Marka Małopolski - dyskusje o marketingu i promocji w oprawie folkowej Anety Larysy Knap (zdjęcia) - podhale24.pl
Sobota, 7 grudnia
Imieniny: Marcina, Ambrożego, Agatona
Nowy Targ
Clouds
-1°
Wiatr: 5.832 km/h Wilgotność: 98 %
Clear
-0°
Wiatr: 6.048 km/h Wilgotność: 97 %
Clouds
-5°
Wiatr: 4.248 km/h Wilgotność: 98 %
Clear
-4°
Wiatr: 6.192 km/h Wilgotność: 96 %
Clouds
-3°
Wiatr: 8.64 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
-4°
Wiatr: 9.288 km/h Wilgotność: 98 %
08.09.2024, 18:11 | czytano: 3357

Marka Małopolski - dyskusje o marketingu i promocji w oprawie folkowej Anety Larysy Knap (zdjęcia)

SZCZAWNICA. Dwudniowy kongres wypełniony prelekcjami, panelami dyskusyjnymi z ekspertami oraz pokazami był okazją do poszerzenia wiedzy na temat marketingu terytorialnego i nowoczesnych narzędzi komunikacji. Jednym z elementów III Kongresu Marki Małopolski był pokaz nowotarskiej projektantki Anety Larysy Knap.

zdj. UMWM
zdj. UMWM
W wydarzeniu, którego organizatorem było Województwo Małopolskie wzięli udział przedstawiciele gmin, miast i powiatów oraz instytucji współpracujących z samorządem.

- Spotykamy się po kilku latach przerwy po to, aby odświeżyć i uaktualnić wiedzę o marketingu i promocji. Ale przede wszystkim, aby odnowić nasze relacje oraz pobudzić waszą kreatywność i fantazję, co przełoży się na lepszą współpracę. Wiadomo powszechnie, że budowanie marki to praca zespołowa i tylko wtedy przynosi efekty. Z kolei rolą samorządu Województwa Małopolskiego są takie działania w różnych zakresach, które skutkować będą sprawnym funkcjonowaniem i wymiernymi efektami. Dlatego rozpoczynając nową, pięcioletnią kadencję uznaliśmy, że poprzez Kongres m.in. podsumujemy to, co udało się już nam zrobić. Mogę śmiało powiedzieć, że jeśli chodzi o budowanie marki Małopolski jesteśmy niekwestionowanym liderem w Polsce. Na warsztatach i spotkaniach dokonamy oceny dotychczasowych działań, a eksperci z zakresu marketingu i promocji w tym nam pomogą, a jednocześnie podzielą się najnowszą wiedzą, którą będziemy potem wykorzystywać. Szczególnie zależy nam, aby te mniejsze samorządy: gminne i powiatowe odnajdywały się we współczesnych realiach i skutecznie stosowały nowoczesne narzędzia, pokazując jakim ogromnym potencjałem dysponuje nasz region. Życzę wam w imieniu Zarządu Województwa Małopolskiego dobrego i efektywnie spędzonego czasu - mówiła podczas inauguracji Kongresu Iwona Gibas z zarządu województwa.

Uczestnicy Kongresu mieli okazję zapoznać się z nowoczesnym i nieszablonowym wykorzystaniem narzędzi promocyjnych i marketingowych. Paweł Tkaczyk wybitny ekspert w tej dziedzinie, mówił dlaczego często zdarza się, że znakomicie i merytorycznie opracowane kampanie nie przynoszą oczekiwanych efektów. Jak podkreślał, dobra marka to dobrze opowiedziana historia. W taki sposób, aby najpierw zainteresować nią osoby o charakterze innowacyjnym lubiące nowinki, potem szerszą społeczność, co będzie też mieć przełożenie na ludzi z zasady nie interesujący się daną dziedziną czy branżą. Bardzo często błędem jest wybieranie jako eksperta w kampanii osoby o wysokich kompetencjach w zakresie wiedzy, ale zupełnie nierozpoznawalnej. Tutaj niepodzielnie rządzi zasada, że to właśnie osoba powszechnie znana, popularna w działaniach promocyjnych odniesie lepszy skutek niż np. osoba o tytule profesorskim, ale mało rozpoznawalna. Ważne są również jasno określone i wyraziste atuty, którymi możemy się posługiwać, ale także przemyślane i nieszablonowe działania, które wyróżnią naszą markę czy produkt w oczach odbiorców.

Sebastian Chachołek udowadniał, że w działaniach marketingowych można wydawać mało, ale ciągle być trendy. Jednym z tematów była próba odpowiedzi na pytanie: jak sprzedać kulturę? Zdaniem eksperta konieczna jest świadomość, że mieszkańcy chcą stawać się kreatorami kultury i współpraca z nimi może przynosić nadspodziewanie dobre efekty. Aby nawiązać z nimi współpracę konieczne jest organizowanie wydarzeń angażujących, jak choćby gry miejskie.

Mówiono o tym jak sprawnie poruszać się w przestrzeni nowoczesnego marketingu, jak korzystając z narzędzi dostępnych w tej branży skutecznie promować daną markę w social mediach. Warsztaty zatytułowane "Wideo jako klucz do efektywnej promocji marki – Narzędzia, Strategie i Praktyczne Wskazówki" prowadziła Anna Oszajca.

W trakcie III Kongresu Marki Małopolski zorganizowana została uroczysta gala i pokaz kolekcji Czerwone Korale Anety Larysy Knap, projektantki wykorzystującej przy projektowaniu elementy folklorystyczne.

UMWM, opr. s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
3
z tąd14:56, 10 września 2024
Aneta ok.Reszta to bardzo skuteczne strachy(kiedyś na wróble) na ptaki na polach.
5
Sąsiad13:57, 10 września 2024
Larysa.Wnosisz w Świat folklor z Podhala.Jest piękny dzięki Ciebie.Picasso,ten z Krynicy,bazgroły.Cóż.Gusta.Powodzenia(znasz świat mody). Walczysz.Jesteś Wielka.Prośba.Coś dla facetów?Bo nie bardzo mi się w kiecce chce chodzić (nie umiem,nie wygodna,podwiewa). Powodzonka!!!
1
heterogóral00:40, 10 września 2024
Skandal, przeca facetom to mniej dziadów na sobie się podoba. Polecam więcej odwagi. Oby następnym razem to było lepiej przemyślane.
3
ECH09:47, 9 września 2024
DRAMAT! DRAMAT!
3
Janosik08:58, 9 września 2024
Bez sensu to wszystko. Takie czasy.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
08
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
Nie przegap!
08
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas