Kampania #SercemwZakopanem

Urząd Miasta w Zakopanem rozpoczął kampanię „Sercem w Zakopanem”, której celem jest zapewnienie turystom wirtualnego kontaktu z Zakopanem, jego historią, kulturą, zabytkami, folklorem i tatrzańską przyrodą.
Jak informuje zakopiański magistrat, ma ona nie tylko umilić im czas „społecznej kwarantanny” i podtrzymać zainteresowanie naszym regionem, ale także pokazać, że w tych trudnych chwilach wszyscy chcemy być razem i sobie pomagać.

- W ramach kampanii będziemy więc nie tylko prezentować różne atrakcje Zakopanego, ale także zachęcać do wspierania lokalnej branży turystycznej przez wybór Zakopanego jako urlopowej destynacji, gdy tylko to będzie możliwe, do zmiany terminu przez gości, którzy już mieli zaplanowany pobyt pod Giewontem - informuje magistrat.

Kampania rusza w internecie – na stronie internetowej zakopane.pl oraz z mediach społecznościowych: Facebook: ZakopaneOfficial, Instagram: zakopane_official, Hasztagi: #SercemwZakopanem #ZmieńTerminNieOdwołuj #ZakopanePoczeka #OcalmyPolskąTurystykę #zostańwdomu #znówsięspotkamy





Strona kampanii www.zakopane.pl/sercem-w-zakopanem

Materiały prasowe, oprac. r/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 08.04.2020 16:22