Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu: "Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna" - podhale24.pl
Czwartek, 25 kwietnia
Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry
Szczawnica
Clouds
Wiatr: 6.48 km/h Wilgotność: 99 %
Clouds
Wiatr: 6.876 km/h Wilgotność: 98 %
Clouds
Wiatr: 6.012 km/h Wilgotność: 99 %
Clouds
Wiatr: 5.004 km/h Wilgotność: 99 %
Clouds
Wiatr: 4.788 km/h Wilgotność: 100 %
Clouds
-1°
Wiatr: 4.356 km/h Wilgotność: 99 %
Jakość powietrza
8 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
18 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 9 | 18 %
10.05.2019, 15:19 | czytano: 4144

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu: "Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna"

W poniedziałek w województwie małopolskim i całej Polsce rozpoczęły się badania ankietowe na temat świadczonych usług na salach obsługi. Badanie potrwa do 28 czerwca br., a informacje z ankiet posłużą do doskonalenia pracy administracji skarbowej, a tym samym lepszej obsługi podatników.

Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy oraz organizację pracy urzędu. - Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia - mówi Krystyna Warmuz -Chrobak, naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu.

Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT, PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r.

Źródło: US Nowy Targ, oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Przemko15:28, 13 maja 2019
Kiedy zaczynałem biznes i byłem na skraju bankructwa z powodu kryzysu w 2009r to dostałem mandat 1000zł za uporczywe niepłacenie podatków. Problem polegał na tym, że nie miałem z czego zapłacić bo mi kontrahenci nie zapłacili. Naczelnik nie chciał mnie przyjąć, nikt nie chciał ze mną rozmawiać. Zapłaciem. I to było w czasach gdy śmietanka towarzyska biznesmenów nowotarskich dostawała ulgi podatkowe na kwoty pięcio i sześciocyfrowe. 10 lat później prowadzę firmę dalej, płacę 10 tys zł podatku dochodowego co miesiąc ale niestety nie w tym mieście, nie w tym kraju.
klient12:21, 12 maja 2019
zburzyc i zaorac ---------------
podatnik18:26, 11 maja 2019
Ja z kolei uważam, iż sala obsługi w nowotarskim US działa bez zarzutu. Wszelkie zaświadczenia o które do tej pory starałem się jako przedsiębiorca wydawane były szybko i sprawnie. Obsługa zawsze pomocna i miła, w przeciwieństwie do niektórych petentów. Niejednokrotnie byłem świadkiem sytuacji gdy interesanci potrafili się wykłócać lub nawet zwyzywać pracownicę. Niektórzy chyba nie rozumieją, że to nie urzędnicy ustalają prawo w tym kraju.
taka prawda15:09, 11 maja 2019
O stosunku Fiskusa nowotarskiego do podatnika świadczy napis
na elewacji :
WEŹ PARAGON
NIE BĄDŹ ...
i tu kim
a) głupcem
b) złodziejem
c) oszustem
d) jeleniem
e) zerem
f) .......
g) ......
h) ..jem ?
AnalFabeta11:49, 11 maja 2019
Jak się wejdzie do tej sali to po prawej stronie, pewnie trzecie stanowisko, chciałem zmienić dane adresowe.Wstyd za taką obsługę, powinny być wszędzie kamery i mikrofony do nagrywania. Mam nadzieję, że jak wygra Kukiz15 to nastąpią konkretne zmiany w biurokracji.
Zły23:34, 10 maja 2019
Do zmiany kobieta obsługująca proces nadawania numeru NIP. Opryskliwa i gburowata.
mozes22:04, 10 maja 2019
proponuję wyprowadzić na czterdzieści lat na pustynię wtedy jest może szansa na....
lady18:29, 10 maja 2019
Do propaganda sukcesu -ankiety będą rozdawane tylko dla lizusów i donosicieli !!!
dana18:25, 10 maja 2019
Ja napisze tu krótko , pracownicy Urzedu Skarbowego a dokładnie kontrolerzy są ludzmi od nękania i wykanczania psychicznie podatników , praca ich polega na wmawianiu i wciskaniu na siłe tylko tego co oni maja do powiedzenia i sami zadają pytania na które sami sobie odpowiadają i nie interesuje ich opinia podatnika . Na ile skroją podatnika to od rej kwoty mają prowizje !Im wieksza kwota tym prowizja !!!
propaganda sukcesu17:21, 10 maja 2019
Słusznie ankietę do wypełnienia powinni dostawać niektórzy klienci tzn tylko ci zadowoleni .Proponuję ankiety wstępne i z nich wyłaniać lizusów . :)
PS
Jeszcze dużo wody upłynie zanim się zmieni nawyki .
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas