Mają być mniejsze kolejki do wydziału komunikacji w tatrzańskim starostwie

Od kilku dni w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Zakopanem działa tzw. "e-kolejka". Na najważniejszą e-usługę, czyli rezerwację miejsce w kolejce przez internet, jeszcze musimy poczekać.
- System ten ma na celu usprawnienie pracy wydziału i skrócenie czasu oczekiwania klientów na obsługę. System zapewnia rezerwację miejsca w kolejce do wybranej usługi i kierowanie do właściwych stanowisk z zachowaniem pobranego numeru kolejkowego jak również da możliwość rezerwacji miejsca w kolejce poprzez internet. Usługa rezerwacji poprzez internet zostanie wkrótce uruchomiona - informuje Starostwo Tatrzańskie.

Zasada działania systemu jest prosta. Rejestracja w kolejce odbywa się poprzez automat biletowy. Klient wybiera na ekranie właściwą usługę (np. prawo jazdy) i drukuje bilet. Na każdym bilecie znajdują się: numer biletu (numer rejestracji w systemie, zapisany w pamięci), data i godzina wydania, nazwa operacji (symbol literowy usługi), wykaz stanowisk przypisanych do operacji i liczba oczekujących na wezwanie. Biletomat umożliwia także wydrukowanie biletu zarezerwowanego przez Internet. Wzywane numery są wymieniane głosowo, prezentowane na monitorze głównym w korytarzu urzędu, a także na wyświetlaczach matrycowych, znajdujących się nad drzwiami pokoju do którego jest wzywany klient.

- W początkowym okresie system kolejkowy będzie nowością dla klientów, dlatego pracownicy starostwa będą udzielać niezbędnych informacji i służyć pomocą przy obsłudze system - przekonują urzędnicy starostwa.

oprac. r/ źródło: Starostwo Powiatowe w Zakopanem

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 16.07.2019 12:49