E’MOCje na lato: wytchnienie - swoboda - energia - zachwyt. Zakopane zaprasza turystów (film)

Miasto Zakopane oraz Zakopiańskie Centrum Kultury wystartowało z ogólnopolską kampanią promującą zakopiański sezon letni. Celem jest zaprezentowanie walorów i atrybutów miasta - pokazując je z innej perspektywy, uwypuklając wartości cenne i poszukiwane w dzisiejszych czasach: odpoczynek, wytchnienie, możliwość kontaktu z naturą, relaks na świeżym powietrzu i bezpieczeństwo.
"Magnetyzm Zakopanego, z pełnym wachlarzem możliwości, które niesie w sobie nasze miasto, dają niewyczerpany potencjał, który chcemy wykorzystać w realizowanej profesjonalnej kampanii reklamowej. W czasach pandemicznych uciekamy od tłumów i zgiełku, kierując swoje potrzeby bardziej w stronę natury, ciszy, spokoju, szukając poczucia bezpieczeństwa, a to wszystko, wbrew pozorom, oferuje nasze miasto" - tłumaczy UM.


Chodzi o promocję sezonu letniego z jego atrybutami, bogatym i w pełni profesjonalnym zapleczem, podtrzymanie zainteresowania podróżami do Zakopanego wśród mieszkańców reszty kraju.



"Promocja poprzez prezentację nieoczywistych, a magicznych miejsc takich jak: góry, zabytki, przyroda, szlaki spacerowe i wycieczkowe, tętno miasta, sztuka- zarówno w internecie, social mediach, na nośnikach wielkoformatowych czy też za pośrednictwem stacji radiowych i telewizyjnych - ma zachęcić do odwiedzania i odkrywania Zakopanego. Góralska gościnność, dbałość o turystę i jego satysfakcję, a nade wszystko w obecnym czasie o bezpieczeństwo, to atrybuty, o których chcemy przypomnieć i które chcemy komunikować. Rozbudowana baza noclegowa o standardzie odpowiednim dla każdej kieszeni, profesjonalne zaplecze gastronomiczne, atrakcje dla rodzin z dziećmi - w Zakopanem jak co roku oferta jest równie urozmaicona co krajobraz" - czytamy w opisie kampanii "eMOCjonujące lato w Zakopanem".

opr.s/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 20.06.2021 17:57