Modlitwa za arcybiskupa, który przeciwstawił się LGBT. Poparcie ze strony górali - podhale24.pl
Sobota, 20 kwietnia
Imieniny: Agnieszki, Czesława, Amalii
Szczawnica
Clouds
Wiatr: 16.272 km/h Wilgotność: 73 %
Clouds
Wiatr: 14.652 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 13.5 km/h Wilgotność: 70 %
Clouds
Wiatr: 12.132 km/h Wilgotność: 75 %
Clouds
10°
Wiatr: 12.24 km/h Wilgotność: 57 %
Clouds
Wiatr: 8.028 km/h Wilgotność: 71 %
Jakość powietrza
20 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 10 | 20 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
10.08.2019, 20:00 | czytano: 10286

Modlitwa za arcybiskupa, który przeciwstawił się LGBT. Poparcie ze strony górali

Na Franciszkańskiej 3 w Krakowie odbył się wiec poparcia na Metropolity Krakowskiego abpa Marka Jędraszewskiego, który nazwał ideologię LGBT "tęczową zarazą". Wzięli w nim udział również przedstawiciele Podhala m.in. prezes zakopiańskiego oddziału Związku Podhalan Maciej Zubek i senator ze Szczawnicy Jan Hamerski.

Fot. Joanna Adamik / Archidiecezja Krakowska
Fot. Joanna Adamik / Archidiecezja Krakowska
W czuwaniu uczestniczyło kilka tysięcy katolików z całej Polski i ze świata, przedstawiciele zgromadzeń zakonnych, a także – w wymiarze duchowym – pielgrzymi, zdążający na Jasną Górę. W tym samym czasie modlono się w wielu klasztorach, wspólnotach oraz indywidualnie w wielu miejscach nie tylko w kraju, ale i za granicą.

Wierni odmówili Koronkę do Bożego Miłosierdzia, Litanię Narodu Polskiego, Modlitwę do św. Michała Archanioła, Modlitwę do św. Jana Pawła II w intencji Rodzin i Różaniec, który poprowadził ks. Jarosław Wąsowicz. - Arcybiskup zawsze może na nas liczyć. Chcemy podziękować za jego wierność Bogu i Ewangelii. Wasza obecność jest reakcją na falę nienawiści, jaka spotyka naszego metropolitę. Wzorem ks. Jerzego Popiełuszki, męczennika okresu komunizmu – chcemy zło dobrem zwyciężać – mówił Dariusz Walusiak, dziennikarz i reżyser.

Przeczytano również odezwę, w której opowiedziano się po stronie chrześcijańskich wartości: „My, polscy katolicy, zgromadziliśmy się w Krakowie, by bronić arcybiskupa Marka Jędraszewskiego wiernego Bogu i Ewangelii, a także stanąć w obronie całego polskiego Kościoła, którego część stanowi każdy z nas (…) Po atakach na arcybiskupa Marka Jędraszewskiego, zdecydowaliśmy się wyjść na ulicę, by przypomnieć, że my katolicy, jesteśmy polskimi obywatelami. Że chroni nas prawo. Z tego miejsca, pamiętającego spotkania Polaków ze świętym Janem Pawłem II oraz jego następcami: papieżami Benedyktem XVI i Franciszkiem, wzywamy polskich biskupów i polskie władze do stanowczego przeciwstawienia się antychrześcijańskiej rewolucji, ideologii LGBT zmierzającej de facto do neomarksistowskiej dyktatury. Nie możemy na to pozwolić. Non possumus!”

Poparcie dla metropolity krakowskiego wyraziło wiele osób i środowisk katolickich. Stowarzyszenie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju Polski, którego prezesem jest prof. Jan Szyszko w specjalnej uchwale podziękowało metropolicie za patriotyzm i słowa prawdy. Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej napisał o wdzięczności za mówienie prawdy dotyczącej zagrożeń dla Ojczyzny: „Dlatego my, członkowie Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej, kombatanci i środowiska niepodległościowe jesteśmy wdzięczni za powiedzenie prawdy o zagrożeniach dla Ojczyzny. Stoimy murem za arcybiskupem Markiem Jędraszewskim.” Głos zabrał Przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski, arcybiskup Stanisław Gądecki, który w specjalnym oświadczeniu zaznaczył: „Fala krytyki, która dotknęła metropolitę krakowskiego, arcybiskupa i profesora, a także reakcje pracodawców wobec osób wyrażających swoją dezaprobatę wobec ideologii LGBT+, świadczą o zakorzenionym w pewnych środowiskach totalitaryzmie światopoglądowym, polegającym na usuwaniu poza sferę obszaru wolności ludzi myślących inaczej. Do wszystkich ludzi dobrej woli apeluję więc o stosowanie zasady niedyskryminacji w publicznej dyskusji nie tylko wobec zwolenników wspomnianej ideologii, ale o dopuszczenie na równych prawach do debaty także jej przeciwników.” Ojciec Leon Knabit napisał: „Natomiast ataki na abpa Jędraszewskiego uważam za kolejne akcje przeciwko krakowskim Pasterzom. Księcia Metropolitę Sapiehę chciano aresztować i potem wyrzucić z Polski. „Wojtyła zdrajca” – było napisane na budynku przy Franciszkańskiej 3, Kardynałowi Macharskiemu grożono śmiercią. I ci wszyscy krzykacze przeminęli. Przeminą i ci aktualni, a Kraków? Będzie miał kolejnego arcybiskupa. Cała ta Czwórka odznaczała się głębokim patriotyzmem, rozumiała wartości, na których budowało się i trwało Państwo Polskie i nigdy nie występowała przeciw konkretnemu człowiekowi.”

Źródło: Kuria Metropolitarna w Krakowie, oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Atari21:04, 29 czerwca 2023
Bergoglio wyzywa Boga od "diabłów i węży" Bergoglio to zdrajca
Do @modlący bez krzyku..09:49, 14 sierpnia 2019
Dokładnie tak
maverick23:07, 13 sierpnia 2019
@ Wasyl:
Nie przepędzili, mogą sobie w Rosji mieszkać, żyć, pracować. Tylko nie wolno im popularyzować swych dewiacji i to samo można by było bardzo łatwo zrobić w Polsce wprowadzając prawny zakaz popularyzowania LGBT i mielibyśmy rozwiązany ten problem (no właśnie, a tu chodzi o to żeby gonić zajączka a nie żeby go złapać).
Wasyl12:42, 13 sierpnia 2019
Rosjanie mądrzejsi niż ludzie w Polsce popierający LGBT. Wszystkich przepędzili i tak powinno być też i u nas
mądry12:34, 13 sierpnia 2019
Być za LGBT to tak jak modlić się do diabła. LGBT jest po to aby prawnie mogli wykorzystywać nasze dzieci. Nie ma i nie będzie na to naszej zgody.
Modlący bez krzyku22:56, 12 sierpnia 2019
Brak słów! O pokorze nie wspominając! Wole homoseksualiste, który swoim homoseksualizmem krzywdy nie robi drugiemu, niż ojca rodziny, który pije, bije żonę i dzieci a w niedziele do kościoła idzie lub też wszystkie prawe i chrześcijąńskie osoby tu szczujące na drugiego człowieka.
B do MG22:47, 12 sierpnia 2019
Mądre słowa i prawdziwe. Pozdrawiam
MG22:21, 12 sierpnia 2019
Można powiedzieć, że pojechali do Krakowa zmanipulowani przez władzę ludzie i się tym chwalą. Odsetek LGBT w Polsce jest dość niewielki, a z tego odsetka mała część ma nie po kolei w głowie. Tych ludzi pokazuje się w telewizji, okraszając komentarzem straszącym przed tymi 'dziwolągami'. Ludzie oglądają i myślą, że tak to wygląda :) W rzeczywistości osoby homoseksualne są takimi samymi ludźmi, przy tym bardziej zadowolonymi z życia i niezależnymi niż Ci, którzy ich krytykują. Normalny człowiek nie ma problemu z osobami odmiennej orientacji, zmanipulowany przez władzę jak najbardziej. W tym kontekście jeżdżenie przedstawicieli Związku Podhalan do Krakowa i składanie modlitw do Maryi o poparcie biskupa dyskryminującego te osoby jest co najmniej śmieszne i niedorzeczne :) Popatrzcie poza swoje uprzedzenia, włączcie telewizor i zobaczycie, że to wspaniali ludzie, tacy sami jak Wy
@ lektura na ten właśnie czas:17:24, 12 sierpnia 2019
@maverick
Żal mi Cię :)
Obserwator15:15, 12 sierpnia 2019
Wstyd mi się przyznać przed ludźmi z Polski,że jestem z Podhala
maverick14:40, 12 sierpnia 2019
@ lektura na ten właśnie czas:
Powiem Ci dlaczego nie chcesz czytać innych autorów, da się to bardzo łatwo wytłumaczyć. Po prostu inni autorzy spoza Twojej listy przedstawiają drugą stronę medalu, inne aspekty tych samych wydarzeń i gdyby te inne aspekty nagle wyszły powszechnie na jaw, to wówczas autorzy z Twojej listy musieliby się do tych innych rzeczy odnieść, a wtedy już nie byliby takimi mędrcami i prawda nie byłaby taka biało-czarna, zaczęlibyśmy mówić o kolorach (no ale Ty się boisz tęczy). Ciekawe dlaczego księgarnie w Polsce zalane są książkami polskich autorów i jedynie tłumaczeniami historyków anglosaskich, a mało natomiast jest dostępnych publikacji np. włoskich, francuskich, węgierskich, rumuńskich (przed wojną graniczyliśmy z Węgrami i Rumunią), no i przede wszystkim, historyków niemieckich, rosyjskich i żydowskich.
PAL12:05, 12 sierpnia 2019
Z tym czymś nieda da się dyskutować jak mawiał ex prezydĘt ,, trzeba mięć odwagę i lać się dechami '' albo inny autorytet lewicy ,,liczy się brutalna siła ''
lektura na ten właśnie czas:12:04, 12 sierpnia 2019
@maverick
Czytaj sobie dalej Twojego ulubionego autora :)
Mnie jednak ani Ty, ani tym bardziej Twój ulubieniec nie przekonuje.

Interesują mnie tylko książki oparte na faktach, a nie na urojeniach :)
maverick11:32, 12 sierpnia 2019
A jakiej niby produkcji miałyby być te łuski jeśli nie niemieckiej? Polska przed wojną dopiero wstawała na nogi, nie było praktycznie przemysłu, byliśmy krajem rolniczym, a najbliższą potęgą gospodarczą i przemysłową były Niemcy (uzupełnię jeszcze że apraraty fotograficzne też były niemieckie, tak samo samochody, lornetki, radia, itp.). Tego mordu dokonali, acz z podpuszczenia Niemców, którzy firmowali tę zbrodnię, jednak niestety Polacy (myślę że Niemcy w tamtej fazie wojny chcieli przetestować Polaków czy nadadzą się im do zatrudnienia w masowym ludobójstwie Rosjan, które planowali, i czy metoda na zamknięcie dużej grupy ludzi takiej jak cała zdobyta wioska w stodole sprawdza się i wynik testu w obu przypadkach wypadł negatywnie - zatrudniono Estończyków, Łotyszy, Rumunów i Ukraińców zamiast Polaków i zamiast palenia żywcem podbitej ludności wiejskiej w stodołach celem uzyskania dla siebie przestrzeni życiowej na wschodzie zastosowano tradycyjne rozstrzeliwanie i masowe mogiły). To jest pierwszy z brzegu przykład jak Ci Twoi wielcy autorzy tendencyjnie ustawiają najnowszą historię Polski. Mam dość tych półprawd, przekłamań, i istotnych dla danej sprawy niedopowiedzeń które nafaszerowane językiem emocjonalnym robią z Polaków szowinistów. A już najgorsi są ci Twoi autorzy, którzy zajmują się najnowszą historią - żerując na tym że zwykli Polacy pozbawieni są istotnych faktów i niczego nie mogą zweryfikować, narzucają swoją, jedynie słuszną narrację wszystkiego i to jest obrzydliwe.
Do maverick10:00, 12 sierpnia 2019
@maverick
Cy TY ni mos cego cytać ino Grosa??
Kozdy normalny cłek wiy, ze tam kszty prowdy ni ma !!!
Jak napise, ze Polocy to naziści - to tys uwiezys - bo Gros napisoł ?!?! Biydnyś Ty cłeku
ewa09:51, 12 sierpnia 2019
@maverick
Dowiedz się jeszcze jakie szkoły i uczelnie kończył Gros i gdzie ;)
Dowiedz się też na czym opierał treść swojej książki :)

Piszesz "......Tymczasem Sąsiedzi to jest ich narracja pewnych kontrowersyjnych wydarzeń, tam pod koniec książki pada stwierdzenie że wszystkie szczątki zostały z miejsca spalonej stodoły usunięte, bodajże gdzieś pod pobliski las......" - Człowieku rusz głową!!!
Gros dobrze wie jak było i dlatego nie chce, żeby prawda wyszła na jaw, więc aby nie robiono ekshumacji, która nie jest im rękę, pisze, że spalono ciała :)
@maverick - z historią u Ciebie kiepsko !!
lektura na ten właśnie czas:09:35, 12 sierpnia 2019
@maverick
Czy wiesz na czym opierał się Gros pisząc tego paszkwila Sąsiedzi ??
Miał objawienie !! :)
A co do ekshumacji w Jedwabnem, to wstrzymano prace po znalezieniu niemieckich łusek!!!! I teraz wyszłoby, że to jednak nie Polacy tylko Niemcy wymordowali Żydów w Jedwabnem. A wtedy nie mogliby szkalować Polaków i Polski.
maverick - poczytaj coś więcej (jest naprawdę masa publikacji opartych na faktach) a nie tylko Grosa, który jest POLAKOŻERCĄ.
Proszę poświęć ten czas zamiast na głupie komentarze, to na szukanie prawdy!!!!!
DP08:41, 12 sierpnia 2019
Wy to jesteście totalnie oderwani od rzeczywistości...
Podatnik05:48, 12 sierpnia 2019
Maverick , i dlatego powinna być nowoczesns dyktatura XXI wieku, może wtedy zlikwidowali by Zus,Pup,Nfz ,powiaty,starostwa itp itd i 1 milion urzędasów . DOŚC okradania podatnika.
maverick01:34, 12 sierpnia 2019
@ Jurek:
Czy uważasz że nastąpi w Polsce era powszechnej szczęśliwości jak z dużą przewagą wygra PiS? Ta partia już jest mocno przeciążona, ma europosłów, Sejm, Prezydenta, sejmiki wojewódzkie, musiała oddać powiaty (u nas w Nowym Targu nie musiała zbytnio o to prosić i zabiegać żeby słabsze od PiS ugrupowania które przgrały wybory przejęły od PiS ciężar rządzenia), a przecież w 2010 roku PiS najwięcej stracił swoich polityków pod Smoleńskiem. Zawodzić zaczyna mechanizm "jak nie PIS to PO" z winy PO, które decyzją Tuska usiłowało wprowadzić podniesienie wieku emerytalnego, a potem w 2015 prześcigiwało się z SLD w zapowiedziach kto pierwszy i kto więcej przyjmie uchodźców do Polski, nie szanując w ogóle woli wyborców w tych dwóch względach, w ogóle się tą wolą nie interesując nawet. To dlatego dziś mamy ten problem, bo nadmiar poparcia dla jednej partii to jest giga problem w demokracji.
Jurek00:06, 12 sierpnia 2019
Tak bluzgają tu na PIS a tu wygląda na to że PIS z bardzo wielką przewagą wygra wybory i może to być historyczna wygrana. Już bukmacherzy obstawiają.
dla górali23:33, 11 sierpnia 2019
Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.
maverick22:54, 11 sierpnia 2019
@ lektura na ten właśnie czas:
Zauważ wszakże, że "paszkwil bez pokrycia" to Ty możesz powiedzieć o każdej książce. Tymczasem Sąsiedzi to jest ich narracja pewnych kontrowersyjnych wydarzeń, tam pod koniec książki pada stwierdzenie że wszystkie szczątki zostały z miejsca spalonej stodoły usunięte, bodajże gdzieś pod pobliski las, a Twoi idole tacy jak dr Kurek i prof Nowak wciąż oburzają się że nie wolno im było tam kopać - a priori wiadomo że nic tam nie ma, sam Gross to stwierdza, a to jest ich narracja, więc niczego nie musimy tam im udowadniać, tylko że my o tym nie wiemy bo ich nie czytamy, bo wszelka inna narracja niż nasza to jest dla nas a priori "paszkwil bez pokrycia". Jeszcze przydałoby się poczytać (tylko kto to przetłumaczy, a jeszcze gorzej, kto to wyda?) publikacje na te różne kontrowersyjne tematy w Niemczech i w Rosji, a także w innych krajach, tylko żeby to były źródła pewne (OK, ja też mam pewne wątpliwości co np. Grossa, ale jak pisze że czegoś w danym miejscu nie ma, to nie żądajmy ekshumacji żeby im udowadnić że czegoś w tym miejscu nie ma, bo oni pierwsi to powiedzieli już dawno, do tego dochodzą inne przeróżne konspiracyjne teorie Twoich autorów, a jest ich mnóstwo, i trzeba mieć naprawdę wyrobiony zmysł krytyczny żeby się nie dać nabrać na ich 'rewelacje').
klaskał ale się nie cieszył22:47, 11 sierpnia 2019
AHN tak masz rację tylko że jedyną partią która nie wprowadzi LGBT do szkół jest PIS.
taka prawda22:33, 11 sierpnia 2019
Do DR MARTENS Przecież już się zajęli a ci ludzie niech robią sobie co chcą tylko nich nie narzucają swojej choroby innym.
Te czasu już nastały22:26, 11 sierpnia 2019
Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc:Jesteś szalony bo nie jesteś do nas podobny!
Krystyna21:48, 11 sierpnia 2019
Dostali pieniądze żeby bronić LGBT i chodzić w marszach. Tylko jak by to doszło do skutku to swoich dzieci nie puszczą do szkoły. No cóż są ludzie że za pieniądze sprzedadzą nawet rodzinę.
Józek21:36, 11 sierpnia 2019
Jak można popierać kogoś który chce wykorzystać twoje dziecko. Z prawdą nigdy nie wygracie a jedyna prawda to Bóg.
AHN21:33, 11 sierpnia 2019
Co za perfidna gra polityczna. Za moment usłyszymy "głosujcie na nas, bo jak nie to przyjdzie LGBT".
W międzyczasie ludzie umierają w kolejkach do lekarza, a ceny żywności powoli zmierzają do cen europejskich.
Ludzie obudźcie się! Kolejne rzady robią z was niewolników pracujących za grosze, a "Panowie" mają własne szpitale, limuzyny i samoloty.
"Za pieniądze podatników baluj!" - wystarczy co jakiś czas nastawić jednych na drugich, żeby czasem się przeciw "Panom" nie burzyli.
@ lektura na ten właśnie czas21:16, 11 sierpnia 2019
@maverick
''.... tymczasem w Sąsiadach Grossa..."
Sąsiedzi Grosa to paszkwil bez pokrycia, nie mający jakiegokolwiek poparcia w rzeczywistości i o tym mówi też profesor Marek Jan Chodakiewicz
@Do wszystkich zabierających tu głos !!!20:43, 11 sierpnia 2019
Ja bym dopisał jeszcze do listy Marcina Rózalskiego
maverick20:37, 11 sierpnia 2019
@ lektura na ten właśnie czas:
Generalnie się zgadzam, ale chodzi mi o potrzebę zachowania dystansu do treści przekazywanych przez te osoby, które moim zdaniem i tak robią świetną rzecz dla Polski. Niestety, żyjemy w czasach tzw. 'politainment' (zbitka słowna polityki i rozrywki) i aby się przedostać ze swoim przekazem autorzy nasycają swój przekaz olbrzymią emocjonalnością, a my angażujemy się w te treści, stając się ślepymi na inne mniej widoczne, ale jednak fakty. Oto pierwszy przykład z brzegu: Ewa Kurek straszliwie się oburza dlaczego nie zrobiono ekshumacji w Jedwabnem, tymczasem w Sąsiadach Grossa jest jasno czarno na białem napisane, że żadnych szczątków ofiar w miejscu tej stodoły nie ma, więc nie ma czego tam szukać, ale to nam nie przeszkadza strasznie się oburzać dlaczego nie ma ekshumacji, która z góry wiadomo że jest bezprzedmiotowa (osobną sprawą jest brak zgody organizacji żydowskich, ponieważ skoro nie ma tam nic to niech sobie Polacy kopią, prawda? No i takie prekomarzanie się cały czas, wielka wojna w łyżce wody). Naprawdę, co chwilę ci Twoi autorzy czegoś istotnego dla omawianych spraw nie dopowiadają sami też.
Katechizm dla arcybiskupa19:50, 11 sierpnia 2019
Katechizm pkt. 2358
Pewna liczba mężczyzn i kobiet przejawia głęboko osadzone skłonności homoseksualne. Osoby takie nie wybierają swej kondycji homoseksualnej; Skłonność taka, obiektywnie nieuporządkowana, dla większości z nich stanowi ona trudne doświadczenie.

Powinno się traktować je te osoby z szacunkiem, współczuciem i delikatnością. Powinno się unikać wobec nich jakichkolwiek oznak niesłusznej dyskryminacji.

Osoby te są wezwane do wypełniania woli Bożej w swoim życiu i - jeśli są chrześcijanami - do złączenia z ofiarą krzyża Pana trudności, jakie mogą napotykać z powodu swojej kondycji.

Jak arcybiskup stosuje ten zapis mowiąc o zarazie?

Jasiu Hamerski zastanów się ???? , co ty robisz ???
@ lektura na ten właśnie czas:19:39, 11 sierpnia 2019
@maverick
Te osoby, mówią najrozsądniej obecnie w Polsce !!!!!
Nikt w tej chwili nie dba o interesy Polski bardziej od tych właśnie osób i chwała im za to,że są !!! Przynajmniej jest jakiś głos rozsądku jeszcze w tym kraju !!!!
Trzeba niestety poświęcić trochę czasu na posłuchanie ich, żeby dowiedzieć się co naprawdę dzieje się obecnie w Polsce, bo tego od rządzących się nie dowiemy!!!
nie ślepy19:14, 11 sierpnia 2019
Z głupcami się nie dyskutuje! Z deprawacją i moralnym upadkiem się nie dyskutuje! Ze złem się nie dyskutuje! Garstka nie wiadomo kogo chce narzucić swoje chore standardy wszystkim!
Mądrale od pisma świętego i wszelkiego rodzaju pseudo katolicy, przypomnę wam jak się taka dyskusja w tym temacie z Panem Bogiem skończyła dla Sodomy i Gomory, bo nie chcecie pamiętać!
Dziś w wolnym kraju,jakim jest podobno Polska, można stracić pracę za niepochlebne wypowiedzi na temat tego tęczowego zdziczenia! Tej dziczy już nie wystarcza obrażanie wszystkich, kto się z nimi nie utożsamia, posuwają się jeszcze dalej i jest tylko kwestią czasu, kiedy zaczną zabijać w imię chorej ideologi, tak samo jak czerwoni i inni!
Dlatego trzeba stawiać opór i popierać każdego, kto ma odwagę to robić, bo musimy tą zarazę zgnieść w zarodku i nie pozwolić się rozwijać następnemu szatańskiemu pomysłowi!
P.S /lewackie i inne chore opinie mnie nie interesują!/
Ja18:49, 11 sierpnia 2019
Jak można iść się modlić tam gdzie ukrywają się pedofile! !!

Do tej pory myślałem że górale to są jak Janosik ale się myliłem, nadawali by się w czasach inkwizycji do mordowania niewiernych
t18:43, 11 sierpnia 2019
MUREM ZA LPG, Normalna rodzina gaz i benzyna!
In principio erat verbum18:38, 11 sierpnia 2019
Jedna z norm przyjętych w naszej społeczności mówi nam , że ulica nie jest miejscem do realizowania potrzeb seksualnych ani obnoszenia się ze swoją płciowością i norma ta jest sankcjonowana prawem . Dzieje się tak dlatego , że we wspólnie dostępnej przestrzeni mogą znajdować się osoby , które nie są na to przygotowane np. dzieci , ludzie dla których stanowi to tabu i taka konfrontacja może być bolesna . Jednak jak pokazuje rzeczywistość , nie wszystkim te normy ( zasady etyki ) odpowiadają i czynnie swoją postawą deklarują dla nich pogardę . Kim są ci ludzie ? Otóż jak sami o sobie mówią , są mniejszością LGBT i uważają , że większość ich dyskryminuje odmawiając im tego i owego - np zawierania małżeństwa miedzy G i G albo posiadania dzieci przez L i L bez zbędnych ceregieli obwarowanych przez naturę . Nie wiem czy większość z tej mniejszości ale najbardziej aktywna , hałaśliwa i bezkompromisowa grupa za swojego głównego wroga obrała chrześcijaństwo ze szczególnym namaszczeniem Kościoła Katolickiego - przypominam , że kościół to zgromadzenie wiernych - jako głównego hamulcowego ich pragnień . I tutaj dochodzimy do sedna , otóż katolik ma jeden cel a jest nim zbawienie i życie wieczne , cel ten osiąga przez opanowanie swoich doczesnych emocji i pragnień , oczywiście na drodze do tego celu błądzi ( grzeszy) ale poprzez skruchę i postanowienie poprawy ma szansę u Boga i wy drodzy LGBT-owcy też taką szansę macie musicie tylko przestać grzeszyć a jednym z nich jest obnoszenie się ze swoją seksualnością , amen .
Zaszczepiony Przeciwko Obietnicom Bez Pokrycia18:22, 11 sierpnia 2019
@Maverick
Twoja odpowiedż to typowe pieedu, pierdu; takie spiskowe widzenie świata, jak wtedy, kiedy kobiety chciały mieć prawa wyvorcze, a niektórzy mężczyźni tlumaczyli, że to wbrew naturze :):)
Tak, jak to lubisz, sążniście wypowiedzialeś się na temat, na który nie masz nic do powiedzienia:)
maverick17:10, 11 sierpnia 2019
@ Zaszczzepiony Przeciwko Obietnicom Bez Pokrycia:
Tym większa jest siła ideologii LGBT im bardziej jej definicja jest mętna, niejasna i pokrętna. Siła LGBT polega na mgławicowości definicji.

@ lektura dla na ten właśnie czas:
Tak, warto ich posłuchać na ile indywidualna cierpliwość wystarczy, ale koniec końców wszyscy oni biją pianę, niestety większość z tych osób gra na emocjach zamiast rzetelnie rozprawiać się z zawiłymi meandrami najnowszej historii Polski. Ale posłuchać oczywiście warto.
oli17:09, 11 sierpnia 2019
Gdy by chociaż coś mądrego ,dobrego i konstruktywnego to LGBT niosło,to pół biedy,ale oni propagują i wpychają nam same obrzydlistwo i deprawację.Dlaczego nie mogę odmówić i zaakceptować ich ,dlatego,że będę oszołomem i faszystą.Niech sobie robią co chcą byle by mnie nie zmuszali do przyjęcia ich idei i nie pokazywali na ulicach cyców i ***.
klio16:59, 11 sierpnia 2019
..Bolo 49..nie masz racji.W Ameryce 2 mln Żydów podporządkowało sobie 300mln.Amerykanów a prawdę mówiąc to cały świat.Trzeba zwalczać zło ,choć by była minimalna ilość tego dziadostwa.Oni są agresywni i bezczelni.
Do Małgorzaty16:44, 11 sierpnia 2019
Żal mi Twoich dzieci ponieważ powinny mieć kochającą i wyrozumiałą matkę a Ty jesteś pełna nienawiści. A gdyby Twoje dorastające dziecko powiedziało mamo jestem gejem czy lesbijką to co zrobisz ?
Do wszystkich zabierających tu głos !!!!!!16:31, 11 sierpnia 2019
Lektura dla na ten właśnie czas02:09, 11 sierpnia 2019
Ludzie tu ktoś Wam podsunął bardzo mądre rozwiązanie!!!
Posłuchajcie tych ludzi, czym jest LGBT+ a potem zabierajcie głos!!!

WARTO POSŁUCHAĆ !!!
Dziennikarz śledczy Wiktor Gadowski
Dziennikarz Marcin Rola
Reżyser filmowiec Grzegorz Braun
Poseł Robert Winnicki
Robert Bąkiewicz
Publicysta Stanisław Michalkiewicz
Tadeusz Płużański
Prof. Marek Jan Chodakiewicz
Józef Białek
Krzysztof Karoń
Ks Tadeusz Isakowicz-Zaleski
ks Piotr Glas
ks Stanisław Małkowski
Ks. prof. Tadeusz Guz
Abp Jan Paweł Lenga
prof. Stanisław Krajski
Rafał Ziemkiewicz
prof. Jerzy Robert Nowak
ks. prof. Dariusz Oko
Leszek Żebrowski
prof. Ewa Kurek
Marek Jakubiak
Jacek Międlar
Wojciech Sumliński
Znajdźcie trochę czasu i posłuchajcie na you tube tych ludzi
@Do obrońców biskupa16:30, 11 sierpnia 2019
Ty chyba nie rozumiesz o co chodzi?!?!
Jeśli ktoś sobie ubzdura, że jest gorylem i chce żeby tak go traktowano - to jest NORMALNE według Ciebie?!?!?!
Dowiedz się więcej o LGBT+ a potem zabieraj głos
Jan Tomaszkowicz16:22, 11 sierpnia 2019
Do @Do obrońców biskupa i innych .
z całym wdziękiem Pana/Pani interpelacji słów o nienawiści chciałbym Panu przytoczyć scenę z Biblii że ludzie stworzeni przez Boga na jego podobieństwo uczynili z świątyni targowisko. Co zrobił Jezus z tym chyba Pan/Pani wie skoro przytacza się przykazania.Czy Jezus kierował się nienawiścią do ludzi ? , czy jego motywem było działanie obrazy świątyni.
Myślę że nie trzeba być zbytnio nadwyrężać mózgu żeby sobie wszytko poukładać w głowie, że Arcybiskup Jędraszewski nie atakował ludzi stworzonych przez Boga na jego podobieństwo , tylko ideologie którą chcą narzucić innym i która ni jak się ma do prawa Bożego i nauk Kościoła Katolickiego .I tyle na ten temat bo Katolicy w Polsce mają do tego prawo, a słowa które przypomniał na Św Jan Paweł II słowami w Zakopanym ,, Brońcie św Krzyża nie pozwólcie by imię Boże było obrażane w życiu społecznym ...,,.I chwała tym którzy tego bronią i chcą żyć w świętym Kościele wedle jego prawa ,bez grzechu wobec Boga, z darami ducha Świętego i bycia dobrym pasterzem który swoje owce broni przez złem tego świata i pokusom szatana .
Zaszczepiony Przeciwko Obietnicom Bez Pokrycia16:15, 11 sierpnia 2019
@maverick i inni
Proszę w kilku punktach, napiszcie mi, jakie sa postulaty ideologii LGBT+, bo ni cholery nie mogę znaleźć żadnego manifestu ideologicznego tej grupy, a jak mamy coś zwalczać, to powinniśmy wiedzieć co, bo inaczej możemy przez pomyłkę zacząć walczyć ze zwyklym, nieideologicznym homoseksualizmem w łonie kościola katolickiego, a to, jak się zorientowałem po działaniach arcy w Poznaniu, zupełnie nie o to chodzi.
Elka15:14, 11 sierpnia 2019
Do Małgorzaty. widac , jaką masz wiedzę na temat LGBT. Nie utożsamiaj gejów z pedofilami. To po pierwszxe. Poczytaj na ten temat. Po drugie, Won pedofile- powinnas wołac wlasnie pod kościołem i przed Jedraszewskim, bo to on krył pedofilii w sutannach, ktorzy krzywdzili dzieci. W srodowisku księży roi sie od nich. Jaki to biskup, co uwłascza innemu człowiekowi ?? Kościół ma wzywac do miłości,. a nie do nienawiści. Czy słowa papieża Franciszka sa dla Ciebie nie ważne? Czy nie widzisz rozłamu w polskim Kościele? Czy nie zastanawia Cię ten dwugłos w Kościele? W sieci jest film z udziałem dzieci na paradzie row ności w Płocku sprzed kilku dni. zxobacz kto deprawuje te dzieci. Może Ci się oczy otworzą.. Ta góralska ciemnota poraża.
Małgorzata14:36, 11 sierpnia 2019
Nie dla tęczowej zarazy! Nie dla deprawacji moich dzieci w szkole!. Won pedofile!
nara13:59, 11 sierpnia 2019
Ani Sodomia, ani Gomora, ani Irlandia w Polsce nie przejdzie. To by było na tyle znawcy biblijni.
Do obrońców biskupa13:28, 11 sierpnia 2019
Ludzie czy naprawdę jesteście tak ograniczeni umysłowo? Czy nie potraficie zrozumieć że człowiek cię z tym rodzi. Czy katolik który powinien się kierować najważniejszym przykazaniem powinien siać nienawiść? LGBT to nie żadna ideologia to ludzie stworzeni przez Boga na jego podobieństwo.
Taki tam12:12, 11 sierpnia 2019
Jest na świecie coś bardzo wrednego i nie chodzi mi o kolor skóry tak że jak napisze to nikogo nie obraże .
Jest ideologia Czarna Pedofilska Zaraza
bleble11:46, 11 sierpnia 2019
Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego. Nie ma innego przykazania większego od tych" (Mk 12, 29-31).

Kościół i jego "szacowni " przedstawiciele pokazują gdzie mają to przykazanie.
grzesznik11:24, 11 sierpnia 2019
Nie wojować z żadnym lgbt, wymiśkować i wypuścić niech używają życia i manifestują.
Ferdek10:38, 11 sierpnia 2019
A ja tylko przypominam co jest napisane w NOWYM Testamencie

"Nie łudźcie się!
Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli,
ani MĘŻCZYŹNI WSPÓŁŻYJĄCY ZE SOBĄ,
ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy NIE ODZIEDZICZĄ KRÓLESTWA BOŻEGO"
Do Claus Barbie10:27, 11 sierpnia 2019
Nie pisz tak o rowerowym towarzystwie, bo tu niektórzy mają taki poziom inteligencji, że będą się modlić o zamknięcie ścieżek rowerowych.
maverick10:17, 11 sierpnia 2019
Miażdżąca większość społeczeństwa polskiego przeciwstawia się ideologii LGBT. Nie trzeba nawet żadnego hierarchy kościelnego żeby wszyscy to rozumieli i wiedzieli. Jeżeli państwo polskie chciało zabezpieczyć i uregulować prawa tych śladowo występujących w Polsce mniejszości seksualnych, takie jak np. prawo do dziedziczenia majątku po patnerze, wpuszczanie jako bliskiej osoby do szpitala w odwiedziny, itp. to powinno zrobić to za pomocą ustanowienia odpowiednich paragrafów w prawie polskim, a nie popularyzować LGBT. Cel jest OK, ale sposób dochodzenia do niego jest chory (manifestacje i bijatyki na ulicach).
jeszcze katolik09:40, 11 sierpnia 2019
To może wybierzecie p.Hamerskiego na kardynała bo zamiast zajmować się sprawami swoich wyborców zajmuje się tak durnymi i obrażającymi Polaków wypowiedziami kardynała Jędraszewskiego.Tymi Polskimi BISKUPAMI powinien się pilnie zająć się W A T Y K A N !!!!!!!!!! i rozwiązać te sprawy raz na zawsze.
Andrzejx4809:40, 11 sierpnia 2019
ot cała ciemnota i głupota górali ale nie wszystkich a może pomodlą się za ofiary pedofilii tychże księży a hierarchowie kościelni przestaną ukrywać i przenosić na inne parafie tych złoczyńców ciemnota góralska otwórz wreszcie oczy
Też katoliczka09:40, 11 sierpnia 2019
Gdy mowa o księżach pedofilach to biskup mowi - "Bóg ich osądzi..." A gdy mowa o homoseksualistach to biskup ich osądza, tępi "zarazę" i nawołuje do nienawiści...? Coś jest nie tak...:(
Też katoliczka09:34, 11 sierpnia 2019
To tak jakby nazwać cały Kościół "katolicką zarazą", gdyż wielu "katolików" chodzi do kościoła tylko na pokaz i nijak ma sie ich życie do przykazań Bożych...?:(
Jan09:22, 11 sierpnia 2019
Teraz piszą w Internecie że na paradzie w Płocku geje miały plakietki z napisem je#ać PiS i to po rosyjsku. To jest ta tolerancja?
115KM09:20, 11 sierpnia 2019
To szopka polityczna. Gdyby nie nadchodzące wybory, nie byłoby tego. Nie jednego "górala" z PiS-u można rozpoznać na zdjęciu. Niech do pracy jeden z drugim chodzi w bukowych portkach, a nie tylko "do zdjęcia".
DżejDżejOkocza09:19, 11 sierpnia 2019
Skąd na tym portalu tylu cwolenników sodomitów? W głowach się wam poprzewracało od tej wolności do wszystkiego. Tyle, że każda wolność się gdzieś kończy i w październiku, skończy się celebrowanie waszych kolorowych jaj i wagin.
Miejscowy09:12, 11 sierpnia 2019
No a jak to się ma do nauczania Papieża?Jędraszewski musi odejść,nie jest lubiany nigdzie,to obrońca byłego biskupa oskarżonego o wykorzystywanie kleryków,a co do poparcia ze strony jakiejś grupki górali to niech go sobie popierają,historia zna przypadki popierania Hansa Franka przez też nieliczną grupę też górali.Do pięt nie dorasta żadnemu z poprzednich metropolitów
BRONX09:09, 11 sierpnia 2019
claus barbie sam jeździsz na rowerze wiec cos masz zmozgiem ***
DR MARTENS09:00, 11 sierpnia 2019
Oto wasza religia katolicka!Zajmijcie się pedofilami z kościoła a nie mowcie ludzia co maja robic ich zycie i ich wybor...
Pigwa08:24, 11 sierpnia 2019
Wiedza nikomu nie zaszkodziła , jej brak niestety tak. Im ciemniejszy naród tym łatwiej nim manipulować, podporządkować do własnych celów. Popierając takie wypowiedzi, nijak się to ma do tego co nauczał Chrystus.
Góral z krwi i kości08:17, 11 sierpnia 2019
Ciekawe ilu mamy tęczowych ksieży...... a wiem że many.
Jo08:03, 11 sierpnia 2019
Kościół kosztem LGBT zrobił dla siebie przykrywke wobec pedofili w swoich szeregach
gość08:00, 11 sierpnia 2019
@Mądry. Moze trzeba tępić pedofilię a lgbt to za dzieci się nie biorą. Ale żeby takie dyrdymaly wymyślić z ta dyskryminacją ?
Kto jest nieomylny, Biedroń?07:53, 11 sierpnia 2019
@ Bolo 49
Przestań bajdurzyć, Doskonale wiesz o co chodzi. Nie chodzi o te kilka tysiączków skrzywionych seksualnie. Im się nigdy krzywda nie działa. Po cichu powchodzili w decyzyjne kręgi Europy i świata i stamtąd pod pozorem "równości i tolerancji" prowadzą walkę z Kościołem Katolickim. To jest ta sama walka z katolicyzmem jaka zaczęła się już od czasów M.Lutra. Cały Zachód jest protestancki, prezydent Trump wiele mówi o Bogu, ale nie jest katolikiem.
Tęczowa zaraza jest takim samym zagrożeniem dla Polski jak kiedyś jej poprzedniczka - czerwona zaraza. Jednej i drugiej przeszkadza Kościół.
Bardzo dobrze, że ludzie wierzący się uaktywnili na płaszczyźnie politycznej i społecznej. Do tej pory patrzyliśmy ze zdumieniem i oniemiali na marsze szaleńców i dewiatów popieranych przez tzw.postępowych polityków z czerwonej zarazy. Pora powiedzieć temu wszystkiemu STOP!
Molozo07:47, 11 sierpnia 2019
Fascynuje mnie to z jaką mocą PIS wrzuca tematy. Gdzie mowa o kolejkach do szpitali, ile czekacie do lekarza, co z wzrostem cen za produkty, za energię , smog , śmieci. Nie tu trzeba pracować mieć pomysł a nie nakręcać spirale nienawiści wobec siebie. Gość gada jakieś bzdury, obrzezany drugiego człowieka a Ci zwożą na wiec jakiś ludzi.


Bananowa republika
tw galicja07:41, 11 sierpnia 2019
Mówicie, że nawoływanie do dialogu z ludźmi z LGBT i próby rozwiązania problemu są atakiem na biskupa, a bicie tych ludzi i wyzywania na marszach jest wyrażaniem swojej opinii. Kim Wy staliście się? Nie jesteście katolikami. W Polsce powstał nowy kościół tzw. Katopolacy, skrzywieni w wierze przez grupę trzymającą władzę (Rydzyk, PiS). Modlę się codziennie o opamiętanie dla Was i mam nadzieję, że wrócicie na dobrą drogę. Papież Franciszek, Jan Paweł II - to DIALOG z każdym człowiekiem. Wy tego nie chcecie.
Nie jestem za ich prowokacyjnymi zachowaniami (procesje, profanacje mszy - jest to obrzydliwe) ale trzeba rozwiązać ten problem rozmową nie ulicą. Biskup w wyraźny sposób nie nawołuje do dialogu, dlaczego tego bonicie a nie prawd JP II? Wiem dlaczego ale nie napiszę tu bo moderator nie puści.
Mądry06:56, 11 sierpnia 2019
Ludzie lgbt nie są normalni. Na swoich marszach kpią z symboli narodowych i religijnych, wzywają do zabijania innych ludzi, niosą transparenty z przekreślonym logo PiS. I co? To nie jest zaraza?
.06:21, 11 sierpnia 2019
Nie od dziś wiadomo, że najlepiej rządzić ludźmi gdy pobudza się w nich poczucie strachu. W ustroju słusznie minionym straszono zachodnim imperializmem, dziś TVP straszy Niemcami a Kościół straszy LGBT. Poczuciem strachu można argumentować wszystko, a na wyimaginowanego wroga zrzucić odpowiedzialność za własne błędy i ułomności.
Ignac02:29, 11 sierpnia 2019
Tym na Podhalu calkiem powaliło jeszcze będzie się im dobrze odbijalo klerem i rządami małych ludzi.Lezcie Im więcej ...
;)02:17, 11 sierpnia 2019
@góral
Nie pojadom, bo im prezes nie pozwoli :)
Tam jadom tylko Ci, co im na Polsce zolezy !!! HEJ !!
Lektura dla na ten właśnie czas02:09, 11 sierpnia 2019
WARTO POSŁUCHAĆ !!!
Dziennikarz śledczy Wiktor Gadowski
Dziennikarz Marcin Rola
Reżyser filmowiec Grzegorz Braun
Poseł Robert Winnicki
Robert Bąkiewicz
Publicysta Stanisław Michalkiewicz
Tadeusz Płużański
Prof. Marek Jan Chodakiewicz
Józef Białek
Krzysztof Karoń
Ks Tadeusz Isakowicz-Zaleski
ks Piotr Glas
ks Stanisław Małkowski
Ks. prof. Tadeusz Guz
Abp Jan Paweł Lenga
prof. Stanisław Krajski
Rafał Ziemkiewicz
prof. Jerzy Robert Nowak
ks. prof. Dariusz Oko
Leszek Żebrowski
prof. Ewa Kurek
Marek Jakubiak
Jacek Międlar
Do krytykujących biskupa Jędraszewskiego01:46, 11 sierpnia 2019
Do tych którzy tak bardzo krytykują biskupa Marka Jędraszewskiego!

Ciekawe, jaka będzie Wasza reakcja, kiedy przyjdzie Wam stanąć oko w oko z tym właśnie problemem ?! Czy ktoś z Was zadał sobie odrobinę trudu, żeby zapoznać się z tą nową dla nas Polaków ideologią, nie idącą ale pędzącą w naszą stronę ?! Czy ktokolwiek z Was ma na tyle wyobraźni, żeby przewidzieć konsekwencje tego wariactwa?! - Obawiam się, że nie macie bladego pojęcia o co chodzi i co się dzieję!!
Do krytykujących biskupa Jędraszewskiego01:33, 11 sierpnia 2019
- albo jesteście za młodzi i niedojrzali !!!
- albo nie rozumiecie, z czym przyszło się zmierzyć naszemu pokoleniu !!!
- albo jest Wam wszystko jedno komu będziecie służyć i co będą z Wami i Waszymi dziećmi robić !!!
- albo nie umiecie słuchać i czytać ze zrozumieniem !!!
- albo nie znacie historii czym kończą się takie prowokacje !!!
Czepliwy01:27, 11 sierpnia 2019
@Ferdek
Ale zauważ, że to tylko w Starym Testamencie.
Pan Jezus nawet cudzołożnicy nie ukamienował, w odróżnieniu od niektórych prawdziwych polskich katolików z okolic Podhala, którzy, gdyby tylko dać im możliwość, to kamienowaliby każdego odszczepieńca, a jakby już zabrakło odszczepińców, to i tak by kogoś do ukamienowania znaleźli, bo kamieni ci u nas dostatek...
Czepliwy01:19, 11 sierpnia 2019
@anty POlewaku
Masz rację, niezbyt jasno napisałem - ale nie mam wątpliwości, że Jędraszewski to wyjatkowy nielot (czyli jednak kura; wystarczy wspomnieć jego artykuł o chrystianizacji ziem polskich i cytowanie nieistniejacego dziejopisa niejakiego Kpinomira; albo obronę Petza). Pozostali byli niewatpliwie lotnego formatu.
hehe00:52, 11 sierpnia 2019
Ale ten współczesny Kościół musi być mały, zaściankowy, dwulicowy i przestraszony, skoro boi się ułamka % społeczeństwa. które utożsamia się z osobami LGBT. Kabaret
Ja.00:51, 11 sierpnia 2019
Będziesz miłował Pana Boga swego z całego serca swego, z całej duszy swojej i ze wszystkich sił swoich, a bliźniego swego jak siebie samego.
acc00:48, 11 sierpnia 2019
@Bolo 49 bardzo miło czytać rozsądny głos drugiego człowieka, a taki głos z Twojej strony się pojawił. Jednak nie w tym rzecz. Osób LGBT jest w brew myśleniu bardzo dużo i abp Jędraszewskiemu wcale nie chodzi o skalę, a o idee. Idee, w której wyznacznikiem wszelkich możliwych wolności i społecznej moralności jest nauczanie kościoła. Nauczanie kościoła zaś odbywa się przez apostołów i ich następców, abp Jędraszewski jest następcą apostołów, jest biskupem, a jego zdanie może być zdaniem jego kościoła. Ponieważ jest metropolitą i podlega mu kościół krakowskotarnowski. Idąc takim tokiem myślenia odejdziemy znacznie od ewangelii i płynącego z niej katechizmu. Bowiem kościół nie jest abp Jędraszewskiego, Głudzia, Dziwisza, ani żadnego z apostołów naszych czasów, kościół jest Boga w trzech osobach. O tym wielu z patriarchów kościelnych zapomina, albo nie chce pamiętać. codziennie wznoszą hostię ku górze zapominając, że sam Bóg jest w niej i została ona nam wszystkim podana na odpuszczenie grzechów. Nie mówię tu o grzechach biskupów czy innych sług kościoła, a o grzechach całej ludzkości. Jednym z grzechów jest pycha. Pycha polega na stawianiu siebie ponad innych, na tym, że ja jestem najlepszy, a wszyscy wokół patrzcie na mnie i uczcie się. Przeciwieństwem pychy jest skromność, skromność jest cnotą, a więc stałą zdolnością do czynienia dobra. Cóż jest skromnego w nazywaniu innych (różnych od siebie) ludzi zarazą, czyż by komuś oni szkodzili? Szerzyli zgorszenie? Nic nie jest skromnego, to pycha i nie umiejętność dostrzeżenia w drugim bliźniego, brata lub siostry. Nie potępiam abp. Jędraszewskiego bo się pogubił, chce dyktować wszystkim jak mają żyć, chce zaszufladkować wszystkich bo wydaje, się mu że czyni dobrze. Nie ukrywam jestem biseksualnym mężczyzną, ale w żaden sposób mnie słowa abp Jędraszewskiego nie bulwersują, raczej budzą współczucie. Kiedyś, (jeszcze za czasów biblijnych) żaden z apostołów nie przekonywał do siebie ludzi strachem, bo zarazy boi się każdy i z drugiej strony jeśli ta zaraza jest na poziome ideologicznym to musi być ona dla ludu niezwykle atrakcyjna, LGBT nie jest atrakcyjne dla kogoś kto nie jest homo, bi czy trans. Ani też żaden z biblijnych apostołów nie przeciwstawiał względem innych pierwszych chrześcijan. Idea czy jak to woli prawda niesiona przez nich była sama w sobie atrakcyjna i jest nadal. Chrześcijaninem się stawało nie ze strachu i nienawiści do Nerona czy innego cesarza Rzymskiego, a z miłości do bliźnich, w tym również do niego - Nerona. To było trudne bo wymagało sporo empatii, dojrzałości i ufności Bogu, ale skoro chrześcijaństwo przetrwało to znaczy, że może to słuszna droga. Z resztą wracając sam Chrystus nas tego nauczył. Pytanie czy nasi obecni Apostołowie jeszcze o tym pamiętają? Nie sądzę. Modlić, się warto za wszystkich ja wbrew temu, że mógłbym się poczuć dotknięty słowami abp Jędraszewskiego szczególnie polecam go modlitwie o odnalezienie właściwej drogi przez niego. A także, modlę się z tych co przyszli na ten wiec poparcia arcybiskupa.
Aaaaaaa23:52, 10 sierpnia 2019
Płakać się chce co ci "swieci" wyprawiają!!!
Jeszcze ich górale popierają???
O zgrozo
Ferdek23:43, 10 sierpnia 2019
Złe to czasy w których bohaterem jest ten, kto odważy się publicznie powiedzieć prawdę...

Do Bolo 49
"Przeciez to co biskup powiedzial to jest jego prawda i nie znaczy to wcale ze to jest prawdziwa prawda. "
A co jest prawdziwą prawdą? To, co piszą tacy jak Bolo 49?

Do "Prawdziwych KatolikUF"
Pokażcie mi, gdzie w Piśmie występuje słowo tolerancja?
Za to kilkukrotnie jest mowa o praktykach homoseksualnych, są nazwane OBRZYDLIWOŚCIĄ i grzechami wołającymi o pomstę do nieba.
anty POlewak22:42, 10 sierpnia 2019
@Czepliwy, a kto orłem a kto kurą, tak to napisałeś że trudno załapać twój tok myślenia, czy nie miała być odwrotna kolejność orła i kury?, jeśli chciałeś dowalić prawym.
e222:38, 10 sierpnia 2019
"Bolo 49" Masz całkowita rację. A ja bym jeszcze dodała; Pan Bóg takich nas stworzył i tych z LGBT też stworzył Pan Bóg - każdy z nas jest inny, różnimy się. A druga sprawa to wszyscy Ci górale z Panem Hamerskim na czele i pozostali protestujący ; pomyślcie ! macie dzieci, macie wnuki i prawnuki oni też mogą być z LGBT! i co przestaniecie ich kochać?, będziecie swoją rodzinę napiętnować?, bo ktoś jest inny? To jest wasz syn, wnuk, to wasz bliźni, może sąsiad? I może być lepszy od Was "świętoszków" Zapominacie się, gdzie nauki P.Jezusa?, który kazał miłować każdego bliźniego.......
Pol22:32, 10 sierpnia 2019
Módlcie się, a nie róbcie wieców. W głowach się wam pomieszalo od tej nienawiści
OjDyro22:01, 10 sierpnia 2019
Brawo "Bolo 49". Widać, że na Podhalu nie wszyscy zgłupieli.
normalny katolik22:00, 10 sierpnia 2019
Mądry.... ty tak na poważnie....?
Obowiązkowa masturbacja u niemowląt? :))))))))))
Człowieku ogarnij się i nie pisz takich głupot bo potem ktoś to czyta i powtarza takie brednie uznając za pewnik.
Bolo49 fajny komentarz. Niestety obawiam się że nie dotrze do "patriotycznych i otwartych, a przede wszystkim katolickich" umysłów Góralskiego Narodu Wybranego.
No ale skoro Biskup opowiada takie farmazony to w sumie nie ma się co dziwić potem że są takie nastroje wśród wiernych
Pola21:50, 10 sierpnia 2019
Ta zaraza LGBT coś tam ,cos tam przeminie ....a Kościół trwa i trwał będzie ...a może tak tęczę wymalowalibýście na symbolach religii muzułmańskiej a ciekawe jaką wolność wam przygotują atakujecie Katolików bo wiecie że nie wylecicie w powietrze ale może tak zaatakujcie inne religie biedactwa
abc21:34, 10 sierpnia 2019
im głośniej o tym temacie to gorzej.
zostawić - samo umrze śmiercią naturalną,.
Claus Barbie21:31, 10 sierpnia 2019
Jestem ZA!!!Tępić całe rowerowe towarzystwo!!!
gg21:31, 10 sierpnia 2019
Prawda znana od wieków - religia otumania i kompletnie odbiera rozum.
ciekawy21:27, 10 sierpnia 2019
@Bolo 49, skoro LGBT to minimalny %, i ten minimalny % ma konstytucyjnie zagwarantowane prawa, równe prawa, to w czym LGBT ma problem? oczekuje przywilejów? specjalnych praw?
bolo4921:26, 10 sierpnia 2019
Te Madry z skad Ty to wiesz? Tez Ci to wielebny bisup powiedzal czy widziales to na wlasne oczy jak masturbowano niemowlaki? Jak jeszcze powiesz ze mialy wytrysk to chyba strace nadzieje ze na Podhalu mieszkaja jeszcze normalni ludzie. To napewno podalo Twoje radio: Radio Maria?
Bolo 4921:05, 10 sierpnia 2019
Te kilka tysiecy ludzi ktorzy poparli slowa biskupa krakowsiego przypominaja mi masowki z czasow PRL-u. O czym my tutaj mowimy i co my poperamy albo tez nie? Przeciez Ci ludzie z LGBT to naprawde minimalny procent ludnosci Polski a wszyscy sie ich boja jak ognia. Kosciol dziekuje protestujacym za obrone kosciola. Ja sie pytam przed kim? Przed tymi paroma tysiacami ludzi? przeciez tych popierajacych w Krakowie bylo wiecej niz wszystkich LGBTowcow w calej Polsce. To jest nic innego jak sianie strachu i nienawisci wsrod katolikow. Szczytem wszystkiego sa stwierdzenia " zagrozenie dla ojczyzny" jakie to zagrozenie? A podziekowanie biskupowi za patriotyzm i slowa prawdy wola juuz o pomste do nieba.Przeciez to co biskup powiedzial to jest jego prawda i nie znaczy to wcale ze to jest prawdziwa prawda. Biskup przeciez nie jest nieomylny. A moze juz Was ta wiara tak otumaila ze nie potraficie samodzielnie myslec?
góral20:43, 10 sierpnia 2019
Ciekawe, którzy politycy z PODHALA pojadą do OŚWIĘCIMIA 14 sierpnia 2019
Mądry20:30, 10 sierpnia 2019
Brawo. Trzeba powstrzymać lgbt. To straszni ludzie. Widać co robią w Warszawie- obowiązkowa masturbacja niemowlaków i dyskryminacja normalnych ludzi, np. firmy które nie wspierają lgbt nie dostają zleceń od miasta.
Robert20:26, 10 sierpnia 2019
Było kilka tysięcy ludzi a na paradzie w Płocku dzisiaj było 500 gejów a kilka dni temu na proteście lgbt pod pałacem na Francuszkańskiej było 40 osób. Takie poparcie ma lgbt.
katolik20:15, 10 sierpnia 2019
Tak, trzeba modlić się za takiego, coby więcej takich głuput nie gadał. Zarazy czerwone, tęczowe purpurowe...kto to widział, żeby tak się wypowiadać o innych..?! A ponoć Polska to katolicki kraj...
żako20:12, 10 sierpnia 2019
Boże pożal się. Hamerski rozpoczął kampanię, a jeszcze nie wie czy będzie na liście wyborczej.
lbtg20:09, 10 sierpnia 2019
żeby głupota miała skrzydła to by wszyscy latali......
Czepliwy20:06, 10 sierpnia 2019
Porównanie Jędraszewskiego z Macharskim, Sapiehą czy Wojtyłłą, to jak porownywanie orla z kurą.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas