
TRACKTECH – z najnowocześniejszą wyważarką kół na Podhalu. (art. sponsorowany)
Auto Serwis Tracktech oferuje kompleksowe usługi serwisowe samochodu – od serwisu opon, wymiany kół, poprzez ich wyważanie z użyciem najnowocześniejszego sprzętu aż po szereg usług warsztatu serwisowego.
Bogusław Pokrywka, Prezes Zarządu firmy Tracktech:
- Warto skorzystać z oferty Tracktech, ponieważ jako jedyni na Podhalu dysponujemy bardzo zaawansowanym technologicznie sprzętem, jakim jest super dokładna wyważarka z testem drogowym HUNTER Road Force® Elit. W całej Małopolsce są jedynie trzy takie wyważarki, a na Podhalu wyłącznie my posiadamy taki sprzęt.
Wykonanie testu daje nam gwarancję weryfikacji wady fabrycznej nowej opony. Takie wady – wiemy to z autopsji - zdarzają się stosunkowo często. Jeżeli drgania i bicia wibracyjne tej opony będą wyższe, niż dopuszcza norma, my te opony demontujemy, odsyłamy do producenta z wydrukiem testu i producent musi nam je wymienić. To jedyna maszyna, która może taki test wygenerować, wydrukować z tego raport i każdy z producentów, czy sprzedawców musi ten test zaaprobować.
Jeśli wymienimy opony w zwykłym warsztacie wulkanizacyjnym, nie ma możliwości wszczęcia procedury reklamacji wadliwych opon u producenta?
W momencie, gdy robimy to w zwykłym zakładzie wulkanizacyjnym, tj. bez wykonania testu drogowego, wyjazd z warsztatu dyskwalifikuje możliwość zwrotu tej opony - producent, dystrybutor lub sprzedawca opon będzie próbował nam udowodnić, że przyczyna usterki tkwi gdzie indziej. Dzięki testowi jesteśmy w stanie sprawdzić, czy to felga, czy opona jest powodem "bicia". Na zwykłej maszynie nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować. Test wykaże nam precyzyjnie wady felgi, obręczy, czy też samej opony, więc opłaca się dopłacić te 30-40 zł do jednego koła - bo w momencie, gdy okaże się, że ta opona jest uszkodzona fabrycznie, zaoszczędzimy te pieniądze, które wydaliśmy na oponę.

Jakie dodatkowe usługi proponuje serwis opon Tracktech, aby ułatwić życie klientom?
Mamy przechowalnię opon – to usługa skierowana do tych, którzy mają problem z ich przechowaniem u siebie albo po prostu nie chcą "bawić się" w przenoszenie i ładowanie ich do samochodu. Zabiegani klienci, którzy nie mają czasu na tak przyziemne, ale niezbędne sprawy, jak wymiana opon, mogą skorzystać z usługi "door to door" – nasi pracownicy odbiorą samochód, przywiozą go do warsztatu, a następnie odwiozą z powrotem do klienta. Ci, którzy po wymianie zabierają opony ze sobą, mogą być pewni, że będą one czyste i umyte. Mamy też specjalną, przyjazną poczekalnię dla klientów z widokiem na to, co dzieje się na hali. Jest dostęp do wi-fi i komfortowe warunki dla tych, którzy czekają na to, aż samochód będzie gotowy.
„Naprawimy każdą markę, nic nas nie zaskoczy”
Poza wymianą opon, Tracktech zajmuje się rzecz jasna kompleksową mechaniką pojazdów. Co oznacza nazwa Q Service?
To sieć, która zrzesza wewnątrz swojej struktury warsztaty samochodowe. Główną marką serwisu jest Castrol, więc jednocześnie, przystępując do zrzeszenia, musimy świadczyć usługi na najwyższym poziomie – zgodnie z wymaganiami sieci.
Staramy się każdego klienta obsłużyć jak najszybciej, do każdego chcemy podejść indywidualnie - bo każdy ma inne potrzeby, inne możliwości finansowe, więc priorytetem jest dla nas to, by zawsze znaleźć optymalne rozwiązanie. Świadczymy usługi na poziomie serwisu autoryzowanego, natomiast nie oznacza to wysokich kosztów. Usługa jest na wysokim poziomie, ale za bardzo przystępną cenę.
Jakie samochody i maszyny obsługujecie?
Praktycznie każde. Przyjeżdżają do nas samochody z górnej półki, ale też starsze, wyeksploatowane. Nie odmawiamy pomocy nikomu, jesteśmy otwarci na wszystkich. Zawsze staramy się przedstawić najpierw rzeczową wycenę usługi tak, żeby każdy mógł się wcześniej przygotować i zdecydować. W związku ze zrzeszeniem w serwisie Castrol, obsługujemy także dość dużo flot. Naprawiamy sporo maszyn budowlanych, świadcząc również usługi serwisu mobilnego – jak ma to miejsce teraz, w przypadku budowy nowej "zakopianki". Nadal utrzymujemy punkt serwisowania, sprzedaży i obsługi ratraków, jesteśmy głównym dystrybutorem części zamiennych do ratraków firmy Hans Hall. Pewną ciekawostką może być to, że zajmujemy się też renowacją starych samochodów – mamy wielu stałych klientów, najwięcej z okolic Rzeszowa.
Firma Tracktech słynie z szybkiej i profesjonalnej obsługi. Jak udaje się to osiągnąć?
Przede wszystkim – mamy świetną kadrę: dwóch wysoko wykwalifikowanych kierowników serwisu - Artura Harbuta i Krzysztofa Biela. Pan Artur pełni tez rolę głównego mechanika na warsztacie. Pracuje u nas w sumie dziewięciu mechaników, wszyscy wykonują swoją pracę z pasją – to klucz do sukcesu. Współpracujemy z firmą Intercars z Nowego Targu, która nawet trzy razy dziennie dostarcza nam części zamienne, co również ma niebagatelne znaczenie w usprawnieniu serwisu. Możemy obsłużyć każdą markę samochodu, nic nas tu nie zaskoczy. Każda marka ma wymagania sprzętowe, każde auto możemy podpiąć i zdiagnozować, jeśli chodzi o diagnostykę komputerową.
Sprawne, szybkie rozwiązanie problemu z samochodem pewnie szczególnie przydaje się teraz - w przypadku turystów, którym zdarzają się awarie w czasie górskich wakacji?
To prawda, teraz odwiedza nas dużo turystów - taki jest sezon. W przypadku większej awarii samochodu na wakacjach, mamy dostępne trzy samochody zastępcze, które udostępniamy, jeżeli ktoś sobie życzy. Jeśli komuś zdarzy się awaria podczas powrotu do domu, traktujemy to jak priorytet, staramy się pomóc w dniu bieżącym.
Generalnie przed wakacyjną podróżą rekomendujemy wykonanie przeglądu samochodu.
U nas taki podstawowy przegląd – w zakresie układu hamulcowego i jezdnego - wykonujemy całkowicie darmowo. Dopiero jeśli okaże się, że coś trzeba naprawić, wówczas przygotowujemy wycenę i czekamy na akceptację klienta.
Nasz serwis jest malowniczo położony - blisko Jeziora Czorsztyńskiego i słynnej ścieżki rowerowej VeloCzorsztyn, która uważana jest za najpiękniejszą trasę rowerową w Polsce. Mamy taki pomysł, aby w przyszłym roku zaproponować dla turystów wypożyczalnię rowerów - tak, aby mogli wybrać się na wycieczkę oczekując na swój samochód. Cały czas staramy się wychodzić naprzeciw klientom, aby oczekiwanie było dla nich jak najmniej uciążliwe, a problem z autem szybko stawał się jedynie wspomnieniem.
Dziękuję za rozmowę.
copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 11.08.2021 08:00