MOK na walizkach: 500 dni przygody - autostopem przez Azję - podhale24.pl
Co, gdzie, kiedy
czytano: 723

MOK na walizkach: 500 dni przygody - autostopem przez Azję

NOWY TARG. Na kolejne spotkanie w ramach cyklu „MOK na walizkach” zapraszamy już 12 grudnia (czwartek) o godz.18.00 do Ratusza (ul. Rynek 1). Tym razem temat „500 dni przygody - autostopem przez Azję” poprowadzi Sonia Bała. Wstęp wolny.

Jak opowiada autorka i podróżniczka:

W czerwcu 2018 postanowiliśmy spełnić swoje największe marzenie i ruszyć przed siebie w podróż bez biletu powrotnego. Teraz po 500 dniach w drodze wracamy do kraju z niezliczonymi wspomnieniami, głowami pełnymi fantastycznych krajobrazów, historiami, które na długo pozostaną w naszej pamięci.

Odwiedziliśmy 17 krajów, przejechaliśmy tysiące kilometrów autostopem, pociągami, motorem, konno, spędziliśmy długie godziny na promach. Zaczęliśmy w Kazachstanie, by jechać dalej przez kraje Azji Środkowej, po Pakistan, indyjski Kaszmir i Ladakh, Nepal, Azję Południowo-Wschodnią, kończąc na Filipinach i Indonezji.

Będą w tej opowieści bezkresne kazachskie stepy i kirgijskie doliny upstrzone jurtami, mało znana ujgurska prowincja Chin, onieśmielające szczyty pakistańskiego Karakorum, zapierający dech w piersiach buddyjski Ladakh, kolorowa i rozmodlona Mjanma, zapomniane wioski środkowego Laosu, orangutany na Borneo, smoki z Komodo i tradycje plemion indonezyjskiej wyspy Flores.

Będą też chwile zwątpienia, bolesne konfrontacje z podróżniczą rzeczywistością, wcale nieidealną i niepocztówkową Azją. Zapraszam na opowieść o podróży z krwi i kości.

FB: Kocham Backpacking https://www.facebook.com/kochambackpacking/

Instagram: @gottalovebackpacking https://www.instagram.com/gottalovebackpacking/