Nowa sygnalizacja świetlna na Alejach Tysiąclecia budzi kontrowersje wśród kierowców - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Zakopane
Clouds
Wiatr: 11.232 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
Wiatr: 12.492 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
Wiatr: 10.548 km/h Wilgotność: 84 %
Clouds
Wiatr: 9.972 km/h Wilgotność: 86 %
Clouds
Wiatr: 6.3 km/h Wilgotność: 83 %
Clouds
Wiatr: 8.784 km/h Wilgotność: 87 %
Jakość powietrza
2 %
Nowy Targ
10 %
Zakopane
14 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 1 | 2 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
12.12.2016, 11:22 | czytano: 9665

Nowa sygnalizacja świetlna na Alejach Tysiąclecia budzi kontrowersje wśród kierowców

NOWY TARG. Kierowcy poruszający się po mieście twierdzą, że ze światłami na skrzyżowaniach na Alejach Tysiąclecia coś jest nie tak, odkąd zostały zmodernizowane. Na skrzyżowaniach dochodzi do wypadków i stłuczek. Jednak odpowiedzialni za zmiany w działaniu sygnalizacji twierdzą, że są one wynikiem nieostrożności kierowców.

fot. Arek Palka
fot. Arek Palka
Pierwszy wypadek wydarzył się, gdy tylko wprowadzono pierwsze zmiany na skrzyżowaniu Alei Tysiąclecia i ul. Szaflarskiej. Ostatni miał miejsce wczoraj, na skrzyżowaniu koło dworca autobusowego. W sumie odnotowano cztery tego typu kolizje drogowe. - To dziwne, bo zwykle efektem wprowadzenia sygnalizacji jest poprawa bezpieczeństwa, a w tym przypadku jest odwrotnie - dziwią się nasi zmotoryzowani czytelnicy.

Kierowcy najczęściej skarżą się na zawieszanie się świateł np. przez 10 minut jest czerwone albo nieustane zielone dla jadących Alejami Tysiąclecia, a także na wzrost kolizyjności przy pokonywaniu skrzyżowań.

Tematem zainteresowały się urzędy i policja. W sprawie sygnalizacji świetlnej na alejach interweniowało m.in. starostwo powiatowe. Temat znany jest też w urzędzie miasta. Wszystkich, jak na razie, przekonują wyjaśnienia zarządcy drogi - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie.

Kinga Obyrtacz, p.o. Kierownik Rejonu GDDKiA w Nowym Targu informuje, że modernizacja świateł na Alejach Tysiąclecia dobiega końca. W tym tygodniu odbędzie się ich odbiór. Na wszystkich skrzyżowaniach - z ulicami Szaflarską, Kopernika, Kilińskiego i zjazdem na zakopiankę - wymienione zostały sterowniki, zamontowano urządzenia monitoringu i koordynacji oraz urządzenia obszarowego systemu sterowania ruchem In Flow. Kierownik wyjaśnia, że tylko na skrzyżowaniu z ul. Szaflarską zmienił się układ faz. Na pozostałych jedyne zmiany w organizacji ruchu, to wprowadzone warunkowe, zielone strzałki. - Żadnych innych poważnych zmian nie było - podkreśla. - Docierają do nas oczywiście informacje od kierowców i wszystkie są sprawdzane. Nie bagatelizujemy ich. Dostaliśmy informację także o wczorajszym zdarzeniu i zostało to przekazane do wyjaśnienia. Jednak naszym zdaniem, tego typu zdarzenia wynikają z tego, że kierowcy jeżdżą na pamięć, nie zwracając uwagi na oznakowanie i sygnalizatory. Ktoś, kto im się dobrze przygląda, nie będzie mieć problemów z pokonaniem skrzyżowania. Kierowcy muszą przyzwyczaić się do wprowadzonych zmian. Nie mniej jednak czuwamy i monitorujemy to co się dzieje. Drobne usterki oczywiście pojawiają się, w końcu to są tylko urządzenia, ale reagujemy na nie natychmiast - zapewnia.

- Na razie czekamy na efekt końcowy. Po odbiorze świateł będziemy monitorować ich działanie i ocenimy, jak się sprawdzają - dodaje Kinga Obyrtacz.

- Choć nie rozumiem do końca po co wprowadzono te zmiany, to jednak dajmy szansę Generalnej Dyrekcji. Nie wszystko działa jeszcze idealnie, gdzieniegdzie czasy przejazdu są za krótkie, ale jakichś wad wielkich tu nie widzę. Musimy poczekać aż zostanie odebrany, bo jeszcze coś zmieniają, i wtedy zobaczymy jak to wszystko działa. Osobiście jestem przekonany, że wszystkie wypadki to efekt nieostrożności kierowców, bo sam tamtędy jeździłem kilkakrotnie, żeby się przekonać i moim zdaniem wszystko jest jasne. Problem w tym, że ludzie nie patrzą na znaki i zapomnieli, czym jest warunkowa zielona strzałka - mówi anonimowo jeden z nowotarskich urzędników.

Całej sytuacji przygląda się policja. - Mamy zgłoszenia od kierowców, poznaliśmy też wyjaśnienia operatora świateł. Przyglądamy się sprawie i jeśli te zdarzenia będą się nadal powtarzać, spróbujemy wyjaśnić, co się dzieje - mówi podkom. Roman Wolski, rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
mieszkaniec23:37, 27 grudnia 2016
GDAKA zawsze zwalała winę na kierowców. To samo jest w Szaflarach. Po pięknej przebudowie skrzyżowania okazało się, że kolizji w tym miejscu jest mnóstwo. Może pora byłaby przyjrzeć się kto w tej organizacji pracuje. Bo o ile takie sytuacje na drogach gminnych szczególnie nie dziwią. Amatorstwo i eksperymentowanie na drogach krajowych to już chyba igranie z ludzkim życiem.
Bogumił06:49, 15 grudnia 2016
Zabierają się za władzę niepoważani ludzie idźcie lepiej od kościoła tam sobie głupoty wymyślać!
...13:13, 13 grudnia 2016
Driver...kolejny KODomita....***, po jaki *** mieszasz w to politykę?
olo12:05, 13 grudnia 2016
Decyzja o zmianach organizacji ruchu przypomina mi taką anegdotę: koledzy rozmawiają i jeden mówi do drugiego, 'wiesz właśnie skończyłem studia ale taki ze mnie inżynier, że aż się boję iść do lekarza'.
KNT11:58, 13 grudnia 2016
problem jest i to duży, obecnie po Nowym Targu jeździ sie fatalnie,przez zmiane świateł robia sie jeszcze wieksze korki niż przed zmianami. Problem nie tylko na skrzyżowaniu z ulicą Szaflarka ale również przy Dekadzie tam jest dopiero pomieszanie z poplątaniem i łatwo o potrącenie pieszego...
A.11:00, 13 grudnia 2016
Proponuję zmianę tytułu na "..... budzi kontrowersje wśród kierowców i pieszych"

Niebezpiecznie jest nie tylko dla kierowców ale i dla pieszych.

@Jasiek - podobnie jest na skrzyżowaniu Alei z ul. Szaflarską.
gmina10:36, 13 grudnia 2016
@esbek - strzałka w lewo nie wchodzi w rachubę, bo to oznacza zakaz zawracania na tym skrzyżowaniu.
szpieg z krainy smogu10:14, 13 grudnia 2016
Pani Kinga Obrytacz wozi się po samych krajach egzotycznych, i chyba chce wprowadzić taką samą anarchię na drogach w Polsce.
Jasiek09:04, 13 grudnia 2016
Wczoraj w godzinach wieczornych, przy dworcu autobusowym mimo naciśnięcia przycisku "Proszę czekać" czekałem trzy zmiany świateł zanim dostałem zielone. Prawidłowe działanie tych świateł pozostawia dużo do życzenia.
Skrzyżowanie " śmierci "...08:04, 13 grudnia 2016
Skrzyżowanie " śmieci " dzisiaj rano opustoszało , każdy komu życie miłe omija je z daleka nawet gdyby to miało oznaczać objazd przez " Zakopiankę " lub Waksmund . Może być ciekawie jak w czwartek i sobotę przyjadą Słowacy jeżdżący wzdłuż wałów nad Dunajcem pod prąd. Będzie się działo .....
Driver02:34, 13 grudnia 2016
Bezpieczny manewr skrętu w lewo w ul Szaflarską, jadąc Al. Tysiąclecia od strony Waksmundu jest możliwy dopiero gdy zapali się czerwone światło dla jadących z przeciwnego kierunku. Inaczej brak jest widoczności i manewr jest bardzo ale to bardzo ryzykowny. Tylko w Polsce na fali dobrej zmiany taki cyrk jest możliwy...
KNT+TT00:30, 13 grudnia 2016
baju baju będę w raju krótko dla kierownika GDDKiA
jak wprowadzono zmiany Aleja 1000 -Szaflarska kierunek Rynek KOREK,
Aleja 1000 lecia - Szaflarska lewoskręt kierunek Zakopane !!!!!!!!!! strach wykonać a strzałek nie MA.... Ktoś wziął w ŁAPĘ a winnego jak zwykle nie MA>>>>>>!!!!!!!!
knt00:13, 13 grudnia 2016
Kilka osób już poruszyła temat widoczności przy lewoskręcie na szaflarską w stronę Zakopanego, jest ona tragiczna !!!! (kiedyś było lepiej ponieważ nie było pasa do lewoskrętu do rynku) a obecny układ jest fatalny i niech nie zrzucają winy na kierowców, że jeżdżą na pamięć.
Sygnalizacja musi wrócić do wcześniejszej formy na tym skrzyżowaniu,
oczywiście można przebudować skrzyżowanie ale szczerze w to wątpię.
Trzeba napisać jakąś petycję, zebrać podpisy, ponieważ obecna zmiana sygnalizacji doprowadzi do tragedii. Ja osobiście od czasu zmian skręcam albo na Sikorskiego albo na Kopernika pomimo iż kiedyś to były to mniej bezpieczne skrzyżowania teraz stały się bardziej bezpieczne od skrzyżowania z Szaflarską.
Jaga00:04, 13 grudnia 2016
A czy ktoś pomyślał o pieszych przechodzących na przejściach przy światłach? Osoba o kulach czy lasce a już nie daj Boże na wózku inwalidzkim jest bez szans. Matka z wózkiem dziecięcym również. Trzeba być sprinterem i to dobrym aby zdążyć przed zmianą świateł. Na ul. Tysiąclecia osoby mniej sprawne raczej wybierać się nie powinny jeśli chcą przeżyć. Może to panią Obyrtacz również zainteresuje?
licealistaII23:37, 12 grudnia 2016
Do esbek. Należało już wtedy wymienić sygnalizator i byłoby po sprawie i zgodnie z prawem.
kleopatra23:20, 12 grudnia 2016
To chcieli przyspieszyć ale co ? To znaczy że trzeba jechać tak że jak się zdąży to twoje szczęście a jak się zabijesz to twoja sprawa ?Trzeba powiadomić media ogólnopolskie niech pokażą przykład arogancji i głupoty urzędników ...a Komisarz Kąkolewski niech wytłumaczy całą sytuację w telewizyjnej dwójce ...czy rzeczywiście musi ktoś zginąć?
e20:46, 12 grudnia 2016
Do kierowcy. Są tablice informujące o zmianie organizacji ruchu, tak od Waksmundu, jak i od strony zachodniej - po lewej stronie lewego pasa. Chodzi oczywiście o skrzyżowanie Saflarskiej z Alejami.
12320:30, 12 grudnia 2016
stara elka...aleś dekiel....brązowy klonie....
p.19:46, 12 grudnia 2016
przyglądną się szybciej jak dojdzie do tragedii
B2B19:43, 12 grudnia 2016
a nie... Wy wprowadziliście "In Flow" - jest coś takiego w ogóle? Nawet nie wiedzą co wprowadzili! BRAVO!!! Wyjaśniam więc Pani kierownik - wprowadziliście system sterowania ruchem a ten system nazywa się ImFlow.
B2B19:34, 12 grudnia 2016
nooo Kochani jeżeli Kierownik GDDKiA nie wie o czym rozmawia to takie są tego efekty. O jakim układzie faz ona rozmawia? Wprowadziliście Imflow - sygnalizacja ACYKLICZNA i do tego zmiennoczasowa! Nie ma żadnego USTALONEGO układu faz kochanieńka. To o czym rozmawiasz to struktura fazy, ale masz złe informacje, ona również jest troszeczkę inna, dowiedz się od pracowników gdzie jest inna - i tam siedzi cały Twój kłopot.

"Kierownik wyjaśnia, że tylko na skrzyżowaniu z ul. Szaflarską zmienił się układ faz. Na pozostałych jedyne zmiany w organizacji ruchu, to wprowadzone warunkowe, zielone strzałki."
Ogarowiec19:08, 12 grudnia 2016
Mieszkam w rejonie skrzyżowania Aleji i Szalflarskiej i jestem pewny że nigdy nie skręcę na tym skrzyżowaniu bo poprostu boję się o swoje życie ponieważ jeżdżę 50 ccm motorowerem
Jola19:02, 12 grudnia 2016
Prawdę powiedziawszy czas wypędzić kierowców tranzytowych do Szczawnicy czy Białki z Al. Tysiąclecia ,chociażby dla ekologii. Czas przywrócić stary czas przejścia na pasach przez przechodniów, teraz jest marnie, a inwalida to lepiej niech nie wchodzi.
kierowca skręcajacy w lewo z dusza na ramieniu18:34, 12 grudnia 2016
gdyby ktoś z dyrekcjii GDDKiA trochę pomyślał i poszerzył o jeden pas na lewoskret w Szaflarską od Waksmundu i swiatła by się paliły w tym samym czasie jak lewoskręt na Rynek z Aleji a potem na wprost Alejami i potem na SZaflarskiej to byłoby jak w cywilizowanym świecie...ale to się wiąże z myśleniem ktrórego decydentom brakuje...
Ala18:34, 12 grudnia 2016
W moim przekonaniu jest więcej problemów Np. ul. Kopernika nagle słała się od bloku przy Pow. Śląskich drogą mniej ważna niż Powstańców. Chyba ten majster mieszka poza Nowym Targiem
MAMA18:31, 12 grudnia 2016
Dostali kasę za zmiany więc teraz będą szukać winy po stronie kierowców.A ja się pytam po co zmieniać to co było bezpieczne dla pieszych i dla kierowców , teraz co dzień modlę się żeby moje dziecko bezpiecznie wróciło ze szkoły i nie chcę się zastanawiać czy akurat jakiś kierowca nie pojedzie na pamięć .Wystarczyło w newralgicznych miejscach wydłużyć czas na zielone światło . A ''TERAZ BĘDZIEMY CZEKAĆ NA EFEKT KOŃCOWY '' czyli co pani Kingo Obyrtacz na ofiary śmiertelne .Bo nikt chyba teraz nie czuje się bezpiecznie na skrzyżowaniach
tgr18:29, 12 grudnia 2016
wrócić do ruchu bezkolizyjnego
stara elka18:16, 12 grudnia 2016
Oj tam,oj tam.Jazda na pamięć.(tu strzałka zielona,krótszy zielony cykl dla pieszych,szybszy bezpieczniejszy skręt,mniejszy korek do prawo skrętu na każdym skrzyżowaniu) Światowo się zrobiło. NO PROBLEM ! Przepisy się kłaniają,liście zielone,klonowe.
Pijak18:15, 12 grudnia 2016
Najlepiej będzie całkiem zlikwidować sygnalizatory na skrzyżowaniach i postawić policjantów do kierowania ruchem od godz 6 rano do godz 18 będzie też wielka oszczędność prądu bo drożeje
mania18:11, 12 grudnia 2016
Układ faz nie zmienił się tylko na skrzyżowaniu z Szaflarską, ale też przy dworcu. Dawniej kolejność była taka że po zielonym dla jadących na wprost z Kilińskiego na ślimak zapalało się zielone dla jadących od strony Ludźmierskiej a później dla tych od MOK-u. Teraz kolejność jest odwrotna i najpierw jadą od MOKu a dopiero później od Ludźmierskiej.

Ta zmiana akurat wielkich szkód nie wyrządziła (o dziwo!) ale ktoś chyba zapomniał dostosować do niej sygnalizację dla pieszych na Kilińskiego i na ślimaku na dwupasmówke... skręcając od strony Ludźmierza w lewo (zawsze było bezkolizyjne) nagle pojawiają się piesi... dla których zielone powinno być wtedy kiedy dla samochodów jadących od MOKu.

Niby oczywiste, ale chyba nie dla urzędników.
esbek17:36, 12 grudnia 2016
Nie podlega żadnej wątpliwości, że przez brak "bezpiecznego" lewoskrętu od Waksmunda w stronę Szaflarskiej to skrzyżowanie stało się bardzo niebezpieczne - m.in. przez brak dobrej widoczności aut jadących Alejami w stronę Waksmunda.

Jak można zauważyć prace na wszystkich skrzyżowaniach jeszcze trwają więc mam nadzieję, że jednak wszystko wróci do "normy".

Inna kwestia, że przez kilka dobrych lat to skrzyżowanie było źle oznaczone światłami - według mnie od Waksmunda na Alejach zamiast pełnego zielonego światła powinny były być zielona strzałka w lewo i na wprost.
Burok16:31, 12 grudnia 2016
Panią Kierownik zapraszam na przejściedla pieszych spod Urzędu Celnego pod Dekadę gdy zapala się światło dla Niej i jednocześnie swiatło dla jadących spod wiaduktu w Kilińskiego - może ujdzie z życiem .
Wanik16:27, 12 grudnia 2016
Jeżeli dojdzie do nieszczescia nie odpuszcze tej Obyrtacz
KNT16:11, 12 grudnia 2016
Do Kierowca NT: Popieram Cie w 100% a nawet bardziej ostatnio tam skrecałam w Szaflarską ......porazka !!!! Zapraszamy Panią do przejazdzki ....i życze powodzenia
zmiany na lepsze????????15:26, 12 grudnia 2016
Może niech przyjrzą się także światłom na al. 1000-lecia tych przy przejściu dla pieszych przy Kościele, które dla kierujących włączają się mimo, że żaden pieszy nie stoi przy przejściu. Codziennie wieczorem wracając z pracy spotykam się z taką sytuacją. Jeżeli te zmiany w sygnalizacji będą działały tak jak ta o której pisze, to nie martwcie się wkrótce wszystko będzie po staremu.
Adam_6615:23, 12 grudnia 2016
Czy u nas w Polsce, dotyczy też Podhala, zawsze musi być tak, że jak coś działa dobrze, to trzeba to zmienić, żeby było gorzej? Widocznie tak! Chciałbym zaznaczyć, że ulice i drogi są budowane dla mieszkańców a nie dla urzędników i bezpieczeństwo na skrzyżowaniach musi być zapewnione społeczeństwu a nie urzędnikom. Jednym słowem ktoś w GDDKiA chcę zabłysnąć, być może przed nową władzą a wyszło jak zwykle... Jak ktoś zginie, to wtedy zacznie się bieganie i szukanie winnych. Ciekawe, czy GDDKiA - znajdzie winnego u siebie.
przygladajacy15:14, 12 grudnia 2016
Wczoraj wlasnie wieczor swiatla normalnie dzialaly a nagle zaczely migac na pomaranczowo, gdzie po chwili zaswiecilo sie czerwone. I tak bylo ponownie jeszcze raz, z tym ze wtedy troche rozpedzone auta ktore mialy migajace pomaranczowe i ktorym nagle pojawialo sie czerwone mialy problem z wyhamowaniem..
św. Krzysztof15:11, 12 grudnia 2016
Do @licealistaII. Pytanie na egzaminie: czy mając zielone światło na sygnalizatorze ogólnym możesz wykonać lewoskręt nie ustępując pierwszeństwa jadącemu z przeciwka prosto? Odp. w Nowym Targu tak można było, ale się skończyło, więc więcej uwagi Państwo kierujący. A jak się boicie, to siedzieć u siebie na łoborze i straszyć obcych.
Rysiek14:47, 12 grudnia 2016
Zemsta Jerzego!
kierowca NT14:06, 12 grudnia 2016
Nie ma co sładac na kierowców że jadą na pamiąć bardzo niebezpiecznie jest skręcać w lewo na szaflarską z Waksmunda w stonę CPN-u tak wielu opisywało samochody skręcające w lewo z ludźmieza na szaflarską do rynku
zasłaniają bezpieczny skręt przez dwa pasy ruchu gdzie samochody pędzą w stonę Waksmunda żeby zdążyć na zielonym
Niech Pani Kinga Obyrtacz, p.o. Kierownik Rejonu GDDKiA w Nowym Targu pojeździ sobie kilka razy to napewno zmieni zdanie o pynnej i bezpiecznej jeździe.
ZAPRASZAMY DO JAZDY NA TO SKRZYŻOWANIE !!!!!!!!!

<<<<<<<<<
licealistaII13:21, 12 grudnia 2016
Inne prawo w niedzielę i święta przed kościołem, inne prawo przy zielonym ogólnym. Jeszcze gdzieś w Polsce wymyślą jeszcze inaczej. Nie mówiąc o lokalnych zwyczajach, a policja patrzy "przez palce". I jak zdać egzamin na prawo jazdy? Wszędzie jakieś zwyczajowe prawo. Czy Polska jest aby państwem prawa, bo ja w to wątpię. Pojedzie taki miejscowy do dużego miasta i spowoduje wypadek, bo w Nowym Targu na zielonym ogólnym można śmiało skręcić w lewo. Wiocha i wiejskie zwyczaje. Karać i jeszcze raz karać, już nikt nie jeździ szybko, więc karać za przepisy.
zwykły szary człek13:19, 12 grudnia 2016
Coś funkcjonowało dobrze, teraz funkcjonuje źle. Kto jest temu winny? Według pani urzędniczki - oczywiście kierowcy.
Biurokraci nigdy nie są niczemu winni. Mają przecież wszystkie dane w tabelkach Excel, i na prezentacjach w power poincie. Tylko że świat rzeczywisty wygląda inaczej.
damian13:05, 12 grudnia 2016
"co by tu jeszcze spieprzyć, panowie,co by tu jeszcze?" - W Młynarski
miotonik12:42, 12 grudnia 2016
zamiar tych ogórów z gen.dyr,jest taki,nie ma być lepiej tylko inaczej,jakiś prywatny folwark,chyba już czas komuś nakopać
pisprlbis12:41, 12 grudnia 2016
Pamiętam jak w latach 70 zakładano sygnalizacje i na początku przez 3 miesiące było tak samo jak teraz , oczywiście aut było 10x mniej.potem stwierdzono że trzeba to zmienić chyba był wypadek smiertelny i zmieniono. Teraz powrót do PRL bo pani kierownik musi się wykazać. Do Zdziwiony najwięcej mają do powiedzenia radni bez auta i prawa jazdy ale oni są szkoleni w poprzednim systemie Windows.
Michal12:39, 12 grudnia 2016
To jest największy problem który poruszył pan Kubitza.Nie widać samochodów jadących w stronę Nowego Sącza gdy się chce skręcić w lewo na Szaflarską.I wystarczy że jedno auto bedzie skręcać w lewo to zablokuje caly lewy pas w kierunku dworca
NT12:35, 12 grudnia 2016
Zgadzam się z "KUBITZA"
Proszę spróbować jechać od strony Waksmundu i skręcić w ulicę Szaflarską w stronę CPN-u. Wystarczy że na przeciwnym lewoskręcie stoi bus i nic nie widać. Ażeby przejechać trzeba próbować na zasadzie "a nóż nic nie pojedzie"
Jeżeli na tym skrzyżowaniu nic się nie zmieni to wypadki będą non stop.
Firma bierze ciężkie pieniądze i za każdy wypadek powinna odpowiadać ze względu na swe zaniedbania. I tu wcale nie chodzi że ludzie jeżdżą na pamięć, tylko o to iż widoczność w czasie manewru skręcania jest znacznie ograniczona.
prokurator generalny12:19, 12 grudnia 2016
Projekt wprowadzony nielegalnie - bez wymaganych prawem opinii starosty i Marszałka Województwa(zdw). Wyglada na to, że Pani Kinga bedzie sie czesto i gesto tumaczyc :(
Rosyjska ruletka ...11:52, 12 grudnia 2016
Jak w autorze : Rosyjska ruletka albo się uda przejechać albo nie ...
No tak trzeba obserwować i poczekać aż ktoś zginie.. SUPER !!!
kubitza11:52, 12 grudnia 2016
Pani Kingo niech pani spróbuje skręcić swoim fiacikiem w lewo na szaflarską jadąc z ostrowska gdy z przeciwka na czerwonym stoją 2 autobusy lewoskret a na wprost 2linie mają zielone i 70km, zapiepszaja przestancie na siłę uszczęśliwiac ludzi bylo dobrze to ktoś wziąć musiał kase żeby spier .....ic.nie daj Boże wypadku śmiertelnego a pani rodzina i znajomi tamtędy nie jeżdżą?
meeeeeee11:51, 12 grudnia 2016
Największym problemem jest to że sygnalizacja świetlna ma za zadanie zapewnić nam bezpieczeństwo.Nic tu nie da tłumaczenie że kierowcy nie patrzą na znaki itp. było bezpiecznie teraz jest bardzo niebezpiecznie.
Jacyś urzędnicy sprowadzają na nas śmiertelne niebezpieczeństwo swoimi chorymi wizjami i brakiem kompetencji ci ludzie powinni mieć postawione zarzuty o sprowadzenie zagrożenia życia w ruchu lądowym.
Franek11:41, 12 grudnia 2016
Przyglądamy się sprawie i jeśli te zdarzenia będą się nadal powtarzać, spróbujemy wyjaśnić, co się dzieje - mówi podkom. Roman Wolski, rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu. Panie tu trzeba natychmiast działać, a nie czekać.
Kinga Obyrtacz, p.o. Kierownik Rejonu GDDKiA w Nowym Targu - proszę poczytać komentarze i Pani zobaczy, że należy światła ustawić tak jak wcześniej, a nie na kierowców zwalać.
Kierowca11:36, 12 grudnia 2016
A widział ktoś znak informujący o zmianie organizacji ruchy ??
zdziwiony11:33, 12 grudnia 2016
Pretensje do radnego Samoleja i jego lipcowej interpelacji, w której domagał się zmiany sygnalizacji świetlnej!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas