Spór na sesji. "Sprawę oddam do sądu" - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Szczawnica
Clouds
10°
Wiatr: 18.576 km/h Wilgotność: 39 %
Clouds
10°
Wiatr: 20.16 km/h Wilgotność: 39 %
Clouds
15°
Wiatr: 16.596 km/h Wilgotność: 34 %
Clouds
14°
Wiatr: 17.1 km/h Wilgotność: 32 %
Clouds
15°
Wiatr: 20.88 km/h Wilgotność: 34 %
Clouds
13°
Wiatr: 19.296 km/h Wilgotność: 49 %
Jakość powietrza
28 %
Nowy Targ
12 %
Zakopane
8 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
27.02.2017, 21:53 | czytano: 19103

Spór na sesji. "Sprawę oddam do sądu"

NOWY TARG. W trakcie sesji doszło do nieprzyjemnego incydentu pomiędzy organizatorką jednego z jubileuszy towarzyszących rocznicy lokacji Miasta, a wiceburmistrz. Dialog między paniami, zakończył się zapowiedzią skierowania sprawy do sądu.

zdj. M. Adamowski
zdj. M. Adamowski
Poszło o rachunek za druk plakatów i zaproszeń na obchody 75 rocznicy utworzenia Konfederacji Tatrzańskiej. Jadwiga Nieckarz zarzuciła Urzędowi Miasta, iż mimo wcześniejszych deklaracji - magistrat nie przyjął faktury. Nowotarżanka złożyła skargę na burmistrza, ale została ona uznana przez radnych za bezzasadną i odrzucona. Pojawiły się też spekulacje, jakoby faktura przedłożona urzędnikom i radnym była zbyt wysoka. Urzędnicy podważali wyliczenia, mówiąc, iż kwota 6 tysięcy złotych nie przystoi tego rodzaju zamówieniu. Głównej organizatorce jubileuszu, nad którym patronat objął Prezydent RP - nie pozostało nic innego jak samej zapłacić rachunek.

Wydawało się, że sprawa została zakończona. Tymczasem kilka dni temu wiceburmistrz Joanna Iskrzyńska-Steg pojawiła się w drukarni, chcąc zobaczyć raz jeszcze sporną fakturę. Towarzyszył jej prawnik.

- W tym urzędzie, w kilku wydziałach oraz sekretariacie pana burmistrza - jest dostępny mój adres i numer telefonu - jeżeli zachodzi potrzeba skontaktowania się ze mną w celu udzielenia informacji lub wyjaśnienia jakiejś sprawy. Nie widzę powodu nadużywania stanowiska służbowego przez kierownictwo urzędu w celu zastraszenia pracowników współpracujących ze mną firm. Niedopuszczalne jest, aby wiceburmistrz w towarzystwie prawnika, pod nieobecność właściciela firmy - zmuszała pracownika do wydania, czy pokazania nawet - dokumentów finansowych legalnie działającej firmy! Jest to działanie niezgodne z prawem, narusza ustawę o działalności gospodarczej. Uważam to za wysoce nieetyczne i niemoralne i odbieram jako szykany wobec mojej osoby - mówiła podczas sesji Jadwiga Nieckarz, dodając, że jej zdaniem doszło do naruszenie tajemnicy handlowej.



- Pani Nieckarz uważa, że najlepszą obroną jest atak - skwitowała wiceburmistrz. - Sprawa dotyczy niezapłaconej faktury na 6 tys. zł za materiały promocyjne dotyczące obchodów rocznicy Konfederacji Tatrzańskiej. Pani skarga została odrzucona, ale na poprzedniej sesji odczytany został pani list, w którym szykanowała pani mnie i panią Put (naczelnik wydziału promocji UM - przyp. red.). Napisała pani list, który ukazał się na portalu internetowym, gdzie podważana jest naszą wiarygodność. Próbowałam się skontaktować z panią Nieckarz. Ale niestety nie odbierała telefonu, ani stacjonarnego, ani komórkowego. Chciałam, by udostępniła mi kserokopię tej niezapłaconej faktury. Skoro Rada Miasta uznała sprawę za zakończoną nie było tej faktury już w dokumentach - tłumaczyła i przyznała: - Udałam się do firmy reklamowej. Właściciel firmy nie czuł się szykanowany.

- Nie czuł się, bo go tam wtedy nie było - wtrąciła Jadwiga Nieckarz. - Wydrukował mi fakturę, jaką wystawił na panią Jadwigę Nieckarz - ciągnęła niewzruszenie wiceburmistrz. - Wcześniej była to faktura na Urząd Miasta, ale UM nie zgodził się zapłacić, wiec wystawiono ją na Jadwigę Nieckarz, do zapłaty za plakaty na Konfederację Tatrzańską. Pani Nieckarz żąda 6 tysięcy złotych, a sama zapłaciła 2 tysiące 300 zł. Sprawa jest poważna. To są te rozbieżności, które trzeba wyjaśniać - podsumowała Joanna Iskrzyńska-Steg.

- Kto i kiedy do mnie dzwonił? Tu, proszę - jest mój telefon. Można to sprawdzić. Nie ma pani prawa mówić, że faktura została zawyżona. Nie wiem jaką fakturę pani widziała, bo nie ma takiej na której byłoby napisane "Jadwiga Nieckarz - plakaty i zaproszenia związane z obchodami rocznicy Konfederacji Tatrzańskiej". Takiej faktury po prostu nie ma - mówiła nowotarżanka.

- To nie jest sprawa do omawiania tutaj - starał się mitygować przewodniczący Rady Miasta.

- Oczywiście, że nie. Ja tę sprawę oddam do sądu - zapowiedziała Jadwiga Nieckarz.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
cyngiel16:26, 3 marca 2017
Pistol chodzi ci o panie PiS? Put i Steg!
dudi08:14, 3 marca 2017
"...Au sza la la la mam dwie lewe ręce
Au sza la la la nie mam pieniędzy
Au sza la la la nie mam ochoty
Au sza la la la wziąć się do roboty
Zamiast pracować ja wolę leniuchować..."
Daro22:34, 2 marca 2017
Kim jest Burmistrz czy wice? Czy to nie my czasem ich wybieramy i czy oni czasem nie pracują za nasze podatki? To oni są dla nas a nie my dla nich. Dwa lata i mam nadzieję, że odetchniemy.
pistol20:04, 2 marca 2017
Powiem krótko: Jedna warta drugiej
kompromitacja16:37, 2 marca 2017
Ej obrońcy straconych pozycji, kwaśnych jabłek i urody pani wice ... nauczcie się myśleć samodzielnie, bo pogrążacie swoją durnowatą moralnością Kalego i tak beznadziejną władzę, która naobiecywała ile wlezie, a teraz słoma z butów wyłazi i brak elementarnej znajomości postępowania administracyjnego. Temat był wałkowany kilkakrotnie na różnych komisjach i nawet super komisji. Wszędzie tam omawiana była sprawa feralnej faktury i zobowiązań Stegowej poprzedzających całe zdarzenie. Wystarczy sięgnąć do protokołów i skonfrontować je z wypowiedzią na sesji. Czy Wam się podoba czy też nie wspomniana z urody Pani jest tylko urzędnikiem i musi przestrzegać obowiązującego prawa, które zresztą w większości lokalnych przypadków uchwalane jest w jej obecności. Co wcale nie oznacza, że z jej zrozumieniem. Niestety w prawie handlowym każda umowa słowna jest traktowana jako zwykła umowa i to urząd zobowiązany jest zadbać o papierowe sformalizowanie takiej transakcji, bo to on korzysta z pieniędzy publicznych. Nie wspomnę o zwykłym obiegu dokumentów w urzędzie, który szczyci się różnymi certyfikatami jakości i kontroli - chyba wyłącznie na pokaz. Jakoś nikt też z radnych nie zapytał podczas sesji o jakiej poszukiwanej fakturze wspomina pani Steg? Tej z jej biurka, która formalnie musiała być wcześniej opisana przez naczelnika lub -ów, skarbnika i na końcu pewnie samego Burmistrza? Czy fakturze słownej? Widmo jakieś krążyło po urzędzie? I nad tym widmem debatowały komisje, również za pieniądze publiczne? Pusty śmiech. Król zatem jest nagi.
bryk14:35, 2 marca 2017
Co na to Burmistrz? Magistrat to nie pralnia brudów i etatu praczki tam nie ma. To nie pierwsze tego typu podrygi pani vice i jestem zniesmaczony zarówno całą sytuacją jak i brakiem reakcji ze strony przełożonego vice a o niej to nawet nie wspomnę.
niepojęte13:06, 2 marca 2017
Czwartek. Mija trzeci dzień od wydarzenia a burmistrz milczy? Czy to znaczy, że aprobuje poczynania swojej zastępczyni?
kuma01:35, 2 marca 2017
Wina Tuska !!!!!!!! a swoja droga obie kobity ( do Pan to im bardzo daleko
i nie po drodze) powinny sie zajac bardziej ambitnymi zajeciami np
sprzedawaniem lodow ............. no coz zachowuja sie obie jak przekupy ....
zrozumiale!!!!!!!!!! w koncu sa z miasta !!!!!
bat na urzędasa01:24, 2 marca 2017
do @ciekawość

To była duża impreza z udziałem wielu osób. Tu na portalu jest pełna relacja z tych wydarzeń. Jak wejdziesz na artykuł w tym materiale, który komentujesz - ten o skardze to znajdziesz link do relacji. To moja grzeczna odpowiedź na twoje pytanie, które można odebrać jako naiwne i niegroźne, podyktowane ciekawością.

Niestety z pomocą małego programiku dekodującego widzę, że piszesz z Urzędu Miasta - więc trzeba to sobie powiedzieć wprost: nie z ciekawości pytasz, tylko z podłości. Próbujesz zdezawuować wspaniałe wydarzenie upamiętniające Konfederatów Tatrzańskich a to już jest draństwo. Nie chce mi się szukać gdzie znajduje się twój komputer, na którym piętrze i w którym pokoju ale daję ci słowo, że jak jeszcze raz odważysz się tak po chamsku zachować - upublicznię miejsce z którego piszesz.

Ludzie, nie straszcie się. To ja jestem od straszenia...
:) Moderator
konio01:11, 2 marca 2017
@Sprawiedliwy a czytać umiesz? Bo jak nie to polecam transmisję z sesji - może jak zobaczysz i usłyszysz to do ciebie dotrze, że UM nie był płatnikiem. UM nie zgodził się zapłacić faktury więc została ona wystawiona na inny podmiot. W tej sytuacji pani wiceburmistrz złamała prawo wtykając nos w nie swoje dokumenty finansowe. Mogła się sprawą zainteresować gdy był spór o to kto zapłaci i UM był wtedy stroną umowy. Miała na to kilka tygodni. Faktura była w UM, widzieli ją i urzędnicy i radni na komisji.

Gdy faktura została wystawiona na inny podmiot - nie miała podstaw by się sprawą dalej zajmować. I jeszcze ta asysta prawnika. To już jest skandal. Liczę, że burmistrz Watycha wykona jakiś ruch i zajmie stanowisko w sprawie karygodnego zachowania swojej zastępczyni.
Sprawiedliwy23:00, 1 marca 2017
Jeśli płatnikiem jest UM to Pani Joanna miała 100% prawo wglądu do FV. Ciekawe jak teraz firma wystawiająca fakturę sie z tego wytłumaczy :) Jeszcze jedna sprawa, gdyby Pani Joanna nie panowała nad podległymi jej wydziałami ta faktura została by opłacona i dzisiaj sporu by nie było. Ludzie, zastanówcie się co mówicie?! Ktoś chce naciągać miasto i Nas wszystkich, płacących podatki, a wy pozwalacie na to.
CBA19:04, 1 marca 2017
@Rotkiw - pilnuj parametrów na kotłach, szczególnie w godzinach pracy. Nagrada za ujadanie i pochlebstwa już była. Przecież w dowód uznania stanowisko kierownicze już otrzymałeś i wszycho. Wyżej i tak już nie podskoczysz. Ciesz się chwilą, bo ta ekipa to wyłącznie wypadek przy pracy. Fajnie też by było, gdyby Twoja wiceburmistrz z taką skrupulatnością dbała o sensowne wydatkowanie setek tysięcy publicznego grosza, z których miasto nic nie ma, bo to ani promocja, ani inwestycja, która wyrwałaby nas z obecnego marazmu. Przyjdzie jednak czas, gdy RIO przyjrzy się wszelkim niefrasobliwym poczynaniom tej pani. Oj, będzie chyba bolało.
Lelun17:40, 1 marca 2017
Jak to jest możliwe że jedna pani zamawia druk za kilka tysięcy zł, bez uzgodnienia kosztorysu i zgody płatnika ? Czy nie jest tak że najpierw występuje się z zapytaniem o cenę, a po uzgodnieniu ceny i zdobyciu podpisów skarbnika czy innego świętego ze strony która ma płacić składa się zamówienie ? Na razie wygląda na to, że można wystawić fakturę na dowolna kwotę za cokolwiek i zgłosić się do urzędu po wypłacenie pieniążków. Gdyby pani N. wykonała podstawowe formalności, to nie miałaby żadnego problemu. Ktoś by podpisał zgodę, ktoś by zatwierdził kwotę. A tak, mamy cyrk. Pani N chce pieniędzy nie do końca wiadomo za co i dlaczego tyle, za chwilę z 6000 robi sie 2300, a kto ma zapłacić resztę nie wiadomo, (czyżby drukarz miał tyle dołozyć do interesu?) postronna osoba czyli pani S. robi coś absurdalnego i niezgodnego z prawem, czyli sprawdza dokumenty księgowe do niej nie należące. A na koniec obie panie obrzucają się błotkiem zamiast zamilknąć ze wstydu i nie pokazywać publicznie głupot jakie narobiły.
zyg17:12, 1 marca 2017
Kochana Pani Jadzia.
Nowotarzanin15:25, 1 marca 2017
Do portier
Pewne podpisy postanowiłem zostawić dla pana/pani. Rozumiem, że pewne osoby się boją i kibicują dobrej zmianie, ale jednak nie będę się wdawał w polemikę z osobą która swoimi wypocinami polanymi wazeliną w tak przepiękny i twórczy sposób kibicuje nie nowotarżance :) pozdrawiam :) i przede wszystkim miłego dnia :)
doktor15:07, 1 marca 2017
Rotkiwie, a właściwiej Wiktorze spokojnie! To zapewne da się wyleczyć i mimo wszystko nawet jak jesteś beneficjentem nowotarskiej dobrej zmiany, a jesteś - to wcale nie zobowiązuje Cię do poziomu podłogi lub atrybutów utrzymania na niej porządku.
rozsądek podpowiada09:13, 1 marca 2017
Ciekawe kto ma co i na czele pisać te obrzydliwe komentarze ale jak nowotrażanie kochają falę hejtu tym się żywią, co tam ich nie smog zabije tylko zawiść. Każdemu tylko chcecie zaszkodzić obsmarować oczernić błędy wszystkich widzicie tylko nie swoje,....dramatyczne to nasze miasto ale przez tą zawiść ludzką byleby drugiemu zaszkodzić
ciekawość08:44, 1 marca 2017
a czy ktoś brał udział w owych obchodach Konfederacji? impreza warta zachodu i pieniędzy czy znowu coś w rodzaju "sami dla siebie"
ojej01:22, 1 marca 2017
@NGO nie wiesz o co prosisz! Twórca spektaklu o Konfederacji Tatrzańskiej się załamie.
spm01:17, 1 marca 2017
Powinniśmy podziękować "wiktorowi" od tylca pisanemu, czyli "rotkiw'owi".

Pytacie przecież - co takiego robi i jakie ma osiągnięcia pani wice. A @rotkiw pisze precyzyjnie, że jest "elegancka, piękna i pachnąca zawsze". Czego więcej chcieć? :)

ps. Pani Joanno, współczuję obrońcy. No chyba, że to prowokator, bo bardziej Pani zaszkodził, niż wsparł. Może lepiej, żeby się już nie odzywał? Chociaż trochę byłoby szkoda, bo dał niektórym z nas duuuużo radości. Dawno mnie tak nic nie ubawiło.
201723:30, 28 lutego 2017
Jak wierzyć pani wiceburmistrz ? W internecie można obejrzeć i wysłuchać relacje z XXXIV Sesji Rady Miasta Nowy Targ. Polecam fragment od 1:51:30. Najpierw pani wiceburmistrz mówi, że to właściciel firmy udostępnił jej materiały i wydrukował fakturę. Po zwróceniu uwagi pani Nieckarz ("zmuszanie pracownika bez właściciela uważam za skandal, nie ma Pani do tego prawa" ), pani wiceburmistrz mówi, że pracownik nie był w jakikolwiek sposób zmuszany. Rozumiem w tej sytuacji pracownika. Nie rozumiem jednak jakim prawem pani wiceburmistrz zażądała wydrukowania faktury ...
Piskorz22:33, 28 lutego 2017
Mamma mia z kim teraz będzie Dyrektor tańczył na balu?
NGO21:51, 28 lutego 2017
Szanowna Pani Burmistrz,
Następnym razem trzeba przekazywać pieniądze w postaci dotacji wyłącznie organizacjom pozarządowym, które są zarejestrowane w stosownych rejestrach, mają wybrane władze, statut i przede wszystkim podlegają kontroli organowi udzielającemu finansowego wsparcia. Wówczas nie będzie tak przykrych sytuacji.
portier21:20, 28 lutego 2017
do Nowotarzanin

Proszę Cię, nie podpisuj się tak używając tego zaszczytnego określenia ,,Nowotarzanin" jak chcesz tak przedstawiać problem użyj swojego autorskiego np.: BURAK,WSIOK,BERET,ZAZDROSNY,NIEINTELIGĘTNY....itd.
Proszę weź sobie to do serca!!!
żabka21:11, 28 lutego 2017
@mieszkaniec nie udawaj takiego świętego.

Faktycznie o sprawie rozstrzygnie sąd, a nie ty. Dlatego może dodasz w swoim faryzeuszowskim pytaniu "czy wtedy wszyscy odważni schowani za nikami przeproszą JADWIGĘ NIECKARZ za szkalowanie?"

Pytaniem o przeproszenie urzędniczek już wskazujesz że są niewinne. Kumasz?
JA21:02, 28 lutego 2017
Pani Jadziu stać panią nie na takie patriotyczne wydatki. Zastanowić się? Może pani zostać Vice i nie pobierać apanaży a ci włodarze tylko patrzą aby zaraz po wyborach podnieś wypłatę do max krajowej i czekać od pierwszego do pierwszego może wpadnie premia za promocję miasta. Im mniej wydadzą również dla Pani patriotycznych zapędów tym więcej zostanie na premie i przyjęcia integracyjne. Pani Jadziu trzeba mieć honor i poczucie godności oraz j... których brakuje ludziom tymczasowo przy władzy.
Pani Vice przykre, że pożałowano pieniędzy na patriotyzm ludzi oddających swoje życie w walce z okupantem niemieckim działających w Konfederacji Tatrzańskiej. Oni oddali życie wy pożałowaliście na wspomnienia o NICH .
Na przekór wszystkim jutro spotykamy się na uroczystościach patriotycznych na których ponad podziałami liczę że będą włodarza miasta nie z obowiązku lecz z potrzeby duch i serca.
mieszkaniec NT21:01, 28 lutego 2017
Jeśli założymy, że racja jest po stronie Urzędu Miasta, pani burmistrz oraz pani naczelnik - co jak zapowiedziała główna pokrzywdzona rozstrzygnie sąd - to czy wtedy wszyscy odważni schowani za nikami przeproszą urzędników za szkalowanie? A może trzeba było przyjść na sesję Rady Miasta i dać upust swojej elokwencji i logicznego myślenia. Ale wtedy każdy by widział twarz i znał personalia tych wszystkich oburzonych! I pewnie wtedy dopiero byłby niezły ubaw :)
portier20:08, 28 lutego 2017
Nareszcie doczekaliśmy się władzy, która zwraca uwagę na wydawane nasze pieniądze.Nie kolesiostwo i lobbowanie swoich.Mam wrażenie że ludzie jak to często się mówi,, nie z gór'' bardziej pilnują naszych dudków jak swoi.Do oskarżania jest sąd, ale jako mieszkaniec tego miasta gratuluję Pani Burmistrz za tzw j..a Pani Burmistrz niech się Pani nigdy nie poddaje!!!To tzw zazdrość steruje tymi tzw. nowotarżanami
refaktura19:52, 28 lutego 2017
Gdzie diabeł nie może tam babę poślę
Pani Vce myli Urząd Miasta z Urzędem Celnym
Służba mieszkańcom to nie prowadzenie dochodzenia skarbowego czy celnego.
A z kolei zawładnięcie pamięcią i racją przez jedną osobę to śmieszne.

Obie Panie to porażka.
komu dzwonią temu dzwonią19:48, 28 lutego 2017
Cóż można się spodziewać po elicie Nowotarskiej , i radnych którzy nawet na nieboszczykach chce zarabiać uszczuplając z pochówku nieboszczyka kwotę 58 zł.dwa dni. Za okupacji obwieszczenia wisiały trzy tygodnie nawet miesiąc, ludzie zdążyli przeczytać kogo rozstrzelali kogo do obozu wywieźli, a tu człowiek nawet nie wie kto umarł bo dwa dni ogłaszają. To jest właśnie hipokryzja Elit nowotarskich komuś patrzą na ręce a sami na nieboszczykach mieszkańcach Nowego Targu którzy żyli pracowali dla miasta chcą zarabiać .Jakże się to ma do sprawdzania Pani Jadwigi Nieckarz , niech was Elito ktoś sprawdzi ile wy zarabiacie na nieboszczykach !
garbaty19:35, 28 lutego 2017
Już dawno nie czytałem takiej penetracji gruczołu prostaty jaki uprawia niejaki rotkif. Ma sprytny paluszek i różowe okularki. Zdanie " Pani Naczelnik Put i p. Burmistrz Steg, to Perły w koronie naszego Urzędu, dobrze trzymające rękę na pulsie, wykonując słuszną robotę - Fenomen. Co ty bierzesz, gdzie to można kupić?
dunajecka19:19, 28 lutego 2017
drejfus bronisz vicki jak strażnik teksasu. Pani Katarzyna i Pani Joanna wydają publiczne pieniądze na prawo i lewo, przy każdej imprezie w jakiej biorą udział. Setki plakatów, badziewne parasolki i owieczki przed ratuszem. Filmy, reklamy wideo z błędami. Przecież trzeba mieć choć odrobinę gustu i wyczucia.

Rotkiw pojechałeś ... chyba cię jeszcze trzyma kac po balu u burmistrza
STAŚ18:16, 28 lutego 2017
kaja - daj spokój z greką !
bratek18:04, 28 lutego 2017
u kogo te listy do podpisania?
majka17:34, 28 lutego 2017
ta pani Jadwiga /.../ -skoro uczciwa to powinna pierwsze przyjść do UM i przedstawić kosztorys i wtedy dopiero bawić się w plakaty itp.Wkurzające jest,że najciekawsi ludzie w tym mieście sami sobie fundują swoje wizje i do nikogo nie chodzą po pieniądze .A dlaczego niby my mamy za to płacić -czyli nowotarżanie -Brawo szanowna pani V-ce.
z ukłonami dla rotkieja17:07, 28 lutego 2017
Lizusostwo to też sztuka. Nikt lizusa nie oszuka. Czy to w tańcu czy w zagrodzie .Zawsze w cenie .Zawsze w modzie. Niech się śmieją ze mnie leszcze .Ja wiem jedno ! Że chcę jeszcze. Smaruj bracie wazelinę .Ja smaruję i nie ginę. Idę za to szybko w górę choć czasami czyszczę rurę. Trwa w amoku taniec zucha. A wyborców nikt nie słucha.
kaja16:20, 28 lutego 2017
do Rotkiw
Ha, Ha, Ha dawno się tak nie uśmiałam. Panegiryk na cześć władzy. Stara, dobra szkoła co?
matylda16:19, 28 lutego 2017
A ja coś wiem.A ja coś wiem. Kawusia w urzędzie jutro niekoniecznie będzie smakować z rańca. Ja obstawiam czkawkę i zgagę.
oj Macieju dobrodzieju, oj Wojciechu beczka śmiech15:59, 28 lutego 2017
Pani burmistrz ostrożnie. Objawił się nam tu jakiś wielbiciel, który panią obwąchuje. Jakiś fetyszysta???? Kim się pani otacza? Proszę być czujną, bo po takim to nie wiadomo czego się można spodziewać.
abc15:56, 28 lutego 2017
no to poszły "konie" po betonie!!!
dzieje się!!!
@ Rotkiw15:31, 28 lutego 2017
fikanie nóżkami wychodzi ci ciut lepiej jak wazelina .
Rotkiw14:59, 28 lutego 2017
Do derjfus i do JA.
W mojej opinii, w tej sprawie, brawo dla Pani Burmistrz, także za przyjętą Uchwałę przez Radę Miasta. Była słuszna i sprawiedliwa decyzja z UM NT. Po ostatniej Sesji Rady Miasta 27.02 br. tej pani nie dajcie już wolnego, gdyż widać było, stale się wykłóca, wszczynając ogólny niepokój. Jak coś chce niech daje na piśmie a nie gada i gada ponad 5 minut. A zatem, dla p. Burmistrz, ręce składają się same do oklasków ? Brawo! A wszystko, to dlatego, że nie dano się wykiwać. Co do takich osób i im podobnych,/.../, należy zawsze zachowywać dystans i wielką ostrożność. Natomiast za imprezy które robią niech sobie płacą z własnych środków, również za salę w MOKu. Brawo p. Burmistrz za kompetencje i rzeczowe stanowisko oraz dobrą odpowiedź na ostatniej Sesji RM. Już od dawien dawna widać, że ich działalność opiera się na niekompetencji, która przynosi miastu więcej szkody niż pożytku publicznego czy poklasku. Jeszcze raz, brawo dla Urzędu i ich reprezentantów wybranych z wyboru. Pani Naczelnik Put i p. Burmistrz Steg, to Perły w koronie naszego Urzędu, dobrze trzymające rękę na pulsie, wykonując słuszną robotę. Do dobrze zgrany zespół i dobrze o nich świadczy. Przy okazji, zapytam ogółu, piszących komentarze, czemu taka wymyślna społeczna organizacja wcześniej nie spisała z UM stosownej Umowy ? Przecież takowa obie strony by wiązała ? Teraz to już po obiedzie - mleko się rozlało. A w ogóle, to aż nie chce się patrzyć kiedy takowi chcą wyrwać pieniądze podatników. Podpowiadam, chcecie coś robić, róbcie to zgodnie z prawem a tak to sobie płacie z własnych środków za własne nie poparte wymysły lub lub zbierajcie po mieście i okolicy forsę w puszkę etc.
Ja z rodziną i przyjaciółmi w następnych wyborach będę głosował na ten sam skład osobowy, który obecnie rządzi w Magistracie NT, bo dobrze czynią. Brawo dla nich za mądre załatwienia słusznej sprawy. Jak przypuszczam Miasto za owe reklamy, plakaty i zaproszenia nie zapłaciło by więcej niż ok. 1000,oo czy 1500,oo zł. Przedstawiona FV, kwota wyższa od pisanej to już Mount Everest nowotarskiego budżetu. Kończąc w całości popieram w Panią Burmistrz i Biuro Promocji, prosząc by dalej nie dać się wrobić w ich sztuczki, robione sztuczne imprezy co w rzeczywistości skutkuje wyciąganiem rąk po pieniądze. Obecnie, już całe Podhale się z nich śmieje, jak ta elegancka, piękna i pachnąca zawsze p. Burmistrz obeszła się z przeciwnikami i osobą uważającą się za coś wielkiego, powodującą w mieście zamęt przy swojej niekompetencji. Urząd Miasta ma swoje przepisy i Statut, którego się dobrze trzyma.
Rotkiw
@13:10, 28 lutego 2017
Zaraz.Zaraz. Myśmy tej kobiety nie wybierali na Vice. Powołał ja GW i to jakoś tak niefortunnie ,bo obiecywał jednego zastępcę a po jakimś czasie pojawiła się Ona. I od początku wzbudziła kontrowersje i sporą niechęć o czym plotkowano w mieście . W tle pojawiał się temat kampanii wyborczej ,zobowiązań z nią związanych i ogólnie jakoś tak nieprzyjemnie się zrobiło. A potem to było już tylko gorzej i śmiesznie i strasznie. No a teraz Pani Jadzia. No może już dość tych koci łapci kawci sprawek niekończących się umizgów bo miasto na tym cierpi coraz bardziej.
Nowotarzanin12:10, 28 lutego 2017
Powiem na koniec tak zgodnie z prawem aby przeprowadzić referendum odnosnie odwolania Burmistrza i Vice burmistrzów trzeba tylko 10% podpisów osób uprawnionych do głosowania :) Zaczynamy zbierać? W końcu się to skończy i się okaże komu zależy żeby ta władza została a kto marzy o jej zmianie
@ drejfus11:48, 28 lutego 2017
Ale to już jest świństwo żeby uczciwą kobietę /a taką jest Pani Jadzia/ mieszać z gnojem i oskarżać o wyłudzenie pieniędzy. I to HO HO jeszcze pod płaszczykiem działalności politycznej. No kolego. Grubo kroisz. Jak już odwrócisz tego kota do góry nogami to bądź łaskaw dokładnie spenetrować okolice kociego ogona zapewne znajdziesz tam nie jedna ciekawostkę która to przykuje znacznie bardziej twoja uwagę i pozwoli dogłębnie zbadać nurtujące cię wątpliwości. Nie trudno zgadnąć kto jest oddanym fanem p.Joanny i dlaczego? Ale trudno nam tą sytuację tolerować. I nie sadzę żeby nas ktoś do tego przymusił.
Nowotarzanin11:41, 28 lutego 2017
Widząc komentarze że Pani Asia trzyma rękę żeby nie wyludzac publicznych pieniędzy to krew mnie zalewa. Jak to jest że przetarg baraku na rynku wygrała firma która oferowała mniejszy czynsz za dzierżawę. Ponadto Pani burmistrz nie kryje swoich sympatii do niektórych podmiotów gospodarczych które rowniez są finansowane z publicznych pieniedzy np. Pod przykrywką reklamy dla miasta (żadnej). Poza tym Steg lubi wchodzić jak do biur pod nieobecność dyrektorów czy też właścicieli przykład szukanie haka na zwolnienie p. Pachniowskiej wstyd i hanba dla magistratu. Tu moja droga Pa i burmistrz nie jest Warszawa a Pani nie jest prezesem...
Bartek11:36, 28 lutego 2017
Będą jaja jak się okaże, że te ataki nas JNieckarz piszą osoby z Urzędu Miasta. Jestem za tym, by pani Nieckarz wystąpiła do administratora portalu o ujawnienie danych osób piszących te atakujące ją komentarze. :)))))
zdegustowany11:34, 28 lutego 2017
To jest właśnie Polska - kraj mlekiem i miodem płynący dla tych co potrafią od Państwa nakraść
no ładnie...11:33, 28 lutego 2017
Przypominam, że mówienie i pisanie że ktoś zawyżył rachunek chcąc wyłudzić pieniądze to ciężki zarzut. Za takie insynuacje pani burmistrz może zostać pociągnięta do odpowiedzialności - nie ma też najmniejszego problemu z ustaleniem z jakiego komputera pisane są te opinie.

Druga sprawa - te zarzuty dotyczą zarówno pani Nieckarz, jak i firmy która rachunek wystawiła. To znaczy, że są już dwie osoby czy firmy, które mogą chcieć bronić w sądzie swojej reputacji.
stefcia11:31, 28 lutego 2017
Mam pytanie, czy każdemu kto przyjdzie do urzedu z fakturą i zarząda jej zapłaty o ją otrzyma?????
Jozek11:29, 28 lutego 2017
to jest dopiero dobry pomysl na biznes. Narobić imprez a kase wyciągać od miasta, kupic zamowic byle co wystawic faktiere pod pretekstem byle promocji i zarobic na podatnikach
autograf11:28, 28 lutego 2017
Pani Steg ma dużo oleju w głowie, że nie dała się naciągnąć na wyłudzenie środków publicznych
do szuser11:10, 28 lutego 2017
zgadzam się z Tobą szuser
drejfus10:58, 28 lutego 2017
Czytam ten heyt na Panią Joannę i widzę,że próbuje się za wszelką cenę
odwrócić kota ogonem .Meritum sprawy jest taki,że próba wyłudzenia pod
płaszczykiem działalności społeczno-patriotycznej nie powiodła się, bo ktoś
sumiennie czuwa nad naszymi publicznymi pieniędzmi.
Pani Asiu proszę się nie przejmować i trzymać tak dalej .
miastowa10:44, 28 lutego 2017
Ale nam zafundował P.Grzesiu -vice burmistrzynię. No klękajcie narody. Maślany rynek to bardziej odpowiednie miejsce na takie zachowanie. To miasto przeżyło tyfus, pożar ,czarną ospę to Joannę też przetrzyma. Tylko w imię czego? A wstyd pozostanie.
Nowotarzanin10:35, 28 lutego 2017
A môže zacz iemy zbierać podpisy żeby odwołać Pania Vice Burmistrz i Pana Vice Burmistrza. Niech rządy sprawują u siebie na wioskach a nie u nas to co wystawiają przechodzi ludzkie pojęcie
czekam na ruch burmistrza10:34, 28 lutego 2017
Pani Steg zachowała się idiotycznie. Piękny pokaz niekompetencji. Co pan burmistrz na to? Zareaguje?
balll10:11, 28 lutego 2017
Władek , ja też na nich głos oddany miałem i teraz wszystkich bardzo przepraszam że namawiał eeedmmmmm.zabawy koniec.
WL10:09, 28 lutego 2017
Proponuję przeanalizować faktury które zapłaciło miasto przy organizacji letnich koncertów na rynku. I poszukać skali niegospodarności . Czy nie płaciliśmy za głupoty typu przelot samolotem Beaty Kozidrak? A kto podpisał faktury? A na jaka kwotę opiewały? A taniej się nie dało? Panią Jadzię radzę zostawić w spokoju. Bi jak się kobieta uprze i posprawdza to i owo. To taczki murowane. Tu natychmiast powinien reagować burmistrz. Na co czeka. Aż mu też taczkę podstawią.
derkacz10:08, 28 lutego 2017
Jak dla miasta to 6 tyś.Jak nie dla dla miasta to 2 tyś.
Brawo Pani Asiu.Czas skończyć z tym geszefciarstwem w tym mieście.
Podziwiam Panią Pani Jadwigo.
Juluna09:56, 28 lutego 2017
Ta pani Nieckarz to jakaś dziwna kobieta. NIe ma za grosz kompetencji by wcielać się w rolę organizatora czegokolwiek. A jeśli już to robi to z takim skutkiem. Bałagan, bzdury i obwinianie wszystkich innych tylko nie samą siebie. Niech się pani Jadwiga zastanowi nad sobą i tym co robi. Swoją drogą trzeba mieć czas na takie zaczepki. Włodarze nic nie mogą zaś obywatel Nieckarz może wszystko - teraz czas na sądzenie się ze swoimi oponentami. Gdzie tu logika i tak naprawdę sedno sprawy.
ddd09:49, 28 lutego 2017
Wiceburmistrz popełniła spory błąd. Zachowanie ze wszech miar naganne.
szuser09:20, 28 lutego 2017
Czyżby usiłowano wyłudzić pieniądze od miasta zawyżając rachunki?
władek09:17, 28 lutego 2017
Co ma kwota na fakturze do sposobu traktowania tematu przez Stegową. Kwot wystawiła drukarnia nie pani Jadzia. A że taka fakturę dostała ,no to zwrotu takiej kwoty się domaga. Jak można z pozycji władzy /jeszcze z prawnikiem u boku/ zasadzić się na biedna kobietę. Niech mnie ktoś uszczypnie bo nie wierzą. Czy ta faktura odbiega od tych które zostały zaakceptowane? Nie sądzę. Władza rozwydrzyła panią vice . Czy już mamy się bać? Może z rozwianym włosem zacznie latać po mieszkaniach wyrywać laptopy tym co to niepochlebnie o niej piszą? Oczywiście z prawnikiem. Nowotarska szopka .Szaleństwo w zenicie. A ja na nich głosowałem.
fiskus08:48, 28 lutego 2017
W swojej głupocie i mało skomplikowanym myśleniu pani wiceburmistrz Steg, chcąc uderzyć panią Nieckarz rzuca podejrzenia nieuczciwości działania jednej z firm, która zmienia, podmienia czy zaniża faktury. Świetna linia obrony. Bawmy się tak dalej. Szkoda tylko, że nie trafia to do urzędniczego betonu, że ta zabawa w zarządzanie miastem odbywa się wyłącznie za pieniądze podatnika.
max08:31, 28 lutego 2017
Warto ten stegowy spektakl oglądać w materiale NTvK. To hit! Dla wielu firm doradczych zajmujących się zarządzaniem administracyjnym stanowić on będzie nie lada gratkę. Taki gotowiec, by wszystkim pokazać bezmiar nieudolności marnej władzy oderwanej od rzeczywistości i ignorującej podstawowe zasady warsztatu urzędniczego w poszanowaniu prawa i obywatela. Watycha ratując jeszcze resztki dobrego imienia swojego urzędu powinien w trybie natychmiastowym wywalić tę panią na zbity ***.
wiosło08:21, 28 lutego 2017
cała Joanna, buta i impertynencja
?08:19, 28 lutego 2017
prostackie metody p.Steg, ale czego sie po niej można spodziewać?
JT08:18, 28 lutego 2017
No i prysnął czarujący uśmiech Dżoany. A to szkoda. Było klawo. Kokardki, baloniki, wódeczka tu i tam. Kto by się przejmował jakimś prawem i obiegiem dokumentów. Żenada i jakaś rozpaczliwa niekompetencja tej pani, która usilnie brnie w stronę przepaści. O mój Boże, paniusia szukała tej faktury, która wcześniej przez miesiąc leżała na jej biurku ... hahahha i w asyście jakiegoś wybitnego prawnika poszła łamać prawo. Pytam tylko jako mieszkaniec, gdzie w tym wszystkim jest sam burmistrz Watycha, przewodniczący Rajski i cała rada, którzy bezkrytycznie przyjmują ten bełkot pani Steg. Zero reakcji i żadnych ambicji. Przecież wczoraj zaprezentowana głupota obnaża tylko Was, a miasto wystawia na coraz większą śmieszność.
proste08:11, 28 lutego 2017
Dla mnie proste - pracownik agencji znając v-ce, a nie chcąc stracić kolejnych zleceń z UM pokazał jej fakturę. Jakby odmówił to zapomnij o zamówieniach, niestety tak to działa. Szkoda że jak są wybory to nie do końca wiadomo kto będzie obsadzał stołki.
de07:41, 28 lutego 2017
pani Burmistrz zapomniała sie uczesać?
Obserwator07:04, 28 lutego 2017
Źle się dzieje i na górze i na dole. Smutne bo za błędy i wypaczenia władzy zapłacimy wszyscy, za szkoły, drzewa, emerytury zabierane innym, za stagnacje w służbie zdrowia , za nieudolność wymiaru sprawiedliwości i pusty skarbiec...
sdsss00:30, 28 lutego 2017
Stegowa sama sobie strzeliła w kolano zdaniem:
"Wydrukował mi fakturę, jaką wystawił na panią Jadwigę Nieckarz"
To jest ujawnianie informacji handlowych osobom trzecim.
Słuchajcie, nikt nie ma prawa do wglądu faktury poza osobami których ona dotyczy i US. I każde nachodzenie jakiejkolwiek osoby w obecności prawnika bez zapowiedzi jest szykanowaniem. Bo jak inaczej to wyglądało? Wchodzi Steg z prawnikiem, w garniakach, z teczką z zamkami szyfrowymi i mówią do pracownika - proszę o wydanie mi faktury na tę i tę osobę, prawnik już ma przygotowane odpowiednie bezsensowne paragrafy, a bidny chłopina w drukarni który jest od obsługi klientów a nie zachcianek v-ce burmistrza co miał robić?

@johny
Dlaczego nie miała prawa? Bo faktura nie była wypisana na UM. Nawet jeżeli była wypisana wcześniej i potem zmieniona, to znaczy że jej już nie dotyczy i nie ma prawa patrzeć komuś jak ktoś ma w dokumentach. Od tego jest urząd skarbowy.

Obawiam się, że teraz najwięcej kłopotu będzie miał własnie właściciel drukarni.
Suu00:11, 28 lutego 2017
To się musiały nowe prezesy i dyrektory przestraszyć. Co oni by zrobili jakby pani Joanna musiała ustąpić tronu.
JA00:09, 28 lutego 2017
Tak trzymać Pani Jadziu. Byłem obecny na spotkaniach na, których w obecności organizatorów obiecano te pieniądze konkretnie na ten cel.
Wiem dobrze, że nie chodzi o te pieniądze ale o zasady. Stać Panią na wszystko i jeszcze więcej co jest związane z patriotyzmem czego dowodem będzie ogólnopolska konferencja naukowa 6 marca w MOK - u o godz 16.30. i mszę i apel już w środę.
Wstyd by było teraz iść po nasze własne pieniądze do pani Burmistrzowej. Widzę że na przekór robi Pani za swoje kolejną kosztowną imprezę promując miasto bez jego wkładu. Ale to im jest na rękę wydadzą zaoszczędzone pieniądze na patriotyzmie na imprezy integracyjne.
Dla zasad niech pani pójdzie i zapyta czy dadzą cokolwiek- przynajmniej salę za darmo na tą konferencję w ramach promocji. a może już wysupłali cośik.
Wstyd widzą, że nie chodzi Pani po drobne na organizowane uroczystości patriotyczne to jeszcze potrafią wyłgać się z danej obietnicy. Wywiesić flagi w środę.
gue23:36, 27 lutego 2017
Pani v-ce nie panuje nad tym co jej podlega. Dopiero po interwencjach pare dni temu zostal zdjety " wizerunek miasta' baner o spotkaniu z mikolajem i reniferami / a jest luty/ . Minal rok od przejecia stacji PKP i co NIC. Klodka na drzwiach nad ktorymi jak na ironie napis " stacja kolejowa na szlaku turystycznym" Zadnego dzialania . Grunt ze w Rynku dwa baraki / pardon - pawilony / w ktorych moga sie goscic burmistrzowie. Glowne ulice - vide Szaflarska, Dluga , Ogrodowa niebawem beda nieprzejezdne z powodu dziur. To jest wizytowka miasta przy drodze.
baciok@23:14, 27 lutego 2017
Zgadzam się z nick 2017. Faktur nie wydaje się osobom postronnym. Dla mnie sprawa dziwna wymagająca wyjaśnienia.
Obywatel N.T.23:10, 27 lutego 2017
Jo Anna. Taką ,,władzę,,se wybraliśmy,trudno.Wytrzymamy.Znowu,za chwilę,będą wybory. Nauczyli Nas.Trzeci raz przy wyborach błędu nie popełnimy.
cicha23:09, 27 lutego 2017
Jeśli rachunek został zapłacony to urząd miasta nic do tego już nie ma. Nie ma pani Steg prawa wtykać swojego małego noska w rozliczenia miedzy firmami.
BK23:09, 27 lutego 2017
2017
uważasz że słuszne było żadac od Miasta ponad 6000 zł jak fv wystawiona była na 2300 zł ???
mieszkaniec23:08, 27 lutego 2017
Brawo pani Jadziu. Tak trzymać. To jedyny głos sumienia jaki pada na tych żałosnych radach bezradnych.
zawiedziony23:05, 27 lutego 2017
To mali kombinatorzy, którzy już raz próbowali zastraszyć Liszkę i wymusić na nim zmianę decyzji w kampanii wyborczej. Nie należy o tym zapominać. Jakoś do dnia dzisiejszego nie oddali sprawy do sądu, bo pewnie trzeba by było pożegnać się z władzą jakby cały smród wyszedł na jaw. Ten sam styl. Ale gwiazda się trafiła miastu! No widać gołym okiem jaka właśnie zaszła zmiana.
będzie się działo22:52, 27 lutego 2017
To zaiste nowe standardy administracyjne pani Steg. Całkowity upadek. Nawet po tej krótkiej i skandalicznej wymianie zdań widać, że absolutnie nie panuje nad dokumentami, zarządzaniu podległymi wydziałami oraz co gorsza, wydatkowaniem publicznych pieniędzy liczonych nie w kilkuset złotych a wielu tysięcy złotych wyrzuconych w błoto. Czy burmistrz Watycha dalej będzie tolerował tę radosną zabawę w urzędowanie? Przecież to wszystko raczej jest antypromocją miasta i fatalną wizytówką podległego mu urzędu. Urzędu, który bardziej przypomina cyrk lub wesołe miasteczko na dobrej bani. No ale, żeby to zastopować trzeba mieć odwagę, której najwyraźniej panu Watysze brakuje. Jest układ i tonąć będziemy razem. Szkoda tylko Nowego Targu, który cofa się w postępie geometrycznym.
Fiskus22:27, 27 lutego 2017
HA ha podaj mi paragraf dlaczego nie mogła ,chcieli zobaczyć fakturę dla urzędu na podobno 6 k ,dziwne jest że po ze stornowaniu faktury i wystawieniu na inny podmiot kwota tak radykalnie się zmieniła.
To że sprawa do sadu zgadzam się całkowicie ,chodzi o nasze pieniądze.
Orlando22:23, 27 lutego 2017
Czyżby pani Steg złamała zasady ochrony danych osobowych. Może czas zamknąć za sobą drzwi.
johny22:22, 27 lutego 2017
Do 2017
dlaczego Pani wiceburmistrz nie miała takiego prawa!?Przecież to o nasze, publiczne tu chodzi.Jeśli była to próba wyłudzenia publicznych pieniędzy przez Panią Nieckarz to może i lepiej że zajmie się tym sąd.
201722:04, 27 lutego 2017
Sprawa do sądu. Wiceburmistrz nie miała prawa żądać faktury od pracownika firmy reklamowej.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas