Wandalizm pełną gębą: wyrwane kwiaty na moście - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Czarny Dunajec
Clouds
12°
Wiatr: 15.876 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
12°
Wiatr: 17.928 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
14°
Wiatr: 14.112 km/h Wilgotność: 51 %
Clouds
14°
Wiatr: 14.22 km/h Wilgotność: 47 %
Clouds
15°
Wiatr: 22.752 km/h Wilgotność: 42 %
Clouds
13°
Wiatr: 18.504 km/h Wilgotność: 61 %
Jakość powietrza
20 %
Nowy Targ
8 %
Zakopane
2 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 10 | 20 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 1 | 2 %
15.10.2018, 11:29 | czytano: 7946

Wandalizm pełną gębą: wyrwane kwiaty na moście

W Szaflarach na moście na os. Nowe nieznani sprawcy powyrywali sadzonki kwiatów z donic zawieszonych na barierkach i porozrzucali je po jezdni.

Fot. Mateusz Rusnak / Facebook
Fot. Mateusz Rusnak / Facebook
Zdarzenie miało miejsce w piątek. "Szanownych Idiotów, którzy zdewastowali kwiaty na moście rzucając je na jezdnię narażając kierowców informuje się, że te sadzonki których nie wrzuciliście do rzeki są już z powrotem w doniczkach. Starajcie nie bardziej szanować życie i zdrowie ludzi wracających z pracy, bo nie będzie miał kto tyrać na wasze zasiłki" - napisał na Facebooku Mateusz.

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Stasek17:33, 17 października 2018
Sołtys z Marusyny nie doś ze słabiutko cyto to cheba niebasz rozumie co cyto. Marusyniany nie robcies se wstydu takim myndrausym.
Znudzony albo Wyborca albo Zadowolony albo Niezado17:20, 17 października 2018
PODSUMOWANIE.
Komentarze umieszczane na tym portalu ni jak mają się do rzeczywistości i odczuć mieszkańców gminy, wszyscy wiem, że komentarze to nie jest "głos ludu", a ludzi bezpośrednio powiązanych z jednym czy drugim kandydatem, którym zależy na wygraniu swojego kandydata. A to właśnie "lud" wybiera wójtów, burmistrzów, radnych, a nie ich sztaby, rodzina i najbliżsi sympatycy. Dlatego apeluję o opamiętanie w tej wojnie na oskarżenia. 21 października wszystko się wyjaśni i jednym albo drugim będzie bardzo głupio za to co pisali. To, że mogę tu dodać 30 opinii szkalujących lub wielbiących kogoś i w każdym wpisie użyć innego podpisu nie czyni mojego zdania bardziej wiarygodnym. Jakoś tam gdzie trzeba się podpisać z imienia i nazwiska jest mniejszy ruch niż tutaj...dlaczego? Bo tutaj można pleść bezkarnie i opowiadać bajki.
z pamięcią ok14:32, 17 października 2018
do
@zadowolony
Tak jak 4 lata temu konkursy organizowane przez ówczesnego Wójta spowodowały ze nie jest już Wójtem, tak
odnoszę wrażenie iż to że obecny Wójt oszukał wyborców mówiąc ze nie bedzie stanowiska Vicewójta, a następnie stworzył stanowisko doradcy a później zrobił z niego zastępce pomoże mu przegrać. Prawda jest okrutna a historia lubi się powtarzac
Ja pamietam obietnice, wstyd
Videosesja13:21, 17 października 2018
Proszę sobie oglądnąć wideo realację z wczorajszej sesji Rady Gminy Szaflary. Czarno na białym widać pychę i butę Szkaradzińskiego, popatrzcie jak on traktuje Radę Gminy i pomyślcie jak traktuje innych. A ta z laptopem to przynajmniej na sesji mogła by pasjansa wyłączyć. Nie wiem po co tam siedzi skoro nic nie mówi tylko bawi się komputerem. Brawo dla radnych ,że przynajmniej na ostatniej sesji odważyli się wygarnąć Szkaradzińskiemu. Widać tylko jego lizusów-przewodniczący rady, sołtys maruszyny i jedna z mieszkańców-, którzy udają żę stracone 4 lata to sukces.
Do Zadowolony"11:53, 17 października 2018
Jak Furca to taki jak piszesz "Mózg nieziemski" to dlaczego pracuje w Urzędzie Gminy Szaflary za 5 tys. zł , a nie w wielkiej korporacji za 50 tys. zł. Czyżby tak pokochał mieszkańców gminy Szaflary ? Śmieszne i naiwne to wychwalanie.

Ponadto chciałbym przypomnieć : Cztery lata temu w trakcie kampanii Pan Rafał Szkaradziński stwierdził, że Gmina Szaflary nie potrzebuje Zastępcy Wójta i jest to stanowisko zbędne i generuje duże koszty. Okazało się jednak, że wprowadził w błąd wyborców, bo od pierwszego dnia zatrudnił Pana Doradcę, który pobierał sowite wynagrodzenie. Potem, gdy okazało się, że likwidowane są w Polsce stanowiska doradców Wójtów próbował ulokować swojego Doradcę w Gminnym Centrum Kultury, Promocji i Turystyki w Szaflarach, ale Radni Gminni się nie zgodzili na taki "numer". Ale coś trzeba było zrobić z ulubionym Doradcą. No to Wójt Szkaradziński powołał Pana Doradcę na stanowisko Wicewójta Gminy Szaflary . Jak napisano w Tygodniku Podhalańskim nr 49/2017 "Jak wyjaśnia Rafał Szkaradziński wójt Szaflar, zmiana jest formalnością. Wynika z tego, że Sejm zmienił przepisy. W gminach nie może już być doradców , ani asystentów. - Wobec tego podjąłem decyzję, że doradca zostanie moim zastępcą. Nie tworzę żadnego nowego stanowiska - informuje Rafał Szkaradziński. Wyjaśnia, że zastępca będzie miał te same obowiązki, co dotychczas. Wójt zapewnia, że zmiana nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla gminy. Koszty będą nawet niższe , bo zastępca będzie zarabiał nieco mniej niż dotychczas - informuje " Z powyższego wynika, że od pierwszego dnia pracy (i od pierwszego dnia kadencji Wójta Szkaradzińskiego) Pan Doradca pełnił funkcję Zastępcy Wójta. Czyli Zastępcą Wójta był od początku. To wszystko się zgadza, bo podobno Doradca wydawał polecenia pracownikom Urzędu Gminy. To jakiś dziwny układ, że Doradca przez kilka lat nie biorąc żadnej odpowiedzialności (np. nie podpisywał żadnych decyzji administracyjnych ani żadnych pism) brał wynagrodzenie jak Zastępca Wójta Gminy. Czyli coś tam doradzam (mało tego decyduję !!), ale jak będzie problem to mnie tam nie było. To jakieś żarty z mieszkańców gminy Szaflary !
Ania10:26, 17 października 2018
Jeżeli ktoś twierdzi, że ta karykatura urzędnika reprezentuje postęp, to jest właśnie moment, kiedy musimy zrobić krok do tyłu, wziąć rozbieg i przeskoczyć to bagno, w którym chcą nas utopić. Pasożyt zawsze będzie żerował na zdrowym organizmie, a gmina Szaflary to bogata gmina z dużymi możliwościami. Nie dajmy się omamić bo Wolność i Swoboda są bezcenne. No chyba, że chcecie być pachołkami u siebie to dajcie im jeszcze kilka lat swojego życia.
wiadomo - fun07:25, 17 października 2018
@ Zadowolony
Miał to być zwyczajny poranek, ale...
8.00 Nadzwyczajne posiedzenie rządu. Z Warszawy wyrusza wyściełana atłasem limuzyna, by sprowadzić do stolicy mózg serca Podhala.
8.15 Minister Gowin rozpisuje konkurs na sklonowanie wicewójta Szaflar i obsadzenie klonami wszystkich ministerstw (tu może dojść do pewnego nieporozumienia, ale będziemy Państwa informować o dalszym rozwoju zdarzeń).
8.30 Wszystkie niezwiędłe kwiaty z najpiękniejszych ogrodów gminy Szaflary dokonują samościęcia.
8.45 Ptactwo dzikie i domowe wzbija się w górę i z płatkami kwiecia w dziobach leci w stronę Urzędu Gminy, by przed wejściem ułożyć barwny kobierzec z napisem "Cudotfurca". Następnie ptaki krążą nad dachem, kwiląc żałośnie "Zostań z nami!".
9.00 We wszystkich szkołach gminy Szaflary odbywa się apel. Dyrektorzy ogłaszają konkurs plastyczny (dla młodszych) i literacki (dla starszych) pod hasłem "Co zawdzięczam panu wicewójtowi". Cdn. (albo i nie)
Do Zadowolony02:47, 17 października 2018
Ponadto chciałbym przypomnieć : Cztery lata temu w trakcie kampanii Pan Rafał Szkaradziński stwierdził, że Gmina Szaflary nie potrzebuje Zastępcy Wójta i jest to stanowisko zbędne i generuje duże koszty. Okazało się jednak, że wprowadził w błąd wyborców, bo od pierwszego dnia zatrudnił Pana Doradcę, który pobierał sowite wynagrodzenie. Potem, gdy okazało się, że likwidowane są w Polsce stanowiska doradców Wójtów próbował ulokować swojego Doradcę w Gminnym Centrum Kultury, Promocji i Turystyki w Szaflarach, ale Radni Gminni się nie zgodzili na taki "numer". Ale coś trzeba było zrobić z ulubionym Doradcą. No to Wójt Szkaradziński powołał Pana Doradcę na stanowisko Wicewójta Gminy Szaflary . Jak napisano w Tygodniku Podhalańskim nr 49/2017 "Jak wyjaśnia Rafał Szkaradziński wójt Szaflar, zmiana jest formalnością. Wynika z tego, że Sejm zmienił przepisy. W gminach nie może już być doradców , ani asystentów. - Wobec tego podjąłem decyzję, że doradca zostanie moim zastępcą. Nie tworzę żadnego nowego stanowiska - informuje Rafał Szkaradziński. Wyjaśnia, że zastępca będzie miał te same obowiązki, co dotychczas. Wójt zapewnia, że zmiana nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla gminy. Koszty będą nawet niższe , bo zastępca będzie zarabiał nieco mniej niż dotychczas - informuje " Z powyższego wynika, że od pierwszego dnia pracy (i od pierwszego dnia kadencji Wójta Szkaradzińskiego) Pan Doradca pełnił funkcję Zastępcy Wójta. Czyli Zastępcą Wójta był od początku. To wszystko się zgadza, bo podobno Doradca wydawał polecenia pracownikom Urzędu Gminy. To jakiś dziwny układ, że Doradca przez kilka lat nie biorąc żadnej odpowiedzialności (np. nie podpisywał żadnych decyzji administracyjnych ani żadnych pism) brał wynagrodzenie jak Zastępca Wójta Gminy. Czyli coś tam doradzam (mało tego decyduję !!), ale jak będzie problem to mnie tam nie było. To jakieś żarty z mieszkańców gminy Szaflary !
Zadowolony23:38, 16 października 2018
A, no jakże jeszcze do Furcy się nie przyczepić??. Ślimak to miał ideała Cetrę, co się nim mógł zawsze podeprzeć jak złamanym kijkem haha. Furca to jest łebski gość. Posadę ma nie od parady jak tamten. Mózg nieziemski, wszystkie projekty, dotacje w jednym palcu, do tego pracowity jak mrówka. Sam ogarnia tematy jak za pięciu i jeszcze pilnuje i dogląda inwestycji. Nie ma chyba drugiego takiego w całym powiecie. Szkaradziński miał zastępce mieć pierdzistołka jak poprzednio??? Wszystko co się tylko pojawiło w ostatnich 4 latach z możliwości pozyskania kasy dla gminy wicewójt wycisnął, że aż w innych gminach to się nadziwić nie mogą i chętnie by takiego widzieli u siebie. Mało? Źle? Niedobrze? Najlepiej być miłym, grzecznym i uprzejmym leniem, obibokiem, leserem, odbębnić 8 godzin i się jeszcze dąsać na wszystko jak wcześniej? To się podoba? Powrót do średniowiecza gdy w końcu oświecenie nastało? Przecież żeby zarządzać jakąkolwiek jednostką samorządową trzeba mieć olej w głowie, a sentymenty na bok. Kultury niektórym brakowało cwaniaczkom w urzędzie, bo co? lektyki do pracy nie dał wójt? oj nie witał z honorami codziennie leniuszków co to kulturalnie, jakże elegancko i szarmancko oszukiwali latami mieszkańców gminy, jak to ciężko pracują, bo wcześniej przecież tak było i się zmieniło, a oni to myśleli, że do emeryturki tak dociągną w błogim nieróbstwie? Porządny gospodarz chwastów się pozbywa, stosując dozwolone środki, dobiera rzetelnych towarzyszy orki i efekty są jak widać słychać i czuć. Postęp w gminie Szaflary nareszcie zawitał. A ten kto tego w swojej zawiści nie widzi, to niech zapamięta: kto sieje wiatr, ten zbiera burze. Panie wójcie, obietnice sprzed 4 lat Pan spełnił i to z nawiązką. Dziękujemy. Na takich ludzi jak Pan warto oddać głos. Jest Pan i Pana zastępca gwarancją tego czego od piastujących takie stanowiska się oczekuje. Profesjonalizm i zaangażowanie.
do "do do na wesoło"18:39, 16 października 2018
Teraz z kolei jest tak, że Wójt Szkaradziński nic nie może zrobić, ani zadecydować bez swojego Doradcy (teraz wicewójta) Furcy.
do do na wesoło14:12, 16 października 2018
tyle, że szkaradziński więcej zrobił w 4 lata niż slimak przez 20 i ten jego "nic nie mogę bez slimaka" zastępca cetera

Rozmowa kwalifikacyjna cetery na wójta:
-Proszę opowiedzieć coś więcej o sobie.
-Wolałbym nie, ponieważ naprawdę zależy mi na tym stołku;)
Do chłopek roztropek13:45, 16 października 2018
Nie tutyjsy to ino Szkaradziński i cheba jednak ty. Takom piyknom gwarom śpiskom zaleciało, ze az miyło ciapciusiu. Zebrania som bo musom. Jagby Szkaradziński miol na to wpływ to być pewny ze by nie było. Na kozdym wójt nom godoł ze nimomy nic do powiedzynio bo łon wygroł i łon będzie robiył co mu się podobo. I tak tys robi. Ludzi mo za nic, sołtysów i radnyk. Ale już widać jak go ludzie widzom. Nik na zodne imprezy ani zebrania nie przychodzi bo wstyd. Na spotkaniak go pucują. Dobrze tys ze to jesce ino pore dni.
Do na wesoło"10:35, 16 października 2018
Przecież za poprzedniego Wójta też się budowało : na przykład sale gimnastyczne w Zaskalu, Maruszynie Dolnej, Szaflarach, Borze.
Chodniki też były budowane i oświetlenie. Wodociągi i kanalizacje też. No to czym wsławił się obecny Wójt ? Chyba arogancją i pogardą wobec innych ludzi ! Dość tego !
Chłopek Roztropek :)00:12, 16 października 2018
Jo "Do niezadowolony", Ty to chyba nietutejsy cy co??. Przecie 2 razy w roku som zebrania sołeckie w kozdyj wsi. Kozdyn moze se przyjsc i se pedziec co by fcioł albo cego nie. No Ciebie nie było, toś widać zdziwiony łokropnie. Przecie konsultacyje juz były downo, kajześ był jak Cie nie było?? Cymuz to takeś sie zdziadowoł, a teroz becys. Chybaś rozbrajał jakiśik niewypoł cy coś. Cheba Ci nieudacnie wysło, bo od huku cosi sie hipotetycnie zakompleksiło u Tobie. Syćko reśte dobrze juz?? Hę?? Ino kwiotami nie praskaj zaś, bo mnie sie łone widzom i skoda by if było.
na wesoło23:56, 15 października 2018
Żali się pesymista:
- Wiosna to najgorsza pora roku.
- Dlaczego?
- Bo nie ma na co narzekać.

Świat rzeczywiście jest coraz gorszy. Kto 4 lata temu myślał o geotermii, kolei, chodnikach, boiskach, wodociągach, kanalizacji czy kwiatach?
życzymy wytrwałości Panie Wójcie
wyborca22:36, 15 października 2018
Żaden z obecnych kandydatów nie powinien piastować urzędu Wójta, ale ja wybiorę "mniejsze zło" i zagłosuję na obecnego wójta, bo stary kolega poprzedniego Wójta ma niedobre nawyki i przyzwyczajenia.....
taki tam22:29, 15 października 2018
Do żenada.
He he he he he, zarzucasz innym, że ze słownikiem komentarze pisze, a od twoich wypociń analfabetyzm bije z każdej strony, he he he he he he he,
Wyborca19:35, 15 października 2018
Widać, że do niektórych komentujących postęp techniczny i cywilizacja nie dotarły. Jadąc do Krakowa to prawie w każdej miejscowości są budowane chodniki. Wszędzie na świecie stara się upiększać swoje otoczenie kwiatami. Poprzednia władza wydawała nasze pieniądze na aneksy do umów i na inne wydatki nie związane z działalnością gminy.
żenada18:54, 15 października 2018
Do NIEZADOWOLONY, WYBORCA,ZADYMA,BEZ SENSU,
czytając te wasze wypociny pisane ze słownikiem w reku można jedno stwierdzić że ta niegospodarność wójta jest bardzo dziwna ciekawe jak wójt to robi że w każdej miejscowosci jest mnóstwo zrobione i jeszcze na kwiaty starczyło taka niegospodarność może boleć nieudol0na poprzednia władza która próbuje namieszać ludziom w głowach,ludzie nie pozwólcie żeby wam narzucali własne ambicje popatrzcie w koło na drogę którą jezdzicie, chodnik po którym chodzisz sam i twoje dzieci czy rodzeństwo
oswietlenie uliczne czy sale i boiska na których mogą się bawić bezpiecznie dzieci. Jesli komuś nie podobają sie kwiaty ma do tego prawo prawdopodobnie sam koło domu ma psie g*** i to mu odpowiada .....
degrengolada18:43, 15 października 2018
Ten biznesmen (podobny do Nikodema Dyzmy) nic przez 4 lata nie wykonał ze swoich obietnic. Nie wspominam już tego nieszczęsnego wice-wójta ale miał być zatrudniony profesjonalista w dziedzinie pozyskiwania środków z UE-gdzie on jest? Na pamiętnym filmiku obiecywał szczęśliwą gminę radosnych urzędników i zadowolonych mieszkańców. A do czego doprowadził, w urzędzie 2/3 pracowników to stażyści bez kompetencji, część ludzi odeszła sama a innych doprowadził do utraty zdrowia lub zastraszył, że boją się podjąć jakiejkolwiek decyzji. W gminie nie można normalnie się niczego dowiedzieć, bo albo urzędnicy nie wiedzą albo nie wolno im mówić. W każdym pokoju kilku a nawet kilkunastu urzędników i mieszkańców, o żadnej prywatności nie ma mowy. Ja nie chcę żeby sąsiedzi wiedzieli z jakimi problemami przychodzę do urzędu, a w gminie niekiedy jak na zebraniu wiejskim. Zastanawia mnie co robi ta puszysta pani w pokoju z dotacjami do pieców, ona nie ma nawet papierka przed sobą a ciekawe jaką kasę dostaje.
Do poprzednika18:25, 15 października 2018
Po co Panu Szkaradzińskiemu konsultacje, przecież nie będzie się Pan z miasta pytał wieśniaków (jak to ktoś z jego otoczenia wpisał), on sam wie najlepiej co im trzeba. Przeczytajcie pod innymi artykułami jakiego ma mądrego i drogiego doradcę teraz wice-wójta. No to co on będzie z ciemnym ludem dyskutował. Do tyle na temat: jak Ci tak imponuje podpisywanie się pod komentarzem to dlaczego się sam/a nie podpisałeś, a może to Mateuszek sam siebie chwali.
Do niezadowolony17:29, 15 października 2018
Masz rację przyjacielu. Skutek pewnie chciałeś osiągnąć odwrotny ale masz rację. W takim wydaniu inwestycje to niewypał. Bez konsultacji przy częstym sprzeciwie mieszkańców. Nie nastawione na potrzeby tu i teraz tylko na jakieś hipotetyczne przyszłe korzyści.
To tylko zakompleksiony nieudacznik może w takim kierunku działać.
Ciekaw jestem jak będzie aktywny jako zwykły mieszkaniec. Znając pacjenta domyślam się, że nie będzie nawet z sąsiadami rozmawiał.
Tyle na temat17:06, 15 października 2018
Przynajmniej Mateusz nie wstydzi się swojego nazwiska ....
Wyborca16:59, 15 października 2018
Jeszcze raz chciałem powiedzieć, Budowanie obecnie chodnika przy "Zakopiance" na odcinku od ostatnich zabudowań w Bańskiej Niżnej do granicy z Białym Dunajcem to absurd. Kto będzie chodził po tym chodniku. No, ale to jest budowa polityczna, żeby urzędujący (jeszcze niestety ) Wójt miał się czym pochwalić. A to wszystko budowane jest z naszych "podatników polskich" pieniędzy. Tak, Panie Rusnak, z pieniędzy polskich podatników. Te pieniądze nie "spadły z drzewa". Ponadto usytuowanie chodnika zaraz przy jezdni drogi krajowej jest bardzo niefortunne. Kto będzie spacerował spokojnie po chodniku jeżeli obok jadą samochody z prędkością 90 km/h. A projektowany za czasów poprzedniego Wójta chodnik miał znajdować się za rowem odwadniającym drogę krajową. Taka lokalizacja chodnika byłaby zdecydowanie lepsza dla pieszych. A co do przyozdobienia kwiatami mostu to mi się to podoba, ale na razie trzeba wydawać pieniądze gminne na bardziej przyziemne i potrzebne rzeczy. Mam nadzieję, że po przegranych wyborach Pan Szkaradziński będzie miał więcej czasu i sam, jako wrażliwy na piękno mieszkaniec gminy, będzie mógł zająć się społecznie kwiatami na mostach. Na pewno mu pomogą w tej pracy jego obecni poplecznicy.
blablabla16:02, 15 października 2018
Do osób, które uważają, że chodniki przy Zakopiance jest niepotrzebny.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile osób ubiegało się, aby w końcu powstał ten chodnik. Osoby, które muszą pokonywać każdego dnia trase przy Zakopiance przechodzą nie lada wyzwanie, w szczególności w zimie. Zachęcam osoby, które najwięcej mają do powiedzenia na ten temat, aby przeszły się przynajmniej kilometrowy odcinek. Chodzi przecież o nasze bezpieczeństwo i naszych dzieci, które muszą pokonywać daleką drogę do szkoły.
cichy14:53, 15 października 2018
po pierwsze!!! wybudowanie chodnika koło zakopianki dzisiaj jest genialnym pomysłem który sprawdzi się za 10, 20 lat - wzdłuż zakopianki ciagle powstaja nowe domy!!!!!!!!

po drugie !!! jak ktoś chce mieszkać w przysłowiowym "brudzie" zawsze mozna się przeprowadzić gdzie nie będzie potrzebował chodników , kwietników jak i innych udogodnień dla mieszkańców

po trzecie!!! zawsze znajdzie sie jakiś nieudacznik któremu nic nie będzie pasowało - zamiast narzekać to idź i zrób coś dla ludzi !!! pokaż że poza pustą krytyką potrafisz coś jeszcze
niezadowolony13:14, 15 października 2018
Te kwiatki to jakieś nieporozumienie jak wszystko zresztą. Bo dla kogo nowe chodniki Szkaradziński wybudował przy szkołach czy wzdłuż zakopianki jak wszyscy autami jeżdżą? To samo z kolejką podhalańską ? ludzie wolą busy i swoje samochody. Po co nowe boiska, jak wcześniej na asfaltowych boiskach przy szkole można było blisko auta zaparkować? Komu to przeszkadzało? A już bieżnia lekkoatletyczna w Szaflarach? Komu to potrzebne jak mamy dużo łąk i innych terenów do biegania i skakania. Dla kogo teraz wodociąg w Maruszynie jak przez 20 lat nie było i ludzie się już przyzwyczaili, że wody nie ma. Po co kanalizacja w Zaskalu? Przeszkadza komuś brak kanalizacji? Po co geotermię chce Szkaradziński budować jak tańszy jest węgiel. A remonty szkół czy nowa sala gimnastyczna w Skrzypnem? Jakiś bezsens. Na co te nauki pływania i jazdy na nartach dla dzieci? Nie ma na co pieniędzy wydawać? Dlaczego tylko niektóre dzieci z dalsza są dowożone do szkół, a dlaczego nie wszystkie? Nabudował nowych lamp przy drogach i teraz ludzie narzekają, że im do domów świeci. Chwali się że pozyskał miliony dotacji dla gminy, a widział ktoś te miliony na własne oczy? Wszystko bez sensu.
gość12:41, 15 października 2018
A moze te kwiaty ktos odstąpił jak miał na własnej posesji za dużo nie popieraj wandalizmu.
Bez sensu.12:32, 15 października 2018
Oto akceptacja społeczna poronionych pomysłów obecnego wójta.
fun12:11, 15 października 2018
@ Zadyma i nie tylko Dorabianie do wandalizmu ideologii (i tu, i na Facebooku) i wykorzystywanie tego wybryku w kampanii samorządowej przez obie strony jest już naprawdę grubą przesadą.
Wyborca12:04, 15 października 2018
Potępiam każdy rodzaj wandalizmu , ale zgadzam się też z "Zadyma". Budowanie chodnika przy "Zakopiance" na odcinku od ostatnich zabudowań w Bańskiej Niżnej do granicy z Białym Dunajcem to absurd. Kto będzie chodził po tym chodniku. No, ale to jest budowa polityczna, żeby urzędujący (jeszcze ) Wójt miał się czym pochwalić. A to wszystko budowane jest z naszych "podatników polskich" pieniędzy. Ponadto wyjaśnia się, że Pan Mateusz Rusnak to zaufana osoba osoba Wójta Szkaradzinskiego, która zaraz po ostatnich wyborach została zatrudniona w Urzędzie Gminy Szaflary, oczywiście bez żadnych konkursów na stanowisko. Pierwsze jako informatyk, potem Gminnego Centrum Kultury, Promocji i Turystyki w Szaflarach.
Mateusz Rusnak12:04, 15 października 2018
Jeśli dobrze kojarzę to Zakopianka to droga krajowa, a nie z budżetu gminy, zatem gmina nic nie wydała. Jak się mylę to mnie ktoś poprawi. Jeśli dobrze rozumiem tą zabawną wypowiedź to troll internetowy stojący za nickiem Zadyma zapewne sugeruje, że taki chodnik jest niepotrzebny, lepiej żeby dzieci do szkoły idąc dzieliły jezdnię z samochodem jadącym 90 km na godzinę. Tak? A jak już popiera takie narażanie dzieci, których pewnie nie lubi bo boiska to też dla niego marnotrawstwo, to od razu twierdzi że wrzucanie czegokolwiek na drogę i utrudnianie ruch, np. kwiatów za wspólne pieniądze, to odpowiedni sposób do wyrażania swojego zdania. Tak? Gratulacje.
bywalec gorącego potoku11:50, 15 października 2018
do : Zadyma

Zastanów się co piszesz - to tak, jakby ktoś był przeciwny kwietnikom w Rynku w Nowym Targu, tu kwiaty i tu kwiaty. Pomysł ukwiecenia mostów w Szaflarach uważam za rewelacyjny.
Zadyma11:33, 15 października 2018
Może ktoś się po prostu zdenerwował na niegospodarność gminy Szaflary, która wydaje publiczne pieniądze na rzeczy kompletnie niepotrzebne ludziom, jak np. kwiaty na mostach, chodniki przy zakopiance, plac zabaw przy ośrodku zdrowia w Szaflarach.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas