Nowy Targ: miasto chce wpuścić ruch samochodowy na ulicę Krzywą - podhale24.pl
Sobota, 20 kwietnia
Imieniny: Agnieszki, Czesława, Amalii
Szczawnica
Snow
Wiatr: 8.244 km/h Wilgotność: 98 %
Snow
Wiatr: 7.884 km/h Wilgotność: 93 %
Snow
Wiatr: 5.58 km/h Wilgotność: 94 %
Snow
Wiatr: 5.58 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 11.808 km/h Wilgotność: 84 %
Rain
Wiatr: 10.152 km/h Wilgotność: 96 %
Jakość powietrza
68 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
8 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 34 | 68 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
15.04.2016, 19:31 | czytano: 9615

Nowy Targ: miasto chce wpuścić ruch samochodowy na ulicę Krzywą

Wiceburmistrz Waldemar Wojtaszek zapytał radnych miejskich, co sądzą o pomyśle puszczenia ruchu samochodowego ulicą Krzywą, na odcinku od ul. Długiej do ul. Kolejowej. Byłaby to ulica jednokierunkowa. W zamyśle rozwiązanie to ma upłynnić ruch na ul. Długiej, która się korkuje np. w dniach odbioru śmieci.

Fot. Robert Miśkowiec
Fot. Robert Miśkowiec
- Ale co my chcemy na tej ulicy zrobić? Czy traktujemy Krzywą jako deptak, spacerniak do zakupów? Czy ma być to ulica z ruchem samochodowym? - pytał jako pierwszy radny Andrzej Swatek.

Marian Twaróg, naczelnik Referatu ds. Drogownictwa i Transportu wyjaśniał, że pomysł magistratu, to ulica jednokierunkowa z szerokim pasem ruchu dla pieszych. Całość miałaby funkcjonować jako strefa zamieszkania z dopuszczalną prędkością 20km/h. Pieszy miałby tu pierwszeństwo przed samochodem. A strefy ruchu pieszego i samochodowego oddzielone by były donicami.

- Ja sobie nie wyobrażam, żebyśmy puścili tam jakikolwiek samochód. Tam często można spotkać dzieci na rowerach. To najbardziej ruchliwy deptak w Nowym Targu - mówił radny Swałtek.

- To będzie sztuczne rozwiązanie - krytykował pomysł radny Janusz Tarnowski. - Jeżeli chcemy uruchomić ten odcinek, żeby odblokować ul. Długą przy przejazdach śmieciarką, to otwórzmy tę ulice normalnie, całą, skoro są chodniki z obu stron.

Z kolei radny Andrzej Rajski był zdania, że przed wprowadzeniem ruchu samochodowego na tym odcinku, należałoby przebudować ulicę - poszerzyć chodnik i wydzielić przejazd. Donice oddzielające pas jezdny od pieszego, to jego zdaniem zły pomysł.

Propozycja Rajskiego miała też poparcie innych radnych. Teraz na sprawą ma pochylić się magistrat i zaproponować rozwiązanie na kanwie propozycji, jakie padły w dyskusji.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
KNT10:56, 20 kwietnia 2016
Wszystkie wpisy czepiajace się radnych a to pomysł vice z Maniow.
mądry pan pikuś11:15, 18 kwietnia 2016
Panowie radni proponuje jeszcze park zaorać i parking tam zrobić. To owoc byłego burmistrza więc trza zniszczyć.
ysys09:13, 18 kwietnia 2016
no chyba żeście zgłupieli, to jeszcze może dróżki i park też niech auta tendy jezdzą a co ...
to takie proste21:21, 17 kwietnia 2016
Ja to bym zlikwidował wszystkie znaki drogowe
Zakazu ,nakazu ,słupki , donice ,zapory
Świat byłby lepszy i prostszy :)
Wszystkie ulice dwukierunkowe,
reguła prawej ręki i pełna kultura w strefie ;)
i dekalog !!!!
I tyle w temacie
C-217:09, 17 kwietnia 2016
Poroniony pomysl za duzo ludzi chodzi ta ulica w ciagu dnia to jest jedyny deptak w N.T.
KSP12:50, 17 kwietnia 2016
Wszyscy nadajecie się na Wiejską w stolycy...politykierzy za 5zł.
mm11:40, 17 kwietnia 2016
ANI MI SIĘ WAŻCIE
Jaga11:16, 17 kwietnia 2016
Panowie radni, bardzo przepraszam ale ktoś tu wyłączył zdrowy rozsądek. Albo jest to działanie typu; udajemy że coś robimy a naprawdę robimy bez sensu.
Góralski krzok10:32, 17 kwietnia 2016
Nasypać pieprzu na pomysł jest łatwo , oddzielić trudniej. Bo wykonano, wydano pieniądze, a ze pomysł niekoniecznie trafiony to pikus. Tak zostanie, ludziska sie przyzwyczaja. Zobaczycie ludzie, ze za chwilkę nie będzie paska ścieżki dla chodzącego na 2 nogach. Ciekawa jestem czy Magistrat będzie płacił za ochlapane futra nowotarzanek? Bo chodniki wąziutkie. Już są takie miejsca w mieście , gdzie obcy kierowcy kręcą sie w kółko by dojechać do celu /oś. Konfederacji Tatrząnskiej/ a tam dróżki wąskie . Ale robta co chceta, następna załoga to zmieni. Ale my jesteśmy bogaci.
Obserwator07:00, 17 kwietnia 2016
Do @ObserwatorNT,piąte odpada, szkoła przy tej ulicy i dzieci ,które wybiegają niejednokrotnie z obiektu,byłoby narażeniem ich na utratę życia i zdrowia. Po za tym bliskość basenu i ruch w tej okolicy jest i tak spory. Niech zostanie tak jak jest przynajmniej na tym odcinku. Co do śmieciarek i owszem jestem za tym by odbiór odpadków odbywał się późnym popołudniem. Wszystka da sie zrobić przy odrobinie dobrej woli.
@Obserwator N.T.23:02, 16 kwietnia 2016
"Siódme -wybudować pod ul. Krakowską na wysokości ul.Kolejowej tunel i połączyć przeciętą ul. Kolejową to odblokuję skrzyżowanie pod dworcem autobusowym i Rondo." bardzo dobry pomysł! kolejowa i kilińskiego stoją całymi dniami
Obserwator N.T.21:21, 16 kwietnia 2016
Dadaj jeszcze połączenie ul. Grel z Niwą poprzez rozbudowę ul. Starokrakowskiej wtedy będzie można dojechać do Niwy gdy stoi Zakopianka.
A gdzie obiecana obwodnica z Kowańca na Niwę miało to być na wysokości stacji Paliw ponad szpitalem czy doczekamy się tego w tym wieku.???
Kiedy wreszcie powstanie połączenie ul. Sikorskiego z Waksmundzką ????
Korki w mieście można rozładować w różny sposób ale trzeba się za to zabrać a nie debatować kiedy wywożą śmieci -Urzędnicy w Urzędzie Miasta niech trochę ruszą się poza biura i do roboty.Jak najmniej ulic jednokierunkowych bo to one blokują ruch a przy okazji auta zanieczyszczają spalinami powietrze stojąc w korkach -chyba mamy jedno z najbardziej zanieczyszczonej atmosferze w Polsce!!!!
edek pe20:42, 16 kwietnia 2016
Śmieci to w ogóle zawsze zabierają i korkują przez to ulice w godzinach porannych kiedy człowiek spieszy się do pracy. Jak staną na Sokoła to spóźnienie murowane...
Górol19:58, 16 kwietnia 2016
Na Zakopiance na oś Niwa też twożą się korki bo śmieciarka w cągu dnia odbiera śmieci.Masakra.
osioł19:15, 16 kwietnia 2016
całą ulice odblokowac a dlaczego jakiejs grupie mieszkancow tworzyc deptak a innej nie pozwolic zarobic ........
ToJa19:12, 16 kwietnia 2016
Radni, intensywnie myślcie o udrożnieniu kierunku z zachodu na wschód ( i vv ) - teraz jest jedna, ciągle zakorkowana ulica = Aleje Tysiąclecia.
SPRAWA JEST BARDZO PILNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ciągle i wszędzie o tym piszę i żadnej reakcji, nawet komentarza współmieszkańców ( nawet nikt na mnie nie pluje ) - czy nikt tego nie widzi ?????????????????
wronwk19:11, 16 kwietnia 2016
A nie mówiłem, że Pani Waniczek wprowadzi wprowadzi nową jakość w drogach miejskich.
fobia18:29, 16 kwietnia 2016
niektórzy z komentujących ( np.: obserwator n.t.) maja dużą rację, co do kulawego systemu transportu w tym mieście. nie raz już pisałem, przy różnych wątkach o kompletnym braku skomunikowania dwóch najbardziej zurbanizowanych części miasta czyli południowej z zachodnią. tyczy się to zarówno transportu publicznego jak i infrastruktury drogowej. autobusem nie dojedziesz, bo nie. nie ma i już. samochodem tylko szaflarska i aleje (można próbować przez zapchaną "na równi")... szybciej dojeżdżam przez zaskale...
Oświecony17:49, 16 kwietnia 2016
W normalnym kraju śmieciarki jeżdżą wcześnie rano,a roboty drogowe robi się w nocy jeżeli są możliwości.W Polsce śmieciarki jeżdżą w południe,a dziury w drodze łata się na mrozie i w środku dnia.Taka mała Afryka w Europie.
bolek15:56, 16 kwietnia 2016
od Wojska Polskiego wara, już teraz nie ma tam jak się ruszyć, wpuście jeszcze samochody jadące do Podtatrzańskiej- masakra jakaś .
bob budowniczy15:24, 16 kwietnia 2016
@ Obserwator N.T.
Dokładnie! Dokładam do tego połączenie Grala z Niwą i Wojska Polskiego z Podtatrzańską. Wszędzie w Nowym Targu są ulice jednokierunkowe albo ślepe. Ruch odbywa się 2 ulicami: Szaflarską i Alejami. A z zachodu na wschód można jechać w zasadzie jedynie alejami tysiąclecia.

Efektem takiego stanu rzeczy są obecne korki. Należy odblokować ruch w mieście poprzez jego rozproszenie.

Dodatkowo na Alejach Tysiąclecia zrobiłbym ronda zamiast światem obok dworca i na skrzyżowaniu z Szaflarską.
Jan Sebastian III12:51, 16 kwietnia 2016
Widać teraz Maniowy rządzą Nowym Targiem. Krzywa jest jedyną przyjazną pieszym trasą do z południowej części miasta. Matki z wózkami, starsi ludzie i młodzież. Takie nasze małe Krupówki. I ma to się zmienić bo samochody ważniejsze? Nigdy!
aaa12:49, 16 kwietnia 2016
do xxx.
zgadzam sie
asd12:46, 16 kwietnia 2016
zbudować metro !!! to usprawni komunikację .
Qw12:03, 16 kwietnia 2016
@drajwer
Jeszcze połączenie Wojska Polskiego z Podtatrzańską i Niwy z Grelem. U nas wszędzie ślepe uliczki, jednokierunkowe a miasto przecięte zakopianką w zasadzie z JEDNYM skrzyżowaniem z nią w postaci Alei Tysiąclecia. Tutaj jest problem z drogami i korkaminw NT!
Obserwator N.T.11:38, 16 kwietnia 2016
Co do pomysłu radnego to jestem przeciwny takiemu rozwiązaniu. Lepiej dopuścić do ruchu dwukierunkowego od ul.Długiej do ul.Kolejowej ul. Sokoła i po sprawie .
Drugie- usprawnienie ruchu to ul. Kopernika powinna być dwukierunkowa to już było sprawdzone i dało pozytywny rezultat.
Trzecie- to połączenie ul.Solidarności ul.Krakowską w rejonie zjazdu -ślimaka, lub umożliwić wjazd na ślimak z ul. Wojska Polskiego.
Czwarte- to dopuszczenie wjazdu do Rynku z ul.Szaflarskiej oraz ul.Sobieskiego na wprost z obu pasów tak jak z ul.Kolejowej malując pasy aby nie dochodziło do zajeżdżania włączającym się do ruchu okrężnego.
Piąte- to połączenie pl.EVRY z ul.Sikorskiego zamiast ul.ślepej.
Szóste- to jak najszybciej zwiększyć ilość miejsc parkingowych w obrębie starego miasta - budowa parkingu wielopoziomowego lub zwiększenie miejsc parkingowych w samym Rynku -pozwolić parkować po prawej stronie odpłatnie / i tak tam się zatrzymują auta/ -dodatkowo zrobić w samym centrum strefę 30 km/godz.
Siódme -wybudować pod ul. Krakowską na wysokości ul.Kolejowej tunel i połączyć przeciętą ul. Kolejową to odblokuję skrzyżowanie pod dworcem autobusowym i Rondo.
Ósme- połączyć ul.Równia Szaflarską z ul. Sikorskiego.
Dziewiąte -połączyć ul.Wojska Polskiego z ul. Podtatrzańską.
z krzywej w lewo11:24, 16 kwietnia 2016
Wojt chce wpuścić krzywa wraz z mieszkańcami w kanał tak jak wcześniej zrobiła to grupa trzymająca władze z panią vice na czele.
prywaciarz10:56, 16 kwietnia 2016
Do mori

A co Ty masz do gadania o czyimś prywatnym terenie? Chcesz to odkup sobie ten kawałek od kogoś i postaw tam coś pięknego a do póki, nie jesteś jego właścicielem, zamilcz....

Ludzie myślą że będą mieli chyba więcej do powiedzenia niż właściciel terenu.
xyz10:34, 16 kwietnia 2016
Poziom dyskusji tych panów obraża mój intelekt.
jaja10:31, 16 kwietnia 2016
co za pomymysł! czy śmieciara nie może na te strategiczne ulice wyjechać o 5.00? Czy to jest niemożliwe do załatwienia? Co za to władza.
mori10:08, 16 kwietnia 2016
No i bardzo dobrze. A kiedy zlikwidujecie te cholerne obskurne stragany z gaciami na tym psełdo deptaku ?
Trump10:04, 16 kwietnia 2016
Najwięcej tutaj do powiedzenia powinni mieć mieszkańcy ulicy Krzywej, nie" pan rajski i reszta...
kierowca09:41, 16 kwietnia 2016
porażka, co za pomysł, w czym niby to miałoby pomóc? nie jest to jedyna ulica na której się korkuje przy zbiórce śmieci, a śmieciarki niech jeżdżą na takich ulicach o odpowiednich godzinach! No i druga sprawa to na tej ulicy od Kolejowej jest wjazd na parkin przy PZU- i jak niby miałaby to być jednokierunkowa?
WW09:37, 16 kwietnia 2016
Kto wydał zezwolenie na budowę PZU w tych okolicach, bez parkingu dla klientów!!!. Powinien zostać przykładnie ukarany.
Pijak08:51, 16 kwietnia 2016
Zgadzam się zrobić ruch dwukierunkowy dla samochodów na ul Kopernika dawno temu był nawet przystanek PKS w stronę zakopanego z rozkładem jazdy przy sklepach obecnie teraz ma Rajski tylko dawniej nie było tyle aut co teraz jak jakiś przejechał raz na pól godz to już były narzekania że nie można przejść przez ulicę do sklepów na zakupy przez ogromny ruch samochodowy
mieszkaniec08:38, 16 kwietnia 2016
To rozwiązanie miałoby sens tylko w przypadku gdy ulica Kolejowa na odcinku od skrzyżowania z ulicą Krzywą będzie dwukierunkowa. Takie rozwiązanie nie generuje niebotycznych kosztów, a może usprawnić ruch kołowy. Inna sprawa, ze argumentacja zmiany organizacji ruchu jest żenująca, jeżeli jedynym powodem mają być śmieciarki, to należy negocjować zmianę umowy na wywóz śmieci, powinno to się odbywać tak jak w cywilizowanym świecie w godzinach porannych lub nocą, czy urzędnikom tak trudno to zrozumieć?
opop08:30, 16 kwietnia 2016
Referendum plus opinia rady młodzieżowej oraz rady seniorów i będzie dobrze. Takich miejsc jest więcej na czele z targowicą gdzie niemożna przejechać z okazji jarmarku i baru rumcajs. Po prostu UM jest bardzo nieporadny i w tym zakresie jest coraz gorzej. Ulice po zimie zasy fine jeszcze do tej pory. W strefie gospodarczej pasa się dosłownie owce. To miasto upada.
Don Pepe08:04, 16 kwietnia 2016
Nie tutaj leży problem. Dlaczego tak wiele lokali handlowych jest do wynajęcia w okolicach rynku ? Ponieważ nie ma miejsc parkingowych i po rewitalizacji płyty głównej rynku jest ich zdecydowanie mniej. Centrum halndu obecnie jest na Składowej i w galerii Stopiak - tam są miejsca parkingowe.
KK07:30, 16 kwietnia 2016
A moze niech sie zajma wybudowaniem parkingu przy metalowce,jak jest zebranie z rodzicami za cholere nie mozna przejechac a co dopiero zaparkowac,zwykli mieszkancy Woj.Polskiego naprawde nie maja gdzie stanac,a oni taka hale buduja a o nauce jazdy nie wspomne!
zeb07:29, 16 kwietnia 2016
Po co cokolwiek przebudowywać z związku w wywozem śmieci. Śmieciarze opróżniają kubły na długiej w godzinach szczytu, nie mogli by tego robić rano lub wieczorem? I po sprawie. N ale pod pretekstem udrożniania ktoś chce kręcić swoje lody a samorządowcy jak zawsze uwikłani w układziki muszą sie odwdzięczać.
Obserwator06:42, 16 kwietnia 2016
Nie jest to dobry pomysł. Będą wypadki i oby nikt nie zginął. Swoja droga to wydawało mi się,że już urzędasy osiągnęły dno myślenia a tu jeszcze ktoś od dołu zapuka.
ana23:24, 15 kwietnia 2016
Skoro już mówimy o odblokowaniu miasta: Czy ktoś może się zająć ulicą Na Równi??? Przejechanie tamtędy graniczy z cudem.Czy te samochody do piekarni muszą stać z obu stron drogi?
NT23:23, 15 kwietnia 2016
Nie podoba mi sie ten pomysl... wystarczy zamieszania przy włączaniu się do do ruchu kierowców od strony UM, którzy muszą mieć po prawej ręce oba pasy wolne bo inaczej boją się wjechać... a z resztę co da jedna przecznica, jesli ktoś chce dojechać do PKS to najlepiej jak pojedzie Jadwigi, Jazda ul. Długą i później znów skręt w prawo w Krzywą i nawrotka w Kolejową jest bez sensu po prostu. Mówię to jako kierowca. Równie dobrze można odbić przecznicę wcześniej w lewo w Sokoła- następnie Ogrodową do K. Wielkiego. Coś mi się wydaje, że ktoś mieszkający przy rogu długiej i kolejowej nie lubi jeździć naokoło i stąd taki wniosek...

ps. Może lepiej pomyśleć o lepszym oznakowaniu przejścia dla pieszych w okolicy "STE..ALA" na Szaflarskiej oraz zmodernizowaniu tego odcinka drogi od "Ża>>>KI" do świateł przy stacji diagnostycznej na tejże ulicy.
Km23:16, 15 kwietnia 2016
Czy nie nożna po prostu ul. Sokoła puścić w drugą stronę (od Długiej do Kolejowej).
Bruuum brum23:10, 15 kwietnia 2016
Wreszcie !! Chodnik jest dla pieszych a droga dla aut!
Paweł22:28, 15 kwietnia 2016
Wyznaczyć odpowiednie godziny zbiórki śmieci anie kombinować jak koń pod górę. Co to za pomysły? Może jeszcze puścić ruch przez środek rynku?
krytyk22:05, 15 kwietnia 2016
Jak ten pomysł udrożni ulicę Długą, skoro teraz ruch na Długiej jest jednokierunkowy (w kierunku zachodnim), a Krzywa jako łącznik Długiej i Kolejowej z uwagi na jednokierunkową Kolejową (w kierunku wschodnim) cofa ten ruch do punktu wyjścia. Panowie w UM myślcie - to nie boli
A-18a21:57, 15 kwietnia 2016
specjaliści od inżynierii ruchu... hehe. dobre
xxx21:57, 15 kwietnia 2016
no a może śmieci wywozić nocą(wczesne godziny poranne)???
myślenie nie boli!!!
ludzie myślcie.
Rodan21:52, 15 kwietnia 2016
bzdurny pomysł.
KLM21:34, 15 kwietnia 2016
Zrobić ul. Kopernika dwukierunkową i ul. Szaflarska odetchnie. Tak było przy remoncie Szaflarskiej i wydaje mi się, ze było ok.
Szukający parkingu21:32, 15 kwietnia 2016
Proszę zająć się zaprojektowaniem nowoczesnego parkingu i otworzeniem płyty rynku dla samochodów osobowych,od dawna widać jak poprzednie władze zlekceważyły handlowców z centrum ograniczając ilość miejsc parkingowych.Jest możliwość wjazdu w okolicach namiotu Lecha a wyjazdu w okolicach budynku sądu.Cały ten teren jest nie wykorzystany a koszmarne lodowisko do którego miasto dopłaca 60tys.zł.przenieść do parku.Parking w rynku przyniósłby miesięczny dochód dużo razy większy niż dzierżawa z chybionego pomysłu jakim są pawilony budowane na koszt miasta.
mieszkaniec21:32, 15 kwietnia 2016
Jedyne miejsce w Mieście po którym można przejść normalnie. Wojtaszek jest z Maniów i niech tam sobie wprowadza takie zmiany. Ruchu w Mieście to nie poprawi a tylko pogorszy, bo ludzie będą jeździć skrótem.
Oj Watycha, Watycha, z takimi zastępcami to na drugą kadencję nie licz!
----*----21:07, 15 kwietnia 2016
Pewnie tak to jest potrzebne jak łysemu grzebień.Przecież są małe śmieciarki które nie tarasowały by przejazdu a jak już tak się martwcie o przejazd to odblokujcie chodniki dla pieszych bo są barany którzy nie odróżniają parkingu od chodnika.Są miejsca że człowiek nie przecisnie się a matki z wózkami muszą ryzykować i wychylac się z poza samochodów i zamiast z chodnika korzystają z jezdni.
Sx20:44, 15 kwietnia 2016
A miało byc jak na krupowkach ,ale przecież to znowu jakiś głupi pomysł urzędników chce zniszczyć handel jak to sie stało w rynku poprzez zmniejszenie parkingu ,bo wszyscy urzędnicy myślą tylko o galeriach i obcym kapitale
p.20:26, 15 kwietnia 2016
donice? coś z głową nie tak? donice to na taras! a w normalnym kraju linia malowana i odpowiednio egzekwowana kara! chociażby na najechanie na nią! Moim zdaniem puszczenie tam ruchu to najgłupszy z głupich pomysłów, rozwiązanie chwilowe. Trzeba zabrać się za budowanie nowych dróg i mostów jak ma coś się poprawić w tym zapomnianym przez 40lat zakątku świata.
kibic Podhala20:26, 15 kwietnia 2016
Lepiej niech wyremontują ul. Długą od Krzywej do Kilińskiego, bo przejazd tą ulicą to masakra.Nie rozumiem czemu jak remnotowaną Długą od Orkana do Krzywej nie wyremontowali do Kilińskiego?
Ktoś 6991220:26, 15 kwietnia 2016
Tak a potem przejść się nie będzie dało ...
drajwer20:04, 15 kwietnia 2016
Gdzie połączenie Józefczaka z Solidarności. Gdzie skrzyżowania np. Kolejowej z Zakopianką czy Podtatrzańskiej z Zakopianką. Dlaczego nie ma połączenia? Dlaczego droga tuż obok SP11 jest ślepą drogą a można ją połączyć z Sikorskiego. TO łącznie może 1 km asfaltu a już usprawni ruch w mieście!
SDSSSS20:00, 15 kwietnia 2016
A może by tak ludzi zapytać? Jestem kierowcą, ale nie wyobrażam sobie krzywej nawet na takim odcinku jak długa-kolejowa by była ona ruchem dla samochodów. Chociaż i tak jest na nich ruch, ile razy tamtędy przejdę to zawsze jakiś samochód musi mnie "spychać" na wąski chodnik. Tamtędy przechodzi na prawdę dużo ludzi, zwłaszcza w szczycie, jak mieliby się pomieścić na dwóch wąskich chodnikach?
szkoda NT19:56, 15 kwietnia 2016
Jak coś nie jest pomysłem pana Tarnowskiego, to jest według niego złe. Czas ograniczyć te jego "wtrącania się we wszystko". Szkoda tego miasta ...
Wojtek19:52, 15 kwietnia 2016
Nie miasto, ale Urząd Miasta - uczmy się wyrażać poprawnie.
Miastowy19:51, 15 kwietnia 2016
Śmieci wywożą,tylko na Długiej?A inne ulice? Nie korkuje się?.Nie śmiecić.Bu.ha,ha!
fred19:42, 15 kwietnia 2016
Radni w Nowym Targu to maja pomysły,w okolicy rynku nie powinno sie wogule jedzić. Bo jest gdzie objechać np.do szpitala.Niech sie zajmia innnymy sprawami.
baciok@19:40, 15 kwietnia 2016
Panowie co jeszcze trzeba spieprzyć w tym mieście????
Proponuję zimny okład dla pomysłodawcy.
qqwe19:40, 15 kwietnia 2016
Jestem przeciw
FT19:39, 15 kwietnia 2016
dobry pomysł, usprawni to komunikacje
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas