Topielec w Waksmundzie (zdjęcia) - podhale24.pl
Czwartek, 25 kwietnia
Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry
Nowy Targ
Snow
Wiatr: 4.68 km/h Wilgotność: 99 %
Snow
Wiatr: 4.464 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
Wiatr: 6.12 km/h Wilgotność: 99 %
Snow
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
Wiatr: 4.608 km/h Wilgotność: 100 %
Snow
-0°
Wiatr: 4.932 km/h Wilgotność: 99 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
14 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
13.04.2016, 16:49 | czytano: 30342

Topielec w Waksmundzie (zdjęcia)

Około godz. 16 z basenu technicznego przy elektrowni wodnej w Waksmundzkie wyłowiono zwłoki mężczyzny.

Fot. Robert Miśkowiec
Fot. Robert Miśkowiec
Zwłoki wyciągnęli z wody wezwani na miejsce strażacy. Ich działaniom przyglądało się wiele osób - mieszkańcy okolicznych domów, dzieci i przechodnie. Po przyjrzeniu się ciału rozeszła się wśród nich informacja, że to dobrze znany we wsi, starszy mieszkaniec Waksmundu.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Niezapominajka20:38, 29 czerwca 2017
Najwyższy czas wywieź go na taczkach a samochód zlicytowac i kasę przeznaczyć na budowę urn albo coś w tym stylu
Altana21:07, 17 czerwca 2017
Przyjeżdża nieznana osoba wprowadza się do tzw plebani odrazu traktuje jak swoją posiadłości i zamiast służyć ludziom to pokazuje że mu wszystko wolno oto oblicze kozaka nie pisze co myślę o nim bo moderator nie przepusci
Przejezdna20:35, 11 maja 2017
Czytając te komentarze można stwierdzić że ten wasz kozak to niezły ...
Parafianin16:43, 29 kwietnia 2017
To było na temat ponieważ rozbudowany cmentarz a nie można na nim pochować zmarłych
Parafianin12:18, 29 kwietnia 2017
Co słychać /.../

Przypominam o temacie artykułu. Moderator.
ewa22:23, 15 kwietnia 2017
przyrzeczenia*
ewa22:21, 15 kwietnia 2017
czyli Pani Ivka nie zalicza sie do madrych bo oceniła mnie Pani ze jestem głupia a skoro od tego Jest Bog to dlaczego ludzie nie sa chowani tak jak nalezy ? i co maja przyzeczenia kapłanskie do cytowania komentarzy ?
a głupka jak chce Pani zobaczyc to moge podesłac lusterko !
Ivka16:54, 15 kwietnia 2017
Ja nie oceniam ale to był czas na takie wywody. Pani Ewa jest głupia i nie wie nawet że ten dzień był poświęcony kapłanom, ponieważ w tym dniu było odnowienie przyrzeczeń kapłańskich. Człowiek mądry nie ocenia innych bo od tego jest Bóg niech każdy napierw popatrzy na siebie.
ewa19:20, 14 kwietnia 2017
a młody mysli ze jak wczoraj na kazaniu zacytował pare komentarzy to co ludzie zaczna byc slepi? co on moze wiedziec na jakikolwiek temat ile czasu tutaj jest aby zabierac głos w sprawie ? i nikt nie pisał komentarzy ze nie chcemy ksiedza bo ksiadz powinien byc ale inny nie z pogladami sredniowiecznymi !!! a wczoraj to nie był czas ani miejsce na tego typu wywody !!!!! ludzie ani wies nie jest wasza własnoscia !!!
Sumienie11:19, 5 marca 2017
Jakim trzeba być człowiekiem podłym żeby tyle osób cię nienawidziło ,
Y20:18, 18 lutego 2017
I dalej kozak bawi się w boga dobrze że nie jest teraz średniowiecze
lll17:10, 24 maja 2016
chodzby ziarna prawdy w tym wszystkim nie było to o co to zamieszanie, ksiądz ma jeszcze szanse i może się postarać.... i przedewszystkim niech równo traktuje wszystkich, niech da możliwości tym których odrzucił...
pawel20:48, 17 maja 2016
hahahaha
Korzonek19:03, 16 maja 2016
Do roboty się wezcie PAJACE!!!!!!!!!!!!!-Paweł może ty chcesz Ksiedzem zostać?
pawel12:44, 15 maja 2016
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah skoro pytasz ludzi a sam nie wiesz o takiej sytuacji w Waksmundzie znaczy g*** wiesz !!!!!!!
argumenty ? zalosny jestes nie bede opowiadal tobie calej historii bo kim ze ty dla mnie jestes !!!!! /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
mario19:36, 14 maja 2016
no i cóż pawełku, wyszedłeś na zwykłego trolla, każesz mi się zamykać? a kto ci dał takie prawo chłopinko, już ci pisałem krzyczeć i rozkazywać możesz osobą zależnym od ciebie, (może cię posłuchają) bo ja odbieram to jako twoją słabość w uzasadnianiu wyssanych z palca tez, których nie potrafisz obronić konkretnymi i zasadnymi argumentami. Jeszcze jedno jeśli możesz to napisz czy ów sytuacja "ze starszą kobietą" miała miejsce w Waksmundzie i za sprawą aktualnego proboszcza? Bo wiesz, pytałem wiele osób i nikt o czymś takim nie słyszał, chętnie by się zorientowali. A to że, z góry zakładasz, iż jesteśmy "niepoinformowani, nic nie wiemy, nie znamy sytuacji", świadczy tylko i wyłącznie i twojej zawiści. Żal mi cię "gieroju". ps. Wyraz "cię" pisany z małej litery specjalnie, przez brak szacunku do twej osoby. "...nikt nie dal mu prawa ani tobie osodzac ludzi..." czy ty czytasz czasem co piszesz???? A KTÓŻ TOBIE DAŁ??
pawel22:05, 13 maja 2016
mario nie znasz sytuacji to nie wypisuj glupot tym czy przychodzi czy nie ! zamknij ze sie juz lepiej czlowieku !! mam nadzieje ze nie bedziesz musial przechodzic przez to co ta rodzina ! i do tego jeszcze twoje beznadziejne komentarze chcesz pouczac to na ambone i tam glos kazania!
pawel21:14, 13 maja 2016
hahahahahaha mario hahahahahaha a swistak siedzi i zawija je w te sreberka hahahahahahahahaha krzykac moge gdzie mi sie podoba !!!!!!!!!!!!
mario20:23, 13 maja 2016
"... moze trzeba bylo ja na lozku tam zawiez ..." nie, do takich, JEŚLI JEST TAKA WOLA RODZINY ksiądz przychodzi. I kto tu jest żałosny Pawełku?
mario19:39, 13 maja 2016
Paweł krzykać to sobie możesz... chymm no właśnie, założę że masz rodzinę i dzieci, więc krzycz na nie. Jestem parafianinem z Waksmundu i moja frekwencja na mszy tu to jakieś 60%, gdzie indziej 40%. ślub brałem w Waksmundzie, dzieci chrzciłem w Waksmundzie i co... problemu żadnego nie było. Byłeś u proboszcza wyrzucić mu prosto w twarz to wszystko co tu wypisujesz? Wątpię. Tylko nie pisz, że kto inny był i nic to nie dało. Jak pójdzie dwóch trzech to oczywiste że nic nie da ( tak rządziło PO, słuchało się mniejszości tej bogatszej). Paweł masz tu najwięcej do powiedzenia, wiec zorganizuj grupę a w grupie no to wiadomo jest siła. Skoro uważasz się za katolika to żyj jak katolik.
pawel14:16, 12 maja 2016
mario nie wiesz nie pisz on robi problemy rowniez ludziom ktorzy chodza do kosciola ale nie tu wiec sie nie wymadrzaj jak nie wiesz ! i nikt nie robi smrodu tylko stwierdza fakty !!!!
pawel14:12, 12 maja 2016
mario oczywiscie ze znalem!! zastanow sie co piszesz rak rakowi nie rowny !!!! moze trzeba bylo ja na lozku tam zawiez po to tylko zeby ksiadz ja widzal ! nie bodz zalosny !!
mario22:49, 11 maja 2016
Do Paweł (może jeszcze czyta ten wątek). A znałeś ów kobietę , która to zachorowała na raka? Ja osobiście znam dwie chore na raka i nadal chodzą do kościoła. Znam także osoby starsze "wyrobione" i bardzo schorowane (osobiście nie chcę dożyć tych lat i cierpieć jak one z powodu choroby) a mimo tego za wszelką cenę chcą być w kościele. A i Paweł nie rób tak wielkiego smrodu bo nie być w kościele parafialnym na mszy to nie to samo co nie chodzić do żadnego kościoła. I żeby było jasno nie popieram również działań proboszcza zwłaszcza w sferze finansowej.
waks13:16, 11 maja 2016
do par. tak akurat ty najwiecej wiesz ile razy trzeba nam zmieniac ksiedza !!! nastepny sie znalazl!
par.23:30, 10 maja 2016
Ludzie dajcie spokój. Jesteście podli. Wam to by trzeba było zmieniać księdza co miesiąc.
dzim21:12, 10 maja 2016
dobrze by było gdyby wrócił Jan Kapusta !!!!!!!!
waksmundzianin09:12, 10 maja 2016
Guzik proboszcza obchodzi gdzie ja chodzę do kościoła - to jest sprawa mojego sumienia. Lubię chodzić do nas do kościoła i nie interesuje mnie życie prywatne księdza ale z powodu mojej pracy czasami idę gdzie indziej przy czym NIGDY nie opuszczam niedzielnej mszy św. Więc proboszcz ma prawo twierdzić , że nie chodzę do kościoła bo on mnie nie widzi ?Co ciekawe to w Nowym Targu widzę wielu Waksmundzianów i im też powie że ich nie widzi ? Może wprowadzić czipy i "odbijać" obecność co będzie sprawdzane przed ślubem czy pogrzebem. Paranoja traktować dorosłych ludzi jak niedorozwinięte dzieci i wypytywać czy i gdzie chodzą do kościoła . Niech się zainteresuje tymi co siedzą w kościele w konfesjonale lub na chórze i wiszą na FB całą mszę- ale do komunii idą i ich widzi.
pawel22:59, 9 maja 2016
to i wlasnie chodzi po koledzie z notesem i zapisuje gdzie kto zeby wiedziec kogo ma widzec w kosciele a kogo nie
zgorszona20:19, 9 maja 2016
Młodzież na studia niech lepiej nie wyjeżdża, bo ksiądz w Kościele nie będzie widział i potem ślubu nie udzieli...jego przełożeni powinni go przenieść na bardzo biedną parafię, tam by zobaczył co to prawdziwe trudy kapłaństwa, wielu młodych ludzi nie stać nawet na własny samochód, według mnie ksiądz co najwyżej powinien jeździć rowerem
lola09:31, 9 maja 2016
Księża na Podhalu mają jak u Pana Boga za piecem. Nauczyli się że dużo dostają, parafianie skaczą wokół nich spełniając życzenia, które wiążą się przede wszystkim ze sprawami finansowymi wiec przewraca się w "czterech literach". Ksiądz Parafii Waksmund jest jednym z tych któremu się właśnie przewróciło. Nie będe go oceniać, bo każdy popełnia błędy i nikt nie jest bez winy. Ale każdy powinien wyciągać wnioski z popełnionych błędów!! Nie mam z nim na szczęście częstego kontaktu bo należę do innej Parafii ale bywam w kościele w Waksmudzie i słucham co i w jaki sposób mówi. Jest poprostu irytujący! Jego zachowanie i "smieszne" żarciki odrzucają. W swoich wypowiedziach ciągle nawiązuje do pieniędzy, pamietam pierwsze kazanie które usłyszałam w tym kościele, do tej pory jestem oburzona i uważam że jest bezczelny. Nie mówiąc o tym że kiedyś powiedział że skoro ładna kostka jest wokół kościoła to trzeba by żeby i ładne auto na niej stało.... Masakra. Młodzież go nie znosi i coraz wiecej ludzi sie odwraca -to widać!!! Mam nadzieje tylko ze te wpisy i rozgłos wokół tej sprawy da temu i innym księżom do myślenia i nie skończy się tylko na wylewaniu żali na kazaniach i tłumaczeniu że jest się ofiarą oszczerstw!!! Trzeba więcej pokory!!!!
pawel22:43, 8 maja 2016
Jacek nie wiesz to sie nie wypowiadaj naprawde ! byl poinformowany ale mial to gdzies ! nie jestes w temacie to nie pisz ! zreszta nie tylko poinformowany ale sam bardzo dobrze o niektorych zmarlych ktorych nie pochowal nalezycie wiedzial ze sa chorzy chociazby o kobiecie ktora cale zycie chodzila do kosciola a potem zachorowala na raka i co pochowal ja ?!
Jacek17:33, 8 maja 2016
Może wystarczy poinformować Ksiendza dlaczego nie chodzil do Kosciola a nie bic piane .Jeśli zlapie cie Policjant jak łamiesz przepisy to wlepi ci mandat i to ty musisz się tlumaczyc dlaczego ,to może ci daruje.JEST WSPOLNOTA SA ZASADY kto je przestrzega należy do wspólnoty kto nie NIE NALEZY !!!!!KONIEC KROPKA!!!
pawel14:56, 8 maja 2016
a po drugie on nie chce chowac ludzi godnie rowniez tych ktorych nie widzi w kosciele znaczy to ze jesli bedziesz chodzil do kosciola w Nowym Targu lub gdzie indziej bedziesz mial problemy bo cie nasz wielebny nie widzi ! a jesli masz wrazenie ze pisze jedna osoba to wejdz na fejsa tam zobaczysz ile osob pisze
pawel14:27, 8 maja 2016
Jacek czytaj ze zrozumieniem zdarzaja sie przypadki ze i ludzi nie pochowa godnie ktorzy sa chorzy i przez to nie chodza do kosciola . Nikt go nie osadza a stwierdza fakty .
Jacek13:19, 8 maja 2016
Mam wrazenie ze te komentarze pisze jedna osoba , dziwie się tylko ze ludzie wierzący tak jada publicznie na swego Proboszcza (nieładnie)
, moim skromnym zdaniem mial trochę racji bo niby dlaczego wprowadzać na sile kogos do Kosciola kto za zycia tam nie chciał przychodzić? teraz bez jego wiedzy wszyscy chcą go tam widzieć ? jak zyl nikt się tym nie interesował.-ŻENUJĄCE!!!!!!!!!!Nie znaczy to ze pochwalam wszystkie zachowania Ksiedza ale jak sami piszecie KSIEDZU NIE WOLNO OSĄDZAC INNYCH?? -A WAM KSIEDZA WOLNO ??? Kim wy niby jesteście?? KTO Z WAS JEST BEZ WINY NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIEN-AMEN .
pawel11:21, 8 maja 2016
hahahahaha pleban mysli ze jak wyjdzie na ambone i powie ze to wszystko to pomowienia to sprawa bedzie zalatwiona ! jakie pomowienia chyba bylismy na tych pogrzebach na ktore nie przyszedl i wiemy jakie problemy robi z pochowaniem godnie zmarlego wiec co ksiadz pierdzieli ze to pomowienia ?!!!!!
B. G.00:20, 8 maja 2016
Przecież wszyscy macie dostęp i do księdza i do nr telefonu na plebanię i nie tylko........, tutaj niczego nie zwojujecie niestety,możecie się tylko użalać nad tym wszystkim ale.....to nic nie da . Do dzieła !!!!!
do Myślący18:49, 7 maja 2016
Z tymi kazaniami to prawda. Są tak sztuczne i naciągane, ze aż słychać, że fałszywie mówione. Taki sposób mówienia w ogóle mnie nie przekonuje.
par.17:25, 7 maja 2016
Skoro zmarły za życia do kościoła nie chodził to po co go po śmierci do kościoła wnosić na siłę. Modlić się trzeba a tego chyba ksiądz nie odmawia.
Myślący14:17, 7 maja 2016
Te komentarze dotyczące naszego wielebnego są prawdą.Młodzież go nie cierpi,teraz zmarłych traktuje wg.własnego widzimisie.Do tego jeszcze od pażdziernika nie działa Rada Parafialna i składki na remont organów są kompletnie poza kontrolą.Ale nowa fura stoi w garażu.Natomiast dziwię się ludziom,którzy widząc,że nie przyszedł po zmarłego do Kaplicy,walą do zakrystii i pchają mu w kieszeń spore sumy.Tak go nie nauczycie pokory.Jeszcze co do jego powiedzenia "jaka wiara taka ofiara" to do niego pasuje "jaka praca taka płaca" i za homilie wystękaną raz na dwa miesiące,dostaje od dzisiaj ode mnie w niedzielę po 1zł.Z tendencją spadkową.I proszę róbcie parafianie tak samo,to może coś zrozumie.
Parafianka12:44, 7 maja 2016
On tylko widzi słabości innych ludzi, naucza że nie wolno dbac tylko o dobra materialne. Widzi wady innych a swoich nie dostrzega. Jak on może być dobrym ksiedzem jak większość czasu go nie ma. Nie wiem jak reszta parafian ale ja mam juz dosyć tych jego wyjątków we wszystkim co robi. A jeszcze jedno jak można na kazaniu powiedzieć że jaka wiara taka ofiara nie myśląc o tych ludziach którzy naprawde żyją bardzo skromnie i czasem ostatnią złotówkę mu dają na tace. Gdzie tu szacunek do człowieka.
...11:19, 7 maja 2016
oczywiście że się nie narodził, ale On sam wybrał drogę i swoje powołanie aby prowadzić ludzi do Boga swoim przykładem... powiedz gdzie ten przykład jeżeli miłosierdzie jest udzielane wybranym... w Łopusznej byl taki ksiądz który wiedział co to pomoc blizniemu i nie patrzył na człowieka przez zawartość portfela wręcz dawał ze swojego temu który potrzebował. Niestety teraz to niektórzy księża oddalaja ludzi od koscioła i dlatego mamy kryzys wiary... pewnie że są i księża z powołania prawdziwi ale zawsze mozna trafić na tego nie przykładnego..
pawel11:03, 7 maja 2016
i nie pisz ze sie nie narodzil ktos taki zeby kazdemu dogodzil bo za Kapusty takiego syfu nie bylo!!!!!
pawel11:00, 7 maja 2016
waks. a ty skad wiesz czy ktos mu dorasta czy nie ?! znalazl sie obronca chorych ideii ksiedza ! znaczy sie ze uwazasz za sluszne nie traktowac zmarlego z godnoscia ? nikt nie dal mu prawa ani tobie osodzac ludzi ! postepuje zle i koniec kropka !!!
waks.23:53, 6 maja 2016
Jeszcze się taki nie narodził żeby każdemu dogodził. Nigdy nie słyszałam żeby on mówił coś złego o parafianach do pięt mu pod tym względem nie dorastacie.Tak ochraniać kogoś to łatwo powiedz mu to prosto w oczy.
waksmundzinin22:39, 6 maja 2016
Proboszcz się obraża za każde słowo krytyki i jest tak zawzięty i pamiętliwy że nie ma już zmiłuj się.Skreśla człowieka i pół biedy jak nie masz dzieci przed sakramentami ale jeżeli tak to mają przerąbane. Na ostatnie bierzmowanie zamówił sobie góralski ornat za 2500 po czym poinformował rodziców że trzeba zapłacić nie mówiąc im wcześniej o niczym. Myślę że drastyczne ograniczenie finansowania proboszcza wykurzy go z Waksmunda. Oby tylko nie zostawił nam długów jak co poniektórzy proboszczowie bo będziemy je płacić i płakać
Poirytowana22:18, 6 maja 2016
Dokładnie, każdy jest odważny po swojemu ale nikt nie ma odwagi zrobić porządnego zebrania i wygłosić przy jego mości co wyprawia nagrać i wyslac do kurii. co to ma za znaczenie kogo pochować godnie, kogo nie, czyje dziecko ochrzcić uroczyście a czyje zasługuje tylko na marne polanie główki po maszy a nie mówiąc juz o wyborze dnia chrztu! Co to znaczy ze on ma wybierać? Jako dziecko pamietam jak ksiądz Kapusta był u nas w parafi i w mojej rodzinie na kolędzie byliśmy wszyscy praca szła na bok i każdy z przyjemnością czekał na księdza! Do kościoła rownież było przyjemnie isc i słuchać słowa Bożego. Do niedawna nie wierzyłam ze nasz ksiądz potrafi byc tak okropny!!!! A mianowicie zmieniło sie to w tym roku na kolędzie kiedy ksiądz, *** zadał pewne pytanie ktore poniosło ze sobą odpowiedz która totalnie zwaliła mnie z nóg! "Nie odprawie mszy św.w intencji zmarłej ponieważ pieniążki ktore ta rodzina dała to jest za mała suma na to żeby odprawić ja u nas a wysyłać nie bedzie bo to za mało!!!! No myślałam ze wyrzucę go za drzwi szybciej niż przyszedł ale.... Brak słów na postępy tego księdza... Ona ma odprawić msze za zmarła osobę nie patrząc ile jest w kopercie! Dziecko ma miec chrzest jak każde inne tak samo chory ma byc odwiedzony, czy zmarły pochowany tak jak człowiek nie jak zwierze! Proszę zróbcie cos z tym.....!
Parafianka17:39, 6 maja 2016
Ksiądz jest jak pasterz, powinien dbać o swoje stado. Lecz w Waksmundzie pasterz dba tylko o zdrowe owce,a te zagubione pozostawia na pastwę losu. Dlaczego im nie pomaga nie walczy o nie. Zagubiona sama do stada nie wroci. Dlatego zadaje sobie i Wam waksmundzianie pytanie dlaczego nasz Proboszcz zarazem pasterz nie odwiedza tych zagubionych i nie dba o to by wrócili na dobrą drogę. Pamięta tylko o nich raz do roku podczas kolędy kiedy na siłę próbuje z nami rozmawiać a później jest brać nie brać a wezmę.
pawel17:33, 6 maja 2016
jak normalnie ? to sarkazm czy rzeczywiscie uwazasz ze normalnie ? bo dla mnie to nie bylo normalne ze nie przyszedl po zmarlego do kaplicy i nie powiedzial kazania .
...14:58, 6 maja 2016
no i następny pogrzeb odbył się normalnie, odprawił zasłaniając się pewnymi argumentami, chociaż człowiek ten był w podobnej sytuacji jak Jasiu, tonący brzytwy chwyta.... w zadnym stopniu nie chce ująć zmarłemu tylko widać jak na dłoni postępowanie proboszcza... Chcemy zmiany proboszcza, może niech idzie gdzie idzie głosić swoje idee tu chyba ich nie rozumieją ....
Ja00:51, 5 maja 2016
Proponuję zrobić pierwszy krok ,na pogrzebie dajcie na ofiarę ,a na mszę wyślijcie do jakiegoś zakonu gdzie się modlą naprawdę.
xxxx17:51, 4 maja 2016
mszy z Jasia trumna w kosciele nie chcial odprawic ale nie przeszkadzolo mu odprawiac pozniej mszy ktore byly zamowione i zaplacone a za kogo one byly przeciez tez za Jasia !!!!!! skoro nie chcial odprawiac mszy to kopert tez mogl nie przyjmowac !!!!!
pawel15:36, 4 maja 2016
do .... swieta prawda !!!!
...13:33, 4 maja 2016
gang grabarza.. tez do wymiany przy okazji..
pawel10:06, 4 maja 2016
w piatek ma byc nastepny pogrzeb na ktory oczywiscie jegomosc ksiadz nie ma ochoty przyjsc przez swoje chore poglady !!!! moze nie calkiem nie przyjsc ale ma byc bez kazania i przyjscia po zmarlego do kaplicy . Pytam sie kto mu dal prawo osodzac ludzi !!!! Facet zyl spokojnie nikomu krzywdy nie robil a to ze przestal do kosciola chodzic bo byl chory i nie pozwalalo mu na to zdrowie to nie zasluzyl na normalny pogrzeb bo ksiadz ma takie widzimisie !!!!!! oby ci wszyscy nie godnie pochowani nie dawali mu spokojnie spac po nocach !!! a dziennikarzy z podhale 24 zapraszamy w piatek o 13 do Waksmundu bo to co pan ksiadz wyprawia jest nie do zniesienia !!!!!
wera19:27, 3 maja 2016
a pa za tym kazdy moze chodzic do kosciola gdzie mu sie podoba nie musze chodzic w Waksmundzie moge chodzic do Nowego Targu i co tez bede pochowany jak pies bo ksiadz mnie nie widzi tutaj !!! to jest chore !!!!
ewa17:33, 3 maja 2016
alkocholizm to choroba wiec nie rozumiem dlaczego ci ludzie nie sa chowani z godnoscia ? jaki ksiadz ma prawo o tym decydowac ? wywalic go !!!
wera17:31, 3 maja 2016
niech w koncu ktos naglosni sprawe ksiedza w Waksmundzie bo to co wyprawia jest kary godne ! nie chowa ludzi godnie bo ma argumenty ze nie chodza dokosciola itd... ale czy ten pazerny maciwy ksiac zadal sobie pytanie dlaczego ludzie tak postepuja ? tyllko i wylacznie przez jego osobe ! ludzie wybydowali koscol swoimi rekami a ten przyszedl i rzadzi tego pochowam tego nie pochowam ! zdarzaja sie sytuacje ze i chorych ludzi nie pochowa godnie ! kobieta do kosciola przestala chodzic przez swoja chorobe i oczywiscie potraktowal ja gorzej jak psa !!!! pier*** ze musi postepowac zgodnie ze swoim sumieniem jakim sumieniem sie pytam ? niech zada sobie pytanie czy Jezus stopajac po tej ziemi traktowal ludzi taj jak on traktuje ? bo z tego co napisane to raczej nie!!!! ludzie nie przyjmuja koledy tylko i wylacznie przez jego osobe ! kiedy sie spoznil w swieta dwie godziny do kosciola wtedy go sumienie nie gryzlo kiedy wyjezdza w roku po cztery razy na wczasy tez go sumienie nie gryzie kiedy ktos umiera i nie mozna sie do niego dodzwonic godzinami tez go sumienie nie gryzie !!!! udowodnic chce tylko i wylacznie to ze bedzie tak jak on chce ale niestety nie tedy droga !!!!!!!!! ksiadz ma byc dla ludzi i parafii a nie odwrotnie !!!!! powinno sie go za parchaty wywalic z jego chorymi zasadami i kosciol zamknac az dadza nowego ksiedza !!!! kosciol byl budowany dla nas !!!! do cholery !!! i kazdy ma prawo byc pochowany normalnie a jesli ksiedzu to nie pasuje to niech nie robi problemow jesli ktos chce innego ksiedza zawolac na pogrzeb skoro temu sumienie nie pozwala !!! ciekawe czy to jego sumienie pozwala mu spac po nocach ? !!!!!!
kaja17:12, 3 maja 2016
do jestes obrzydliwym tchurzem ! nie wiesz nie gadaj nie raz ludzie mu powiedzieli w oczy i nic to nie dalo ! dlatego ludzie pisz tutaj bo powinna byc sprawa naglosniona aby w koncu ktos sie zajal jego chorymi zasadami ! ktore oznaczaja tylko msciwosc i pazernosc !!!!!!
Olek12:12, 28 kwietnia 2016
Oleksy stary komunista miał pogrzeb Koscielny tego nie rozumiem DLACZEGO ona miał a nasz Jasiu NIE??????
Parafianin13:19, 20 kwietnia 2016
"Godny zastępca " to dobre. Myślę że wiadomo o co i kogo chodzi. Czas coś zmienić przede wszystkim na "tacy" drodzy parafianie
Dewotka11:25, 20 kwietnia 2016
Waksmundzianin....mam tylko nadzieję że ktoś ma takowe zdjęcia i filmy i zrobi z nich dobry użytek
Gdzie jak gdzie ale w kościele powinni być wszyscy równi ...a nie biedni i bogaci
waksmundzianin08:03, 20 kwietnia 2016
To, czy ksiądz pazerny czy nie- to jego sprawa. Więcej na pewno nie dostanie niż mu dadzą parafianie. Ważne jest, żeby traktował ludzi sprawiedliwie. Już teraz dużo chrztów jest w innej parafii, część ślubów i na razie jeszcze pogrzebami rządzi wg własnego widzi mi się. To, że kogoś nie widzi w kościele to idiotyczny argument. Jego też nie widzimy większą część roku, gdyż wojażuje sobie na okrągło. Osadza sobie "godnego,, zastępcę i w drogę. Dopóty dzban wodę nosi dopóki do kurii zdjęcia i filmy nie dotrą :)
Jesteś obrzydliwym tchórzem00:51, 20 kwietnia 2016
Za to @Lol wykazał się prawdziwym bohaterstwem.
Żałosne - innym wypomina brak odwagi powiedzenia księdzu czegoś w oczy, a sam anonimowo w internecie szkaluje człowieka aż miło.
Lol22:39, 19 kwietnia 2016
Jeśli o "księdza" chodzi to najbardziej pazerny i rozpuszczony ksiądz w waksmundzie wszyscy narzekają ale nie ma odważnego żeby mu w oczy prawdą rzucić że tylko mu kasa i to nie mała w głowie....
Dewotka18:45, 19 kwietnia 2016
W waksmundzie to nie pierwszy przypadek że ksiądz nie wprowadził zmarłego do kościoła nie bacząc na rodzinę zmarłego nie zastanowi się jak ona się czuje w takiej sytuacji
A były przypadki że zmarły nie chodził do kościoła i za życia zrobił wiele złych rzeczy o czym ludzie doskonale pamiętają - ale był bogaty i został do kościoła wprowadzony
Byli też samobójcy - bogaci dla których ten kościół też stał otworem
Więc nie jest żadną tajemnicą że kto ma kasę ten zostanie pochowany jak Pań Bog przykazał - zastanawiam się tylko dlaczego społeczność Waksmunda na to pozwala - przecież właśnie to społeczeństwo utrzymuje tego księdza a kościół do którego ten ksiądz nie wprowadza zmarłych oni sami budowali własnymi rękami
Jak długo będziecie jeszcze na to pozwalali ....dzisiaj śp.Jasiu ...jutro to może być każdy z nas bo może się okazać że stoimy w nawie i nas nie widzi albo daliśmy za mało do koperty jak chodził po kolędzie
mvp22:39, 16 kwietnia 2016
waksmundzianin

Do kościoła go nie wpuścił ale koperty za msze za dusze pozbierał . No ale skoro wspólnota to akceptuje to tak jest a proboszcz pozwala sobie na coraz więcej że o wikarych i innych gościach plebani nie wspomnę .
Diana17:59, 16 kwietnia 2016
masz racje "Waksmundzianin" nie nam jest sądzic drugich,,jest powiedziane;: :;nie sdzcie albowiem sami sadzeni bedziecie"niestety sami ksiezaz nie czyjaja ze zrozumieniem ewangeli ale tylko ze zrozumieniem dla siebie,,i niestety dlatego co raz mniej mlodych ludzi idzie do kosciola zwlaszccza w duzych miastach ,,nie tylko Polski ale tez i Europy ,,a nie mówiac o Rzymie gdzie mlodzi to penikiem sa tylko pielgrzymi,,taka prawda niestety ale sam Kosciół na to pracuje
waksmundzianin11:51, 16 kwietnia 2016
właśnie przed chwilą odbył się pogrzeb śp.Jasia . Proboszcz odmówił przyniesienia trumny do kościoła. Przyszedł prosto do Domu Pogrzebowego i z trumną na cmentarz - bez mszy , którą miał odprawić już po pogrzebie -bez trumny. Tracę wiarę w księży przecież ten biedak nie był złym człowiekiem, a że w ostatnich latach życie się mu skomplikowało ....Nikomu krzywdy nie robił. Gorszych ludzi chowają z wielką pompą - nikt nawet ksiądz nie ma prawa oceniać. Może proboszcz zobaczył ilu ludzi przyszło towarzyszyć zmarłemu w ostatniej drodze to na przyszłość uderzy się w piersi i nie potraktuje już tak nikogo.
Waksmundzianin09:59, 16 kwietnia 2016
Ludzie co wy w ogóle tu piszecie... Przyjechało tyle straży ponieważ straz z Waksmunda przyjechała ponieważ akcja działa sie w Waksmundzie wiec to logiczne, przyjechało to JRG z Nowego Targu ponieważ oni musza przyjechać so każdej akcji, trzecia straz to łódka ponieważ był to topielec wiec była to akcja wodna i mogła byc potrzeba użycia łódki wiec musiała byc na miejscu... Piszecie jeszcze, ze bojcory przyszły plotkować... Ludzie pomyślcie trochę, niektórzy mogli pomysleć, ze to osoba z rodziny lub ktos mu bliski... Nie wierze juz w ludzi...
napiszemy ze swój01:58, 16 kwietnia 2016
Brawo swoja chociaż jedna wie co mówi
swoja00:12, 16 kwietnia 2016
Ej ludzie lubicie oceniać innych.Bojcorki przyszły pobojcyć jak w każdej innej miejscowości.Były tam matki które czekały na dzieci,a także osoby które czekały na kogoś kto miał przyjść ,a go nie ma.Były też osoby które mogły być świadkiem całego zajścia
A może jednak ktoś chciał pomóc słysząc syreny.Chyba jednak nie wszyscy cierpimy na tą paskudną znieczulice.Jeżeli wszyscy będziemy mieć czyste sumienia to mamy prawo oceniać innych.
oszczędne państwo15:49, 15 kwietnia 2016
@obiektywny
To tu się zepsuły dwa samochody bo są aż trzy widoczne na zdjęciu...
Ewka 8519:44, 14 kwietnia 2016
Do mieszkanki z Rabki
jestem z nowego targu i ciekawa jestem jak reagujesz na takie wiesci .
A debile to bardzo obrazliwe slowa. Ty kobito widac ze jestes obojetna na ludzkie nieszczescie. Zastanow sie nad swoja miejscowoscia bo jakos do tej pory nie grzeszycie inteligencja i w tym wypsdku to sie dziwie ze sie wypowiadasz.v
obiektwyny12:23, 14 kwietnia 2016
do każdej akcji musza być wysłane co najmniej 2 zastępy, Choćby w razie awarii sprzetu jednego itp .
obiektwyny12:22, 14 kwietnia 2016
gdzie stragany ? brakuje też orkiestry....
mieszkanka Rabki10:59, 14 kwietnia 2016
Debile sobie widowisko znalazły
Pijak07:52, 14 kwietnia 2016
Dlaczego nie pokazali topielca twarzy jak wygląda chcę go zobaczyć
Marcin06:52, 14 kwietnia 2016
Największe bojcory waksmundzkie
czy21:44, 13 kwietnia 2016
czy to "oczko" ?
Kolega Janusza z21:14, 13 kwietnia 2016
Wieczny Odpoczynek {*}
asz21:09, 13 kwietnia 2016
to zdj główne jest trochę nie smaczne.. co najmniej !
proszę taxi20:14, 13 kwietnia 2016
do jednego topielca przyjechało tyle aut strażackich jakby cała wycieczka wpadła do wody, jaja że hej
G'oral19:57, 13 kwietnia 2016
Gdzie te zdjęcia ?
Vg19:11, 13 kwietnia 2016
Brakuje straganów z popcornem i watą cukrową.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas