Radny Waksmundzki: "Jestem zbulwersowany, że wywłaszcza się ludzi pod drogę do prywatnej inwestycji" - podhale24.pl
Środa, 24 kwietnia
Imieniny: Aleksandra, Horacego, Grzegorza
Rabka Zdrój
Rain
Wiatr: 3.42 km/h Wilgotność: 99 %
Rain
Wiatr: 3.636 km/h Wilgotność: 99 %
Rain
Wiatr: 3.744 km/h Wilgotność: 99 %
Rain
Wiatr: 3.924 km/h Wilgotność: 99 %
Rain
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 93 %
Snow
Wiatr: 3.492 km/h Wilgotność: 100 %
Jakość powietrza
58 %
Nowy Targ
26 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 29 | 58 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 13 | 26 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
14.05.2020, 16:25 | czytano: 16348

Radny Waksmundzki: "Jestem zbulwersowany, że wywłaszcza się ludzi pod drogę do prywatnej inwestycji"

Radny powiatowy Stanisław Waksmundzki jest zbulwersowany faktem, że właściciele działek przy drodze do powstającej w Waksmundzie Bramy w Gorce, są wywłaszczani ze swoich majątków. Chodzi o zastosowanie specustawy do budowy drogi prowadzącej do tej inwestycji.

Arch. Podhale24.pl
Arch. Podhale24.pl
- Czym się starosta kierował, że uznał, iż droga ta będzie tak strategiczna i ważna dla gminy i dla wszystkich? - pytał. - Jestem zbulwersowany, że wywłaszcza się ludzi ze swojego majątku do prywatnej inwestycji. To mnie niepokoi, bo to jest nie fair. To tak jakby pan sobie budował dom, a przez mój ogródek budował sobie drogę, bo tak panu wygodnie. Tymczasem prawo własności jest święte. A nie można, wbrew ludziom, wywłaszczać ludzi na siłę w imię czyichś interesów. Jaki to jest cel publiczny?

Starosta Krzysztof Faber podkreśla, że w tej sprawie wszystko odbywa się zgodnie z prawem. - Wiele inwestycji drogowych odbywa się w taki sposób - mówił na sesji, podkreślając, że właściciela wywłaszczonych działek otrzymują za nie odszkodowanie. - W tym przypadku gmina określiła, że taka droga jest im potrzebna. My do tego nic nie mamy. Wydajemy pozwolenie zgodnie z prawem. Tutaj prawo nigdzie nie zostało naruszone. Nie było od tej inwestycji żadnego odwołania, żaden z mieszkańców nie protestował. Wręcz są zadowoleni, że dostaną pieniądze, a dodatkowo będą mieć nową drogę dojazdową do pól. O cel proszę pytać w gminie - wyjaśnił.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Jestem z Waksmunda16:53, 19 maja 2020
Tej formy - do Waksmunda i z Waksmunda używa się od zawsze, więc chyba możemy uznać że chociaż sprzeczna z odmianą to dozwolona. Nie rozumiem co ma majątek radnego Waksmundzkiego do faktu bezprawnego zawlaszczenia prywatnego mienia. Prawda jest taka że paru zaradnych gosci wymyslilo biznes za cudze pieniądze i na cudzym gruncie . Nie tłumaczy tego bezprawia nic.
obserwator10:37, 19 maja 2020
Do - Jestem z Waksmunda (btw. powinno się pisać Waksmundu) nie widzę żadnej różnicy subtelnej, jeśli jesteś z Waksmundu to powinieneś wiedzieć jak te subtelne pieniądze na hotel pan W. nabył. Skoro się tak martwi o społeczność lokalną to dlaczego ponad połowa jego pracowników to Ukraincy??? Czy przypadkiem szlachetny pan W. nie ma wyroku za okradanie Nas społeczeństwa Polskiego z energii elektrycznej (w tym okresie nie było jeszcze spółek, wszystko należało do skarbu państwa)???
Jestem z Waksmunda14:55, 18 maja 2020
Obserwstor goblin subtelna różnica między panem Waksmundzkim a udzialowcami Bramy jest taka że on kupił hotel i wtedy ubiega się o dotacje A Bramowicze nie kupili nic . Darmowy grunt od wsi, kasa z unii, droga z gminy zebrana bezprawnie właścicielom. Tak to można być biznesmenem całą gębą. Jak nie wypali, a nie wypali to żadne ryzyko.
Goblin13:15, 17 maja 2020
do Kraków - daje to Unia pieniądze na rozwój turystyki, dała też i panu Stanisławowi bo się po nie zgłosił (i to grube miliony) i spełnił warunki na budowę infrastruktury rekreacyjno-sportowej przy hotelu. Tego złodziejstwa nie dostrzega???. Wszyscy mieszkańcy Unii są współwłaścicielami jego hotelu???.
obserwator13:01, 17 maja 2020
Z tymi poszkodowanymi jest jak z Yeti, tylu ich jest a nikt nie wie kim oni są ( no może jedna rodzinka)!!!. Panie Stanisławie wszyscy pamiętamy, że "dorobił" się pan na towarze deficytowym, którego nie szło kupić praktycznie nigdzie tylko u pana. Teraz jak zainwestował pan w hotel nad jeziorem to za wszelką siłę będzie pan blokował rozwój turystyki w innych rejonach???
" Hej Janicku ka ześ jes"08:04, 17 maja 2020
Już taki jeden wybudował zamek na jeziorze w puszczy noteckiej.
Ta "Brama", to jest podobny pomysł.
Nikt nie potrzebuje bramy by wejść w góry. To jest "włażenie w nie w buciorach" po cudzym gruncie. To właścicielom gruntu pod drogę powinno się w pierwszej kolejności zaproponować udział w tej inwestycji za udostępnienie terenu. "Spec ustawa" jest tu nadużywana, ona miała być stosowana do terenów pod drogi krajowe i autostrady. Ponadto, jeżeli
w procedurze pozbawiania własności gruntu nie zastosowano art.98 ust.3 ustawy o gospodarce nieruchomościami, wywłaszczenie jest nieważne.Drogą "wewnętrzną" można zarządzać tylko w porozumieniu z właścicielem gruntu.

Ktoś tu pisał o "liberum veto" - tak, płatnych warchołów wykorzystywali magnaci, Żydzi, i państwa sąsiednie by zrywać sejmy w Rzeczypospolitej.
Miała, lub też ma Rzeczpospolita "warchołów" którzy na wszystko mówią
- "tak'.Ale to nie ten poziom.
Każdy ma prawo dla swojej własności mieć takie stanowisko jakie jest w jego interesie, czy się to komuś podoba, lub nie!

(Już komuna dokwaterowywała lokatorów właścicielom mieszkań, zabierała własność. Chcecie znowu iść w tą stronę?)
pinki15:30, 16 maja 2020
ale tam tylko restauracja bedzie zadnej sciezki i do tego kucharki i kelnerki z Ukrainy bo tansze
wera12:53, 16 maja 2020
@Tak sobie...
Kup udziały w tej spółce, zaryzykuj swoje oszczędności i nie narzekaj, że inni robią pieniądze. Oni zarobią i Ty zarobisz. Jest ryzyko, że interes nie wypali, ale taki urok bycia przedsiębiorcą.
Tak sobie...07:26, 16 maja 2020
Biznes dla WYBRANYCH, KTO BĘDZIE zarabiał na tej inwestycji to będzie, pozostali może załapią się na etat usługowy przy obsłudze ,bo to trzeba będzie posprzątać teren,sprzedać bilet wstępu albo coś naprawić itp. i tyle. Te wizje WIELKIEJ inwestycji i REWOLUCJI gospodarczej na miarę XXI...wieku to utopia. A turysta w przyszłości......czy się zainteresuje takimi atrakcjami...?
Katia23:04, 15 maja 2020
Jak robią to źle!!!
Jak nic nie robią to też źle !!!
Waksmundzianom ciężko dogodzić.
Kraków18:41, 15 maja 2020
Słyszałem że w Waksmundzie ludzie dają swoje pola, grunty, las osobom które nic nie mają.
Gdzie i do kogo trzeba się zgłosić żeby taką darowiznę dostać bo drogę i koszt z nią związane pokrywa starosta jak dobrze zrozumiałem
Jestem z Waksmunda16:34, 15 maja 2020
Działamy -wyjątkowo niefortunne porównanie oraz brak elementarnej wiedzy historycznej. Okraść i poniżyc człowieka i jeszcze mieć pretensje że nie chce oddać ojcowizny parunastu .... Niech Pan prezes i reszta ... napiszą ile oni dali swojego gruntu pod tą inwestycje.Bardzo proszę jako Waksmundzianin o podanie ile pieniędzy za dzierżawę wpłynęło na konto wsi oraz kto tym kontem dysponuje i w którym banku się znajduje. Również żądam szczegolowego zestawienia ile potężnych jodeł i smreków zostało wyciętych, kto je wycenił i jaka kwota została za nie pozyskana. Proszę mi nie mydlić oczu tymi marnymi groszami którymi chytrze zamknięto księdzu usta dając je na remont kościoła.
Płomyk13:13, 15 maja 2020
Do Dzialajmy
Wzamian za odebranie ludziom ich własności oddej swój dobytek dla dobra wspólnoty Dobrze czyjeś zabierać!!!! I udawać że swoje też by się dało
ZŁODZIEJE niczym w komunie wrócili
Działajmy12:56, 15 maja 2020
Kiedyś było liberum veto i wiemy jak Polska na tym wyszła. Sprzeciw jednego warchoła może zniweczyć inwestycję, która może przynieść pożytek całemu regionowi, nie tylko Waksmundowi. Radny zamiast namawiać do poświęcenia dla dobra wspólnego tylko podburza. To nie te czasy gdy ludzie walczyli o miedzę. Teraz pola leżą odłogiem i ustępstwo kilku metrów kwadratowych na rzecz drogi nie jest taką stratą, jak tu niektórzy przedstawiają. Dziubasówka w Nowym Targu też nie powstaje od 20 lat przez upór jednej rodziny. Czy faktycznie prawo własności musi być święte, przez aspołeczną postawę jednostki, ze szkodą dla całej społeczności???!
Gitara11:24, 15 maja 2020
Przeleciał mi parę razy hasło ze brama Gorce ma zastąpić kusnierstwo, wiec niech mi ktoś pokaże gdzie były te zakłady i
ILU LUDZI ZATRUDNIAŁY przecież była to lewizna! !!!!!
Zakłady kusnierski których właścicielami byli krusowcy bez legalnie zatrudnionych pracowników bo tak samo byli na krusie
Jestem z Waksmunda10:29, 15 maja 2020
Waksmundzianin- mylisz się-udziałowcy Bramy W Gorce to nie udziałowcy Wspólnoty Lesnej czy Gruntowej. Brama to spolka prywatna zlozona nie tylko z Waksmundzianów A z różnej maści biznesmenów, urzędników i szarakow liczących na wielkie zyski z nic nie robienia. Udziałowcy wspólnoty leśnej mają za zadanie obdarowywać wyżej wymienionych dobrodziei Waksmunda kolejnymi darmowymi terenami . A to pod Bramę W Gorce, a to pod drogi dojazdowe A to za chwilę zażądają gruntu pod parkingi. Tylko Ci w Waksmundzie popierają tą szopkę co nic nie mają bo im nic nie zabiorą. A co do zebrań to masz rację Waksmundzianie już dawno zapomnieli jak wyglądają prawdziwe zebrania wiejskie . Zostały tylko tajne zjazdy spółkowiczów na których debatuja jak jeszcze można ugrać na majątku wiejskim i jak skołować naiwnych kmiotków żeby głośno bili im brawo. No o jeszcze kogo wysłać do proboszcza żeby agitowal z ambony dla tej zbawczej dla wsi inwestycji.
Miastowy10:13, 15 maja 2020
?Żeby nie było bandyctwa, żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było niczego? - powiedział klasyk z Białegostoku Krzysztof Kononowicz, a teraz radny Stanisław Waksmundzki. Niby drugi koniec Polski, a zawiść sąsiedzka taka sama.
Do szanownego starosty10:10, 15 maja 2020
Potrzebuje piecu milionów na drogę do swojej działki gdzie się do pana zgłosić ?
Moja działka jest wyłącznie moją własnością i jest w lepszym miejscu nie będzie potrzeby okradać innych ludzi
Tiger09:11, 15 maja 2020
To jest inwestycja skierowana głównie pod Nowy Targ (dojazd)
Waksmund nic z tego raczej miał nie bedzie.
karmion09:10, 15 maja 2020
Panie Dziadek
Jak ludzie się zorientują , że przyjeżdzają do krainy gdzie śmieci leżą wszędzie, w rzekach płynie kanał a w zimie nic nie widać od smogu to Ci te nowoczesności nie pomogą. Dla większości górali nie liczy się przyroda tylko KASA. Tacy "wierzący" a niszczycie dom Boga tylko huczy.
Pytanie do starosty08:38, 15 maja 2020
Będę budował dom ale nie mam dojazdu czy spec ustawa mi w tym pomoże bo chce przeciąć parę działek sąsiadom na drogę .
Ewentualnie zrobię pensjonat na którym zyskają Waksmundzianie których zatrudnię
obserwator08:01, 15 maja 2020
tomas - nie pisz bzdur
przestan zazywać
...07:29, 15 maja 2020
zawsze można założyć że ta droga to obwodnica Waksmundu...
Tak to już jest liczy się kasa06:56, 15 maja 2020
W Kluszkowcach ludzie z samorządu gminnego zawsze mieli jakieś biznesy albo pracują u biznesmenów. Wystarczy popatrzeć na wojtów, którzy "ukochali" Stylchn i wyciąg w Kluszkowcach
..
tomas00:16, 15 maja 2020
a co się stało z obwodnicą WAKSMUNDU, przecież już miała być otwarta, co Ci mądrzy wójtowie i wicewójtowie wyprawiają to się w głowie nie mieści
tomas00:11, 15 maja 2020
5 mln zł na drogę do lasu na prywatną inwestycje gmina ma a na poprawienie dróg po wsiach niema, to jest jakaś kpina
Waksmundzianin23:23, 14 maja 2020
Po pierwsze drogi od Nowego Targu nie ma. Po drugie prawie każdy waksmundzianin ma w tej spółce udział, tylko niewielu już o tym pamięta. W końcu minęło już kilka lat od zebrań. Po trzecie sprzeciwiają się zawsze tylko dwie osoby.
Podhalanka22:33, 14 maja 2020
Jestem z waksmunda ale nigdy nie czułam się tam dobrze tam jest tak kto bogaty super ważny kto biedniejszy to go zmieszać z błotem
avivat21:57, 14 maja 2020
Panie radny Waksmundzki. Nie od dzisiaj jest pan radnym i nie od dzisiaj działa pan w samorządzie. Jeżeli ma pan wiedzę, że zostało popełnione przestępstwo w tej sprawie, to zamiast rozpisywać się medialnie, niech pan zgłosi sprawę do prokuratury lub innych instytucji kontrolnych.
szlaban dla komunistów21:52, 14 maja 2020
na drodze gminnej nie moze być szlabanów
byłyby gdyby była droga prywatna
nie piszcie bzdur /.../
Czessii21:31, 14 maja 2020
Serio w Waksmundzie wywłaszcza się ludzi? Ta inwestycja jest prywatna? Jeśli tak to chętnie dołączę do manifestacji i podjadę z tarczkami pod starostwo. Konkretnie to prawda o tych wywłaszczeniach?
pytanie z Krakowa21:25, 14 maja 2020
podobna sprawa była w Kluszkowcach w 2007 roku - droga dojazdowa do wyciągu od strony Snozki
czy kluszkowianie nie zadowoleni są z tego rozwiązania ?
Roni21:24, 14 maja 2020
Kolejna inwestycja budowana "na pałę". Widać, że z budowy drogi na Grelu (która na dzień dzisiejszy, w świetle prawa jest samowolą budowlaną i dopiero czeka na decyzje prawne) nikt nie wyciągnął wniosków i dalej brnie w to samo. Najpierw się buduje, a potem załatwia potrzebne zgody, dokumenty itp. Ew. poszkodowanym w całej sprawie, proponuję kontakt z tymi, którym zabrali działki pod budowę drogi z Grela. Oni się "postawili" i póki co chyba są na wygranej pozycji, a ta droga, to póki co "widmo", pomimo że wszyscy możemy z niej dzisiaj korzystać.
Waksmund jest za inwestycją21:21, 14 maja 2020
radny Stanisław W. jest znany z mącenia i jego cała działaność
to praca na rzecz destrukcji - popatrzcie 30 lat wstecz na jego poczynania
protestują mieszkancy okolicznych miejscowości
Jestem z Waksmunda21:20, 14 maja 2020
Pan starosta twierdzi, że nie bylo protestów. To wierutne kłamstwo. Pisma z dokumentacją i zdjęciami tego bezprawia dostał Pan starosta, Gmina Nowy Targ, Nadzór Budowlany, Park Gorczański oraz Wody Polskie i żadna z tych instytucji nie raczyła się pofatygować z odpowiedzią. Podobnież Pan poseł Siarka oraz posłanka Paluch nie podjęli żadnych kroków w celu wyjaśnienia tej sprawy. Teraz właściciele dostali zawiadomienie o wywlaszczeniu oraz wyciąg z ksiąg wieczystych już bez zabranego gruntu i podatek pomniejszony o te na chwilę obecną skradzione tereny. Nikt nie poinformował właścicieli o wycenie ani O kolejnych czynnościach w wyniku których stracili swoją własność. Nie chodzi im O pieniądze tylko o poszanowanie własności i godności człowieka. W jakim my żyjemy kraju że obywatel traktowany jest jak śmieć i dowolna grupa ludzi związanych z urzędami może go pozbawić własności bez prawa do odmowy.
do turysta21:12, 14 maja 2020
turysta. Jak już piszesz o komunie, to dla siebie nie brała. Kradła i dała ukraść. To co w tamtych czasach powstało to zostało roztrwonione albo w obcych łapach.
Alwin21:09, 14 maja 2020
Unia Europejska powinna wiedzieć, że wydając jej pieniądze deptana jest przez Państwo w majestacie prawa własność prywatna, a wszystko to usprawiedliwia się wątpliwym celem publicznym
Do obiektywny21:09, 14 maja 2020
Pan Kolasa juz dawno nie mieszka na Świerkowej. Zauktualizuj wiadomości.
wieśniak20:50, 14 maja 2020
Wystarczy w KRS spółki zerknąć, by znaleźć wszystkie nazwiska osób które na tym skorzystają. Reszta mamiona obietnicą rozwoju turystyki w rejonie, jak np. @Wera, przyklaskuje.
Jakim prawem za moje pieniądze, moje bo z podatków gminnych, kilku kolesi robi sobie biznes? Chcieli se budować, proszę bardzo, ale nich sobie teraz drogę sami robią. Niech wykupują sami za uczciwe pieniądze, a nie żeby Gmina miała nas wywłaszczać.
góral19:49, 14 maja 2020
Dojazd będzie od strony Miasta, parking rozumiem, że też (ten na Oleksówkach?) w związku z czym zarobi na tej inwestycji przede wszystkim Nowy Targ, który:

- ma już zaplecze gastronomiczno-hotelowe
- ofertę spędzenia wolnego czasu - Bramę w Gorce zaliczy się w dwie godziny, a później można udać się na Rynek w Mieście, zjeść lody, przejść po parku, odwiedzić Bór na Czerwonem, lotnisko, jarmark

Więc oczywiście, waksmundzianie bezpośrednio zaangażowani w inwestycję zarobią, ale biznes wokół tej inwestycji rozwinie się przede wszystkim w Nowym Targu.
turysta19:38, 14 maja 2020
Komuna kiedyś kradła i robiła dla siebie ale to co Starostwo z kolegami robią to widać spec ustawy itd.
dzięki19:37, 14 maja 2020
Coś mi się wydaje, że będzie to sprawa precedensowa i znajdzie naśladowców w powiecie nowotarskim. A święte prawo własności przeminęło z wiatrem po 30 latach.
nicki19:24, 14 maja 2020
O czym wy Waksmundziany marzycie? Gdzie ci turyści będą spędzali czas w tym waksmundzie? Gdzie ja się pytam? Gdzie jakie karczmy? Gdzie jakie parkingi spółka zamierza robic? Byliście w Bachledowej? Widzieliście ile tam miejsc parkingowych? To atrakcja która ludzie przyjadą jeśli w ogóle przyjadą zostawia samochód na parkingu i przejdą. Dwie godziny i po temacie. Nikt do waksmundu nie zawita rozumiecie? Co Waksmund ma do zaoferowania turysta? Z zakładów kuśnierskich hotele czy pensjonaty? Haha róbcie tylko ciekawe kto w nich będzie spał. Omamili was wizja turystów i pieniędzy. Ja się pytam gdzie obrońcy zwierząt i przyrody? Nie przeszkadza wam taka inwestycja i dewastacja pięknych gór? Za ile was kupili Waksmundziany?
Swój chłop19:24, 14 maja 2020
Specustawa użyta w tym wypadku to istny skandal. Jeśli gmina byłaby inwestorem to zmienia postać rzeczy, ale nie jest z tego co wiadomo.
Natomiast Pana radnego trzeba poinformować, że w Polsce obowiązuje prawo do drogi społecznie koniecznej i to co się wydaje nie możliwe jest zgodne z prawem. Wiedza w tym temacie może uchronić niejednego przed droga we własnym ogródku. Innym może pozwolić na budowę domu. Jak to w przysłowiu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
obiektywny19:22, 14 maja 2020
A dlaczego pan Kolasa nie da swojej polany pod inwestycje tylko z dala od swojego .morze by świerkową w Waksmundzie spec ustawą poszerzył a nie reklamował swojego biznesu i Długiej Polany jako gmina
pniok19:20, 14 maja 2020
Niektórym żal puuuupę ściska !
Ile działek zwielokrotni swoją wartość przez dostęp do tej drogi ? Zastanowiłeś się nad tym - jeden z drugim ? Droga wszystkim by pasowała ,, kieby ino nie sła po moim , ba po sonsiadowym "
Poszkodowany .19:20, 14 maja 2020
Ja już trzy lata czekam na wypłatę odszkodowania od Starostwa Powiatowego w Nowym Targu za zabranie części działki pod drogę i do dnia dzisiejszego pieniędzy nie widzę.
ciemniak19:14, 14 maja 2020
@Maniek.Prąd Ci odciąć(pewnie pierwszy tam polecisz) i git.Myślenie jak za króla ćwieczka.
dziadek19:05, 14 maja 2020
Jeśli miałoby to przynieść wymierne korzyści znacznej części Waksmundzian to należałoby przyklasnąć takiej inwestycji. W Białce też kiedyś ludzie byli sceptyczni, a dziś wielu utrzymuje się tylko z turystów. W sezonie jest tłok i korki, jak w dużym mieście, a Białczanie jakoś nie narzekają. Ale czy ta inwestycja może liczyć na podobne zyski? Wydaje się, że raczej nie, ale może się mylę. Tak, czy inaczej z turystyki opłaca się żyć, ale musi być dobrze i nowocześnie zorganizowana, co nie wyklucza kultywowania lokalnych tradycji.
Obywatel19:04, 14 maja 2020
Rozumiem zastosowanie specustawy do wywłaszczenia gdy chodzi o dobro wspólne w skali ogółu kraju, społeczeństwa, ale żeby zawłaszczać prywatną posesje tylko dlatego żeby zrobić drogę do prywatnej inwestycji to już jest bezprawie i stawianie jednych obywateli ponad drugimi. Ta sytuacja powinna być rozgłoszona na cały kraj i prokurator oraz NIK powinny się temu przyglądnąć.
Maniek18:47, 14 maja 2020
Wera weź zamilcz bo nie masz widać zielonego pojęcia. Jeśli jesteś z Waksmunda to ci życzę powodzenia przy budowie tego pensjonatu ! Ciekawe po co?! Pies z kulawą nogą nie przyjdzie popatrzeć na tą pożal się boze atrakcje... A jeśli przyjdzie to od strony Nowego Targu i myślę że już nie wróci bo niby po co? Wladza obsmaruje łapska a ludzi wykoleguje z dzialek i marne pieniądze da bo to "dla dobra ogolnego" rozbój w bialy dzień! Jak sie Boga nie boją!
Loko18:25, 14 maja 2020
Patrzac na wizualizacje tej inwestyji to nie wiem czym oni chca tam sciagnac turystow. A co do przekretu z uzyciem specustawy do budowy drogi do prywatnej inwestycji to za to ktos powinien siedziec. Cel specustawy byl inny a nie wywlaszczenie za grosze dla osoby prywatnej.
Dutki18:24, 14 maja 2020
Niech powstaną 4 wyciągi i 5 bram. Niech tu będzie Białka Tatrzańska. Tam się umieli dogadać i wszyscy mają zarobek.
ward18:18, 14 maja 2020
Też mnie to dziwi. A jeszcze bardziej dziwi, że ktoś zezwolił na taką dewastację przyrody. Choć właściwie, to powinienem byc już przyzwyczajony, patrząc co sie wyrabia w Gorcach od paru ładnych lat.
Mieszkaniec18:18, 14 maja 2020
O którą to drogę chodzi tą co zrobili tj wysypali siutrem czy tą od Nowego Targu
Udziałowiec za tysiaka17:54, 14 maja 2020
Do wera
Ile wplaciłaś żeby być współudziałowcem tej bramy , pewnie tysiąc złotych . Takie osób jak Ty powciągali do tej inwestycji po to żeby było więcej zwolenników.
Tatadalmi100tys17:43, 14 maja 2020
Radny niech da sobie spokój /.../ ludzie chca ta droge i jedna osoba tego nie powstrzyma argumentem nie bo nie.
Swoja17:38, 14 maja 2020
Dobrze niech zrobi porządek z tym bezprawiem ciekawe czy prezes tej pożal się Boże spółki Brama w gorce pozwolił by sobie zabrać pole na drogę do czyjegoś domu. W dziurze robią atrakcje dla turystów będą oglądać drzewa z góry ale mi to napewno waksmund dorobi się milionów na tym. Mam nadzieję że nic z tego nie wyjdzie tylko szkoda tego co już zepsuli bo to nie podrośnie szybko
Jestem z Waksmunda17:31, 14 maja 2020
Starosta umywa ręce. Jak gmina uzasadniła pilną potrzebę drogi w tym miejscu i co gminę obchodzą drogi po prywatnych spółkach. Na całym terenie prywatnym Gorc nie ma problemu z dojazdem i jest to przekręt urzędników związanych z Bramą w Gorce . Ludzie są nieświadomi gdzie i po co robiona jest ta niesamowicie droga droga i dopiero jak zobaczą szlabany i zakazy wyjazdów na tych robionych przez gminę drogach to im się oczy otworzą. Tylko będzie za późno już. Waksmund już praktycznie nie posiada remizy, szkoły-nastawiona w banku, części lasu wiejskiego, boiska sportowego . Tak nasi przedstawiciele w gminie gospodarują majątkiem wspólnym że chojnie obdarowują gminę kolejnymi gruntami. Czas rozliczyć to towarzystwo .
Gitara16:58, 14 maja 2020
Zadowoleni są tylko ci co chcą okraść i przejąć nieruchomości należącą do wszystkich Waksmundzianów .

Pokolenie partyzantów w akcji
wera16:50, 14 maja 2020
Rozumiem jakby budowali wysypisko śmieci, ale budują atrakcję turystyczną. Ludzie we Waksmundzie wyremontują domy i zamiast zakładów kuśnierskich pensjonaty otworzą. Po co ten radny mąci????
Kata16:43, 14 maja 2020
Zachęcam do obejrzenia reportażu pt: ?ból właścicieli polan?. Tam w szczególności widać jak są ludzie zadowoleni.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas