Seks na basenie - plemniki zostały w jacuzzi? - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Zakopane
Clouds
Wiatr: 19.116 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
Wiatr: 20.736 km/h Wilgotność: 58 %
Clear
12°
Wiatr: 18.756 km/h Wilgotność: 55 %
Clear
Wiatr: 21.348 km/h Wilgotność: 53 %
Clouds
13°
Wiatr: 22.032 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
10°
Wiatr: 17.388 km/h Wilgotność: 68 %
Jakość powietrza
26 %
Nowy Targ
2 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 13 | 26 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 1 | 2 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
25.04.2016, 20:33 | czytano: 29342

Seks na basenie - plemniki zostały w jacuzzi?

NOWY TARG. Radna Bogusława Korwin potwierdziła w rozmowie z "Gazetą Krakowską", że w sprawie seks-afery do której doszło, według jej słów, na miejskiej pływalni, chodzi o stosunek płciowy odbyty w jacuzzi między pracownikiem pływalni a sprzątaczką.

Fot. Michał Adamowski
Fot. Michał Adamowski
O spawie pisaliśmy w artykułach pt. ""Seks-afera" na nowotarskiej pływalni? Niespodziewane oświadczenie radnej" oraz "Dyrektor Bartosz Ścisłowicz: "twierdzenia Pani Radnej o seksaferze są nieprawdziwe".

Przypomnijmy, iż podczas ostatniej sesji Rady Miasta Nowego Targu radna Bogusława Korwin wywołała duże poruszenie słowami skierowanymi do dyrektora Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji Bartosza Ścisłowicza: "panie dyrektorze, ma pan problem z zarządzaniem zasobem ludzkim. Najpierw ratownicy, a teraz seks afera". Tego, co kryje się za seks-aferą, nie wyjaśniła.

W specjalnym oświadczeniu dyrektor Ścisłowicz podkreślił, że ani na policji, ani w prokuraturze nie toczy się żadne postępowanie dotyczące rzekomej seks-afery na basenie. - Twierdzenie Pani Bogusławy Korwin o seksaferze jest całkowicie nieprawdziwe - oświadczył i zapowiedział podjęcie kroków prawnych przeciwko radnej.

Bogusława Korwin na łamach "Gazety Krakowskiej" wyjaśniła w końcu, co miała na myśli. - Mam pewną informację, że na basenie, już po jego zamknięciu, uprawiano seks w wodzie - mówi gazecie radna. - Miał się tego dopuścić jeden z pracowników pływalni oraz pracownica firmy sprzątającej obiekt. Po co o tym mówię? Uważam, że ludzie powinni wiedzieć. Wiele osób kąpie się w tej wodzie, a nie mają świadomości, co może tam teraz pływać - dodała.

Sprawę skomentował burmistrz Grzegorz Watycha. - Wiem, że jakiś czas temu była sytuacja, gdy jeden z pracowników basenu wpuścił na jego teren nieuprawnioną osobę już po godzinach pracy. Nie wiem, czy można to nazwać seksaferą. Ten pracownik został za to dyscyplinarnie zwolniony i odwołał się do sądu pracy. Być może dlatego dyrektor nie chciał o tym mówić - wyjaśnia i zapewnia, że woda w basenie jest... czysta.

oprac. r/ źródło:"Gazeta Krakowska"
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
kobieta21:16, 30 maja 2017
Pani B.Korwin to bardzo inteligentna radna. Dziękujemy za Pani pracę & mówienie JAK JEST.
szuwarek11:36, 5 maja 2016
Lord Reiden - to Ty jesteś infantylny - robisz z siebie wszechwiedzącego i za takiego się uważasz (cóż za buta) a nie posiadasz elementarnej wiedzy w tym zakresie. ;)
Twierdzisz, że często korzystasz z saun/y ??? a nie znasz ich podstawowych parametrów - prezentujesz bardzo niski poziom kultury saunowania - dobrze, że jest wujek google bo on Cię oświeci - tylko jeden warunek - musisz tego chcieć.
A poza tym dyrektor powinien zostać zwolniony.
okl08:18, 5 maja 2016
Macie basen i jeszcze marudzicie? Cieszmy się,że jest. Woda nie jest brudna. Chodzi tam dużo dzieci , szkolnych dzieci i korzystają z toalet i pryszniców.Wiem, bo jestem z nimi. Obserwuję. Jedynie mam zastrzeżenia do ratowników- za dużo plotkują, za mało pilnują ludzi. Oczywiście nie wszyscy.
xxx08:09, 5 maja 2016
do ktos
Nie przyjdziesz na basen? Twoja strata. Menele mówili o wymyciu pod prysznicem. Przecież brudnych ratownicy wyproszą. Jestem bardzo często na basenie i nie widziałam meneli.
Haha02:13, 2 maja 2016
Malomiasteczkowe kompleksy Pani Radnej znalzlaa sie Durga "Krycha"
magik09:57, 29 kwietnia 2016
Kim jest Violetta?
xxx22:45, 28 kwietnia 2016
A FUJ !!!!
Zosia22:17, 28 kwietnia 2016
Zgadzam się z tym że na pływalnię przchodzs często gęsto bezdomni którzy nie mają gdzie się wykąpać... Różne osoby korzystają z basenu brrrrr
Ktoś20:26, 28 kwietnia 2016
Kiedyś byłem świadkiem rozmowy dwóch meneli, wymieniali się doświadczeniami jak by to raz w miesiącu porządnie się wymyć. jeden drugiemu poradził, by w momencie kiedy otrzyma zasiłek z opieki społecznej szedł za 8 zł na godzinę do basenu, a tam się wymoczy porządnie. Takie obrzydzenie mnie "wzięło", że w życiu na basen nie pójdę, bo wiem na pewno,że tak robią. Czymże jest baraszkowanie pary w jacuzzi wobec miesięcznego brudu meneli.
Dusia20:20, 28 kwietnia 2016
Dzisiaj TVN w telewizji śniadaniowej zajmowało się sprawami nowotarskiego basenu. Dziwne, żeby tak rozdmuchać głupi incydent. Niezależnie od tego Pan Ścisłowicz dopuścił do tego, że na basenie jest brudno. Toalety są brudne i śmierdzące, wszelkie kąty są niedoczyszcone. a na basenie powinien być błysk, no ale jak tu wymagać od pracowników, którzy byli przyjmowani jak to wszyscy wiedzą. Nie da się wymagać od znajomych, chyba że chce się ich stracić. Np kasjerki są aroganckie jak za komuny, a przynajmniej jedna i Pan Dyrektor powinien wiedzieć która to.
alu20:02, 28 kwietnia 2016
Basen jest super obsluga mila ja tam jestem często pływam ratując swoje zdrowie fizyczne i psychiczne nie interesuję się czyimś życiem intymnym.Żenada jak się ludzie nakręcają czyimś błędem.Sami tacy wszyscy święci pożal się Boże samo to niezdrowe podekscytowanie mówi samo za siebie.I te święte matrony którym się plemnik kojarzy z bombą ekologiczną ciekawe jak one w ciaże zachodziły bo przecież mają dzieci pewnie ich pszczółka delikatnie zapyliła.Ale tragedia się stała na basenie Armagedon najlepiej wyprowadzcie się z NT wszyscy święci bo miasto zostało skażone i nastąpiła taka straszna obraza moralności na basenie a plemnik urósł do rozmiaru słonia który pływa w jacuzzi.t
t
@ zosia11:30, 28 kwietnia 2016
Jak to co ma. SATYSFAKCJĘ!
zosia17:26, 27 kwietnia 2016
pani radna zajmij się pani tym co ważne ... i zajmij się sprawami ważnymi , a nie ośmieszaj naszego miasteczka , historyjkami na poziomie nastolatków... co pani dało to , że oznajmiła pani wszem i wobec o tej sprawie...?
kaśka17:20, 27 kwietnia 2016
Mój syn ma 12 lat. I po tym co tu przeczytałam oświadczam wam z całą stanowczością. Więcej na ten basen nie pójdzie.
obserwator16:33, 27 kwietnia 2016
piszę co widziałem, a nie że obserwowałem.... co sobie miałem oczy zamknąć....przechodząc z szatni na basen widziałem, to piszę... niejednokrotnie nawet pod natryskiem niejeden gościu się masturbował .... i się z tym nie krył...piszę co widziałem
@ obserwator11:23, 27 kwietnia 2016
Ten basen to jakiś siedlisko zboków. Jedni..............a drudzy ich obserwują .A jeszcze inni nocami sexują bajoro. Co to za miejsce? O mamuńciu!
kiss08:38, 27 kwietnia 2016
Jacy szefowie takie sprzątaczki ... hahaha
szuwarek23:32, 26 kwietnia 2016
brakło argumentów ??? hahaha
obserwator22:22, 26 kwietnia 2016
nie raz widziałem, jak wielu facetów przed wejściem na basen się masturbowali....nic więc dziwnego, że w basenie są plemniki....
biziok22:22, 26 kwietnia 2016
no i choćby były te plemniki tam były to co z tego??? chyba każdy facet ma plemniki i to nic takiego nie jest...nic co ludzkie nie jest mi obce.....normalne, że w spermie są plemniki...a co niby mam być? złoto?
maria22:11, 26 kwietnia 2016
A jest może filmik z tego zajścia ? Nie jestem pewna czy były plemniki.
Lord Reiden21:44, 26 kwietnia 2016
Szuwarek alez Ty jestes infantylny.
Zrobiles przypis z tworczego czasopisma "ladny dom" i zachowujesz sie jakby podnioslo Ci sie od tego libido.
Od tej pory masz zakaz pisania komentarzy na miesiac.
Bez odbioru ????
odemnie921:42, 26 kwietnia 2016
Szkoda Nowego Targu, a świadectwo o tym mieście dają właśnie takie dyskusje jak ta, czy też te o nowych jarmarkach - wschodnim i zachodnim.
Gość21:33, 26 kwietnia 2016
no już tam nie pójdę z dziećmi. Może lubi ktoś w spermie pływać....ja nie. fuj
pietrek20:41, 26 kwietnia 2016
Całe szczęście, że w jacuzzi nie da się pływać żabką no bo mógłby się ktoś zadławić.... :))))))
boboa19:59, 26 kwietnia 2016
Bardzo dobrze że pani radna ujawnia takie rzeczy przecież tam chodzą małe dzieci i ze względu na ich dobro powinniśmy wiedzieć co się tam dzieje.
A ogólnie basen nowotarski dla mnie jest symbolem pewnych patologii. Afera goni aferę. Wydawało się że już nic nie przebije tej "uczciwej" rekrutacji, ale pożar i teraz sexafera, która niestety ale źle świadczy o nadzorze i ogólnie o tym co się dzieje na basenie.
Powtarzam od początku basen powinien być oddany firmie zewnętrznej, która ma pojęcie o zarządzaniu a nie eksperymentować na żywym organizmie i dopiero uczyć się.
Na basenie chyba stwierdzili że chcą wyczerpać cały wachlarz afer. Teraz może afera podsłuchowa. Mam nadzieję że wcześniej się tym ktoś zainteresuje np. prokurator.
Kail19:23, 26 kwietnia 2016
A ta Pani skąd wie? :D Może miał czepek :D
Wstyd...18:52, 26 kwietnia 2016
I to na być radna? Porozmawiajmy o większych problemach a nie i tym, kto kogo "pukał". Idioci...
hehee17:53, 26 kwietnia 2016
Mam pytanie czym się różni pracownik pływalni od sprzątaczki na pływalni , rozumiem że sprzątaczka to nazwa własna?
szuwarek17:17, 26 kwietnia 2016
Szanowny Lord Reiden

"Nie istnieje coś takiego jak norma w saunie od 90 -110 C.
Kurcze zaczepia mnie Pan a jest Pan zupełnym ignorantem. Nie twierdze że idiotą, ale nie odrabia Pan lekcji przed dyskusją."

Dzięki za "komplement", ujmę to bardziej subtelnie - przyganiał kocioł garnkowi. Proponuję jednak, aby to pan odrobił lekcję, bo większych głupot dawno nie czytałem - ale do rzeczy:

"Nowoczesne piece pozwalają na korzystanie z sauny suchej, mokrej lub parowo-ziołowej. Wystarczy tylko odpowiednio ustawić temperaturę i poziom wilgotności. Ważne jest jednak to, aby zachować prawidłowe proporcje pomiędzy tymi parametrami. Zależność tę opisuje "prawo sumy 110", zgodnie z którym suma temperatury (w stopniach Celsjusza) i wilgotności względnej (w procentach) powinna wynosić w saunie 110 (np. 70°C i 40%).

- Sauna sucha - temperatura: 90-110°C, wilgotność: 10%.

- Sauna mokra - temperatura: 70-90°C, wilgotność: 25-39%.

- Sauna parowo-ziołowa (tylarium) - temperatura: 45-65°C, wilgotność: 40-65%."

Nie podaję stronki, bo moderator nie puści, ale to Pan uważa się za "wszechwiedzącego" hahaha więc nie będzie dla pana problemem dotrzeć do tych informacji - kłania się wujek google

Kto się okazał większym ignorantem ???

Widzę, że ma Pan problem z opanowaniem emocji - nerwów, (ktoś kto nie ma argumentów w dyskusji, zaczyna stosować inwektywy, w ten sposób się "dowartościowując") więc mając na uwadze Pańskie zdrowie, dalszą dyskusję uważam za bezcelową.
baron Pan17:06, 26 kwietnia 2016
Do Pana LORDA pomylił ci się organizm kobiety i krowy a menstruacja to nie owulacja. Doucz się
@ bobo16:28, 26 kwietnia 2016
Incydentalny przypadek? Chyba z Ciebie? Bu ha ha. A może komuś już tak obmierzło że zakapował Radnej?
baciok@15:25, 26 kwietnia 2016
ooooo
Ale wkoło jest wesoło
Ooo
Człowiek pracy, małpa w zoo
Ooo
Puste pole za stodołą
Chłop zaprawia - ale jazz
Ooo
Jak naprawdę jest - nikt nie wie
Ooo
Kornik ryje dziurę w drzewie
Ooo
Elektronik w radiu grzebie
A chłop pije - ale jazz
PERFECT
@ Bobo14:54, 26 kwietnia 2016
Jaki incydentalny przypadek? Chłopie zejdź na ziemię. HA ha ha ha.....
SperMan14:29, 26 kwietnia 2016
Teraz jak w oceanarium, można z plemnikami pływać, choć są pewno szybsze od nas na 17 cm :-)
Lord Reiden13:47, 26 kwietnia 2016
Witam szanowne grono,

Jak dżin z lampy Aladyna pojawiam się ponieważ zostałem ponownie wywołany, w sposób bezpardonowy ale traktuje to jako drobną uszczypliwość.
Cieszy mnie to ze znacząca część komentujących ma do tego newsa odpowiedni dystans i tutaj "high five" dla -in-vitro swimming-...
Ja uważam, że jak radna /.../
A teraz troszkę teorii:
Ponieważ mam wykształcenie techniczne i biologię skończyłem w 8 klasie podstawówki to mam bardzo ograniczoną wiedzę biol. - ale pamiętam z lekcji biologii, że w zależności od środowiska plemnik może przeżyć od 0,5 h na "wolnym powietrzu" do 72 h w środowisku kwaśnym jakim jest pochwa kobieca w okresie menstruacyjnym nie biorąc pod uwagę oczywiście inkubacji w laboratorium. To tyle moich informacji z biologii. Pani Korwin na pamięć poległym w walce o wolną ojczyznę, niech Pani już do końca swojej kadencji się publicznie nie wypowiada. Nowy Targ za pośrednictwem radiostacji jest dzisiaj pośmiewiskiem dla całej Polski. Chciałoby się powiedzieć - wybraliście to macie, no ale tak działa demokracja - wybraliście to mamy!!!
A teraz techniczne wyjaśnienie:
Woda w jacuzzi jest filtrowana co najmniej dwa razy w tygodniu. Proces filtracji polega na spuszczeniu odpowiedniej ilości wody uzdatnionej ze zbiornika (która czyści filtry ze złożem) i dolaniu surówki (wody nieuzdatnionej prosto z wodociągów) do zbiornika w którym taka wodę się uzdatnia i wysyła się ją za pomocą pomp do jacuzzi i innych zbiorników z których korzystają klienci. Do tego dochodzi okresowa pielęgnacja samych jacuzzi w czasie których należy spuścić całą wodę i je dokładnie wyczyścić. Mimo tego cały czas 24 h przez 7 dni w tygodniu woda jest filtrowana i uzdatniana. Musicie uwierzyć mi na słowo, że plemniki które nie utrzymają się w takiej wodzie nawet godziny są jednym z"najmilszych stworzonek" jakie tą wodę mogą zamieszkiwać. Dużo gorsze są bakterie Escherichia coli (kałowe) które mogą dostać się do wody prosto z naszych pupek i w środowisku wodnym rozmnażają się w niesamowitym tempie.

A teraz Pan ""szuwarek".
Lekcja nr 2, Temat: Temperatura w saunie.
Nie istnieje coś takiego jak norma w saunie od 90 -110 C.
Kurcze zaczepia mnie Pan a jest Pan zupełnym ignorantem. Nie twierdze że idiotą, ale nie odrabia Pan lekcji przed dyskusją.
Temperatura w saunie suchej dostosowana ma być do indywidualnych potrzeb użytkownika ( zależy ona od tego jak temperatura otoczenia wpływa na poszczególną osobę). Może ona mieć 60 C, a może 120 C.
Zgadzam się że dla Pana temperatura 80 C może być niewystarczająca ale proszę nie przywoływać jakiś wyimaginowanych norm. Oczywiście istotą też jest wilgotność powietrza jaka w saunie panuje. Jeżeli nie ma cebrzyka to nie płacz Pan tylko weź Pan butelkę z wodą (kranówką) przemyć ją Pan pod ręcznikiem i polewaj Pan ile dusza zapragnie. Tylko ostrożnie na butelki PCV ;)))). A tak całkiem poważnie to pisać skargę do dyrektora, może poskutkuje. JA bym tak zrobił ale nie mój cyrk nie moje małpy - nie mój problem, korzystam z własnej sauny w domu.

I jeszcze raz apel do radnej P. Korwin - litości !!!

I mój apel - proszę staranniej dobierać żarty i unikać obrażania innych. Moderator.
materialistka12:56, 26 kwietnia 2016
Baby 500+ już wypłacają! wio na basen!
Bobo12:41, 26 kwietnia 2016
Pani Radna Korwin upubliczniając incydentalny przypadek nieprzestrzegania dyscypliny pracy i zwykłej estetyki dwojga ludzi zrobiła pośmiewisko z królewskiego miasta, które tak strasznie się napina, by być znaczącym elementem jeśli już nie turystyki (która prawie tu nie występuje) to przynajmniej stolicy Podhala, którym kiedyś było. Pani Radna kontynuując wypowiedzi w gazetach sprawi wnet, że Nowy Targ będzie słynął z byle jakiej afery a nie z hokeja, jak chcą niektórzy.Żenada,żeby na sesji Rady poruszać takie tematy, bo podobne wydarzenia, a nawet gorsze miewają miejsca w wielu firmach.
baca12:08, 26 kwietnia 2016
Wiola wymiata :)
wacek11:16, 26 kwietnia 2016
plemniki to niczym białe wino jak śpiewał Marcin Różycki
duduś11:07, 26 kwietnia 2016
może te nocne wejściówki były szerzej praktykowane. Czyżby Pani Korwin wsadziła kij w mrowisko?
do Zenek10:14, 26 kwietnia 2016
Otóż to...! Popieram!
do kto s10:07, 26 kwietnia 2016
Zapewne pracowałby u ciebie 24 na dobę... Mąż za granicą, czy już niedomaga?
edek09:48, 26 kwietnia 2016
Tez tak myślę ,że ktoś w końcu nie wytrzymał i podkablował parkę. W tajemnicy to można utrzymać hemoroidy a nie romans w miejscu gdzie pracuje tyle ludzi. Mnie dziwi postawa dyrektora. Zachowuje się jakby miał coś do ukrycia,Kręci,kłamie że nic nie było,nagina,przegina .PO CO? Czyżby faktycznie coś chciał zamaskować? Dziwne.
MD09:40, 26 kwietnia 2016
" Wiele osób kąpie się w tej wodzie, a nie mają świadomości, co może tam teraz pływać"
Pani radna a może lepiej wspomnieć o tych co się nie myją na codzień i wchodzą na basen, nie myją rąk itp po wyjściu z ubikacji. Nieraz to widać nie tylko na tym basenie ale także innych dla VIP ów. Uważam, że to jest problem.
A może lepiej się zająć rozwojem gospodarczym miasta ( jego brakiem), rozwojem mieszkalnictwa itp.
baltazar09:33, 26 kwietnia 2016
Czy przypadkiem to nie było tak,że ta cała sex afera od jakiegoś czasu kuła po oczach współpracowników zakochanych i w końcu nie wytrzymali .Plotka o tym już dawno szalała po basenie wyprzedzając o milę wspomniane plemniki. Ileż można?
haha08:58, 26 kwietnia 2016
To jest polityka prorodzinna naszych władz. Każda kobieta w okresie rozrodczym powinna po kapieli na nowotarskim basenie zaciążyć. Nie myślałem, że Watycha to taki łebski facet
in vitro-swimming08:50, 26 kwietnia 2016
He,he, he, dawno się tak nie uśmiałam jak przed chwilą, przy dzisiejszej audycji w Radio Zet. Polecam , może będzie w necie. Ośmieszono radną Korwni na całą Polskę. Wymieniono jej nazwisko i powiedziano , żę boi si.ę korzystac z basenu, bo tam pływają plemniki. Specjalista lekarz naukowiec wypowiedziała się, że gdyby tak plemniki z basenu mogły zapładniać, to panie pragnące mieć dzieci mogłyby tylko zanurzyć się w basenie. Niezłą zabawę mieli z radnej Korwin. Po co tak trzepać językiem na lewi i na prawo i to w dodatku takie brednie? Kochani rodzice , jak có?rka wam powie, że zaszła mw ciążę po przepłynięciu trzech długośći basenu to jej nie wierzcie, He,he,he,he itd....
szuwarek08:34, 26 kwietnia 2016
Trochę nie w temacie, ale sprawa dotyczy basenu i sposobu jego zarządzania. Skandalem jest, że temperatura w saunie nie przekracza 80 st. C gdy norma przewiduje od 90 do 110 st. C. Czyżby to była kolejna decyzja dyrektora aby zmniejszyć - zaniżyć parametry sauny na sterownikach ??? W dalszym ciągu domagam się wyposażenia sauny suchej w cebrzyk na wodę i chochlę - to jest elementarne wyposażenie każdej suchej sany. Lord Reiden - jako dobrze poinformowany i do tego "wszechwiedzący" - mógłbyś wyjaśnić i załatwić tą sprawę. ? A poza tym dyrektor powinien zostać zwolniony
ktoś08:32, 26 kwietnia 2016
Pracownik _kopulant powinien podać telefon do składania ofert .......
zapewniam , że nie musiałby pracować na basenie .....!!!!
M.07:59, 26 kwietnia 2016
Ależ się kobieto wygłupiłaś....
ff07:40, 26 kwietnia 2016
hihihihih.. Pani Korwin tez zaczyna juz przesadzać. Zajmijcie sie w końcu czyms pozytecznym..np przeniesieniem targowicy,
Zenek06:45, 26 kwietnia 2016
Gdy przeczytałem nagłówek, to moja reakcja była podobna do przedmówców - śmiech. Ale:
1) czytam artykuł i nie widzę żadnej wypowiedzi p. Korwin, że "plemniki pływają w jacuzzi" - p. radna nie wypowiadała się (przynajmniej tutaj) w tak żenujący sposób
2) jeśli rzeczywiście doszli do aktu seksualnego w publicznym jacuzzi, to jest to czyn karalny
3) i nie mówić mi tu, że plemniki zostają i tak na skórze... chyba widzimy różnicę, czy uprawia seks czy masturbuje się w publicznym miejscu i całe nasienie zostaje w wodzie, w której się ktoś kąpie. Jeśli nie, to proponuję zaoszczędzić na pralce i wycierać się wspólnymi ręcznikami, a w hotelach zmieniać pościel raz na 3-4 miesiące - w końcu, a co tam higiena - komórki i tak po kimś zostają.
okropne06:27, 26 kwietnia 2016
Jak można poruszać publicznie taki temat, który powinien pozostać między tą dwójką a dyrektorem basenu. A pani radna to jak rasowa przekupa, miele tym jęzorem na prawo i lewo, a przystanelaby na chwilę, pomyslała nad tym co robi i na pewno doszlaby do wniosk, że robi krzywdę nie tylko tej dwójce, ale przede wszystkim z siebie pośmiewisko
Hdwao05:20, 26 kwietnia 2016
Zenujace ataki na radna . Tzn , ze podoba wam się zachowanie derektorka i zdrady ? Brak honoru w dzisiejszych czasach. Za takie działanie basenu odpowiada scidlo i juz dawno nie powinno go tam być. Zrobic referendum , czy ma tam byc czy nie. Po drugie spalona sauna powinna byc wykonana w ramach gwaracji. Ktos wzial w łapę? Ja tylko pytam. Kto wzial w łapę?
mvp22:54, 25 kwietnia 2016
To sie pani sprzątaczka na bogato zabawia ;p
pytająca22:51, 25 kwietnia 2016
ja bym się wstydziła szukania tak tandetnych sensacji, aż dziwne, że taka Pani jest radną, niech ktoś się zainteresuje tym, czy aby ktoś z jej rodziny, na przykład jej syn, nie pracował dla firmy, która nie wygrała przetargu na usługi ratownicze na basenie, a jeśli tak jest to czy to nie jest wykorzystywanie funkcji publicznej do prywatnych celów? czy na to się nie mówi prywata?
górol22:48, 25 kwietnia 2016
ilość plemników u każdego faceta jest niezliczona i każdy facet ma te plemniki na sobie- na ciele, spodniach, itd...i normalne, że je zostawia na basenie w wodzie....nie wiem który zdrowy facet w dzisiejszych czasach się nie masturbuje- stąd te plemniki muszą gdzieś pozostać na ciele i potem dostają się do wody na basenie...czysta fizjologia....
Beny22:44, 25 kwietnia 2016
dokładnie, każdy facet idąc na basen i mocząc się w wodzie zostawia tam plemniki- to jest naturalne, przecież po wytrysku nie da się całkowicie usunąć plemników- i to zarówno po masturbacji, jak i po stosunku...
mieszkaniec22:41, 25 kwietnia 2016
Pracownik basenu powinien złożyć p-ko radnej zawiadomienie o p-stwie z art. 212 par. 2 kk, co prawda ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego, ale to koszt 300 zł, które po korzystnym wyroku zostaną zwrócone i niech radna udowodni swoje twierdzenia cyt: "Mam pewną informację, że na basenie, już po jego zamknięciu, uprawiano seks w wodzie". Moim zdaniem sprawa jest wygrana, bo zarzuty podnoszone przez radną nie dotyczą postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną i nie służą obronie społecznie uzasadnionego interesu, a zatem przesłanki opisane w art. 213 kk nie zachodzą.
xxx22:05, 25 kwietnia 2016
lb a atmosfera duszna!!!
ciekawe co jeszcze "nastąpi"?
baciok@21:48, 25 kwietnia 2016
Panie Burmistrzu powołać komisję śledczą do spraw plemników.
Zaprosić wszystkie autorytety i w końcu to rozstrzygnąć a nie zajmowac sie jakimis pierdołami typu obwodnica i targowica. Są czy ich nie ma.
Moja babinka chciałaby sie dowiedzieć kto był dawcą spermy co może dla mnie źle się skończyć.
mieszkaniec21:47, 25 kwietnia 2016
Cytat z wypowiedzi Pani radnej: "Po co o tym mówię? Uważam, że ludzie powinni wiedzieć", no właśnie po co Pani to mówi?. Jedno jest pewne musi Pani kontynuować śledztwo, może tam nic nie pływało bo np. używali prezerwatywy, a to przecież grzech, koniecznie musi Pani to wyjaśnić. Tak na przyszłość proszę się zastanowić nad sensem stwierdzenia: mowa jest srebrem, a milczenie złotem.
bilog21:25, 25 kwietnia 2016
wiadomo, że w basenie są plemniki, bo każdy facet jeśli się masturbuje, to te plemniki mu potem zostają jak idzie na basen
Pusiu21:25, 25 kwietnia 2016
Pani radna chyba boi się ze zajdzie w ciążę po kąpieli w miejskiej plywalni... lepiej niech nie jedzie odwiedzić żadnych term na podhalu bo tam jest dopiero rozpusta i to w godzinach otwarcia basenu... Pani radna jak zawsze robi z igły widły.
NT21:21, 25 kwietnia 2016
Ciekawe co lepsze... obumarły plemnik, czy za siu ra na woda. Albo co lepsze, ktoś przychodzi po całym dniu pracy na basen i nawet nie raczy się przepłukać pod prysznicem... i wchodzi taki jeden z drugim i zostawia... bakterie, pot i syf dnia codziennego w wodzie... bo w Polsce nie ma w ogóle kultury korzystania z takich obiektów. Jak tam chodzę to dosłownie na palcach jednej reki policzę ile osób idzie pod natrysk przed skorzystaniem. A tu Pani radna boi się o takich klientów. Pani kochana po tym syfie, który zostawia wielu klientów wątpię, że może ich jeszcze cos gorszego spotkać.
lb20:57, 25 kwietnia 2016
woda czysta, powietrze czyste... :)
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas