Bogusława Korwin: "Tworząc na szybko swój komitet wyborczy, absolutnie nie myślałam o startowaniu na burmistrza" - podhale24.pl
Środa, 24 kwietnia
Imieniny: Aleksandra, Horacego, Grzegorza
Szczawnica
Rain
Wiatr: 4.032 km/h Wilgotność: 98 %
Rain
Wiatr: 3.384 km/h Wilgotność: 98 %
Rain
Wiatr: 4.104 km/h Wilgotność: 98 %
Rain
Wiatr: 1.872 km/h Wilgotność: 97 %
Rain
Wiatr: 8.532 km/h Wilgotność: 89 %
Rain
Wiatr: 4.86 km/h Wilgotność: 99 %
Jakość powietrza
54 %
Nowy Targ
16 %
Zakopane
58 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 27 | 54 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 29 | 58 %
14.10.2018, 13:30 | czytano: 5016

Bogusława Korwin: "Tworząc na szybko swój komitet wyborczy, absolutnie nie myślałam o startowaniu na burmistrza"

NOWY TARG. - Moja krytyka być może nie zawsze była według innych zasadna, jednakże zawsze wypływała z moich przemyśleń, refleksji, analiz, ale także jako głos mieszkańców miasta - mówi radna Bogusława Korwin. To jej nazwisko wymieniano jako potencjalnej kandydatki w wyborach na burmistrza Miasta. Zdecydowała się jednak zawalczyć ponownie o mandat radnej miejskiej, tworząc własny komitet.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
W tej kadencji dała się Pani poznać jako osoba krytyczna, ostro oceniająca pracę burmistrza i podległych mu urzędników. Nie za surowo traktowała Pani "swojego" burmistrza? "Swojego", bo wspierała go Pani kandydując z jego ugrupowania do Rady Miasta.

- Startując w 2014 roku na radną z ugrupowania KWW Nasze Miasto, a więc ugrupowania burmistrza Grzegorza Watychy, liczyłam na zmiany nie tylko w zarządzaniu całym miastem, nowy powiew i nową wizję, ale także na uporządkowanie pracy Urzędu Miasta i wprowadzenie zapowiadanych oszczędności. Niestety obiecywany audyt zatrudnienia urzędników, przez te cztery lata nie miał miejsca, i w ten sposób moim zdaniem w niektórych wydziałach jest przerost zatrudnienia, a inne być może potrzebowałyby zwiększenia ilości pracowników. Jedną z przyczyn, a właściwie główną, która zadecydowała o tym, że postanowiłam zostać radną niezależną, był fakt powołania na stanowisko wiceburmistrza pani Joanny Iskrzyńskiej-Steg, a więc osoby z kręgu, które wypromowały burmistrza Watychę na obecne stanowisko. Odczułam to, jako nie tylko spłacanie przez burmistrza swoich długów wyborczych, ale także przede wszystkim - złamanie danych obietnic wyborczych. Nie to jednak jest w mojej ocenie najgorsze. Powołanie na to wysoce odpowiedzialne stanowisko osoby, nie mającej doświadczenia samorządowego, ani przypuszczam - wystarczającej wiedzy o finansach publicznych, w mojej ocenie powinno ją całkowicie dyskwalifikować. W pani wiceburmistrz zakresie czynności jest zarządzanie nie tylko Wydziałem Promocji, gdzie znalazła jakieś pole do działania, ale także Wydział Oświaty, a tutaj niestety już jest dużo gorzej, patrząc na wyniki kontroli zewnętrznych. Niestety powołując drugiego zastępce, burmistrz Grzegorz Watycha naraził budżet miasta na ponoszenie niemałego, dodatkowego, pierwotnie przecież nie planowanego wydatku - na wynagrodzenie pani burmistrz Joanny Iskrzyńskiej-Steg. Jemu samemu Rada Miasta przyznała wynagrodzenie prawie w identycznej wysokości jak burmistrzowi Fryźlewiczowi tylko dlatego, że miała być oszczędność na wynagrodzeniach. Niestety stało się inaczej i ja osobiście poczułam się oszukana. Przy wysokich wynagrodzeniach jakie mają naczelnicy wydziałów, to oni powinni być niejako "v-ce" w zakresie swoich obowiązków. I dlatego jeden zastępca byłby zupełnie wystarczający. Odpowiadając jednak na pani pytanie uważam, że moja krytyka być może nie zawsze była według innych zasadna, jednakże zawsze wypływała z moich przemyśleń, refleksji, analiz ale także jako głos mieszkańców miasta. No, ale przecież "prawdziwa cnota krytyk się nie boi".

Jak Pani ocenia swoje zaangażowanie w pracę radnej?

- Swoje zaangażowanie w pracę radnej oceniam może nieskromnie, na wysokie. I nie mam tutaj na myśli tylko ilości złożonych przeze mnie interpelacji, czy zapytań, czy też skuteczności tychże; ale także inne podejmowane przeze mnie działania na rzecz mieszkańców miasta Nowy Targ. Nie będę o nich mówić. Wystarczy, że osoby, którym udało mi się pomóc o tym wiedzą. Natomiast dobrze byłoby, gdyby zostało podane do publicznej wiadomości, ile interpelacji i zapytań zostało przez radnych w tej kadencji złożonych oraz ukazanie aktywności radnych w tym zakresie. Ma więc Pani pole do działania.

Co było Pani sukcesem, a co porażką?

- Sukcesem niewątpliwie była ilość spraw, którą udało mi się zrealizować. Sukcesy materialne, inwestycyjne są widoczne - chociaż nie wszystkie - na plakacie wyborczym mojego komitetu KWW Bogusławy Korwin, jak np. plac zabaw na ul. Suskiego, remont i budowa chodników przy bloku Suskiego 13 czy Kopernika 8, kolorowa stacja trafo na Suskiego pomalowana przez dzieci wraz z TKA FERMENT, ławki i kosze na śmieci nie tylko na Suskiego, podjazd do zaplecza sklepu przy al. Kopernika, wymiana zdewastowanego ogrodzenia na lotnisku i parę innych spraw, niekoniecznie z mojego okręgu wyborczego. Najważniejszym jednak dla mnie sukcesem było zaufanie mieszkańców Miasta, którzy zwracali się do mnie ze swoimi prywatnymi, nieraz bardzo dużymi i bolącymi problemami. I sukcesem było dla mnie, gdy udało mi się im pomóc, czy to poradą czy też skutecznym napisaniem jakiegoś pisma. Jeżeli chodzi o porażki, to są dwie. Pierwsza, że zaufałam wówczas (w roku 2014) kandydatowi na burmistrza panu Grzegorzowi Watysze i niestety się srodze zawiodłam. A druga, że głosowałam za likwidacją Straży Miejskiej. Z perspektywy tego, co się dzieje teraz w Nowym Targu uważam to za błąd, chociaż straż miejska w poprzednim "wcieleniu" była absolutnie nie do przyjęcia.

Nie zaprzeczała Pani pogłoskom o swoim kandydowaniu na stanowisko burmistrza. Brała Pani pod uwagę swój start? Czy może raczej bawiło Panią zamieszanie wokół jej osoby?

- Tworząc na szybko swój komitet wyborczy, absolutnie nie myślałam o startowaniu na burmistrza. Jednakże po jego zarejestrowaniu, bardzo dużo osób zaczęło mnie namawiać do kandydowania na to stanowisko. Zaczęłam się zastanawiać nad tą sprawą, lecz mój wyjazd, na którym spokojnie mogłam sobie wszystko przemyśleć, utwierdził mnie w tym, że startowanie tylko dla startowania - nie jest dobre. O takich sprawach trzeba myśleć co najmniej rok wcześniej, żeby budować sobie chociażby tzw. zaplecze polityczne. Trzeba też pamiętać, że prowadzę działalność gospodarczą, którą musiałabym zakończyć. Jestem na tyle osobą odpowiedzialną, że nie mogłabym tego tak sobie zrobić - właściwie z dnia na dzień - lub co gorsza, już po objęciu stanowiska, nagle po pół roku przypomnieć sobie, że działalność taką prowadzę i jest ona dla mnie ważniejsza, jak to miało miejsce w przypadku jednego z dyrektorów MCSiR, co spowodowało niewątpliwie organizacyjny chaos w tej jednostce. Dlatego w pierwszej fazie nie potwierdzałam i nie zaprzeczałam kandydowania na stanowisko burmistrza, a potem po przyjeździe nikt mnie już o tę kwestię nie pytał.

SPalka
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
ciekawy11:48, 18 października 2018
Heh - dzięki plemnikom w basenie Nowy Targ miał swoje 5 minut w ogólnopolskich środkach masowego przekazu - nie ważne co się mówi, ważne, że się mówi.
,.20:47, 16 października 2018
Bardzo kiepska radna w każdej dziedzinie. Przepraszam tych co jej schlebiają. A może człek nie zna jej z tej trzeciej strony?
besala18:47, 16 października 2018
Pani Bogusława Korwin dla radnych wszystkich szczebli powinna być wzorem. Jest bardzo aktywna, dociekliwa i uparcie dąży do rozwiązania problemu lub wyjaśnienia sprawy. Nie ze wszystkimi jej działaniami się utożsamiam, ale Pani Korwin rozumie istotę pełnionego mandatu i pełni go odpowiedzialnie. Jej przeciwieństwem są radni celebrujący tylko, ukazujący się tu i tam, gdzie kamerki i burmistrz. I nie myślę tylko o radnym Leszku Pustówce, gdyż takich radnych-bywalców jest więcej.
myślący18:05, 16 października 2018
mojego zaufania ta pani korwin nie ma ,ponieważ to strasznie popyrtane babsko .Co ta za burmistrz by był,to że ciągle bruździ to jest dobra-w czym!!!!!!!!!!!!
Do ,, mieszkanka 17:18, 15 października 2018
Do ,, mieszkanka " czytając twoją wypowiedz nasówa mi sie od razu mysl że pisze to osoba z otoczenia Pani Joanny , nie wiem nic o zasługach tej Pani z wyjątkiem basenu w NT , z którym od początku były jakies problemy , począwszy od wad budowlanych a skączywszy na sex aferach .
Pani Radna Bogusława przynajmnie porusza każde problemy mieszkanców a zwłaszcza te małe które są również istotne a nie odrazu chce nachapkac się wielką łyżką czy też chochlą , zaistnies czymś wielkim i tyle . Poza tym nie przypominam sobie żadnej innej konkretnej inwestycji i zaangażowania w coś innego jak tylko wydawanie publicznych pieniędzy na imprezy oraz te pseudo kawiarnie które stoją na płycie w rynku i z którymi równiez jest problem jesli chodzi o zadaszenie i szpetny wygląd .
Nic poza tym w temacie .
spostrzegawczy15:55, 15 października 2018
~~~do Adam
Czy próg 600 głosów na całą listę BK jest według ciebie nie do przeskoczenia? Żebyś się nie zdziwił.
Anetka14:39, 15 października 2018
a i zapomniała, że na plecach burmistrza Watychy wjechała do rady
Anetka14:39, 15 października 2018
bo korwinka wzięła farbę i pomalowała a potem łopate i zrobiła chodnik
ja14:31, 15 października 2018
osobiście nie chciałbym zeby ta pani dostała się na radną bo zamiast sex afery można zająć się poważniejszymi rzeczami.
Mieszkanka14:03, 15 października 2018
Od jakiegoś czasu czytam jadowite uwagi na temat pani vice Burmistrz i denerwuje mnie jak można być tak niesprawiedliwym. Pani Korwin nie kojarzę z niczym konstruktywnym w tym mieście. Pani Asi natomiast gratuluję tego co osiągnęła w tym mieście. Dzięki niej nastąpiła zmiana , mamy basen i miasto, które wreszcie się jakoś prezentuje. Śmieją się z jej imprez ,ale to one nas promują na zewnątrz. Determinacja i pracowitość p. Asi zasługują na uznanie i szacunek .Myślałam ,że silna mądra kobieta przeszkadza mężczyznom ( zwłaszcza tym , którzy jej dużo zawdzięczają) a na przykładzie pani Korwin widać ,że stanowi zadrę w oku również dla kobiet ,którym nieszczególnie się udało wybić.
Buahahaha12:44, 15 października 2018
@Pan Fala, weź sobie Panią Falę, wsadź w ramki i módl się do niej. A, i jeszcze koniecznie przewiąż wstążką.
Ocena12:32, 15 października 2018
@spostrzegawczy, nie napinaj się tylko poczytaj kodeks wyborczy o sposobie liczenia głosów, o metodzie D'Hondta, i wtedy zobaczysz jak to wygląda w rzeczywistości i jakie mają szansę jako komitet.
Jeżeli uważasz, że napisałem nieprawdę, to napisz w którym miejscu, a nie uprawiaj demagogii. Jeżeli lider komitetu, na dzień dobry, tak ustawia listę że ogranicza jej szanse, to już świadczy, że z tym poparciem nie jest tak kolorowo. Druga sprawa, to to że lider komitetu, w okresie kampanii wyborczej wyjeżdża na dłuższy czas. Nie wnikam dlaczego ale o wyborach było wiadomo już od 4 lat, więc chcąc odegrać w nich jakąs rolę, tak się ustawia wyjazdy, żeby aktywnie pozyskiwać zwolenników. O ile 192 głosy w jednomandatowych okregach wyborczych dało mandat, to już przy sposobie liczenia D'Hondta, nawet 500 głosów może go nie dać, bo cała lista musi mieć ponad 600-650, by myśleć o jednym mandacie. A gdzie pozostałe mandaty?
W takiej samej sytuacji jest komitet PSL, który zgłosił jedną listę w okręgu 1.
Jolasia12:17, 15 października 2018
Panie Fala:A potem zadzwonił budzik i się obudziłem....I cóż?....Ano rzeczywistość skrzeczy....Sukcesów pani Bogusiu!
popieram !12:10, 15 października 2018
Mysle że jesli ktos chce cos zmienic w tym ,, całym oszukanym środowisku " Pana Burmistrza i jego świty to powinnien oddac głos na kogos kreatywnego i nie bojącego się układów w tym miescie ! Dla mnie jest to jedyna Radna która brudy Urzędu Miasta i inne niepowodzenie obecnego Burmistrza nie ,, zamiata pod dywan " tylko głosno o tym pisze i nie boi się wychylic i sprzeciwic układom politycznym w tym miescie . Czasami ma dużo ataków na sprawy które porusza ale cieszy mnie fakt iż ją to nie zniechęca i nie strara się jak inni ,, lizac im ***" tylko nadal jest aktywna i porusza coraz to nowe problemy .Bravo za to !!!
Mędrca szkiełko i oko12:03, 15 października 2018
do Pan Fala
Gdy pomyślę, że mieszkam w tym mieście z takimi jak Pan, to myślę: "Uciekać! "
do nadal tak myślę
Przywracasz wiarę w ludzi.
nadal tak myślę09:59, 15 października 2018
Pani Korwin Bogusława to jedyna w mieście Radna,
Która walczy w słusznych sprawach, jest uczciwa i zaradna.
Nie stosuje ?wazeliny?, tak, jak to jest w Radzie modne,
Ma odwagę mówić o tym, co nie zawsze jest ?wygodne?.

Temu miastu trzeba radnych nie dla partii, lecz dla ludzi.
I dlatego Pani Korwin zaufanie moje budzi.
Nasza nowa Rada Miasta takich osób potrzebuje,
Ty, Wyborco,w październiku, właśnie o tym zdecydujesz.
.09:38, 15 października 2018
A szkoda. mój głos by dostała.
modliszka09:33, 15 października 2018
Adam, matematyka jest królową nauk jak widać nie dla wszystkich.
spostrzegawczy09:20, 15 października 2018
do Adam i Ocena
Nie ważna ilość startujących ale jakość i "wyrazistość". Nieraz pięć osób zbierze więcej głosów niż 20. Niestety, ale na wejście wszystkie komitety mają takie same szanse. Tak więc nie napinajcie się, niedziela już niedługo. Zobaczymy.
Pan Fala09:04, 15 października 2018
I znowu Pani Korwin, żeby zaistnieć powołuje się na Joannę Iskrzyńską-Steg, bo swoich większych osiągnięć nie posiada, więc musi odnosić się do innych, żeby ktokolwiek chciał ją słuchać.
Joanna Iskrzyńska Steg jest inicjatorem budowy ktytej pływalni w naszym mieście i założycielem Stowarzyszenia FALA, którego była Prezesem. Tylko jej skuteczność i determinacja pokonały ośli upór do budowy pływalni burmistrza Fryźlewicza oraz z-ców Zajączkowskiego i Kolasę i teraz wszyscy możemy się cieszyć z pływalni miejskiej. Joanna Iskrzyńska-Steg jest ŕównież inicjatorem Ruchu Obywatelskiego Nasze Miasto, które brało udział w wyborach samorządowych w 2010r. i to Joanna wystawiła jako kandydata na burmistrza Janusza Tarnowskiego, który przegrał z M.Fryźlewiczem tylko 300 głosów. Ten Ruch doprowadził też do zwycięstwa w wyborach w 2014 r. Grzegorza Watychę. Pani Korwin przystępując do tego zwycięskiego ugrupowania udało się zdobyć mandat do Rady Miasta.I właśnie na plecach Joanny i Grzegorza Watychy jest pani radną. Sama pani nic nie stworzyła, bo opŕócz tych drobnych remontów, które pani wymienia i uważa za rozwój miasta i ciągłej ktytyki innych, to to jest pani dorobek.Wcześniejsze pani starty w wyborach kończyły się fiaskim. Podważając kompetencje pani Joanny i wymieniając swoje osiągnięcia jest pani co najmniej śmieszna. Nikt by nie czytał z panią wywiadu gdyby nie osoby do których sie pani odwołuje, a stworzenie swojego rodzinnego komitetu ze swoimi dwiema córkami, niezbicie świadczy że dla mało kogo jest pani autorytetem.Kadencja Joanny Iskrzyńskiej Steg budzi powszechne uznanie, o czym pani wie i to panią najbardziej doprowadza do złości.
blantu09:01, 15 października 2018
władek szlifierka pożyczył kozaki-wodery od Joanny i biega po pastwiskach i bagienku. Zakochał się biedoczusko się w Joannie, zafascynował go jej LOOK. Do tego stopnia że zapominał co w mieście kiedyś grało i co się działo. Joanna jest dla niego jak Kaligula dla ludu. Władek nie palcie tyle dżointów w tej swojej kańciapie wyborczej bo potem wypisujesz ty i twoi koledzy dziwne rzeczy.
@a dam07:43, 15 października 2018
Ja tam zagłosuje na Korwinkę i Jej Komitet inni z którymi
rozmawiam też .
Najlepsi są nie powiązani Radni . To jest demokracja i nie zmusisz mieszkańców do głosowania na komitety , bo maja wolną wolę. Teoretycznie jeśli jako mocne osobowości otrzymają dużą ilość głosów.
To wejdą wszyscy !
Jest 12 821 suwerenów .
Kot07:29, 15 października 2018
Właśnie trzeba być menadżerem a nie wieszać wstążki
Kot07:26, 15 października 2018
Vice ma kilka udanych imprez no nic tylko zalamac się można. Miasto to nie agencja artystyczna a może ktoś wie jakie studia ukonczyla
Podgladac05:45, 15 października 2018
Jakoś w tych kandydatach nie ma nikogo kto jest menagerem ,tylko stołek,trza mieć wizję,kiedyś śmiali się z Mariusza,ale po dokonaniach,to trza było,Miasto było by dużo do przodu,a tak uciekł do warsiawy
A4A5A6abc03:20, 15 października 2018
..Bociok4 ma 100% racji na temat Boguski
Buahaha00:58, 15 października 2018
@wladek szlifierka, rozbawilees mnie prawie do łez. Joasia ma na swoim koncie basen? :):):):)
Ja tam nie wiem co ma Joasia na koncie, ale basen to może i ma, ale pod łóżkiem.:):):):)
Adam23:48, 14 października 2018
Niestety albo stety, w zależności od sympatii, ale Pani Korwin nie ma szans na wejście do Rady. Tzn szanse są, ale tylko w teorii. Dlaczego? Bo każdy komitet, by wziąć udział w podziale mandatów musi mieć poparcie powyżej 5% w skali całego miasta. A lista w jednym okręgu, w dodatku niepełna takie poparcia nie zbierze.
Ocena23:20, 14 października 2018
1. Pani Korwin, była pani w tej bezpłciowej kadencji, chyba najbardziej wyrazistym/ą Radnym/Radną. Za to duży plus.
2. Duży plus także, za przyznanie się do błędu w sprawie SM, bo nie każdego było na stać z tych co głosowali przeciw. Ale... Jako księgowa proszę policzyć, ile miasto zyskało na likwidacji SM a ile nie zyskało lub straciło. Przyznając się do błędu pewnie Pani już wie, proszę więc przedstawić mieszkancom taki mały bilans, który niestety obciąży Burmistrza i wszystkich radnych, którzy głosowali przeciw SM. I tu niestety wielki minus.
3. Przykro mi to napisać, ale nie odrobiła Pani zadania domowego z kodeksu wyborczego, wystawiając niepełną listę ( 5 osób na 10 możliwych), tylko w jednym okręgu. System liczenia głosów, daje Pani komitetowi szansę na wzięcie, co najwyżej, jednego mandatu. Tym samym, ograniczyła Pani innym osobom z tej listy możliwość wejścia do podziału mandatów. Ja rozumiem, że gra wyborczą to gra zespołowa, ale w innych komitetach teoretycznie każdy kandydat ma szansę na mandat, a w Pani komitecie nawet teoretycznie szansę ma tylko Pani. Błąd, niewiedza, czy wyrachowanie? Niezależnie od powodu, można to ocenić na bardzo duży minus.
Sasiadka23:13, 14 października 2018
Liczę na to, że jej kariera się skończy w Radzie Miasta. Koniec pośmiewiska. Dz8eci nie mają co jeść A my będziemy kotkom domki budować... żałosne. Trzymam kciuki za jej niepowodzenie w wyborach.
do władek szlifierka23:09, 14 października 2018
idź po wstążke
Ala21:42, 14 października 2018
Kto jej nie zna, może to kupi. Jak ktoś jest zawistny to może działać, ale pamiętajcie, nie wolno takiej osobie dać władzy. Tak, że o fotelu burmistrza nawet nie wspominajcie.
Lilianka21:39, 14 października 2018
bardzo dobrze pani Korwin. Trzeba byc dociekliwym - tylko trochę więcej powinna być pani konsekwentna. jeżeli pani twierdz, że coś jest nie tak...jak w przypadku panu prezes ZGM, czy te kawiarenek rynkowych to trzeba "zgłosić" do weryfikacji. A dodatkowe pieniądze jeszcze zostały stracone na nowego pana prezesa MPC, bo poprzedni tez to stanowisko obejmuje i pobiera za to wynagrodzenie tylko nie pracuje, czyz nie tak?
władek szlifierka20:41, 14 października 2018
bravo za odwagę
ja gdybym miał tak już kogoś krytykować to najpierw bym zajrzał do swojego gniazda - najbliższego gniazda...mniejsza z tym i wybrykami Pani Korwin.
Kobieta zajmij sie sprawami przyziemnymi w końcu i zejdź na ziemie błagam bo naprawdę duby smalone pleciesz i mi już uszy pękają, jakbym miał taką żonę to skusiłbym się nie powiem na co. Joaśka Joaśką ale Ty co zbudowałaś albo czym zasłynęłaś ? Ta przynajmniej ma na swoim koncie basen i kilka bardzo udanych imprez a Ty? zajefajny projekt schroniska dla psów ala hotelu...dzikie pomysły na każdej radzie krytykować za wszelką cenę i no i lista się kończy. Bogusławo we władzy trzeba być managerem a Ty niestety nie posiadasz takich umiejętności a na studio is too late.....do grządek i wnuków niech że chociaż oni mają pożytek
tak myślę20:02, 14 października 2018
Pani KORWIN to przykład dla innych , szczególnie nowych radnych. Radni mają działać dla ludzi, nie dla UM ! Gdyby burmistrz był ok, nie byłoby wobec niego żadnej krytyki, zewsząd płynęłyby pochwały, słowa uznania. A skoro nie ma do tego powodów, to już na pewno nie wina Pani KORWIN.
Głosujemy na Panią, Pani Bogusiu!
Michael19:48, 14 października 2018
Na plecach to się właśnie ZASTĘPCY GW wyforowali. Osoby wybrane przez obywateli miasta na radnych same na ten wybór zapracowaly
baciok419:01, 14 października 2018
Pani Korwin weszła do rady na plecach Burmistrza i p.V-ce.Sama stwierdza
że JIS pochodzi z kręgu osób,które wypromowały GW,a więc pośrednio i ją samą.Co do oceny p.Korwin jako radnej to nasuwa się tylko jedna refleksja.
Pani już dziękujemy.Z takimi ludźmi nie da się nic budować.Tylko destrukcja i ***.
z Nowego Targu18:40, 14 października 2018
Osobiście uważam że Radni powinni być dociekliwi ,wykształceni,kreatywni aktywni i niezależni .
To ja18:33, 14 października 2018
Jednym pomaga drugim szkodzi. Na burmistrza na ha ha dobre:)))
wyborca18:26, 14 października 2018
Święte słowa, zgadzam się z nimi w 100% takich właśnie ludzi potrzebujemy w Radzie Miasta. Pani Korwin proszę kandydować za 5 lat na stanowisko burmistrza, będzie miała pani mój głos i wielu, wielu innych- miasto i mieszkańcy potrzebują Pani.
Miescon17:28, 14 października 2018
Jedyna osoba, która w trakcie tej kampanii potrafiła otwarcie powiedzieć o swoich porażkach i przyznać się do tego, co zrobiła źle. Nie mówię już o GW , bo to chyba wszyscy wiedzą, ale jestem pełen podziwu, że Pani Radna przyznała się, że błędem było zlikwidowanie SM. Takich ludzi nam potrzeba, a nie radnych, którzy na ulotkach piszą o wspieraniu lokalnych inicjatyw, a wspieranie to według nich znaczy podniesienie ręki na głosowaniu lub nie. Takim radnym podziękujemy w następną niedzielę.
Michael17:24, 14 października 2018
Bogusiu bardzo Cię szanuję że jesteś szczera i bezkompromisowa.Wszystkiego dobrego
jolka17:24, 14 października 2018
Cenię Panią Korwin za stosunek do zwierząt, chęć niesienia im pomocy. Większość radnych drwi sobie z tego problemu, a jest to problem nie tylko zwierzą ale wielu ludzi , którzy bezinteresownie angażują się w ich ratowanie najpierw zbierając ich z ulic, następnie zapewniając im z własnych środków opiekę medyczną , kończąc na szukaniu im nowych domów. Tutaj miasto zawodzi na całego, bo kilkanaście sterylek w roku i kilkanaście kilogramów karmy nie rozwiązują problemu, a spędzają sen z powiek wielu wrażliwym obywatelom tego miasta. Uważam, że ochrona zwierząt, która jest zadaniem własnym gminy, leży pod psem.
kg17:24, 14 października 2018
Dobrze, że pojawiają się głosy na TAK z uzasadnieniem. Wyborcy chcą takiej wiedzy o przedstawicielach, to im ułatwi wybór spośród wielu. Oby nie było nikogo z tych, o których wspomina baciok, że "idą chyba dla diety"
STAŚ17:21, 14 października 2018
Myślę, i jestem przekonany, że na burmistrza, brakłoby głosów ! Ale na radną, wystarczy.
Powodzenia.
ergosum17:21, 14 października 2018
do fala: gdyby nie stazysci to starostwo powiatowe przestalo by ustniec. tylko oni tam pracuja w niektorych dzialach. podobnie zreszta jest w innych urzedach.
Basia16:32, 14 października 2018
Dobrze, że w tej fatalnej i bezpłciowej Radzie była pani Korwin. Dziękujemy pani Bogusiu!
Inaczej stracilibyśmy nadzieję, że samorząd jest potrzebny mieszkańcom, a Watycha ze Stegową wyprawialiby taki rzeczy, że głowa mała. Dlatego czekamy, aby inni mieszkańcy pokazali tym arogantom z fałszywymi uśmieszkami czerwoną kartkę, a ludzie uczciwi, tacy jak radna Korwin wyciągnęli na światło dzienne wszystkie brudy tej ekipy z ostatnich czterech lat. A będzie tego sporo ...
xxx15:25, 14 października 2018
Zapomniała Pani o trojaczkach, którym to Pani pomogła najbardziej!!!! Pomaga Pani zwierzakom, jest Pani mocno w to zaangażowana. Chce Pani miasta dla ludzi, dla nas, dla mieszkańców a to jest najważniejsze!
Pestka14:34, 14 października 2018
Taki powinien być radny- zaangażowany w sprawy mieszkańców i uczciwy. Nakład pracy tej Pani w sprawy miasta wielokrotnie przewyższa wartość diety radnego, to społecznik z powołania. Moja kandydatka do Rady Miasta.
Pewien Pan14:32, 14 października 2018
Na szybko? Nie wiedziała że będą wybory szkoda że im wcześniej tego nie mówią jak dzieciom w szkole co maja przynieść na nastepne zajecia... Myślałem że do wyborów powinno się podejść poważnie.
Marek14:08, 14 października 2018
Większość moeszjańców uważa podobnie jak pani Korwin że Watycha nie zrealizował obietnic wyborczych i oszukał mieszkańców. Nikt z moich znajomych nie zagłosuje już na Watychę. Prawdopodobnie nie wejdzie do drugiej tury.
Profesor13:50, 14 października 2018
Korwin mówi jak jest. Naczelnicy zarabiają krocie a zwykły pracownik mniej niż kasjerka w sklepie. I potem dziwić się, że urząd funkcjonuje byle jak. Odjąć szefom a dać pracownikom bo to oni pracują a nie tylko podpisują światki za grube pieniążki
fala13:45, 14 października 2018
Audytu urzędu nie było i potem jest tak, że trzeba ratowac się stażystami. W ochronie środowiska banda stażystów bez żadnych uprawnień, to samo w reszcie urzędu! To przecież chyba nielegalne by za urzędników pracowali stażyści a na pewno jest nie profesjonalne! Pani Korwin ma 100% racji! Szkoda, że nie kandyduje bo by posprzątała ten bajzel
baciok@13:37, 14 października 2018
Trzeba takich ludzi w Radzie. Pani Korwin jest osoba dociekliwą i niestety zadaje dużo niewygodnych pytań do władzy. Część radnych idzie do Rady chyba dla diety. Tak to widzę.
Takich osoby jak Pani Korwin trzeba popierać i wybierać na radnych.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas