W Krośnie i Sandomierzu - podhale24.pl
PM 10: 0 | 0 %
26.06.2018, 23:59 | czytano: 1790

W Krośnie i Sandomierzu

Podróż do huty szkła w Krośnie, a potem do pięknej ziemi sandomierskiej była celem dwudniowej wycieczki drugoklasistów gimnazjum.

arch. szkoły
Dwa dni: 14 i 15 czerwca były na pewno ciekawą lekcją na koniec nauki w tym roku szkolnym. Poznaliśmy inne regiony naszego kraju.

Podpatrywaliśmy jak powstają szklane cuda w krośnieńskiej hucie szkła, oglądaliśmy ruiny zamku Krzyżtopór w Ujeździe, a z jego wieży w oddali widzieliśmy najstarsze góry Polski - Góry Świętokrzyskie, wędrowaliśmy podziemiami sandomierskiego rynku, byliśmy w pięknej katedrze NMP, z Opatowskiej Wieży podziwialiśmy widoki okolic miasta, widzieliśmy na własne oczy dróżki, po których jeździ Ojciec Mateusz w telewizyjnym serialu.

Do tego padał letni deszcz, świeciło słońce, przy drogach mnóstwo było wiśniowych sadów i całych zielonych pól z innymi owocami - poznaliśmy inny świat.

A oto wrażenia samych wycieczkowiczów: "Było wiele nowych i ciekawych informacji, podobał się nam piękny rynek w Sandomierzu - poczułam się tam jak na planie filmu "Ojciec Mateusz", ciekawe było zwiedzanie starych piwnic w Sandomierzu, piękna była królewska katedra z mnóstwem wielkich obrazów, bardzo podobała mi się huta szkła - niektórzy mogli sami próbować ręcznie robić szklane rzeczy, ogólnie było super.

Szkoda, że tylko dwa dni, była bardzo fajna atmosfera i dużo atrakcji, kierowca autokaru był niesamowity, autobus był wygodny i ładny, Pani przewodnik była świetna, wycieczka była fajna z dobrą organizacją."

Drugoklasiści gimnazjum
Reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).