Nie rób nic, nie będzie nic (art. sponsorowany) - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Zakopane
Clouds
10°
Wiatr: 15.12 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
Wiatr: 13.68 km/h Wilgotność: 88 %
Clouds
13°
Wiatr: 9.864 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
10°
Wiatr: 10.476 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
14°
Wiatr: 16.488 km/h Wilgotność: 67 %
Clouds
12°
Wiatr: 16.632 km/h Wilgotność: 73 %
Jakość powietrza
6 %
Nowy Targ
8 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 3 | 6 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
24.02.2021, 12:00 | czytano: 3731

Nie rób nic, nie będzie nic (art. sponsorowany)

Ten tekst przeznaczony jest dla właścicieli firm i managerów z naszego regionu. Jego przeczytanie może skutkować poważnymi zmianami w rozwoju kariery i osobistym. Zmianami na lepsze oczywiście.

Niemal wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że – zgodnie z popularnym powiedzeniem – kto się nie rozwija, ten tak naprawdę się cofa. Uciekający nam ustawicznie świat powoduje, że stojąc w miejscu tracimy dystans nie tylko do czołówki, ale i do środka peletonu. Większość z nas – przedsiębiorców, managerów, ludzi, którzy są przyzwyczajeni do brania odpowiedzialności za siebie i innych na co dzień szukamy możliwości rozwoju. Poszerzamy ofertę firmy, szukamy nowych klientów, nowych rynków, podnosimy kwalifikacje naszych pracowników. A co z nami samymi?

Czy nie jest powszechną prawdą, że nasz rozwój osobisty ginie w natłoku tych innych? Troszcząc się o firmę, klientów, pracowników tracimy perspektywę własnego postępu. To gorzka, lecz prawdziwa sytuacja, która dosięga wielu podhalańskich (i nie tylko) właścicieli firm. Jeśli dotąd zgadzasz się z tym, co napisałem, to tym bardziej przeczytaj dalej.

Dlaczego tak się dzieje? Z braku czasu oczywiście. Żeby zaplanować ścieżkę rozwoju, dobrać szkolenia, które uzupełniłyby braki, sprawdzić to w praktyce trzeba czasu. Ale nie tylko. Potrzeba również odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i konkretnej diagnozy (tu wracamy do problemu czasu, rzetelnemu audytowi należy poświęcić go sporo). Skąd wziąć czas i kompetencje, żeby zaprojektować ścieżkę rozwoju? Wrócimy do tego pytania.

A gdyby tak ktoś zdiagnozował sytuację, zaplanował szkolenia i je przeprowadził za Ciebie? Stara zasada mówi, że jeśli coś jest zaplanowane, to znajdzie się na to czas. Zaplanowane dziś spotkanie diagnostyczne odbędzie się w ciągu dwóch miesięcy, w terminie, który zaplanujesz i wpiszesz do kalendarza.

Czy diagnoza jest bolesna? I tak i nie. Naturalnie świadomość własnych braków nie przychodzi nikomu łatwo. Jest jednak niezbędna. Przejdziemy przez ten proces szybko i profesjonalnie z należytą troską o to, aby ten etap projektu był jak najbardziej przyjemny. Rozmowy prowadzą najwyższej klasy specjaliści z czołowych polskich ośrodków akademickich według sprawdzonego scenariusza, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki naszego regionu i naszej przedsiębiorczości. Znajdziemy wobec tego i czas i kompetencje. Pozostaje tylko chcieć.

W kolejnym kroku pozostaje uzupełnić wyznaczone braki. W ramach projektu otrzymujesz pakiet szkoleń odpowiadających bezpośrednio na Twoje braki kompetencyjne. Jak to wygląda? Grupy mają do 10 osób, samo szkolenie trwa 3-5 dni z zależności od diagnozy i zapotrzebowania. Czego dotyczą zazwyczaj? Skutecznego delegowania zadań, zarządzania w skali „makro”, efektywnego komunikowania się z pracownikami oraz klientami, zarządzania poprzez wartości, właściwego ustalania priorytetów własnych oraz zespołu lub planowania strategicznych działań i wielu innych tematów, które podniosą Twoje kompetencje. Szkolenia prowadzą praktycy, ludzie, którzy osiągnęli sukcesy w dużych firmach i organizacjach. Prowadzą je blisko ludzi, w bardzo praktyczny i indywidualny sposób.

Skąd wziąć na to pieniądze? Taka usługa na pewno jest droga – najlepsi specjaliści zrobią to za mnie, to musi kosztować. Rzeczywiście, nie ma nic za darmo. Pakiet doradczo-szkoleniowy zamyka się zazwyczaj w kwocie kilkunastu tysięcy złotych. Dzisiaj czytasz ten tekst dlatego, że do końca lutego prowadzimy rekrutację do III etapu projektu Akademia Managera, w ramach którego otrzymasz wsparcie, jakie opisałem w tym artykule. A dzięki dotacji z funduszy unijnych otrzymasz 80% dofinansowania na swój osobisty rozwój.

Znajdziemy czas, skorzystamy z kompetencji ekspertów, załatwimy pieniądze. Teraz Twój ruch, wejdź na stronę www.akademiamanagera.eu sprawdź nasze rekomendacje, prelegentów, historię i zapisz się do Akademii Managera.

Zapraszam
Tomasz Witek, przedsiębiorca z Podhala, prelegent w Akademii Managera
Tel. 884700426
kontakt@tomaszwitek.pl
Biznesowe Centrum Szkoleniowo-Doradcze Tomasz Witek
Ul. Kościelna 20 pok. 13
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas