Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu: "Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna"

W poniedziałek w województwie małopolskim i całej Polsce rozpoczęły się badania ankietowe na temat świadczonych usług na salach obsługi. Badanie potrwa do 28 czerwca br., a informacje z ankiet posłużą do doskonalenia pracy administracji skarbowej, a tym samym lepszej obsługi podatników.
Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy oraz organizację pracy urzędu. - Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia - mówi Krystyna Warmuz -Chrobak, naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu.

Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT, PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r.

Źródło: US Nowy Targ, oprac. r/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 10.05.2019 15:19