Wypadek na skrzyżowaniu ul. Szaflarskiej z zakopianką (zdjęcia) - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 9.54 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 9 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 7.488 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 8.928 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
Wiatr: 10.296 km/h Wilgotność: 88 %
Clouds
Wiatr: 11.556 km/h Wilgotność: 94 %
Jakość powietrza
32 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
19.05.2017, 20:04 | czytano: 18670

Wypadek na skrzyżowaniu ul. Szaflarskiej z zakopianką (zdjęcia)

NOWY TARG. Na feralnym zbiegu dróg, na którym co rusz dochodzi do wypadków, zderzyły się około godz. 19.30 samochód osobowy i motocykl.

Fot. Krzysztof Garbacz
Fot. Krzysztof Garbacz
W wypadku ucierpiał motocyklista. Z ustaleń policji wynika, że winna jest kobieta, kierowca samochodu osobowego, która wyjeżdżając z ul. Szaflarskiej na zakopiankę nie ustąpiła pierwszeństwa motocykliście i potrąciła go.

r/ zdjęcia Krzysztof Garbacz
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
andrzej22:17, 25 maja 2017
do Monika.popieram. Zrobiła się jakaś nowa głupia moda nie włączania kierunkowskazów.A to sygnał dla wszystkich użytkowników dróg.Zmniejsza to płynność jazdy bo czasami trzeba czekać.Policjo potrzebne Wasze działanie. Na początek upomnienia póżniej mogą być mandaty.
Prof.18:39, 21 maja 2017
Mam wielką prośbę do Dyrekcji GDDKiA aby został wykonany projekt przebudowy tego skrzyżowania. O dofinansowanie chyba umiecie napisać pismo. To jest naprawdę najgorsze skrzyżowanie w Nowym Targu. Ja straciłem w tym miejscu bliską osobę (członka rodziny) i nie życzę tego nikomu. Mam nadzieję, że sprawa zostanie rozpatrzona w trybie pilnym. Kiedyś w końcu musicie się za to zabrać, im szybciej tym lepiej.
B.09:41, 21 maja 2017
Fakt jest taki,że cokolwiek by nie zrobić to i tak się ktoś rozwali .W naszym kraju ludzie po prostu nie potrafią jeździć po żadnej drodze z wyjątkiem prostej.Tu jest masę mistrzów! Nie ma się co dziwić ,że ktoś ma problem na przedmiotowym skrzyżowaniu jak ludzie nie potrafią zaparkować auta pod biedrą. Za każdym razem jadąc rondem koło Mercury Marketu widzę jazdę na skróty bo co tam linie .Jadąc alejami widać ,że czerwone światło dla niektórych to mało ważny element drogowego krajobrazu a wjazd na skrzyżowanie to podstawa a że się nie da zjechać bo nie ma miejsca to co tam. Dalej wszyscy stoją na prawym pasie a jak ktoś korzysta z wolnego lewego to obrażeni.Taka jest rzeczywistość bo szkoły jazdy mają w d... uczyć jeździć - oni uczą zdać egzamin. Z drugiej strony ci co już zdali i mają prawo jazdy przecież jeżdżą najlepiej na świecie ,nie potrzebują żadnych porad a wypadki powodują zwykle motocykliści, złe drogi czy trudniejsze skrzyżowania i nawet ronda po których ludzie NIE UMIECIE JEŹDZIĆ :) Reasumując najlepiej żeby zlikwidować wszelkie kolizyjne skrzyżowania,skręcać wyłącznie w prawo,zabronić motocyklistom jeździć po drogach i wtedy będzie OK bo nawet rondo nie jest w tym kraju bezpieczne .Pozdrawiam .
Jo23lata08:04, 21 maja 2017
Niestety panowie "kierowcy".p. Monika ma świętą racje..
Ga Monia00:42, 21 maja 2017
A może by tak zrobić Rondo Turbinowe
Projekt gotowy- zatwierdzony
inwestor przećwiczony- tu nie ma Ż
Będzie taniej o trzy wjazdy
Szybciej o ZRID
A i w interesie Color Parku
Pewnie chętnie się też dołoży
Właściciel Lidla, Castoramy, Mac Donalda,
KFC ( może wystarczy ich skrzyknąć).
A nie szukać pieniędzy w budżecie
i czekać na kolejne nieszczęścia
Toż to interes ponad regionalny
Monika22:45, 20 maja 2017
Nie wiedzialam, ze moj wpis wywola takie "poruszenie" :)
Nie uwazam, ze "pozjadalam" wszystkie rozumy. Wrecz przeciwnie - zdaje sobie sprawe z tego, ze kazdego dnia czlowiek sie uczy. Co wiecej - regularnie staram sie ogladac progracm "jedz bezpiecznie". Chcialam tylko nakreslic moje wlasne spostrzezenia, ze ja osobiscie nie mam problemu z wyjazdem z tej ulicy, a czesto tam jezdze. I nie sadze, ze rondo co kilometr to dobre rozwiazanie. Chca tutaj czytelnicy ronda. A czy na co dzien uzywaja prawidlowo kierunkowskazow na rondach w NT?Ja musze sie domyslac, czy auto w rondo jedzie dalej czy zjezdza z ronda. Czesto kierowcy wlaczaja LEWY kierunkowskaz przy wjezdzie w rondo zamiast prawego, gdy z niego zjezdzaja., a tego nie robia... Jest juz rondo obok Mercury Market i jak kierowcy przecinaja pasy, to jest POEZJA:D Poza tym ktos tutaj chcial takze zawrotki obok Castoramy. Tam, gdzie zginal bodajze P. Pyzowski? Osobny temat - kierowcy nie wiedza do czego sluzy pas wyjazdowy, aby sie wlaczyc do ruchu na dwupasmowkach. Po to on jest, zeby wykorzystac go do konca i nabrac predkosci, aby ruch byl plynny i samochody znajdujace sie na tej drodze nie musialy gwaltownie hamowac. A tutaj, gdy widze jak jade zakopianka, a ludzie z pasu wyjazdowego szaflarska-zakopanka, ruszaja z 2-go biegu i wlaczaja sie na samym poczatku to noz sie w kieszeni otwiera...
Wg mnie to skrzyzowanie nie jest jakies tragiczne. To wina w wiekszosci przypadkow kierowcow. Duzo by dalo, gdyby kierowcy stosowali sie do ograniczenia w tym rejonie do 70km/h, a strona wyjezdzajaca z Szaflarskiej nie miala cisnienia, ze JA MUSZE WYJECHAC teraz juz w tej chwili, bo jak poczekam pol minuty dluzej, to swiat sie zawali. Jedyne co bym tutaj dodala to oswietlenie najlepiej typu LED, wiecej kontroli predkosci policji w tym rejonie i ogarnac w koncu wyjazd i tych dzialkowiczow (tzn dac ewidentny zakaz), bo to jest zbrodnia.
Ostatni wypadek smiertelny w tym miejscu to bodajze smierc motocyklisty? Zginal, bo chya 80 letni dziadek nie popatrzyl w lusterka i zajechal mu droge...
kierowca21:37, 20 maja 2017
Do Pani Moniki
Niech Pani nie kusi losu. Skrzyżowanie jest niebezpieczne. A co do wzroku to mimo jak się domyślam sokolego wzroku nie zauważyła Pani, że ta Dacia nie wyjeżdżała z Szaflarskiej.
kierowca21:31, 20 maja 2017
Czy zauważyliście że ten samochód skręcał z Zakopianki w Szaflarską?Nasuwa się za tem pytanie. Skoro ten ten motocykl uderzył w prawy narożnik Daci to dlaczego wylądował przy barierkach rozdzielających pasy a nie na polu przed McDonald's? Czy czasem ten motocyklista nie wpadł na pomysł wyprzedzenia jakiegoś samochodu w miejscu gdzie kończy się sztuczne zwężenie jezdni? Ze zdjęć wynika że Dacia nie wysunęła się poza barierki zwężające jezdnię. Nie zmienia to faktu że skrzyżowanie jest niebezpieczne. Szaflarska była niebezpieczna w miejscu połączenia z Zakopianką. A teraz dodatkowo na skrzyżowaniu drugą dwupasmówką czyli Alejami.
baciok@21:24, 20 maja 2017
Do nick Ens,, Twoja propozycja ,,Swoją drogą lepiej było zamknać lewoskręt z szaflarskiej na zakopane a zostawić nawrotkę na wysokości castoramy" Według mnie to tez nie rozwiązuje sytuacji. Przy takim rozwiązaniu będzie dochodziło do wielu wypadków. Przy dużym ruchu musisz włączć się na krótkim odcinku na lewy pas. Jedynym rozwiązniem byłoby wybudować wiadukt nad Zakopianką na te ogródki działkowe z późniejszym prawoskrętem na Zakopane. I to powinno iść w tym kierunku.
baciok@21:19, 20 maja 2017
Do nick Monika. Pani Moniko trochę Pani ściemnia. Ten wjazd to jest najniebezpieczniejsze miejsce w NT. Może Pani jeździ wcześnie rano albo nocą. Przy nawet tylko średnim ruchu trzeba mieć oczy szeroko otwarte, włączanie niejednokrotnie jest prawie na skraju ryzyka. Nikt się Pani nie zatrzyma jadący od Zakopanego, a tu trzeba jeszcze uważać na pojazdy mknące niekiedy grubo ponad 100 w stronę Zakopanego. Już nie mówię o włączniu gdy ruch jest ciągły. To skrzyżowanie wymaga natychmiastowej przebudowy.
zgred21:00, 20 maja 2017
Być może Moniko jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę, że nie każda kobieta mająca prawo jazdy to przysłowiowa 'baba za kierownicą'. Ja po 35 latach za kierownicą zauważam w okresie ostatnich kilku, coraz więcej kobiet za kierownicą (to akurat dobrze). Z tym że im mniejsza lub starsza to ma coraz większy samochód (SUVi), którym porusza się jakby jechała autobusem. No cóż auto duże bezpieczne, to se może jeździć jak chce albo raczej jak umie/czy nie umie. A już nie daj Boże zaparkować na jednym miejscu parkingowym bo się nie zmieści, albo wycofać na lusterka.
beeeee15:30, 20 maja 2017
Oj Moniczko 6-lat prwo jazdy to naprawdę świadczy o tym że pozjadałaś wszystkie rozumy świata.Skoro są miejsca niebezpieczne w których zginęło albo zostało kalekami wiele osób to o czymś chyba świadczy.Obyś zawsze i w każdej sytuacji na drodze wiedziała jak się zachować.
com15:27, 20 maja 2017
Do Monika: Nigdy nie myślałem, że przyznam kobiecie rację... a tutaj ma Pani rację w 100%. Także nigdy nie miałem problemu z wyjazdem z Szaflarskiej na Zakopianką na tym skrzyżowaniu. Co lepsze miałem dużo sytuacji na tym skrzyżowaniu przez kierowców którzy niestety mają w nosie to że tam jest znak STOP i mają się zatrzymać a po prostu wymuszają pierwszeństwo wyjeżdząjąc na Zakopiankę. Więc tutaj nie jest problemem skrzyżowanie, a brak myślenia i umiejętności czy też brak znajomości przepisów przez kierujących.
Monika13:22, 20 maja 2017
tak sie zastanawiam ludzie.... co wy piszecie i gdzie robiliscie prawo jazdy? Mam prawko 6 lat i NIGDY nie mialam problemu z wyjazdem z szaflarskiej na zakopianke w strone Zakopanego. Jeszcze chwile jezdzilam tam, gdy nie byl wylaczony z ruchu ten drugi pas. Jest duzy ruch? To czekam. Slaba widocznosc? CHhyba powinniscie sie wybrac na badania lekarskie. Ktos nie czuje sie na silach wyjechac z tej szaflarskiej, to jest druga droga - alejami. Ani droga nie dziurawa, ani nic nie zaslania... Co wy chcecie? Pewnie, najlepszym rozwiazaniem na glupote kierowcow to wybudowanie ronda. Na szaflarskiej z zakopianka, na alejach, na ludzmierskiej, wszedzie! WTedy bedzie mozna wylaczyc myslenie! Wy chcecie ronda, a nawet nie umiecie poprawnie wlaczac kierunkowskazow bedac na nim. Nie wiecie kiedy, jakie i czy w ogole powinniscie je wlaczac. Masakra
Motocykle na tory(kolejowe)10:06, 20 maja 2017
Oczywiste jest,że kobieta zawiniła ale jak motor robi bziuuuu?u to trzeba się dobrze wpatrywać by go zauważyć.
Wojtek10:01, 20 maja 2017
Tam z prawej strony ,z trudem można dostrzec samochody ,a tym bardziej motocyklistę, zazwyczaj szybciej jadącego, bo wówczas się zjawia jak błyskawica.
W tym miejscu na zakopiance, dla większego bezpieczeństwa należy jechać tylko prawym pasem, by być z dala od nadjeżdżających z ul.Szaflarskiej.
Leming doskonały09:23, 20 maja 2017
Po rak kolejny to piszę !!! Wolę nadrobić 500 - 700 metrów i wjeżdżać na zakopiankę z Al. 1000 lecia k. Dudka. Mam swój pas i włączenie się do ruchu nie stanowi żadnego problemu.
Mariola08:21, 20 maja 2017
A mam pytanie: czy motocyklista przeżył?
ja08:13, 20 maja 2017
jak by ludzie bardziej uważali na drodze i wolniej jeździli to wypadków byłoby dużo mniej . To nie jest wina tego skrzyżowania że są wypadki .
Ja07:23, 20 maja 2017
Ludzie, jeśli potraficie czytać, to czytajcie ze zrozumieniem. W tekście napisane jest, że zawiniła kobieta kierująca samochodem a nie brak ronda !!!
Ens07:20, 20 maja 2017
Przynajmniej jedno auto to było KTT. Wszystko jasne.

Swoją drogą lepiej było zamknać lewoskręt z szaflarskiej na zakopane a zostawić nawrotkę na wysokości castoramy....
df05:55, 20 maja 2017
Motocykliści szaleją - to niestety smutna prawda , ich nie obowiązują przepisy walą na trzeciego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kierowiec04:35, 20 maja 2017
Kobiety nigdy nie ustępują.Trzeba z tym żyć.(przeżyć)
młody inż00:09, 20 maja 2017
Nabudujmy rond na zakopiance to smog będzie i w lecie. Na takiej trasie powinny być zjazdy {ślimaki} jak na autostradach tylko widać że niektórzy poza NT to nie wyjeżdżają za daleko bo taka propozycja nie padła w referendum. Ciemnoto pospolita albo się doucz albo usuń w cień.
.22:43, 19 maja 2017
Tam już dawni powinno być rondo.

A kto dalej nie wie gdzie są granice Miasta to niech lepiej się nie przyznaje że jest Nowotarżaninem lecz przyzna się do bycia przybłędą.
Paweł22:11, 19 maja 2017
Ludzie do kogo macie pretensje!!! Tak brzmiało pytanie na referendum: "Czy jest Pan/Pani za wybudowaniem ronda na ?Zakopiance? na koszt prywatnego inwestora umożliwiającego realizację nowego centrum handlowego przy granicy Miasta Nowy Targ z Gminą Szaflary?" Albo ktoś nie wie gdzie są granice miasta w którym mieszka albo szerzy się analfabetyzm wtórny na Podhalu.
seba22:07, 19 maja 2017
Śmieszne są te żale - jak ktos nie umie czytać prostego tekstu to niech ma pretensje do swoich przodków, że się łączyli w pary będąc zbyt mocno spokrewnieni.
IQ na poziomie 12 - daje już umiejętność rozróżnienia gdzie jest granica NT i Szaflar, a gdzie jest skrzyżowanie Szaflarskiej z zakopianką.
Miastowa 7321:18, 19 maja 2017
A wszyscy naiwni niedoinformowani myśleli że tam rondo powstanie i głosowali na COLOR PARK ...
gazda21:11, 19 maja 2017
nie kogo ale ilu
duzo zdrowia21:11, 19 maja 2017
jest tam niebezpiecznie i nie ma co deliberować. Władza śpi ale przed wyborami obudzi się i będzie obiecywać cuda na patyku
Zrobiony w bambuko21:05, 19 maja 2017
Ja głosowałem za rondem, a oni wybudowali dalej, tam gdzie nigdy wypadków nie było
niedzielny kierowca20:46, 19 maja 2017
@x - Kaczyńskiego?
x20:07, 19 maja 2017
Kogo tam musi zabic żeby coś z tym zrobiono
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas