Sprawdzą co media piszą o Zakopanem. Miasto wynajęło firmę

Zakopiańskie Centrum Kultury przeprowadziło przetarg na monitorowanie wpisów w mediach dotyczących miasta, wydarzeń w mieście, ale także wpisów personalnie odnoszących się do włodarzy miasta.
Monitoring ma odpowiedzieć na pytanie jaki jest odbiór i promocja z wydarzeń organizowanych w mieście, ale nie tylko. Sprawdzone ma być także jakie treści media publikują personalnie o burmistrzach miasta.

Głównym z kryteriów przetargowych było monitorowanie maksymalnie 30 haseł związanych z wydarzeniami organizowanymi w przestrzeni miasta Zakopane. Ten monitoring ma odpowiedzieć na pytanie, czy organizowane wydarzenia zapewniają miastu odpowiednią promocję, a pieniądze przeznaczone na organizację wracają w formie budowania pozytywnego wizerunku u odbiorców.

Poza samymi hasłami związanymi z wydarzeniami oraz instytucjami kultury sprawdzane mają być także wpisy personalne o włodarzach miasta. Leszek Dorula, Agnieszka Nowak-Gąsienica i Tomasz Filar, to kolejne frazy, które mają być sprawdzane we wpisach.

Monitorowane ma być dosłownie wszystko. Telewizja, prasa papierowa, radio, portale informacyjne, blogi, fora, media społecznościowe, materiały video, komentarze i podcasty.

Miesięcznie za taki monitoring Zakopane zapłaci ponad 1300 zł.

ms/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 09.02.2022 11:00