W starostwie nowotarskim zmienia się sposób obsługi petentów

NOWY TARG. Od wtorku 24 marca, w związku z ogłoszoną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii zostają zmienione zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Nowy Targu.
W opublikowanym przez starostwo komunikacie czytamy: "Zachęcamy Państwa do korzystania z możliwości składania wniosków elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. Szczegółowe informacje o usługach dostępnych w formie elektronicznej pod adresem: https://nowotarski.pl/urzad-24-7/.

Wnioski przyjmuje także Biuro Obsługi Klienta w starostwie, po wcześniejszym umówieniu terminu w systemie na stronie rejestracja.nowotarski.pl.

Odbiór decyzji oraz wgląd do dokumentów będą dokonywane w pokoju Biura Paszportowego po wcześniejszym ustaleniu terminu.

opr.s/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 22.03.2020 08:28