Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy oraz organizację pracy urzędu. - Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia - mówi Krystyna Warmuz -Chrobak, naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu.
Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT, PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r.
Źródło: US Nowy Targ, oprac. r/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas