Motocykliści chcą toru do jazdy. "Gdybyśmy mieli tor, nie doszłoby do tragedii" - podhale24.pl
Czwartek, 25 kwietnia
Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry
Czarny Dunajec
Clouds
Wiatr: 9.828 km/h Wilgotność: 74 %
Clouds
Wiatr: 10.764 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 9.396 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
Wiatr: 9.828 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
Wiatr: 3.384 km/h Wilgotność: 70 %
Clouds
Wiatr: 5.472 km/h Wilgotność: 79 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
24 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
21.06.2014, 20:11 | czytano: 11734

Motocykliści chcą toru do jazdy. "Gdybyśmy mieli tor, nie doszłoby do tragedii"

CHABÓWKA. Na barierkach, w miejscu gdzie dwa dni temu zginął tragicznie młody mężczyzna - pojawił się transparent z napisem "Na torze by nie zginął".

- To nasz apel do władz, by budowano mniej stadionów, a więcej innych obiektów. Na przykład toru do jazdy - mówi w rozmowie z Podhale24 inicjator akcji, przedstawiający się jako "Chudy".

Przypomnijmy, dwa dni temu na "patelniach" zginął motocyklista. 24-letni mieszkaniec Wadowic stracił panowanie nad pojazdem wpadł w poślizg i uderzył w barierki.

- Do tej tragedii by nie doszło, gdybyśmy mieli tor - podkreślają nasi rozmówcy.

Tak zwane "patelnie" to ulubione miejsce miłośników jednośladów. Od lat spotykają się tam i prezentują sobie wzajemnie swoje umiejętności. Nie odstraszają ich tragiczne statystyki - rocznie ginie tam kilka osób. Dodatkowo inni kierowcy zarzucają motocyklistom, że swoimi pokazami stwarzają zagrożenie dla pozostałych uczestników ruchu drogowego.

- Gdybyśmy mieli tor, to nie byłoby potrzeby organizacji tutaj pokazów. Gdybyśmy mieli tor, nie doszłoby do tragedii - dodaje "Chudy".

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Stara Panna Zapyziała23:03, 28 czerwca 2014
ppont _______ ma racje !!!!!!!!!!!!!!


Egoisci nic wiecej , jakby mogli to na plecach napisali by tak jak pisało na Titanicu !
Nowotarżanka pełną gębą22:59, 28 czerwca 2014
Festyn na jednym Kole Brykiet ze Wsi lub Miasta

tak ja bym nazwała takiego Motocykliste z Pasja
kierowca33323:15, 23 czerwca 2014
Byłem pierwszy raz na torze ponad 2 tygodnie temu, od tego czasu można wierzyć lub nie ale po mieście jeżdżę o połowę wolniej a i na motocykl siadam rzadziej. Dlaczego? Tak się najeździłem przez 2 dni że po prostu odpuściłem szaleństwa po drogach publicznych. Zobaczyłem jak wygląda wypadek (na sobie) i odeszła ochota na brawurę. Podejrzewam że przynajmniej 30% motocyklistów też by tak stwierdziła. Niestety koszty samego dojazdu na tor są drogie gdzie jedzie się przyczepką aby w razie wypadku było jak przetransportować sprzęt. Jednodniowy wyjazd na takie coś to kasa około 400 złotych gdzie ponad połowa to koszt transportu..

Płacę podatki jak każdy a ani raz nie byłem na orliku, parku miejskim czy tym podobne. Aby odłożyć na motocykl lub paliwo odmawiam sobię wyjścia do kina, piwa wieczorem przy filmie itp. I zapytam, na co idą moje podatki skoro nie mam z nich nic?
agnieszka22:02, 23 czerwca 2014
To jest bezsensowna nielogiczna próba szantażu. Jakim prawem motocykliści narażają życie ludzi poruszających się po zakopiance? czy uprawnia ich do tego pasja? pasja piękna sprawa, ale nie kosztem życia i zdrowia innych. O torze można rozmawiać, próbować podejmować działania i szukać kasy, ale nie tak głupio szantażować. I jeszcze pytanie gdzie jest policja? O patelniach wiedzą od wielu lat i nic z tym nie robią. Ile jeszcze śmierci potrzeba?
...21:22, 23 czerwca 2014
A POZA TYM CZY ZYCIE LUDZIKE NIE JEST WARTE TYSIACA CZY DWÓCH TYS.
...21:18, 23 czerwca 2014
hanz tor niech powstanie jak najbardziej tylko niech nie wykozystuja smierci do szantazu bo nie ma toru tory są tylko trzeba sie rozgladnac
hanz20:30, 23 czerwca 2014
Prawie wszyscy którzy negatywnie oceniają wybudowanie toru co najwyżej jeździli na rowerze. Biedaki nie stać was to trzeba od razu się pluć. "co oni sobie nie wyobrażają tor z moich podatków itp..."Żałosne.
Na wszystko są od górnie przydzielone pieniądze, infrastruktura, kultura i inne bzdety jeśli nie będzie celu pieniądze z UE przepadną i tak Polska więcej dopłaca niżeli pobiera... Nie rozumiem co Was boli aby w południowej części polski był 1 tor na którym można sobie pośmigać po ciężkim dniu zamiast kolejnego orlika który kosztuje kilkadziesiąt/set tysięcy i marnuje się.
Motocykliści z chabówki trochę przesadzili z transparentem no, ale trzeba ich zrozumieć po tej całej sytuacji .
...20:10, 23 czerwca 2014
moto 20tys, kombi 2tys, kask 1tys. i reszta pierdół, szkoda 700pln na tor np na słowacji wegrzech czy nawet w poznaniu komus na tej obidowej sie w głowie popier... znam troche temat, obwiniaja za smierc chłopaka wszystkich na około a sami nakrecają do ostrego smigania, a jak sie juz tragedia stała to wisza transparenty i domagaja sie toru na ktory i tak by nie jezdzili
mariusz11:14, 23 czerwca 2014
Ja mam jacht niech mi szybko wykopią jeziorko ,bo jak nie to pewniakiem się utopię. Większych głupot dawno nie czytałam. Patelarze po wypadku powinni być pozbawieni świadczeń lekarskich bo nie widzę powodu dla którego mieli by wracać do zdrowia na koszt społeczństwa. A notoryczna głupota nie podlega świadczeniom NFZ.
qwerty09:33, 23 czerwca 2014
Kupię sobie pistolet, pójdę postrzelać. Jak kogoś zabiję, to mam świetną wymówkę.
Nie miałem gdzie strzelać, bo nie ma strzelnic.
takitam.07:34, 23 czerwca 2014
"- Gdybyśmy mieli tor, to nie byłoby potrzeby organizacji tutaj pokazów. Gdybyśmy mieli tor, nie doszłoby do tragedii - dodaje "Chudy". " - jakiej "potrzeby"? co ty czlowieku piszesz, jakich "pokazow" - kto lubi ogladac idiotow roztrzaskujacych sie o barierki? swierzbi reka - zgadaj sie z kolegami, wynajmijcie sobie najblzszy tor, wymyslcie jakis pokaz i zgarniajcie kasiorke za swoje umiejetnosci. no chyba ze potraficie tylko odkrecac gaz na maksa.
takitam.07:09, 23 czerwca 2014
gdyby jechal wolniej, to by zyl.
do szaleńców22:30, 22 czerwca 2014
Żadnego toru. Nie bierzcie ludzi na szantaż że jak by był tor to by nikt nie zginął. Nie! jakbyście mieli więcej rozumu niż oleju w głowie to do tragedii by nie dochodziło. Więc jak dla mnie możecie się pozabijać jednych wariatów mniej na tym świecie. Paranoja co się z tymi ludźmi dzieje może jeszcze milionów chcecie i willi z basenami?
żałośni jesteście i jak dzieci dosłownie!
kolorado22:21, 22 czerwca 2014
Tak się zastanawiam bo sam jezdżę choperem czy ktoś wpadł na ten pomysł,żeby pośćiągać wszystkie barierki na zakopiance .To one są przyczyną wszystkich -ŚMIERTELNYCH WYPADKÓW- Gdyby chłopak poszedł ślizgiem to trochę by się poobdzierał ,ale by żył a tak szkoda chłopaka,tymbardziej że w pobliżu drogi nie ma drzew.
marco ale nie polo21:46, 22 czerwca 2014
jo se kupił sanki - zrobi mi kto tor? A do cykli mom grunt pod inwestycje, dwiesta złotych za meter, bierecie? toniej nie dom. Jest górka i dolinka. Be gibko jazda.
Kolega Żulka spod sklepu u Mańka21:27, 22 czerwca 2014
Już minoł tydzien jak byry nie ma wśród nas
z Sieniawy Pan21:20, 22 czerwca 2014
er6n

nie ma Wacka i dlatego tak pisze

co ty myslisz e jak wystraszysz dziecko na skrzyżowaniu czy innego kierowce to znaczy żę masz Cohones ????

żąl mi cie naprawde żal
smierc21:08, 22 czerwca 2014
do moderator /.../

od moderator: sprawdź pocztę.

M.
Caramelo20:53, 22 czerwca 2014
Ja też mam postulat - wnoszę o zakaz wpuszczania na Zakopiankę przeciążonych tirów, jadących z prędkością 30km/h...
Ps. A do panów pasjonatów ekstremalnej jazdy na motorach mam jedno zdanie - gdy kupowaliście swoje drogie maszyny zapewne wiedzieliście, że nigdzie w pobliżu nie ma toru do takiej jazdy...
do er6n20:34, 22 czerwca 2014
Chłopcze ile ty masz lat? 14?
do dreamer20:30, 22 czerwca 2014
Koło lotniska jest rezerwat przyrody więc tor w tym miejscu odpada z oczywistych względów.
kierowcabombowca20:16, 22 czerwca 2014
Wyprostowac patelnie! Na pewno taniej wyjdzie jak budowa toru ;)
Pijak19:49, 22 czerwca 2014
Wszyscy którzy tu piszą to głupole I NAWIEDZENI piszę jeszcze raz nie znają SIĘ na Anatomi człowieka po wypadku ŚMIERTELNYM na Motocyklu po wypadku nic nie ma zwłaszcza żadnych organów do przeszczepu wszystko jest zniszczone I Przekręcone jak przez maszynkę do mięsa Szkoda mi go i wielki żal ja może tez tak pójdę ?
kerr19:12, 22 czerwca 2014
Do PANDZIOR Jaki problem ? Sfinansuj budowę takiego toru ! Środki publiczne są przeznaczane na pilniejsze i ważniejsze cele.
asdfghjk17:45, 22 czerwca 2014
ten odcinek Zakopianki powinien mieć ZAKAZ jazdy MOTOCYKLAMI, sprawa by się sama rozwiązała!
Sam lubię motocykle ale dla mojego i innych bezpieczeństwa, omijam szerokim łukiem tą drogę...
.17:43, 22 czerwca 2014
gdybyście mieli rozum to byście nie nadużywali prędkości
pandzior17:34, 22 czerwca 2014
do kierowcy z nt jak nie masz czym to nie szalejesz:D
niech zbuduja tor sam bym posmigal samochodem bo jazda po patelni juz nudzi pomalu pozdro!!
Zulugula16:57, 22 czerwca 2014
Polska to Piekna Kraj , niema na lekarstwa slużba zdrowia w oplakanym stanie a budują Orliki i zaraz bedo Tory budowac bo Festyny kcejo
obiektywny16:26, 22 czerwca 2014
To jest nie ma miejscu....
obiektywny16:24, 22 czerwca 2014
tor za czyje pieniądze?
Ja nie chce takiej inwestycji.
kierownica16:20, 22 czerwca 2014
A ja wam coś powiem. Wybudują TOR dla motocyklistów. Ale im się wydaje, że ktoś im nie dość, że TOR zrobi, to jeszcze będą jeździć za darmo. Będzie pobierana opłata tak jak na całym świecie i dawcy organów dalej będą dawcami, bo zamiast zapłacić i jeździć bezpiecznie - będą dalej piłować na patelniach. A wtedy będą protestować - TOR NAM ZBUDOWALI I KAŻĄ NAM PŁACIĆ...
marek16:20, 22 czerwca 2014
Mam pytanie czy w wypadku uczestniczył jakis samochód to dlaczego piszą że gdyby mieli tor nie doszło by do tragedii.
gdyby jechał wolniej zył by dalej.
Janielicka15:56, 22 czerwca 2014
Nie zastąpicie torem zdrowego rozsądku ;/
decyt15:20, 22 czerwca 2014
Jestem za powstaniem toru [ nie tylko dla motocyklistów] na terenie Podhala lub małopolski . Błędem jest myślenie że budowę toru sfinansowałoby państwo. Potrzebny byłby inwestor z kasą [ takowych na naszym terenie nie brakuje ] który widziałby sens budowy takiego obiektu .Problemem byłaby lokalizacja, może jakaś Gmina mająca odpowiedni teren, w ramach przyciągania inwestycji przeznaczyła by go na ten cel. Myślę że wielu kierowców [ wśród nich i ja ] chciałoby wypróbować możliwości swoich maszyn w cywilizowany sposób, i nie korciło by ich robić tego na drogach.Można by w zimie organizować w praktyce szkolenia na temat bezpiecznego wychodzenia z poślizgu.Mogło by się to przyczynić do poprawy bezpieczeństwa na drogach .Myślę że pomysłów było by więcej .Proszę o konstruktywne propozycje komentatorów.
ddt15:15, 22 czerwca 2014
I jeszcze jedno.Coś mi się wydaje,że bardziej płaczecie nad tym, że nie macie swojego toru niż po zabitych kolegach,a ich śmierć wykorzystujecie do szantażowania reszty uczestników ruchu drogowego i ludzi którzy nie rozumieją Waszej "pasji".
Partyzant14:46, 22 czerwca 2014
Orliki też zbędne...kilkadziesiąt lat temu grało się byle gdzie i byliśmy potęgą.Teraz w każdej wsi orlik do ćpania i picia piwa....
asdf14:10, 22 czerwca 2014
Nie dziwie się czytając te komentarze, że w tym kraju jest jak jest..
Piękny13:58, 22 czerwca 2014
Tor? Za moje podatki? Zrzućcie sie nieudaczniki i sobie wybudujcie
motocyklesawszedzie13:42, 22 czerwca 2014
żadnych torów! posmarować jeszcze patelnie żeby więcej ich wylatywało!
moto13:42, 22 czerwca 2014
Przepraszam bardzo ale ... !!!!

My motocykliści jesteśmy takimi samymi ludźmi to pierwsze, po drugie płacimy podatki jak wszyscy, w naszej grupie próżno szukać bezrobotnych. Wybudowaliśmy stadiony, orlików kilkaset jak nie kilka tysięcy, i na co to ?? mamy gamoni w reprezentacji.... popatrzmy na MŚ w Brazyli.. Iran, Honduras, o Kostaryce nie wspomnę bo wyrasta na potęgę. Jak Małysz zaczynał byś słynny od razu skocznia w Wiśle, remont Krokwi itd.
Jeden Tor na południową Polskę to nie są takie duże pieniądze. A za swoje nie będziemy budować bo płacimy złodziejskie POdatki !!! dzięki Was wyborcom.
ens13:41, 22 czerwca 2014
ja tam nie mam nic przeciwko. Niech tylko w każdą niedzielę stoi tam ambulans i każdy uczestnik podpisze zgodę na wykorzystanie organów. I wilk syty i owca cała.

A że ktoś głupi. .... to niech życiem płaci.
Jasiek13:37, 22 czerwca 2014
Chcecie tor to sobie wybudujcie jaki problem "sportowcy"
Bolo13:22, 22 czerwca 2014
Rozumu a nie toru!!!!ludzie nie maja na chleb ,władza ma to gdzieś i jeszcze roszczenia o tor,Chcą to niech sami sobie wybudują Dosyć!!!
Anna13:11, 22 czerwca 2014
A może nie zginąłby, gdyby jeździł wolniej? Uważacie, że tory są super bezpieczne i gwarantują nieśmiertelność? A jak ktoś zginie na torze, to czego będziecie żądać? Mam wrażenie, że nawet jeśli by był tor, i tak część będzie "szukać adrenaliny" na drogach. To trochę szantaż - jak nam nie wybudujecie toru, dalej będziemy świrować na publicznych drogach, więc to właściwie wasza wina, że zabijamy na razie tylko siebie, absolutnie nie jest to wina tego, że jedziemy 160 na godzinę...
gghh13:10, 22 czerwca 2014
Myślicie że was wpuszczą na tych złomach na tor ? jak was coniektórych na dobry kombinezon nie stać , tylko jeansy i jazda. wielcy motocykliści :D to się nazywa naturalna selekcja .
taki jeden13:03, 22 czerwca 2014
wielu się wypowiada że nie chcieli by aby ich pieniądze z podatków poszły na tor dla "bandy oszołomów". Powiem tyle jesteście naiwni i myślicie ze wasze pieniądze zostaną lepiej wykorzystane znając życie pójdą na następnego orlika których jest w każdej wsi nawet kilka albo na nowy samochód jakiegoś posła. I nie myślcie że wasze podatki pójdą na chodniki czy inne tego typu rzeczy.
gk196013:01, 22 czerwca 2014
najlepsze są te opowieści motocyklowych młodzianów o tych płaconych przez nich podatkach....maszyny kupione przez debilnych rodziców albo za kasę zarobioną na czarno a ci PODATKI płacą...akurat
obiektywny12:57, 22 czerwca 2014
Wszyscy pasjonaci.. Myślę, że w społeczeństwie nie brakuje ludzi z pasja jak to piszą niektórzy. Niestety część społeczeństwa pracuje od rana do wieczora żeby kredyt na parę metrów mieszkania spłacać, i nawet na rower ich nie stać. Pasja niestety musi iść w kąt, żeby zabezpieczyć podstawowe potrzeby życiowe. Uważam, że jak chcecie coś utwórzcie stowarzyszenie zarejestrujcie go w KRSie i zacznijcie chodzić za swoimi interesami. Nic w życiu nie ma za darmo. Poczytacie o podatkach zusach itd. Chudy w czym problem ?? Jak to taki super interes to stowarzyszenie zarobi i przeznaczy wszystkie pieniążki na cele statutowe. Chudy a Ty co zrobiłeś żeby taki tor powstał ??? Ruszyłeś się gdzieś? :Próbowałeś zainteresować kogokolwiek swoją pasją? Nic tylko żądać. Ciekawe co byś napisał jakby zginała przez wasza pasję niewinna rodzina która wybrała się na wakacje.
decyt12:56, 22 czerwca 2014
Ja chce tor mamo!!! Ja chce tor. A tak na poważnie transparent został wywieszony w niewłaściwym czasie , rykoszetem dostało się zmarłemu. Niektórzy komentujący zawiesili by jego ciało na barierki gdzie zginął dla przestrogi dla innych, skąd my to znamy, i dokąd idziemy.
PSYHOL12:55, 22 czerwca 2014
toż to ABSURD CHCEMY ii co jeszcze już całkiem w tej POLSCE głupieją.JAK MACIE NA DROGIE MOTORY I PALIWO TO I MACIE NA TORY TOTEŻ SOBIE ZBUDUJCIE A TO ŻE GINIECIE TO MI ZWISA WASZA SPRAWA WASZ WYBÓR.
ddt12:52, 22 czerwca 2014
Panie "Chudy",proszę się pochwalić ludziom,którzy nie rozumieją pańskiej "pasji" gdzie Pan pracuje (o ile Pan w ogóle pracuje) i ile byłby Pan w stanie wyłożyć z własnej kieszonki na ten Wasz wyśniony tor.To samo dotyczy reszty domorosłych kaskaderów z tzw. "patelni". Taka krótka sonda ;-)
jb12:50, 22 czerwca 2014
To niech sobie pseudo-motocykliści wybudują tor.
oblatywacz12:29, 22 czerwca 2014
Popieram inicjatywę zbudowania toru, nie tylko dla motocyklistów. Dziwi mnie tylko fakt że koledzy motocykliści dopiero po śmierci kilku osób zabrali się za to...
patataj12:28, 22 czerwca 2014
A ja chce tor do jazdy moim kucykiem!!!!
Pazdur - motocyklistka z pasyjom12:22, 22 czerwca 2014
No i posłuchali mnie ja też byłam tego zdania żeby porosciągać SZMATY po baryjerkach to dużo da ! złagodzi upadek i jak Kubar czy inny Wycedzi to złagodzi obrażenia W TAKIEJ SZMACIE zawsze bezpieczniej

STARE KOŁDRY PRZESCIERADŁA PODUSZKI MILE WIDZIANE

Bedziemy owijac nimi baryjerki
M. Długa12:15, 22 czerwca 2014
JakuTan ___ ty wodzisz co ty piszesz

Tak trzeba im pomagac w osiąganiu predkosci ?!!

to ty też widze masz sieczke w gowie!

mają zerowe ajkiu i co poradzisz

Samobujcy i tyle
......12:06, 22 czerwca 2014
stać was na motorek to i zbudujcie sobie torek!!!
Niewiedzaca12:05, 22 czerwca 2014
Ludzie, ja nie chodze na plac zabaw, nie korzystam z orlikow, nie chodze do parku miejskiego, a to przeciez z podatkow, prawda.? I co mam krzyczec ze to nie fair, bo chcialabym cos innego? To nie tak.
Ja jestem za torem. Tylko z rekami i nogami. I z glowa. Oni i tak beda jezdzic i tak. Czy rozbije sie 10 nastepnych czy tez nie. Moze gdyby mieli gdzie jezdzic, od kogos sie uczyc...? Wyzywanie kogokolwiek od dawcow tez nie wiele daje.

Inna sprawa ze z patelniami cos trzeba zrobic, "slupki-glupki" szorstka nawierzchnia, inne barierki.


Ale co ja sie tam znam
Don Pedro12:01, 22 czerwca 2014
Do wszystkich broniących "pasjonatów" motocykli i do nich samych:
Nie mam nic przeciwko takiemu hobby - to sprawa każdego indywidualnie. Jeżeli jednak hobby fanów motocykli zaczyna zagrażać mnie i moim bliskim, to już nie jest tylko i wyłącznie ich sprawa, ale staje się również moją. Nie ma ŻADNEGO usprawiedliwienia dla wyścigów na drogach publicznych. Gdyby można było to usprawiedliwić, to granie w klasy też powinno być dozwolone na patelniach (najlepiej gra się na asfalcie).
Żal chłopaka i rodziny, mógł jeszcze żyć, ale sam wybrał swój los. Jeżeli złapię się rękami przewodów elektrycznych pod napięciem, to kiedy mnie kopnie to jest wina moja, czy elektrowni?
Tak jak pisałem tor niczego nie rozwiąże. O tym czy ginie się jadąc, pojazdem decydują dwa czynniki zdrowy rozsądek własny i zdrowy rozsądek innych (z tego bierze się to jak jedziemy, czym jedziemy- czyli sprawnym sprzętem i czy zdajemy sobie sprawę z własnych możliwości).
XYZZ11:58, 22 czerwca 2014
Jeżeli byście nie jeździli jak świry po patelniach ! Tez by nie było tam wypadków ! Jestem za budowa toru ale nie za tym żeby obarczać wina wszystkich ze w NT nie ma toru !! Nie ma tez wielu innych rzeczy które są potrzebne !! !! NIKT WAM NIE KAŻE TAM JEŹDZIĆ I SIĘ ŚCIGAĆ !! !! A wykorzystywanie śmierci do tego aby zwrócić na siebie uwagę i zyskać popularność przez Chudego świadczy o jego INTELIGENCJI !! Frajerstwo !! Takich spraw nie załatwia się w ten sposób !! Widziałem jak ty jeździsz na swoim białym motorku !! Zastanów się co robisz !!
MAMA biednych11:45, 22 czerwca 2014
Pieniądze przeznaczyć na dożywianie dzieci, bo to przyszłość narodu!!!!!
jjjjj11:40, 22 czerwca 2014
jakby d...ile jeździli normalnie to by do tego nie doszło
driver11:28, 22 czerwca 2014
- a ja chce tor do jazdy ostrej TIRem --
%11:27, 22 czerwca 2014
Przecież w Polsce są tory do takiej jazdy, fakt że jest ich niewiele ale są, inna sprawa że są płatne to tak jak z parkingami w N.T wszędzie słychać narzekanie że nie można znalezć miejsca do zaparkowania ale to nie prawda
faktycznie trudno znalezć bezpłatne miejsce ale płatnych jest pod dostatkiem ale oczywiście tam trzeba zapłacić tak samo byłoby z torem za to na "patelni" darmoszka
vojt11:26, 22 czerwca 2014
Taaaa.... ja proponuję jeszcze inną petycję: zabronić tym sk.... kierowcom samochodów jeździć po DK47, a zwłaszcza po patelniach - tylko przeszkadzają motorzystom w jeździe, utrudniają wyścigi.... Te wszystkie petycje są śmieszne. Droga jest po to, żeby się po niej bezpiecznie przemieszczać, a nie po to, by robić wyścigi, narażając zdrowie i życie swoje i innych.
Już od dawna mówi się o patelniach, jakie żniwo przynoszą... Serdeczne wyrazy współczucia dla bliskich tego chłopaka, który zginął.
Innych - zwłaszcza Ciebie Patryk - proszę: nie wycierajcie sobie - za przeproszeniem - gęby śmiercią innego. CISZEJ NAD TĄ TRUMNĄ! [*][*][*]
...11:22, 22 czerwca 2014
Popieram - a te yełopy co im ten pomysł przeszkadza niech lepiej oddają swoje POdatki na kolejnego "orlika" dla kopaczy....
kierowca11:06, 22 czerwca 2014
niech sobie kupia symulator do jazdy i będą jeżdzić lato - zima
Vulkan 150011:04, 22 czerwca 2014
Jaki tor gamonie? Moze jeszcze za darmo i z wolnym wstępem?! Zróbcie sobie tor prywatny i utrzymujcie go za własną kasę! Nikomu nic nie nalezy się za darmo!!! /.../
hdpzm10:54, 22 czerwca 2014
Za pieniądze z naszych podatków mamy wam tor wybudować? A kim że wy jesteście i co sobą reprezentujecie żeby mieć takie żądania wobec społeczeństwa? Dwóch prostych zakrętów nie potraficie pokonać a na tor i się przymierzacie? Większość z was toru nawet z bliska nie widziała a takich specjalistów zgrywacie. Chcecie zaistnieć w świecie sportu to do klubu się zapisać, na tor prawdziwy się wybrać i gwarantuje wam ani jeden z was połowy toru z prędkością treningową nie przejedzie. Nabierzcie rozumu do głowy bo dla normalnego społeczeństwa i samych siebie zagrożeniem jesteście i nikomu nie zaimponujecie swoim przejazdem i śmiercią, bo to śmieszne i głupie.
dfg10:42, 22 czerwca 2014
ja chce żeby wybudowali tor do Formuły 1 bo auto już mam tylko nie wiem gdzie jeździć .
Kamil9910:39, 22 czerwca 2014
Większość ludzi którzy wypisują te "anty torowe" komentarze nie wiedzą co to pasja, zamiłowanie do sportowej jazdy, dreszczyk adrenaliny. Pewnie nigdy nie byli na żadnym rajdzie nie wiedzieli jak ludzie w rożnym wieku z różnych stron są dla siebie jak rodzina bo trzyma ich hobby ze sobą. I niech nie piszą żeby zmienić sobie hobby. Bo to nie jest możliwe!!! Ja co prawda nie jeżdżę motocyklem ale samochodem. Nie ukrywam ze jest podrasowany nie po to żeby pochwalić się komuś na ulicy tylko po to żeby z jego możliwości korzystać. Nie mając toru muszę po nocach wyszukiwać "niezaludnionych miejsc" z jednej strony po to żeby nikomu nie zrobić krzywdy a z drugiej żeby nienarażenie się policji. Jest wielu takich jak ja.... I każdy zamienił by drogę publiczną na tor lecz póki go nie mamy nie mamy takiej możliwości. Kielce i Poznań są zbyt daleko żeby na co dzień z niego korzystać wiec super sprawa był by tor na Podhalu. I wydaje mi się że korzyści były by dla inwestorów dla gminy i dla pasjonatów. A przede wszystkim dla zwykłych użytkowników dróg. Bo nie będziemy szukać wrażeń na drogach publicznych tylko na torze.

Pozdrawiam :)
linda10:37, 22 czerwca 2014
Przepraszam, a ten pan nie wiedział, że nie jedzie po torze?
Tomi10:31, 22 czerwca 2014
Niech zaczną jeździć przepisowo po drogach, a nie jak piraci , pół biedy że robią tylko sobie krzywdę a nie przypadkowym uczestnikom ruchu...Patelnia to po prostu istny trójkąt bermudzki,wciąga jak magnez mimo iż społeczność ma świadomość istniejącego zagrożenia nadal uprawia "tam" dziki sport...
Popieram budowę toru ,jest to inwestycja, swoboda prędkości , oraz świetne show ;-)
Tyt.10:29, 22 czerwca 2014
Gdyby nie produkowano motocykli, też by nie zginął. Gdyby na stacji benzynowej nie sprzedawano paliwa też by nie zginął. Gdyby koledzy motocykliści nie mówili mu "dasz radę" też by nie zginął! Najlepiej przerzucić odpowiedzialność na innych!!
Gdyby nie ten artykuł to bym nie pisał10:24, 22 czerwca 2014
Co za tekst. Teraz czekam aż ktoś wyskoczy z samolotu bez spadochronu i zginie. Potem jakiś mądrala powie: gdyby miał spadochron to by nie zginął. Nie, gdyby szanował swoje życiemi był odpowiedzialny to by nie zginął. Tyle w temacie.
kiril10:21, 22 czerwca 2014
skoro chcą tor to niech go sobie sami za własną kasę wybudują.
JakuTan10:16, 22 czerwca 2014
Trzeba szanować pasję innych, poznałem temat, gdy zginął tam Pomarańczowy. Młodym ludziom trzeba pomóc, a nie wyzywać ich i tyle w temacie.
ss10:15, 22 czerwca 2014
na orlikach se jeździjcie tusek ich dość nabudował
Znudzona10:13, 22 czerwca 2014
Chcecie toru? Tylko prywatnie... tak samo jest ze stadionami... nie wszystko musi być państwowe...Ja nie jeżdżę i nie gram w piłkę, a wszystko to jest też budowane z mojej kieszeni...
JA10:12, 22 czerwca 2014
A JA chcę się czuć bezpiecznie na drodze. Motocykliści w swojej arogancji i bezmyślności się nie liczą z MOIM komfortem i prawem do bezpiecznej jazdy. Chcą toru - niech się skrzykną, zaproponują lokalizację, rozpiszą projekt i niech się zajmą realizacją, a nie narażają życia i zdrowia innych użytkowników dróg publicznych.
Maciek&Jacek09:52, 22 czerwca 2014
piszemy wiersze, tragikomedie, malujemy obrazy, pijemy kawę, nie jeździmy na motorach.
motocyklista nie ścigacz09:44, 22 czerwca 2014
Tak macie "swój Swiat " macie racje w napisie NA TORZE BY NIE ZGINĄŁ ale zginął na drodze i był świadomy ,że jedzie zdecydowanie za szybko i nie miejcie pretensji do władz , że " patelnie nie są torem -łącze się w smutku i żalu z najbliższymi -kolegi ,który nas zostawił
Gienek09:42, 22 czerwca 2014
Taaa wszystkim z nieba spadnie bo im się "należy"... A z własnej kieszeni wybudować - stać ich na drogie dość motorki a na zrzutkę i budowę toru to już ni ma... bida czy skąpstwo?
Roman09:40, 22 czerwca 2014
Nie jest wam potrzebny tor tylko olej w głowie!!!!!!!!!!!!!!
dzim09:36, 22 czerwca 2014
to sobie go zróbcie dawcy organów to wasza głupota do tego doprowadza że giniecie jak muchy, trzeba być bezczelnym
Don Pedro09:36, 22 czerwca 2014
Coś się panom na motocyklach po...o w głowach... A zwalanie winy za śmierć tego chłopaka na barierki jest szczytem bezczelności. Na patelniach giną motocykliści, a część trafia do szpitali, bo mają w głowie siano zamiast mózgu. Mają w d... własne życie i przy okazji nie szanują życia innych użytkowników dróg. Tor niczego nie załatwi, bo zawsze się znajdzie jakiś debil na motocyklu, który będzie wolał jeździć po drogach, niż na torze. Jeden z drugim myśli, że jak odebrał prawko na motocykl, to już jest mistrzem świata na drodze. Zdarza się często, że jeden mistrz świata spotyka innego mistrza świata i wówczas mamy wypadki.
Niech któryś w was szanowni motocykliści wybuduje sobie taki tor, to i kasę z tego będzie miał za wjazd, a i zabijać się będziecie między sobą.
P.S. Ja chcę Sony Palystation 4 - kupicie mi?
xxx09:25, 22 czerwca 2014
Bródka tez nie ma toru,ale ma zloto olimpiskie....
da fto taki09:22, 22 czerwca 2014
Są fani piłki, buduje sie dla nich boiska sportowe, hale sportowe, a o innym hobby czy sporcie sie zapomina.
nie każdy jest piłkarzem.
TOR MUSI BYĆ !!!!!!!!
Rufus09:22, 22 czerwca 2014
Gdyby jeździł zgodnie z przepisami to by nie zginął. Ale zgadzam się, mniej stadionów za publiczne pieniądze. Chcecie toru to ruszcie głowa i róbcie coś pożytecznego, o ile macie coś pod tymi kaskami bo za to co robicie na drogach to ani złotówki wam nie dorzucę.
Ktoś09:10, 22 czerwca 2014
Niech Państwo ulegnie jednej małej grupce amatorom bezmyślnego szaleństwa, a za chwile każdy będzie coś chciał.Jedni szaleją po drogach publicznych, drudzy zaś po prywatnych drogach i polach.Ludzie są oburzeni więc spodziewajcie się niespodzianek.Nie ma z was żadnego pożytku.Nic tylko niszczycie i siejecie strach wśród dzieci.Do tych co normalnie potrafią korzystać z motorów nie mam nic.Ktoś wkońcu znajdzie na tych z patelni paragraf i skończy się ta farsa.
pio08:54, 22 czerwca 2014
chcecie toru!? to sobie wybudujcie! chciałem mieć gdzie mieszkać to musiałem dom wybudować a nie poszedłem z napisem żebrać że żądam domu!! Myślałem że jesteście normalni ale widać bezmózgowie u was potężne
%08:50, 22 czerwca 2014
Na transparencie powinno być napisane
"Gdybyśmy mieli olej w głowie, nie doszłoby do tragedii"
Partyzant08:39, 22 czerwca 2014
Gó...no by to dało,jak się w głowie ma sieczkę zamiast muzgu!Są ważniejsze wydatki.To jest tytlko pretekst żeby na coś zwalić winę.Jestem przeciw,wole te pieniądze wydać na głodujące dzieci.
ciekawski08:34, 22 czerwca 2014
Kto Im broni jechać na profesjonalny tor motocyklowy - wujek google i ścigacz mają ich sporo i to nie tak daleko - tam mogą jeździć do woli, tylko, że wjazd na tor KOSZTUJE
mwm08:34, 22 czerwca 2014
Pod Szaflarami jest tor dla krosowców i co z tego oni wolą dalej rozjeżdżać Samorody i okolice, tak samo było by z tym torem. Byłby tor ale większe emocje na patelniach.
PAJO08:32, 22 czerwca 2014
LUDZIE ! Na szkoły, na szpitale niema pieniędzy ludzie umierają bo na lekarstwa państwo niema pieniędzy choć konstytucyjnie powinno być zagwarantowane leczenie, normalnych dróg nie mogą porobić bo się szczypią z kasą (inna sprawa KORUPCJA) a oni se K.... tor wymarzyli niech sobie zrobią prywatny spoko. Jak by jechał z dozwoloną prędkością to by jeden czy drugi czy trzeci żył najwyżej by se nogę złamał . KARAĆ JESZCZE RAZ KARAĆ
santaRider08:24, 22 czerwca 2014
jest w tym trochę racji co do tego toru. Pamiętajmy że taki tor nie jest tylko dla motocyklistów. Patelnie? a co zimą dzieje się na wierchu porońca ?? Wydaje się że entuzjastów sportów motoryzacyjnych jest coraz więcej i to po obu stronach....
Sam chętnie wybrał bym się popatrzeć posłuchać ryku silników. A chętnych na taki tor myślę że było by kilkuset, patrząc oczywiście względem województwa. Trzeba się otwierać do ludzi. A jak nie to z pieniędzy na taki tor kupmy deski i zabijmy nimi Podhale i kiśmy się dalej... Błażusiak ma gdzie trenować i odnosi sukcesy, nie przez to że ojciec ma kase! Ale wy pewnie nawet o tym nie wiecie !!!! Dziwne na pokazach lotniczych ludzi masa. Jeszcze bardziej niebezpieczne od toru na którym max ginie jedna osoba, tak to jest już w sporcie ryzyko zawsze jest.
szewczyk dratewka07:04, 22 czerwca 2014
a ja chcę gwiazdkę z nieba i co z tego? Buahahahahaha....
f..k the bike06:56, 22 czerwca 2014
Gdybyśmy mieli rozum, to nie byłoby potrzeby organizacji tutaj pokazów. Gdybyśmy mieli rozum, nie doszłoby do tragedii - dodaje "Chudy".
I tak to powiino brzmieć
Pyrpyr06:35, 22 czerwca 2014
DO DAWCOW ORGANÓW NA MOTORACH!!!!!!Gdybyście mieli rozum zamiast oscypka w głowie to by było okey!!Ale Wy macie oscypek i dlatego tyle tragedii :(Żądać to Wy sobie możecie!!My żądamy bezpieczeństwa na drogach a nie pacanow ścigających się na motorkach!I tyle!!
aminka05:09, 22 czerwca 2014
kto ma umrzeć i tak umrze,czy tor będzie czy nie
komandos04:14, 22 czerwca 2014
a ja się zgadzam z B masz rację bo też mam sportową maszynę ale używam do niej mózgu
SMOK03:39, 22 czerwca 2014
No to see budujcie, o co wam chodzi? Panie CHUDY, skoro to taki interes to co nie bierzesz kredytu? Stawiaj Pan tor, nie dość, że pojeździsz to jeszcze zarobisz!
obserwator`e03:17, 22 czerwca 2014
Chlopaki mają pasje niech mają miejsce do jazdy... wiadomo ,ze są to duże koszta ale w tych czasach państwo (gminy) wydają pieniądze na byle g***o. po co robić 4 boiska do piłki w jednej wiosce skoro nikt na nich nie gra, a po zmroku oszczędza się na oświetleniu?;
RK00:06, 22 czerwca 2014
Brawo cosinus! Byli już parę lat temu tacy co jeździli crossami po Gorcach, Pnieninach itp. Jak sie z nimi rozmawiało to też chcieli tor i wtedy problem zniknie. Powstał tor pod Szaflaram, po paru dniach nie było komu c... powiedzieć ma tam teraz być Galeria, a debilki dalej jadą na Turbacz. Dlatego jako naprawdę stary motocyklista(40l) proszę nie dajcie sie otumanić. Debil będzie debilem całe szczęście że innym jak do tej pory nie zrobili ku-ku
obywatel00:05, 22 czerwca 2014
Ja powiem tak. Pomimo, że z motocyklami nie mam nic wspólnego to i tak wolę, żeby pieniądze z moich podatków poszły na budowę toru, gdzie każdy będzie mógł pojechać i podszkolić swoje umiejętności niż na limuzynki, wakacje, drogie jedzenie itp. dla polityków. A poza tym jakoś czuję, że coś takiego ściągło by sporo klientów do restauracji, hoteli, pensjonatów itp.
I muszę się zgodzić w 100% z komentarzem Pana podpisującego się motoM. Sporo w tym prawdy
kris23:54, 21 czerwca 2014
Ci co tam przyjeżdzają sie ścigac nie czerpia przyjemności z jazdy na motocyklu tylko przyjeżdzają sie tam popisać i nie myślą o bezpieczeństwie swoim i innych,narazie giną sami motocykliści ale pomyslcie że mogą to też być niewinni ludzie a wśród nich dzieci,którzy np.wybrali się na wakacje w góry tak więc apel do wszystkich tych którzy się tam ścigają pomyślcie też o innych a nie tylko o sobie!
Dabliuuu23:46, 21 czerwca 2014
Wiem gdzie sa dwa tory :) Proponuje pomyslodawcy leżing na nich i zaczekanie na ...ciuch ciuch ciuch ciuch. Zacznijcie jezdzic z kijami hokejowymi na motorach to Burmistrz da Wam stypendium bo on lubi hokej:) A jak jestescie z bogatej rodziny to wiecej wam da :) Tak sie tu wspiera sport .Sporty motocyklowe serio wymagaja toru ale dla ludzi z mózgami a nie z watą pod kaskiem tak jak ktos pisal :)
NT23:45, 21 czerwca 2014
Postulat słuszny, ale pomyslmy ilu z nich pojedzie faktycznie na tor a ile nadal bedzie jezdzic jak wariaci po drogach publicznych siejąc zagrozenie dla siebie i innych.
f123:39, 21 czerwca 2014
a ja chce tor F1-pojeżdziłbym sobie
a tak muszę po patelni!
trochę kogoś poniosło...
Organy do przeszczepu mile widziane.23:34, 21 czerwca 2014
Jak Tata daje na motor,paliwo i inne bajery +pogrzeb to niech da troszke kasy na tor:) Mysle ze taki tor to strata kasy bo nawet po wybudowaniu bedzie zbyt maly albo nudny itd i motorkowcy i tak beda szalec na drogach a zwlaszcza na patelni.Nawet jak by ktos im dogodził i taki rajdowiec przejedzie sie ok 300 km/h kilka razy na torze to na pierwszym zakrecie patelni straci zycie przy 100km/h bo bedzie pewny siebie bo wczesniej czul smierc w oczach i muchy w zebach to teraz pohasa bo ma wprawe.Zacznie sie znowu ze to wina Tuska albo plama oleju byla i takie inne glupie gadanie.Co do toru to watpie czy ktos da rade wziac odpowiedzialnosc za powstanie tak nie potrzebnego obiektu. Toru raczej nie bedzie bo nerki potrzebne.
ja ty on23:33, 21 czerwca 2014
my mamy drogę bez dziur nam wystarczy a wy jak się zrzucicie to będziecie mieli tor po was są rowerzyści którzy chcą ścieżek rowerowych. Nie chcesz umierać jedź z przepisami
PasterzPPP23:29, 21 czerwca 2014
Chcą niech budują, kto broni.
KTM23:27, 21 czerwca 2014
Co za *** wywiesił ten transparent- gdy by gość jechał zgodnie z przepisami to by tez nie zginął. Ja jechałem kilka minut przed tym wypadkiem debile jeździli jak by sami na drodze byli, a po wypadku oczywiście nikt nic nie widział, nikt nic nie wie. Publiczność patrzy i czeka na takich oszołomów którzy chcą zaszpanować na patelni. Wszystko na własne życzenie.
anon23:17, 21 czerwca 2014
Jestem głęboko oburzony tym żądaniem. Brak mi słów.
daria23:15, 21 czerwca 2014
jeden w te czy w w te ............
anarchista23:08, 21 czerwca 2014
Dobre chcą toru :) Pałą przez łeb im dać a nie toru .Banda oszołomów łamiących przepisy ma jakiś żądania,Policja powinna ; karać j... nie wyróżniać w wolnych chwilach prześladować
Filifionka23:02, 21 czerwca 2014
Kolejny krzyż postawią i będą się zabijać dalej... Dla mnie to bezmózgowie, skoro nie ma toru to będę narażać siebie i innych na drodze. Jak tylu jest tych motocyklowych entuzjastów to dlaczego czekacie na mannę z nieba? Zróbcie coś sami! Zbierzcie się w kupę, zorganizujcie i sami zbudujcie ten tor, tak, to potrwa, to kosztuje, ale nie ma nic za darmo. Samemu trzeba działać!
csx22:59, 21 czerwca 2014
I Tak ma być, powinien być specjalny tor .
CHUDY22:55, 21 czerwca 2014
Panowie tor miałby być zarówno motocyklowy jak i samochodowy, można by na nim rozgrywać mistrzostwa Polski i Europy w Driftingu , Stunt, 1/4 mili, czy motocyklowe. Chodzi o to, że przy takim torze każdy zarobi. Sami jak chcemy jechać do Poznania to musimy wydać ok. 2000zł za 2 dni pobytu. Kiepsko bo nas na to nie stać. Więcej wydajecie na alkohol przez rok na imprezach niż my na swoje ,,DROGIE HOBBY"!!! Tor miał powstać na lotnisku, odrzucili naszą petycję. Sam projekt toru to 2 miliony euro. Inwestycja się zwróci bo zatankować trzeba, zjeść trzeba, spać trzeba tyle w temacie Panowie i Panie (a stowarzyszenie już dawno mamy) sam należę do klubu MC.
Alfons22:51, 21 czerwca 2014
Dla tych Prymitywów nigdzie nie bedzie dobrze :(

Smutne ale prawdziwe
klm22:45, 21 czerwca 2014
Może tor przy domu abyś nie musiał daleko jeździć bo przecież paliwo drogie. Oczywiście wjazd na tor za darmo bo mało zarabiasz.A tory istniejące to co przepraszam daleko i trzeba opłacić. Jest wiele ważniejszych rzeczy do zrobienia niż zaspokojenia potrzeb paru no może parunastu ludzi którzy mają pusto w głowach.
ingusia22:45, 21 czerwca 2014
kiedy policja zacznie karac pojazdy za naklejke ,motocykle sa wszedzie ,
matka22:34, 21 czerwca 2014
mam dość Dawców Organów jeżdżą jak wariaty nawet po N.T. ,mnie to przeraża a co dopiero moją córkę ,której muszę uszy zatykać jak się zbliża na motorze ,nie raz na światłach jak stoję a podjadą te przeklęte motory i taki dureń przy gazuje to normalnie jak bym przywaliła, to by się przewrócił ,

Dawcy Organów Dzieci Niepełnosprawne boją się waszych motorów ,warkotu miejcie sumienie ,szalejcie u siebie na podwórku lub pod blokiem .Czy pomyśleliście co robicie wam to rybka ,ale zostawiacie bliskich z tym wszystkim jak zginiecie ,albo niewinne osoby zabijecie przez waszą głupotę , po rozum Dawcy po rozum
Wojtek wieczny stary Kawaler22:26, 21 czerwca 2014
Udowodnili tym transparentem ze Wata dobrze sie ma pod Czaszkom hahahhahaa
Zakopiańczyk22:24, 21 czerwca 2014
Ja na tym nie zgadzam, bo jak ktoś wybudują tory to będzie roiło się od bezmózowców.
Babinskiy22:22, 21 czerwca 2014
barti ____ tak do ciebie mwiem


to zaproś ich do swojego ogródka niech Ci zkopi trawe hahhahahaa
iza22:18, 21 czerwca 2014
Bieda w kraju nie ma kasy na łatanie dziur na nowe drogi u jiektorych zeby rodzine wykarmic a klku idiotow igrajacych z zyciem chce toru... jak my kierowcy aut mamy sie czuc bezpieczni na dziurawych drogach? Nawet jadąc przepisowo? Tego co sie nam stanie nie przewidzimy. I nie wciskacjie kitow ze tor ocalilby zycie kazdego motocyklisty!!! Bo nawet zwyklym kierowcom samochodowym przychodzi zginac na drodze... troche rozumu i rozwagi w tym co sie robi. Klocic i wypominac sobie kazdy moze. Ale nie musiscie robic kierowcom aut na zlosc i stwarzac zagrozenia dla siebie i dla innych szalejac na drogach. Nie badzcie egoistami. Sa tez inni ludzie, i Wasze rodziny ktore do konca zycia obwiniaja siebie ze nic z "tym" nie zrobili... a tor to jest tylko Wasz kaprys tam tez beda ginac motocyklisci bo wystarczy jeden maly blad... rajdowcy samochodowi na torach tez ulegaja powanym wypadkom a nawet gina...
motoM22:11, 21 czerwca 2014
jeśli o tor nie wolno prosić to o co wolno? o stadion? przecież państwo nic z tego nie ma! a tor na motocykle? są dochody bo motocykliści jeżdżą, więc są i podatki, jest zakup paliwa więc są i podatki, jest zakup części i ubrań (nie tanich) WIĘC SĄ I PODATKI DLA PAŃSTWA!!!

a jeśli o to nie można apelować to czy o pomoc dla powodzian można? po co ktoś buduje dom i prosi o pomoc po jego zalaniu?

drodzy czytelnicy(nie wszyscy inteligentni)! wszystko jest dla ludzi a rząd coś powinien robić żeby każdy coś miał dla siebie nie tylko bezużyteczne stadiony i inne bezużyteczne obiekty
białe R622:05, 21 czerwca 2014
egoiści... ja nie mam to po co innemu brawo ....ciekawe czy wszyscy z was kopią piłke ze tylko orliki stawiaja ...ja podatki płace i w piłke nie gram moze bym chciał coś innego ... i do tych co to tak przepisowo samochodami po patelniach smigaja ...zapraszam na 30 minut na patelnie popatrzymy sobie razem jak to co poniektórzy na 3 kółkach przelutują ten winkiel ...
Roko22:04, 21 czerwca 2014
A ja chcę tor bobslejowy.
Festyn na jednym Kole Brykiest ze Wsi22:03, 21 czerwca 2014
Gdybysmy mieli tor to nasz kolega by nie zginął nawet przy 300 km / h bo miałby mocniejsze barierki tam , i by go tylko odbiło i pojechał by dalej i znowu do drugiej barijerki by go dobiło i pojechał by dalej

my to wiemy bo my jesteś

Motocyklisci z Pasją

Ps. i z watą pod KASKIEM
Skała21:58, 21 czerwca 2014
Powinni dopisać na transparencie:
"Na torze może by nie zginął, ale przesiadłby się na wózek inwalidzki i żyłby w waszych podatków".
kuba nt21:58, 21 czerwca 2014
gdyby był tor to by nie zginol ?!gdy by oleju z głowy nie wlał do silnika to tez by żył ! ludzie opamiętajcie się to jest droga publiczna ! ilu jeszcze musi zginac zeby wladze zrobily tam porzadek ? sam 7 lipca swiece tam swieczke ci co w temacie wiedza dla kogo ! a wystarczy tylko ponacinac aswalt ! i juz chlopaki nie pojerzdza
Obywatel21:57, 21 czerwca 2014
Witam wszystkich
Po zapoznaniu się z tekstem artykułu i komentarzami jakie znajdują się pod nim uważam, że w tym przypadku zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy motocyklistów mają trochę racji. W stu procentach zgadzam się z tym, ze droga nie jest miejscem gdzie można urządzać sobie takie "zabawy" czy "pokazy". Uważam, że tekst transparentu również jest trafiony ponieważ daje do zrozumienia, że młody człowiek który stracił życie gdyby wybrał się na tor to pewnie nadal by żył a drugie przesłanie jest takie, że tych torów jest w naszym kraju jak na lekarstwo. Pisanie przez niektóre osoby, że skoro wybrali sobie takie drogie hobby to niech sobie zbudują tor na własną rękę jest głupie ponieważ koszt budowy takiego toru nie jest wiele większy niż stadionu piłkarskiego z prawdziwego zdarzenia. To że trzeba kupić motocykl to już inna sprawa ale też z tego co się orientuję to wiele z tych osób ciężko pracuje, żeby kupić sobie ten motocykl na którym jeździ i często przeznacza na to całe swoje oszczędności tak samo jak rowerzyści kupują profesjonalne rowery i inni sportowcy sprzęt który do danej dyscypliny jest potrzebny. Każdy pracujący człowiek płaci podatki i każdy ma prawo do jakiejś pasji więc mówienie, że tor tym osobą się nie należy jest głupie bo tak samo można by powiedzieć, że piłkarzom nie należą się boiska, tenisistom korty, rowerzystą ścieżki rowerowe itd. A tak przy okazji napiszę jeszcze jedno, że do budowy takiego toru potrzebna jest inicjatywa ze strony państwa a inwestorów podejrzewam znajdzie się więcej niż podczas budowy stadionu bo nie ukrywajmy, że w branży motoryzacyjnej do czynienia mamy z wielkimi pieniędzmi i na pewno ich właściciele nie przepuściliby takiej okazji. A korzyści naprawdę byłyby duże i to dla wszystkich ponieważ taka inwestycja wielu osobą przyniosła by zyski, wielu osobą umożliwiłaby podniesienie umiejętności związanych z prowadzeniem, podkreślam różnych pojazdów ponieważ wbrew opinii pewnych osób komentujących powyższy artykuł na taki torze nie jeździ się tylko motocyklami ale również innymi pojazdami jak na przykład samochody. Czas żeby w naszym kraju wreszcie to zrozumiano i jak w innych krajach europejskich i tych znajdujących się za oceanem zaczęto coś robić w tym kierunku.
Łowca21:56, 21 czerwca 2014
Śmieszny kraj, motocykliści terroryzują ruch na drodze krajowej popisami, szaleńczą jazdą, ktoś niewinny może zginąć. Sami giną i wypisują jeszcze żądania, może koszt budowy należałoby skalkulować na wstępie przez liczbę chętnych, aby wiedzieli ile będzie za wstęp. Za chwilę powiedzą, że drogo i dalej będą na patelniach szaleć. Przy okazji powinno się doliczyć koszty ewentualnego leczenia, dlaczego podatnicy mają fundować domorosłym kaskaderom neurochirurga? Niedobra GDDKiA nie przystosowała DK47 dla motorków.
11121:56, 21 czerwca 2014
to go sobie zbudujcie sami i tam się popisujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ses21:47, 21 czerwca 2014
to zróbcie zrzutę i wybudujcie sobie sami....
normalny21:45, 21 czerwca 2014
Nawet jak beda mieli ten tor to i tak beda popisowki i szalencze jazdy na zwyklej drodze a potem tragedie.
plastuś21:41, 21 czerwca 2014
gdybyście mieli tor, to zginąłby na torze. Howgh
michał nt21:35, 21 czerwca 2014
potwierdzam ale i tak nie wybudują bo wolą wydać kase na piłkarzy którzy i tak gówno graja i przynoszą tylko wstyd . Gdyby był tor to może pokazały by się jakieś młode talenty następcy valentino rossi a tak to nic .W tej całej polityce siedzą same świnie i patrzą tylko do swojego koryta , tak jak w nt burmisztrz wybudował stadion bo synek gra w piłkę a lodowisko się sypie bo żaden nie gra w hokeja i tak jest wszędzie jak nie dasz w łapę to nic nie zdziałasz. LwG
B.21:28, 21 czerwca 2014
Tory w Polsce są i to nie tak strasznie drogie.Na tych torach wcale nie ma wielkiego obłożenia - dlaczego? Bo tam trzeba zapłacić a na drodze publicznej jest za darmo! Nawet jak by był tor na naszym terenie to i tak by to nic nie zmieniło.Zawsze powtarzam ,że droga publiczna nie jest do wyścigów ,popisów itd... a do motocykli sportowych potrzebna jest głowa i jej zawartość ! Jestem posiadaczem sportowego motocykla i samochodu więc wiem o co chodzi. Na motocyklach sportowych jeżdżę prawie 20 lat i nie mogę zrozumieć tych ludzi ,którzy się popisują i niby trenują na drodze.Takich ludzi nie nazywamy motocyklistami - to są tylko nieodpowiedzialni użytkownicy motocykli, którzy tworzą złą opinię dla wszystkich.
er6n21:17, 21 czerwca 2014
a po jakiego grzyba orliki jak zamknięte i wogóle nie prosperujące stadiony. Myślicie że to prywatni inwestorzy wybudowali. I takie motocykle i kombinezony biorą się z pijaństwa. Głupie ludzie. Głupie ludzie. Lepiej dalej siedzieć przed komputerami i źle mówić o ludziach którzy pasje i idą pod wiatr a nie jak barany za stadem bo wszyscy tak robią to ja też. Cohones trzeba mieć. A wy najekstremalniejszą rzecz jaką pewnie zrobiliście to Było oglądanie świerszczyka jak mama była za ścianą, ale była jazda ŻAL MI WAS. Żal
Malutki21:09, 21 czerwca 2014
Gdybyśmy mieli tor, to nie byłoby potrzeby organizacji tutaj pokazów---ja się pytam jakich pokazów kto was chce oglądać i co oglądać wasze zwłoki leżące gdzieś w rowie. Czy tor czy Patelnia co to za różnica .Wszędzie może dojść do tragedii.A na transparencie trzeba było napisać Dawcy Organów To Właśnie My.
świrek21:08, 21 czerwca 2014
Proponuję zabrać swoje łzawe transparenty i pokrętne,dziecinne wywody i wybrać się na motorową "pielgrzymkę" do Brukseli,żeby wyżebrać perę euro na wymarzony tor dla prawdziwych "rajdowców" z "patelni".Nie wierzę,że ktokolwiek trzeźwo myślący da chociażby złotówkę,żeby zaspokoić Wasze chore zachcianki.Ale oczywiście mogę się mylić...
gal21:05, 21 czerwca 2014
Równie dobrze można by napisać: "jakby jechał przepisowo, to by nie zginął". Chcecie toru, zrzućcie się i wybudujcie sobie. Jestem obywatelem uczciwie płacącym podatki i nie chcę, aby te pieniądze były marnowane na bezsensowne zachcianki grupki oszołomów. Przy drodze koło mojego domu nie ma chodnika, a ja mam dawać pieniądze na jakiś tor??? Mówię zdecydowanie nie.
CBR21:04, 21 czerwca 2014
ten transparent jest nie na miejscu ... Przecież to on sobie zrobił tor z drogi publicznej jak i oni wszyscy którzy tam jeżdżą !!! jestem kierowcą samochodu i też bym chciał sobie poszaleć po zakrętach więc co mam wieszać na drogach transparenty że chce tor ? Chore !!! Jak ich stać na motory i ubrania a nie są to tanie rzeczy to niech zrobią składkę i budują tor ... Mtr Osielec nie wieszał transparentów po lesie że chcą toru tylko go zrobili ...
Diana20:59, 21 czerwca 2014
Wydaje mi się ze to nie całkiem prawda ze zginał dlatego ze nie ma toru,,,mnie sie wydaje ze zginął przez własna głupote ,,niestety na to nawet tor nie poradzi,,, a tor,,no cóz na torach tez gina ludzie,,,,niestety głupich nie sieją,,,,,
O co tu chodzi?20:58, 21 czerwca 2014
Wystarczy tam tylko postawić co niedzielę drogówkę, która karałaby skrzętnie zgodnie z taryfikatorem i ten cały problem z "patelniami" i pseudo rajdowcami zniknie. Robi się problem na siłę, a rozwiązanie takie proste.
tatra20:51, 21 czerwca 2014
dotarło do nich wreszcie że to nie jest tor czy jeszcze za mało krzyży na patelniach
dreamer20:51, 21 czerwca 2014
W Nowym targu jest dobre miejsce na na petle dookola lotniska nie czeba wykupywac ziemi bo jest strefa buforowa a takiego obiektu nie ma w okolicy. nie musi miec niewiadomo jakich homologacji a sciagnol by mnustwo amatorow sportow motorowych.
tomekporter20:51, 21 czerwca 2014
a ja chce gwiazdkę z nieba! Ludzie nie ośmieszajcie! W kraju gdzie jest tak duże bezrobocie, ubóstwo kilku cwaniakom na motorkach zachciało się wyścigów i toru.. dziecinada.. chcecie tor? to sobie go zbudujcie.. masakra
Ktoś20:50, 21 czerwca 2014
A ja chce wille z basenem, limuzyne i milion euro na koncie.
Nieroby niech sie roboty chwycą a nie tylko stwarzać zagrożenie na drodze. /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Kolejarz20:40, 21 czerwca 2014
Przecież kto im broni jazdy na torze, ostatnio to i przez trzy miesiace mielidostępne nawet dwa tory do jazdy gdyż pociagi nie kursowały, po wakacjach nadal nędą wole dwa tory do głupiej jazdy, bo inaczej nie mozna nazważ bezmózgowca, który na + patelniach kolanem jedzie po asfalcie.
barti20:38, 21 czerwca 2014
No muszę się zgodzić, jeden tor na tyle stadionów nie był by chyba problemem. A biorąc pod uwagę ze Polacy nie odnoszą żadnych sukcesów w piłce nożnej to nawet wskazane żeby kierować społeczeństwo w innym kierunku.
Liczba motocyklistów znacząco wzrosła w ostatnim czasie, powinno się im dać swój "kawałek podłogi na Podhalu"
pozdrawiam
baciok@20:34, 21 czerwca 2014
Pytanie a kto ma go wybudować?????
nowotarżanin20:33, 21 czerwca 2014
Do tragedii by nie doszło gdyby zachował należytą ostrożność na zakręcie!!! Pisanie takich próśb o tor jest co najmniej żałosne i całkowicie nie na miejscu...
cosinus20:31, 21 czerwca 2014
chcemy sobie poszaleć - niech nam władza buduje tor ! - pogięło kogoś ?
Chcecie toru to go zbudujcie. Można założyć stowarzyszenie, zebrać fundusze, wykupić grunty, wybudować tor, utrzymać go. Będziecie mieli gdzie szaleć. Nie widzę powodu aby dla takich zachcianek małej grupki ludzi wydawać miliony z publicznej kasy, tak jakby nie było ważniejszych spraw. A wy panowie chcecie iść na łatwiznę żądając aby wszyscy zrzucili się na to abyście mogli sobie poszaleć.
gagatek20:27, 21 czerwca 2014
Jeżdżąc przepisowo też nie.
Rechol20:26, 21 czerwca 2014
Stać Was na motóry,to i o tor postarajcie się na własny koszt,a nie szantażujcie innych kierowców.Wybraliście sobie taką kosztowną i niebezpieczną "pasję",niestety...
gosc20:22, 21 czerwca 2014
Ta a dla kierowców tory dla samochodów.Jak ktoś jest idiotą to i na torze zginie!
ppnt20:22, 21 czerwca 2014
a i się wydaje,że do tragedii by nie doszło gdybyście mieli więcej oleju w głowie i czasem pomyśleli o bliskich jak będziecie robić czasówki na patelni!!!
Kierowca z N.Targu20:20, 21 czerwca 2014
Ja nie mam toru samochodowego a nie szaleje jak te BEZMUZGI na patelni i nie płacze.
Motomaniak :D20:17, 21 czerwca 2014
Dokładnie niech tor wybudują!!! :P
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas