LIST. "Problematyczny najem na nowotarskich osiedlach. Głośne imprezy, zakłócanie ciszy nocnej" - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clouds
6°C
Clouds
7°C
Clouds
7°C
Clouds
8°C
Clouds
6°C
Clouds
4°C
Jakość powietrza
Nowy Targ
Zakopane
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 27 | 54 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
17.02.2025, 08:55 | czytano: 6581

LIST. "Problematyczny najem na nowotarskich osiedlach. Głośne imprezy, zakłócanie ciszy nocnej"

"Jestem mieszkańcem jednego z osiedli mieszkaniowych w Nowym Targu i chciałbym poruszyć problem, który od dłuższego czasu dotyka nasz blok. Chodzi o najem krótkoterminowy, który jest coraz bardziej popularny w naszym bloku jak i na innych osiedlach, ale problem również dotyczy budynków w dzielnicach jednorodzinnych. Niestety, zjawisko to generuje wiele problemów. Goście, którzy wynajmują mieszkania na krótki okres, bardzo często nie szanują ciszy nocnej, urządzają głośne imprezy i zakłócają spokój mieszkańców" - pisze w liście do redakcji nasz czytelnik.

Nowy Targ nocą. Arch. Podhale24
Nowy Targ nocą. Arch. Podhale24
"Interwencje policji, choć konieczne, są jedynie rozwiązaniem krótkotrwałym. Ponieważ po wyjeździe najemców problem powraca, gdyż przyjeżdżają kolejni, i sytuacja zaczyna się od nowa. Uważam, że konieczne jest podjęcie zdecydowanych działań przez władze miasta w celu ograniczenia najmu krótkoterminowego w naszym mieście.

Warto rozważyć wprowadzenie regulacji prawnych, które ograniczą możliwość wynajmu nieruchomości na krótki okres np.:
- zgoda większości mieszkańców bloku na tego typu najem
- odległość 50m lub więcej od zabudowań na osiedlach jednorodzinnych

Właściciele, kuszeni wizją większych profitów, preferują wynajem krótkoterminowy, co systematycznie uszczupla zasoby lokali na wynajem długoterminowy dla mieszkańców. W efekcie, osoby planujące osiedlenie się w danym mieście stają w obliczu coraz wyższych cen.

Sąsiedztwo nieruchomości z przeznaczeniem na najem krótkoterminowy wpływa również niekorzystnie na ceny nieruchomości sąsiadujących czy to w bloku czy dzielnicach jednorodzinnych.

Wynika to z faktu, że potencjalni nabywcy mogą obawiać się zwiększonego ruchu turystycznego, hałasu, a także potencjalnych szkód. W rezultacie, nieruchomości w sąsiedztwie takich miejsc mogą być postrzegane jako mniej atrakcyjne, co może prowadzić do obniżenia ich wartości.

Rozumiem, że najem krótkoterminowy może być atrakcyjny dla właścicieli nieruchomości, ale nie możemy zapominać o komforcie, bezpieczeństwie i interesie stałych mieszkańców.

Mam nadzieję, że mój list skłoni Państwa do poruszenia tego ważnego problemu".

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
4
Do Osioł12:20, 19 lutego 2025
Piszesz: "A co będzie jak się dorobicie i kupicie mieszkania jako inwestycje lub dostaniecie w spadku i prawo będzie wam zabraniało zarabiać? Co jak staniecie dzięki np losowaniu po drugiej stronie jako właściciele..."
Wtedy będzie to, co do tej pory - będziemy przyzwoitymi ludźmi, którzy myślą nie tylko o sobie i nie są opętani chciwością. Jakbym mieszkanie odziedziczył, a nie potrzebował dla siebie, to bym albo wynajął normalnej rodzinie albo sprzedał i zainwestował fundusze w coś innego, co nikomu szkody nie przynosi. Zarabianie w taki sposób, żeby innym powodować straty, szkody, albo zwyczajnie krzywdę, jak nie mogą żyć normalnie przez pijanych imprezowiczów w bloku, jest niegodziwe. Na niegodziwości zarabiać to tylko pewna grupa osób bez moralności chce i potrafi, ja się do niej nie zaliczam i większość normalnych ludzi też nie.
2
WKT18:23, 18 lutego 2025
Tokarz niech sprawę poruszy. Chyba coś na temat wynajmu wie. Zna się chłop na wszystkim. No i Jagła jako pracownik Spółdzielni Mieszkaniowej tematem powinien się zająć. Obaj wybitni niech sobie jeszcze Garbacza,Siękę i Fatlę dobiorą gdyby nue dawali rady. Jeszcze kilku ba ławce czeka w razie czego. A może koleżankę Renatę zawołają i koniecznie państwo z ulicy G. Ci już na sto procent sprawę załatwią.
0
Plaster16:14, 18 lutego 2025
A na Gazdach co się dzieje imprezy darcie śmiechy głośna muzyka co weekend tak się dzieje człowiek nawet nie może otworzyć okna, jeszcze jest balia i sauna przy domku strasznie się z niej kopci ciekawe czym palą. A policja jak się dzwoni to olewają zakłócanie ciszy nocnej nic z tym nie robią jak byli 2 razy na interwencji to było dobrze. Proceder cały czas się powtarza. Ktoś trzepie kasę a ktoś inny cierpi.
0
Alinka14:24, 18 lutego 2025
Popieram autora postu, nie dotyczy to tylko i wyłącznie nowych bloków. W starym budownictwie również, ma to miejsce.
Robią co chcą bo to nie ich mieszkanie, a właściciel ma w d.. cieszy się,że co miesiąc pieniążki na koncie. Tylko czy za te pieniążki odprowadza podatek?
Zwrócenie uwagi najemcom kończy się uśmieszkiem z ich strony i mają w 4 literach. Na klatce robią syf bo to też mają w nosie, nie ich, dbać nie muszą.
0
Tomasz Z13:14, 18 lutego 2025
#hucyalekochom <3
1
Zuś11:46, 18 lutego 2025
Ale o co chodzi? To prywatne mieszkania. Co ma niby Burmistrz zrobić? W całej Polsce tak jest i tyle.
3
Ruska łonuca10:00, 18 lutego 2025
No jak już to krok dalej długoterminowy wynajem też się trafiają,, niedobrzy'' więc zakazać, okazjonalni wynajmujacy jeszcze gorsi zakazać, najlepiej całkowicie zakazać najmu w całym kraju a obecnie wynajmujących wyrzucić na ulice? Nic nie wynajmą w całym mieście i się wyprowadza?w cudzym oku to się drzazge widzi w swoim belki nie dostrzega
A co z tymi co kupili a są uciążli może kredyt im wypowiedzieć, może głosowanie i z własności wyrzucić, a może składka i dom takiemu na odludziu kupic?
List napisał raczej właściciel pustego pensjonatu
3
Ta co wyjechała08:39, 18 lutego 2025
W tym mieście wszystko wszystkim przeszkadza. My mentalnie zawsze będziemy prowincją, mimo że mamy inne aspiracje
1
Eweline07:13, 18 lutego 2025
Moja sąsiadka wynajmuje, dorabia do skromnej pensji bo za 30 tysięcy miesięcznie nie wyżyje kobieta. Sprowadza kolorowych bo potem będzie jej łatwiej do Turcji wyjechać. Biedna jest, czepiacie się. ma ciekawe życie kobieta. Po co jej sąsiedzi, Kali był w wielki świat! A jak nie był to świat do Kalego przyjechał. jacyś sąsiedzi? po co! A to ze krzyki, ze wrzaski, ze hałasy, alkohol. no cóż. Sąsiadka jak wyjeżdża to wtedy tez hałasuje!
5
Sceptyk00:19, 18 lutego 2025
Powinni zmienić przepisy wynajmujesz mieszkanie to jest działalność gospodarcza a więc płacisz ZUS 1800 miesięcznie+ podatek od wynajmowania 23% i koniec był by z tymi wynajmowaniami a jak wynajmuje to bez działalności gospodarczej to sąsiedzi robią donos i taki delikwent dostaje karę z ZUS +urząd skarbowy
1
Sceptyk00:12, 18 lutego 2025
A niech wynajmuja zobaczymy jak będą płakać że mieszkanie zarzygane zdewastowane,tutaj wynajmie za 1000 na 3 dni a za remont zapłaci 10 000 albo za prąd wodę dostanie rachunek na 800to odechce się wynajmowania a wynajmującemu nic nie zrobi bo powie takiemu właścicielowi mieszkania zapłaciłem to co cię to obchodzi co robię w mieszkaniu,albo jak nie będą mogli się pozbyć lokatora z mieszkania mało takich było już spraw a potem będzie płacz u Jaworowicz
0
Zbigniew21:24, 17 lutego 2025
Wielkie hallo jak sie zwróciło uwagę żebym nie trzaskać drzwiami wejściowych.
Obraza na klatce wielki pan myśli jak wynajmuje to wszystko moze.
0
Tomek21:19, 17 lutego 2025
Wynajmujący myślą ze maja wieksze prawa od właścicieli sąsiadujących mieszkaniach
1
Do Grzegorza20:01, 17 lutego 2025
Panie Grzegorzu proszę się zastanowić co Pan pisze o dlaczego. To jest właš?niw hejt!!@
3
Avivat18:46, 17 lutego 2025
W budynkach wielomieszkaniowych powinien być absolutny zakaz najmu krótkoterminowego. Dość patologii w blokach!!!
13
Dr Czepialski18:44, 17 lutego 2025
Czy autorem tego "zatroskanego" listu nie jest ta słynna osoba w mieście która jątrzy i napuszcza jednych ludzi na drugich? Jeśli tak, to jej i tak zawsze będzie coś przeszkadzać. Ten typ tak ma. Współczuję mieszkańcom bloku.
14
NT18:01, 17 lutego 2025
Panie Burmistrzu na bank autorką listu jest słynna położna, której wiecznie nic nie pasuje, ale za to skutecznie blokuje prace wielu urzędów, które nieustannie odpisują na jej frustracje! Wiecznie tej osobie nic nie pasuje. Wszystko przeszkadza. Jak się nie umie żyć w społeczeństwie to może czas wyprowadzić się do puszczy?
9
góralka17:53, 17 lutego 2025
Bardzo dobry list - mądrze porusza bardzo istotny problem... Ufam, że sprawi jakąś reakcję....
3
ja14:42, 17 lutego 2025
W Szczawnicy na osiedlu Połoniny też to ma miejsce. Zwykłe mieszkanie w bloku, a reklama na portalach że : apartament. Zarabiają kasę nie licząc się z sąsiadami, spokojem itd. Pora żeby nasza posłanka zajęła się tym tematem.
1
Szakal14:21, 17 lutego 2025
To jak właściciel nie ogarnia najemców, to jest taki fajny środek zapachowy "Hukinol" łatwo dostępny i więcej chyba pisać nie muszę co można z tym zrobić.
1
Dość!14:05, 17 lutego 2025
Do @Z Kowańca

