Znany nowotarski biznesmen blokuje budowę ronda na granicy Nowego Targu i Szaflar (zdjęcia) - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Szczawnica
Clouds
-2°
Wiatr: 4.212 km/h Wilgotność: 96 %
Clear
-2°
Wiatr: 4.716 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
-1°
Wiatr: 4.5 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-0°
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-0°
Wiatr: 5.184 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-2°
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 94 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
02.06.2016, 13:01 | czytano: 38677

Znany nowotarski biznesmen blokuje budowę ronda na granicy Nowego Targu i Szaflar (zdjęcia)

Rozpoczęła się budowa ronda przez które poprowadzi dojazd do mającej tu powstać galerii Color Park. Urząd Miasta w Nowym Targu przekazał plac budowy wykonawcy, ale są problemy z jedną z działek. Znany nowotarskim biznesmen ogrodził ją i nie zamierza oddać, mimo iż formalnie jest ona już własnością miasta.

Fot. Michał Adamowski
Fot. Michał Adamowski
Wszystkie działki, na których powstanie rondo i dojazdy do niego, przeszły już na własność miasta. Ich właściciele zostali wywłaszczeni ma mocy specustawy. Decyzje w tej sprawie mają status natychmiastowej wykonalności. Równolegle toczy się proces odszkodowawczy - byłym właścicielom zostaną za zabrane działki wypłacone odszkodowania.

Miasto, które w procesie budowy ronda jest inwestorem zastępczym, przekazało 30 maja plac budowy wykonawcy całej inwestycji. Rondo za prawie 4 mln zł wybuduje Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Nowego Targu. Ale od tego momentu są problemy.

Nowotarski biznesmen zlecił ogrodzić jedną z działek, na której ma być budowane rondo i nie zamierza wpuścić na nią robotników. - Nie figuruje on w dokumentach jako właściciel działki. Są w nich inne osoby. Przedstawia się on jako jej domniemany dzierżawca. Ale nie przedstawił dokumentów potwierdzających ten fakt - mówi wiceburmistrz Waldemar Wojtaszek, który był na miejscu i próbował rozmawiać z przedsiębiorcą. Rozmowy jednak nic nie dały.

Wojtaszek wyjaśnia, że przedsiębiorca nie ma prawa zajmować nieruchomości. Jeśli nie wyda jej po dobroci, ogrodzenie i barak, który postawił na działce, zostaną rozebrane bez jego zgody. Jeśli będzie potrzeba, miasto zamierza zwrócić się o pomoc do Policji.

Zwróciliśmy się do współpracowników biznesmena (on sam jest niedostępny) o kontakt z nim, by ustosunkował się do całej sprawy i przedstawił swoje racje. Na razie bez odpowiedzi. Jeśli będzie - poinformujemy o tym.

r/ zdjęcia Michał Adamowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
nowotarżanka09:48, 30 lipca 2016
bismesmen bez wykształcenia, czy nie ma na niego mocnych ukarać wysoką grzywną
xd10:41, 18 czerwca 2016
rondo na takiej drodze to jest idiotyzm... nie wiem kto dopuścił takie rozwiązanie....
Maniowian15:18, 17 czerwca 2016
wystawic mu Rachunek za prace dodatkowe i za opoznianie prac.
I.18:53, 15 czerwca 2016
Czy w Nowym Sączu upadły małe sklepy? Czy w Krakowie upadły małe sklepy? Czy w jakimkolwiek innym mieście po budowie galerii upadły wszystkie małe sklepy? Błagam... leczcie sie... Niech wybudują ta galerie jak najszybciej.
Kto chodzi na zakupy do Rynku to i tak będzie chodził. Ja wole jak wszystko jest w jednym miejscu i nie muszę biegać po mieście.
joanna16:00, 7 czerwca 2016
budować to rondo i galerię jak najszybciej , potem galerie podhalańską , wszystko w jedny miejscu i długo otwarte , kończę pracę o 19 i gdzie mam jakis sklep w rynku z ciuchami otwarty ????
Ot co10:47, 7 czerwca 2016
xXx mądry komentarz,100% racji
z17:28, 5 czerwca 2016
trafił klapek na klapka zdjecie nr 15
Andrzejx4816:14, 5 czerwca 2016
Żarnecki bezczelny i arogancki niby biznesmen myśli że cały Nowy Targ należy do niego wygonić go z tej działki i aby ta galeria jak najszybciej powstała
Odserwatorka14:26, 5 czerwca 2016
Coś mi się wydaje, że niektórzy za chwilę będą chcieli Panu Ż.pomnik wybudować za jego wkład w walkę dla "dobra" nowotarskiego handlu:)) Ludzie nie bądzcie głupcami!!!Pan Ż nawet by palcem nie kiwnął gdyby jego interesy nie byłyby poważnie zagrożone (jak wybudują prawdziwą galerię to mało kto do niego przyjdzie bo i po co...) a nowotarski handel tak naprawdę to on rozwali budując to coś na zajezdni. Przeniesienie jarmarku było i jest rzeczą trudną zarówno dla władzy jak i dla kupców. Początki zawsze są ciężkie i trudne. Zawsze będą pewne plusy i minusy, ale z czasem kiedy emocje opadną mogłoby to się udać a nowotarski handel byłby na tym samym poziomie a może i lepszym, ale na
pewno tak się nie stanie jeśli będą działać dwie targowice i każe się
wybierać zarówno kupcom jak i klientom gdzie mają iść.
pcd 2JV911:28, 5 czerwca 2016
cukier nie blaznij sie to nie twoja ludzmierska
ludzie sami wybiora gdzie chca wydawac pieniadze i handlowac
nie bedziesz im dyktowal warunkow
tobie nie pasuje color park a ty pytales o zgode na targowisko pobliskich mieszkancow blokow i kierowcow ktorzy musza codziennie pokonywac zakorkowana ludzmierska w obu kierunkach pracujac
Pijak10:01, 5 czerwca 2016
Ps Dlaczego mówią na niego Cukier vel Klapek ??
Pijak09:55, 5 czerwca 2016
Jaki tam znany biznesmen ja go nie znam a mieszkam ponad 50 lat w Nowym Targu gdzie on chodził do szkoły podstawowej jaką szkołę zawodową czy jakąś wyższą skończył i gdzie czy chodził do przedszkola ? Co jadał w domu na kolację i obiady niedzielne ? Czy umie pływać jest może wysoki czy niski gruby czy chudy jest łysy czy może ma resztki włosów na głowie umie jeździć na hulajnodze i rowerze ? Gdzie teraz mieszka ? może go poznam jak kto mi go dolanie odpisze na pytania
kris21:57, 4 czerwca 2016
miasto może uwłaszczyć działke pod budowe jezeli jest wykonawcą , a tu wykonawcą jest prywatna firma. Więc każdy właściciel działki pod tą budowe może protestować.
Kizak15:43, 4 czerwca 2016
do kazik - trafnie to opisałeś:
Pierwsze zdjecie to jak scena z starej polskiej komedii czukier podejdz no do płota jak I ja podchodzę.
Bu hahaha....
@ były13:23, 4 czerwca 2016
Sami pracownicy są sobie winni. Jak jest kontrola to co robią? Ilu miało odwagę powiedzieć jak się sprawy mają? A żeby się przypodobać klapkowi to nie sp***lali ze sklepu? Albo głupa cieli że tu nie pracują? No to mają cara klapka vel zukra ,którego sami poniekąd ulepili .
Były06:13, 4 czerwca 2016
Xxx powaznie? Bardzo dobrze ze padna pseudo biznesy z zatrudnionymi niewolnikami. Ile zarabiaja w eklerku ? Zapytaj ludzi . Zapytaj jak klapek placi faktury terminowe , zapytaj o ludzi ktorym nie placi , zapytaj o przepisyvbhp i prawo pracy . Wymieniac dalej? A teraz zapytaj o wyplate np . W castoramie . Prawo pracy , itd itp . Takze niech padna wszystkie male niewolnicze biznesy a Color Park niech rozwali system tak jak leklerek rozwalil mniejsze .
ave cezar23:25, 3 czerwca 2016
" Nie figuruje on w dokumentach jako właściciel działki. Są w nich inne osoby. Przedstawia się on jako jej domniemany dzierżawca." Czyli to nie jego więc ja proponuje zaorać pole!! Co to za znany biznesmen? piszecie o kims nawet inicjałów nie podajecie.To jakiś bukiet od pługa oderwany a ie biznesmen!
xXx23:22, 3 czerwca 2016
Poważnie??
Będziecie się tu spierać czy Cukier. Czuker, Cukierek czy Klapek?
Jeden przedsiębiorca z NT który ma głowę na karku! Nie wiem czy zazdrościcie tego, że facet ma łeb do interesów i się mu powodzi? Ok, broni własnego interesu, ale nie tylko... Otwarcie Color Park zapewne obniży mu obroty, a może nawet L'eclerc padnie... ale nie tylko on... Padnie cały mały biznes w NT... Wszyscy Wy, którzy teraz prowadzicie swoje butiki, sklepiki itp możecie skończyć na kasie w H&M, C&A czy innej sieciówce... za najniższą krajową... wdzięczni, że w ogóle macie pracę... żal... bijcie się w piersi, którzy głosowaliście ZA budową ronda do galerii...
Bangla18:57, 3 czerwca 2016
Proszę urząd miasta by odgrodził chodnik na Ludźmierskiej od tej targowicy .
Michał18:25, 3 czerwca 2016
Wywłaszczyć Dziada!!!!
szuser15:20, 3 czerwca 2016
do Miescona : "Miescon08:34, 3 czerwca 2016
Żałosne - tu blokuje budowę ronda, żeby ColorPark nie miał dojazdu a na Ludźmierskiej wbrew woli mieszkańców i miasta otwiera drugą targowicę..."

A kto tak powiedział, że wbrew woli mieszkańców? Cała Skarpa jest za, a tylko oni się liczą w ewentualnym sprzeciwie. Jakaś lista z Boru to efekt taniej agitki.
Wiedzacy14:28, 3 czerwca 2016
Nowy targ ma 3 SAGi wiec nie pitol bo jeden z nich to własnie te nieużytki obok zakopianki..
Miastowy14:25, 3 czerwca 2016
Jesteś zle poinformowany i tyle nowa zakopianka ma w planach iść nowym torem to po pierwsze po drugie patafianie wole wierzyć wujkowi który brał udział w tym niż tobie wielbiacego tego k... Klapka .
pan13:59, 3 czerwca 2016
I bardzo dobrze robi Tomek...nie bądź przekupny jak reszta!
CBA zapraszamy!13:43, 3 czerwca 2016
@Miastowy:
SAG jest na Waksmundzkiej to po pierwsze. Po drugie działki zabrali na poszerzenie zakopianki i rondo. To co masz na myśli to zapisy planu przestrzennego oznaczające tamte tereny jako usługowe itp.
Po trzecie to jakość merytoryczna Twoich komentarzy jest taka sama jak Twoja kultura osobista.
Po czwarte działki nie masz wiec łatwo Ci się mówi o cudzych majątkach.
Tak to widać jest, że najwięcej gadają Ci, co o nie swoim mówią.
P24 bardzo dokładnie wszystko w tym temacie opisuje, niestety nie każdy ma czas żeby to przeczytać. A szkoda. Było by mniej problemów w mieście.
Trudne sprawy13:21, 3 czerwca 2016
Widzę że Pan Żarnecki to biznesmen na poziomie którego słowo jest wiele warte. Parę dni wcześniej na sesji mówi że konkurencja jest potrzebna a teraz sam blokuje budowę konkurencyjnego sklepu. Jedyny interes o jaki dba to swój interes. Taki sposób blokowania to oznaka słabości i strachu przed tym co zresztą nieuniknione.
życzę wam rozumu12:51, 3 czerwca 2016
Czemu niektórzy są tacy głupi i podli .Niezależnie jakie motywy kierują
tym człowiekiem to obraźliwie komentarze są wredne.
Pewnie pochodzą od hejterów którzy nigdy nie prowadzili
żadnej działalności i żyją z podatków.
Draństwem jest też "przezywanie" kogokolwiek
i wyśmiewanie się z niego -tak się dowartościowują ludzie mali .
@ obserwator12:16, 3 czerwca 2016
Jak to nie ma PIP. Owszem jest . Tylko nic nie wykazuje. Cóż. Nosił wilk razy kilka,poniosą i wilka.
emeryt12:10, 3 czerwca 2016
do ...NT sam jestes niewypał i nie siej w sieci informacji innych niz te co sa sprawdzone a na ludzmierskiej korkow nie było wiecej niz w kazdy inny dzien tygodnia.
Miastowy10:20, 3 czerwca 2016
Do CBA Zapraszamy:
A jak miała inaczej to załatwić ? Myśl bo coś z Tobą nie teges. A specustawa wywłaszczyła działki nie pod color park tylko pod cel publiczny jakim jest strefa aktywności gospodarczej . A to że ludzie mają w *** i sie nie orientują na co zabiera im sie działki to juz tylko ich wina a nie miasta ja np wiedziałem juz miesiąc przed całą akcją ze bd specustawa i na co a nie mam tam dzialki wiec wystarczy sie orientować co dzieje sie w swoim miescie. Biadolicie jak romy o te nieużytki a w naprawie ludziom dom zabrali pod nową zakopianke i jakos nie biadolą tak jak wy a pan klapek to tylko robi z siebie kretyna bo i tak ma sprawe przegrana i jego kozaczenie nie powstrzyma rozwoju miasta ..
Cała Prawda !!!10:17, 3 czerwca 2016
To co zrobił urząd to normalny rozbój bo jak nazwać to jak się komuś coś zabiera bez jego zgody toż to kradzież po prostu złodziejstwo, najlepsze w tym jest to że brała w tym udział prawie cała Rada Miasta + Burmistrz/owie Wstyd i Hańba towarzyszą naszym Włodarzą !!!
Tomek jedyny który walczy z bandyctwem i niegodziwością rządzących Wielkie Brawa !!!

Do Moderator /.../

Bez komentarza. Moderator.
hary10:02, 3 czerwca 2016
Brawo Żarnecki , ale gdzie reszta biznesmenów ,czy tylko jednemu zależy na tym żeby kasa nie uciekała z miasta niby kolor park ma dać prace 600 set osobą czy jakoś tak tylko ile osób ją straci prace i miejscowych biznesów upadnie dzięki temu kolor parkowi . Cepy z urzędu miasta z pierwszym na czele powinny dbać o nas o Nowotarżan a nie dawać ziemie w obce ręce.Niema mnie w mieście ale jak bym był na miejscu to stał bym koło Ż . Ciekawy jestem kto na tej całej inwestycji ile kasy przytulił . No i faktycznie ktoś ludzi w jajo zrobił z tym rondem każdy myślał nawet ja że to rondo będzie przy śmietnisku , ale ktoś tak ładnie wytłumaczył że wyszło jak wyszło .czeski film .
mm09:42, 3 czerwca 2016
Większość komentujących zapomniała że głosowała za budową tego ronda. Tylko że nie chciało im się zainteresować w którym miejscu to rondo ma być budowane (myśleli że u wylotu Szaflarskiej) z niektórych komentarzy wynika że dalej tak myślą. A przecież rondo powstaje na granicy Nowego Targu i Szaflar. Dlatego wszyscy którzy głosowali za rondem a teraz krzyczą przeciw, niech się zastanawiają przy głosowaniu. Teraz to już obudziliśmy się z ręką w nocniku.
mm09:41, 3 czerwca 2016
Większość komentujących zapomniała że głosowała za budową tego ronda. Tylko że nie chciało im się zainteresować w którym miejscu to rondo ma być budowane (myśleli że u wylotu Szaflarskiej) z niektórych komentarzy wynika że dalej tak myślą. A przecież rondo powstaje na granicy Nowego Targu i Szaflar. Dlatego wszyscy którzy głosowali za rondem a teraz krzyczą przeciw, niech się zastanawiają przy głosowaniu. Teraz to już obudziliśmy się z ręką w nocniku.
NT09:31, 3 czerwca 2016
Jarmak na zajezdni to niewypał, na Berekach nic nie było, natomiast za policją będzie dobrze tylko trzeba szybko dokończyć roboty
CBA zapraszamy!08:54, 3 czerwca 2016
@Miastowy:
na przepisach znam się bardzo dobrze. Wiem na jakiej zasadzie rondo jest budowane. Pytanie tylko jaki to jest cel publiczny? Komu służyć ma ta turbinka? Ano tylko korkom. Rondo by jeszcze może się przydało gdyby było na skrzyżowaniu Szaflarskiej z Zakopianką. Ale go tam nie ma.
Dlaczego więc prywatna firma rękami miasta buduje sobie dojazd do galerii? Dlaczego wywłaszcza się ludzi? Żarnecki jest jedyny co protestuje, ale więcej ludzi straciło niż on. Tylko że wiele osób nawet nie wiedziało że im działki zabierają pod rondo - myśleli że poszerzają Zakopiankę. Wbrew pozorom wielu ludzi nie potrafi walczyć o swoje. Wiem, bo sąsiadowi mojemu właśnie kawałek działki zabrali. Jak zrozumiał po co to go mało coś nie trafiło.
No i jeszcze raz powtarzam. Urzędnikom płacimy my, nie color park. Burmistrz pracuje dla nas. A w tym wypadku tak nie jest.
ps. pozdrów prezesa spółki Nowotarska, bo widzę że jesteś od niego.
Pijak08:42, 3 czerwca 2016
Prawda to ten gość w pomarańczowej kamizelce od budowy ronda składa urzędnikom skargę na piśmie ponieważ firma odmówiła mu kupna roboczych butów i musi teraz chodzić po placu budowy w pożyczonych od sąsiada sandałach jest mu zimno w pięty !!!
Miescon08:34, 3 czerwca 2016
Żałosne - tu blokuje budowę ronda, żeby ColorPark nie miał dojazdu a na Ludźmierskiej wbrew woli mieszkańców i miasta otwiera drugą targowicę. Podwójne standardy - jak Kali: kiedy mnie ukraść krowa to źle, ale kiedy ja ukraść krowa do dobrze.
Obserwator06:45, 3 czerwca 2016
Skoro w pracy u tego pana Żarneckiego są naginane,łamane prawa pracowników to dlaczego nie ma kontroli PIP?
Janek06:25, 3 czerwca 2016
Ludzie przypomnijcie sobie w ubiegłym roku akcje promocyjną Color Parku Galerie buduje inwestor z Lublina czyli Polska natomiast biznesmen promuje i prowadzi El ekler to Francja to czy on dba o interesy rodzime, nie dba o siebie.
Stacja benzynowa owszem ale paliwo z jakiej firmy plotki są różne też nie Orlen
Specustawa Komunistyczne Bandyctwo !!!06:12, 3 czerwca 2016
To co zrobił urząd to normalny rozbój bo jak nazwać to jak się komuś coś siłą zabiera bez jego zgody! toż to kradzież po prostu złodziejstwo, najlepsze w tym jest to że brała w tym udział prawie cała Rada Miasta + Burmistrz/owie Wstyd i Hańba towarzyszą naszym Włodarzą !!!
Tomek jedyny który walczy z bandyctwem i niegodziwością rządzących Wielkie Brawa !!!
tylko pasterz krow05:05, 3 czerwca 2016
I dobrze tobi, najpierw odszkodowanie-KASA,a potem moga sobie "wchodzic" na teren,komunistow sie skonczyla no nie ?
Miastowy00:22, 3 czerwca 2016
Do CBA zapraszamy
Zamiast sie wypowiadać i biadolić głupoty to sie chłopie doinformuj w polskim prawie. Miasto musiało przejąć tą część drogi i zlecić prace bo polskie prawo zakazuje to prywatnym przedsiębiorcom i nie mogą sami robić takiej inwestycji. Po inwestycji droga zaraz wraca do GDDKiA tak jak było przed inwestycją więc jakim cudem miał inwestor bez udziału miasta to wykonać ? Myśl chłopie się bo robisz z siebie kretyna. I nie wiadomo do czego pijesz bo tą inwestycje pokrywa inwestor z kieszeni czyli Color Park...
@23:47, 2 czerwca 2016
PasterzPPP (pierwszy komentarz od dołu) najlepiej powiedział jak to wygląda!
jaga223:42, 2 czerwca 2016
Ja nigdy , nikogda , never nie kupuję u tego biznesmena .
brak słów22:57, 2 czerwca 2016
pewien Pan broni swoich interesów a nie lokalnego rynku....a jeżeli jest inaczej to może niech zadba też o swoich pracowników....ktoś pamięta akcię krzeseł w pewnym markecie?
kazik22:53, 2 czerwca 2016
Pierwsze zdjecie to jak scena z starej polskiej komedii czukier podejdz no do płota jak I ja podchodzę
bryk22:50, 2 czerwca 2016
Patrzcie Ludzie klapek wyjechal na wczasy pod szaflary hotel 5 gwiazdek all inclusive
Wyrocznia22:12, 2 czerwca 2016
Chciałbym się zwrócić do Smutnego, który wcześniej pisał - Ty rozumiesz o co w tym wszystkim biega, ja rozumiem, jeszcze kilka, może kilkadziesiąt innych osób, a cała reszta albo nie jest w stanie tego zrozumieć, albo nie chcą się za bardzo zmęczyć myśleniem. Tylko z jednym się nie zgodzę - rządzący miastem nie są na czyichś usługach, oni są po prostu tak głupi, że nie wiedzą co czynią.
qwertyu21:36, 2 czerwca 2016
zachowanie klapka to chciwość czy zazdrość bo nie kumam ?
G&G21:19, 2 czerwca 2016
Akurat dobrze robi. Specustawy są podłe! Miasto buduje rondo dla prywatnego przedsiębiorcy przez które miasto padnie. I dla prywatnego przedsiębiorcy zostały zabrane ziemie zwykłym szarym obywatelom. Są równi i rowniejsi niestety.
puk, puk21:11, 2 czerwca 2016
Gdzie jest teraz prezes kongregacji kupieckiej gdzie właściciele chińskiej produkcji w rynku i okolicy gdzie ci od butów i telewizora w sądzie galerii parę pan klapek dom handlowy a w piwnicy sklep z rowerowy ci co największy protest wnosili największe straty poniosą, a color park górą. Alescie dali się wyrobić lecz muszę was pocieszyć na wszystkich przyjdzie, pora tylko ciecierpliwośći do niektórych na podhalu cba już puka , puka...
Sprawiedliwy21:10, 2 czerwca 2016
Ale działka jest zagospodarowana, stoi auto i willa, wykopać dziurę i już wygódka będzie z własną oczyszczalnią.
No powiem Wam, na bogato, na bogato, to ci królowie cygańscy w poznańskim to przy naszym "klapku" cieniasyyyyy w budownictwie
To jest szyk
beata21:00, 2 czerwca 2016
Nie rozumiem o co chodzi przeciez konkurencja jest zdrowa:)
spec220:19, 2 czerwca 2016
on zawsze robi to co chce .a gnojenie pracowników swojego sklepu wychodzi mu najlepiej.widziałam raz jak j.... pracownice .masakra /.../ nie do handlu.niech mu ktoś w końcu utrze ten przemądrzały nos.bo wychodzi na to ze każdy się go boi.a wam podwładni tego Pana szczerze współczuje.mogli by go na dłużej zamknąć na tej działce
Miły20:14, 2 czerwca 2016
Tomek nie daj się.
To przekręt bo spec ustawa powinna służyć ludziom.
Oszukali ludzi i lobbują nową targowicę a teraz galerię
Na zdjęciach w gorącym potoku burmistrz i parę ważnych osób ciekawe czemu ??????????????????
Huron=sQz=20:02, 2 czerwca 2016
Panie Żarnecki... Nie rob pan syfu... Musi sie pan znizac do tego poziomu? Niech da pan robic robote... Rondo jest na prawde potrzebne. Im szybciej skoncza tym mniej zachodu. Cierpliwosci... Pieniaszki same wroca...
ddd19:44, 2 czerwca 2016
A ja chce więcej, chce teraz, chce wszystko, CHCE
:)19:10, 2 czerwca 2016
A dlaczego kupcy z rynku i okolic nie blokują inwestycji P. Żarneckiego w dawnym DH Gorce - czyżby pogodzili się z losem iż ten Market ich dobije?
Wiedzcie jedno P. Żarnecki broni tylko swoich interesów.
Kicaj18:55, 2 czerwca 2016
Tomek Mistrz
Hihi18:26, 2 czerwca 2016
Proponuje miastu niech mu ktoś wjazd na nowa targowice zablokuje
Bedą jaja :)
Babaztutela18:18, 2 czerwca 2016
Niestety. P. Ż. ma rację. Wie czym pachnie gigant w naszej okolicy. Piszecie, że pieniędzy nie macie, że płace niskie, że pracujecie po 6 dni bez wolnego, bez urlopu. Przecież Color Park tego nie zmieni. Płacę nie wzrosną a utworzone miejsca pracy nie będą intratnymi stanowiskami, tylko takimi za 1850zl brutto. Nie rozumiem wiec do czego ten pośpiech. Miejsc spacerowych w NT mamy dużo. To nie musi być galeria za miliony (wybudowana zresztą na krzywdzie ludzkiej). Ale to mieszkańcy zrozumieją później. Jak zwykle.
Enti18:15, 2 czerwca 2016
Specustawa i zasiedzenie, dwa przepisy, które zrobią z człowieka dziada, a gościom z kasą pozwalają na wiele
smutny18:12, 2 czerwca 2016
Mam takie swoje przemyślenia nie poparte dowodami - otóż Cukier jest przedstawicielem obcych interesów, wielkich zagranicznych zapewne żydowskich a władza miejska przedstawicielem i żyrantem innych równie wielkich wpływów i też zagranicznych...jakich? podpowiedzcie. Te wielkie interesy walczą ze sobą na naszym terenie o strefę wpływów niszcząc rodzimy handel a przy okazji miasto bo ludzie ubożeją. Stajemy się tylko klientami marketow a nie producentami i handlarzami. Nowy Targ to niejwiększy plac handlowy, centrum Podhala, zaopatrujemy calą bazę turystyczną na Podhalu, niemałą część Słowackich klientów. NOWY TARG powinien generować naprawdę spore dochody a my powinniśmy żyć dostatnio. Leżymy na przecinających się od setek lat szlakach handlowych wschód-zachód, północ południe i staliśmy się pożądanym kąskiem dla zagranicznych lichwiarzy, którzy kupili tego i owego biznesmena, tego i owego polityka i cóż nam zostało? a większość się cieszy, że najwyższym szczytem ambicji jest posada w markecie, dobra bo w pełni ozusowana "dobrze" płatna a i jeszcze jakiś ochłap rzucą od święta by ludziom przypadkiem nie zachciało się odzyskać wolności. (Zupełnie jak psu na łańcuchu) Nie chce tym wpisem obliżać wszystkich ciężko pracujących w marketach, wiem jaki to cięzki kawałek chleba, każdy chce godnie żyć i boi się o pracę (takie czasy) tylko nie pojmuję jak można się cieszyć z tego, ze nas rozgrabiają i niszczą jednoczesnie robiąc z nas niewolnikow?
Wrr18:12, 2 czerwca 2016
Specustawa - najbardziej złodziejskie prawo jakie sobie ktoś wymyślił. @Miastowy ma rację, choć admin nie dał dokończyć

Zapewniam, że można swoje rację ogłaszać bez bluzgów. Moderator.
;)17:56, 2 czerwca 2016
Znany i lubiany, wręcz "uwielbiany" przez lokalną społeczność SPUSZCZE POSPOLITY....
r17:50, 2 czerwca 2016
nie cukier tylko czukier
OBSERWATOR17:43, 2 czerwca 2016
Najlepsze jest to, że w tym ogrodzonym "kojcu" w tej starej budzie-kiosku dzień i noc, w słońcu i w deszczu... siedzi i stróżuje człowiek cukra, Fucha roku!hahahha
KOMEDIA!!!!
...17:28, 2 czerwca 2016
kolejna samowola i urzedy nie reaguja pan biznesmen twierdzi ze wszystkich urzedasow kupi udowodnijcie ze tego nie zrobi
ropuch17:16, 2 czerwca 2016
Klapek powinien się okopać i zacząć w dołku strajk okupacyjno-głodowy. A nieopodal powinni siedzieć jego wspólasy. Bu ha ha ha.
CBA zapraszamy!17:13, 2 czerwca 2016
Żarnecki Żarneckim. Ale tutaj trzeba nam CBA!
Żeby budować rondo rękami UM dla prywatnego przedsiębiorstwa to już jest przekręt. Urzędnicy poświęcają swój czas, za który im płacimy z naszych pieniędzy, żeby zrobić dobry dojazd dla firmy z nie wiadomo skąd przy czym stosują ustawę, na mocy której wywłaszczyli ludzi.
Ta ustawa miała pomóc budować drogi w przypadku gdy są postępowania spadkowe ciągnące się latami a nie żeby realizować czyjeś interesy!
Co my jako podatnicy będziemy z tego mieli? Ano korki i jeszcze gorszy wyjazd na zakopiankę! Jeszcze pieniądze stracimy, bo urzędnicy zamiast pracować dla nas pracują dla biznesmenów.
.......17:08, 2 czerwca 2016
TEN biznesmen idealnie pasuje do tego ogrodzenia i do tej budy to jego styl
Janek16:58, 2 czerwca 2016
Jestem byłym mieszkańcem Nowego targu z miastem tym wiążą mnie miłe wspomnienia. Znam osobiście biznesmena., jest to osoba zawistna swoją działalność prowadzi nie tylko w Nowym Targu ale idzie mu to nie powiem. W Nowym Sączu Jak wieść niesie plajta w bielsku białej wykupił szpital i nic.
Jeżeli mu się nie uda powstrzymać budowy to będzie siła tak jak z Inspektorem STOARD który dokonywał kontroli po prosu pobił go bo miał sprawę przegraną. teraz konkurencyjna targowica to nic innego jak koniec słynnych jarmarków nowotarskich ponieważ rozbić handel po całym mieście to ludzie będą zdegustowani przeganiając z jednej na drugą targowice.
Ponadto jak mógł biznesmen ogrodzić coś co nie jest jego to są grunty Urzędu Miasta.
sss16:56, 2 czerwca 2016
"Zwróciliśmy się do współpracowników biznesmena (on sam jest niedostępny) o kontakt z nim, by ustosunkował się do całej sprawy i przedstawił swoje racje. Na razie bez odpowiedzi. Jeśli będzie - poinformujemy o tym. " Tekst z kilkoma z zdjęciami jest sprzeczny przecież T Ż stoi za płotem na ogrodzonej działce i rozmawia z facetem w garnitrze.
Suczki16:28, 2 czerwca 2016
Dla wyjsnienia cukier.klapek to jedna osoba to biznesmen nowotarski p.Zarnecki.wszyscy pisza o klapku a gdzie jego goryle.jedyny co ma glowe na karku.mysli i robi.broni swoich interesow.
Miastowy16:21, 2 czerwca 2016
Do Specustawa
Drogi kolego ZRID został tuataj zastosowany do publicznych celów gdyż na tych terenach utworzono Strefę aktywności gospodarczej . A to że powstaje tam color park to wynik chęć prowadzenia działalności w tej strefie wiec to jest odrębna sprawa. Rondo to natomiast rozwiązanie które jest w granicach terenów publicznych wiec nie wiem do czego plujesz...
Nt16:16, 2 czerwca 2016
Ta galeria zniszczy handel w Nowym Targu ...Wystarczy spojrzyć na Bielsko Białą "sarni stok" ...wspomnicie za pare lat(ktos duzo zarobił przy tym i nie pomyślał o konsekwencjach)... brawo Panie T.Ż.
normalmy16:16, 2 czerwca 2016
Ja tam wole pracowac w sieciowce. Cala pensja na papierze urlop itd. Niz u lokalnego kupca golo***ca w rynku 6 dni w tygodniu za najnizsza krajowa bez urlopu itd.
bajern16:12, 2 czerwca 2016
Specustawa?! To dlaczego "w dobrej wierze" - dla dobra miasta,nie możecie sobie poradzić(rzadzacy) z jednym gościem który blokuje od lat tak wazna inwestycje jak wyciag w Gorcach ? Ciekawe w czym tkwi problem? Czyzby nikt z rzadzacych niemial z tego .........
Do kalina16:00, 2 czerwca 2016
Niestety muszę przyznać Ci rację zatrudniają biznesmeny nowotarskie na czarno i za psie pieniądze, bez ubezpieczenia i karzą na bezrobociu siedzieć. .... a w sieciowych sklepach też za psią kasę ale przynajmniej normalne ubezpieczenie ..... I po co tu młodzieży siedzieć, wyjeżdżać jak najszybciej i jak najdalej, bo jak nowe miejsca pracy nie powstaną to niema co tu robić.
Do Ani15:59, 2 czerwca 2016
Aniu Cukier nie Cukierek!!! Bo ma z cukrem całe życie do czynienia. Bez cukru nie byłby biznesmenem. A Klapek hm...wiem ale nie powiem
KNT15:55, 2 czerwca 2016
Do PasterzPPP - dokładnie otóz to samo miałam powiedziec
Miastowy15:54, 2 czerwca 2016
Do Specustawa
Drogi kolego ZRID został tuataj zastosowany do publicznych celów gdyż na tych terenach utworzono Strefę aktywności gospodarczej . A to że powstaje tam color park to wynik chęć prowadzenia działalności w tej strefie wiec to jest odrębna sprawa. Rondo to natomiast rozwiązanie które jest w granicach terenów publicznych wiec nie wiem do czego plujesz...
inspektor15:53, 2 czerwca 2016
Ale ze pan w kamizelce pomaranczowej z PPDM przyszedl na plac budowy w otwartych sandalach to jestem w szoku!!!!!!
A gdzie przepisy BHP o obuwiu ochronnym?
Klapki,sandaly.
Faktycznie jakis cyrk.....
Wyrocznia15:52, 2 czerwca 2016
Dobrze robisz Tomek! Broń nas przed zajadłą obcą konkurencją! Tylko najpierw zlikwiduj obcy supermarket E.Leclerc!
Obserwator15:51, 2 czerwca 2016
Nie jestem z tutela i może wreszcie ktoś mnie oświeci z jakiego powodu tego gościa nazywają Cukier czy jakoś tak? ps. a co do Leclerca to fakt beznadzieja, byłem dwa razy i nigdy więcej.
obiektwyny15:39, 2 czerwca 2016
U tego Pana niestety są obozy pracy a nie praca.
lala15:34, 2 czerwca 2016
Wstyd dla miasta. Burmistrz ze swoją świta nie wie co zrobić. Uważajcie żeby klapek jutro się nie przeprowadził do Urzędu Miasta a wy Panowie na bruk i do pośredniaka.
kalina15:31, 2 czerwca 2016
do lokalnych przedsiębiorców: a Wy dajecie młodym prace, czy pchacie w swoje cztery litery???
sory, ale z takim nastawieniem to zostaniecie tu sami bo wszyscy młodzi stąd wyjadą i nikt u was zakupów robił nie będzie!
Ania15:27, 2 czerwca 2016
Dlaczego jego nazywają cukierek vel klapek?
Specustawa15:22, 2 czerwca 2016
A ja twierdzę, że miasto i burmistrze popłyną wskutek tego pseudo- wywłaszczenia. ZRID ma zastosowanie do inwestycji celu publicznego a nie prywatnej. Czy rondo byłoby budowane, gdyby nie budowano Hipermarketu? Na pewno nie bo nie ma takiej potrzeby. A Wójt Szaflar co? Siedzi pod miotłą.
Handlarka15:22, 2 czerwca 2016
PasterzPPP popieram.
Logika Żarneckiego jest taka, że kilka jarmarków to zdrowa konkurencja. Ale galeria handlowa z nowym supermarketem już jest zła. On Leclerciem wykończył kilka sklepików i wtedy to było ok?
KG15:20, 2 czerwca 2016
Ależ niektórzy zieją nienawiścią, a może jest to zazdrość. W końcu nie każdy potrafi być znaczącym przedsiębiorcą.
baciok@15:20, 2 czerwca 2016
A Maniek się śmieje ha ha ha ha
Długi15:17, 2 czerwca 2016
I dobrze. Cukier wierzę w Ciebie
michao7715:12, 2 czerwca 2016
do "nie ślepy" , popieram twoją wypowiedz w 100 % bez kompletnej obwodnicy wschodniej miasto zakorkuje się na maxa...
ERNI15:10, 2 czerwca 2016
Jaki Cukierek, nie wprowadzajcie w błąd. Od zawsze Cukier albo Klapek jak kto woli. obydwoch znam
Mieszka15:06, 2 czerwca 2016
Kabarety jak berety .... Rodzi nam się NOWY WŁODARZ miasta. ... swego interesu nieda ruszyć, jego najważniejsze, dla niego ma być wszystko a innym nieda zarobić. ...... eeee ee handlarze z zajezdni Wy uważajcie co by któregoś pięknego dnia płota nie postawił, jak ten co dzisiaj. ... bo stwierdzi że mu konkurencję robicie a to jest jego ....
Pacian15:06, 2 czerwca 2016
Ludzie!!! CUKIERKE to zupełnie inny gość z Nowego Targu a Pan Żarnecki o którym mowa to CUKIER albo i CZUKER. Kto jak woli i tak i tak go zwią.
togometr15:05, 2 czerwca 2016
takie jaja tylko w Nowym Targu , wstyd na cały świat
nie ślepy15:03, 2 czerwca 2016
Nie interesuje mnie ten gość, za to mnie interesuje, dlaczego miasto robi rondo dla prywatnej zagranicznej galerii na mocy spec ustawy!?
Rondo, które przecież nie usprawni włączania się z Szaflarskiej do zakopianki a tylko dodatkowo ją zakorkuje!
Z tej całej sprawy wynika niezbicie, że w tym naszym mieście coś jest nie tak, skoro ktoś sobie kupi jakąś działkę, w jakimś celu a następnie jest pozbawiany tej działki na mocy spec ustawy, bo komuś innemu jest ona potrzebna do robienia interesu! Piszę to, bo jeżeli tak się już dzieje, to może to spotkać każdego i w każdym innym miejscu miasta!
Nikt mi tu nie powie, że to rondo to jest wyższa konieczność, bo on nic nie rozwiązuje, poza dojazdem do prywatnej galerii!
Jestem bardzo ciekawy czy urzędnicy będą tak bardzo stanowczy i czy tak szybko pójdzie budowa obwodnicy przez starą targowicę a jest to nieporównywalnie wyższa konieczność niż to rondo!
gazda15:01, 2 czerwca 2016
cukierek walczy na śmierć i życie a przymknąć go na 48 h i zrobić porzadek jak wszystko jest ok.
SiwyNT15:01, 2 czerwca 2016
Pan Klapek mógł wybudować swoją Galerię w miejscu zajezdni, to postawił Jarmak a ma tyle miejsca że szkoda gadać .
Do Jurgel14:52, 2 czerwca 2016
To jedyny biznesmen który jest chamski i ma swoich ludzi i innych wynajmujących u niego butiki za ścierwa nic dodać nic ująć !
kopertka14:31, 2 czerwca 2016
to dlaczego Miasto nie zrobi ludziom gazu, tylko mówi idźcie sami do Zakładu gazowniczego, a tam zróbcie na własny koszt.Wiem. Nazwę osiedle Kolorowe i odwiedzę prywatnie niektórych radnych.W zębach decyzję na gaz mi przyniosą.
asdfgh14:31, 2 czerwca 2016
jak działka nie jest jego to co on tam robi ? wezwac odpowiednie służby i po problemie . Powinni pokazać to w telewizorze jakich mamy bismesmemów .
sławomir14:27, 2 czerwca 2016
pan Klapek rządzi w tym mieście !
Masakra14:20, 2 czerwca 2016
To co się dzieje w tym mieście to jakiś kabaret...
magda14:06, 2 czerwca 2016
robi z siebie idiotę!!!!!!!!!!!!
stasek14:02, 2 czerwca 2016
haha i kolejny przebój pewnego pana normalnie jak na wspólnej!
zmysłowa13:54, 2 czerwca 2016
znowu w roli głównej cukier vel klapek
klapekgora13:53, 2 czerwca 2016
Skoro klapek walczy to ma napewno racje jedyny biznesmen ktory robi cos dla handlu bo miasto sie wypieło i robi wszystko zeby zniszczyc handel w nowym targu
Profesor Zdrówko13:52, 2 czerwca 2016
Proponuję Klapkowi strajk głodowy:)
ciekawy13:51, 2 czerwca 2016
Panie Burmistrzu , chyba ma pan narzędzia do rozwiązania problemu !
Trzeba tylko trochę odwagi żeby przeciwstawić się arogancji !
Jurgel13:36, 2 czerwca 2016
No i bardzo dobrze. Nareszcie ktoś w tym mieście dba o to, aby nie wpuszczać obcego kapitału tylko bronić ten lokalny. Bo jak cały lokalny kapitał wyparuje to już pozostanie nam wszystkim pracować na kasach w tych marketach. Póki lokalny biznes się wyparuje to jest jeszcze nadzieja, że pozostanie on na miejscu, później wszystko będzie stąd drenowane. Z drugiej strony paranoja - aby wywłaszczać prywatne działki pod płaszczykiem dobra wspólnego (z mocy specustawy), celem realizacji innej prywatnej inwestycji. Przecież to rondo nikomu tam nie jest do niczego potrzebne tylko po to aby był dojazd do prywatnej inwestycji. Czy ja ja będę chciał sobie inwestować na własnej działce Urząd Miasta równie ochoczo mi wywłaszczy sąsiada - który akurat będzie mi przeszkadzał. Kasa kasa i jeszcze raz kasa...
Miastowy13:34, 2 czerwca 2016
Tego ku.... podać do sądu i z głowy. Co to on k... jest książem że jego przepisy nie obowiązują. Specustawa to specustawa. Zamiast blokować to niech zacznie budowe obiecanej swojej galerii i otworzy ja w ten sam dzien co color park i zrobi chociaż raz uczciwą konkurencje *** jeden ..
urzędnik13:33, 2 czerwca 2016
Przegina pałę ten Cukierek ale jestem za Miastem i niech robi swoje !
dereerrr13:31, 2 czerwca 2016
a kto to taki?czy cukierek taki?
cukierek13:26, 2 czerwca 2016
p żarnecki musi się pogodzić że powstanie galeria nie rozumiem jeżeli nie jest właścicielem to pała i wąskie drzwi .na coczeka policja na łapówke przecież to nie drogówka tylko interwencyjnai
nt13:23, 2 czerwca 2016
co to za przyjemniaczek?
baciok@13:21, 2 czerwca 2016
Wjechać , rozwalić koparą i po meczu, jeżeli wszystko jest czyste od strony prawnej.
kuba13:17, 2 czerwca 2016
a jakim cuuudem ogrodził działkę od drogi????
gdzie pozwolenie o które ja starełem się 6 m-cy ????
spaleb13:13, 2 czerwca 2016
Jarmark zajezdnia hahahaha :D
PasterzPPP13:06, 2 czerwca 2016
Tomasz Ż. największy przedsiębiorca wojenny:
30.05.16 Miasto nie może wybierać i wspierać jednej targowicy. Powinna być wolna konkurencja. Ja pobudowałem supermarkety i dzięki mojej konkurencji spadły ceny.
02.06.16 Żaden obcy inwestor nie będzie mi robił ronda i konkurencji dla mojego supermarketu. Nikt nie będzie ze mną konkurował hurr durrr
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas