Radna Korwin apeluje o budowę samorządowego schroniska dla zwierząt - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Jabłonka
Clouds
10°
Wiatr: 18.216 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
11°
Wiatr: 20.376 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
11°
Wiatr: 15.336 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
16°
Wiatr: 19.44 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
13°
Wiatr: 21.636 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
Wiatr: 15.516 km/h Wilgotność: 69 %
Jakość powietrza
52 %
Nowy Targ
10 %
Zakopane
74 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 37 | 74 %
22.01.2018, 22:58 | czytano: 5050

Radna Korwin apeluje o budowę samorządowego schroniska dla zwierząt

NOWY TARG. Bogusława Korwin już kilkakrotnie zabierała publicznie głos w sprawie budowy budowy dużego schroniska dla zwierząt. Teraz utworzyła petycję, skierowaną do burmistrzów i wójtów powiatów nowotarskiego i tatrzańskiego, którą może podpisać każdy, kto popiera ten pomysł.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Chodzi o nawiązanie międzypowiatowego i międzygminnego porozumienia, które "skutecznie doprowadziłoby do wybudowania Samorządowego Schroniska dla Zwierząt - z prawdziwego zdarzenia, na miarę czasów, w których obecnie żyjemy" - wyjaśnia.

W treści petycji czytamy: "Wydarzenia ostatnich zim, ale także odwieczne problemy z bezdomnymi, nie tylko psami, ale i kotami, powinny być bodźcem dla władz samorządowych, aby takie schronisko powstało. Partycypacja gmin w budowie schroniska, pozwoliłaby im na nie ponoszenie w przyszłości niemałych kosztów utrzymywania odłowionych zwierząt, a jest nawet szansa na uzyskiwanie dochodów, gdyby w schronisku tym powstał pawilon hotelowy. "Turyści", którzy dowiadują się, że nie mogą wziąć stworzenia do miejsca wypoczynku, niejednokrotnie wyrzucają swoje zwierzęta. Jest to nagminne zjawisko, przede wszystkim w okolicach Zakopanego, Bukowiny Tatrzańskiej czy wzdłuż popularnej "zakopianki". Hotel pozwoliłby im na pozostawienie swojego zwierzęcia pod opieką, w dobrych warunkach i przy odpowiedniej obsłudze, a w drodze powrotnej odebranie go. Nie zapominajmy, że w Nowym Targu szkolimy odpowiednią kadrę fachową w Technikum Weterynaryjnym, która to kadra mogłaby przy okazji łączyć przyjemne z pożytecznym, ucząc się, a zarazem pomagając, np. w formie wolontariatu."

I dalej: " Jedyne istniejące schronisko, mieszczące się w Nowym Targu w sytuacji, kiedy skala bezdomności psów jest coraz większa, mimo usilnych starań często jest przepełnione, a co za tym idzie, gminy zgłaszające potrzebę zabrania bezdomnego zwierzęcia, spotykają się z odmową. Zarówno warunki infrastrukturalne jak i bytowe, w jakich psy egzystują, pozostawiają wiele do życzenia. Brak kanalizacji przy ponad 400 psach, to jest rzecz wręcz niewyobrażalna, która może doprowadzić do wybuchu epidemii którejś z chorób z powodu zatrucia wód."

Bogusława Korwin przypomina, że gminy mają obowiązek zapewnienia bezdomnemu zwierzęciu opieki poprzez skierowanie go do schroniska, z którym mają podpisaną umowę. Ale ponieważ w schronisku nowotarskim brak jest miejsca na przyjmowanie kolejnych zwierząt program dotyczący "zapobiegania bezdomności" nie jest realizowany.

Zdaniem radnej - rozwiązaniem problemu może być "powstanie nowego samorządowego schroniska, które odciąży dotychczasowe i zapewni miejsca dla potrzebujących zwierząt, a tym samym pomoże gminom stanąć na wysokości zadania."

Petycja znajduje się tutaj.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Grace17:08, 7 lutego 2018
Wicher to niedobry człowiek
Igor21:19, 28 stycznia 2018
@Wicher Żeby nauczyć Cię człowieczeństwa i szacunku dla innych istot żywych uważam że powinna Cię spotkać taka sytuacja żebyś stracił wszystko i żebrał zimą o dach nad głową i miskę zupy... Innej metody resocjalizacyjnej dla Ciebie nie ma... Jak udało Ci się w komentarzu dotyczącym budowy schronisk wmieszać dzieci, aborcję , lewaków i gender? Kto Ci tak wybrał móżdżek? Współczuję takiego życiorysu... Dokarmianie ptaków zimą, zwierząt w lesie też jest złe bo idzie z Twoich podatków? Wybitny intelekt. Co znaczy słowo lewak? Dla mnie Ty jesteś lewakiem bo z lenistwa nie chcesz pomagać zwierzętom ani dawać na nie pieniędzy. Typowy Lewak!
Wicher11:38, 27 stycznia 2018
Igor !

Zabieraj te psy do siebie razem z Panią Korwin i kto tam jeszcze ? A jak jesteś taki troskliwy o psy to przejedz się po schroniskach w całej Polsce ja te psy są traktowane jak są karmione i przechowywane ! Barbarzyństwo i nic więcej ! Tylko kasa niewyciągnięta z podatników się liczy !
Igor22:14, 26 stycznia 2018
@Wicher Musiałeś byś bardzo skrzywdzony z dzieciństwie skoro tak nienawidzisz zwierząt. Dla mnie z takim brakiem empatii, rozumu, zwykłego człowieczeństwa nie masz prawa nazywać się człowiekiem. Albo jesteś chory i potrzebna Tobie specjalistyczna pomoc terapeuty, psychologa. Są przypadku takich traum i skrzywień które skutkują nienawiścią. Albo jesteś zepsuty do szpiku kości i wtedy faktycznie nie powinieneś nazywać siebie człowiekiem. Zwierze tak samo czuje, cierpi fizycznie i psychicznie jak człowiek.
Igor21:59, 26 stycznia 2018
Wystarczy nie dawać pieniędzy pazernemu kościołowi i starczy i na matki i na dzieci i na szpitale oraz opiekę nad zwierzętami. Nie powinni nazywać się ludźmi Ci co uważają że pies to inne zwierze to przedmiot. To istota która tak samo czuje zarówno psychicznie jak i fizycznie. Nie wiem jaki trzeba być pry....wem i jakie trzeba mieć deficyty żeby tego nie rozumieć. Gdzie ci wszyscy miłosierni katolicy na Podhalu? Ja nie jestem katolikiem tylko ateistą a potrafię pomagać zwierzętom i martwić się o och los. To mój obowiązek jako człowieka. Kosztuje mnie to czas i pieniądze. Uważam to za swój obowiązek jako istoty czującej, myślącej i mającej zdolność żeby pomóc. Nie jest wam wstyd? Tak zwyczajnie po ludzku? "Stopień rozwoju cywilizacji wyraża się stosunkiem człowieka do zwierząt" Mahatma Gandhi.
Wicher10:41, 26 stycznia 2018
Pani Korwin jak jest Pani taka zatroskana o psy to proszę podać swój adres i przyjąć u siebie te psy , a nie robić się dobrą za nie swoją kasę !
Życzliwy22:31, 25 stycznia 2018
Zgadzam się z Panią Radną, że problem z bezdomnością zwierząt jest na obecną chwilę niezałatwiany w zupełności - z różnych przyczy. Ale czytając tekst widzę mikroświatełko w tunelu tego problemu - Jeśli Pani wybuduje hotel dla zwierząt problem będzie całkowice rozwiązany! Zastanawia mnie tylko fakt, mianowicie biorąc pod uwagę Pani wysokie wykształcenie ekonomiczne jak i administracyjne oraz nieprzeciętną wiedzę i umiejętności, dziwi mnie że występuje Pani do Gmin o relizację inwestycji - przecież mając świetny pomysł powinno się wraz z nim oraz biznesplanem udać do banku albo mając środki finansowe wbić pierwszą łopatę, ruszyć z budową i realizować plan.
Wyrocznia18:00, 25 stycznia 2018
Nie każdy Korwin to Mikke.
Wicher11:50, 25 stycznia 2018
Psy ważniejsze niż dzieci ! Taki jest teraz świat ,psy niechciane do schroniska karmić opiekować się a dzieci niechciane poddać aborcji ! Lewacka gender-owska mentalność !!!
do piachu a nie schronisko16:21, 24 stycznia 2018
oo juz sie znalezli wielcy obroncy zwierzat co by usypiali ludzi bo wprost mowia ze w d*** maja jakies stare kundle ktore powinny byc usypiane. ludzi chcecie usypiac i gnebic za to z emowia co mysla maja myslec tak jak wy hipokryci zasrani? ja mowie wprost ze wszystkie te kundle do piachu i tyle na cholere komu utrmywac po 10 lat psa w schronisku a jak tak je kochacie to se bierzcie te stare kundle najlepiej 10szt a nie tylko malego pieseczka sztuk 1. zapieprzac do schroniska i przygarnac po 5 pso a pozniej gloscie te swoje komentarze zasrani wielbiciele kundli
popieram !10:55, 24 stycznia 2018
Popieram 100% !!!
Nowotarżanie to są jak jadliwe żmije !!! Cokolwiek się chce zrobic i zaproponować to każdy tylko syczy . Najlepiej dla Was to nic nie robić !!! Obudzcie się w końcu i sami zacznijcie coś działać a nie tylko syczeć , wiecznie niezadowoleni i wiecznie źle nastawieni na WSZYSTKO i na WSZYSTKICH !!! Pomysł jest na miare XXI wieku chyba że Wy wszyscy nadal zostaliście w poprzedniej epoce i poza Nowym Targiem nigdy nic nie widzieliście !!! Przestancie juz syczeć tylko wejście się do roboty !
besala09:07, 24 stycznia 2018
Problem, który poruszyła Pani Korwin, jest ważny i trzeba szukać sposobów na jego rozwiązanie. Na Kokoszkowie bezdomne psy stale wałęsają sie po ulicy. Czasem tworza małe sfory (cztery-pięć psów) i nie jest to ani przyjemna ani bezpieczna sytuacja. Byłem świadkiem, jak takie stadko obszczekiwało agresywnie starszą kobietę prowadzącą swojego psa na smyczy - była przerażona i bezradna. Pomysł Pani Radnej należy rozszerzyć o stworzenie służb wyłapujących bezdomne psy. Burmistrz Watycha radośnie rozwiazał straż miejską, która i tym problemem sie zajmowała. Współpraca kilku lokalnych samorzadów, które mają obowiązek zajmowania sie tym problemem, może być skuteczna drogą do stworzenia odpowiedniego lokum dla tych zwierząt.
Dziwi mnie ironizowanie z aktywności Pani Korwin. Bywa czasem kontrowersyjna, ale jest to, moim zdaniem, jedyna osoba w obecnej radzie, która rozumie istotę swojego mandatu! Mogę tutaj wymienić cała listę radnych, którzy przez dwie, trzy kadencje zajmowali sie tylko uczestnictwem w sesjach i nie udało im sie zgłosić absolutnie żadnego projektu, żadnego problemu, żadnego pomysłu ważnego dla życia mieszkańców Nowego Targu. Pani Korwin obserwuje, zgłasza, proponuje i interweniuje od początku kadencji, inni radni, szczególnie ci zasiadający w pierwszych ławach w czasie swoich sesji, taką aktywność zaczną przejawiać w miarę zbliżania sie kolejnych wyborów.
A pies Ci ... lizał23:15, 23 stycznia 2018
przecież nie ma formy petycji w Nowym Targu
jaga218:40, 23 stycznia 2018
Popieram panią Korwin za pomysł i pomoc kulejącym i zmarzniętym zwierzętom. Psy zdychające z głodu, maltretowane bo to tylko pies i nic nie powie A jeżeli chodzi o ludzi że są bezdomni to sami sobie zgotowali taki los. Zostawia się rodzinę i idzie się - w tango- to pani Korwin wina? O...jakie oburzenie ps. matka i innych -WEŹCIE SE JAKIEGO BEZDOMNEGO , przyjdzie ocieplenie będzie do wyboru , młody, stary , leżą w parku a nad Dunajcem się opalają
Matka16:03, 23 stycznia 2018
No to są chyba jakieś jaja!! Psy będziemy opiekować i utrzymywać a ludzie bezdomni nie mają gdzie się schronić. Pani Korwin chyba upadła na głowę!!! My się będziemy martwić o głupotę ludzi ktorzy mają zwierzęta za chwilowe zabawki. Z okolicznych wiosek podrzucaja nam pasy a my dobrzy Samarytanie wybudujemy super lokum. Paranoja! Tej Pani juz podziekujemy za powalające projekty. To juz jest chyba jakaś kpina! Do zabudowanego lodowiska na rynku miała najwiecej na nie do powiedzenia - gdzie przypomnę chodziło o bezpieczne dla naszego zdrowia korzystanie ze ślizgawki w momencie dużego smogu, ale dla psów będzie budować schronisko na miarę XXI . Brak słów!!!
Grace15:54, 23 stycznia 2018
Mój stosunek do zwierząt świadczy o tym, jakim jestem człowiekiem. Zły to człowiek, co krzywdzi zwierzęta, znęca się nad nimi, porzuca jak również złym jest człowiekiem ten, który przymyka na to oko , nie ratuje ich i nie pomaga. Pies,kot, tak samo jak człowiek odczuwa ból, głód, pragnienie, zimo, tęsknotę. Więc jak trzeba być niedobrym człowiekiem,żeby pozwolić im cierpieć. Jestem przerażona niektórymi tu wypowiedziami, jestem przerażona brakiem empatii, zwykłego ludzkiego miłosierdzia. Tym którzy mówią o bezdomnych ludziach , powiem nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zadbać o bezdomnych, jak i nic nie powinno stać na przeszkodzie,.żeby ratować porzucone zwierzęta. Niech jedni robią swoje, a inni swoje. Jedno drugiego nie wyklucza. Można pomagać i bezdomnym ludziom i zwierzętom. Uważam, że każdy powiat powinien mieć własne schronisko, a nie tak jak jest do tej pory, że Nowy Targ obsługuje kilka powiatów i schronisko jest przepełnione i dlatego często nie ma w nim miejsca dla miejscowych piesków. Mało tego . Miasto powinno mieć też schronisko dla bezdomnych kotów. Tak jest w cywilizowanych krajach. Czipowanie psów obowiązkowe, bardzo surowe kary dla ludzi którzy wypuszczają w samopas swoje psy, porzucają i znęcają się nad nimi. Zwalczanie nielegalnych hodowli i ostre karanie takich właścicieli. Pochwalam Panią Radną Korwin za zaangażowanie się w sprawę ochrony zwierząt i mam nadzieję, że otrzyma poparcie innych radnych
niepewny15:40, 23 stycznia 2018
do Edyta i inni
czy jesteście pewni, że Radna Korwin będzie startować w następnych wyborach?
do Tomek15:18, 23 stycznia 2018
Pani radna juz od czterech miesięcy psa nie ma
Marianna15:13, 23 stycznia 2018
myślę, ze tych Waszych rodziców, których przywozicie do szpitala na święta też trzeba uśpić. nienawidzicie nowotarżanie siebie, starości i czegoś czego nie rozumiecie. Uśpić Was!!!! Dysksja świetna, warta pokazania dalej. może ktoś z władz wglądnie w komentarze i będą z tego wyciągnięte konsekwencje
Kamila15:10, 23 stycznia 2018
Poziom komentarzy świadczy o nadmiarze smogu w Nowym targu i przysmołowaniu umysłów komentujących. najpierw się czyta ze zrozumieniem a potem komentuje... I nie ta sama osoba pięć postów pod innym loginem. jest cos takiego jak IP
Wicher12:45, 23 stycznia 2018
Nie mam zamiaru płacić za czyjeś porzucone pieski ! Pani radna nie wybuduje za swoje !
NIE dla schroniska12:17, 23 stycznia 2018
Nie cierpię bezdomnych kundli. Wszystkie w schronisku powinny być pousypiane.Tylko się tam męczą, mają malutkie kojce, jest im zimno, nie mają co jeść, są chore, wystraszone, agresywne i nikomu nie potrzebne. Bez sensu wydawać kasę na takie coś i jeszcze ujadają tak że nie raz słychać ich kilka kilometrów dalej.
Mam psa i kota i o nich dbam.
Krol11:50, 23 stycznia 2018
Pani Korwin. Czy Pani mówi poważnie? Czy to jest gadanie już pod wybory? Przypomnę Pani, że w Nowym Targu działa już schronisko - na ul. Kokoszków. Czy Nowy Targ - miasto liczące około 32tyś mieszkańców potrzebuje dwóch schronisk???? Wie Pani dlaczego schronisko jest przepełnione?Ponieważ zwierzęta są przywożone z sąsiednich powiatów! Czy Zakopane martwi się tym, że nie ma schroniska??Nie!Oni wolą tu pieska przywieść-chyba że Pani Radna o tym nie wie?? A może Pani Korwin zainteresuje się tym, że na terenie naszego Miasta nie ma noclegowni dla osób bezdomnych! Tak Pani Korwin -niektórzy LUDZIE nie mają się gdzie podziać...i z całym szacunkiem dla zwierząt, które kocham ale uważam, że najpierw trzeba pomyśleć po prostu o innych mieszkańcach, którzy w przeciwieństwie do Pani Korwin śpią po klatkach i śmietnikach. I żadnych bzdur typu dawanie biletów w UM nawet mi się nie chce słuchać czy czytać. Jak patrol policji w środku nocy zastanie zmarzniętego bezdomnego człowieka na ulicy to chyba do Pani Radnej do domu go przywiezie - bo policjanci biletów po radiowozach nie wożą(zresztą połączeń międzymiastowych w środku nocy też na lekarstwo). A zamknąć wolnego i trzeźwego obywatela jak nic nie zrobił w celi to chyba nie wolno...ale tym się nie ma kto przejmować - lepiej snuć kolejne plany o schroniskach, nowych lodowiskach, kawiarniach na kominach ciepłowni i innych kwiatkach...Nadchodzą mrozy - oby nikt nie zamarzł bo wtedy będzie ciężko niektórym spojrzeć w lustro w naszym magistracie. Ale naród rozliczy - rozliczy za to co jest zrobione, a nie za to co obiecywano.
Tomek11:09, 23 stycznia 2018
Pani radna niech zacznie sprzątać po swoim pupilu jak go wyprowadza kumuś po pod okna.
Najwyższa pora wprowadzić podatek od KAżDEGO pasa 250 zł rocznie i obowiązek sprzątania po nim. A co do psów ze schronisk to wiadomo, że czesć z nich nie ma szansy na adopcje bo są po przejściach, chore /kalekie lub stare a utrzymanie ich kosztuje.
gorol11:02, 23 stycznia 2018
to pan Kos z ameryki ?????
koza10:59, 23 stycznia 2018
A nie lepiej sterylizować suki . Schronisko nie rozwiąże problemu na długo. Podatek za psa też jest śmiesznie niski a obowiązek sprzątania po psie przestał dotyczyć właścicieli. Ale budowę schroniska popieram.
tyc10:33, 23 stycznia 2018
Psia kampania ???
surogata wtórny10:17, 23 stycznia 2018
Pani Korwin ja mam dla Pani propozycję nie do odrzucenia, jeżeli chce Pani naprawdę przysłużyć sie społeczeństwu to proszę myśleć o hotelu ale dla samotnych matek czy tez tych, których dotyczy przemoc w rodzinie ja rozumiem, że zwierzęta tez potrzebują bytowania ale osobiście uważam, że schronisko spełnia warunki jak dla psów. Natomiast hotel dla kobiet i samotnych matek to jest to i uważam że śmiało pani na tym wypłynie jak się Pani w końcu zacznie zajmować tym co trzeba a nie tym co nie potrzeba......Rzuca Pani kamieniami a Powinna Pani przeanalizować czy w okół siebie wszyscy są fair nie wyrzucają zwierząt, nie maja konfliktów z prawem itp itd nie powodują wypadków a potem atakować innych i umoralniać
Bryś09:36, 23 stycznia 2018
Budowa nowego schroniska dla bezpańskich psów poprawi sytuację tylko na jakiś czas. Ponieważ znaczna część psów musi być utrzymywana w schronisku dożywotnio, bo po prostu nie nadają się do adopcji, więc liczba psów rośnie cały czas wprost proporcjonalnie rok rocznie. Nowe schronisko bardzo szybko zostanie zapełnione takimi psami, koszty dla gmin będą rosły( obecnie to jest około 100 tyś. rocznie na gminę), i nadal będzie brakowało miejsca dla psów potrzebujących czasowej opieki. To jest problem w całym kraju, dlatego petycje trzeba pisać, ale do parlamentarzystów z prośbą o ustawowe rozwiązanie tego narastającego problemu. Paradoksem obecnego systemu prawnego jest sytuacja, żę gminy zmuszone są do pokrywania kosztów leczenia i utrzymania bezpańskich psów, a mnie i wielu podobnych pomimo, że płacę wszystkie skład od 30 lat odsyła się do wielomiesięcznych kolejek do lekarzy specjalistów.
Do piesek09:00, 23 stycznia 2018
Na ludzi nie ma i nie powinno być, człowiek to najgorszy gatunek pod słońcem co właśnie pokazałes/łas. nie lubisz zwierząt, masz prawo. ja nie lubie ludzi. Zwłaszcza tej małomiasteczkowej elity
STAŚ09:00, 23 stycznia 2018
Mogę się zgodzić na psy, koty i inne zwierzaki, aby miały schronienie.Ale...

Proponuję, przy okazji, wybudowanie Schroniska dla BEZDOMNYCH !!!
BMW08:58, 23 stycznia 2018
Pieski a dla bezdomnych nic
Niech pani radna przygarnie do swojego domu kilka i da przykład
Do Marek08:58, 23 stycznia 2018
A czy ktoś wie ile kosztuje utrzymanie lotniska i hobby Pana Kosa? A czy ktos wie ile kosztuje "dawanie na bilet" do noclegowni bezdomnym zeby nie zamarzli? A czy ktos wie ile kosztuje budowanie plaży nad Dunajcem i komu bedzie to służyć bo słońca może mamy tydzień na tym ternie? Zanim coś napiszesz myśl człowieku!
z08:49, 23 stycznia 2018
jestem ZA !!!
szara eminencja08:48, 23 stycznia 2018
No fajnie, tylko jak zawsze brakuje konkretów. Ile miałoby to kosztować? Gdzie powinno zostać zlokalizowane? Może wystarczy przebudować i zagospodarować istniejące schronisko? Ile będzie kosztowało utrzymanie? Politycy jak zawsze wołają: "Niech, ktoś, coś", tylko zapominają o budżecie.
Maria08:39, 23 stycznia 2018
A może by tak radna pomyślała o świetlicach dla dzieci, o lokalikach dla seniorów, o ławeczkach w mieście, o skwerku z huśtawką, o koszach na śmieci, o gazetce - przynajmniej kwartalnej, w której konkretnie i w liczbach powie co zostało zrobione?
Jesteście dla ludzi!
W wielu miastach są prywatne przechowalnie dla zwierząt i tu niech się wykażą inicjatywą weterynarze.
Edyta08:31, 23 stycznia 2018
wybory idą, Pani Korwin zaczęła kampanię
jolo08:30, 23 stycznia 2018
a co z bezdomnymi ludzmi?
uf08:24, 23 stycznia 2018
Zobaczymy co na to Wójtowie i Burmistrzowie. Śmiem twierdzić ,że ... NIC !!!
człowiek najważniejszy08:07, 23 stycznia 2018
Schroniska dla bezdomnych niema,a Pani radna apeluje o schronisko
dla psów.Jest to dziwne i mało przekonywujące.
hau hau07:41, 23 stycznia 2018
Na Podhalu jest hotel dla psów, w Zaskalu
miejski07:39, 23 stycznia 2018
To niech sobie Pani Radna wybuduje schronisko pod swoim domem i zobaczy jakie to przyjemne towarzystwo.

A poza tym jest tak jak Pan PasterzPPP powiedział, działki, działeczki
ciekawy06:37, 23 stycznia 2018
Co się dziwicie, że schronisko jest przepełnione, skoro przywożą do niego odłowione psy nawet z NOWEGO SĄCZA !!! (Miasto 3 razy większe od Nowego Targu i nie jest zainteresowane utworzeniem własnego schroniska) Właściciel jest zainteresowany aby psów w schronisku było full, bo za każdego psiaka otrzymuje pieniądze - czyli im więcej psów, tym większa kasa. Nim zaczniemy konkretne rozmowy między samorządami, niech Szanowna Radna wskaże LOKALIZACJĘ nowego schroniska - bo to jest najistotniejsze w całej sprawie.
Ogopogo06:03, 23 stycznia 2018
Dobry pomysł żeby się tym zajmowali uczniowie WETu , hotel dobra sprawa, natomiast nie bądźmy tacy "poprawni politycznie" - po kwartale bez zgłoszenia właściciela lub bez adopcji - usypiać. Jest i pomoc i zdrowy rozsądek.
Czarna Róża04:57, 23 stycznia 2018
Przyjaciel człowieka w biedzie chorobie ,wyliże rany ogrzeje swoim ciałem.
Panie Marku na pewno taki właściciel /ka wiedząc że pieska można sczytać :) i nagłośnić wystarczyło by aktualne schronisko .
Dla Pani Radnej wielki szacunek, na pewno jest jakieś mądre rozwiązanie .
Piesek00:33, 23 stycznia 2018
Niech za schronisko zapłacą ci co najpierw biorą pieski a później je porzucają jak im się znudzą, świat staje na głowie, na ludzi nie ma pieniędzy ale zwierzątkom mamy budować schroniska dla których naturalnym środowiskiem jest życie pod "gołym niebem"
Jo00:11, 23 stycznia 2018
Ja jak zwykły mieszkaniec również popieram i jestem gotowy wspierać pracę przy budowie
Marek00:02, 23 stycznia 2018
Ja prosiłbym o przemyślenie niektórych osób czy utrzymywanie
ponad 300 psów ( których nikt nie chce) przez tyle lat jest naprawdę
potrzebne . Pies , kot powinien być przypisany do właściciela - mieć
chip lub coś podobnego i proszę wiadomo czyj i gdzie jest jak go
właściciel nie chce a bo teraz urósł i jest za duży albo za stary to niech płaci teraz za niego płaci .
Czy ktoś wie ile miasto kosztuje utrzymanie tego schroniska ?
A mówi się że nie ma pieniędzy.
PasterzPPP00:00, 23 stycznia 2018
Aj waj deskrypcja dla osób nie w temacie.
Chodzi o działki w okolicy obecnego schroniska.
bbjoe23:27, 22 stycznia 2018
Ja proponuje niech Pani radna za swoje pieniądze buduje takie obiekty. A nie obciąża nimi mieszkańców.
baciok@23:13, 22 stycznia 2018
Popieram.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas