Z inicjatywy radnego Łukasza Warasa została przygotowana w formie pisemnej reklamacja usługi telekomunikacyjnej wraz z wezwaniem do zapłaty.
Pisemną reklamację usługi telekomunikacyjnej wraz z wezwaniem do zapłaty, należy wypełnić i przesłać ją listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem nadania na adres swojego operatora, lub bezpośrednio u operatora - po wcześniejszym jej potwierdzeniu.
Wszelkie zwrotne odpowiedzi na złożone reklamację, udzielone przez operatorów należy zachować i następnie przekazać bezpośrednio lub drogą korespondencyjną do Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, Nowy Targ (pokój 001, parter).
Zwrotne odpowiedzi, na złożone reklamację będą stanowiły udokumentowaną podstawę do wystąpienia przez Radę Gminy Nowy Targ do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Krakowie ul. Świętokrzyska 12, 30 -015 Kraków, który jest instytucją podejmującą stosowne interwencje w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych.
Druk reklamacji dostępny jest na stronie UG Nowy Targ.
opr.s/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas