Skarga: "Zachowanie lekarza dyżurnego i jego współpracownika było nieludzkie i karygodne" (nagranie) - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 10.692 km/h Wilgotność: 84 %
Clouds
Wiatr: 10.512 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 11.196 km/h Wilgotność: 83 %
Clouds
Wiatr: 10.26 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
Wiatr: 8.244 km/h Wilgotność: 80 %
Clouds
Wiatr: 7.2 km/h Wilgotność: 84 %
Jakość powietrza
22 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
24 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
21.01.2022, 17:01 | czytano: 27745

Skarga: "Zachowanie lekarza dyżurnego i jego współpracownika było nieludzkie i karygodne" (nagranie)

NOWY TARG. "Zachowanie doktora było karygodne. Lekarz obraził nas i naszą mamę. Pokazał brak poszanowania pacjenta i brak jakiejkolwiek etyki lekarskiej /.../ Mama była wielokrotnie poniżana podczas wizyt w szpitalu za brak szczepienia, co śmiało można nazwać rasizmem szczepionkowym" - mówią córki Marii Bednarczyk.

Córki Marii Bednarczyk w trakcie nagrywania rozmowy /zdj. Sebastian Śmietana
Córki Marii Bednarczyk w trakcie nagrywania rozmowy /zdj. Sebastian Śmietana
Kobieta trafiła do nowotarskiego szpitala, gdzie jak opisuje - została koszmarnie potraktowana.

Oto ich relacja:

"20 listopada 2021r. zawieźliśmy mamę na Szpitalny Oddział Ratunkowy w Podhalańskim Szpitalu Specjalistycznym w Nowym Targu ze skierowaniem z powodu niedokrwistości III stopnia według WHO wymagającej przetoczenia krwi, mięsakorakiem endometrium w stadium rozsiewu, wodobrzuszem, obustronnym zastojem III stopnia w UKM, nadciśnieniem tętniczym, nadczynnością tarczycy, stanem po przebytej zakrzepicy żył głębokich w kończynie dolnej lewej. Było to o godzinie 10.00, o godzinie 10.30 ratownik medyczny wykonał mamie test, który oceniła na "w miarę do zniesienia". Po otrzymaniu negatywnego wyniku testu zaprowadzono mamę na korytarz przed gabinet lekarski. Po godzinnym oczekiwaniu na korytarzu, na przyjęcie wyszedł doktor i zapytał mamę, czy jest zaszczepiona. To było pierwsze pytanie jakie od niego usłyszała. Odpowiedziała: "nie jestem zaszczepiona", a doktor na to: „No chyba Pani rozumu nie ma. Taka pandemia, a Pani niezaszczepiona?’’. Odpowiedziała, że nie jest i nie będzie się szczepić, po czym lekarz poszedł do gabinetu. Jak odwoziliśmy mamę na oddział ratunkowy była tam tylko jedna osoba przed nią i nikogo więcej nie było. Doktor nie przyjął mamy od razu, tylko musiała czekać do 12.00. Mama była na czczo od rana. Uważamy, że doktor przedłużał jej przyjęcie za jej odpowiedź, że nie jest zaszczepiona.

Kiedy poprosili ją do gabinetu, znowu padło pytanie: "czy Pani jest zaszczepiona". Mama ponownie udzieliła odpowiedzi, że nie, a doktor jeszcze raz powtórzył, że trzeba nie mieć rozumu żeby się nie szczepić. Powiedział też, że będzie trzeba w takim razie zrobić jeszcze jeden test, ale nie taki jaki był wykonany wcześniej, tylko porządny test, zobaczy pani. Mama odparła, że miała już wcześniej robiony test, a doktor na to, że "teraz trzeba zrobić taki specjalny". Po czym na polecenie lekarza podszedł do niego jego współpracownik. położyli mamę na leżankę i włożyli jej patyczek do nosa tak głęboko, że dostała krwotoku z nosa. Ból był nie do wytrzymania.

Mama krzyczała i kopała nogami, myślała, że oni tą krew do probówki biorą, a to pielęgniarz po prostu tak głęboko włożył ten patyczek. Mama płakała przez pół godziny po tym zdarzeniu, a doktor w tym czasie przeprowadzał z nią wywiad. Mama stwierdziła, że wykonanie tego testu było sadystyczne, że to sadyzm, że doktor zrobił to z zemsty, że nie była zaszczepiona i wbrew etyce lekarskiej. Po zakończeniu wywiadu lekarskiego wyszła na korytarz, dalej płacząc, Zadzwoniła do nas i opowiedziała nam całą zaistniałą sytuację, powiedziała, że od początku swojej choroby nie płakała, pomimo tego, że bardzo cierpiała, ale dzisiaj już nie była w stanie opanować płaczu, bo tak bardzo ją bolało i tak strasznie, poniżająco została potraktowana.

W międzyczasie zrobili jej jeszcze RTG płuc. Krew przez cały czas leciała jej z nosa. Doktor ponownie zawołał ją do gabinetu i oznajmił, że na wynik testu będzie musiała czekać 3 godziny, albo i więcej. Odpowiedziała, że nic nie jadła od rana i jest osłabiona, na co współpracownik powiedział, "dwóch godzin Pani nie wytrzyma? A jakby Pani dwa tygodnie nie mogła jeść?"

Mamę umieszczono w izolatce i tam czekała na wyniki testu do godziny 16.00 - bez jedzenia i picia. Po telefonie mamy, w czasie gdy ona oczekiwała na wynik testu w izolatce, pojechaliśmy na oddział ratunkowy, poprosiliśmy doktora i zapytałyśmy go jakim prawem zrobił mamie drugi test, skoro pierwszy wyszedł negatywny. Na co doktor odpowiedział, że jeżeli pierwszy test wyszedłby pozytywny, to drugiego nie robią, a jeżeli wychodzi negatywny to trzeba wykonać drugi. Zapytaliśmy go również co to znaczy według niego, że "teraz będzie miała porządny test", czy miał na myśli to, że mama będzie krzyczeć i kopać nogami, bo nie będzie w stanie znieść tego bólu i to, że dostanie krwotoku z nosa, na co on odpowiedział, że musieli zrobić dokładniejszy test. Więc zapytałyśmy doktora jeszcze o to, po co w takim razie robili mamie ten pierwszy test, skoro jest niedokładny. Lekarz odparł: że może rozmawiać z osobami mądrymi, a nie z ludźmi na poziomie siedemnastego wieku. Zapytałyśmy go też co to za straszenie mamy, że będzie czekała na wynik testu 3 godziny albo nawet więcej, na co odrzekł, że chodziło mu o to, że musi czekać aż wyniki zostaną dostarczone z laboratorium, ale mamie tego tak nie tłumaczył.

Uważamy, że zachowanie doktora było karygodne. Lekarz obraził nas i naszą mamę. Pokazał brak poszanowania pacjenta i brak jakiejkolwiek etyki lekarskiej. Takowe zachowanie doktora było spowodowane tym, że mama była niezaszczepiona. Mama od roku chorowała na mięsakoraka endometrium. We wrześniu została przyjęta na oddział wewnętrzny z bardzo dużą zakrzepicą i nie mogła się zaszczepić, bo jej stan zdrowia na to nie pozwalał. Podczas przyjazdu na oddział SOR w Nowym targu nowotwór był już w stadium rozsiewu. Mama dostała skierowanie na oddział SOR z powodu niedokrwistości III stopnia według WHO wymagającej przetoczenia krwi. Biorąc pod uwagę stan w jakim była nasza mama zachowanie lekarza dyżurnego i jego współpracownika było nieludzkie i karygodne.

Oprócz tego mama była wielokrotnie poniżana podczas wizyt w szpitalu za brak szczepienia, co śmiało można nazwać rasizmem szczepionkowym.

Podsumowując - przyjęcie mamy na oddział trwało od godziny 10.30 do 16.00, gdzie podczas naszego przybycia na oddział nie było tam praktycznie nikogo. Do godziny 16 mamie leciała krew z nosa, a skrzepy krwi schodziły do dnia następnego, skarżyła się również na silny ból głowy. Mama w ostatnim czasie miała wielokrotnie robiony test na innych oddziałach i nigdy nie były one wykonywane tak sadystycznie, jak na oddziale ratunkowym. Lekarz przyjmujący w tym dniu na SORZE wraz ze swoim współpracownikiem dopuścili się przekroczenia uprawnień i powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności za naruszenie praw pacjenta oraz godności pacjenta o czym mowa w art.30 Konstytucji, art. 31.1 który mówi, że wolność człowieka podlega ochronie prawnej, art.31.2 który mówi, że każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego czego prawo mu nie nakazuje., art. 32.1.- wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne, art. 32.2- nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym i społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny., art.40.- nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu., art. 41.1.- każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność osobistą. U mamy zdiagnozowano nowotwór rok temu i zaszczepienie się przy jej stanie zdrowia na pewno nie byłoby bezpieczne, a zachowanie lekarza dyżurnego i jego współpracownika śmiało można nazwać rasizmem szczepionkowym.

Rodzina zmarłej Marii".

Poniżej publikujemy jej opowieść nagraną przez Sebastiana Śmietanę. Pani Maria zmarła. Jej córki zdecydowały się upublicznić tę historię. Napisały skargę na zachowanie lekarza do dyrekcji Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu, do Izby Lekarskiej, Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta.


s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
ola12:50, 2 lutego 2022
współczuje ogromnie , ci lekarze powinni już być w areszcie!!!!!!!
ppnt09:36, 25 stycznia 2022
jaga2 - a jak kto się przekręci po szczepieniu to co .Mi ktos kiedyś powiedział że jak mi nie pasuje to mogę zmienić pracę i tak też uczyniłem. Strażak ma nie wchodzić do płonącego budynku bo może mu się krzywda stać? Może kierowca niech nie idzie do pracy bo może mieć wypadek...To się nazywa ryzyko zawodowe
Paweł P09:34, 25 stycznia 2022
Sprawę należy nagłośnić .Sporo na lekarza są skargi nie od dziś powinno się go odsunąć od pracy z ludźmi bo jak widać zapomniał co to człowieczeństwo .Nie ważne kto za nim stoi nie odpuszczajcie -Pamiętajcie każdy z Nas może trafić pod skrzydła tego lekarza!!!
Grubas23:57, 24 stycznia 2022
Jestem gruby. Choruje na cukrzyce, miażdżyce, nadciśnienie tętnicze, wysoki cholesterol, choroby serca, zwyrodnienie stawów, niedoczynność tarczycy. Wiem że to moja wina, lubię żreć. Ratownicy we dwóch mnie na noszach nie wyniosą z domu.
Czy jak trafię do szpitala to też karzą mi płacić za leczenie i na SOR torturować będą?
Chyba nie bo przecież zaszczepiony jestem. Boję się was człowieki.
Spocony Staszek17:21, 24 stycznia 2022
Cza sie było zaszczepić a nie wierzyć w teorie foliarskie.
Hehe20:06, 23 stycznia 2022
Wielki mi rzeczy! Jakie społeczeństwo takie usługi i rząd. Wszyscy wymagają, powołując się na jakieś tam prawa ponoć gdzieś zapisane jednocześnie nic sobą nie reprezentując. Lekarz ma pewnie 18 godzinę z rzędu pracy a ci wymagają obsługi jak w normalnym kraju.
Dzięki pisowi, kościołowi i mądrości górali będzie jeszcze gorzej
MrX19:54, 23 stycznia 2022
Broda..co ty p...? Na SORze chirurgicznym NIE PRACUJE żadna "doktorka".... A co do artykułu to szczerze współczuję rodzinie...lekarz NIE MIAŁ PRAWA tak się zachować i tyle.
szczęśliwy pacjent15:41, 23 stycznia 2022
Dwa małopolskie szpitale ujawniły zarobki personelu medycznego za pracę w pandemii. Najwyższa pensja to ponad 72 tys. złotych za miesiąc, co przez dziesięć miesięcy daje kwotę pół miliona złotych. - Absolutnie nie czujemy się milionerami. Takie wynagrodzenie to pokłosie wypracowania na dyżurach nawet trzech etatów i braku rąk do pracy w ochronie zdrowia - komentują dyrektorzy placówek.

Co za poświęcenie! Dla dobra pacjenta!
Do autor15:29, 23 stycznia 2022
Skargę należy napisac do rzecznika praw pacjenta, wówczas działa. Słowa dyrektora należałoby nagrać. Ma bowiem obowiązek odpisać na skargę a jego straszenie założę iem sprawa jest niezgodne z orawem.
ciekawski15:14, 23 stycznia 2022
@Guacamayo
"Utajnienie składu to zabieg chroniący przychody firmy. Gdyby światem nie rządził pieniądz, wtedy nie byłoby to respektowane."

Rozwaliłeś system. Po to producent nie podaje pełnego składu, żeby ludzie nie wiedzieli co dostają, co jest im wstrzykiwane i z jakiego powodu, z jakiej przyczyny są chorzy, czy umierają i to bez względu na wiek. W necie można obejrzeć filmy z sportowcami, młodymi ludźmi z imprez sportowych (piłka nożna, koszykówka itd) którzy padają na murawę, czy parkiet i nikt za to ani producent, ani rząd nie ponosi odpowiedzialności, ba, w Polsce nawet lekarze zostali z tej odpowiedzialności zwolnieni. Nie wyobrażam sobie, by w sporcie zawodowym, każdy zawodnik nie był gruntownie, szczegółowo zbadany. Dochody firmy CHRONI MIĘDZYNARODOWY PATENT
zaniepokojony pacjent14:50, 23 stycznia 2022
Do @ Córka.W pełni się zgadzam z Pani wypowiedziami i z całego serca współczuję straty Mamy.Bardzo dobrze ,że pisze Pani o tym ,że w szpitalu pracują też lekarze,którzy z szacunkiem traktują pacjentów.Mimo skandalicznej sytuacji jaka spotkała Pani śp.Mamę ufam że jest ich więcej .Oddział Paliatywny na czele z Panem Ordynatorem jest tego dobitnym przykładem.Prawdopodobnie większość z wypowiadających się tutaj doskonale wie ,który to lekarz tak potraktował Pani Mamę,gdyż nie jest to odosobniony przypadek.Przez tego pana ratownicy karetki z Bukowiny Tatrzańskiej interweniujący na terenie Leśnicy i Gronia nie chcą wozić pacjentów na SOR w Nowym Targu tylko do Zakopanego ,gdzie jest ponad dwa razy dalej, ponieważ się na nich wyżywa i muszą długo czekać na przyjęcie.Ten pan zapewne nie wie że Polonia amerykańska z tych miejscowości dotowała budowę nowotarskiego szpitala i zakup karetek ,aby mieszkańcy mieli się ,gdzie leczyć blisko miejsca zamieszkania,a nie zgodnie z nieudolnym podziałem administracyjnym. Natomiast odnośnie szczepień ,nie jestem jakimś antyszczepionkowcem ,ale uważam ,że nikt nie ma prawa nikogo na siłę przymuszać.To tak jakby zakazać osobom palącym palenia papierosów lub pijącym alkohol.Oni też sami sobie szkodzą i póżniej zajmują miejsca w szpitalach.Od czasu wybuchu tej pandemii ludzie zaczęli się traktować jak wrogowie, pacjenci onkologiczni nie dość ,że muszą zmagać się ze swoim cierpieniem są dodatkowo gnębieni koniecznością wykonywania testów przed każdą chemioterapią , co wiąże sie z koniecznością uciązliwych dojazdów po kilkadziesiąt kilometrów.Polecam Pani udanie się na spotkanie do Pani Wicedyrektor szpitala ds. lecznictwa i przedstawienie zaistniałej sytuacji .Myślę ,że wysłucha i nie zamiecie sprawy pod dywan. Nie może być tak ,że na samym wstępie do szpitala będzie się miało styczność z takim zachowaniem, bo opinia o tej placówce zostanie kompletnie zszargana. Trzeba być zawsze CZŁOWIEKIEM. Pozdrawiam serdecznie.
@dane lekarza14:46, 23 stycznia 2022
Praktyka lek tylko na sor, wszystkie inne miejsca spalone.
Skargi i negatywy na portalu znany lekarz od 2013.
Przyjaciel wiadomo kogo _ nie do ruszenia.
Guacamayo14:13, 23 stycznia 2022
@ręce opadają

"Czyli co niezaszczepieniona osoba zaraża bardziej niż zaszczepiona? Szybciej zarazisz się od osoby niezaszczepionej niż zaszczepionej? Nikt nigdzie takich danych nie podował, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd."

W jaki błąd? W moim bardzo uproszczonym porównaniu jako mordercę przyjmuję osobę zarazoną. Co za różnica, czy była zaszczepiona, czy nie? Nikt nigdzie nie podawał danych? Poza Polską istnieją jeszcze inne kraje. Źródła są ogólnie dostępne - nasz kraj nie blokuje tych informacji.

"...sam sobie udowodniłeś, że skoro osoba zaszczepiona ma dużo większą szansę przeżyć, a zarazić się może zarówno od osoby zaszczepionej jak i nie to tym bardziej takie osoby powinny mieć w d... co reszta robi ponieważ są bezpieczne Kropka"

Niektórzy ludzie nie zostali jeszcze pozbawieni empatii i będą chcieli ratować ludzi, nawet wbrew ich woli (inne pytanie: czy nadal powinno się powstrzymywać ludzi od samobójstwa, skoro to ich wola?)

@ciekawski

"Co to ma wspólnego z sytuacją przedstawioną w felietonie - z oceną lekarza przyjmującego na SOR ?"

To jest odpowiedź na komentarz sugerujący rzekome stuprocentowe bezpieczeństwo osób zaszczepionych.

"na jakiej podstawie tak twierdzisz, może przedstawisz jakieś wiarygodne publikacje naukowe a nie "wiedzę" z paska tv, czy pożal się Boże wypowiedzi wypocin pseudo ekspertów doradców."

Nawet nie wiem, kto się wypowiada w telewizji, bo nie oglądam żadnych wiadomości, faktów, czy jakkolwiek to się teraz nazywa. Publikacji naukowych masz tysiące w dziesiątkach języków z całego świata. Z samego porównania statystyk z krajów o różnym poziomie zaszczepienia można wyciągnąć wnioski.

"Niestety wielu ludzi z powodu zarażenia po przyjęciu eksperymentalnego preparatu genetycznego zwanego przez niektórych "szczepionką" zmarło. Znam wiele osób z Nowego Targu w różnym wieku, których ta tragedia dotknęła - współczucie dla rodzin, ale to był ich (nie wiadomo czy świadomy) wybór, bo na pewno nie mieli wiedzy co to za preparat, jaki jest jego skład (który producent utajnił na 50 lat) jakie mogą być skutki za lat kilka. Na podstronie NEKROLOGI jest ich tam wielu."

Z każdym kolejnym rokiem życia zwiększa się prawdopodobieństwo zgonu. Poza tym, łatwo jest zrzucić winę na szczepionkę, zwłaszcza jeżeli umiera młoda osoba. Jeszcze przed pandemią zaobserwowano zwiększającą się ilość młodych ludzi z problemami kardiologicznymi (nie pamiętam źródła, ale na pewno nie polskie).

Utajnienie składu to zabieg chroniący przychody firmy. Gdyby światem nie rządził pieniądz, wtedy nie byłoby to respektowane.

Na podstronie "nekrologi" znajdziesz zwykłych ludzi, którzy zmarli z różnych przyczyn. Każda śmierć to wielki smutek dla rodziny i znajomych. Niepotrzebne są insynuacje, że to szczepionka zabrała ich z tego świata. Co roku umiera około 1,2% ludzi. Jeśli zaszczepionych w Polsce jest ponad 20 milionów, można przyjąć, że w ciągu roku umrze 240 tysięcy zaszczepionych z różnych przyczyn - nie przez szczepionkę.

Polecam wysłuchać ekspertów z obu stron podejścia do pandemii, jak również ekspertów z krajów o wyższym poziomie medycyny, niż Polska. Można dojść do interesujących wniosków - trzeba tylko otworzyć umysł.
Aa14:01, 23 stycznia 2022
W tym szpitalu źle się dzieje od dawna.A opieka pozostawia wiele do życzenia.Spotkanie pielęgniarki lub lekarza z empatią graniczy niemalże z cudem!Jakby pracowali za karę
Do@magda13:53, 23 stycznia 2022
boisz się o stołek ?
PdK13:51, 23 stycznia 2022
Może lekarze też już są przemęczeni. Podobno są braki w personelu i ten który pozostał pracuje ponad siły, wtedy warto mieć dobre układy w dyrekcji, wtedy masz lajtowo i posadkę lepszą ;) Pamietam że sporo dobrych lekarzy i personelu odeszło i jak mnie pamięć nie myli, ktoś im w tym pomógł
myślący12:35, 23 stycznia 2022
Nowotarskim szpitalem i dyrektorem ktoś powinien zająć bo tam mało lekarzy tylko konowały , przeleżałem tam długi okres półtora miesiąca oparzony to było kilka lat wstecz. a dyrektor oddziału dlaczego mnie nikt nie odwiedza mówię że mieszkam sam, mam tylko siostrę ale mieszka daleko ale zadzwoniłem do siostry żeby przyjechała przywiozła mi pieniądze dostał rabuchę ale opieka i tak się nie poprawiła.
magda11:59, 23 stycznia 2022
dziwię się, że portal takie treści publikuje i robi nagonkę na służbę zdrowia
mądry pan10:24, 23 stycznia 2022
taki lekarzy powinien być od razu zatrzymany na trzy miesiące i powinien mieć zakaz wykonywania zawodu, ja jak bym dziadowi zrobił wymaz to by do końca życia na d... nie siadł
ciekawski09:00, 23 stycznia 2022
@Guacamayo
Co z Twojego bełkotu wynika - WIELKIE NIC
"..., gdy stoimy oko w oko z mordercą i mamy dwa możliwe scenariusze."
Co to ma wspólnego z sytuacją przedstawioną w felietonie - z oceną lekarza przyjmującego na SOR ?
"Szczepionki zmniejszają prawdopodobieństwo zgonu na covid, ale NIE DO ZERA" na jakiej podstawie tak twierdzisz, może przedstawisz jakieś wiarygodne publikacje naukowe a nie "wiedzę" z paska tv, czy pożal się Boże wypowiedzi wypocin pseudo ekspertów doradców.
Niestety wielu ludzi z powodu zarażenia po przyjęciu eksperymentalnego preparatu genetycznego zwanego przez niektórych "szczepionką" zmarło. Znam wiele osób z Nowego Targu w różnym wieku, których ta tragedia dotknęła - współczucie dla rodzin, ale to był ich (nie wiadomo czy świadomy) wybór, bo na pewno nie mieli wiedzy co to za preparat, jaki jest jego skład (który producent utajnił na 50 lat) jakie mogą być skutki za lat kilka. Na podstronie NEKROLOGI jest ich tam wielu. Ja miałem to szczęście, że będąc na SOR, nie miałem "przyjemności" być przyjmowanym przez tego lekarza ale od znajomych o podobnych historiach słyszałem.
100 %08:49, 23 stycznia 2022
Są w szpitalu dobrzy lekarze i nawet bardzo dobrzy uśmiechnięci zawsze ale z patologią trzeba walczyć chwała za ten artykuł
ręce opadają03:42, 23 stycznia 2022
Do Guacamay
Chciałeś napisać coś mądrego i nie wyszło? Co za bełkot! Twoja w
wypowiedź jest totalnie nielogiczna.
?Niestety wielu ludzi z powodu zarażenia od osób niewierzących w pandemię zmarło (m.in. w nowotarskim szpitalu). Tym ludziom została odebrana wolna wola do życia. Niestety koronawirusowi sceptycy mają prawo do odbierania wolnej woli innym. Pytanie, czy bardziej etyczne byłoby wprowadzenie obowiązku szczepień.? Czyli co niezaszczepieniona osoba zaraża bardziej niż zaszczepiona? Szybciej zarazisz się od osoby niezaszczepionej niż zaszczepionej? Nikt nigdzie takich danych nie podował, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd. A na tej twojej nieudolnej próbie zobrazowania na procentach spotkania twarzą w twarz z morderca sam sobie udowodniłeś, że skoro osoba zaszczepiona ma dużo większą szansę przeżyć, a zarazić się może zarówno od osoby zaszczepionej jak i nie to tym bardziej takie osoby powinny mieć w d... co reszta robi ponieważ są bezpieczne Kropka
SMZ01:46, 23 stycznia 2022
Bardzo proszę osoby, które piszą, że miały styczność z ?tym lekarzem? o kontakt pod adresem: slowomaznaczenie@outlook.com. Jeśli to faktycznie ten sam lekarz, być może da się coś z tym zrobić.
Dane lekarza00:23, 23 stycznia 2022
Jak się nazywa ten lekarz? To osoba publiczna. Chcę chronoć przed nim siebie i swoją rodzinę.
Ja00:16, 23 stycznia 2022
Wydaje mi się, że pod niektórymi artykułami (tym również) komentarze powinny zostać wyłączone...
W punkt00:15, 23 stycznia 2022
"W punkt" - przykład idzie z góry.
Kto sieje wiatr ten burze zbiera.
Córka23:23, 22 stycznia 2022
@Do córka Ja Boga w to nie mieszam, On i tak nad tym wszystkim czuwa
S. O. S22:46, 22 stycznia 2022
Wyrazy współczucia dla rodziny.
Tak czytam i czytam te komentarze i jestem przerażona zarówno poziomem niektórych komentarzy, jak i bezmyślnością komentujących żeby nie powiedzieć wręcz głupotą (tak, tak "jo z tutela" to do Pani, chociaż po takim komentarzu to nazwac Panią człowiekiem ciężko, a co dopiero panią )...
Mam wrażenie, że myślenie w ostatnich czasach boli i większość zwyczajnie tego nie robi. Wiecie, że nawet na głupim opakowaniu witaminy C jest napisane, żeby przed zastosowaniem zapoznac się z treścią ulotką itd, może zatem zanim postanowicie sobie coś wstrzyknąć i zanim zaczniecie się udzielać pod takimi artykułami przeczytacie co tam jest napisane??? I nie chodzi o to by kogoś zniechęcać do szczepienia, ale może wtedy jeden z drugim nie będzie wypisywał bzdur typu "mają się wszyscy zaszczepić bez względu na zdrowia" . Naprawde mamy się za ludzi wierzących, katolików, mamy się za ludzi cywilizowanych??? Mam wrażenie, że wiara dawno umarła, a teraz dogorywa człowieczeństwo.
Guacamayo22:41, 22 stycznia 2022
@Córka

"Na koniec jeszcze zapytam czemu Pan/Pani się tak boi skoro jest Pan/Pani zaszczepiona?"

Słowem wyjaśnienia - można to porównać z sytuacją, gdy stoimy oko w oko z mordercą i mamy dwa możliwe scenariusze:

W pierwszym: prawdopodobieństwo utraty życia wyniesie 70%
W drugim: prawdopodobieństwo utraty życia wyniesie 30%

W obu przypadkach poziom strachu byłby podobny (ponieważ w drugim przypadku nasila się strach, że dana osoba znajdzie się akurat w tym mniejszym zbiorze 30%). Szczepionki zmniejszają prawdopodobieństwo zgonu na covid, ale NIE DO ZERA (wystarczy porównać statystyki Polski z innymi państwami, żeby to udowodnić). To jest niezbędne do podkreślenia i jest to odpowiedzią na Pani pytanie, które raczej nie jest na miejscu. Wszak problemem w Pani przypadku jest zachowanie lekarza, a nie rozszerzanie antycovidowej propagandy.

"Pan Bóg dał nam wolną wolę i żaden człowiek nie ma prawa nam jej odebrać"

Niestety wielu ludzi z powodu zarażenia od osób niewierzących w pandemię zmarło (m.in. w nowotarskim szpitalu). Tym ludziom została odebrana wolna wola do życia. Niestety koronawirusowi sceptycy mają prawo do odbierania wolnej woli innym. Pytanie, czy bardziej etyczne byłoby wprowadzenie obowiązku szczepień (które znacznej części osób i tak by nie obejmowało), czy pozwolenie na dalsze zwiększanie liczby osób opłakujących swoich najbliższych?
Wyrocznia22:13, 22 stycznia 2022
Do ja z tutela - jedyne testy jakie powinni robić, to testy na inteligencję. Jeśli nie przekraczasz pewnego progu, powinno się zakazać pisania publicznych komentarzy.
sprawiedliwość22:04, 22 stycznia 2022
Wszystko kiedyś ma swoje granice i każdy odpowie przed Bogiem za świadomie wyrządzona krzywdę bliźniemu
goral21:54, 22 stycznia 2022
trzeba z tymi ludzmi pracujacymi w szpitalu zrobic pozadek!!!za co im placimy!!?? banda s.........w!!!
Do córka21:24, 22 stycznia 2022
Szanowna Pani, proszę Boga w to nie mieszać.
Córka19:30, 22 stycznia 2022
@Ja W artykule i nagraniu jest mowa o dwóch Panach, którzy w sposób karygodny potraktowali naszą mamę. Nie wkładamy wszystkich do jednego worka, jak to ktoś niżej napisał. Nie zaprzeczamy, że na SORZE są też dobrzy lekarze i pracownicy. Jeśli chodzi o inne oddziały w Szpitalu to dziękujemy każdemu z osobna za udzieloną nam pomoc, zwłaszcza Oddziałowi Paliatywnemu na którym zarówno lekarze jak i reszta personelu medycznego mają wielkie serca i z ogromnym zaangażowaniem pomagają swoim pacjentom. Co się tyczy testu, to mama nie odebrała go tak przez swoje schorzenia, tylko dosłownie był tak nieludzko zrobiony. Mama miała wcześniej wykonywanych już kilka testów i żaden nie był porównywalny do tego- o czym mówi mama w nagraniu. Na zakończenie powiem, że segregacja sanitarna jest nielegalna. Pan Bóg dał nam wolną wolę i żaden człowiek nie ma prawa nam jej odebrać.
Basiek19:11, 22 stycznia 2022
Zachowanie niektorych lekarzy na izbie przyjec w nowotarskim szpitalu jest ponizej wszelkich granic po tym jak zostalam potraktowana po ciezkim wypadku samochodowym tez powinnam zlozyc skarge ale nie bylam w stanie ze wzgledu na stan zdrowia.Arogancja.znieczulica podrzedne traktowanie chorego to standard niektorych lekarzy
Do Autora17:38, 22 stycznia 2022
Dyrektor szpitala w NT ma w zwyczaju tak mówić, ze poda o nękanie. straszy tak media, pracowników, rodziny pacjentów. Dawno go nie powinno być. Działa tylko na szkodę regionu
Córka16:34, 22 stycznia 2022
@ ja z tutela Skąd Pan/Pani wzięła informacje o wieku naszej mamy, z kosmosu? U mamy wykryto nowotwór, zanim zaczęto podawać te cudowne szczepionki, także proszę sobie darować głupie wypowiedzi. I ostatnia sprawa - nam chodzi o to w jak drastyczny sposób test został wykonany z wiadomego względu. Zapewne gdyby Pan/Pani w tej chwili trafiła do szpitala ( czego nie życzę) to też Panią/Pana przetestują pomimo 3 dawek, tyle, że Pan/Pani będzie lepiej potraktowana przez lekarza segregującego ludzi, chyba że będzie w złym humorze, to nawet to Panu/Pani nie pomoże. Na koniec jeszcze zapytam czemu Pan/Pani się tak boi skoro jest Pan/Pani zaszczepiona?
Mało śmieszne15:20, 22 stycznia 2022
DO Jo z tutela:
TY, krzykaczu, wyluzuj bo Ci żyłka pęknie.
Każdy ma wybór,
wiedz jedno, że jak ktoś jest w terminalnym stanie to nie może dostać szczepionki.
Bredzisz strasznie, nie wiem czy Cię nie ściska gumka w ma.jtk.ach :D Weź sprawdź lepiej, odciski będziesz miał/a.
Równie dobrze od kilku lat mogła walczyć ostatkiem sił z nowotoorem, a TY chcesz podać pani szczepionkę? Który układ odpornościowy ma się bronic? Jak go już nie ma ta Pani?
Mam nadzjeję, że czekasz na 4tą dawkę
Dr nauk wszelakich14:21, 22 stycznia 2022
I my zamiast komentować zachowanie tego prymitywa w kitlu zajmujemy się szczepieniami. Przecież ci lekarze to nie są jakieś święte krowy. Zgodnie z krzwa dzwonowa są wśród nich wybitni specjaliści i wybitne gamonie które po 7 razy nie mogą sobie poradzić ze specjalizacją.Ten szpenio od specjalnych testów raczej nie należy do tych którzy bazują na EBM bo by doczytał ze statystyki są inne niż ulotki Faizera.
ja z tutela12:22, 22 stycznia 2022
Nie chcesz się szczepić to nawet 100 razy niech cię testują przed położeniem na odziale koło mnie zaszczepionej. Moej tego świadomość I nie płacz potem że testy są bee Ta pani miała 82 lata - rok temu conajmniej mogła być zaszczepiona. Nie chciała? To oczywista sprawa że powinni ja testować. Nie mogła bo nowotwór ? Wydaje mi się ze rok temu była w lepszym stanie i mogłaby być zaszczepiona. Jej wybó, wybór jej rodziny a teraz płacz bo 2 razy testy zrobili
Autor12:19, 22 stycznia 2022
Czy Pan Dyrektor na Skargę w ogóle odpisał?

Pytam bo w naszym przypadku zostało złożone kilka Skarg na 2 lekarzy, włącznie z nagraniami skandalicznego zachowania, zarówno na maila jak i listem poleconym i żadnej odpowiedzi nikt nigdy nie dostał.

Gdy po kilkunastu tygodniach nie było odpowiedzi postanowiliśmy zadzwonić do Pana Dyrektora kiedy dostaniemy odpowiedź na skargę, a ten powiedział, że za to zgłoszenie założy mi sprawę w sądzie o nękanie.

Czy u Państwa też tak wyglądają skargi zgłaszane w nowotarskim szpitalu?

Czy faktycznie trzeba pisać bezpośrednio do NFZ?
Córka11:39, 22 stycznia 2022
@stan A czy Pan naprawdę pyta? Na głupie pytanie, głupio odpowiem - mamy tak dobre humory po śmierci mamy, że stwierdziliśmy, że zaczniemy pisać fikcyjne opowieści. Proszę sobie zadać pytanie, czy ktoś kto przeżył straszną chorobę mamy, a później jej stratę miałby ochotę na wymyślanie bajek ???
Q10:50, 22 stycznia 2022
Dużo dobrych lekarzy odeszło z tego szpitala ostatnimi laty . Nie twierdzę że ci lekarze którzy zostali są źli ale jak tam dalej będą takie rządy to obym nie musiał korzystać z takiej pomocy , jak już to Zakopane
Jan10:29, 22 stycznia 2022
Ten lekarz w nowym targu to chamidlo,też moja rodzina miała stycznosc..powinni go dawno wywalić na zbity pysk..straszy,ubliza
Fu10:04, 22 stycznia 2022
Aktywne lobby producentów kamerek, jak widzę.
Nie jestem zasczepiony09:10, 22 stycznia 2022
Mam siostrę która się zaszczepiła jakiś czas temu źle się czuła więc poszła do lekarza, zapytała czy ma robić jakiś test czy coś, lekarz kategorycznie zakazał twierdząc że to nie Covid. Zrobiła test na własną rękę i wyszedł wynik pozytywny. Z uwagi na to że mieszkamy w jednym domu ja też tydzień później zachorowałem ten sam lekarz od razu skierował mnie na test. No i miałem wynik pozytywny. Tak też powstaje statystyka że chorują tylko nie zaszczepieni.
katarzyna07:52, 22 stycznia 2022
wiem przez co rodzina przeszła,ponieważ sama 9 lat temu,byłam w podobnej sytuacji,przywiozło pogotowie na Sor mojego tatę w podeszłym wieku ledwo żyjącego -dyżurujący lekarz śmiem twierdzić,że to ten sam o którym mowa w artykule potraktował mojego tatę jak przedmiot,wypisał nas do domu i następnego dnia tato zmarł.Zgon przyjechał stwierdzić lekarz z karetki jak zobaczyłam,że to ten sam który parę godzin wcześniej nas wyrzucił z sor-u to ....!!opisałam całe wydarzenie w tygodniku podhalańskim,ale ON dalej pracuje jeśli to można nazwać pracą,nie zależnie od wykonywanej profesji pierwsze należy być Człowiekiem ....nie chcę przytaczać słów,które wówczas były skierowane do mojego taty,ponieważ są poniżej godności człowieka.Okropne jest to,że ON ciągle pracuje na Sorze!
Sasasa07:50, 22 stycznia 2022
Do wszystkich którym tak przeszkadza brak szczepienia. Piszesz że nie chcesz być na jednym oddziale z niezaszczepionym? Użyj mózgu i przeanalizuj to co oficjalnie podano do wiadomości "zaszczepieni też zarażają"
Swój chłop02:21, 22 stycznia 2022
Ludzie kochani problem polega na tym że nie ma żadnej różnicy czy ktoś jest zaszczepiony czy nie. Jedni i drudzy roznosza wirusa , jedni i drudzy chorują ostatnimi czasy to ci szczepieni nawet częściej są pozytywni. Zapomnijcie że preparaty coś pomogą epidemia umrze śmiercią naturalną jak każda epidemia i tyle.
Wyrocznia01:30, 22 stycznia 2022
Do Ja - Po pierwsze ta osoba nie mogła być zaszczepiona, o czym jest wspomniane w artykule. Po drugie i najważniejsze - jeśli boisz się, że się zarazisz od niezaszczepionego (teraz skup się i użyj tego co masz pod czaszką), to ile warta jest ta "szczepionka"? Ponoć po zaszczepieniu przechodzi się chorobę bardzo łagodnie jeśli się już zarazi, to skąd ten strach? Może jednak nie do końca ufasz temu preparatowi zwanemu szczepionką?
Ja23:46, 21 stycznia 2022
Przez kilka lat miałam chorych też na nowotwór najbliższych. Były to starsze osoby, "urobione" całe życie na rolnictwie, schorowane. Nie mogę złego słowa powiedzieć na opiekę lekarską. Byliśmy częstymi gośćmi na SOR, odziale wewnetrznym, paliatywnym. Zawsze spotykaliśmy się z miłym, sympatycznym i bardzo rzetelnym podejściem i do moich bliskich i do ich choroby. Ja i moja rodzina jesteśmy zaszczepieni i nie chciałabym w razie choroby i pobytu w szpitalu zarazić się covidem od osoby która nie chce być szczepiona, nie chce być testowana. Lekarz ma rację- musi sprawdzić kogo klasie na odziałem, musi mieć 100% pewność że inni chorzy nie zaraża się od takiej osoby. Wielokrotnie widziałam ( sama 2 razy) mialam testy i nie było yo nic strasznego. Może ta pani przez swoje schorzenie to wszystko tak odebrała?
AB22:46, 21 stycznia 2022
@PL Głupotą jest wiara w to, że szczepienia są takie super, jak je kreują zakłamane media. Niektórzy chyba faktycznie potracili węchy i nie czują, że coś cuchnie w tej plandemii.
.22:46, 21 stycznia 2022
Czas w tym chorym kraju na porządek. Zacznijmy może od tego by każdy z nas wkraczając do instytucji państwowej lub rozmawiając z urzędnikiem państwowym miał na sobie kamerkę nasobną.
O.N.A22:42, 21 stycznia 2022
Do PL
Ty masz orzeszka zamiast mózgu? Osoby z chorobami nowotworowymi nie mogą się szczepić.Najpierw ogarnij temat a później się tutaj poć.
Tomek22:37, 21 stycznia 2022
Z całym szacunkiem ale uważacie Państwo -( anty-szczepionkowce - anty-covidowce, że wszystko kręci się tylko wokół waszej osoby. To tylko Wam jest tak ŹLE.
Pragnę zauważyć, że osobiście nie chciałbym leżeć w jednym pomieszczeniu na SoR z osobą, u której nie wykonano testu. I wiecie co, to może wtedy ja pozwałbym lekarza za to właśnie, że nie zadbał o moje bezpieczeństwo, bo być może mój sąsiad z sali ma covid-19. I co ? I kto ma rację? Wszystkich niedowiarków zapraszam na wolontariat na oddziały covidowe. Ja byłem i widziałem. Życzę każdemu, żeby zobaczył to co ja. Wtedy wszystko się zmieni.
Czytac czytac i jeszcze raz czytac22:36, 21 stycznia 2022
@Pl głupcem jest ten który ślepo wierzy autorytetom. Proponuję zobaczyć albo poczytać na czym polegał eksperyment Milgrama!!! Czy ty zapoznałeś się się ulotka i ChPL tych preparatów?? Wiesz, że to dopuszczenie ma tryb awaryjny ??? Popatrzcie po swoich znajomych 3 dawki i chorzy, jak to możliwe?? A znam takich co bez masek bez szczepionek biegaja wszędzie chodzą do pracy i są zdrowi. Czy kto większy glupiec ten co wierzy w sztuczna wakcyne i jest chory , czy ten co naturalnie sie uodpornił i zdrów jak ryba. Czytać, obserwować świat swoich znajomych analizować wyciagac wnioski ?? Teraz pytanie do wszystkich mądrali czemu jest taka inflacja i jaki jest jej cel ???
Spod Giewontu22:34, 21 stycznia 2022
Jeżeli faktycznie jest taki bezduszny lekarz, to wszyscy pokrzywdzeni powinni złożyć skargę. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Osoby tak ciężko chore potrzebują wsparcia i wyrozumiałości, a nie takiego traktowania. Ja na szczęście z takim chamstwem się nie spotkałam, ale w czasie plandemii nie byłam w szpitalu.
Artur22:18, 21 stycznia 2022
Cyrki się jakieś dzieją w tym szpitalu. Nie tak dawno afera z położna ktora wylali za wpis na fb. Zero poszanowania dla pacjentów i pracowników. To jakis prywatny folwark?? i kazdy robi co mu sie podoba??
Bogdan21:50, 21 stycznia 2022
do Wyrocznia
Masz racje !!!
PL21:42, 21 stycznia 2022
Nie wrzucajcie wszystkich lekarzy do jednego wora. Jeśli jest tu wina to pielęgniarza który wykonywał test. Lekarz miał rację nie szczepić się w podeszłym wieku i jeszcze schorowanym to w czasach pandemii głupota. Oczywiście nie dotyczy to nieśmiertelnych ogierów którzy pokazują tu swoje mądrości swoimi wpisami od prawie dwóch lat. Dodam że lekarz jest odpowiedzialny za przyjęcie na oddział osoby zakażonej, przez taki błąd ktoś może stracić życie czy zdrowie?
Takie jest moje zdanie możecie sobie teraz używać na mój temat ile chcecie, że mózg wypalony od szczepionek itd... Mnie to w...
Pio21:38, 21 stycznia 2022
Wyrocznia - nic dodać! nic ująć!
Pio.21:27, 21 stycznia 2022
Ten doktor jak najszybciej powinien być zaszczepiony przeciw wściekliźnie, chociaż śmiem twierdzić że już mu to nie pomoże.
Burok21:11, 21 stycznia 2022
Na obecną chwilę mamy relację jednej strony - może poczekajmy co odpowie druga
kinek21:02, 21 stycznia 2022
Byłam ze swoim tatą na 100% u tego samego lekarza. Jeszcze nie szalała pandemia- 4,5 roku temu. Rozpacz!!! Taka sama sytuacja- poniżanie człowieka, więc bardzo współczuję Rodzinie. Dla pacjentów starszych, spracowanych i schorowanych jest wprost wredny. Opiekunów chorej osoby traktuje, jak śmieci. Wygonił tatę do domu, bo wyniki ,,super"- tata zmarł po dwóch dniach. Takich przypadków w mojej miejscowości było kilka. Wszystkie chorych przyjmował ten lekarz- ,,wypad" do domu i śmierć. Ten ,,wielki pan doktor" - jego zachowanie było już opisane w pewnej gazecie. Trwa dalej na ,,swym" oddziale. Bardzo smutne.
Osiol20:41, 21 stycznia 2022
Spokojnie przyjdzie dzień że zdrowie wam nie pozwoli przyjąć kolejnej dawki (np 6) i na was pielęgniarz wykona,, specjalne''badanie dłubiąc na pograniczu mózgu patykiem spokojnie i wy będziecie mieć kiedyś stan jak ta seniorka i się doczekacie takiego traktowania i badania z każdym dniem bliżej do tego....
Wyrocznia20:22, 21 stycznia 2022
Do tych inteligentnych inaczej - jeśli uważacie, że lekarz ma prawo bać się o swoje życie i odmawiać leczenia, to może żołnierz odmówi pójścia na wojnę bo będą do niego strzelać?! Lekarze wybrali sobie taki zawód, to teraz niech liczą się z tym za co biorą takie grube pieniądze. Jak nie pasuje to won! Albo niech leczy tylko prywatnie jako znachor, a nie pasożytuje na pieniądzach podatników.
panika20:21, 21 stycznia 2022
@jk.jaga 2. Są wolne miejsca w NASA dla ochotników którzy by chcieli wylądować( tylko zaszczepieni,dobrze płacą) na słońcu i wrócić.Podajcie mi namiary. Zapiszę Was do kolejki na lot.
Bogdan20:14, 21 stycznia 2022
do doktor X
90% to są konowały KONIEC. Liczy się tylko kasa i ZERO umiejętności
jarek20:07, 21 stycznia 2022
Na lekarzy jest sposób powołać do wojska na 2 lata dać żołd i będą zapierniczać 16 godzin na dobę, nauczyli by się pokory i szanować pacjenta.
Mały wybryk Sąd Wojskowy.
doktor X19:54, 21 stycznia 2022
Ludzie opamiętajcie się. Są rózni lekarze jak - jak każdy z nas jest inny. Ja (lekarz) przyjmuje tak jak 10 lat temu, choć do odstrzału po obciążeniach. Sku*** są w urzędach, policji, urzędzie skarbowym i sklepach. Taka nasza mentalność.
Grypa.19:51, 21 stycznia 2022
Trafiłyście nie na doktora tylko na kogoś z tych z co wypłacają za gryp.A ,,doktory,, swoją drogą mają wielką kase za grypę bezobjawową.I długo tak będzie.Za nic.
Jaga19:47, 21 stycznia 2022
Idąc na szczepienie muszę wypełnić ankietę zdrowotną. Czy w ciągu ostatnich 2 tygodni nie gorączkowałam, nie kaszlałam,nie miałam bólu gardła etc. Czyli wywiad czy jestem zdrowa i można mnie zaszczepić. Takie są wymogi szczepień. Człowiek ze schorzeniami nie może być szczepiony. Dotyczy to przewlekle chorych tym bardziej.Mają niską odporność i można im chorobę wszczepić.W to zdarzenie jestem w stanie uwierzyć bo przed laty miałam przykre zdarzenie z moją mamą z zawałem. Panią doktor na dyżurze bardziej interesował serial "Szpital na peryferiach" w tv niż podpięcie pacjentki do aparatury.
zaniepokojony pacjent19:45, 21 stycznia 2022
Osoby ,które tak potraktowały śp.panią Marię powinny się wstydzić swojego cienia.Takie traktowanie śmiertelnie chorego człowieka woła o pomstę do nieba.A przede wszystkim negatywnie rzutuje na opinię o szpitalu i bardzo szkodzi ogromnej ilości lekarzy ,pielęgniarek i ratowników ,którzy pracują z poświęceniem w przeciwieństwie do tych ,których nieszczęście miała spotkać ta Pani.Jakiś czas temu bliska mi osoba była pacjentem SOR.Wykonano jej tylko jeden test w karetce .Mimo ,że także nie była zaszczepiona nie spotkały jej z tego powodu żadne nieprzyjemności.Pomimo natłoku pacjentów została szybko przyjęta i przeprowadzono niezbędną diagnostykę.Jeszcze wcześniej inna bliska mi osoba spędziła ostatnie trzy tygodnie życia na oddziale wewnętrznym i paliatywnym.Opieka ,zwłaszcza na tym drugim oddziale była wspaniała .Nikt nie robił problemów z niezaszczepieniem.Sam jestem pacjentem tego szpitala i miałem o nim dotychczas dobrą opinię.Natomiast ta relacja jest dla mnie przerażająca.Apeluję do Dyrekcji szpitala ,zwłaszcza do pani Wicedyrektor ds. lecznictwa ,która jest moim zdaniem bardzo dobrym lekarzem o wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do tych ,którzy tak potraktowali ciężko chorą kobietę.Nie każdy może się szczepić ,a personel szpitala ,który ma tak godnego Patrona powinien kierować się chęcią pomocy ciężko chorym i cierpiącym ludziom.
El barbero de Sevilla19:27, 21 stycznia 2022
@Bogan
Zaprzeczasz samemu sobie - bo "od wyleczonego pacjenta" znaczy dokładnie "od sztuki"
Poza tym, wyobraź sobie, że całkiem sporej części chorych po prostu nie da się wyleczyć - bo mają choroby nieuleczalne lub przewlekłe.
Twój chytry plan sprowadza się do tego, że gdyby lekarze mieli płacone "od wyleczonego", to nieuleczenie chorzy nie mieliby szansy na leczenie.
A tak, mogą jednak przeżyć kilka lub kilkanaście lat we względnym komforcie.
Zaszczepiony i po co19:25, 21 stycznia 2022
I tutaj powinno być podań nazwisko lekarza taki lekarz powinien stracić prawo do wykonywania zawodu bo naszym śmiesznym lekarza się troszkę szare komórki przegrzały sa tylko dla pieniędzy a nie etyki która przysięgają masakra kiedyś za to odpowiecie szkoda kobiety jak taki ktoś niby uczony bo na blachę wykuć to żaden problem a później w gabinecie na Google szukają co można zrobić masakra ludzie lepiej leczą się sami w domu prawdziwych lekarzy już nie ma to nawet weteryniarzem nie można nazwać
El barbero de Sevilla19:21, 21 stycznia 2022
@Figaro
właśnie dlatego, że pan Śmietana jest żywo osobiście zainteresowany historyjkami o straszności szczepień, więc jest jasne, że historii w której nie będzie dramatu antyszczepionkowego, nie zrelacjonuje.
stan19:20, 21 stycznia 2022
A czy jest to prawda?
aaa19:04, 21 stycznia 2022
Nieludzkie to jest pozwolić schorowanej Mamie się nie zaszczepić.
Figaro18:51, 21 stycznia 2022
@El barbero de Sevilla
rozumiem pański punkt widzenia ale proszę wziąć pod uwagę, że nazwisko SŚmietany pojawia się nie bez powodu. Ludzie kojarzący go z akcji antysegregacyjnych wierzą, że jak go poproszą o pomoc to nie odmówi. Sam szukałem możliwości opowiedzenia swojej historii - bardzo podobnej to tej powyżej. Z telewizji otrzymałem dwie odpowiedzi. Z jednej, że "sprawa jest incydentalna i nie zainteresuje widzów" a z drugiej, że to dobry temat, bo dyrektor jest z PiS i można będzie pociągnąć temat pod warunkiem, że nieco zmodyfikuję swoją opowieść, żeby móc z tego zrobić nieco polityczny temat. Obu stacjom grzecznie podziękowałem, zachęcając żeby się poszły w@#@#ć.
Piotr18:51, 21 stycznia 2022
Jak się idzie do szpitala to 90% lekarzy traktuje pacjenta jak zło konieczne ale jak się idzie prywatnie to ci zlecą wszystkie badania i by weszli do d..y ale na NFZ mają gdzieś ludzi. Do osrodka tak samo nie przymą tylko teleporada ale w prywatnym gabinecie -zapraszam co dolega itp.. Powinno być takie coś traktowane jako przestępstwo! Jakby sobie jeden z drugim posiedział pare latek to by się nauczył albo zabrac prawo wykonywania zawodu i do łopaty jazda !!
Anty18:45, 21 stycznia 2022
jaga, jk, gość - czyli dla was największym złem tutaj jest brak szczepienia przez tą kobietę? A nie potraktowanie jak śmiecia pacjentki i jej rodziny? Już wam do reszty mózgi wyprało? Nie macie żadnego sumienia ani szacunku do zmarłej?
Bogdan18:44, 21 stycznia 2022
dla lekarzy liczy się tylko kasa i sztuka człowieka a nie zeby pomóc a lbo tym bardziej wyleczyć. Zawsze mówie lekarz powinien mieć płacone od wyleczonego pacjenta ! a nie od sztuki !!
Kiks18:41, 21 stycznia 2022
Nic nie zdziałacie. Lekarzy jest mało, dyrektorzy dmuchają i chuchają na tych co mają, aby nie odeszli. Na skargę będziecie mieć grzeczną odpowiedź bez konsekwencji. Przyzwyczaić się i tyle. Jak sie nie podoba to zostają dwa wyjścia : nie chodzić do lekarza, albo zmienić kraj (to drugie niestety nie gwarantuje uniknięcia powtórki).
maślok18:41, 21 stycznia 2022
Myślę sobie czasem, że chyba do wszelkich instytucji, szpitali, urzędów to powinien człowiek chodzić tylko z włączonym nagrywaniem. A potem w razie czego nagłaśniać, albo/i procesować się. Może to by coś zmieniło w kulturze podejścia do drugiego człowieka. Bo tak, to bezkarność rozzuchwala i się w głowach przewraca co poniektórym.
Guacamayo18:40, 21 stycznia 2022
@jk

Wiele osób nie może przyjąć szczepionki ze względu na stan zdrowia i to nie jest ich wina. Lekarz powinien mieć to na uwadze. Inna sprawa, że niestety publiczna służba zdrowia kuleje już od dawna (żeby nie powiedzieć, że od zawsze). Choć zdarzają się również rewelacyjni pracownicy szpitali.
El barbero de Sevilla18:39, 21 stycznia 2022
Doświadczenie życiowe pokazuje,że ludzie widzą sprawy takimi, jakimi chcą je widzieć a nie takimi jakie one są.
Być może ta historia była taka przerażająca. A być może ta historia była zupełnie inne a rodzina zmarłej pani przedstawia swoją wersją, całkiem odmienną od wersji lekarza.
Poza tym, jeżeli jakimś trafem w relacji ma udział niejaki pan Śmietana, to zaraz sceptycyzm wobec tej wersji wzrasta mi gwałtownie.
Gabryska18:29, 21 stycznia 2022
Jak nie masz znajomości to nawet szczypawka nie pomoże!
A lekarz powinien ponieść ponieść tego konsekwencje po to składają przysięgę jako lekarze! Traktują nas jak śmieci na sortowni.
Znajoma18:27, 21 stycznia 2022
Znajoma
Wow18:24, 21 stycznia 2022
@Gość masz siano zamiast mózgu. Lekarz jak się boi leczyć to niech zmieni zawód. Więcej dodatków covi-dowych sprzedawczyki. Oni są źli że ktoś im d... zawraca że muszą pracować. Najlepiej żeby test wyszedł pozytywny bo nie trzeba diagnozować.
do jk18:20, 21 stycznia 2022
Ja ci oddam swoją szczepionkę żebyś sobie w mózg wszczepiła.Lekarz jest od leczenia ,a nie od pytania czy ktoś się szczepił. G...o go to obchodzi.
K18:12, 21 stycznia 2022
Tylko ze pacjentów zaszczepionych także testują. Chodzi tu o sposób wykonania testów. Bo można go wykonać po ludzku albo się wyżywać . Wiec nic tego lekarza nie usprawiedliwia.
Gosc18:07, 21 stycznia 2022
Lekarz spotykając codziennie się z pacjentami powinien być pewny że nie przyniesie mu nikt covida. A kobieta skoro stwierdziła że sama bez szczepienia są radę to po co do lekarza poszła..... Ja bym nie chciała być przyjęta przez lekarza który miał styczność z osobą zarazoną. Dbajcie o innych a nie patrzcie tylko na siebie
Sygnalista18:02, 21 stycznia 2022
Większe składki na ZUS
Wiki17:55, 21 stycznia 2022
To jest nie pojęte ,jak traktują pacjenta dramat
Też nie wspominam miłych chwil z tym szpitalem
jk17:55, 21 stycznia 2022
Powinna się zaszczepić i tyle w temacie. Lekarze ryzykują swoim życiem.
Broda17:51, 21 stycznia 2022
W tym szpitalu jest ***. Sam byłem świadkiem jak rodzina przywiozła gościa z otwartą rana po pile łańcuchowej, a doktorka do rodziny czy mają kasę bo inaczej go nie znieczula bo trzeba wykupić znieczulenie. Czaicie? Gość z opłaconym ubezpieczeniem musiał za swoje płacić gotówką zeby mieć znieczulenie! Druga sprawa była jak nie potrafili pomoc gościowi po ukąszeniu osy. Chłopak umierał dwa dni a oni się przyglądali. /.../
Pieklo na ziemi17:46, 21 stycznia 2022
Na tym S-orze to to porażka jakaś jeszcze jak starsi ludzie to mają w d.....ie! Tam trzeba ich nagrywać bo zero podejścia do ludzi!!NAGRYWAĆ!
Grzegorz17:42, 21 stycznia 2022
Więcej takiej prawdy powinno się pokazywać.
Osiol17:41, 21 stycznia 2022
Potraktowano jak,, krzyzak''innowierce zamiast miecza patykiem w mózg
Lekarz bez obrzydzenie w prywatnym gabinecie przyjmuje i pacjenta i jego skażone pieniądze
Każdy lekarz bez zaplecza szpitalnego(czyt etatu) niewiele zdziała ale staruszki się nie boi 30-40latkowi strach by nie pozwolił tak zrobić następni pacjenci pójdą z włączonym dyktafonem i nikt się niczego nie będzie wypieral
Złożyć zawiadomienie na policji
Optymista17:41, 21 stycznia 2022
Współczuję rodzinie. Niestety trafiła na konowała a nie na lekarza. Ktoś taki powinien stanąć przed izbą lekarską i nieźle beknąć.
jaga217:37, 21 stycznia 2022
Lekarz ma styczność każdego dnia z osobami chorymi i też boi sie o swoje zdrowie . Owszem prawo nie nakazuje się szczepić ale i nie płaci odszkodowania jak umrzesz na Covid
Inna17:33, 21 stycznia 2022
Okropne to jest.
Miałam podobną historię, ale nie z takim trgicznym zakońćzeniem.
Współczuję
TAK NIE MOZE BYĆ.
POLSKA służba zrowia, a raczej polski forwark..
wb17:21, 21 stycznia 2022
To jest wstrząsające i przerażające.
Autor17:18, 21 stycznia 2022
Jakiś felieton Macieja by się przydał
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas