8 stoisk handlowych o powierzchni użytkowej wewnętrznej – 3,37m2 oraz powierzchni użytkowej zewnętrznej – 5,04 m2 (łączna powierzchnia użytkowa – 8,41m2),
2 stoiska handlowe o powierzchni użytkowej wewnętrznej – 3,37m2
Okres najmu od 16 kwietnia 2018 do 31 października 2019 roku
Informacje dodatkowe można otrzymać pod numerem telefonu 18 26 10 132 lub na podstawie przesłanego zapytania - numer faksu 18 26 10 151, z podaniem danych oferenta: imię i nazwisko – nazwa firmy, adres, nr telefonu kontaktowego, lub osobiście w siedzibie Spółki w Niedzicy, ul. Widokowa 1, codziennie w godzinach od 8.00 do 15.00;
Warunki udziału w przetargu wraz z formularzem ofertowym i wzorem umowy będą przekazane zainteresowanym Oferentom nieodpłatnie.
Warunkiem koniecznym do udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące) na każdą złożoną ofertę, przy czym wymagane jest złożenie odrębnych ofert na każde stoisko.
Termin składania ofert do dnia 21 marca 2018 roku do godziny 10:00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 marca 2018 roku w sali konferencyjnej ZEW Niedzica S.A. o godzinie 10:05.
Organizator przetargu zastrzega sobie:
- prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny,
- prawo swobodnego wyboru, spośród złożonych ofert oferujących co najmniej wymagane minimalne stawki za najem stoiska
- prawo do przeprowadzenia przetargu ustnego (licytacji) jeżeli uczestnicy przetargu zaoferują tę samą cenę
- możliwość negocjowania z wybranymi przez siebie Oferentami
Najemca zostanie wybrany zgodnie z następującym kryterium oceny: 100% cena
Wybór przez ZEW Niedzica SA najkorzystniejszej oferty nie jest równoznaczny z powstaniem stosunku najmu. Do nawiązania stosunku najmu między Oferentem a ZEW Niedzica SA dojdzie w wyniku zawarcia umowy najmu, która określi między innymi okres najmu.
Data ogłoszenia: 13 marca 2018 roku.
34-441 Niedzica – ul. Widokowa 1 tel. 18 33 47 732
www.zew-niedzica.com.pl