Kończy się remont na dworcu PKP w Nowym Targu - nowy peron i kładka (zdjęcia) - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Zakopane
Clouds
11°
Wiatr: 19.116 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
11°
Wiatr: 20.736 km/h Wilgotność: 58 %
Clear
12°
Wiatr: 18.756 km/h Wilgotność: 55 %
Clear
14°
Wiatr: 21.348 km/h Wilgotność: 53 %
Clouds
13°
Wiatr: 22.032 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
11°
Wiatr: 17.388 km/h Wilgotność: 68 %
Jakość powietrza
26 %
Nowy Targ
2 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 13 | 26 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 1 | 2 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
29.06.2020, 15:12 | czytano: 9356

Kończy się remont na dworcu PKP w Nowym Targu - nowy peron i kładka (zdjęcia)

NOWY TARG. Dobiega końca przebudowa linii kolejowej na terenie miasta. Na zlecenie PKP robotnicy wymienili torowisko, odnowili most kolejowy, wykonali nowy przejazd kolejowy przez ul. Ludźmierską, wyremontowali drugi peron na dworcu i kładkę-schody nad torami.

Fot. Szymon Pyzowski
Fot. Szymon Pyzowski
Efekty widać na załączonych zdjęciach.

Gotowy jest też budynek dworca kolejowego. Tu ciężar inwestycji wzięło na siebie miasto. Obiekt czeka już tylko na oficjalne otwarcie.

W oczy rzuca się niestety peron pierwszy, bezpośrednio przylegający do budynku dworca PKP. Niestety, mimo wielu zabiegów, PKP nie podjęło się jego remontu, przeznaczając pieniądze na przebudowę drugiego peronu.

r/ zdj. Szymon Pyzowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Zakopian13:48, 1 lipca 2020
Budynek dworca z poczekalnią własność Miasta nadal zamknięty
inzynier22:54, 30 czerwca 2020
Na całym świecie buduje się przejścia podziemne- bo taniej.A u nas zawsze wszystko na odwrót...
Andrzej Farmazon21:50, 30 czerwca 2020
Wojtek....słuchaj nas nie interesuje, jakiś Augustów tylko interesuje nas Królewskie Wolne Miasto Nowy Targ, naczy się chodzi o to, że to jest nasze miasto, nasza historia i nasz Dworzec między innymi (Peron 1) z którym wielu Nowotarżan ma fantastyczne wspomnienia i część tego dworca będzie stanowić relikt przeszłości, historia sama się napisała na naszych oczach i kawałek niedokończony wspaniale wpada, komponuje się w oldskulowy klimat(pewnie i tak tego nie skumasz Wojtek). Powinien zostać ten poszarpany asfalt z linią żółtą i białą, wiata i zarośnięte torowisko. Z poważaniem....
Optymista20:35, 30 czerwca 2020
@chłodnomyślący
Cała infrastruktura dworca w tym perony i skrzyżowanie z Ludźmierską powinno być obniżone. I za te fundusze które zostały wtopione (zmarnotrawione) na reanimację trupa można było tak zrobić. Ale pieniądze są niczyje, brak patrzenia w przyszłość, projektanci chyba z nagonki bez pomyślunku. Może komuś zależy na kolei parowej a nie szybkiej przynoszącej zyski.
Wojtek19:30, 30 czerwca 2020
Brawo Andrzej Farmazon,brawo PKP,tak własnie jest w Chłapowie/ dzielnica Augustowa/ gdzie w ulicy wyasfaltowanej,jest historyczny odcinek poniemiecki,czyli gruba,wyślizgana już kostka jako relikt historyczny.Inni więc nie piszcie hańba,wstyd bo to jest takie niskie i prostackie.
Andrzej Farmazon16:21, 30 czerwca 2020
Peron 1 powinien zostać w takim stanie jak na zdjęciach, jako relikt przeszłości, na pamiątkę : )
chłodnomyślący11:09, 30 czerwca 2020
Panie Optymista, perony nie mogą być obniżone od tak, jak się nam podoba, są pewne standardy które muszą być zachowane. To samo przejscia przez tory: cywilom NIE WOLNO poruszać się po torowisku.
Windy będą, ale pewnie COVID coś opóźnił. a peron 1 no cóż, tragedia
nie ślepy10:40, 30 czerwca 2020
Teraz pytanie, czy roboty były robione nie po kolei, tzn pierwsze remont dworca a później kładki i peronu a przez to dworzec już jest spękany, czy remont dworca to fuszerka? O obejściu wokół dworca, czyli peronu nr 1 to nawet nie wspomnę...jak z filmu Barei!
brawo PKP10:35, 30 czerwca 2020
Bardzo dobrze. Peron pierwszy zostawić w nienaruszonym stanie i oznaczyć jako zabytek.
Zenek10:16, 30 czerwca 2020
Panie Waldemarze niech Pan nie schodzi do poziomu swojej koleżanki wice. Ten Dworzec to wygląda kiepsko w pana CV. Szkoda.
Wojtek07:23, 30 czerwca 2020
Ale jesteście żałośni.Przy tej wielkiej inwestycji PKP nie potraficie nawet pozytywnie się odezwać i podziękować.
melonamka22:59, 29 czerwca 2020
Dworzec jeszcze nie odebrany a już spękany i wymaga remontu. Kolejna wtopa Waldemara z Maniów. Ławka też niby nowa a pęknięta i pordzewiała. A miescany płacą.
Ja.22:44, 29 czerwca 2020
Ten dworzec to okrutny .
b22:04, 29 czerwca 2020
Z tym peronem 1-wszym to sobie jakieś jaja robią....!!!Żeby taki koszmar zostawić???!!!
ALTERNATYWY 420:19, 29 czerwca 2020
Ktos tam kreci jakas komedie?
Jano19:27, 29 czerwca 2020
Jestem ciekaw którędy na peron drugi dostanie się osoba na wózku inwalidzkim. Z tego co widzę to windy zabite deskami, a pociągi już kursują
windy19:26, 29 czerwca 2020
Kiedy w i n d y ?
fred19:07, 29 czerwca 2020
No i jeszcze żeby szybkie pociągi jedziły tam to by było super wsądz do pociągu i wasiadąc w Gdansku bez przesiadki ale to tylko każdy ma takie marzenia.
Optymista17:56, 29 czerwca 2020
A, było obniżyć cały dworzec i nie robić kładek a normalne zejścia na perony.
Projektanty od łopatologi. Pieniądze wywalone w błoto.
Żenada.
Nosacz17:42, 29 czerwca 2020
Chciałbym poznać tego bystrzaka, który klepnął modernizację części dworca.

Mamy wyremontowany budynek dworca i peron 2, a peron przylegający do wyremontowanego dworca wygląda jak za Gierka.

Ale tak, za PEŁO było źle. Teraz jest wersal i pół dworca.
Mieszkaniec os. Na Skarpie16:30, 29 czerwca 2020
Od os. Na Skarpie mieliśmy drogę do przejazdu na Ludżmierskiej. W czasie tego remontu została zniszczona. PKP posypało ją żwirem, ale tylko do Biedronki. Dalej w str. mostu kolejowego, to już Paryż - Dakar.
xxx15:24, 29 czerwca 2020
wstyd dla pkp zrobić peron 2 a zostawić odłogiem peron 1
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas