Grzegorz Watycha: "Z optymizmem patrzymy w przyszłość". Ruch Obywatelski Nasze Miasto zaprezentował program i kandydatów do Rady Miasta (zdjęcia) - podhale24.pl
Wtorek, 16 kwietnia
Imieniny: Bernadetty, Cecyliana, Kseni
Rabka Zdrój
Rain
Wiatr: 16.38 km/h Wilgotność: 62 %
Rain
Wiatr: 17.208 km/h Wilgotność: 80 %
Rain
Wiatr: 18.54 km/h Wilgotność: 62 %
Rain
Wiatr: 17.892 km/h Wilgotność: 58 %
Rain
10°
Wiatr: 18.072 km/h Wilgotność: 60 %
Rain
Wiatr: 10.908 km/h Wilgotność: 72 %
Jakość powietrza
12 %
Nowy Targ
10 %
Zakopane
14 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
02.10.2018, 22:05 | czytano: 8680

Grzegorz Watycha: "Z optymizmem patrzymy w przyszłość". Ruch Obywatelski Nasze Miasto zaprezentował program i kandydatów do Rady Miasta (zdjęcia)

NOWY TARG. - Witam naszych sympatyków, jak również tych niezdecydowanych, którzy na razie się wahają na kogo oddadzą swój głos. Myślę, że po tej konwencji wyborczej te wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane - rozpoczął swoje powitanie Grzegorz Watycha.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Obecny burmistrz, starający się w reelekcję zaprezentował dziś zarówno program wyborczy KWW Ruch Obywatelski Nasze Miasto, jak i kandydatów do Rady Miasta. Blisko dwugodzinne spotkanie było też okazją do podsumowania mijającej kadencji.

Wspólne zdjęcie do internetu

Zanim jednak zaprezentowano program burmistrz namówił swoją drużynę do wspólnego zdjęcia. - Z racji tego, że mamy dzisiaj społeczeństwo informacyjne, które śledzi przebieg wydarzeń w internecie, na fb - zapraszam wszystkich kandydatów do takiego selfie, ażeby już w internecie ukazało się nasze zdjęcie - tłumaczył.

"Zaczynamy"

- Rozpoczął nasze spotkanie nasz pełnomocnik Piotr Burdyn, który myślę, że podobnie jak 4 lata temu powiedzie nas do sukcesu. Nasz komitet jest dynamiczny i bardzo energetyczny, dlatego jako pierwsi zarejestrowaliśmy listy. Mały pełne kandydatów na radnych. Jako pierwsi zgłosiliśmy też kandydata na burmistrza, którym jest moja skromna osoba. Jako burmistrz pragnę ubiegać się o drugą kadencję - na lata 2018-23 - i tą konwencją wyborczą zaczynamy akcję informacyjną, by dotrzeć do jak największej liczby mieszkańców - ogłosił Grzegorz Watycha. Zapowiedział, że dziś ruszy strona internetowa Ruchu Obywatelskiego, na której zaprezentowane będą szczegółowe założenia programowe.

"Idziemy do przodu"

- Dlaczego ubiegam się o państwa głosy? Pracując od czterech lat jako burmistrz, z moimi zastępcami, pracownikami urzędu, kierownikami naszych jednostek, spółek miejskich - mam wrażenie, że cały czas jesteśmy w drodze. Że idziemy do przodu, we właściwym kierunku i właściwym tempem. I jesteśmy na drodze do osiągnięcia założonego celu. Po drodze zdarzają się nam te wybory, które chcemy wygrać. Chcemy wprowadzić do rady jak największą liczbę radnych, pozytywnie myślących o naszym mieście, którzy chcą tę spójną wizję realizować. Mam nadzieję, że ta kampania będzie merytoryczna - dodał.

Zatrzymać młodych

Przez ponad godzinę burmistrz mówił o tym co zrobił i co zamierza zrobić. - Główny nacisk kładłem na rozwój naszego Miasta poprzez patrzenie na ludzi młodych, poprzez dzieci i młodzież. Moim priorytetem było zatrzymanie młodych ludzi w Nowym Targu. By Nowy Targ był takim miastem, w którym mogą i chcą żyć. W którym warto realizować swoje pasje i zainteresowania, by podejmując decyzję o wyborze szkoły średniej młodzi ludzie mieli zaszczepioną myśl: "kiedy zdobędę wiedzę do wracam do Nowego Targu, bo chcę tu mieszkać, i pracować, i realizować w dorosłym swoim życiu". To lepsze życie chcemy zagwarantować tu w Nowym Targu - podkreślał.

"Mamy nowe pomysły"

- Mam już wiedzę. Poznałem w ciągu czterech lat bardzo dobrze to miasto i od strony potencjału i od strony problemów, z jakimi się boryka. Serce dałem dla miasta i chcę nadal to serce dawać na rzecz Miasta i was, mieszkańców, ale i na rzecz mieszkańców całego regionu - bo Nowy Targ to stolica Podhala. /.../ Mamy na to pomysły, realizujemy je, ale mamy i nowe, które chcemy wdrażać i realizować. Proszę o tę szansę. Jestem gotowy, by nadal wkładać mnóstwo sił i mnóstwo czasu w to, żeby w Miecie żyło się coraz lepiej, by Miasto się rozwijało i żeby mieszkańcy mieli poczucie, że mieszkają w przyjaznym, fajnym miejscu - przekonywał.

#wartotubyć

W zarysie program KWW Nasze miasto to: czystsze powietrze, przyjazna przestrzeń dla mieszkańców, kultura i oświata, sport i turystyka, inwestycje w infrastrukturę lokalną oraz marketing terytorialny. To ostatnie zadanie to budowa marki Nowy Tag - stolicy Podhala w oparciu o media społecznościowe i ambasadorów marki Nowy Targ. Przykładem takiego ambasadora okazał się Aron Chmielewski, znakomity hokeista, który na zaprezentowanym podczas konwencji filmie - mówił o walorach budowy nowego obiektu sportowego, zamiast remontu czy modernizacji starej hali. Chwalił Nowy Targ za zamiar budowy nowoczesnej hali widowiskowej.

Zapowiedziano też akcję internetową promująca Nowy Targ - #wartotubyć.

Dobrze, lepiej, coraz lepiej...

Po omówienie programu, przyszedł czas na podsumowanie mijającej kadencji. Jak mówił Grzegorz Watycha - "po poprzednim, wieloletnim burmistrzu wiele pracy kosztowało go wdrożenie się w nowe obowiązki". Mówił o przyroście dochodów Miasta, o tym, że "uporał się z zadłużeniem Miasta, które było na poziomie ok, 50 mln zł, czyli niemal maksymalnym", dozwolonym przez ustawę. - Te cztery lata poświęciliśmy na to, by spłacać kredyty i pożyczki. To leży też w mojej naturze, bo nie lubię mieć długów i nie chcę, by ktoś po mnie moje długi spłacał - powiedział Grzegorz Watycha.

Jak dodał - w ciągu ostatnich czterech lat o ponad 57 procent zmniejszyło się w Nowym Targu bezrobocie, wzrosły dochody do budżetu, wzrosło także zadowolenia mieszkańców z pracy Urzędu Miasta (dane z ankiet), a w planach jest utworzenie nowej strefy gospodarczej.

Ludźmierska i Gorce

Tematów poruszył wiele, także tych, które pojawiały się w programach pozostałych dwóch kandydatów na stanowisko burmistrza. Grzegorz Watycha odniósł się do pomysłu jednego z konkurentów o budowie obiektu sportowego obok istniejącej hali lodowej, - absolutnie się nie zgadzam, by nowy obiekt lokować "na kole". To miejsce służące piłkarzom, jedyne boisko pełnowymiarowe w mieście. Ale także miejsce związane z parkiem i rekreacją. Tam nie ma miejsca na wtłoczenie dużego obiektu - argumentował.

Pojawiła się też kwestia udrożnienia ul. Ludźmierskiej. Jak mówił burmistrz - "przedeptał wszystkie ścieżki" i ma pewność, że wyjściem nie jest ani budowa wiaduktu, ani budowa tunelu. - Nie da się schować kolei pod ziemię, bo za blisko przejazdu jest dworzec kolejowy. Budowa wiaduktu dla samochodów nad torami jest kosztowna i wiąże się z wyburzeniami domów. Póki co trzeba wybudować nową drogę od starej zajezdni autobusowej, nad torami, koło mostu kolejowego, wzdłuż Czarnego Dunajca do zakopianki - tłumaczył.

Inna wymieniona inwestycja to budowa kładki z Grela na Ibisor oraz starania o budowę utwardzonego pasa startowego na lotnisku. To zadanie zgłoszone zostało do Wieloletniego Planu Finansowego Województwa Małopolskiego.

Mowa była też o "otwarciu na Gorce". Tu burmistrz wskazał na otwarcie schroniska na Łapsowej Polanie. Nazwał to "pierwszym, ale ważnym krokiem".

Komunikacja

Pojawił się też temat komunikacji miejskiej. Grzegorz Watycha zapowiedział rozwijanie sieci połączeń. - MZK musi wyjść ze skostniałej struktury. I jest na to szansa, bo mamy na to środki. Pozyskaliśmy dotację na budowę parkingów. Gdy połączone zostaną kluczowe węzły komunikacyjne - dworca autobusowego, PKP i centrum - uda się zachęcić mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej - dodał.

- Proszę, byście państwo dali mi szansę na kolejne pięć lat, bo wierzę, że dwie kadencje to będzie ten okres czasu, w którym będzie można ocenić: co można było zrobić, a co zostało zrobione - zaapelował.

O kandydatach KWW Ruch Obywatelski Nasze Miasto do Rady Miasta - piszemy obok.

Sabina Palka, zdj. Michał Adamowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
besala19:36, 6 października 2018
Znajomy stwierdził, że trójka kandydatów stawia nas przed wyborem między cholerą, dżumą a tyfusem. Ja myślę, że tak źle nie jest. Obecny burmistrz to cholera, tyfus i dżuma jednocześnie, jego kontrkandydaci to grypa lub koklusz. Paweł Liszka jest człowiekiem racjonalnym i rzeczowym, ale lęk budzi jego polityczne otoczenie. Pani Michalska jest dynamiczna i i otwarta - jednak plotka o jej ewentualnych zastępcach też nie wróży najlepiej. I to jest wybór, przed którym stajemy. Myślę, że burmistrz Watycha zmarnował wszelkie szanse na reelekcję i to nie tylko dlatego, że krytyczne o sobie opinie nazywa pomyjami.
widz16:06, 6 października 2018
a GW to nie z platformy?
Wyborcy z bloków14:00, 6 października 2018
Przegrał w wyborach do rady spółdzielni mieszkaniowej. Przegra kolejne wybory. Nawet radnym nie zostanie. Ludzie go nie chcą.
Wyrocznia00:25, 6 października 2018
Lud głupi, obiecanki kupi.
jolla13:29, 5 października 2018
@tak będzie o której Agacie mówisz? o tej co jadła z ręki Grzegorzowi a teraz mu ją kąsa?
tak będzie13:01, 5 października 2018
Stawiam na kobietę z krwi i kości - pokazała jak powinno się zarządzać
Brawo Michalska !!
mieszko10:15, 5 października 2018
Mówcie co chcecie, ale po zapoznaniu się z programem wszystkich kandydatów tylko Paweł Liszka daje nadzieję, że coś się wreszcie w Mieście ruszy i pozwoli je rozwijać. Kolejna kadencja dla Watychy, to będzie znowu 5 lat zmarnowane i wpadanie w stagnację. Głosuję na Pawła!
Marianna z dwójki21:08, 4 października 2018
Liszki i Glonki co wy macie do zaprezentowania w tych koronach drzew, może kożuch z jarmarku
Grzegorz Watycha NIE!!!14:25, 4 października 2018
Ja będę głosować na Pawła Liszkę
Olo13:45, 4 października 2018
@ PK - a komentarze od sztabu Michalskiej oraz Liszki to co piękne laurki są i same naturalne teksty mieszkańców. Tam dopiero widać nie chęć do Watychy i wyssane z palca informacje.
PK12:12, 4 października 2018
Ludzie od Pana Grzegorza Watychy zrozumcie,że swoimi śmiesznymi komentarzami przynosicie skutek odwrotny i się ośmieszacie.To pisanie brzmi jakbyście byli z Korei Północnej.
zorro10:45, 4 października 2018
wolny naród nie potrzebuje władzy kupa darmozjadów
Tino10:21, 4 października 2018
Oj ludzie od Michalskiej i Liszki jakie Wy argumenty znajdujecie aby zamazać obraz, że jedna kandydatka opiera się na prywatnej inwestycji w Waksmundzie. Drugi kandydat chce remontować starą hale lodową co sprawi, że bedzie tam coraz więcej pieniędzy wkładane. Na szczęście Wyborcy potarfią zauważyć, iż za obecną władzą idą skuteczne inwestycje. Nie ma malowania rzeczywistości i podpierania się innymi inwestycjami, z którymi burmistrz miasta nie ma żadnej zasługi ani wpływu.
fan09:04, 4 października 2018
te komentarze ze sztabu Grzegorza to jakieś sztywne... pachnie mi to komuną... Taki delikatny betonik... To już lepszy ten Liszka, przynajmniej wie co to TV Białoruska... i wie co z nią zrobić...
ucho23:44, 3 października 2018
Hellooo ... jakieś ziółka popijasz ?
Mary21:16, 3 października 2018
No żal Grzegorza,tyle się nabajał. A owijał,a zawijał,a mamił,a bajki opowiadał, a to marzyły się mu sukcesy, a to osiągnięcia no ale to cudze,nie jego. A te jego radne do głosu nie dopuszczone, jak przez cztery lata zresztą, jakieś niekumate czy co? Nie chcą się żegnać, a to jeszcze troszkę dokończymy,a to jeszcze halę z kosmosu wybudujemy,tylko plisss,zagłosujcie.Nie,nie zagłosujemy, wasz czas minął a teraz do roboty.
bez reżimu20:56, 3 października 2018
O kulturę najlepiej zadba Michalska, która nawet nie wie jak to się pisze, no ale sorry pomoże jej Aneta w góralskich gumiakach.
odemnie919:08, 3 października 2018
Glonek ? , a kto to ? jakieś sukcesy ? jakieś osiągnięcia ?
Natomiast piszący "vyborca 2" to wypocił tekst na zamówienie, jak wiele innych zamówionych komentarzy.
Do pięt nie dorastacie Grzegorzowi, ot i wszystko
rozsądny17:42, 3 października 2018
Ale dyrdymały, żadnych konkretów ale mnie Pan Watycha rozczarował. No i oczywiście stawiają na sport, kulturę, turystykę....hahaha czyli wstążki, wstążki,wstążki....W tym prowincjonalnym miasteczku w którym psy d...i szczekają to nawet autobusy komunikacji miejskiej normalnie nie kursują, a ambicje włodarzy na miarę Nowego Yorku.
santa ana17:11, 3 października 2018
Tak czytam tę relację jeszcze raz i zaskakuje mnie p. Watycha coraz bardziej:
"Mam już wiedzę. Poznałem w ciągu czterech lat bardzo dobrze to miasto" To gdzie Pan mieszkał wcześniej? Nie znał Pan potencjału i problemów Miasta startując cztery lata temu? I 4 lata się Pan uczył tego za NASZE pieniądze? W ogółe to skandal tak mówić - cztery lata nie wykonywałem swojej roboty, tylko się uczyłem. Jak się idzie do wyborów, to się ma program i koncepcje rozwiązania problemów.

Program komitetu: "czystsze powietrze, przyjazna przestrzeń dla mieszkańców, kultura i oświata, sport i turystyka, inwestycje w infrastrukturę lokalną oraz marketing terytorialny." Ale się wysilili! Pozostali kandydaci też to mają w swojej agendzie, ale oni przynajmniej podają konkretne projekty i rozwiązania. Żenada, panie Grzegorzu!
obserwator17:09, 3 października 2018
Pan Grzegorz Watycha burmistrzem kolejną kadencję - to gwarancja realizacji i kontynuacji najlepszej drogi rozwoju dla Nowego Targu. Głosuję na Grzegorza Watychę . Nie boi się podejmować trudnych decyzji. Ale decyzji UZASADNIONYCH. Nie działa populistycznie. Zrobił NAPRAWDĘ dużo dobrego dla miasta. Dla nas. I niech robi dalej. Drugą kadencję.
firki17:04, 3 października 2018
4 lata i nawet nowej hali wielofunkcyjnej nie ma planów a sprawdźcie co obidecywał!!!!
hpg16:55, 3 października 2018
@Maja: To raczej burmistrz Watycha i jego sztab są słabi, bo czekali 2 tygodnie na prezentację programu od momentu, gdy Paweł Liszka przedstawił swój dobry program. Widzał, że Glonek + Bakalarzowa i Michalska skopiowali mnóstwo z programu "Dobrej zmiany w mieście", więc 2 tygodnie myślał, myślał, co by tu lepszego zrobić. I co? I nic. Jak się czyta tę relację, to lanie wody i pic fotomontaż.
Kkkx16:50, 3 października 2018
Za mało było zrobione w mieście przez Pana i Pana załogę by mówić o reelekcji. Programy komitetów bardzo podobne tylko komu zaufają teraz mieszkańcy czas pokaże.
mieszko16:47, 3 października 2018
Debata, debata, bla, bla, bla. Ileż można słuchać gadajacych głów! Jedna debata, ta 15.10 wystarczy. I rację ma p. Liszka, że idzie się spotkać z wyborcami w terenie, a nie odpowiadać na pytania dziennikarzy z telewizji zależnej od burmistrza.

No bo tak na zdrowy chłopski/mieszczański rozum: jeśli burmistrz Watycha nadzoruje NTVK i powołuje jej prezesa, to czy prezes i jego dziennikarze będą zadawać niewygodne pytania swojemu nadzorcy?
myślący16:46, 3 października 2018
Nie podoba mi się ten układ Steg-Burdyn i Burdynka -Stegowa
a obok biorący na klatę ale bezdecyzyjny Grześ i do tego ta maszynka do głosowania .
Majkel15:50, 3 października 2018
Jak oni chcą zatrzymać młodych, jak w NT nie mają czego szukać. Jak władza się nie zmieni, to to też się nie zmieni
mieszkanka Witosa14:42, 3 października 2018
llu tu psychofanów kablówki!
Wow14:41, 3 października 2018
Poniewaz sknocili debatę, to nie będzie debata tylko promocja obecnego Burmistrza przez NTvK.
NIE dla WATYCHY14:37, 3 października 2018
Kocha, lubi, szanuje - nie chce, nie lubi, z nas sobie żartuje...
Viktor14:27, 3 października 2018
Ja głosuje na KWW Nasze Miasto kochane i na Pana Burmistrza G. Watychę. I brawo dla nich za wszystko.
Viktor.
danka14:25, 3 października 2018
Piksel - pojechałeś.... hahaha - że niby kablówka robi najlepsze i najrzetelniejsze relacje z kampanii? A czemu przez 20 godzin nie robili relacji z wczoraj? To przecież ich pracodawca miał wielkie otwarcie. Coś mu nie poszło? Konsternacja była jak zrobić by było lepiej? hahhaaaaa
Ktoś tu napisał, że to jedyna telewizja w mieście i temu jest ważna - no bez jaj - jeden program tygodniowo i jeszcze wszyscy dookoła pisza o NT więcej i szybciej niż oni. Utrzymywanie tego tworu to strata pieniędzy mieszkańców.
zygf14:10, 3 października 2018
Najlepszy kandydat ma najwięcej komentarzy, konkurencja ma się czego obawiać.
Karmienie przez Sondę14:04, 3 października 2018
Aktywne wdrażanie programu "Zatrzymać młodość" jest kosztowne a efekty tragiczne .
Tadek14:01, 3 października 2018
Pan IVAN
Wszelkie wpisy uwag respondentów chroni prawo dziennikarskie" jeszcze nie zmienione przez PiS.
Jeżeli są umieszczane wszelkie wpisy "ocenzurowane wg. podhale24.pl"
tą są zgodne z prawem.
Ponadto ustalenie IP respondenta nie jest takie proste jak sądzisz .????
długa13:53, 3 października 2018
Popieram Grzegorza
Piksel13:37, 3 października 2018
Debata w TP od dawna wyglada jak wyglada. Jakos cztery lat temu Liszka nie migał sie od innych debat. Teraz nagle się boi? Kablówka najbardziej obiektywnie prowadzi relacje z kampanii, ale i tak sztabowcy opozycyjnych kandydatów widzą ją jako reżimową...
miki z korony drzew13:28, 3 października 2018
@js o której debacie mówisz? tej pt."Razem" na jednego? organizowanej wraz panami od placu targowego? Agat lubi hokej a hokej jest grą nieczystą a ona umie nieczysto grać, kto ją zna to wie. Kto jej nie zna szybko się przekona.
koziel13:17, 3 października 2018
Przecież Kablówka jako firma miejska jest tubą Pana burmistrza. Chcieli zorganizować debatę aby skompromitować pozostałych kandydatów. Świetnie że oboje się wycofali. Mam nadzieję, że po wyborach zrobią porządek z tą farsę
xxx13:07, 3 października 2018
Trzeba jasno sobie powiedzieć że najlepszy będzie Liszka. Może nie dlatego że jest dobry ale że go PIS lubi. Z Watychą nie chcą w ogóle gadać. A PIS to inwestycje, pieniądze dla miasta ( także na ekologie).....
hahaha12:54, 3 października 2018
koziel za pomówienia możesz nie wystartować w tych wyborach, bo będziesz skazany
Wyborca sprzed 4 lat12:54, 3 października 2018
Dość mam już tych obietnic.Pan Grzegorz opamiętał się że jest problem z ulicą Ludźmierską akurat przed wyborami?,przez 4 lata kadencji ważniejsze było wszystko inne, wieża widokowa,muzeum drukarstwa itp...Będziesz Pan budował halę? a my w tym czasie pozdychamy z brudnego powietrza.Cztery lata było przecież wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji w jakiejś priorytetowej sprawie dla miasta.masz pan tylko jeden bardzo mały plusik za swojej kadencji to wygonienie urzędników sprzed magistratu z parkowaniem,reszta to tak jakby burmistrza nie było.Teraz wybierzemy następnego pewnie zaraz po wyborach zapomni co obiecywał, no ale taki nasz przykry los wyborców iż trafiamy na ludzi bez honoru,niedotrzymujących słowa.
js12:53, 3 października 2018
Prawdziwa debata to będzie w MOK. To co zamierzała kablówka to żenada której powinno się unikać ze wstrętem.
Maja12:51, 3 października 2018
Ma Pan Panie Burmistrzu bardzo słabych kontrkandydatów niemających wiele do powiedzenia skoro debaty boją się jak ognia lekceważąc w ten sposób wyborców. Proszę robić swoje przez następne cztery lata.
hhhaaaa12:51, 3 października 2018
17 godzin po zakończeniu konwencji a kablówka nadal nie umie sklecić jednego zdania na jej temat. Oto cała prawda o NTvK. Hahaaahhaaa
W "Dunajcu" nie nauczyli jak pisać?
miki12:49, 3 października 2018
Witek, ludzie chwalą Watychę za doprowadzenie do czołówki miast zmierzających do degradacji
luzar12:46, 3 października 2018
@ ten co będzie wybierał. Co boli liczba inwestycji? Boli to że ktoś potrafi działać a nie obiecywać inwestycje w Waksmundzie lub remontować stara hale lodowa i sprawić by Miasto jeszcze więcej dokładało kasy. Boli to że się myśli o hali wielofunkcyjnej z prawdziwego zdarzenia która będzie centrum dla całego regionu. To boli wszystko bo Liszka i Michalska mają słaby program i nie znają kosztów realnych inwestycji. Michalska mówiąc że zrobi wszystko by powstała inwestycja Brama w Gorce nie wie że jako Burmistrz Nowego Targu nie ma żadnego wpływu na prywatną inwestycje prywatna innej gminie.
Też z Koscielnej12:40, 3 października 2018
Plama to świetne miejsce i dobrze że istnieje. Najlepsze że dzieci przeciwników tego miejsca sa tam stałymi bywalcami. To jest jedyne miejsce gdzie ktoś prywatny promuje kulturę.
koziel12:37, 3 października 2018
Akurat znam wielu ludzi w Urzędzie i nie może być tak, że przed wyborami się ich zastrasza. Pani Wiceburmistrz daje jednoznacznie do zrozumienia co będzie się działo z niesubordynowanymi pracownikami. Może w końcu postawmy na normalność i solidną pracę na rzecz miasta.
js12:27, 3 października 2018
Waham się między Liszką a Michalską. Przekonało mnie, że mają jasne stanowisko co do kablówki, która jest jednym wielkim wstydem dla tego miasta. Nie wypada po prostu chodzić do ntvk i ich uwiarygadniać.
Jednym z pierwszych decyzji nowego burmistrza powinno być wysprzątanie tej stajni Augiasza. To skandal, żeby mieszkańcy płacili za takie nieuczciwe i fałszywe podawanie faktów, naciąganiu rzeczywistości. Niby nie kłamią, ale prawdy też nie powiedzą. Ludzie tam zatrudnieni (bo przecież nie dziennikarze!) wstydu chyba nie mają. Powinni skończyć jak były rzecznik poprzedniego burmistrza - w niepamięci.
Kościelna12:13, 3 października 2018
Panie Watycha cała ulica mieszkańców ul.Kościelnej pana rozliczy z tego hasła"miłości i "kocha i szanuje" dał pan "Plamę"
ten co wybierał będzie..11:59, 3 października 2018
100 inwestycji... bardzo ciekawe... ile tych wstążek na Rynku bylło...?? A te wiaty to ile kosztowały... ?? A fakt.. strefa relaxu... jakoś trudno tam się zrelaksować..
2 razy nie popełnia się tego samego błędu... Raz można było wybrać..
Temu Panu dziękujemy.. Dajmy szansę komuś innemu.. Michalska v Liszka - 4:6
Witek11:48, 3 października 2018
vyborca 2 - wystarczy pochodzić po Mieście i usłyszeć jak ludzie chwalą Watychę. Za to Michalska i Liszka są traktowani jako Ci co obiecują inwestycje nierealne. Niech przychodzą na debate. Sami sobie wybieraja to co gdzie chcą mowić. Nie potrafi Michalska na facebook wypowiedzieć się na temat tego co zawiera w filmie, tylko odsyła internautów na piknik. To pokazuje jak traktowani są Wyborcy przez dwą opozycyjną dwojkę.
Monika bez stanika11:45, 3 października 2018
Pisanie że Watycha nic nie zrobił przez cztery lata jest absurdem. Przecież wieszał wstążki.
koziel11:39, 3 października 2018
Kibic Podhale# a Marcin Kolusz nie grał w Ekstralidze czeskiej? Wstyd!!!!! Będąc kolebką hokeja, mając takich ludzi jak Borowicz, Ziętara,Kolusz Pan Watycha promuje gościa z Gdańska? To tylko świadczy o braku kontaktu ze środowiskiem hokejowym i chociażby dlatego WATYCHA MUSI ODEJŚĆ !!!!!
ivan11:30, 3 października 2018
Pan Tadek chyba chce sobie miec na glowi wizyty w sądzie. Przypominam publiczne mowieni nieprawdy i obrazanie kandydatów jest karane. Dziwię się że to puszczacie
Szymon11:26, 3 października 2018
Tadek informacje o zadłużeniu są łatwe do dostępu na podstawie sprawozdań budżetowych. Nie siej propagandy, że dane są znikąd. Wszystkie dane są oparte na dostępnych źródłach. Wystarczy trochę poszukać. Ale najłatwiej wmawiać ludziom nieprawdę.
Tadek11:14, 3 października 2018
Watycha posługuje się danymi które nie istnieją ....., niby oddłużył miasto 0 50% , kto to sprawdzi .?
Przez kolejne 4 lata ( ubiegłe ) nie spotykał się na żadnym spotkaniu z wyborcami , nie informował o realizacji wyborczych postulatów ..... jak Watysze można zaufać , że cokolwiek zrobi w "tej głoszonej kiełbasie wyborczej ....????
Wystarczy popatrzeć na otoczenie z listy Watychy - sami nie udacznicy , nić nie osiągnęli w biznesie jedynie o ile byli radnymi ( bezradnymi ) to tak przez kolejne 4 lata ..... i nic .....!!!! a zastępcy burmistrza ; jeden lepszy nieudacznik ( będąc prezesem w spółce - położył jej finanse na kolana gdzie otarła się o bankructwo ( nie było to Maniowy , które z mocy ustawy nie może zbankrutować )od drugiej Pani nieudacznik ( po towaroznawstwie)- już z orkiestrą na nią czekają w byłym Urzędzie Celnym ..
Nie ma kandydata do oddania głosu .....!!!!!
Ignos11:07, 3 października 2018
Mówicie że nie zrobił Watycha nic z obietnic a wystarczy popatrzeć na ponad 100 zrealizowanych inwestycji. Ozywienie Rynku nastąpiło. Powstało schronisko w Gorcach które stanowi baze wypadową. Więc mówienie przez ludzi od kontrkandydatów jak złym burmistrzem jest Watycha to ściema
Wyborca11:01, 3 października 2018
Panie burmistrzu gratulacje, druyga kadencja gwarantowana. Niech Pan nie odda miasta układom w ręce podszywanych kandytaków PIS Liszka i karateczka... Mówią o dobrej zmianie a za całą kadencje głosowali na szkodę miasta. Przykład? Targowica głosowali przeciwko mieszkańcom, żeby prywatnej osobie wpadało więcej do kieszeni. Ta targowica w wydaniu liszki i reszty ferajny może wykończyć Nowy Targ finansowo.
vyborca 210:43, 3 października 2018
Grzegorz Watycha - Kocham i Szanuję - jakość mnie to nie przekonuje, a reszta to zwykła ściema powtarzana przez wszystkich . A tak naprawdę to niestety Burmistrz jest od tego, z Radą by poprawić byt Miasta i Mieszkańców ,a nie mówić to przy kampanii, tylko na bieżąco wdrażać .To jest to za co można nagradzać i zostać ponownie wybranym ,to ocenią mieszkańcy .
Jak ma się to do hasła Szanuję , albo czy szanuję prawo! poprzez nie zablokowania nielegalne powstawianego pomnika na którego postawienie zgodę powinna wydać rada miasta. A faworyzowanie pychy poprzez dopuszczenie wstawienia swojego nazwiska i innych frustrowanych Panów pokazało obraz władzy Pana Watychy .Jak by Pan Watycha kochał Nowy Targ jak pisze w haśle i szanował Nowy Targ, prawo i mieszkańców , to by nie pozwolił się zmanipulować i widniał by napis od Nowotarżan albo Ludności Podhala. Kogo wy chcecie wała zrobić? ,ubliżacie innym patrzycie im na ręce , a popatrzcie na Pana Watychę jaki jest jego stosunek do prawa, które jako Burmistrz powinien przestrzegać wobec wszystkich obywateli . Co to prawo dla wybranych np . salę MOK dla wybranych ,nagłośnienie wieców frustratów za czyje pieniądze i itd. tylko dla wybranych . Panie Watycha dostaniesz odpowiedź na debacie TP w MOK ( mam nadzieje że sala będzie udostępniona ).15 października , na hasło Kocham i Szanuję i inne sprawy , już ja się o to postaram . Może nauczysz się Pan szacunku dla innych ludzi, i wypisywanie haseł które nic nie mają z rzeczywistością .Ja obywatel wolnego Królewskiego Miasta Nowego Targu, nie chce mieć nic wspólnego z tym człowiekiem, uważam że pisanie takiego hasła jest nieprzyzwoite ,bo za hasłem powinny być czyny, które jako urzędujący Burmistrz już pokazał na co go stać, że dla niego liczy się garstka frustrowanych Panów, a nie głos Rady czy mieszkańców . Tak czy siak Życzę powodzenia ! w końcu każdy może zbałamucić wyborcę takie prawo , u mnie stanowcze słowo na Pana kampanie wyborczą zaciągnięte z filmu wypowiedziane przez J23 .
Hermann Brunner nie ze mną te numery .
słowo10:40, 3 października 2018
@tez radny, powiedz to obecnemu Burmistrzowi, bo widocznie takim był radnym, że nie wiedział że tak można było zrobić. Ja nie jestem radnym. Pokazuje tylko sposób działania i wiarygodność. Uwalić pomysł przeciwnika, żeby wykorzystać później. Z programem też tak będzie jak z poprzednim?
A można było tylko złożyć wniosek o obniżenie stawki.
wierzyciel10:33, 3 października 2018
Kowalski, Bara, Marczyk? Kim się Pan Panie Watycha otacza
Przetrzyj oczy10:30, 3 października 2018
Oj Perro, przetrzyj oczy. Jak przyjdzie 27 kandydatów na radnych i każdy z nich przyprowadzi jedną osobę, a krzeseł będzie 50, to też braknie miejsc siedzących i będą musieli stać. A dodatkowo jak spotkanie robisz w małej sali, to będzie wrazenie ciasnoty. Ale ponad 150 osób które widział @Szarek, nie żartuj.
Wk10:12, 3 października 2018
Idzie nowe... czas na zmiany. Tylko pan Liszka na Burmistrza miasta.
DIKO09:49, 3 października 2018
Te ponad 100 inwestycji obala teksty opozycji że w mieście mało się robi. Kontynuacja planów i inwestycji a nie wywracanie do góry nogami jest gwarancją stabilnego rozwoju Miasta. Zmniejszenie zadłużenia pokazuje że da się działać i nie zaciągać zobowiązań ponad stan.
bum bum09:25, 3 października 2018
dobry kandydat
strachu09:24, 3 października 2018
co to za spotkanie ? bo nie wie o co chodzi ? wyjasnijcie mo please !
besala08:50, 3 października 2018
To przedstawienie powinno się odbyć pod pomnikiem-widmem, bo cała kadencja burmistrza Watychy to widmo jakieś. I jeszcze mógł sobie przypiąć medal wpięty uroczyście w klapę w czasie odsłaniania pomnika, który trzeba zgłosić do księgi Guinessa! Takich kompromitujących szopek jak z tym pomnikiem burmistrz Watycha zaliczył zbyt dużo! W przypadku burmistrza Watychy każda zmiana będzie dobra!
to już przerabialiśmy08:49, 3 października 2018
mówią o ruchu obywatelskim a chcieli odciąć się od PO
NIC NIE ZROBIL i NIC NIE ZROBI
bardzo kiepski zarządzający
nawet nowego pomysłu nie wnieśli - frazesy z poprzedniej kampanii
zrobili konwencje w tym samym miejscu co Michalska - więc plagiaty najlepiej wychodzą burmistrzowi - Watycha odpuść kiepski jesteś
Ewa08:41, 3 października 2018
A to nie pan wstrzymał stypendia sportowe dla naszych mistrzów w dyscyplinach innych niż hokej?
anty(Watycha)08:35, 3 października 2018
głosowałem na Pana 4-lata temu, i tego błędu już nie zrobię,
jest Pan moim sąsiadem i mimo zgłaszania kilka razy w sezonie zimowy zrobienia coś ze sklepem osiedlowy który smrodzi i truje wszystkich w pobliżu włącznie z Pana dziećmi, nic Pan nie zrobił.
Na układy nie ma rady
WYBORCA08:07, 3 października 2018
Brawo Panie Watych, pełne moje poparcie!
Jar08:05, 3 października 2018
Widać ile są wartę słowa burmistrza, jest środa strony jak nie było tak nie ma :(((
Kacper08:01, 3 października 2018
Za malo Pan zrobił w mieście. A to co już zostało zrobione to ciąg dalszy, zaplanowanych przez poprzedników , inwestycji. Zrzuca Pan win na kredyty które chciał Pan spłacić. Czy aby to nie wymówka? Przecie żwięcej kasy Pan by zaoszczędzić jakby dotrzymał słowa wyborczego i nie zatrudniał drugiego v-dr, nie likwidować straży miejskiej której trzeba było i tak dac odprawę - a teraz i tak trzeba wynajmować firmę ochroniarskie i dawać kasę policji, i oczywiście te kawiarenki z której jdna zamiast za 7000 została oddana za 3000. Czy to.ma być gospodarowanie pieniędzmi publicznymi i czy tak ma wyglądać dalsza kadencja Pana? To na to lodowisko bym nie liczyła Panie Grzegorzu. I dla Pana Nie. A co do kandydatów na radnych, to niektórzy mogoli by sobie zadać pytanie czy tak naprawdę dla rozwoju miasta startują czy moze dla własnej kieszeni? Byli radnymi A nic nie zrobili nawet nie odewzali się na sesji- A przecież mieli swojego burmistrza.
Teresa07:59, 3 października 2018
Konwencja Watychy pokazała że tworzy on zespół z ludźmi o dużym doświadczeniu i wiedzy. Potrafi też współdziałać z ludźmi z różnych organizacji. Ten Burmistrz przez kolejne 5 lat daje szansę na rozwój Miasta.
też radny07:57, 3 października 2018
@słowo - hahhahahha, no to jest argument! Ale się chłop napracował nad prostą uchwałą. Nie mogę, taki sukces, buahahhaha. Szkoda tylko, że zapomni(łaś)(łeś), jak wtedy i później nie ważny był interes miasta tylko wojna polsko polska i własne ambicje. Przypomnę ci zatem, że wystarczylo zamiast kierować pisma o niczym, takie nie bo, złożyć zwykły wniosek formalny o obniżenie opłat. I taka jest rola radnego - konstruktywnie propozycji i możliwość inicjowania uchwał. Kto zaś tego nie rozumie ten trąba, no i bomba.
Zoska07:50, 3 października 2018
Czy Pan burmistrz przypadkiem nie dopilnowal ze nie złożony został wniosek o dotacje na kilkanascie ładnych milonow na termomodernizację?
zawijas07:43, 3 października 2018
Zatrzymać młodych - to juz było cztery lata temu i nic, dosłownie nic w tej kwestii pan Watycha nie zrobił. Nic nie zrobił, bo jego plany kończą się tam gdzie ciemny lud kupi każdą bajkę o przyszłości. A tu zero, zero, zero. Gdyby choć przez chwilę przestał być opornym urzędasem i musiał coś wypracować, by zapłacić zusy, podatki, pracowników ... to natychmiast przestałby opowiadać te dyrdymały i zrozumiał, że chyba oderwał się od rzeczywistości, ale za nasze pieniądze. Przecież skoro przez cztery lata nie miał pomysłu na miasto, to już z pozycji biurka go mieć nie będzie.
pain07:43, 3 października 2018
Ja gorczański elf Laris nie chce aby podhale animale ze wstążkami zadeptali korony naszych drzew, bo my zbudujemy tam mosty
Paweł07:40, 3 października 2018
Popieram Grzegorza Watychę:)
monty python07:32, 3 października 2018
@Jomes, Marcin Kudasik to kabaret sam w sobie. Jak jego ugrupowanie i największy baloniarz miasta, czyli sam Grzegorz Watycha. Najgorzej, że u nich nawet zarządzanie jest jednym wielkim kabaretem.
Wicher07:31, 3 października 2018
Watycha to burmistrz od wydawania pieniędzy na imprezy ! :) On taki jak Neron , igrzyska zamiast chleba !
Kola07:25, 3 października 2018
O i nawet Michał Glonek się pojawił... Czyżby przepisal się wietrząc porażkę swojego komitetu i Michalskiej???
Na jednym ze zdjęć wypatrzylem też jedną koleżankę z przed lat- Kasiu zrobię Ci małą agitację... Fajnie wyszłaś na zdjęciach... Od zawsze w krótkich włosach ;)))
ja07:24, 3 października 2018
Będę głosować na pana, skupia pan dużo młodych, nie powiązanych z nowotarskimi układami ludzi. mam dość cwaniaków
Jemu to rybka07:13, 3 października 2018
Przeglądając materiały z poprzednich wyborów natknąłem się na ciekawą informacje. Otóż w 2010 roku P. Marek Mozdyniewicz startował z PiS. Ale już później i w tym roku na PiS się obraził? Też taki mały przebieraniec z niego.
Podatnik07:02, 3 października 2018
Wydaje mi się, czy coraz więcej urzedasow jest wNT? A
Potem woda najdroższa w Polsce, opłaty, ktoś ich musi utrzymać. Brakuje ludzi na budowach, w sklepach niech tam idą, będzie jakiś pożytek, a może woda stanieje. Byle do następnych wyborów. Żenada. Tfu
kris06:58, 3 października 2018
Prawie każdy narzeka , a ja mu dam jeszcze jedną szansę , 4 lata to za mało by wdrożyć założenia i obietnice z pierwszej kadencji , same projekty , pozwolenia i przetargi zabierają masę czasu .
Koniec programu06:46, 3 października 2018
Nikt wam nie da tyle, ile ja wam obiecam.
MF06:41, 3 października 2018
Mamy najlepszego Burmistrza przyjaznego dla mieszkancow i dla rozwoju miasta glosuj`emy na Pana ....
Aksel02:44, 3 października 2018
@Xawery
4 lata temu w programie Watychy też nie było nmiczego nierealnego, a jak to zostało zrealizowane? W sensie jak NIE zostało zrealizowane?
Arek02:10, 3 października 2018
Warto jeszcze wspomnieć o tym że na Gorce też cztery lata temu było obiecywane otwarcie ale kompleksu narciarskiego. I wsparcie turystyki rowerowej. I wsparcie sportów indywidualnych. NIC z tego nie ma, poza tym że jak stał stok narciarski tak dalej stoi. Nie wierzę już w te obietnice.
Aksel01:56, 3 października 2018
Dokonać tego miał cztery lata temu, a można mieć wrażenie jakby nic się nie zmieniło, młodzi ludzie uciekają i z tak prowadzoną polityką obecnego burmistrza uciekać będą dalej, i nic się nie zmieni, jeśli władza się nie zmieni. To pewne.
hpg01:43, 3 października 2018
Jeśli ma Pan, Panie burmistrzu przez kolejne 5 lat tak dbać o finanse miasta jak w przypadku kawiarenek na Rynku, to ja podziękuję.

A dla niedoinformowanych: kawiarenki kosztowały 900 tys. zł, zamiast 500 tys. przewidzianych w projekcie. Mimo wyższych kosztów okazało się, że co chwilę trzeba coś w nich poprawiać (złamane deski itp.) Zaledwie po 3 latach funkcjonowania trzeba wymienić dach, bo jest brudny i nie można go domyć. Koszt - 90 tys. zł. Z czyich pieniędzy? Naszych! No i jeszcze dochodzi wybór mniej korzystnej oferty: zamiast 7 tys. zł miesięcznie miast dostaje tylko 4 tys., bo komisja przetargowa wybrała restauratora, który się bardziej podobał p. wice-burmistrz. Podsumujmy: 400 tys. w plecy na starcie, potem 24 czynsze mniejsze o 3 tys. to daje 72 tys. utraconych przychodów. Do tego remont dachu: 90 tys. Łącznie 562 tys. zł STRATY dla miasta. PÓŁ MILIONA w dwa lata! I to ma być gospodarny burmistrz?
mieszko01:36, 3 października 2018
@Xawery: zachęca biznes do inwestowania w mieście? To zapytaj się jak się współpracuje z obecną ekipą lokalnych biznesmenów. Niektórzy zostali pozbawienie zleceń tylko dlatego, że ośmielili się mieć inne zdanie i innych znajomych. Zapytaj się o słowność obecnego burmistrza. Wielu przedsiębiorców powie Ci, że z p. Watychą już interesów nie będą robić, bo nie jest wiarygodny i stabilny w swoich postanowieniach.
hpg01:32, 3 października 2018
"[...] mam wrażenie, że cały czas jesteśmy w drodze. Że idziemy do przodu, we właściwym kierunku i właściwym tempem." - zgadza się, rzeczywiście ma Pan, Panie burmistrzu wrażenie. I nic poza tym. Głos na Pana to kolejne 5 lat nierozstrzygniętych przetargów, kosztownych inwestycji, które ładnie wyglądają, ale są kulą u nogi dla budżetu no i "wiyncyj" wstążek, które przykryć mają nieudolność i brak kompetencji.
Paweł01:11, 3 października 2018
Byłem na wszystkich prezentacjach. Nie ma co porównywać frekwencję u Liszki i Michalskiej do tego co było u Watychy. Dziś było na pewno zdecydowanie najwięcej osób. Sama prezentacja była tutaj ciekawa. Rzucili się w oczy ze kandydaci na radnych byli wśród ludzi a nie siedzieli osobno. To już znak jak komitety podchodzą do komunikacji wyborcami. Myślę że u Watychy została pokazana siła i mocne poparcie od Mieszkańców Miasta.
Kibic Podhala01:04, 3 października 2018
@koziel. Aron Chmielewski gra w Trzyńcu. To najlepszy polski zawodnik obecnie. Mówi o hali w Trzyńcu. Gra w Czechach 5 lat. Zna różne hale tam. Mówi na konkretnych przykładach. Nowotarżanie grają w Targu ale nie mają doswiadczenia grać w innych halach zagranica. Dlatego należy się cieszyć że Polak potrafi przekazać innym swoją opinię o tym jak wygląda zarządzanie obiektami zagranica i to w Czechach gdzie hokej to sport narodowy.
Perro00:57, 3 października 2018
Przejrzyj oczy. Byłeś tam? Ja byłem i brakło krzeseł. Ludzie z dwóch stron sceny. Zresztą sama mina Glonka jak wszedł i ledwo znalazł miejsce mówi wszystko. A Andrzej Rajski stal bo już miejsce siedzących nie było. Zresztą na zdjęciach widać jak ludzie stoją. Nie siej tu propagandy bo nie zostanie zakłamana rzeczywistość ile ludzi było u Watychy a ile u reszty.
kiszon-ka00:54, 3 października 2018
Sanger, pewnie pomyślała, że to szczęśliwy płot i da jej wygraną.
Times00:53, 3 października 2018
Logika słuchaj wypowiedzi dokładnie bo burmistrz mówił że poznał to od perspektywy Burmistrza. Konkurencja nie może się nawet w drobny stopniu pochwalić doswiadczeniem jakie ma Watycha. Choćby na stanowisku wicewójta lub sekretarza Powiatu.
Papi00:51, 3 października 2018
Ja powiem jedno. Skoro jeden kandydat pani Michalska mówi o tym że rozwój turystyki w Nowym Targu ma się opierać o inwestycje prywatna w innej gminie. I skoro drugi kandydat pan Liszka promuje się poprzez wieszanie bilboardów w Szaflarach. To widziecie że Ci kandydaci coś dziwnie postępują. Mozna krytykować Watyche ale nie można zarzucić mu że nic nie robi i że źle rządzi. Pokazuje spójna wizję rozwoju. Myśli o Nowym Targu a nie Waksmundzie czy innych miejscowościach.
sanger00:45, 3 października 2018
Tak kiszonka Michalska wiesza swój baner na koscielnym płocie na Ludrzmierskiej. Tak masz rację że to działanie dziwne. Ale już pytaj Panią Michalska dlaczego tak robi.
Logika00:43, 3 października 2018
Mike, może i "miał wiele dokonać już cztery lata wcześniej" ale raczej nie dokonał.
A z tym doświadczeniem ..., toż sam Burmistrz powiedział "Mam już wiedzę. Poznałem w ciągu czterech lat bardzo dobrze to miasto i od strony potencjału i od strony problemów, z jakimi się boryka." To gdzie on mieszkał 4 lata temu, startując wówczas na Burmistrza i jakim był wcześniej radnym skoro nie znał problemów. Doświadczenie rzeczywiście miał niczego sobie.
Niop00:43, 3 października 2018
Kiszonka na ile było żadnych propozycji debat nie wmawiają ludziom. To Liszka i Michalska sobie wymyślili że może być tylko jedna debata. Na żadną inną nie chcą isc a przepraszam podobno nie mogą.
przetrzyj oczy00:34, 3 października 2018
@Szarek, ale pojechałeś, jakie ponad 150 osób, ani połowy z tego nie widać na zdjęciach.
kiszon-ka00:27, 3 października 2018
Kiszon, a dlaczego sztab Watychy nie zgodził się na pierwszą propozycję debaty od Liszki? Pewnie dlatego, że czekał na program konkurencji.
A dlaczego GW ogłosił dziś program? Żeby konkurencja miała mało czasu na analizę przed debatą NTvK 4.10.? Taki to sprytny plan obmyślili?
Słusznie więc konkurencja odmówiła udziału w debacie na takich warunkach. Debata, dzięki planom sztabu Watychy przerodzi się w spotkanie wyborcze Burmistrza w ....
No ale jak wieszało się baner, w 2014 r., na kościelnym plocie to czego wymagać....
Jomes00:27, 3 października 2018
Marcin Kudasik już w myślach tworzył kolejny kabaret patrząc jak Watycha w swoim programie bije o głowę kontrkandydatów.
Mike00:25, 3 października 2018
Logika. Burmistrz Watycha miał wiele dokonać już cztery lata wcześniej i dużo większe doswiadcZenie w samorządzie niż obecnie kontrkandydaci. O taka jest różnica teraz.
Marynarz00:20, 3 października 2018
Grzegorz weź w końcu rozepnij jeden guzik w tej marynarce.
Szarek00:17, 3 października 2018
Na sali mlodzi i starsi. To pokazuje, ze nie mozna wierzyc propagandzie konkurentow, ze mlodzi popieraja jedna osobe a starsi druga i nikt nie chce Watychy. Ponad 150 osob pokazuje sile Ruchu Obywatelskiego Nasze Miasto.
logika00:13, 3 października 2018
Xawery, idąc tokiem Twojego myślenia, to 4 lata temu należało wybrać Fryźlewicza, bo jego ówczesne dokonania w porównaniu do ówczesnego radnego Watychy, były dla obecnego Burmistrza porażające.
Marget00:11, 3 października 2018
wchodze na relacje ze spotkania Liszki i Michalskiej. Tam pusto. Kandydaci oddzieleni od ludzi, nowotarzan. A u Watychy. Tlum ludzi. Kandydaci siedza razem z wszystkim, ktorzy przybyli. Nie ma podzialu. To swiadczy o podejsciu do Nowotarzan. Do Wyborcow.
smętny program Grzegorza00:08, 3 października 2018
Patrząc po minach na zdjęciach, to Grzegorz przynudzał i sami jego kandydaci i wce, chyba bie bardzo wierzą w to co słyszeli. Góral Marcin aż usnął z wrażenia!!!
Siwor00:08, 3 października 2018
Wystarczy popatrzec kto kandyduje z ruchu Razem tym od Pani Michalskiej. Ludzie dzialajacy w PO kilka la temu. Watycha nie ma nic wspolnego z Koalicja Obywatelska.
Kiszon00:06, 3 października 2018
do haha...no jak Pan Liszka i Michalska wola zapraszac na pikniki niz chodzic na debaty, to pokazuje jak traktuja wyborcow. Pani Michalska na facebook najpierw puszcza material a potem odsyla do dyskusji w terenie. Kpina to jest to jak Liszka i Michalska dzialaja. No ale jak wiesza sie baner na koscielnym plocie to czego wymagac....
Vigor00:03, 3 października 2018
do ?? no chyba byles na pikniku kilka lat temu....Juz konkutencja wymysla jakies bajki bo nie ma merytorycznych argumentow do dyskusji. Chyba ze panu Glonkowi sie filmy pokasowaly...
Stanisław00:01, 3 października 2018
Wszelkim piszącym masowo komentarze, walczącym o dobro swoich komitetów uprzejmie przypominam, że konkurencja to też ludzie i myślę, że powinniśmy się wszyscy szanować.
Picod00:00, 3 października 2018
Tlum Nowotarzan pokazal gdzie jest realna sila w tym miescie i komu Nowotarzanie ufaja. Nie ma wiary w promowanie biznesow w Waksmundzie ani wiary w remont starej hali lodowej. Mozecie, ludzie od kontrkandydatow, mowic co chcecie, ale mina Pana Glonka jak siedzial wsrod takiego tlumu ludzi, mowila wszystko.
Xawery23:56, 2 października 2018
A ja sie pytam piszacych tutaj ludzi od Liszki i Michalskiej, co Wasi kandydaci realnie zrobili dla miasta? Jakie projekty zrobil jako radny Pan Liszka? Co poza prowadzeniem klubu przy wydatnej pomocy Miasta od czasow jak Watycha zaczal byc Burmistrzem, zrobila Pani Michalska? Mysle, ze bedziecie dlugo myslec. Burmistrz Watycha pochwalic sie moze wieloma inwestycjami. Nie ma w jego planach niczego nierealnego. Pokazuje realne kierunki rozwoju turystyki opartej o potencjal Miasta a nie okolicznych Gmin. Zacheca biznes do inwestowania tam gdzie jest mozliwosci wspolpracy z Miastem.
???23:54, 2 października 2018
Oj kiepsko...
Dość już to miasto nacierpiało od obecnej władzy...
A p. Burmistrz? Słoma z butów wychodzi... Pokazał to na festynie w sp2. Wpychał się przed ludźmi bez kolejek z całą swoją rodziną, stroszył piórka i chadzał jak paw - co to ja nie jestem i wszystko mi się należy. Burmistrz ma służyć nam obywatelom, a nie wynosić się ponad wszystkich.
Misio23:52, 2 października 2018
Basen powstał dzięki Fali, której kontynuacja to Nasze Miasto. Wiemy ze niektórzy już piszą, ze to oni byli pomysłodawcami pływalni. Tylko ze bez Fali nie było by tak fajnego miejsca. Nikt nie zakłamie prawdy.
haaaa23:50, 2 października 2018
Współczuję burmistrzowi zwolenników. Poziom 3latków.

Taki "Zdecydowany" pisze peany na cześć G.Watychy i innych kandydatów wyśmiewa, że "nie przyszli na spotkanie".
Pytam się po co mieli przyjść? Watycha był u Liszki albo Michalskiej? Mylisz konwencję z debatą - uważaj, żebyś nie pomylił daty wyborów, albo kartek, albo nazwisk, albo lokali wyborczych...
Janusz Ogrodowa23:49, 2 października 2018
Pan Glonek mysli, ze bedzie mogl poprzez swoje nagrania nagle zbudowac super alternatywe dla Grzegozra Watychy. Prawda jest taka, ze Burmistrz pokazal spojna i rozwojowa wizje. Nie ma tam tanich obietnic. Nie ma tam budowania rozwoju Miasta na tym co buduje sie prywatnie w innej Gminie. Nie ma tam planow remontu hali, ktora nadaje sie do rozbiorki i mowienia ludziom, ze to bedzie super rozwiazanie a nie mowienie o kosztach dalszego utrzymania starej hali.
??????23:47, 2 października 2018
Koalicja Obywatelska, Platforma Obywatelska, Ruch Obywatelski ???
Wszystko niby obywatelskie ale Miasto już Nasze - czyje ?
Dante23:44, 2 października 2018
Ci od Glonka i Michalskiej oraz Liszki to teraz bazują na tym co nagrywal Glonek. Będą mówić że oni też to obiecują. Będą mówić że ostatni więc ściągamy. Prawda jest taka burmistrz Watycha zrobił ponad 100 inwestycji w całym mieście a nie skupiał się na tym co robić tylko w częściach gdzie ma poparcie. Potrafi poznać konkretne zagraniczne rozwiązania i mówić o konkretnych kosztach a nie strzelać kwotami i pomysłami bez poznania tematu. Burmistrz Watycha na silny zespół za sobą. Burmistrz Watycha zna swoj zespół a oni znają jego. Nie potrzebuję pomocy ludzi z partii by przekonali ludzi jak to miasto miało korzyści z tego.
ddd23:44, 2 października 2018
Z tym kijkiem od selfie to jak Harry Potter wygląda...
???23:38, 2 października 2018
Zdecydowany, a na jakie spotkanie niby mieli przyjść skoro to była konwencja wyborcza Watychy i jego ekipy? Mieli robić za kwiatek do kożucha jak Glonek?
Louis23:38, 2 października 2018
Nowa hala to jedyne rozwiązanie . Ma Burmistrz pomysł na nią i na jej zarządzanie tak aby zarabiała jak najwięcej na siebie. Nie obiecuje cudow. Potrafi poznać inne rozwiązanie takie jak w Czechach. Najprościej bez jakiekolwiek kosztorysu powiedzieć że remont hali nowej to tylko tyle. A gdzie koszty utrzymania Panie Liszka?
xxx23:36, 2 października 2018
w sumie bida ale lepsze to niż obietnice bez pokrycia, tak czy siak nie ma na kogo głosować :(
Haha23:34, 2 października 2018
@wyborcy, gdyby Fryżlewicz zrobił taki basen jak chciała Fala, to już dawno miasto by popłynęło.
do @Baciok23:30, 2 października 2018
Niby tacy byli wszędzie pierwsi a program przedstawili na końcu, bo pewnie potrzebowali ściągi od konkurencji. Przecież skoro tak doskonale GW poznał miasto i jego problemy to powinien z programem wystrzelić jako pierwszy. Chyba więc z tą znajomością rzeczy coś nie teges.
A Liszka, który rzekomo się gdzieś spóźnił, pierwszy ogłosił program, żeby dać konkurencji materiał do przepracowania. Jak widać owocnie to wykorzystali ;)
Za burmistrzem23:30, 2 października 2018
Panie Burmistrzu głosujemy na Pana trzymamy kciuki
Zdecydowany23:24, 2 października 2018
Krytykowac może każdy -zasadnie lub nie.

Jednak poziom i sposób działania obecnej władzy -dla konkurentów
może być wzorem. Na dzisiaj niedoścignionym.

Dlatego nie przyszli na spotkanie.

Wiec zagłosuje na Pana Watychę .

No i ....proszę nie pisać ,że basen to zasługa poprzedniego Pana Burmistrza -bo to grzech kłamstwa.
Pani Steg tej zasługi dla miasta nie godzi się odbierać.
Nowo Tarzan23:24, 2 października 2018
Glonek - operator
A polityczny23:23, 2 października 2018
Gratuluję panie Glonek, zmiany poglądów.
Zuza23:23, 2 października 2018
Konkretne spotkanie. Bez tanich obietnic. Pokazane ponad 100 mniejszych lub większych inwestycji. Pan Watycha widać że wiedział o czym mówi. Konkurencja na spotkaniach mówiła niepewnie i w sposób wyuczony. Tutaj było naturalnie. Ludzi dużo więcej niż na obu konkurencyjnych sposób po spotkaniach.
koziel23:17, 2 października 2018
I Aron Chmielewski? Wychowanek Gdańska ambasadorem Komitetu Watychy hahaha. Nie mamy wychowanków, przy takim zarządzaniu za niedługo nie będzie to fakt
koziel23:13, 2 października 2018
Po prostu dramat. Było kosmicznie bo Watycha to kosmiczne nieporozumienie. Przez ostatnie lata dokonał degradacji miasta w oczach mieszkańców i turystów. Program oparty na konkurencji bez żadnych konkretów, nudne wystąpienie. Cieszę się na debatę bo przynajmniej wyjdą jego słabości. Watycha odejdź, wstydu oszczędź
Leming doskonały23:09, 2 października 2018
Glonek kręci, Rajski wzdycha, a Watycha robi swoje, dobrze, mądrze i z myślą o mieszkańcach miasta. Michalska i Liszka podobno ze strachu zmienili swoje plany wyborcze i do końca kampanii nie zamierzają już wychodzić z piwnicy. Haha. Gratulacje Panie Burmistrzu. Świetny program !
Kolega23:06, 2 października 2018
Szkoda, że komentujący nie poruszyli tematu radnych z ugrupowania Nasze Miasto. Większość z nich w obecnej kadencji kompletnie nie istniała. Zero aktywności. A teraz mamy ich wybrać po raz kolejny? Przykładowo Radny Pysz. Nie był nawet na wszystkich sesjach, nie mówiąc o tym, że jego wkład w pracę Rady był zerowy. Proszę wszystkich o rozsądek. Ja będę szukał na listach nowych, świeżych osób, a nie marionetek do podnoszenia ręki do góry.
Uczciwy23:06, 2 października 2018
Brawo Panie Burmistrzu życzę wygranej w pierwszej turze i realizacji rozpoczętych projektów. Bałagan prawie posprzątany może będzie więcej czasu na realizację planów i dalszych zamierzeń. Pozdrawiam i trzymam kciuki za kandydata z prawdziwego zdarzenia sercem oddanego za miasto Nowy Targ, a kontrkandydatom życzę lekcji jak powinien wyglądać prawdziwy lojalny sprawom miasta Burmistrz, który nie ulega presjom biznesmenów ani własnemu ego
pytanie23:02, 2 października 2018
Rozwój komunikacji zapowiadał Liszka, a 2 tygodnie temu mieszkańcy Wojska Polskiego wystosowali kolejne już pismo do MZK o przywrócenie 12.
Miło, że Burmistrz zbiera takie informacje, ale dlaczego dopuścił do likwidacji 12? Wcześniej nie wiedział, że tym autobusem jeżdżą starsi ludzie do szpitala i dlatego jest nierentowna ?
Ewa23:01, 2 października 2018
Ooooo... Ewa bez photoshopa to juz nie ta sama Ewa... ktora to prawdziwa...?
Ja23:01, 2 października 2018
Watycha ma mój głos, zrobił bardzo dużo dla NT, teraz trzeba kontynułować zamierzone cele i realizować nowe. Jak kto inny byłby na jego miejscu to zanim to ogarnie jak to działa to minie prawie cztery lata. Nowy Targ musi się rozwijać
non profit23:00, 2 października 2018
Super. Będziemy mieć halę!!!! I nic więcej? nie będzie sal gimnastycznych przy szkołach gdzie można odczuć ich brak? Aaaaa kto ja będzie utrzymywał?- znów koszt na mieszkańców spadnie?, a ze stara halą co? jak dojedziemy do tej hali jak tu takie korki? a gdzie zaparkujemy? panie Burmistrzu ledwo pan z zadłużenia wyszedł - jak pan pisał i znów będzie na ta halę kredyt -tyle pieniędzy? A co ze skanalizowaniem osiedli i podciągnięciem wodociągów, ? A jeszcze przeciez tą drogę nad Dunajcem od zakopianki - gdzie to ma się kończyć- przy Eleclerk? Może jakiś plan bo ja sobie nie wyobrażam trochę tego. Pan chyba też nie. Cos to kiepsko widze jak analizuję ten program Pana. A może to nie pana program tylko darczyńcy wyborczego? A może to nie pan bedzie rządził miastem tylko darczyńca dobrodziej?
czyżby22:57, 2 października 2018
Glonek na konwencji Watychy??
Czyżby to był sygnał, że środowisko obecnego Burmistrza z poprzednich wyborów, specjalnie wystawiło Watychę i Michalską, żeby pokonać Liszkę?
Muszą się go więc bardzooo obawiać.
Za burmistrzem22:55, 2 października 2018
Panie Burmistrzu głosujemy na Pana trzymamy kciuki
jacek22:53, 2 października 2018
Nie!!!Dziękuję!!!Nie będę głosował na p.Watyche!!!Przez cztery lata nic sam nie zrobił dla miasta!!
@wyborcy22:53, 2 października 2018
Jaki basen Fryźlewicz? Basen powstał dzięki inicjatywie pani Burmistrz, stowarzyszenie "Fala".
absurd22:51, 2 października 2018
Bolek słuch i słucha i nieco zmartwiony
baciok@22:51, 2 października 2018
Ale nas tu bacioków sie namnozyło.
karola22:51, 2 października 2018
Pan Kudasik to chyba nie spodziewał się tego zdjęcia. Widać zainteresowanie. chyba noce ma nieprzespane. Widze tu stagnację. No cóż każdy widzi to co chce widzieć. kandydat na radnego ?? może się uda a może nie. do decyzji ludzi. Kandydat na Burmistrza- Watycha - jak go nie widzę już w tej roli. Miał szanse , ale jej nie wykorzystał. Było minęło. Epizod z życia.
Blokoś22:50, 2 października 2018
Gdyby nie Pani Burmistrz to Fryźlewicz pływał by
najwyżej w Dunajcu, a rynek to ponoć płyta nagrobna taka pamiątka po byłej władzy.
Stanisław22:46, 2 października 2018
Panie Burmistrzu, Nowy Targ z Panem
Nowotarżanka22:44, 2 października 2018
A co co za hasło" Nasze Miasto"/? to jest Wasze i bedziecie robili co chcieli? panie i Panowie to jest Miasto Nowotarżan, a nie Wasze. Nie będziecie działać na jego niekorzyść. NIE
Julian22:42, 2 października 2018
Do czego oni sie tak szczerzą? ser widzą?
Blokoś22:41, 2 października 2018
Nierobom zawsze się wydaje, że się nic nie robi. Lepiej zbierać 500+
Buflaczka22:41, 2 października 2018
MZK potrzebne - ale nie wydaniu pana Watychy , który wydaje mi się : nie był za przerobieniem MZK w spółkę? jak zadecydował m.in o MZWiK? ktoś tu kota ogonem wywraca. To raczej Pan Liszka wychodzi naprzeciw mieszkańcom, bo MZK nie powinno byc dochodowe tylko jest to głównym zadaniem gminy, aby mieszkańcy mogli dotrzeć wszędzie w mieście. I nie tylko KOwaniec z 12 , ale inne cześci miasta we współpracy z gminami ościennymi. Tutaj kiepsko Panie
wyborcy22:40, 2 października 2018
Komicznie to wygląda na fejsie dla odmiany dali zdjęcia komitetu. Pod basenem, który wybudował Fryźlewicz, na Rynku który odnowił Fryźlewicz..... Kpina/... Wstyd. Obraz nędzy i rozpaczy. Kolesiostwo i brudne dachy kawiarenek.
Jasiek22:40, 2 października 2018
Konkretnie i merytorycznie
pasażer22:39, 2 października 2018
do Mieszkanka Kowańca - powtórzył za Liszką, dwa tygodnie później. Możesz sprawdzić. Pytanie tylko dlaczego tego nie zrobił skoro cztery lata temu chciał reformować MZK? No właśnie. Gruszki na wierzbie, a głupiemu radość. Nawet tak prostej rzeczy jak ta czy inna linia nie był w stanie przywrócić, uruchomić, zoptymalizować.
Kocham Nowy Targ22:37, 2 października 2018
Wstążki są super. Im więcej tym lepiej. Brawo
@Baciok22:37, 2 października 2018
Faktycznie Glonek, Watycha ma taki program, że opozycja przyszła się uczyć, albo faktycznie przeszła na jasną stronę mocy. A gdzie kandydat "z programem obiecanki cacanki"? ... - pan Liszka, pewnie znowu się spóźnił
Magda22:36, 2 października 2018
juz obiecywał i nic nie zrobił. tylko piórka różowe i wstążeczki
wp22:35, 2 października 2018
A kto to Watycha...?
góralka22:34, 2 października 2018
do Agata jak nie wiesz nie plotkuj konwencja 15 i będą konkrety ! zmierzyć z Watychą ? może niech on sam zmierzy się z swoją ulotką wyborczą z przed 4 lat właśnie przy okazji konwencji chętnie posłuchamy dlaczego nie zrealizował ani jednego z jej punktów :)
!
blokowcy22:34, 2 października 2018
Entuzjazm jest teraz i na pokaz , a po wyborach lipa i stagnacja. Co Pan zrealizował ze swojego programu wyborczego sprzed 4 lat? raczej niewiele, nawet bardzo mało. A dlaczego nie zgodził się na debatę jaką proponował panu pan Liszka kilka dni wcześniej przed ogłoszeniem tejże nowej przez podległą panu tv ? Może się Pan bał godnego i kompetentnego rywala Pawła liszki.? A dlaczego - skoro to pan pierwszy zarejestrował listę i siebie to jako pierwszy nie przedstawił programu wyborczego? To chyba jasne -lepiej poczekać na innych , żeby później móc grać na ich programach. To jest zbyt mały wysiłek jaki Burmistrz powinien wykazać. I tak też było w tej kadencji. My z sąsiadami jesteśmy na nie dla Pana.
kręciołek22:34, 2 października 2018
Śmiechu warty ten gość, który zapewnia o czymś, czego zupełnie nie zrealizował. Przecież to jakieś kabaret owinięty wstążką blichtru. Stracił Pan panie burmistrzu swoją szansę bezpowrotnie i czuję się bardzo zawiedziony, dlatego mówie Panu NIE! A z tym zadłużeniem to prawda raczej jest zgoła inna. Przecież spłacał Pan długi nie swojego poprzednika a swoje, bo chyba Pan zapomniał, że jako radny takie zobowaiązania zaciągał i można sprawdzić za czym Pan głosował ... zresztą jako radny Pan w ogóle nie istniał i za dużo nie miał zbyt wiele do powiedzenia. To chyba jakaś choroba Morawieckiego - łże elity! Tfuuu
oscypek22:32, 2 października 2018
Ooo były też i wstążki - symbol czteroletnich rządów Watychy. Ukryte, niby z boku, ale z jakimi frędzlami? Pod balonami je Aśka schowała. Złote wstążki i nic nie warte obietnice. Tyle dostaniecie mieszkańcy Nowego Targu! Nie dajmy się zrobić w balona w duecie ze wstążkami.
J2322:30, 2 października 2018
No no podobno konwencja była widowiskowa. Pokazał burmistrz czego dokonał i co zamierza. Nie mogę się doczekać kiedy będzie jakiś zapis video ?
Panie Grzegorzu po opisie widzę ze warto oddać na pana głos. Dziękuje.
Mieszkanka Kowańca22:28, 2 października 2018
Trzymamy kciuki za linie MZK 12. Jako jedyny z kandydatów zapowiedział rozwijanie sieci połączeń MZK
g22:28, 2 października 2018
Pani Sabinie warto podziękować za sprawne i szybkie relacje z wszystkich konwencji. Super, że podhale24 podaje wszystkie ważne informacje.

Mam już swojego kandydata. I to dzięki podhale24.
Marian22:27, 2 października 2018
Przeciez Paweł Liszka poruszył temat Ludźmierskiej i 3 alternatyw, 3 to ewentualna droga przez Ibisor. Czyżby kopia Pani Grzegorzu?? A Kto doprowadził do takiego zadłużenia Miasta jak nie m.in Pan z opozycją radnych . Przecież to Wy powtarzaliście w kółko , że miasto powinno się bardziej zadłużyć. A przez t ą kadencję Pan tylko długi spłacał? może i tak tylko wobec kogo?
hahaha22:27, 2 października 2018
A Michał Glonek siedzi i nagrywa
Kibic hokeja22:24, 2 października 2018
Super wiadomość, tak trzymać w sprawie hali wielofunkcyjnej.
Baciok22:24, 2 października 2018
Ty no czy ja dobrze widzę ? Glonek na konwencji Watycha ? Kurde chyba mu się konwencje pomyliły. A już wiem, program Watycha był tak dobry ze szybko się przekolorowal i wspiera burmistrza. Gratuluje mądrej decyzji.
Agata22:22, 2 października 2018
Byłam, widziałam i jestem w szoku. Było kosmicznie, merytorycznie i konkretnie ! Naprawdę już wiem dlaczego pozostali kandydaci nie chcąc się zmierzyć z panem Watycha. Po prostu się boja, nic więcej.
Kowaniec22:16, 2 października 2018
Brawo i jeszcze raz brawo Panie Burmistrzu ! Głosujemy na Pana
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas