Zamów i odbierz
Złóż zamówienie przez internet, telefon lub na czacie i odbierz osobiście swoje zakupy w sklepie, Skrytce IKEA, Punkcie Odbioru Zamówień IKEA, Punkcie Odbioru GLS lub Paczkomacie InPost. Potrzebujesz informacji o swoim zamówieniu? Śledź i zarządzaj swoim zamówieniem.
Wybierz formę odbioru zamówienia:
Odbiór w sklepie lub Skrytce IKEA od 1,-
Odbiór w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA
Paczkomat InPost i Punkt Odbioru GLS
Odbiór w sklepie lub Skrytce IKEA
Od 1,-
Cena 1,- przy zakupach za minimum 400,-
Cena 29,- przy zakupach do 399,99
- Stała cena bez względu na liczbę i wagę zamówionych produktów
- Bezpieczne płatności online
- Termin odbioru wybierzesz podczas składania zamówienia
Odbiór w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA
Stała cena 49,- (bez względu na ilość i wagę zamówionych produktów)
Cena 1,- przy zakupach za minimum 500,-
przy zamówieniach do wybranych Mobilnych Punktów Odbioru: w Chojnicach, Grudziądzu, Pile, Toruniu i Włocławku (cena 49,- przy zakupach do 500,-).
- Usługa dostawy akcesoriów i mebli do wybranego Punktu Odbioru Zamówień
- Bezpieczne płatności online
- Najszybszy sposób odbioru swoich zamówień - termin odbioru wybierzesz podczas składania zamówienia
Dostawa do Paczkomatu InPost
Od 1,-
Dostawa za 1,- dla Klubowiczów IKEA Family oraz IKEA Business Network przy zakupach za min. 69,-
Cena regularna przy zakupach do 69,- oraz bez karty IKEA Family to 12,-
- Paczka do 24 kg (max. 56 x 36 x 38 cm) - informację o tym, czy dany produkt jest objęty dostawą do Paczkomatu znajdziesz w koszyku
- Usługa dostawy małych mebli i akcesoriów do wybranego Paczkomatu InPost (ponad 17 000 punktów )
- Koszyk zaprezentuje punkty zlokalizowane najbliżej twojego kodu pocztowego
Dostawa do Punktu Odbioru GLS
Od 5,-
Dostawa za 5,- dla Klubowiczów IKEA Familyoraz IKEA Business Network przy zakupach za min. 119,-
Cena regularna przy zakupach do 119,- oraz bez karty IKEA Family to 12,-
- Paczka do 30 kg (max. 60 x 80 x 200 cm) - informację o tym, czy dany produkt jest objęty dostawą kurierem znajdziesz w koszyku.
- Usługa dostawy małych mebli i akcesoriów, do wybranego Punktu Odbioru GLS (ponad 4 000 punktów)
- Koszyk zaprezentuje punkty zlokalizowane najbliżej twojego kodu pocztowego
Sprawdź lokalizacje Punktów Odbioru GLS
Nasze wszystkie lokalizacje
- Bydgoszcz - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Gdańsk - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Gdańsk - Skrytka IKEA
- Katowice - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Kraków - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Lublin - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Łódź - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Łódź - Skrytka IKEA
- Poznań – Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Szczecin - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Warszawa Janki - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Warszawa Targówek - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
- Warszawa Targówek - Skrytka IKEA
- Wrocław - Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA
Sprawdź lokalizacje Punktów Odbioru Zamówień IKEA
- Bochnia - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Jasło - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Kraków Nowa Huta - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Mielec - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Myślenice - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Nowy Sącz - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Nowy Targ - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Przemyśl - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Sanok - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Tarnów - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Wadowice - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
- Wieliczka - Mobilny Punkt Odbioru Zamówień
Odbiór w sklepie, Skrytce IKEA lub Punkcie Odbioru Zamówień - co trzeba zrobić?
- Wybierz opcję „Zamów i odbierz” podczas składania zamówienia i wybierz Punkt Odbioru lub Skrytkę IKEA, a także dogodny termin.
- Odbierz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, w którym znajdziesz numer zamówienia oraz informacje, jak je odebrać.
- Udaj się do wybranego Punktu Odbioru, postępując zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu.
- Odbiór zamówienia odbywa się w prosty sposób, także w przypadku dużych i ciężkich produktów. Musisz przygotować się do samodzielnego załadowania odebranych produktów do samochodu. Zalecana jest obecność nie więcej niż dwóch osób w aucie.
Kiedy odebrać zamówienie:
- Wskazujesz dogodny dla siebie termin odbioru.
- W zaplanowanym dniu otrzymasz e-mail z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.. Zabierz ze sobą potwierdzenie zamówienia i dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
- Pamiętaj, aby odebrać zamówienie w wybranym terminie.
- Jeśli ktoś odbiera zamówienie w twoim imieniu, osoba ta musi mieć przy sobie potwierdzenie zamówienia i dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
- W celu odebrania zamówienia w zewnętrznym Punkcie Odbioru postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Zarządzaj swoim zamówieniem
Śledź i zarządzaj zamówieniem
Możesz samodzielnie sprawdzić etap realizacji zamówienia oraz zmienić termin dostawy.
Śledź zamówienieAnuluj zamówienie
Sprawdź czy możesz samodzielnie anulować swoje zamówienie. Jeśli nie, skontaktuj się z nami.
Anuluj zamówienieZgłoś uszkodzenie
Otrzymałeś uszkodzony produkt w dostawie? Wypełnij formularz który będzie dostępny przez 48h od momentu otrzymania zamówienia.
Moje zamówienieZwroty ekspresowe
Możesz zwrócić do 10 produktów korzystając z formularza zwrotu ekspresowego.
RozpocznijPotrzebujesz pomocy lub porady?
Nie ma problemu! Nasza firma oferuje nie tylko usługi, ale także wsparcie i doradztwo w podejmowaniu decyzji. Skorzystaj z możliwości kontaktu i pozwól nam pomóc ci w znalezieniu idealnego rozwiązania dla twoich potrzeb.
Inne usługi
Dostawa do domu
Niezależnie od tego czy kupujesz duże meble czy akcesoria, wszystkie zakupy dostarczymy do twojego domu.
Dowiedz się więcej