NOWY TARG. Wśród laureatów VIII Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki Angielskiej jest Katarzyna Surowiak, Kinga Motyka oraz Klaudia Kuczaj. Specjalną nagrodę otrzymała Katarzyna Szarek.
W kategorii szkół podstawowych pierwsze miejsce wyśpiewała Katarzyna Surowiak (Szkoła Podstawowa w Rabie Wyżnej), drugie - Klaudia Kunz (Szkoła Podstawowa nr 18 w Nowym Sączu), trzecie - Marta Skraba (Studio Piosenki „Septyma” MOK Nowy Targ) oraz Wioletta Smajdor (Pałac Młodzieży w Nowym Sączu). Wyróżniono Martynę Plewę (Szkoła Podstawowa nr 10 w Nowym Targu) oraz Karinę Bryła (Gminny Ośrodek Kultury we Wręczycy Wielkiej).
Specjalna nagroda za piosenkę religijną przypadła Katarzynie Szarek ze Wspólnoty Odnowy w Duchu Świętym w Nowym Targu.
Wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych pierwsze miejsce zajęły Kinga Motyka (Pałac Młodzieży w Nowym Sączu) i Anna Mszanik (I Liceum Ogólnokształcące w Nowym Targu). Drugie - w tej kategorii były: Sabina Niewiadomska (V Liceum Ogólnokształcące w Gliwicach) i Aleksandra Luberda (I Liceum Ogólnokształcące w Nowym Targu). Miejsce trzecie przypadło Izabeli Smuczyńskiej (Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Starogardzie Gdańskim), Alicji Luberda (I Liceum Ogólnokształcące w Nowym Targu). Wyróżnienia dla: Agnieszki Krajewskiej (Pałac Młodzieży w Nowym Sączu) i Katarzyny Zaryckiej (I Liceum Ogólnokształcące w Nowym Targu). Osobne wyróżnienie za wykonanie piosenki religijnej zdobyła Katarzyna Nowelli (Wiejski Ośrodek Kultury w Tylmanowej).
Kategoria gimnazja - pierwsze miejsce Klaudia Kuczaj (Gimnazjum nr 4 w Mszanie Górnej), drugie - Agnieszka Piontek (Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Tarnowskich Górach), trzecie - Martyna Łęcka (Studio Piosenki „Septyma” MOK Nowy Targ), Aleksandra Mucha (Pałac Młodzieży w Nowym Sączu), Justyna Dąbek (Gimnazjum nr 2 w Ludźmierzu). W tej kategorii wyróżnienia otrzymali: Damian Hyra (Gminny Ośrodek Kultury we Wręczycy Wielkiej), Maria Niewitała (MGOKiS Dobczyce), Ewelina Rzadkosz (Zespół Szkół w Poroninie) i Katarzyna Gut (Zespół Szkół w Poroninie).
Zdj. MOK w Nowym Targu
opr. s/