Masz racje, na osiedlach jednorodzinnych też jest problem z najmem krótkoterminowym.
2
A.T.13:08, 17 lutego 2025
ludzie, kiedy zrozumiecie,że państwo i urzędy tylko umywają ręce. Trzeba się organizować na najniższym szczeblu, dokumentować i zmuszać policję do działania zgodnie z obowiązującymi przepisami
5
Do Imprezowicz13:08, 17 lutego 2025
Nudne życie to jest właśnie upijać się i ogłuszać hałaśliwą muzyką, imprezowanie do tego się sprowadza. Jak ktoś ma nudne życie to je sobie wypełnia czymś takim.
4
Z Kowańca13:05, 17 lutego 2025
To jest taki sam rodzaj interesu jak te quady i skutery - jeden z drugim chcą robić pieniądze a cudzym kosztem. On ma jeden z drugim pieniądze, a inni mają straty. Zniszczona ziemia albo klatka schodowa, brak spokoju we własnym domu czy mieszkaniu (co każdemu się prawnie należy!) bo się tego czy owego klienci muszą wyszaleć. Biznesy dla tych, co na niczym mądrym zarabiać na życie nie potrafią. Nie było takich biznesów jak cywilizacja długa, a teraz nagle się tak niektórzy zachowują, jakby to było konieczne do przetrwania ludzkości. Mam nadzieję, że to się skończy tak szybko, jak się zaczęło i minie moda na takie zarobkowanie, bo społeczeństwo tego w nieskończoność znosić nie będzie. Zbyt się rozhulali i rozpanoszyli, co nie ma umiaru to się zwykle kończy źle.
0
Do Sasiadki12:30, 17 lutego 2025
Pewnie. Widzimy. A śmieci z domu dalej podrzucacie
0
jam to12:27, 17 lutego 2025
@ piotrek
Wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie się zaczyna wolność drugiego.
Ale skąd ty byś miał o tym wiedzieć, skoro z twojej wypowiedzi ewidentnioe wynika, że nie widzisz niczego poza końcem własnego nosa.
18
Osiol12:24, 17 lutego 2025
A co będzie jak się dorobicie i kupicie mieszkania jako inwestycje lub dostaniecie w spadku i prawo będzie wam zabraniało zarabiać? Co jak staniecie dzięki np losowaniu po drugiej stronie jako właściciele a,, @ do Piotrek''będzie waszym sąsiadem?
1
Do Bercik12:22, 17 lutego 2025
Tak, zgadzam się z Tobą, że jest coś takiego jak "swoboda działalności gospodarczej", ale jest też coś takiego jak przepis 144 Kc o czym się ostatnio już coraz częściej mówi, że nie wolno robić u siebie nic takiego, co innym ludziom narusza możliwość normalnego korzystania ze swoich domów i mieszkań. Jak jest blok, to blok jest z założenia do mieszkania, a nie do prowadzenia działalności gospodarczej i każdy sąd uzna skargi mieszkańców, już takie procesy były (znam te z Warszawy), jak się ludzie zebrali, pozwali "biznesmenów" i koniec był biznesów na wynajmie krótkoterminowym, co się zawsze odbywa cudzym kosztem.
1
deweloper12:15, 17 lutego 2025
Marian idź na skargę do radnego Tokarza, lub Jagły
2
gustaf12:13, 17 lutego 2025
Temat bardzo istotny. Nie dotyczy to tylko wynajmu mieszkan ale rowniez wszystkich hosteli, biur, sklepow i uslug, lokalizowanych w prywatnych domach gdzie calym zapleczem parkingowym, dojazdowym sa chodniki, drogi i miejsca wspolne.
Oczywiscie mozna powiedziec "zaplacilem 800 tys. wiec moje i mi wolno" ale plac za miejsca parkingowe jesli ich nie zabezpieczyles dla swoich gosci czy klientow.
To powinno byc wpisane w miejscowe plany zagospodarowania, obiekt w ktorym lokalizowane sa uslugi musi tez zapewnic ich zaplecze.
8
Właściciel12:04, 17 lutego 2025
A ja to w takim przypadku zrobię wynajem długo terminowy pewnej grupie etnicznej, zobaczymy co powiecie ,tak wy z tego roszczeniowego bloku i domk?w
1
Do Piotrek11:57, 17 lutego 2025
Tak. Ale Ty odpowiadasz za wynajmujących ja miałam taki sam problem z głośnymi lokatorami gdy przyjeżdżała policja to pierwsze pytała o właściciela musiał przyjeżdżać i dowiedział się że jego obowiązkiem jest zadbanie o to aby jego lokatorzy nie byli uciążliwi dla innych a że nie dopilnował sprawa poszła do sądu lokatorzy dostali mandat i nakaz eksmisji a właściciel też został uraczony mandatem,sprzedał mieszkanie i się skończyło. Jak widzisz nie jest to takie proste wynająć mieszkanie i już zza zachowania lokatorów się odpowiada. Albo się przyjeżdża na każdą nocną interwencję a później jeździ do sądu. Pozdrawiam.
5
Mieszkaniec11:51, 17 lutego 2025
Bardzo ważny temat, dobrze, że opublikowaliście ten list. Hotele podlegają wielu przepisom i obostrzeniom, muszą spełnić określone warunki i tam sam personel pilnuje porządku, żeby później nie musieli zwracać pieniędzy za takie urlopy, gdzie się ludzie muszą męczyć z hałasem bo jeden by sobie imprezę urządził w pokoju. Od imprezowania są puby, kluby, dyskoteki, a nie pokoje hotelowe. W wynajmie krótkoterminowym nie ma personelu, który by pilnował aby nie dochodziło do dręczenia innych hałasem. Właściciele tych wynajmów krótkoterminowych to są po prostu "Janusze biznesu", których nie stać na to żeby prowadzić prawdziwą działalność hotelarską więc po taniości przenoszą skutki tego na sąsiadów. Miałby wolnostojący własny budynek, to by robił co chciał, chciałby pijakom wynajmować, to by się sam musiał użerać, a tak użera się cała klatka, a właściciela mieszkania w ogóle na miejscu nie ma. To się musi skończyć. A to, co "Z osiedla głos" napisał, że ludzie nie chcą obwodnicy, lotniska, wynajmów hałaśliwych - to co cię dziwi? To już nie czasy chłopstwa pańszczyźnianego, że każdy pokornie głowę pochyla na złe warunki i jest tak niedokształcony, że nie rozumie jak np. hałas, spaliny niszczą zdrowie. Chcesz "Głosie z osiedla" poświęcać swoje zdrowie by ktoś inny się dorabiał twoim kosztem, to tak rób, skoro masz niewolniczą mentalność, ale nie oczekuj, że każdy tak będzie postępował.
4
Marian11:41, 17 lutego 2025
Bardzo dobrze, że zauważył to czytelnik. Jest taki trend podobno że to mieszkańcy Zakopanego wykupują mieszkania w Nowym Targu i potem je wynajmują. Swoje w Zakopanem już też podobno od dawna wynajmują. Zrobią taki sam syf w Mieście jak u siebie... Czy ten nasz Włodarz nie może coś z tym zrobić? I nie sprzedawać mieszkań tym z Zakoapengo?
2
Zik11:37, 17 lutego 2025
Problem polega na tym komu się wynajmuje nie można wszystkich wynajmujących tak samo osądzać u mnie na bloku wynajmują i są bardzo kulturalni a jeżeli chodzi o zniszczone klatki to nie wpuszczajcie osób które dzwonią domofonem bo tak jest i wtedy wchodzą bezdomni Sr....i si...a wy się dziewice że tak macie
3
Sąsiadka11:17, 17 lutego 2025
u mnie w starym bloku jest najem krótkoterminowy i nie ma z tym problemu. Ludzi jest tam mało, mam wrażenie, iż częściej jest puste niż zapełnione. To ostatecznie powoduje, iż ruch na klatce jest mniejszy, niż gdyby tam mieszkała na stale jakaś rodzina. Odkąd pojawił się najem, nikt nie zostawia rzeczy na klatce, jest porządek.
10
Kasi Niok11:08, 17 lutego 2025
Poczekajmy jak się zacznie budować patolka w stronę wysypiska ??
5
Bercik11:02, 17 lutego 2025
Istnieje coś takiego jak swoboda działalności gospodarczej więc ani większość mieszkańców ani wspólnota nie może zakazać takiego najmu. Natomiast policja jak najbardziej powinna interweniować w przypadku naruszania ciszy nocnej.
8
Andrzej10:52, 17 lutego 2025
U mnie w klatce na starym bloku jest wynajem. Jest to uciążliwość bardzo duża. Po klatce, po piwnicy łażą obcy, mają kody do klatki. Tłuką się po nocach. Osoba prowadząca najem ma totalnie gdzieś nas, ludzi mieszkających tutaj od dawna. Brak segregacji śmieci. Klatki zniszczone od tych ciągłych walizek, obijania sprzętami. Brudno. Wg mnie to bezczelność osoby która wynajmuje. Bezczelność plus dodatkowo brak szacunku dla nas, dla mieszkańców. Mam nadzieję że teraz zabierze się za to pinb, bo jazdy prowadząc taka działalność, hotel musi mieć opinie pinb , ppoż i sanepid.
4
PasterzPPP10:39, 17 lutego 2025
Problem znany w całej Europie
9
pp10:36, 17 lutego 2025
Rozwiazaniem problemu jest mandat wpierw 200 zl potem druga interwncja 1000 zl to nie pomoze 2000zl itd Moze organizator tej imprezy opamieta sie.Kwestia kto mialby placic czy wynajmujacy czy własciciel lokalu ktory doliczylby to czynszu . Napewno to kwestia kultury ale czy dzis w dobie róbta co chceta czylu guru owsiaka to zrozumie.
9
adek10:29, 17 lutego 2025
Już niedługo. Kończą pracę nad projektem ustawy, która pozwoli zablokować ten najem, jeśli samorząd czy wspólnoty zechcą. Garstka osób zarabia, a wszyscy dookoła mają problem.
4
Skinheads 6910:20, 17 lutego 2025
U mnie w klatce tez jest mieszkanie na wynajem,ale ludzie sa cicho i nie wnikam co kto tam robi.Myślę ze jak właściciel uprzedzi ludzi wynajmujących o kulture i sami sie zastosuja to problemu nie widze.Co innego jakby przyjechaly chamy to gadka byłaby inna.
33
Imprezowicz09:52, 17 lutego 2025
W latach 90 imprezowałem codziennie, sąsiedzi byli wyrozumiali i nikt Milicji nie zgłaszał,a teraz wszystko wszystkim przeszkadza, sami konfidenci, co się z Wami ludzie stało? Macie strasznie nudne życie, a wystarczy pobiegać nad Dunajcem, a nie ino głupie seriale w TV.
54
Z osiedla głos09:40, 17 lutego 2025
Super! Czyli wydałem 800 tysięcy na mieszkanie, a teraz mi jakiś sąsiad z urzędnikiem będzie decydował czy mogę go wynająć? Wy to tam naprawdę macie wesoło. Obwodnica NIE! Lotnisko NIE! Wynajem krótkoterminowy NIE! Aż jestem ciekawy co wam za chwilę będzie przeszkadzało?

Wpisujcie komentarze, najweselszy będzie nagrodzony oparami absurdu!
22
szambo-lot09:39, 17 lutego 2025
Na miejscu autora listu to bym zmienił osiedle , te nowe to jedna wielka imprezownia na tych starych jest duzo spokojniej .
16
JA09:30, 17 lutego 2025
Niestety miasto nie może zabronić wynajmowania czyjejś WŁASNOŚCI .Ktoś kupił mieszkanie po to aby mógł je wynajmować. Jeżeli ktoś zakłóca ciszę nocną proszę dzwonić na 112 .
15
Zagadka09:28, 17 lutego 2025
Za życia spokój i cisza? Po śmierci spokój i cisza?
A ludzie żyją....
4
pik09:28, 17 lutego 2025
W Krakowie radni już z tym walczą bo np, centrum miasta to jedna wielka imprezownia. Chciwość ludzi przekracza już wszelkie granice przyzwoitości
6
Mówię jak jest09:24, 17 lutego 2025
Bardzo dobry list. Warto jeszcze dodać o problemie parkowania samochodów tuż pod oknami budynków mieszkalnych - trzaskanie drzwiami aut w środku nocy, emisja spalin. To jest koszmar szczególnie w Zakopanem, ale przypominam o przepisie, który zabrania urządzania parkinów w odległości mniejszej jak 10 m od okien budynku mieszkalnego. Może ta informacja komuś się przyda, bo ja już zrobiłem z tego użytek prawny.
10
ma09:20, 17 lutego 2025
Dla Nowego Targu - i nie tylko - jest 1 ratunek w kwestii:
1. ukrócenia najmu krótkoterminowego,
2. zwiększenia dostępności mieszkań dla jego prawdziwych mieszkańców mających wkład w rozwój gospodarczy i społeczny regionu.

Rozwiązania to:
1. Wprowadzenie podatku katastralnego od min. 2-3 posiadanego mieszkania,
2. Budownictwo o charakterze społecznym (TBS) + budownictwo socjalne i komunalne.

Jak miasto i region ma się "zaludniać" jeżeli rozjazd pomiędzy możliwościami zarobkowymi w regionie, a cenami mieszkań i działek jest kosmiczny i gra na korzyść osób dobrze zarabiających - z dużych miast i nie tylko - oraz funduszy inwestycyjnych, którzy dokonują zakupu w celach inwestycyjnych?
11
Lucjan 3409:15, 17 lutego 2025
Burmistrza Watychę napewno skłoni hahaha jak i wszelkie działania do poprawy życia w tym mieście.
69
piotrek09:04, 17 lutego 2025
Zal d .. ściska , moje mieszkanie , moja własność i wy
najmuję komu chcę .
12
Obserwator09:02, 17 lutego 2025
Dobrze, że nareszcie ktoś poruszył ten problem. To istna plaga. Regulacji prawnych w tym względzie nie ma. Może radni miejscy ,zamiast kłótni na radach powinni zabrać się do rzetelnej pracy bo jesteśmy zmęczeni ich zachowaniem (nonszalancja i butą)a elektorat oceni ich prace przy urnach za parę lat.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
Trwa do 06.04.2025
Nie przegap!
Trwa do 30.03.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas
marzec
27
Czwartek
Imininy:Ernesta, Lidii, Ruperta
Kliknij po więcej