Prawie 2,4 miliona złotych kosztował remont budynku ZUS w Nowym Targu

Zakończyły się wszystkie prace remontowe w Inspektoracie ZUS w Nowym Targu. W ramach inwestycji, budynek został gruntownie zmodernizowany. Wykonano też kompleksowy remont Sali Obsługi Klientów.
Prace, które wykonano to: modernizacja Sali Obsługi Klientów, montaż automatycznie otwieranych drzwi wejściowych, dobudowa windy, wykonanie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru i I piętra, remont sanitariatów w całym budynku, wykonanie klimatyzacji pomieszczeń biurowych, rozbudowa instalacji elektrycznej, wymiana oświetlenia na energooszczędne. Koszt inwestycji to 2 385 596,50 zł.

Klienci placówki mogą teraz załatwiać swoje sprawy w dobrych warunkach, ale też przy zachowaniu pełnej poufności danych. - Wszystkie prace realizowane były z uwzględnieniem dostosowania budynku użyteczności publicznej do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami - tłumaczy Anna Szaniawska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa małopolskiego. - Remonty realizowane były zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, standardami technicznymi dla obiektów i działek Zakładu dotyczącymi budynków nowo budowanych, rozbudowywanych, przebudowywanych, remontowanych oraz modernizowanych, a także opracowaniem „Włącznik – projektowanie bez barier” i listą elementów, które należy uwzględnić w ramach dostosowania obiektów do programu „Dostępność +”.

oprac. r/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 29.04.2023 10:13