Mocne słowa biznesmena Tomasza Żarneckiego o poparciu miasta dla nowej targowicy. "Uprzywilejowanie jednego podmiotu jest stronnicze i niesprawiedliwe" - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Czarny Dunajec
Clouds
Wiatr: 6.156 km/h Wilgotność: 78 %
Clouds
Wiatr: 7.776 km/h Wilgotność: 90 %
Clouds
Wiatr: 5.004 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 71 %
Clouds
11°
Wiatr: 8.568 km/h Wilgotność: 76 %
Clouds
Wiatr: 10.512 km/h Wilgotność: 85 %
Jakość powietrza
50 %
Nowy Targ
18 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 25 | 50 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 9 | 18 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
26.04.2016, 12:06 | czytano: 17306

Mocne słowa biznesmena Tomasza Żarneckiego o poparciu miasta dla nowej targowicy. "Uprzywilejowanie jednego podmiotu jest stronnicze i niesprawiedliwe"

NOWY TARG. Nowotarski biznesmen spotkał się dziś z dziennikarzami na przyszłym placu targowym, który przygotowuje dla kupców na terenie starej zajezdni PKS przy ul. Ludźmierskiej. Oświadczył, że jego zdaniem niedopuszczalnym jest, żeby radni agitowali na rzecz przeniesienia targowiska na teren przy obecnej oczyszczalni.

Fot. Robert Miśkowiec
Fot. Robert Miśkowiec
Żarnecki potwierdził, że równo w nową targowicą przy oczyszczalni ścieków ruszy konkurencyjny plac targowy na terenie starej zajezdni PKS. - Na koniec maja wszystko będzie gotowe - zapewnia. To teren o powierzchni ponad 6 hektarów, którego jest właścicielem. Na razie wyrównuje i utwardza teren. Nie planuje tu nic budować, a jedynie wynajmować go kupcom, jako miejsce handlowe. Na pytanie, dlaczego otwiera konkurencyjny plac targowy, mówi, że w odpowiedzi na zainteresowanie ze strony kupców handlujących na starym jarmarku, którzy nie chcą płacić wysokich stawek za możliwość handlu na nowej targowicy.

Biznesmen krytycznie podchodzi do stworzenia nowej targowicy po wschodniej stronie miasta. Jego zdaniem, znacznie lepsza była lokalizacja Piotra Steskala, który w imieniu spółki Limba zaproponował teren starego tartaku przy ul. Kolejowej. Jego zdaniem niedopuszczalna jest sytuacja, że miasto agitowało na rzecz jednej lokalizacji. - Wszyscy powinni być tak samo traktowani – uważa. - Nie chcę zaogniać sprawy. Wszyscy żyjemy w jednym mieście, ale liczę, że radni pójdą po rozum do głowy.

Na zarzuty, że plac targowy przy ul. Ludźmierskiej zakorkuje tę część miasta, odpowiada, że i tak są tu korki, a do jego nieruchomości prowadzi kilka zjazdów z ulicy, która ma dodatkowo środkowy pas do lewo i prawo skrętów. Uważa, że jego działalność sytuacji nie pogorszy.

Pełna treść oświadczenia Tomasza Żarneckiego:
„W związku z licznymi zapytaniami co do planowanego otwarcia nowego placu targowego w miejscu dawnej zajezdni PKS w Nowym Targu przy ulicy Ludźmierskiej oświadczam, iż obecnie trwają prace adaptacyjne mające na celu przystosowanie obiektu pod działalność kupiecką.

W ostatnim czasie zwracali się do mnie liczni kupcy z zapytaniem o możliwość zagospodarowania terenu byłej zajezdni, której jestem właścicielem, pod taką właśnie działalność. W mojej ocenie jest rzeczą niedopuszczalną, aby miasto, a w szczególności radni agitowali na rzecz przeniesienia targowiska na teren przy obecnej oczyszczalni – poprzez udzielanie preferencyjnych stawek. W tym miejscu przytoczę kilka faktów, o których już się nie pamięta lub pamiętać nie chce. Spółka Nowa Targowica obiecywała dla miasta wpływy z opłaty targowej na poziomie 3 mln zł rocznie, podczas gdy dziś mówi się już tylko o kilkuset tysiącach. Nikt nie wspomniał też o tym, że miasto ma sfinansować drogę dojazdową do prywatnej inwestycji, w tym nowego domu weselnego, na co z publicznych pieniędzy wydano 2 mln złotych.

W ocenie kupców lokalizacja nowej targowicy jest na tyle niefortunna, że doprowadzi do całkowitej likwidacji tradycji kupieckiej na ternie miasta. Nie jest prawdą jakobym chciał ominąć opłatę targową należną miastu. Sytuacja wygląda z goła odmiennie, gdyż jestem skłonny zapłacić nawet podwójną stawkę w stosunku do tej, którą ma płacić spółka Nowa Targowica, co przysporzyłoby miastu dodatkowych wpływów w kwocie kilkuset tysięcy złotych. Na tą chwilę spółka Nowa Targowica uzyskała od miasta gwarancję, że opłata za metr kw. zajętej pod handel powierzchni wynosić będzie 50 groszy, podczas gdy inni kupcy na starej targowicy, czy w innych miejscach mieliby płacić 8 zł za metr kw. Takie uprzywilejowanie jednego podmiotu jest oczywiście niesprawiedliwe i bardzo stronnicze.

Uważam, że kupcy powinni mieć możliwość wyboru czy chcą zostać w dotychczasowym miejscu, czy przenieść się na nową targowicę, czy też na dawną zajezdnię PKS przy ulicy Ludźmierskiej. Inwestor wówczas zabiegałby o stworzenie dla nich jak najlepszych warunków tak, aby mogli się rozwijać i godnie pracować”.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
wojskowa rodzina09:52, 6 maja 2016
zamiast kłocić się o następny plac targowy , zbędny, radni powinni zastanowić się nad oświetleniem bulwarów za kładką koło lodowiska i zrobienie chodnika na ul. Krakowskiej za wiaduktem, jest tam niebezpiecznie, a młodzież i dzieci chodza ze szkoły do domów, kiedy radni w końcu podejmą decyzje. Następna sprawa dotyczy wymieniania okien na koszt miasta, gdzie mieszkanie jest wojskowe, a osobę stać na wymianę za swoje pieniądze, prosimy żeby Pan Jakubiszyn przeanalizował sprawę, my musieliśmy wymienić na własny koszt bo wojskowe mieszkanie a teraz decyzje podjęte nie przepisowo
Górol co nigdy w gurak niebył12:28, 3 maja 2016
Dziękujemy temu biznesmenowi za udostępnienie terenu , wybawił naspan od klęski
Górol co nigdy w gurak niebył12:27, 3 maja 2016
Już widziałem jak badylarze na KRA ustawiali swoje namioty(slamsowe) na starej zajezdni pewnie niedługo zacznie się handel , tam szybko sie rozwinie Jarmark Nowotarski bo przy oczyszczalnie niedosc zę śmierdzi to jeszcze nikt tam nie trafi na to zad....e a tu z drogi widzac fajno Giełda tam bedzie i fajny Kiermas my z Ludźmierza bemy miec blisko na nakupy
ja15:37, 30 kwietnia 2016
biznesmen :) hahhahaha
madzia10:10, 30 kwietnia 2016
ha i on tu mowi o rownym i dobrym traktowaniu niestety to jak traktuje swoich pracownikow to jewst jakas tragedia wiec nic dziwnego ze nikt mu nie chce robic w e. leclerku i ciagle ludzie sie zwalniaja tak niestety juz bedzie bo kazdy wie co tam sie dzieje a teraz robi z siebie dobrego człowieka niech pierwsze dobrze sie wezmie za jedno a potem mysli o kolejnych inwestycjach bo zaraz ten e,leklerk na glowe mu sie zawali taka to ruina
Tom18:28, 29 kwietnia 2016
Najlepsza lokalizacja jarmarku to teren między Groniem a Białką. Wtedy będzie można robić spokojnie i bez korków zakupy w marketach nowotarskich jak i na jarmarku.
firek12:12, 29 kwietnia 2016
Żarnecki niech nie zapomina o protestach mieszkańców os.Bór i Na Skarpie .Już teraz są trudności z dojechaniem do domu,przejechaniem Ludzmierską.
Marek12:05, 29 kwietnia 2016
Do leklera chodzicie to na targ też pójdziecie bo taka jest prawda a tyle komentujecie i tyle w temacie.
Nowotarzanka22:52, 28 kwietnia 2016
Kto cię nie zna ten cię kipi .Tomasz Zarnecki to Nowotarski biznesmen i kto go zna to doskonale wie ze czuje w tym kasę .Uwazam ze nie było żadnych kupców którzy by tak zachodzili do P.Zarneckiego o wynajem terenu na starej zajezdni sam nakręca temat a rzeczywiscie jest zdolny do tego żeby nie brać opłat aby sciągnąć handlujących na swój teren Bojkotuje przeciwko nowej targowicy bo jest złośliwy jak każdy góral . Osobiście byłam na Nowej targowicy ,wszystko ładnie wyglada i jeśli kupcy zadbają to i kupujący bedą. Nie stety stary jarmark wyglada jak slamsy jeden syf i bród aż nie chce się chodzić na te jarmarki a najgorsze jest to ze ulica Sikorskiego co czwartek jest nie przejezdna nowa scieszka rowerowa i deptak jest cały zawalony a samochody nawet pod mostem przejeżdzają Życzę wszystkim handlującym dużo klientów na nowej targowicy a klientom przyjemnych zakupów
mvp19:23, 28 kwietnia 2016
Jak to u nas zwykle bywa inwestycja za miliony była tak dobrze przemyślana że nikt nie będzie chciał tam handlować . A później ludzie powiedzą że polska to biedny kraj jak tu na każdym kroku wywala się pieniądze w błoto
Leming doskonały08:53, 28 kwietnia 2016
Teraz tylko czekać na zaskarżenie Uchwały Rady Miasta do Wojewody wg. której ustalono preferencyjne opłaty targowe (skandalicznie niskie) od handlujących - zarządców Nowej Targowicy. Heh - dopiero teraz się zacznie.
obiektywnie07:16, 28 kwietnia 2016
jaki biznesmen taki plac
tyle w temacie
zD19:40, 27 kwietnia 2016
Dd , jakie korki :D hahaha....jeszcze powiedz że jak Cukier te slumsy zrobi to też nie będzie korków :D:D:D:D
robal19:20, 27 kwietnia 2016
E tam - targowica Panie Tomaszu to drugorzędna inwestycja. My młodzi wszyscy czekamy na kino w Gorcach z normalnymi siedzeniami !!!
Dd18:24, 27 kwietnia 2016
Jaki pań ż jest każdy widzi jak traktuje pracowników i że płaci im do ręki żeby US i ZUS nie wiedzieli ile. Tam każdy ma najniższą krajową a zarabia więcej ale niewiele.
Ale co do lokalizacji to ta jest lepsza niż koło oczyszczalni
I jakie korki na Ludźmierskiej ? Jeżdżę codziennie i jakoś godzinami nie stoję w korku
kkkk16:31, 27 kwietnia 2016
zrobić jarmak w bialce tam sie dogadają
sułtan14:15, 27 kwietnia 2016
Zastanawiające jest dlaczego władzom Nowego Targu na czele z p.Przewodniczącym tak bardzo zależy na przeniesieniu handlujących na "Nową Targowicę" - działają na szkodę dochodów budżetowych gdyż wpływy z opłaty targowej w budżecie są zapisane o wiele mniejsze w porównaniu do poprzedniego roku.O co w tym wszystkim chodzi, nie rozumiem.Celowo pozbywają się wpływów a nabijają kasy właścicielom Nowej Targowicy, czyżby ktoś to musiał zbadać, o co w tym wszystkim chodzi. Pod pretekstem remontów i budowy nowej drogi likwidują stary jarmark o przepraszam "bangladesz" i chcą handlujących przenieść do niby lepszych warunków a w rzeczywistości gorszych bo na " Nowej Targowicy"nie ma nawet dachu nad głowami, jak chcesz handlować to musisz kupić namiot. Niech mi ktoś to wszystko wytłumaczy,żeby tak nie równo traktować podmioty gospodarcze, przecież jest ustawa o swobodzie działalności gospodarczej.
mieszkankant12:51, 27 kwietnia 2016
Do "mini" . Tak Ci się tylko wydaje, iż konsumenci nie zwracają uwagi jak targowica wygląda. Znam wielu obcokrajowców, ktorzy robią tam zakupy i nie mówię tylko o Słowakach, ktorzy wręcz śmieją się z tego jak to wygląda w cywilizowanym kraju, tym bardziej że mieszkamy w pięknie położonym mieście, które jest w końcu STOLICĄ PODHALA, w którym szczególnie powinno dbać się o wygląd wizualny czyli zagospodarowanie przestrzenne i czystość niestety, do której jeszcze dalllllekkkko, ale mam nadzieję, że zmieni się to w najbliższym czasie abysmy mogli się cieszyć pięknymi widokami i czystym powietrzem!
a11:55, 27 kwietnia 2016
Biznesmen od siedmiu boleści. Nie dość że ma już pół miasta to jeszcze chce mieć więcej, gdzie ta jego sprawiedliwość? Oczywiście on sam by tych słów nie powiedział, to prosty chłop. Poza tym ludzi on traktuje jak ścierwa, pracują jak za trzech za grosze...idealny biznesmen :)
Nie pojmuje większość komentarzy, przecież nowa targowica ma ściągać ludzi i turystów. Jeśli Ż. zrobi taki sam chlew jaki był to po cholerę ktoś się stara stworzyć coś dla każdego? ładnego? praktycznego? i w mega dobrej lokalizacji? To co podkreśla Pan Ż. o drogach to jakieś bzdury jak i komentarz wyżej. Są specjaliści od tego i pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Ludzi zacznijcie myśleć!
weciok10:11, 27 kwietnia 2016
dobry pomysł. dodatkowo powinno się dostosować hale która tam jest na całoroczny targ owocowo warzywny .
obiektywny09:35, 27 kwietnia 2016
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Dobroczyńca pan Ż. nie liczy na zysk.
oMASZ09:12, 27 kwietnia 2016
Jeśli ta targowica będzie tak wyglądała jak postępuje remont DH Gorce to ja dziękuję........
To będzie kolejny blaszany Bangladesz i syf...
Ale ten "biznesmen***" słynie z "gustu" i profesjonalizmu.....
Aptekarka08:42, 27 kwietnia 2016
Brawo!!!! A tak Pana nie lubiłam, zmieniam zdanie
społeczeństwo obywatelskie07:39, 27 kwietnia 2016
@ Dociekliwy.
Oni są takimi samymi obywatelami jak wy, skoro oni mogli to dlaczego wy nie możecie? Postawili się a reszta czai się, narzeka zamiast samemu zadziałać.
Nostradamus07:05, 27 kwietnia 2016
Tak czy siak padnie jedna i druga lokalizacja - przy oczyszczalni zostanie dom weselny, przy pks-ie piękny teren pod nowy market. Jedno jest pewne ani jeden inwestor nie będzie pokrzywdzony - stracą wszyscy poza nimi. Lokalizacji dobrej nie ma - z każdej strony się zakorkuje. Pan Żarnecki napędzi sobie klientów do l'eclerca i będzie zadowolony, goście z Nowej T. będą rozganiać towarzystwo przed weselem no i mają fajną drogę - ludzie oni nie stracą nic ale jak handel podzieli się na dwie lokalizacje to padnie on całkowicie do końca roku i będziecie jeździć jak Slovaki do Krakowa stojąc w jeszcze większych korkach. Nic tu nie może być dobrze - porządnego kina, prawdziwej galerii... zawsze znajdzie się jakiś sprawiedliwy który to zaprzepaści!?
Olo06:43, 27 kwietnia 2016
do @Burak,to ja tez, ja też;-)...muszę się zatrudnić, ale poniżej kierownika nie schodzę;-)
Burak00:01, 27 kwietnia 2016
@Olo.Bardzo dużo zarobią,odchodzą, dają innym zarobić.
hmm23:23, 26 kwietnia 2016
osioł, jak nie łapiesz ile mniejsze i dlaczego będą korki jeśli jarmark będzie na Waksmundzkiej, to nie mamy o czym rozmawiać . Co do reszty wypowiedzi....taaa...normalnie"marzeniem" każdego właściciela sklepu typu np jysk jest to żeby mu parking za frajer na cały dzień zawalili słowacy....haha. Ktoś ci kiedyś napisał -zmień leki bo te nie działają.
haha23:15, 26 kwietnia 2016
pio, i w imię tej wolności całe miasto ma dwa dni być sparaliżowane? I cwaniaczku jak będę chciał kupić meble na jarmarku to rozumiem że przeniesiesz mi je na plecach przez pól miasta - bo przecież. "można na nogach" ?
Sprawiedliwy22:56, 26 kwietnia 2016
Klapek i sprawiedliwosc ? Buhahavhi hehevhihihe hle . Plac faktury w terminie! Zatrudniaj pracowników nie niewolników. Miej honor , a potem gadaj on sprawiedliwości
osioł22:45, 26 kwietnia 2016
do hm pomysl czy jakakolwiek lokakizacja zmniejsza korki na ludzmierskiej ale obiektywnie no nie zadna a na zajezdni je skraca od strony czarnego dunajca o odcinek miedzy oczyszczalnią a zajezdnią co do parkingu to 6 hektarow umiejetnie wykorzystne...... z darmowymi parkingami dookoła...... tam tez podejdą i cos kupią klijenci to razem mawet przebijają spólke parkingami a okoliczni handlowcy tez widzą w tych kupujących potrncjonanych klijetow w okolicach zajezdni niema uporczywie parkujących urzednikow jak w rynku tu nikt nie walczy o miejsce wystawiając kartony skrzynki drabiny na ulice a darmowy parking działa jak magnes a na oczyszczalni parking po ile
pio21:58, 26 kwietnia 2016
Jak czytam niektórych to sobie myślę za co ich Bozia tak pokarała że głowach mają?? no właśnie co mają?? Przecież wolność rynkowa itd, to prywatny inwestor i jego teren więc chce zrobić plac targowy wysypany piachem a kupcy będą chcieć tam stać to ich wola, nikt ich nie zmusza.
Przecież takie miasto można przejść wzdłuż i wszerz nie męcząc się tym że w korkach się stoi? nawiasem mówiąc to większość piszących nawet nie wie jak wygląda prawdziwy korek, jak komuś nie pasuje taka cywilizacja to na Syberii więcej luzu. A przecież nie pana Ż. wina że przez 40lat o czterystu metrach nie wspominając to żadnej drogi miasto nie wybudowało a samochodów o 1000% przybyło? itd. itp.
mgd21:24, 26 kwietnia 2016
Ojjj jaki dobór słownictwa... Pan Ż. sam tego by tak w słowa nie ubrał, chyba ktoś za niego pisał :D
Palacz21:06, 26 kwietnia 2016
Chyba na weselach na Waksmundzkiej pozwolą w środku palić,mniejszy smród.
hmm20:33, 26 kwietnia 2016
osioł,a gdzie ty ten parking widzisz na tym klepisku Żarneckiego? Tam nawet miejsca na parking nie ma :D A teraz wyobraź sobie(choć na pewno to cię przerośnie) ten korek i sznur samochodów stojący od strony Ludzimierza i próbujący skręcić do tego bangladeszu i drugi korkujący całe aleje przez pól dnia? Zdajesz sobie sprawę jak długo będzie przeciętny mieszkaniec nt dojeżdżał na ten "targ"? Pomyślałeś o komunikacji miejskiej, i o dziesiątkach minut opóźnień autobusów?
osioł19:58, 26 kwietnia 2016
do bangladesz....... powinno mu sie powierzyc funkcje skarbnika w spólce a co
jan19:55, 26 kwietnia 2016
jestem za rozliczeniem drogi
nie przedsiębiorca19:20, 26 kwietnia 2016
A może p. Żarnecki liczy, że jemu też jakąś drogę wybudują, bo co to szkodzi mieć dogodny dojazd do wielkiej posesji, z której bez problemu będzie mógł "wysiudać" drobnych kupców ...
Olo19:13, 26 kwietnia 2016
Kto wie dlaczego w tym Leclercu jest tak duża rotacja pracowników?
hahaha19:10, 26 kwietnia 2016
Aaaa... to tam gdzie "przypadkiem" był jakiś czas temu pożar hali :D hahaha...same "przypadki" działalności pana Ż. towarzyszą :P
osioł18:57, 26 kwietnia 2016
cała grupa włascicieli spółki tu pod roznymi nickami pisze i pluje na Tomka jak macie takie ulgi i za tylko za zajety teren bedziecie płacic a za pusty nie kto wam dorowna to tyklo 50gr a kasujecie po 8 zł to same zyski was czekają ale wygra ten kto da darmowy parking
zamknąć bangladesz18:54, 26 kwietnia 2016
@nowotarżanin
Wara od Pana Hreśki, jest to osoba która gwarantuje uczciwość i przejrzystość inwestycji.
coś śmierdzi18:29, 26 kwietnia 2016
Zgłosić sprawe Nowej Targowicy i tej drogi do prokuratury
Kruger18:05, 26 kwietnia 2016
Dużo wpisów ......
Zdrowa konkurencja ponad wszelkie układy i układziki .......
no no18:04, 26 kwietnia 2016
"biznesmen" bredzący o równym traktowaniu :D hahahaha... Hmm...dziwnym trafem to ta sama osoba dzięki której NIE BĘDZIE Color Parku ;) Czary ;P
bbb18:02, 26 kwietnia 2016
P. Żarnecki zapomniał, że przepustowość ul. Ludźmierskiej jest to jego zyskiem???????? A tu będzie całkowity paraliż drogi. I pon ze słomą dwa razy straci!!!!
max17:52, 26 kwietnia 2016
Jak już Żarnecki coś zrobi,to będzie dopiero wiocha. WC albo wcale ,albo w wiaderku? A do tego głośnio krzyczy o równym traktowaniu. O traktowaniu ,to co nieco mogą powiedzieć ludzie którzy u niego pracowali. A to jest już baaarrrrdzo ciekawa rozmowa.
nie przedsiębiorca17:37, 26 kwietnia 2016
Swoją drogą, to bardzo interesujące, że p. Żarnecki tak mocno podkreśla potrzebę równego i sprawiedliwego traktowania przedsiębiorców. Szkoda, że o potrzebie sprawiedliwego traktowania nie pamięta w odniesieniu do pracowników, których zatrudnia ...
bbb17:24, 26 kwietnia 2016
Do: konkurencja i Innych:
Dlaczego podczas przebudowy drogi 957 nikt nie zgodził się (włącznie z UM NT) na budowę drogi 4 pasmowej z rondami!!!!!!!!!!!!!!!!! A teraz najlepiej zablokować mieszkańców ul. Ludźmierskiej !!!!
aaa17:17, 26 kwietnia 2016
Jako mieszkaniec części zachodniej miasta od władz miasta NT ŻĄDAM szybkiego dojazdu do domu, a nie stanie w kilometrowych korkach, które już istnieją, a jeszcze bardzie wydłużą!!!!!!!!!!
alik17:10, 26 kwietnia 2016
Do wszystkich HEEPII!!!!!!
Obecnie ulica Ludźmierska jest praktycznie NIE PRZEJEZDNA!!!!! z dodatkowym placem targowym to już całkowicie!!! Przy takim stanie rzeczy należy w trybie expresowym wybudować 3 ronda ( Składowa, Bór, Na Skarpę) tylko problem, że nie ma tam MIEJSCA!!!!!!. Na dziś należy zlikwidowasć światła ul Składowa
wolny człowiek16:43, 26 kwietnia 2016
O równym traktowaniu i konkurencji mówi gość, który jeszcze niedawno krzyczał, że należy zabronić Color Parkowi budowy galerii, bo nie są z Nowego Targu. ;) Cudo.
www16:38, 26 kwietnia 2016
Kolejny bangladesz....Ciekawy jestem czy liczy na to że ktokolwiek z mieszkańców wybierze się na 30-40 minutową wycieczkę samochodem w sobotę na to klepisko...frajerów szuka.
kupiec MEG16:27, 26 kwietnia 2016
Uważam że to świetny pomysł , targowica na jednym placu , bezpieczna i na utwardzonym terenie wokół sklepy wszystko w jednym miejscu.Panie Tomaszu konkurencja niezadowolona bo /.../ ale na szczęście Pan w odpowiednim momencie pokrzyżował plany zagarnięcia.BRAVO POPIERAM W 100%

Swoją wiedzą o przestępstwie proszę się podzielić z organami ścigania. Moderator.
Atomek16:22, 26 kwietnia 2016
Tomek,
Zrobilbys tam wesole miasteczko :)
handlorz16:12, 26 kwietnia 2016
Damian pozwól nam samym wybrać gdzie chcemy handlować. Mamy swój rozum więc decyzję zostaw nam.
gg16:08, 26 kwietnia 2016
Dociekliwy - dorośnij do swojego nicka i sam to sprawdź.
Co stoi na przeszkodzie oprócz tego, że ci się nie chce i wolisz zlecać innym robotę, którą możesz zrobić sam?
Łaskawca się znalazł. Rusz tyłek i działaj - "dociekliwy".
Nie ma uprzywilejowanych grup które mogą dowiedzieć się tego czego chcą - poczytaj ustawę o dostępie do informacji publicznej.
miescon15:51, 26 kwietnia 2016
taaa... teraz to jego plac bo kupił za psie pieniądze zajezdnie ale jak w latach 50tych zabierali na siłe bez odszkodowań ludziom te tereny to było w porządku?
mario15:39, 26 kwietnia 2016
do "Damian"
A po co mają wykładać jakąś kasę na nową nawierzchnię?
Przecież miasto na terenie gdzie obecnie znajduje się targowica też nic nie robiło! Jedynie wysypywane były tłuczniem alejki! Żadnej nowej nawierzchni przez 20 lat nie zrobili! Więc i tam nie ma znaczenia czy to będą betony, czy żwirek!
Dociekliwy.15:38, 26 kwietnia 2016
Chłopaki z Wolnościowego Podhala - spróbujcie wyjaśnić dlaczego publiczne pieniądze w kwocie 2 miliomów zostały wydane na drogę do prywatnego domu weselnego i prywatnych pasaży? Jaką wersję budowy Nowej Targowicy przyjęli radni i dlaczego tak się stało, że publiczne pieniądze i grunty miasta sponsorują prywatę. Chyba że spękacie i zrobią to za Was ludzie ze starej targowicy na Berekach powiadamiając CBA. Wierzę w Was zadziałajcie skutecznie jak ze strażą miejską.
mini15:33, 26 kwietnia 2016
A my lubimy swój "balgladesz"! I dla ludzi kupujących na targu nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, bo im chodzi o duży wybór produktów w jednym miejscu! Gdzie mogą się handlować i mają wszystko w jednym miejscu!
Nowy Targ musiałby zmienić nazwę gdyby nie istniała tu targowica!
A lokalizacja na PKS jest ok! Jeszcze większa konkurencja, a o to w tym wszystkim chodzi!
IMMAG15:26, 26 kwietnia 2016
A właściciele nowej targowicy przy oczyszczalni to powinni się cieszyć, że pan Żarnecki robi im konkurencję. Może nikt nie będzie chciał u nich handlować i będą mieli problem z głowy. Bo jakby to wyglądało piękny dom weselny, a wkoło jarmark? Państwo młodzi i goście weselni maszerujący wśród straganów. Chociaż wsumie zanim dotrą na wesele to mogą po drodze coś kupić.
A jak poczekają jeszcze 2 lata to nie trzeba będzie zwracać pieniędzy otrzymanych na inwestycję z dotacji, a drogę też maja darmową.
jurek15:23, 26 kwietnia 2016
@mrówa idz ty może po rozum do mrówek bo jak Pan Ż. był by burmistrzem to to miasto nie istnieje !
zbych15:21, 26 kwietnia 2016
Lokalizacja super, wszędzie blisko, a z ulicy nie widać bałaganu (który jest nieunikniony podczas jarmarku). Obok znajduje się jysk, majster, biedronka, e.leclerc i cała grupa LPP! Super! Wszędzie można podejść "z buta"!
Jestem za Starą zajezdnią!!!
damian15:17, 26 kwietnia 2016
stara zajezdnia to ohydna ruina,teren błotnisty albo pokryty popękanym betonem,wątpię,by byznesmen wyłożył kasę na nową nawierzchnię,ponadto wokół resztki rozpadających się budynków,no,ale jeżeli kupcom to nie przeszkadza...bangladesz to łagodne określenie tego syfu
Realistka15:13, 26 kwietnia 2016
No super! Już teraz mam dość stania w korkach jadąc do Ludźmierza.
CZY POMYŚLAŁ KTOŚ, CO BĘDZIE JAK JESZCZE TARGOWICE TAM OTWORZĄ??!
Gdzie ten pan Żarnecki był jak planowano rozwój miasta??!
Goryl15:05, 26 kwietnia 2016
Cwany list z tego Żarneckiego. Ma 6h na bez drożnej drogi. Naciska na miasto żeby uznali nowe targowisko i pewnie jeszcze mu zrobi drogę bo nikt w korkach nie będzie stał. Jak miasto zrobi drogę, Żarnecki wywali kupców i ma atrakcyjny teren pod inwestycje. Ile on zarobi na tych handlarzach? 50zł od miejsca?
jo15:04, 26 kwietnia 2016
kolejna" dziadownia " wysypana żwirkiem :)
Kola14:54, 26 kwietnia 2016
Lokalizacja przy Ludźmierskiej ma jeden wielki plus w końcu odkorkowana zostanie ulica Waksmundzka i aleje Tysiąclecia. Może dojazd do centrum w dni targowe potrwa kilka minut a nie godzinę. Bangladesz przy wschodniej czy zachodniej stronie miasta to żadna różnica dla tych co jak zwykle lody będą kręcić....
Tolek14:54, 26 kwietnia 2016
Bardzo dobrze. Brawo
op14:47, 26 kwietnia 2016
Kiedy nadzór budowlany sprawdzi kiedy i jakie uzyskano pozwolenia i uzgodnienia? Wiadomo, że nigdy.
BRAWO "Gumis"14:45, 26 kwietnia 2016
Zgadzam się z Gumisiem, kolejny Bangladesz powstanie na PKS-ie. Żeby tylko nie wpaść z deszczu pod rynnę !!! Miasto na poziomie 21 wieku, a plac targowy byłby jak brazylijskie slamsy. Ciekawe czy ludzie chętnie będą kupować w takim miejscu? Już widzę zardzewiałe blachy i rury na których położą stare zgrzybiałe i spróchniałe dechy i przykryją towarem, który potem ludzie mają kupować. Ludzie, czy chcecie aby takie miejsce było następną wizytówką Nowego Targu, bo ja nie !!!!!!!!!
zigi14:21, 26 kwietnia 2016
REFERENDUM!!!!!
Siniak na szyi14:09, 26 kwietnia 2016
I znowu slumsy... Chyba jeszcze długo będziemy musieć jeźdździć na Kraków pomiędzy autami z SVK. Z resztą pouczanie tutaj brzmi śmiesznie po akcjach z pożarem i krzesłami dla pracownic
Handlujacy u prywaciarza14:07, 26 kwietnia 2016
I dobrze niech Ci co straca miejsca handlowe ida doZarneckiego handlowac albo szukajcie na prywatnych bo troche luk jest, scisniemy sie i dla kazdego miejsce sie znajdzie. My zostajemy na prywatnych w naszych slamsach bo nam tu dobrze :) tu jarmark byl od ponad 20 lat i zobaczycie ze przetrwa
;'14:02, 26 kwietnia 2016
O przeniesieniu targowicy zadecydował Fryźlewicz a na starym tartaku nie zgodzono się by połączyć ją droga pomiędzy zakopianką a ludźmierską.
Komornik13:56, 26 kwietnia 2016
Panie Tomaszu miasto nie powinno pobierać opłat "haraczu" z tytułu działalności na prywatnych terenach. Mój teren moja własność.

Wszscy którzy głosowali za wybudowaniem drogi do domu weselnego powinni zostać postawieni przed sądem, i oddać 2 mln ze swoich pieniędzy.
Awb13:50, 26 kwietnia 2016
Wiele miast zrezygnowało z opłaty targowej, ponieważ prowadzi ona do braku rozwoju handlu.
sasi13:41, 26 kwietnia 2016
W końcu ktoś powiedział prawdę. PRYWATA goni PRYWATĘ. Trzeba będzie zebrać podpisy w sprawie referendum o odwołanie obecnej rady miasta. Daliśmy radę ze strażą miejską damy i radę z radnymi.
Kto za referendum wpisywać się!
Mieszkaniec13:33, 26 kwietnia 2016
Ja nie mogę się nadziwić że drogę zrobili do prywatnego interesu a mieszkańcy nie mogą doprosic się drogi do domów !wstydzcie się władze Nowego Targu są równi i równiejsi!
PIP13:17, 26 kwietnia 2016
Dobrodziej jak budowal market t w d*** mial male sklepiki i handlujacych nie przejmowal sie tym ze padna.
Zaplaci podwojna stawke miastu ale zabierajac ta kase handlujacym na tym placu dobrodziej cudzymi rekami niech choc jeden pracownik sie wypowie o tym biznesmenie
miejscowa13:14, 26 kwietnia 2016
do "ewa"
warunki sanitarne jak nie lepsze to na pewno nie gorsze niż na targowicy przy oczyszczalni! tam przecież będą tylko TOY TOYe i nawet brzegówek nie ma!!!
maro13:02, 26 kwietnia 2016
do "zboru"
nawet jeśli na zajezdni byłyby "slamsy", to i tak byś ich nie zauważył! Była zajezdnia wygląda teraz o wiele lepiej niż przez ostatnie lata!
Pewnie sam mieszkasz w "pałacu" hi hi... chciałbym to widzieć!
ewa13:01, 26 kwietnia 2016
mam nadzieje ,ze sa specjalne warunki sanitarne i wymogi na tego rodzaju działalność bo bedzie to okropny wizerunek dla tego miasta a myślałam ze ten sie wreszcie zmieni !!!!!!
san marino13:00, 26 kwietnia 2016
..ale kino !
maja12:56, 26 kwietnia 2016
Ja uważam że lokalizacja placu targowego na starej zajezdni PKS jest świetnym pomysłem!
Wszędzie blisko, wokół markety tworzące konkurencję (a to tylko plus dla konsumentów). No i jeśli komuś przeszkadzają nowotarskie "slamsy" to w tym miejscu (choćby nie było pięknego placu) na pewno ich nikt nie zdoła zauważyć przejeżdżając główną ulicą!
Gumis12:55, 26 kwietnia 2016
No ok . Wszystko by bylo w porzadku gdyby na zajezdni zbudowano targowice z prawdziwego zdarzenia a nie szykowano nastepny Bangladesz.
Czasy bud z blachy i folii minely w ubieglym wieku !
mrówa12:54, 26 kwietnia 2016
Ma racje facet, nowy burmistrz -nowe układziki... do władzy dorwali się kolejni urzędnicy którzy pobierają pensję i zastanawiają się nad marką nowego auta do urzędu. ŻARNECKI NA BURMISTRZA - on by rozgonił tych leniów
zofia12:47, 26 kwietnia 2016
Dlaczego mamy być zmuszani do opuszczenia miejskiej części placu przy Bereki? Przecież te "slamsy" są na prywatnej części targowicy, a na miejskiej części jest porządek!
My nie chcemy na targowice koło oczyszczalni! Już dużo lepszą lokalizacją jest zajezdnia PKS!
kaja12:43, 26 kwietnia 2016
No właśnie, dziwna stronniczość władz miasta co do stawek na targowiskach...? My chcemy równouprawnienia!!!
Andrzej12:36, 26 kwietnia 2016
Popieram będę miał bardzo blisko. Część klientów od strony zachodniej nie będzie musiała pchać się i korkowac centrum
konkurencja12:36, 26 kwietnia 2016
Ma 100% racji. Jak miasto może kogoś zmuszać by współpracował z konkretnym prywatnym podmiotem i dawał mu zarobić. A budowa drogi z publicznych pieniędzy do nowej prywatnej karczmy to jest absurd.
Zainteresowana12:34, 26 kwietnia 2016
Zarzuty, że plac targowy przy ul. Ludźmierskiej zakorkuje Nowy Targ jest nieprawdą,przecież Słowacy jadąc od strony Czarnego Dunajca,nie będą wiejżdżać do centrum,bardziej na targowice koło oczyszczalni będą zmuszeni przejeżdżac przez Nowy Targ.Jestem za tym aby targowica była na ul.Ludżmierskiej.
Siwek12:33, 26 kwietnia 2016
czyli kolejne slamsy jak na starej targowicy :/
hej12:32, 26 kwietnia 2016
O jakim nowym domu weselnym on mówi?
Planuję żeniaczkę i szukam sali.
W nówce sztuce mogło by być przyjemnie..
ktoś coś wie?
vf12:27, 26 kwietnia 2016
aha..to teraz slamsy będą przeniesione na Ludxmierska. W władze miasta zajmuja się sexaferą. Żenada.
nowotarżanin12:26, 26 kwietnia 2016
Ma facet trochę racji w tym co mówi.Z jakiej okazji miasto wybudowało drogę do nowej targowicy?Rozumiem,jakby tam stała tylko targowica!!!Ale jakiś dom weselny???No ludzie,jasno widać,że to wałek...Kto pozwolił na takim terenie wybudować dom weselny???
Szkoda słów na ten nasz małomiasteczkowy grajdołek...
Z drugiej strony podobno kilku radnych miało darmowy wjazd na basen pana H. który jest współinwestorem nowej targowicy...
Prokuratura jak nic powinna się temu wszystkiemu przyjrzeć.
ola12:26, 26 kwietnia 2016
Przy takiej ilości marketów żadna z tych inwestycji nie ma szans powodzenia. Teraz w mieście będą trzy place handlowe.
rysiek12:22, 26 kwietnia 2016
W pełni zgadzam się z tym oświadczeniem. Faktycznie obiecywane były złote góry a teraz ma być ledwo jedna czwarta. Piotr Steskal w swojej ówczesnej ofercie bardzo realistycznie przedstawił sprawę z opłatą targową należną miastu i tym nie ujął radnych, woleli oni marzyć o gruszkach na wierzbie, a teraz historia to wszystko zweryfikowała. Myślę że trzeba się będzie bacznie przyglądać co w tej sytuacji będzie robić obecna rada, a te poczynania na 100% również zweryfikuje czas.
Jarecki k12:21, 26 kwietnia 2016
brawo panie Żarnecki , a swoją drogą ci urzędnicy miejscy są mało kompetentni jeśli chodzi o zasady w handlu , nie wystarczy wybudować pałacyku na odludziu i liczyć na tłumy klientów ,a o tym gdzie będzie targ niech decydują sami zainteresowani , czyli handlarze
zboru12:19, 26 kwietnia 2016
Nowe slamsy zastąpią stare slamsy. Dziadostwo nie do wyplewienia!
po12:15, 26 kwietnia 2016
czuker dychnij sobie juz
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas