Urząd Miasta w Nowym Targu z "normalnymi zasadami obsługi klientów"

NOWY TARG. Od poniedziałku pracownicy administracji publicznej mają przejść na pracę zdalną. W nowotarskim magistracie część urzędników będzie pracować stacjonarnie.
"W Urzędzie Miasta Nowy Targ obowiązują normalne zasady obsługi klientów, z zachowaniem zasad, jakie nakładają §24 ust. 2 i §27 ust. 1 pkt 2 lit. c rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 1758, z późn. zm.) – dlatego też na terenie budynku obowiązkowo należy zakrywać usta i nos (przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki albo przyłbicy), a w jednym pomieszczeniu, w tym samym czasie, może przebywać tylko 1 klient na jedno stanowisko obsługi" - przypomina UM.

Standardowa obsługa klientów odbywa się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter, pok. 001) oraz kasie Urzędu Miasta (parter, pok. 014). Kasa Urzędu Miasta, czynna jest w poniedziałek; 7.45-15.00, wtorek – piątek: 7.45-14.00 (przerwa codziennie w godzinach 11.00-11.15)

"W pozostałych sprawach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Szczególnie zwracamy uwagę na wcześniejsze telefoniczne umówienie wizyty związanej z załatwieniem spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich (parter, pok. 005 i 007) - dowody osobiste: 18 26-11-272, sprawy ewidencji ludności: 18 26-11-273, sprawy z zakresu stanu cywilnego: 18 26-11-223" - czytamy w komunikacie.

Magistrat zachęca do załatwiania spraw urzędowych za pośrednictwem platformy e-PUAP, poczty, e-maila oraz telefonicznie. Większość spraw można załatwiać za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (posiadając konto na www.epuap.gov.pl), podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Informacja o większości usług dostępnych online na stronie www.ratusz24.pl (na stronie należy wybrać Urząd Miasta Nowy Targ).

opr. s/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 06.11.2020 17:37