Miasto ze smakiem - takim hasłem chce się promować stolica Podhala

Nowy Targ chce promować to, co w nim osobliwe, charakterystyczne, smakowite. Hasło kampanii brzmi: Nowy Targ - Miasto ze smakiem.

Chodzi o lansowanie markowych lokalnych produktów, dobrze konotowanych przez odbiorców. Wkrótce zostanie wydrukowana ulotka - rozprowadzana potem przez Koalicję Marek Ziem Górskich.

Jak czytamy w dziesiejszym "Dzienniku Polskim" - na pierwszy ogień poszły nowotarskie bacówki i przysmaki w nich wytwarzane. "Bacówkowy szlak" ilustrowany jest zdjęciami bacówek z zewnątrz i wewnątrz, stadami owiec w gorczańskim i podgorczańskim pejzażu, czasem i wizerunkami baców. W kolejce czekają jeszcze lodziarnie i restauracje.

Szczegóły w "Dzienniku Polskim"

bas/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 13.07.2007 10:39