchodzących burmistrzów, które nie były zaplanowane. Grzegorz Watycha zadeklarował, że sam będzie brał należny mu urlop, by w przyszłości nie doprowadzać do takich sytuacji. "

Tymczasem Biuletyn Informacyjny Gminy Czorsztyn nr 29 ( styczeń, luty 2011 rok ) podaje:
"Zamykając ostatecznie poprzednią kadencję wspomnieć należy, że niestety,pomimo licznych upomnień ze strony Radnych poprzedniej kadencji, zarówno wójt, jak i zastępca nie wykorzystali zaległych urlopów wypoczynkowych, w związku z czym przy zakończeniu zatrudnienia trzeba było im wypłacić ekwiwalenty: Waldemarowi
Wojtaszkowi za 47 dni niewykorzystanego urlopu, a Grzegorzowi Watycha za 26 dni, co w sumie dało kwotę 25 054, 32 zł brutto, która niepotrzebnie uszczupliła i tak nadwyrężony budżet naszej Gminy"
BP18:10, 8 grudnia 2014
czyżby syn piekarza wice?
heavymetal18:08, 8 grudnia 2014
naobiecywał stołki komu tylko sie dało teraz biedzina nie wie jak z tego wyjść
jadod18:05, 8 grudnia 2014
Co ten Dłubacz tam robi ???
To następny kandydat do wylotki z urzędu.
jasiu17:52, 8 grudnia 2014
Ale ciacho z Pana burmistrza
o_o17:38, 8 grudnia 2014
Co z tego że zachorowali?ważniejsze w tej chwili jest to matactwo,które zaczyna się szerzyć świeżo po wyborach.Jak tak można?ludzie dają kartę zaufania,a tu co?już na starcie lipa.I co panie Watycha cała 4letnia kadencja będzie tak wyglądać?Bardziej był pan zorganizowany rozdając ludziom kiełbaski na rynku...może nie warto się było pchać tak wysoko,skoro już takie proste sprawy sprawiają panu kłopot?
okaj17:35, 8 grudnia 2014
Widać, ze byle kogo nie weźmie na wice. Dobry fachowiec z dnia na dzień nie przyjdzie.
ciekawy17:33, 8 grudnia 2014
NO.... to mam nadzieje że Zakład Energetyki Cieplnej(dla nie uświadomionych kotłownia nowotarska) i pan dyrektor PERSONA , też zostanie wzięty pod lupę, bo jak widać koledzy już chorują. A tak na marginesie na co poszyły akcje z prywatyzacji rozlewni gazu - "te marne ...parę dolarów"
wojtek17:30, 8 grudnia 2014
Brawo, Panie BURMISTRZU! Spokojnie, nikt Pana nie goni. Lepiej wolniej, a rozsądnie, bo to poważna decyzja.
historyk17:26, 8 grudnia 2014
mało dla tych Panów pieniędzy za odprawy i ekwiwalenty za urlopy które powinny być wykorzystane to jeszcze nagłe choroby, ręce opadają
Klient nasz Pan17:25, 8 grudnia 2014
Niech zgadnę: ...Lesław Jędrysko...
Rodzic17:25, 8 grudnia 2014
Ciekawe czy wiceburmistrz inżynier potrafi zadbac o konieczną poprawę efektów kształcenia i uzyskiwanych wyników egzaminów i sprawdzianów miejskich szkół!!!
swoj17:24, 8 grudnia 2014
burmistrzu wybieraj madrze bez podpowiedzi
Marianno17:21, 8 grudnia 2014
Widać, od razu jak Watycha chce dbać o miejsca pracy. Jedno zajmować - na drugim siedzieć. Nie ładnie. Chce Pan być burmistrzem na cały etat czy tylko odrobić swoje 4 lata, nachapać się i do domu?
xxx17:19, 8 grudnia 2014
No i porzadkow nadszedl czas.
Moim skromnym zdaniem kilka etatow jest do przemodelowania lub usuniecia.
Na to trzeba czasu i tu zgoda 6 miesiecy.
Pozniej sie zobacz oceni i skomentuje.
Tych dwoch panow chorobliwych wywalic i to narychmiast.
Bolo17:10, 8 grudnia 2014
to było do przewidzenia,że choroba ich dopadnie by wyciągnąć ile się da i tacy ludzie nami rządzili,relatywizm społeczny...nie przewidziano kwot na odprawy bo nie spodziewali się przegranej...aż strach pomyśleć co jeszcze wyjdzie na jaw...ZUS niech kontrole naśle,ciekawe czy to p. Kolasa tak sie przepracował, że się pochorował?
pol17:07, 8 grudnia 2014
Lizus MF p.Dłubacz jeszcze pracuje ? to żart chyba
!!!!!!!!17:05, 8 grudnia 2014
Należy odejść z godnością i klasą .......
Polonia czikaho17:04, 8 grudnia 2014
Ty Baciok jakie przekręty ? A coś Ty liczył, że odchodzący z-cy będą uczyli Grzesia zarządzania ? I przyjmą go z otwartymi rękami i kapelą góralską z prymistą Marcinem K.? Jak umiesz czytać to poczytaj co na ich temat w tym co komentujesz powiedział CHWILOWY KRÓL NT ,,Obaj panowie v-ce burmistrzowie mają świadomość ze ich rola się skończyła,,........No to się chłopy pochorowały ze śmiechu ! ZOSIA SAMOSIA jest dobra w przedszkolu i do.......
trojan17:02, 8 grudnia 2014
zajączkowski-silny po wyborach okazał się słaby i chorowity ? A drugi to rozumiem chorobowe za ciosem. Zenada.
Elegant16:57, 8 grudnia 2014
Nie bierz pan pochopnie za dużo na siebie bo z postury widać, że do herosów się pan raczej nie zalicza, a do końca kadencji jeszcze trochę zostało. Swoją drogą z-ca z,, łapanki" .......Można by rzec IDZIE NOWE !
kumaty16:56, 8 grudnia 2014
te zwolnienia to na złość Watysze ale trzeba pamiętać że los może się szybko odwrócić !!! a Panowie byli - Vice nie są już młodzi !! :)
daro16:38, 8 grudnia 2014
niech wykorzystują zaległe urlopy a nie fikcyjne l4 porażka
ala16:38, 8 grudnia 2014
No proszę poprzedni burmistrzowie wezmą kasę za urlop, a pytam dlaczego na owy nie chodzili tak byli zapracowani, a teraz jeszcze darmozjadom trzeba go wypłacić co za cwaniactwo i jeszcze taki poziom zachorowań w urzędzie, straszne rzeczy biedaczyska to z tego przepracowania. Aż mnie złości biorą jak sobie pomyślę ile te.......,,rządziły ale nadszedł kres tej parodii i pan MF ODSZEDŁ W SINĄ DAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he,he,he16:37, 8 grudnia 2014
Gość jest cienki bolek i tyle. W Zakopanem też jest nowy burmistrz i już sobie zorganizował kadrę. Teraz Watycha potrzebuje pół roku na rozkręcenie się na własnym podwórku, to jest pół roku w plecy dla miasta, a co dalej ? Ci którzy uważali, że doświadczenie i kontakty zewnętrzne są niepotrzebne, to bardzo się mylą. Następne pół roku albo lepiej będziemy mieli w plecy, zanim Watycha połapie się na zewnątrz. Na spełnienie obietnic wyborczych nie macie co czekać, rzeczywistość okaże się gorsza niz się spodziewacie. a miało być tak piękne !! Z tego co wiem, bo znam obydwu gości z którymi rozmawiano w sprawie objęcia stanowiska wiceburmistrza, to nie zastanawiają się , tylko odmówili i mamy szkopuł. Ale może niezawodna siostra basen ?
prawda16:34, 8 grudnia 2014
juz problemy sie pojawiaja ha ha ha
KLOTZ16:33, 8 grudnia 2014
Te chorobowe wiele tłumaczą o klasie tych panów.....ZUS musi się zająć tą sprawą i wnikliwie sprawdzić lekarza który daje takie zwolnienia.
195816:32, 8 grudnia 2014
Co na to mowi kodeks Pracy - na temat wykożystania zaleglych urlopow - jezeli nie zostaly wykożystane w terminie to dlaczego sie za nie płaci ekwiwalent?????
Baciok - nie ma takiej siły w NT zeby ktos sprawdzil oficielowi zasadnosc
L-4. No chyba ze ktos jest samobójcą i desperat!!!!


pozdrawiam - mieszkaniec miasta w ue z szaletem publicznym w parku.
a1316:31, 8 grudnia 2014
Fryźlewicz i jego zastępcy to największe *** nowotarski nie maja za grosz ambicji, koryta im po przyrastał.
Temu co wystawił zwolnienia tym panom natychmiast powinno się odebrać uprawnienia lekarza a sprawą powinien zająć się prokurator dla przestrogi
wszystkim okupantom Urzędu Miasta i Powiatu.
Skarbnik16:30, 8 grudnia 2014
W oczach Łukasza nie ma już tego ognia i miłości jaką pałał do M.Maziorza. No cóż c'est la vie
?16:26, 8 grudnia 2014
Jak burmistrz nie zgłosi do ZUSu cięzkich chorób panów Zajaczkowskiego i Kolasy to ja to zrobię!!!!! Skandal. Myślą próżniaki, że im to teraz przejdzie bo zawsze przechodziło? Mam nadzieję, że jutro - najdalej pojutrze ZUS to sprawdzi i udzieli informacji. Myślą, że jak Sikorski może to oni też?

Nowy burmistrz coraz bardziej mi się podoba
wtf16:25, 8 grudnia 2014
Bez kręcenia, owijania w bawełnę czy chowania się za plecy "rzeczników" BRAWO Panie Burmistrzu :) Taki sposób kontaktu z mieszkańcami/wyborcami bardzo mi się podoba.
wróżbita16:23, 8 grudnia 2014
Beka z typa. Wasz Grzesiu jest burmistrzem od czwartku, a już kręci, wiedziałem że tak będzie.
A co do reszty, zatrudnień itp, to tak jak w kampanii - populistyczna gadka...
Byleby Nowy Targ jakoś przebolał te 4 lata i może, wtedy uda się znowu kogoś na poziomie wybrać
A drugiego takiego jak Pan Marek już nie będzie! Niech NT cierpi, skoro tak hciał!!!
Władek16:22, 8 grudnia 2014
Witam ,
Ci ludzie z kręgów M.F. nie mają honoru .!
Pan M.F. od ubiegłego piątku jako osoba "bez zatrudnienia i wizji"
dla zachowania kapitału na następne miesiące robi jak inni mieszkańcy zakupy w Biedronce "Galeria N..."

Jedynym realnym pracodawcą to ZUS a póżniej / po 6 m-ch / PUP jako bezrobotni .!

ZUS z "urzędu" kontroluje zasadność choroby po 30 dniach , lekarza
wydający L4 podlega ocenie ZUS / wiarygodność wydawania L4/
Panowie "rentę ZUS wydaje wyłącznie osobą bez rąk i nóg" inne choroby nie powodują otrzymania renty ........
Viktor.16:22, 8 grudnia 2014
Co się dzieje ?
Gdyby wybory wygrał MF to też by zaraz zachorowali ? Może popadli w depresja i są w szpitalu ....
Istna kpina z polskiej samorządnością.
Czy Naczelnicy i "doradcy" też są na chorobowym, szczególnie Ozorowski, Jagła i Pawlik - Rajski ?
Panie Burmistrzu Watycha, natychmiast wysłać kontrolę i pilnować miejsc pobytu obłożnie chorych ....
Skandal staje się obyczajem a obyczaj zwyczajem, ale jaja ?
Viktor.
fanka16:19, 8 grudnia 2014
Nasz ukochany Maciuś - Vicek powiatowy nie pobrał odprawy, jak wszyscy w innych szczeblach. Coś się szykuje. Prawda ?
XxX16:19, 8 grudnia 2014
Skarbnika miasta też pasowało by zmienić !!! . Panie Grzegorzu działamy działamy - aby było lepiej .
kolo16:08, 8 grudnia 2014
Skandal na całego.
M16:06, 8 grudnia 2014
Jakbyś orał przez tyle lat w pocie czoła bez dnia urlopu, to też byś w końcu padł. :)
baciok@15:57, 8 grudnia 2014
Jednak Polska to kraj przekrętów. Nagle Panowie byli Vic burmistrzowie zachorowali. Panie Burmistrzu niech Pan zgłosi to do ZUSu i niech sprawdzają. Chłopy se jaja robią.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas