Wyróżnienie to zostało wręczone podczas dzisiejszej sesji Rady Miasta Zakopane. Certyfikat wręczyli Annie Zając wspólnie burmistrz Zakopane Leszek Dorula wraz z przewodniczącym Rady Miasta Grzegorzem Jóźkiewiczem. Firma LPP S.A., do której należy sklep, jako pierwsza dostosowała się do zasad panujących w Parku Kulturowym Krupówki.
Burmistrz przypomniał, że o certyfikat mogą starać się wszystkie podmioty, które dostosują się do wymogów, jakie stawia uchwała rady miasta o parku kulturowym.
Warto zatem przypomnieć te warunki. Umieszczona na budynku reklama musi być legalna tzn., że właściciel posiada zaświadczenie, iż reklama została zgłoszona do Starostwa Powiatowego w Zakopanem. Projekt reklamy i jej umieszczenie musi być zgodne z zasadami Parku Kulturowego oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Przedsiębiorca przed dokonaniem zmiany reklamy i zgłoszeniem jej do starostwa może wystąpić do biura Miejskiego Konserwatora Zabytków o zaopiniowanie projektu. Aby otrzymać Certyfikat, przedsiębiorcy muszą dostosować się również do uchwały o Parku Kulturowym w kwestii handlu i prowadzenia robót budowlanych.
Wraz z certyfikatem wręczana jest również naklejka do umieszczenia na witrynie lokalu.
Tekst i fot. Józef Słowik
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas