Poniedziałek, 16 grudzień 2019, Imieniny: Albiny, Zdzisławy, Adelajdy
Szczawnica i okolice
Clouds
Wiatr: 9.36 km/h Wilgotność: 92
Clouds
Wiatr: 9.36 km/h Wilgotność: 92
Clouds
Wiatr: 9.36 km/h Wilgotność: 92
Clouds
Wiatr: 3.6 km/h Wilgotność: 93
Clouds
Wiatr: 9.36 km/h Wilgotność: 92
Clouds
-0°
Wiatr: 9.36 km/h Wilgotność: 92
Jakość powietrza
Nowy Targ
Umiarkowana
Zakopane
Dobra
04.12.2019, 09:52 | czytano: 2277

Pieniny mają swoją markę

W ostatnich dniach w gminach Szczawnica, Krościenko, Czorsztyn i Ochotnica odbyły się spotkania zorganizowane przez Lokalną Grupę Działania Gorce Pieniny, podczas których mieszkańcy, przedsiębiorcy i samorządowcy pracowali nad stworzeniem nowej regionalnej marki. Marka ta będzie nosić nazwę DUNAJEC, a towarzyszyć jej będzie hasło "Przełom się".

Z punktu widzenia marketingu marka lokalna jest znakiem słowno-graficznym, pod którym promuje się grupę produktów posiadających wspólne cechy i wartości, istotne z punktu widzenia konsumentów oraz jej twórców – producentów i usługodawców. Jest jednak i wartość dodana marki. Marka lokalna jest dziełem i sercem społeczności lokalnej. Głos tego serca pobudza emocje, wrażenia, wspomnienia, marzenia miłośników miejsca.

Podczas spotkania z mieszkańcami Zarząd LGD, „Gorce – Pieniny” wraz z Olgą Gałek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych zaprezentowali koncepcję, sposób zarządzania marką w I etapie jej funkcjonowania oraz wstępną wizualizację. Marka lokalna DUNAJEC wyróżni wyjątkowe, wysokiej jakości produkty związane z regionem Ziemi gorczańsko - pienińskiej. Znak stosowany będzie dla oznaczania produktów związanych z regionem, wytwarzanych i dostępnych na lokalnym rynku.

DUNAJEC Przełom się – marka powstała jako narzędzie wspomagające mieszkańców, przedsiębiorców, organizacje społeczne i instytucje z regionu położonego na obszarze Gorców i Pienin. Jej podstawowym celem jest promocja lokalnych zasobów, walorów środowiska naturalnego, krajobrazów i zasobów historycznych z czterech gmin położonych w bliskim sąsiedztwie rzeki Dunajec: Czorsztyn, Krościenko nad Dunajcem, Ochotnica Dolna i Szczawnica. Strategia marki DUNAJEC w swoich założeniach ma również na celu rozwój turystyki, popularyzację oraz rozwój produkcji wyrobów regionalnych, integrację i wzmocnienie kapitału społecznego na danym obszarze oraz rozwój przedsiębiorczości.

Ideą powstania marki DUNAJEC jest stworzenie oferty pełnej różnorodności form spędzania czasu wolnego – stanowi połączenie ekstremalnych, najbardziej emocjonujących rozrywek z bardziej przystępnymi formami spędzania czasu wolnego oraz atrakcjami dla początkujących. Dedykowana jest przede wszystkim osobom aktywnym, które preferują dobrą zabawę w najpiękniejszych okolicznościach przyrody.

JD / LGD
najnowsze informacje
komentarze
ewaddd11:18, 6 grudnia 2019
jaka fajna nazwa
Dag12:24, 4 grudnia 2019
Marka dla marki: co to była za marka, skoro nikt jej nie zna? Piersze słysze
marka dla marki11:17, 4 grudnia 2019
W Pieninach Spiszu Gorcach
było kilka "marek"
i najlepsza była opracowana przez ZEW Niedzica
a my wydajemy następne środki aby tworzyć następne marki czyli przerabiać finanase bez trzymania ciągłości
dodaj komentarz
regulamin
Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd.
Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).
reklama
kursy walut
boks reklamowy
miejsce na reklamę
reklama
reklama
reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Ta strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Zamknij