Załatw sprawę NFZ przez telefon lub internet. Ograniczenia w nowotarskiej delegaturze

Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia do minimum ogranicza bezpośrednią obsługę. W ograniczonym zakresie działają sale obsługi klienta w delegaturze w Nowym Targu.
"Nasze drzwi pozostawiamy otwarte jedynie dla osób zgłaszających się z pilnymi sprawami, istotnymi dla ich zdrowia, których nie da się załatwić bez osobistej wizyty w oddziale. W pozostałych przypadkach zachęcamy Małopolan do pozostania w domach i kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej czy tradycyjnej. Bezpiecznie, z domowego fotela można m.in. wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, złożyć wniosek o leczenie uzdrowiskowe czy dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne, złożyć skargę czy potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne" - podkreśla Iwona Krzywda z Zespołu Komunikacji Społecznej Małopolskiego OW NFZ w Krakowie.

W siedzibach sal obsługi klienta MOW NFZ w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu i Nowym Targu działają również specjalne skrzynki podawcze. Pozostawione tam dokumenty są następnie rozpatrywane przez pracowników małopolskiego NFZ, a przygotowana odpowiedź przesyłana na wskazany adres korespondencyjny zainteresowanej osoby.

Szczegółowe wskazówki dotyczące załatwiania formalności bez wychodzenia z domu, potrzebne numery telefonów, adresy korespondencyjne i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej MOW NFZ www.nfz-krakow.pl w tym miejscu.

Źródło: NFZ Kraków, oprac. r/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 17.10.2020 20:00